Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Rijksoverheid Klantenservice

  • Beoordeeld door j op 26-08-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rijksoverheid Klantenservice is: 2.3)

schandalig hoe lang je in de wacht wordt gezet. Is dit rijksoverheid? On-ge-lofelijk!!!!!
Lees alle beoordeling van Rijksoverheid Klantenservice (3)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Anne Mulder op 10-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Uw bezorging is waardeloos en de bereikbaarheid van uw klantenservice doet daar niet voor onder.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Lidie Kroon op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Doen wat je beloofd, dienstverlening dat wordt kennen ze niet meer bij de Rabobank
Als je een klant niet kan helpen, oké, misschien doorzetten aan collega ?
Niet zeggen ik laat u terugbellen, en vervolgens niets meer laten horen .
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Griep op 15-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Ben ruim een maand bezig om de krant bezorgd te krijgen na verhuizing.
Elke dag een melding gedaan maar geen enkele reactie van de klantenservice.
Ook op Emails wordt niet gereageerd.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Belastingdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Ans op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belastingdienst Klantenservice is: 3.4)

Zeer slecht. Probeer al dagen contact te krijgen. Duurt meer dan half uur. En dan wordt de lijn verbroken. Ze zouden terugbellen. Dat gebeurt ook niet.
Lees alle beoordeling van Belastingdienst Klantenservice (19)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Dirk van Leeuwen op 19-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Na jarenlang geabonneerd zijn geweest op het AD, En wij wilden na een verhuizing alleen de zaterdag editie nog ontvangen. FOUT!!
Nu zijn we na vele zaterdagen (ben de tel kwijt) en na vele telefoontjes/klachten (ben de tel kwijt) met de klantenservice verder (ZONDER RESULTAAT)
Hedenmorgen weer gebeld: nu wacht ik weer op een terugbel actie.
IK WIL het ABONNEMENT zsm OPZEGGEN
ps het afschrijven van de kosten gaat wel goed ...................................
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: HelloFresh Klantenservice

  • Beoordeeld door nel op 5-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HelloFresh Klantenservice is: 1)

Onmogelijk om contact te krijgen, op geen enkele manier.
Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Nicolai op 23-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Geen juiste info. Kom er niet doorheen.
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door bert van kaathoven op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Ben huismeester en wil na brand abonnement tijdelijk stopzetten van het appartementengebouw waar ik huismeester ben.... geef adresgegevens van ons pand op en MIJN telefoonnummer , maar krijg doodleuk een noreply-mail dat er onvoldoende gegevens zijn ....brrrrrrrrr.......wat een slaperd zeg, maar weet je...we zeggen 'm wel op
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeff op 29-10-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

belachelijk lange wachttijden zowel voor contact als examens
examens foutmeldingen zonder uitleg.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Nynke op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Al vele msken geen krant ontvangen, eerst ging het vooral kis op zaterdag, nu ook door de week.
Nabezorgen is nog nooit gelukt. Bezorgers worden kennelijk niet goed aangesproken/begeleid en de mensen van de klantenservice mogen alleen hun standaardzinnen uitspreken. En vooral niks toezeggen. Waar is de mentaliteit dat de LC werkt maakt van het serieus nemen van haar vaste klanten en dus zorgt dat het wél goedkomt.
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Helena Gemser op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Ik niet eens contact opnemen met mijn Spaanse nummer
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Vero Moda (Bestsellers) Klantenservice

  • Beoordeeld door Grieta Tillema op 9-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vero Moda (Bestsellers) Klantenservice is: 1.3)

Het verstrekte 020- nummer blijkt niet van de klantenservice te zijn.
Er is uitsluitend een Engels Whatsapp-nummer of een chatnummer.
Het zal voor Vero Moda een gemakkelijke oplossing zijn, maar voor de gewaardeerde cliëntèle zeker niet!
Lees alle beoordeling van Vero Moda (Bestsellers) Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Bas van Liebergen op 11-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Ik word genegeerd op e-mail, terwijl het over een teruggave bedrag van meer dan 300€ gaat waar ik al een ruime maand op zit te wachten. Ronduit schandalig, ik zit te denken aan aangifte
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door robb visscher op 14-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Het wordt echt tijd om gewoon weer zelf te boeken bij een hotel. Booking maakt 700 miljoen winst, bietst dan ook nog de eerste corona tegemoetkoming van de Nederlandse belastingbetaler en als kers op de taart zijn ze totaal niet bereikbaar voor een simpele vraag. Niet per mail, niet per telefoon. Hoewel simpele vraag. Booking heeft 15 miljoen persoonlijke gegevens van ons laten lekken. Naam, telefoonnummer , creditcard gegevens, paspoortnr, etc. En ik moet er nog steeds een bericht over ontvangen. Kortom , gewoon bij het hotel boeken, krijg je vaak ook een gratis ontbijt en wifi en een blije receptie, want ze moeten 20-25% aan Booking betalen. Wakker worden mensen!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Harm op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

