Bellen met CAK

Waarom bellen met CAK Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over de wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo).
  • Je hebt een vraag over de wet langdurige zorg (Wlz).
  • Je hebt een vraag over beschermd wonen (Wmo)
  • Je hebt een vraag over medicijnen in het buitenland.
  • Je hebt een vraag over de regeling wanbetalers zorgverzekering.
  • Je hebt een vraag over de regeling onverzekerden.
  • Je hebt een vraag over de regeling gemoedsbezwaren.
  • Je hebt een vraag over de regeling onverzekerbare vreemdelingen.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 8.30 - 17:00
  • Dinsdag 8.30 - 17:00
  • Woensdag 8.30 - 17:00
  • Donderdag 8.30 - 17:00
  • Vrijdag 8.30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer CAK: 088 - 711 4000 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Het algemene telefoonnummer van het CAK is 088 - 711 4000.

    Voor meer specifieke vragen kun je de volgende telefoonnummers gebruiken:

    • Voor vragen over Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) bel je met 0800 - 1925.
    • Voor vragen over Wet langdurige zorg (Wlz) bel jemet  0800 - 0087.
    • Voor vragen over Beschermd wonen (Wmo) bel je met 0800 - 0087.
    • Voor vragen over Medicijnen mee naar het buitenland bel je met 0800 - 2108.
    • Voor vragen over Regeling wanbetalers zorgverzekering bel je met 0800 - 5028.
    • Voor vragen over Regeling onverzekerden bel je met 0800 - 5028.
    • Voor vragen over Regeling gemoedsbezwaren bel je met 0800 - 5028.
    • Voor vragen over Regeling onverzekerbare vreemdelingen (zorgverleners) bel je met: 0800 - 5028.
    • Voor vragen over Zorgverzekering en buitenland (verdragsgerechtigden) bel je met: +31 88 711 5551.

Neem contact op met CAK via Twitter.

Stel je vraag aan het CAK via Twitter. Het webcare team staat iedere werkdag tussen 09:00 en 17:00 voor je klaar om je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met CAK via Twitter. Klik hier voor contact met CAK via Twitter.

Neem contact op met CAK via WhatsApp.

Neem contact op met de klantenservice van CAK via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 0655712627.

Openingstijden WhatsApp klantenservice CAK.

  • Maandag t/m donderdag: van 08:30 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag en zondag: Gesloten.

Je kunt dit telefoonnummer alleen gebruiken om te WhatsApp-en, niet om te bellen.

Klik hier voor contact met CAK via WhatsApp.

Neem contact op met CAK via een contactformulier.

Stel je vraag aan het CAK online via een contactformulier. Het is niet duidelijk wanneer je een reactie terug kunt verwachten van het CAK. Er wordt om je BSN nummer gevraagd, zorg dus dat je deze bij de hand hebt.

Ga naar het contactformulier op de website van CAK

Bezoek het CAK

Je kunt ook op bezoek bij het CAK. Het bezoekadres is:

  • Prinses Beatrixlaan 7
  • 2595 AK Den Haag

Dien een klacht in bij CAK.

Heeft je een klacht over de regelingen wanbetalers, zorgverzekering buitenland, onverzekerden of gemoedsbezwaarden? Gebruik dan dit online klachtenformulier.

Betreft het een klacht over de regeling Wet maatschappelijke ondersteuning, Wet langdurige zorg of medicijnen mee op reis van het CAK? Gebruik dan het algemene klachtenformulier.

Je kunt je klacht ook schriftelijk indienen. Vergeet niet de volgende gegevens te vermelden:

  • Volledige Naam.
  • Adres.
  • Geboortedatum.
  • De datum waarop je de brief hebt gepost.
  • Je klacht.
  • BSN nummer.
  • Telefoonnummer.

Stuur je klacht naar onderstaand adres (geen postzegel nodig):

CAK
Antwoordnummer 1608
2509 VB Den Haag

Rapportcijfer CAK Klantenservice: 1
1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 stem(men).

Beoordeel CAK Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan CAK Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)

* verplicht

Beoordelingen voor CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door h.th.van poeteren op 29 October, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Buiten gewoon onzorgvuldig wwt betreft het geven van fundamentel informatie. Nl. men heeft mij niet gezegd dat ik een bankrekening en een geboorteaktie moest laten zien in Ferankrijk bij de door U ogegeven organisatieCPMA te Millau. Deze kan mijn dossier niet openen omdat mij ngeboorte akte ontbreek.t.
mijn geboorte aktie met spoed aangevraagd maar d.d. 29/10 nog niet binnen. Het zilveren Kruis beeindigd mijn verzekering d.d. 1-/11. dus een bijzonder groot probleem voor mij dankzij U onzorgvuldige informatie. Gebeld men zei,o dat is kort dat wisten we niet dat betekend dat U mensen zomaar verwijst en niet op de hoogte bent, lijkt zo.
Wat denkt u aan mijn riskante probleem te doen? U begrijpt dat dit gelijk een flinke klacht is. die ik bij niet zorgvuldig antwoordt op het net zetren. Henk van Poeteren.
BEL METEEN CONTACT
(90cpm*)