We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met De Telegraaf? Laat ons je ervaringen met De Telegraaf weten!
Beoordeel De Telegraaf.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van De Telegraaf.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Telegraaf? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
De klantenservice van De Telegraaf is ook te bereiken via e-mail. Het adres is info@webshop.telegraaf.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar De TelegraafZoek contact met een medewerker van De Telegraaf klantenservice via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier dagelijks bereiken tussen 08:00 en 17:00 voor al je vragen en opmerkingen.
Klik hier voor contact met De Telegraaf via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan de Telegraaf:
Of vind antwoord op een vraag over één van de volgende rubrieken:
Volg De Telegraaf ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina van De Telegraaf kan je ook direct contact opnemen met een medewerker. Om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.
Klik hier voor contact met De Telegraaf via Facebook.Pinterest is een visuele zoekmachine voor het vinden van ideeën zoals recepten, huis en stijl inspiratie en meer. Met miljarden pins op Pinterest is er altijd wel iets waarmee je inspiratie kunt opdoen. Pins die je leuk vindt, kun je op je verschillende borden bewaren zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden. Kijk hier op het kanaal van de Telegraaf.
Klik hier voor contact met De Telegraaf via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 81 beoordelingen.
Waardeloos! ! Weer op zaterdag geen krant, los van de andere dagelijkse krant die niet bezorg zijn.
Fijn hoor in het weekend geen krant.
Digitaal lezen lukt ook bijna niet. Altijd voor alles weer eerst inloggen. Columns zijn digitaal ook niet te lezen.
Heb het helemaal gehad met die rotkrant.
Telegraaf webshop niet bereikbaar. 12x gebeld en iedere keer min 20 minuten gewacht. Ook op 4x mailen wordt niet gereageerd. Wij zijn ruim 30 jaar abonnee...schande
ik heb nu al 2 zaterdagen GEEN krant gekregen ik mail daar over maar geen bericht, goed waardeloos en wel betalen
WIJ HEBBEN AL MAANDEN BEZORGKLACHTEN EN REGELMATIG GEEN KRANT. Er wordt m.i. niets aan gedaan . Ook is de bezorg lijn zeer slecht bereikbaar. Ik vind de service beneden alle peil. Op deze manier beginnen wij onze dag met een enorme ergernis. Ook de vele kosten die wij maken staat in geen verhouding tot de vergoeding. Ha,HA,HA, Welke vergoeding.
Er wordt maandelijks een abonnementen bedrag van mijn rekening afgeschreven, maar geen digitaal lezen. en dat al maandenlang.
Ik ben zeer boos en teleurgesteld, waant ze helpen mij geen zier.
En toch maar weer geld afschrijven. Waarom word ik niet geholpen?
Een boze lezer,
G.J.Los.
De afgelopen weken diverse keren geklaagd over een krant die niet compleet was. Vandaag helemaal geen krant ontvangen. De service gaat niet een beetje achteruit maar het HOLT achteruit want je kunt ook geen verhaal halen. Ik ga mij bezinnen of ik de Telegraaf nog wel wil.
Men bezorgt een verkeerde krant. Dit wordt gemeld maar krijg geen vergoeding.
Argument : bij het leveren van de verkeerde krant komt er geen vergoeding.
Je hebt dus een abonnement op de Telegraaf genomen en krijgt vervolgens een hele andere krant.
Rare regeling. Staat dit in de voorwaardes?
Voor de zoveelste keer geen krant gekregen, nu wordt er gezegd dat mijn abonnement geen kranten op zaterdag zou zijn, bezopen na een volledig abonnement van tietallen jaren
Al vele malen klacht doorgegeven over de bezorging. dit geval loopt al zeer lang 12 tot 14 maanden er word kennelijk niets mee gedaan wan de bezorging is nog steeds niet op orde .
Door de weeks komt de krant regelmatig met veel kabaal rond 5 uur s,nachts door een bezorger op bromfiets en geweld door de brievenbus gegooid.
Kennelijk als de bezorger ziek is of iets dergelijks komt de krant doorgaans rond 10.00 uur. Dit alles komt de nachtrust en gezondheid niet ten goede wand ik kom regelmatig slaap te kort.
ik kan mijn vakantie niet doorgeven om de krant tijdelijk stop te zetten. regelmatig geprobeerd om in te loggen met mijn wachtwoord., maar krijg steeds een storing, dit is al 4 dagen zo.
Ik ga van 18 maart tot 26 maart op vakantie, kan u regelen dat ik geen krant ontvangt tijdens deze periode
zeer slechte ervaring met de telegraaf, ondanks dat ik abonnee ben kan ik doorlopend niet inloggen , als ik probeer in te loggen krijg ik steeds error te zien. al verschillende keren met de telegraaf gebeld en de klacht voorgelegd. dan gaat het weer een poosje goed. vandaag kan ik weer niet inloggen , geen premium lezen. ik ga mijn abonnement opzeggen, ik blijf niet bezig met bellen ,als ik al iemand aan de telefoon krijg , weet die persoon niet waar ik het over heb, moet steeds navragen, en de meter van de telefoon loopt. door. zeer slechte ervaring met de telgraaf ,het abonnement niet waard .
