We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een administratieve vraag over je abonnement of over een factuur? Dan gelden er afwijkende openingstijden:
Heb jij onlangs contact gehad met Xs4all? Laat ons je ervaringen met Xs4all weten!
Beoordeel Xs4all.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Xs4all.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Xs4all? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je geen haast met je vraag? Dan kun je het contactformulier van Xs4all gebruiken om contact op te nemen. Klik op onderstaande link en scrol op de pagina een klein stukje naar beneden.
Ga naar het contactformulier op de website van Xs4allJe kunt online Chatten met een medewerker Xs4all. Klik op onderstaande link en vervolgens op de "Live Chat" button. Openingstijden zijn:
Zoek contact met een medewerker van Xs4all via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van Xs4all alle dagen van de week van 08:00 - 22:00 uur bereiken. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Xs4all via Facebook Messenger.Heb je een algemene vraag over bijvoorbeeld? Raadpleeg dan de meestgestelde vragen van Xs4all.
Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:
Heb je een Twitter account? Dan kun je via Twitter contact opnemen met Xs4all. Stuur je Tweet naar @Xs4all. Openingstijden zijn onbekend, @xs4all.
Klik hier voor contact met Xs4all via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 9 beoordelingen.
Het feit dat je belt met de klantenservice ivm een storing, de medewerker is uitermate vriendelijk en competent, meld ook dat het bellen gratis is n.a.v. een opmerking dat ik melding krijg over kosten buiten mijn mobiele bundel. Na afloop van het gesprek ben ik !!!! €70,-- ZEVENTIG EURO !!!!!!aan gesprekskosten kwijt!!!!!
Dat is geen klantenservice, dat is klantenbedrog in geen enkel opzicht service te noemen.
Ik verwacht restitutie van de kosten die ik gemaakt heb en zal dit via diverse kanten in de organisatie aankaarten.
Helpdesk weet nu niks meer van Xs4all, ondanks de belofte dat er niks zou veranderen
ik kan geen e-mails meer ontvangen. en jullie zijn godverdomme niet te bereiken.
Er staat dat jullie iedere dag telefonisch bereikbaar zijn,maar nu belde ik vandaag -zondag- en kreeg te horen dat ik morgen maar terug moet bellen. Ik heb xs4all juist sinds kort omdat de service zo goed zou zijn.Valt een beetje tegen.
Fantastisch bedrijf. Uitermate kundig en vriendelijk geholpen!
Twee maal een bedankje aan XS4All:
(1) Uw helpdesk hielp mij snel en deskundig bij een probleem met het ontvangen en verzenden van berichten in MS Outlook, na de verandering die u aanbeval; ook geduldig, want het kostte best nog wel even wat tijd en kunde.
(2) Ik keek meteen even naar mijn mailbox, zag daar de map "spam" en wat daar tevoorschijn kwam, dat wil je niet weten! Iets van 12 x "Uw rekening betalen", zelfs enkele malen iets als "We kunnen alles in uw computer zien, ook dat u flink hebt zitten te kijken nar porno. (nooit!) Ook dat u voor de webcam (die ik niet heb!) uzelf bevredigde (!!!). Als u niet betaalt, lichten wij alle personen van uw adresboek in." !!! Hoe verzint iemand het, hoe trapt iemand daar in! Het compliment i s dat XS4All dit allemaal netjes heeft herkend als spam/bedrog en het netjes in de map Spam heeft gezet in plaats van in de inbox. Knap en nuttig werk!
Dr Frans
belachelijke wachttijden, heb 2 keer ruim een half uur in de wacht gestaan. maar nog geen reactie gehad
Directe hulp bij storingen bevalt mij uitstekend
Absoluut waardeloos. Geen mailadres beschikbaar. Telefonisch contact zoeken leidt alleen tot een eindeloos wachten zonder informatie omtrent de nog te verwachten periode voorafgaand aan het einde van : "Al onze medewerkers zijn in gesprek"
Beoordeel Xs4all Klantenservice