Het CAK heeft niet één algemeen telefoonnummer, maar gebruikt voor ieder onderwerp een specifiek telefoonnummer. Een overzicht van alle telefoonnummers staat hieronder.
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Het CAK heeft niet één algemeen telefoonnummer. In de volgende lijst kan je zien welk telefoonnummer je kunt gebruiken voor jouw vraag:
Voor vragen over Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) bel je met 0800 - 1925.
Voor vragen over Wet langdurige zorg (Wlz) bel jemet 0800 - 0087.
Voor vragen over Beschermd wonen (Wmo) bel je met 0800 - 0087.
Voor vragen over Medicijnen mee naar het buitenland bel je met 0800 - 2108.
Voor vragen over Regeling wanbetalers zorgverzekering bel je met 0800 - 5028.
Voor vragen over Regeling onverzekerden bel je met 0800 - 5028.
Voor vragen over Regeling gemoedsbezwaren bel je met 0800 - 5028.
Voor vragen over Regeling onverzekerbare vreemdelingen (zorgverleners) bel je met: 0800 - 5028.
Voor vragen over Zorgverzekering en buitenland (verdragsgerechtigden) bel je met: +31 88 711 5551.
Wil je het CAK bezoeken of ben je leverancier? Dan kan je de receptie bellen op 088 – 711 4000
Heb jij onlangs contact gehad met CAK? Laat ons je ervaringen met CAK weten!
Beoordeel CAK.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van CAK.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met CAK? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Stel je vraag aan het CAK online via een contactformulier. Het is niet duidelijk wanneer je een reactie terug kunt verwachten van het CAK. Er wordt om je BSN nummer gevraagd, zorg dus dat je deze bij de hand hebt.
Ga naar het contactformulier op de website van CAKIn onderstaande rubrieken van het CAK tref je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Gebruik dan de zoekmachine.
Ga naar de veelgestelde vragen van CAK
Je kunt je klacht ook schriftelijk indienen. Vergeet niet de volgende gegevens te vermelden:
Stuur je klacht naar onderstaand adres (geen postzegel nodig):
CAK
Antwoordnummer 1608
2509 VB Den Haag
Stel je vraag aan het CAK via Twitter. Het webcare team staat iedere werkdag tussen 09:00 en 17:00 voor je klaar om je vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met CAK via Twitter.Je kunt ook op bezoek bij het CAK. Het bezoekadres is:
Rapportcijfer is gebaseerd op 39 beoordelingen.
Geen kennis, meerdere keren gebeld, onvoldoende informatie in folder. Achteraf geconfronteerd worden met een hoge rekening. Reden nergens te vinden. Bezwaar maken via e-mail. Teveel bijlagen, helaas niet meer dan 5mb. Dus dan maar per post en hopen dat het aankomt.
Wat hopeloos, daar moet de tweede kamer aksie ondernemen!!!!!!
Puur slecht om het cak te bereiken vanuit het buitenland. Ik woon in Spanje al 5 jaar en ontvang ziekenzorg. . Ik ga veerhuizen naar een ander land. Via web site onmogelijk. Ik wordt niet herkend. Bellen vanuit het buitenland met het door u opgegeven nummer is onmogelijk want mijn provider zegt dat het nummer niet bestaat. Ik ben onder behandeling van wege neuropathie en ook vanwege bloed problemen waardoor ik Sintrom moet slikken met controle. Wat is dit voor gedoe?
Krijg ze gewoon niet te pakken telefonisch. Ook op mail reageren ze niet.
Vlotte afhandeling van een te verrekenen totaal factuur.
Afgelopen vrijdag tot 13 keer getracht vanuit het buitenland te bellen op het nummer 0031 88 711 5111 en vandaag maandag 21 keer (tussen 09.00 en 17.00 uur)
Iedere keer het zelfde bericht dat alle medewerkers in gesprek zijn.
Is dat echt zo ??
Ik heb lang aan de telefoon gehangen , had iemand die niet begreep wat ik vroeg telkens terug vragen bij collega. Uiteindelijk moest ik wmo bellen, gedaan maar dat klopt niet moet echt bij jullie zijn. Er is een brief door jullie gestuurd die ik nooit ontvangen heb, zou 6 jan 2023 bezorgd zijn. Mij vraag is waar is mijn brief en waar gaat het over. Heb geen betalingsachterstand.