Wederom GEEN krant ontvangen !! Zaterdag 14 en Zaterdag 21 niet + Donderdag 1-9 en Vrijdag 2-9 niet en vandaag Zaterdag 3-9 wederom NIET
Ik vind het een beetje treurige zaak terwijl het abonnementsgeld gewoon doorloopt
Heel boos, al 4 dagen op rij geen krant ontvangen.
Heel boos, al 4 dagen op rij geen krant ontvangen.
Door de week meestal te laat.
En zaterdags of helemaal geen krant en wordt hij wel bezorgd dan meestal tussen 11.00 en 12.00uur
Laatst kreeg ik een “aanbieding” van Mediahuis Nederland, een schrijven helemaal via de post een “speciale actiekorting” met kortingen vanaf 46%
Dat leek mij wel wat, dus ik dacht, “Laat ik eens kijken, en vergelijken.
Dit is het standaardaanbod van Mediahuis Nederland, zonder extra kortingen.
Telegraaf abonnementen - Lees nu vanaf € 0,81 per week - Officiële website
https://www.telegraaf.nl/abonnement/telegraaf/dm-tel-wb/?utm_source=telegraaf&utm_medium=dm&utm_campaign=niksmissen&utm_content=ex-abonnees
Dit krijg ik aangeboden via de post als “speciale actiekorting” en dan moet ik snel reageren, want dit duurt maar tot 01-08-2022
Telegraaf abonnementen - Lees nu vanaf € 1,77 per week - Officiële website
https://www.telegraaf.nl/abonnement/telegraaf/dm-tel-wb/?utm_source=telegraaf&utm_medium=dm&utm_campaign=niksmissen&utm_content=ex-abonnees
Ga je schamen, stelletje oplichters.
Hetzelfde probleem abonnement op zaterdagkrant met vrouw. Gedurende de eerste 8 weken van dit abonnement vrouw tot 4x toe niet meegestuurd. En ook geen nabezorging van die vrouw. Ja reactie ga maar digitaal lezen. Ja dag daar heb ik geen abonnement voor genomen. En de krant is 6 van de 8 keer te laat wel excuusmail maar wat heb ik daaraan. Door deze wanprestatie wil ik van mijn abonnement af. Maar ondanks dat ze een wanprestatie leveren kom ik hier niet vanaf. Nu maar geld terug laten storten, en zien we wat er gebeurd. Ik heb alle mails bewaard. Krijg trouwens ook geen enkele reactie daarop
Om te beginnen vreemd dat mijn e-mail adres mail adres niet wordt getoond omdat contact vanaf het begin van mijn abonnement is gebruikt. Mijn klacht is dat ik vanaf september 2021 op dit adres woon en ik de krant nooit voor 11.00 krijg en vaak nog later. Ik heb helaas een jaarabonnement en kan dus niet opzeggen. Wij hebben een afspraak ik betaal u elke maand de krant en u bezorgd mij de krant de hele week voor 7.00 en zaterdag voor 8.00. Ik stuur een bericht en zie dan dat mijn krant later wordt bezorgd. Als ik ga bellen dan moet ik daar zelf de telefoon kosten voor betaling, mogelijk wordt het bedrag van de krant van van mijn rekening gekort. Maar daar moet ik eerst zelf kosten voor maken.
Kortom wij hebben een overeenkomst, ik betaal u en u levert mij de krant op de afgesproken tijd ik vind het schandalig dat die overeenkomst van uw kant niet wordt nagekomen.
Mogelijk heeft u problemen met het tekort aan krantenbezorgers maar dat is niet mijn probleem. Nu moet tot het einde van mijn contract, waar ik mij overigens wel keurig voor betaal, elke ochtend met ergernis zitten wachten tot mijn ochtendkrant wordt bezorgd.
Ik hoop dat u dit bericht serieus neemt en hier op reageert.
Vriendelijke groet.
Al maanden zeer onbetrouwbare bezorging van de zaterdag krant!
Al 2-3 keer gebeld en gesproken met klanten service, antwoord..we zijn ermee bezig..
Onacceptabel!!
Ik heb een klacht over de bezorging.ik heb een zaterdagabenoment en al 2 zaterdagen geen krant gehad.Het word wel gecrediteerd maar ik heb daar niets aan,want ik wil gewoon mijn krant in de ochtend .ik wil gewoon iemand aan de telefoon .Gister half uur in de wacht en toen heb ik maar opgehangen.schande!,
,,
Klantenservice is via telefoon niet bereikbaar. Naar iedere keer pakweg en haalf uur in de wachtrij kan ik niet langer wachten. Whatsapp wordt ook niet beantwoordt. En vreemd genoeg, als je het red om op dezelfde dag je bezorgklacht via het online formulier door te geeven, is de kompensatie voor niet bezorgen iedere keer en ander bedrag.