5 maal gebeld met klantenservice, de domste antwoorden, als ze al antwoorden, de laatste was , ik kan u niet horen Toet Toet Toet enz. Nu begrijp ik waar om er organisaties zijn die voor jouw deze krant willen opzeggen, uiteraard tegen tegen een fee van ongeveer 30 euro!
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door i.de klerk op 17-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

ik wil persoonlijk bellen met klanten service maar die is niet bereikbaar per telefoon. Ik heb geen whatsapp of facebook
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Ray op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

DHL komt leveringsafspraken niet na. Wijzigt zelfstandig gemaakte afspraken.
Kan nooit. Als ik avond levering aangeef dan mag ik ook verwachten dat deze word nagekomen. Als ik dan zie dat deze niet juist is en er ook geen bezorging plaats vind. En ik neem contact op met de klantenservice met de Chat en ik geef aan wat ik afgesproken mag ik ook aannemen dat deze medewerker juist in het systeem kijkt. Op het moment dat ik met de medewerker spreek in de CHAT is er al sprake dat het pakket al maandag geleverd word en niet zaterdag op afgesproken.

U heeft al een robot in dienst die geen antwoord kan geven en de ander medewerker in de chat is een aap . Stuur die gelijk weer terug naar de dierentuin
Geen enkel begrip voor deze wijze van handelen \

Overweeg dan ook u officieel in aansprakelijk te stellen voor niet juist bezorgen van het pakket, Ik ben juist door dat ik zelf aangeeft dat het bezorg moet worden ook de opdracht gever voor die bezorging daarom hoef ik ook niet mijn klacht en claim via de verzender te spelen want ik ben dan de opdracht gever vooor die bezorging
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Tims op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

met 1 woord: waardeloos!!! Beseft men hier wel dat ze producten hebben die van iemand anders zijn en dat ze dus een verantwoordelijkheid hebben om iig te kunnen vertellen wat er mis gaat en hoe mijn product bij mij terecht gaat komen!!!
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door HCJ de Looff op 30-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Ik probeer al enige tijd mijn rekeningen op te zeggen.
Dit lijkt onmogelijk
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Vredenburg op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Slechtste sportschool die iik ooit gezien hebt. Klantenservice totaal.niet bereikbaar. Door gesnoven inbecielen die stijf staan van Pre-workout poeder. Gooien en smijten met gewichten en geen 1 moer opruimen. En nu met groepslessen erbij loopt deze gym in Purmerend helemaal vol. Ik train s.morgens vroeg met 1 leerling van me. Sommige dagen vlucht ik gewoon voor de drukte. Belachelijk voor woorden.
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door L.T. op 4-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Vandaag 04-10 bezorgen 17.45-19.45
email: om 18.02 bezorging lukte niet (ik was gehele dag thuis wegens quarantaine)
afhalen op postnlpunt

Om 18.06 bezorgt DHL wel een pakket !!! (ik was gehele dag thuis wegens quarantaine)

Dit is nu de derde keer dat PostNL niet binnen de afgesproken tijd bezorgd! Al eerder gemeld ook bij opdrachtgever.

*Zeer onbetrouwbare bezorgdienst, *gemakkelijke verdienste bij PostNL,* krijgt chauffeur een bonus voor benzinebesparende maatregelen (zoals het niet bezorgen maar alles op een hoop gooien bij de afhaalpunten, laat de klant het maar zelf ophalen!) *Werknemers zitten op tijd thuis voor de buis....