Ik hang al 19 minuten aan de lijn. Dit zijn geen wachttijden meer
19 minuten en 55 sec in de wacht gestaan om een vraag te stellen over zorgverzekering buitenland. Daarna werd de verbinding verbroken.
Buitenlandse dienst CAK neemt niet op… En ik word zelfs uit de verbinding gegooid na 15min wachten. Onmogelijk
Dienst Buitenland neemt telefoon niet op.
Zelfs geen een punt waard. Dienst Buitenland niet bereikbaar. Hang eindeloos lang in de wacht ( na 40 minuten zelf verbinding verbroken). Geen melding van gemiddelde wachttijd. Uiteindelijk via telefoonnummer wanbetalers gebeld wordt tot mijn grote ontsteltenis naar het zelfde niet te bereiken buitenland nummer doorverbonden! Wat gaan jullie hier op korte termijn aan doen voordat ik de nationale ombudsman ga inschakelen?
Zit al ruim 2 weken te wachten op een reactie op mijn vraag!! Niets wordt beantwoord, echt te schandalig voor woorden!!!
ben al reeds dagen tevergeefs aan het bellen ..........zo wordt je ongevraagd en ongewenst in de problemen gebracht ! schande !
Probeer al elke dag te bellen en kom er niet door soms wel een half uur aaneen, jullie weten zeker niet wat dat kost vanuit het buitenland
Na circa 45 minuten in de wachtrij (vanuit buitenland bellen) te hebben gestaan voor telefonisch contact, kon de betreffende medewerkster mij niet helpen. Er zou alsnog een brief dienen te worden geschreven. De wachttijden voor telefonisch contact zijn in een woord ´schunnig´. Wellicht dat de eenzijdige afhankelijkheik het CAK ook niet motiveert om daar verbetering in te brengen, immers verplichte winkelnering.
Echt heel slecht, Ik probeer al drie dagen contact te krijgen met afdeling zorgverzekering buitenland. Ook al blijf ik een uur aan de telefoon, er is niemand die de telefoon oppakt. Alleen een bandje het is druk....
Op mail, contactformulier etc wordt ook niet gereageerd. De algemene receptie verteld mij, tja dan moet u gewoon aan de lijn blijven tot de telefoon opgenomen wordt. Als dat twee uur duurt, wie gaat dan mijn belkosten betalen betalen vanuit het buitenland.
Het is echt heel, heel slecht om juist deze afdeling buitenland zo slecht te bemannen.
Er is Eem mail achterstand van twee weken en zolang kan ik niet wachten.
Jullie zijn telefonisch NIET te bereiken!!!!
Bijna een uur gebeld met +31887115551. Helaas geen medewerker aan de lijn gekregen
Sta nu al meer dan 20 minuten in de wacht omdat ik de Schengenverklaringen niet online kan uploaden. Jullie site geeft steeds een foutmelding. Erg slecht dat jullie zo slecht/niet bereikbaar zijn, zeker omdat wij burgers geen alternatief hebben om deze zaken te regelen.
Jullie zijn gewoon niet bereikbaar. Grove schande.triest Nederland op zijn best.
Eigenlijk een 0, maar dat kon ik niet kiezen.
3x doorverbonden, een uur wachttijd en toen zei ze: Sorry, ik hoor niets, met het verzoek terug te bellen terwijl ik dus dat nummer niet heb! En ik heb een vraag over de hoogte van de premie die wordt ingehouden, want ook daar heb ik geen bericht over gehad en die is veel hoger dan ik verwacht had.
