Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
schandalig hoe lang je in de wacht wordt gezet. Is dit rijksoverheid? On-ge-lofelijk!!!!!Lees alle beoordeling van Rijksoverheid Klantenservice (3)
Uw bezorging is waardeloos en de bereikbaarheid van uw klantenservice doet daar niet voor onder.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Doen wat je beloofd, dienstverlening dat wordt kennen ze niet meer bij de RabobankLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Als je een klant niet kan helpen, oké, misschien doorzetten aan collega ?
Niet zeggen ik laat u terugbellen, en vervolgens niets meer laten horen .
Ben ruim een maand bezig om de krant bezorgd te krijgen na verhuizing.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Elke dag een melding gedaan maar geen enkele reactie van de klantenservice.
Ook op Emails wordt niet gereageerd.
Zeer slecht. Probeer al dagen contact te krijgen. Duurt meer dan half uur. En dan wordt de lijn verbroken. Ze zouden terugbellen. Dat gebeurt ook niet.Lees alle beoordeling van Belastingdienst Klantenservice (19)
Na jarenlang geabonneerd zijn geweest op het AD, En wij wilden na een verhuizing alleen de zaterdag editie nog ontvangen. FOUT!!Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Nu zijn we na vele zaterdagen (ben de tel kwijt) en na vele telefoontjes/klachten (ben de tel kwijt) met de klantenservice verder (ZONDER RESULTAAT)
Hedenmorgen weer gebeld: nu wacht ik weer op een terugbel actie.
IK WIL het ABONNEMENT zsm OPZEGGEN
ps het afschrijven van de kosten gaat wel goed ...................................
Onmogelijk om contact te krijgen, op geen enkele manier.Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)
Geen juiste info. Kom er niet doorheen.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Ben huismeester en wil na brand abonnement tijdelijk stopzetten van het appartementengebouw waar ik huismeester ben.... geef adresgegevens van ons pand op en MIJN telefoonnummer , maar krijg doodleuk een noreply-mail dat er onvoldoende gegevens zijn ....brrrrrrrrr.......wat een slaperd zeg, maar weet je...we zeggen 'm wel opLees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
belachelijk lange wachttijden zowel voor contact als examensLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
examens foutmeldingen zonder uitleg.
Al vele msken geen krant ontvangen, eerst ging het vooral kis op zaterdag, nu ook door de week.Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Nabezorgen is nog nooit gelukt. Bezorgers worden kennelijk niet goed aangesproken/begeleid en de mensen van de klantenservice mogen alleen hun standaardzinnen uitspreken. En vooral niks toezeggen. Waar is de mentaliteit dat de LC werkt maakt van het serieus nemen van haar vaste klanten en dus zorgt dat het wél goedkomt.
Ik niet eens contact opnemen met mijn Spaanse nummerLees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Het verstrekte 020- nummer blijkt niet van de klantenservice te zijn.Lees alle beoordeling van Vero Moda (Bestsellers) Klantenservice (10)
Er is uitsluitend een Engels Whatsapp-nummer of een chatnummer.
Het zal voor Vero Moda een gemakkelijke oplossing zijn, maar voor de gewaardeerde cliëntèle zeker niet!