! Dat opdrachtgevers van postNL betalen voor niet geleverde diensten.... schaadt ook hun bedrijf. Ben ik de enige?
*dat PostNL zoiets als een digitale klantenservice heeft, kan beter wegbezuinigd worden.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door B.Huisken op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Klantenservice gedurende gehele dag niet telefonisch te bereiken
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door v.d.pol op 6-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

al heel lang een slecht bezorging van het brabants dagblad -zo ook weer vandaag
klachtformulier invullen naam van de straat en woonplaats er op drukken om te verzenden -en dan is dit verwijderd-het email adres niet bekend op het formulier -het wachtwoord niet goed. ( niets klopt er ,ook niet na abonnee-nr, opgave)
weet zelf zeker dat het wel klopt.
ook na tel, contact waardeloos
heb nu de afschrijving stopgezet -hou zelf bij wanneer geen krant ontvangen -ook na geen melding -dat toch niert mogelijk is
en tel . contact word veel te duur
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door C. de Waardt op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Er werd op 8 december een pakket (enveloppe welke net niet door de brievenbus kon, ( bezorgd) Het betreffende pakket werd gedumpt op de brievenbus of waarschijnlijker gezien mijn ervaringen met uw dienst, over het hek gesmeten en heeft de gehele nacht in een plas water gelegen. Openen was dan ook niet meer nodig want de i9nhoud viel er al uit toen ik het oppakte. Ik geloof niet eens dat er is aangebeld want we waren de gehele avond thuis. Ook al was dit wel het geval en de (bezorger) krijgt geen gehoor, laat je een pakket zo niet achter. Niet eens een ster waardig. Ik heb de review van uw mail g4eschreven maar ook dit verdient geen voldoende. na mijn tekst te hebben geschreven, moest ik naar google en kwam daar niet door.. Al met al geen beste beurt.
C. de Waardt
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door Heidi De Busschere op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.3)

Beste, kruidvat
Op 27/9 plaatste ik een bestelling van 59€ Kruidvat 1 ste leeftijdspap R. Deze zou geleverd worden op 29/9. Geen verzendbevestiging van post.nl en geen trackingcode gekregen. Geen bestelling geleverd. De pap van mijn zoon is nu echt wel bijna op dus op 02/10 plaats ik een nieuwe bestelling dit keer word hij in de winkel geleverd op woensdag 5/10. Op dinsdag 4/10 heb ik contact met een van jullie medewerkers via de telefoon na reeds gecommuniceerd te hebben via chat maar natuurlijk niet geholpen geworden. Mijn bestelling 132208617 staat nog steeds in behandeling toch beweerd de dame aan de telefoon dat hij reeds geleverd is op 29/9 in de voormiddag. Ze verzekerd mij dit te onderzoeken en mij hier telefonisch over te contacteren. Op 6/10 krijg ik dan een mail dat het pakket 29/9 11.13u op mijn adres zou zijn geleverd. En dat er verder onderzoek zou gedaan worden dit kan 10 dagen in beslag nemen. Verder geen enkele reactie meer op 10/10 18.02 krijg ik een mail met trackingcode dat mijn bestelling is bezorg en staat de status in mijn account ineens op bezorgd en nu wel met trackingcode. Wanneer dit deze voormiddag nog niet was. Heb ik een nieuwe bestelling geplaatst voor pap en pampers. Maar ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen??? Ik verwacht of mijn geld terug of mijn producten. Als jullie dit niet behoorlijk oplossen is het de laatste keer dat ik nog een bestelling plaats via de website en misschien wel de laatste aankoop bij Kruidvat. Maar de recensies te lezen lossen jullie blijkbaar nooit iets deftig op!
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door hermarij op 11-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Vanaf 29 september al bezig met het bereiken van mijn email box. Telfort een onderdeel van KPN heeft concept.nl overgenomen. Vanaf die tijd al problemen.
Verschillende malen gebeld en gemaild geen resultaat tot nu toe. Er wordt aan gewerkt zegt men. Daarom een onvoldoende ondanks het feit dat ik klant ben bij KPN. Maar misschien gaat dat veranderen. Ligt aan deze case.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Arjan Mulder op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Jullie geven een contactformulier pagona die niet meerbestaat en beloven het contract op te zeggen van tv en internet maar is niet gebeurd.
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door C van Driel op 15-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Papieren krant wordt niet bezorgd - ook niet na een klacht dus al twee weken geen weekendkrant.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door an.balvert op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Telefonisch met een terechte klacht zeer onvriendelijk behandeld. Klacht niet opgelost.
Nieuwe printer maakt geen kontakt met mijn oude Experiabox (ben niet de enige)
Nu een Nedgear geleend die prima werkt maar die ik nu moet kopen omdat KPN mijn verouderde box niet wil vervangen
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)