Volgens de regels alles goed gedaan , toestemmintoestemmingen UWV , ABP, NIE nummer aangevraagd ingeschreven bij de gemeente in Spanje , zelfs al General Pardon van de gemeente gehad, alleen Cak wil niet mee werken zit nu onverzekerd hier in Spanje , gewoon even een ontvanst bevestiging of iets ... maar helaas was van de trap gevallen durf nog niet eens naar ern arts
Ik woon in België en het CAK is bijna tel bijna onbereikbaar Schandalig eerst zo’n menu enfin in de wacht Druk en wachttijd x minuten. Ik heb hem er dus opgegooid conclusie 13 euro kosten en niemand gesproken bedankt CAK pfffff
Ik kan helemaal geen contact krijgen, telefoon wordt er gelijk uitgeknald. Contact formulieren lukken ook niet. Ik heb een ehic nodig, maar desnoods ga ik maar zonder, ze zijn overleden volgens mij
De afdeling Zorgverzekering buitenland is niet te bereiken. Ik word continu afgekapt.
Het is echt schandalig om na 2 volle dagen proberen nog niemand aan de lijn te hebben.
Zeer slechte organisatie krijg geen enkel contact met deze organisatie schandalig zijn wel goed in hoge facturen sturen
Zeer slechte organisatie krijg geen enkel contact met CAK onbereikbaar zowel e mail als telefonisch contactformulier wordt geblokkeerd zeer hoge eigen bijdrage in rekening gebracht en maar torenhoge rekeningen sturen daar zijn ze goed in schandalig
-geen ontvangstbevestiging van aanvragen op contactformulier = negatief
-ongeinteresseerde en niet behulpzame telefoonmedewerker = negatief
-ben nu drie dagen bezig met twee verklaringen = negatief
-en ben nog geen stap verder.
onbereikbaar, zowel via mijn.cak als telefonisch
Zeer slechte ervaring met het CAK ze reageren nergens op.
ook niet op aangetekende brief.
telefonisch ook een ramp.
tevens treitergedrag
Te triest voor woorden. Telefonisch niet bereikbaar, willen niet mailen maar alleen post versturen. Een modernisering is toch echt wel wenselijk.
Goed geholpen! Meedenken, begripvol en rationeel!
Slecht! Wij wonen in het buitenland en kunnen u via een 0 800 of 088 nummer niet bereiken . Krijg ook geen antwoord op mijn mailtje graag zouden wij een gewoon telefoonnummer van u krijgen wat wij wel kunnen bellen. Stel dat wij acuut probleem hebben ...
hoogachtend
Beste CAK
Ik bel regematig met een vraag maar krijg geen gehoor. Het inlogen op de website lukt niet kan geen gegevens zien of opvragen. Kan men contact met mij opnen op nr: 0631934092
Ik vind dit zeer vervelend dat ik dagen bel.
Melissa Hiwat
Zeer, zeer slechte service, telefonisch niet bereikbaar vanuit het buitenland.
Je mag ze wel een brief schrijven met je vragen! Het is wel 2020 , hè! En pas na 5 werkdagen een antwoord op je mail? Moet dat nog zien. Wat doen jullie eigenlijk dan de hele dag?
telefonisch niet bereikbaar
Via diverse keuzemenu’s van het kastje naar de muur verstuurd. Uiteindelijk in programma beland waar een wachttijd van 20 minuten werd aangegeven. Nadat deze verstreken waren opnieuw wachttijd gekregen van 25 minuten. CAK is gewoon onbereikbaar terwijl ik als nabestaande met vragen zit over rekeningen die ik nog steeds krijg van het CAK over overleden schoonzus.
Buiten gewoon onzorgvuldig wwt betreft het geven van fundamentel informatie. Nl. men heeft mij niet gezegd dat ik een bankrekening en een geboorteaktie moest laten zien in Ferankrijk bij de door U ogegeven organisatieCPMA te Millau. Deze kan mijn dossier niet openen omdat mij ngeboorte akte ontbreek.t.
mijn geboorte aktie met spoed aangevraagd maar d.d. 29/10 nog niet binnen. Het zilveren Kruis beeindigd mijn verzekering d.d. 1-/11. dus een bijzonder groot probleem voor mij dankzij U onzorgvuldige informatie. Gebeld men zei,o dat is kort dat wisten we niet dat betekend dat U mensen zomaar verwijst en niet op de hoogte bent, lijkt zo.
Wat denkt u aan mijn riskante probleem te doen? U begrijpt dat dit gelijk een flinke klacht is. die ik bij niet zorgvuldig antwoordt op het net zetren. Henk van Poeteren.
Beoordeel CAK Klantenservice