Ik word genegeerd op e-mail, terwijl het over een teruggave bedrag van meer dan 300€ gaat waar ik al een ruime maand op zit te wachten. Ronduit schandalig, ik zit te denken aan aangifteLees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Het wordt echt tijd om gewoon weer zelf te boeken bij een hotel. Booking maakt 700 miljoen winst, bietst dan ook nog de eerste corona tegemoetkoming van de Nederlandse belastingbetaler en als kers op de taart zijn ze totaal niet bereikbaar voor een simpele vraag. Niet per mail, niet per telefoon. Hoewel simpele vraag. Booking heeft 15 miljoen persoonlijke gegevens van ons laten lekken. Naam, telefoonnummer , creditcard gegevens, paspoortnr, etc. En ik moet er nog steeds een bericht over ontvangen. Kortom , gewoon bij het hotel boeken, krijg je vaak ook een gratis ontbijt en wifi en een blije receptie, want ze moeten 20-25% aan Booking betalen. Wakker worden mensen!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
5 maal gebeld met klantenservice, de domste antwoorden, als ze al antwoorden, de laatste was , ik kan u niet horen Toet Toet Toet enz. Nu begrijp ik waar om er organisaties zijn die voor jouw deze krant willen opzeggen, uiteraard tegen tegen een fee van ongeveer 30 euro!Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
ik wil persoonlijk bellen met klanten service maar die is niet bereikbaar per telefoon. Ik heb geen whatsapp of facebookLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
DHL komt leveringsafspraken niet na. Wijzigt zelfstandig gemaakte afspraken.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Kan nooit. Als ik avond levering aangeef dan mag ik ook verwachten dat deze word nagekomen. Als ik dan zie dat deze niet juist is en er ook geen bezorging plaats vind. En ik neem contact op met de klantenservice met de Chat en ik geef aan wat ik afgesproken mag ik ook aannemen dat deze medewerker juist in het systeem kijkt. Op het moment dat ik met de medewerker spreek in de CHAT is er al sprake dat het pakket al maandag geleverd word en niet zaterdag op afgesproken.
U heeft al een robot in dienst die geen antwoord kan geven en de ander medewerker in de chat is een aap . Stuur die gelijk weer terug naar de dierentuin
Geen enkel begrip voor deze wijze van handelen \
Overweeg dan ook u officieel in aansprakelijk te stellen voor niet juist bezorgen van het pakket, Ik ben juist door dat ik zelf aangeeft dat het bezorg moet worden ook de opdracht gever voor die bezorging daarom hoef ik ook niet mijn klacht en claim via de verzender te spelen want ik ben dan de opdracht gever vooor die bezorging
met 1 woord: waardeloos!!! Beseft men hier wel dat ze producten hebben die van iemand anders zijn en dat ze dus een verantwoordelijkheid hebben om iig te kunnen vertellen wat er mis gaat en hoe mijn product bij mij terecht gaat komen!!!Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
Ik probeer al enige tijd mijn rekeningen op te zeggen.Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Dit lijkt onmogelijk
Slechtste sportschool die iik ooit gezien hebt. Klantenservice totaal.niet bereikbaar. Door gesnoven inbecielen die stijf staan van Pre-workout poeder. Gooien en smijten met gewichten en geen 1 moer opruimen. En nu met groepslessen erbij loopt deze gym in Purmerend helemaal vol. Ik train s.morgens vroeg met 1 leerling van me. Sommige dagen vlucht ik gewoon voor de drukte. Belachelijk voor woorden.Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Vandaag 04-10 bezorgen 17.45-19.45Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
email: om 18.02 bezorging lukte niet (ik was gehele dag thuis wegens quarantaine)
afhalen op postnlpunt
Om 18.06 bezorgt DHL wel een pakket !!! (ik was gehele dag thuis wegens quarantaine)
Dit is nu de derde keer dat PostNL niet binnen de afgesproken tijd bezorgd! Al eerder gemeld ook bij opdrachtgever.
*Zeer onbetrouwbare bezorgdienst, *gemakkelijke verdienste bij PostNL,* krijgt chauffeur een bonus voor benzinebesparende maatregelen (zoals het niet bezorgen maar alles op een hoop gooien bij de afhaalpunten, laat de klant het maar zelf ophalen!) *Werknemers zitten op tijd thuis voor de buis....
! Dat opdrachtgevers van postNL betalen voor niet geleverde diensten.... schaadt ook hun bedrijf. Ben ik de enige?
*dat PostNL zoiets als een digitale klantenservice heeft, kan beter wegbezuinigd worden.
