Bellen met Xs4all

Waarom bellen met Xs4all Klantenservice?

  • Je wilt een dienst van Xs4all bestellen.
  • Je hebt een vraag over hosting van Xs4all.
  • Je hebt een vraag over domeinnamen.
  • Je hebt een vraag over een lopende bestelling.
  • Je wilt een storing melden of hebt een vraag over een lopende storing.
  • Je hebt een vraag over je abonnement of een factuur.
  • Je wil een dienst van Xs4all opzeggen.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 22:00
  • Dinsdag 08:00 - 22:00
  • Woensdag 08:00 - 22:00
  • Donderdag 08:00 - 22:00
  • Vrijdag 08:00 - 22:00
  • Zaterdag 08:00 - 22:00
  • Zondag 08:00 - 22:00

  • Telefoonnummer Xs4all: 020 398 76 66

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een administratieve vraag over je abonnement of over een factuur? Dan gelden er afwijkende openingstijden:

    • Maandag t/m vrijdag: 08:00 tot 20:00.
    • Zaterdag: 10:00 tot 17:00.
    • Zondag: Gesloten.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Xs4all.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Xs4all.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • ADSL internet.
  • TV.
  • Glasvezel internet.
  • Algehele storing.
Controleer of er een storing is bij Xs4all
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciĆ«le doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Xs4all? Laat ons je ervaringen met Xs4all weten!
Beoordeel Xs4all.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Xs4all?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Xs4all? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Xs4all via een contactformulier.

Heb je geen haast met je vraag? Dan kun je het contactformulier van Xs4all gebruiken om contact op te nemen. Klik op onderstaande link en scrol op de pagina een klein stukje naar beneden.

Ga naar het contactformulier op de website van Xs4all Ga naar het contactformulier op de website van Xs4all

Chat online met Xs4all.

Je kunt online Chatten met een medewerker Xs4all. Klik op onderstaande link en vervolgens op de "Live Chat" button. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: 10:00 tot 16:00
  • Zaterdag & Zondag: Gesloten
Start een chat met Xs4all Start een chat met Xs4all

Neem contact op met Xs4all via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Xs4all via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van Xs4all alle dagen van de week van 08:00 - 22:00 uur bereiken. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Xs4all via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Xs4all via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Xs4all.

Heb je een algemene vraag over bijvoorbeeld? Raadpleeg dan de meestgestelde vragen van Xs4all.
Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:

  • Wat is een homepage?
  • Hoe maak ik een homepage?
  • Hoeveel ruimte heb ik voor mijn homepage?
  • Wat mag ik wel/niet op mijn homepage zetten?
  • Gebruik van uw homepage
  • Hoe zorg ik voor meer bezoekers op mijn homepage?
  • Wat voor statistieken kan ik gebruiken?
  • Hoe kan ik mijn homepage zichtbaar maken?
  • Sommige links werken niet.
  • Als ik mijn gewijzigde of gecorrigeerde webpagina opvraag, dan toont deze nog de oude pagina.
  • Kan ik delen van mijn homepage afschermen met loginnaam en wachtwoord?
  • Wat is dataverkeer?
  • Hoeveel dataverkeer mag mijn homepage genereren?
  • Hoe kan ik zelf zien hoeveel dataverkeer mijn homepage genereert?
Ga naar de veelgestelde vragen van Xs4all Ga naar de veelgestelde vragen van Xs4all

Neem contact op met Xs4all via Twitter.

Heb je een Twitter account? Dan kun je via Twitter contact opnemen met Xs4all. Stuur je Tweet naar @Xs4all. Openingstijden zijn onbekend, @xs4all.

Klik hier voor contact met Xs4all via Twitter. Klik hier voor contact met Xs4all via Twitter.

Nieuwe iPad € 250,- korting

Rapportcijfer Xs4all Klantenservice: 5.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.

Beoordeel Xs4all Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Xs4all Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Xs4all Klantenservice

  • Beoordeeld door Dr Frans E J Gieles op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 10

Twee maal een bedankje aan XS4All:
(1) Uw helpdesk hielp mij snel en deskundig bij een probleem met het ontvangen en verzenden van berichten in MS Outlook, na de verandering die u aanbeval; ook geduldig, want het kostte best nog wel even wat tijd en kunde.
(2) Ik keek meteen even naar mijn mailbox, zag daar de map "spam" en wat daar tevoorschijn kwam, dat wil je niet weten! Iets van 12 x "Uw rekening betalen", zelfs enkele malen iets als "We kunnen alles in uw computer zien, ook dat u flink hebt zitten te kijken nar porno. (nooit!) Ook dat u voor de webcam (die ik niet heb!) uzelf bevredigde (!!!). Als u niet betaalt, lichten wij alle personen van uw adresboek in." !!! Hoe verzint iemand het, hoe trapt iemand daar in! Het compliment i s dat XS4All dit allemaal netjes heeft herkend als spam/bedrog en het netjes in de map Spam heeft gezet in plaats van in de inbox. Knap en nuttig werk!
Dr Frans
  • Beoordeeld door thomas op 11-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

belachelijke wachttijden, heb 2 keer ruim een half uur in de wacht gestaan. maar nog geen reactie gehad
  • Beoordeeld door Frans op 13-11-2020
  • Rapportcijfer: 10

Directe hulp bij storingen bevalt mij uitstekend
  • Beoordeeld door .C. Hordijk op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Absoluut waardeloos. Geen mailadres beschikbaar. Telefonisch contact zoeken leidt alleen tot een eindeloos wachten zonder informatie omtrent de nog te verwachten periode voorafgaand aan het einde van : "Al onze medewerkers zijn in gesprek"
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)