Niet bereikbaar zijn d.m.v. contact formulier om door te geven dat sinds 24 februari 2022 de Telegraaf niet bezorgd wordt.
Hoe worden de kosten verrekent voor de kranten die niet ontvangen zijn?
Mw. ter Beek- Verbree.
Heel moeilijk om een bezorg klacht in te dienen.Omdat er telkens domme vragen en antwoorden in het groen over mijn (Adres) opgaven komen van het niet bezorgen van mijn krant.????Deze maand de krant al 7 keer helemaal niet gehad waarvan zelfs (3 keer de Zaterdags krant)en als hij wel bezorgd wordt altijd te laat.10.00/11.00uur.Bij deze denk Ik om mijn abonnement op te zeggen na jaren.
Ik wil graag een medewerker aan de telefoon. Die optie wordt niet geboden.
Ongeïnteresseerd en niet van plan klacht op te lossen. Nooit problemen met levering gehad laatste twee maanden is het waardeloos!
diverse malen een klacht ingediend via het contactformulier geen reactie en dat na 40 jaar als abonnee .
ook terugbellen geen reactie
Niet te bereiken per telefoon
Klachten over bezorging niet opgepikt. Abonnement opgezegd
Al maandenlang Telegraaf of te laat cq veel te laat cq helemaal niet bezorgd.Bij melding hiervan per mail nette antwoorden van u,Maar wat koop ik daarvoor? Gewend aan tientallen jaren (vroeg-)tijdige bezorging de prijs die u berekent voor dit voor mij waardevolle abonnement altijd tijdig en wel
volgens afspraak betaald| De huidige bezorger neem als persoon dit niet kwalijk,maar als Telegraaf geeft u op dit punt een KUTSERVICE.
U begrijpt ongetwijfeld mijn wens dat u uw bezorging spoedig weer goed komt.
12 wachtenden voor me , minimaal
een half uur aangehoord á ca.1 euro, toen maar opgehangen.
Het is niet te doen om een structurele bezorgklacht aan te geven. SUPERFRUSTREREND!!!
Ik heb al twee weken geen krant ontvangen. Op mijn dagelijkse e-mails wordt helaas niet gereageerd. Er is ook geen reactie op het doorgeven op de website van: ik heb vandaag geen krant ontvangen. anders dan de ontvangstbevestiging. Na veel wachten heb ik vorige week zaterdag telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerkster.. Zij zou voor bezorging zorgdragen, maar dat heeft helaas geen resultaat opgeleverd. Ik heb mijn huidige abonnement vanaf midden december verlengd, maar hiervoor is voortijdig het foute bedrag van mijn rekening afgeschreven.
Meerdere malen gemaild en ook brief gestuurd ,geen bericht terug ontvangen.
Geen reactie op contactformulier, telefonisch niet bereikbaar wat een ellende en dat al meer dan 1 maand!!!!!
Zoals ik al eerder schreef, in de vakanties is het een en al ellende met het bezorgen van de Telegraaf. Op 21/10 geen krant ontvangen en vandaag 25/10 alweer niet. Dus wordt het abonnement weer met 1 dag verschoven. Een lachertje! Wij willen gewoon een krant. Wat is daar nou zo moeilijk aan???
Nabezorging? Daar doet men niet meer aan, is blijkbaar ouderwets. Wij noemen dat service!!!
Wij zijn er inmiddels aan gewend om tijdens de vakanties 1 of 2 x geen krant te ontvangen. Blijkbaar is men bij de Telegraaf niet in staat om dit in goede banen te leiden.
Ook vandaag in de Herfstvakantie weer geen krant. Erg jammer.
Jansje.
weken geleden heb ik een mail gestuurd voor verlenging van mijn abonnement. tot op heden geen enkele reactie.
Ik vind dit verre van normaal en beschouw dit dan ook als een ernstige fout. Ik ben meer dan 36 jaar abonnee en stel het op prijs adequaat behandelt te worden.
Wat een slechte service bij de Telegraag!
We hebben inmiddels een dossier van 40 A- viertjes. Er wordt nergens op gereageerd!
Zelfs niet op aan getekende brieven!
Het is een grote chaos!
En dan lees je ... het kan enkele tijd duren voordat je klacht gepubliceerd wordt. Dat met nadruk op dat, interesseert mij niet. Wat mij wel interesseert is, wat er aan gedaan wordt. Alle kranten welke niet bezorgd worden. Wat wordt daar mee gedaan bijvoorbeeld? Kan ik die soms in de kiosk gaan KOPEN?
Vragen worden niet beantwoord. Kranten worden niet bezorgd. Mailtjes zijn onjuist. Wat wilt u nog meer weten?
Geen woorden voor zo slecht is de klantenservice van de telegraaf
Beoordeel De Telegraaf Klantenservice