Klantenservice gedurende gehele dag niet telefonisch te bereikenLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
al heel lang een slecht bezorging van het brabants dagblad -zo ook weer vandaagLees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
klachtformulier invullen naam van de straat en woonplaats er op drukken om te verzenden -en dan is dit verwijderd-het email adres niet bekend op het formulier -het wachtwoord niet goed. ( niets klopt er ,ook niet na abonnee-nr, opgave)
weet zelf zeker dat het wel klopt.
ook na tel, contact waardeloos
heb nu de afschrijving stopgezet -hou zelf bij wanneer geen krant ontvangen -ook na geen melding -dat toch niert mogelijk is
en tel . contact word veel te duur
Er werd op 8 december een pakket (enveloppe welke net niet door de brievenbus kon, ( bezorgd) Het betreffende pakket werd gedumpt op de brievenbus of waarschijnlijker gezien mijn ervaringen met uw dienst, over het hek gesmeten en heeft de gehele nacht in een plas water gelegen. Openen was dan ook niet meer nodig want de i9nhoud viel er al uit toen ik het oppakte. Ik geloof niet eens dat er is aangebeld want we waren de gehele avond thuis. Ook al was dit wel het geval en de (bezorger) krijgt geen gehoor, laat je een pakket zo niet achter. Niet eens een ster waardig. Ik heb de review van uw mail g4eschreven maar ook dit verdient geen voldoende. na mijn tekst te hebben geschreven, moest ik naar google en kwam daar niet door.. Al met al geen beste beurt.Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
C. de Waardt
Beste, kruidvatLees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Op 27/9 plaatste ik een bestelling van 59€ Kruidvat 1 ste leeftijdspap R. Deze zou geleverd worden op 29/9. Geen verzendbevestiging van post.nl en geen trackingcode gekregen. Geen bestelling geleverd. De pap van mijn zoon is nu echt wel bijna op dus op 02/10 plaats ik een nieuwe bestelling dit keer word hij in de winkel geleverd op woensdag 5/10. Op dinsdag 4/10 heb ik contact met een van jullie medewerkers via de telefoon na reeds gecommuniceerd te hebben via chat maar natuurlijk niet geholpen geworden. Mijn bestelling 132208617 staat nog steeds in behandeling toch beweerd de dame aan de telefoon dat hij reeds geleverd is op 29/9 in de voormiddag. Ze verzekerd mij dit te onderzoeken en mij hier telefonisch over te contacteren. Op 6/10 krijg ik dan een mail dat het pakket 29/9 11.13u op mijn adres zou zijn geleverd. En dat er verder onderzoek zou gedaan worden dit kan 10 dagen in beslag nemen. Verder geen enkele reactie meer op 10/10 18.02 krijg ik een mail met trackingcode dat mijn bestelling is bezorg en staat de status in mijn account ineens op bezorgd en nu wel met trackingcode. Wanneer dit deze voormiddag nog niet was. Heb ik een nieuwe bestelling geplaatst voor pap en pampers. Maar ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen??? Ik verwacht of mijn geld terug of mijn producten. Als jullie dit niet behoorlijk oplossen is het de laatste keer dat ik nog een bestelling plaats via de website en misschien wel de laatste aankoop bij Kruidvat. Maar de recensies te lezen lossen jullie blijkbaar nooit iets deftig op!
Vanaf 29 september al bezig met het bereiken van mijn email box. Telfort een onderdeel van KPN heeft concept.nl overgenomen. Vanaf die tijd al problemen.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Verschillende malen gebeld en gemaild geen resultaat tot nu toe. Er wordt aan gewerkt zegt men. Daarom een onvoldoende ondanks het feit dat ik klant ben bij KPN. Maar misschien gaat dat veranderen. Ligt aan deze case.
Jullie geven een contactformulier pagona die niet meerbestaat en beloven het contract op te zeggen van tv en internet maar is niet gebeurd.Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Papieren krant wordt niet bezorgd - ook niet na een klacht dus al twee weken geen weekendkrant.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Telefonisch met een terechte klacht zeer onvriendelijk behandeld. Klacht niet opgelost.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Nieuwe printer maakt geen kontakt met mijn oude Experiabox (ben niet de enige)
Nu een Nedgear geleend die prima werkt maar die ik nu moet kopen omdat KPN mijn verouderde box niet wil vervangen