Eindhovens Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Eindhovens Dagblad klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (41)

Bellen met Eindhovens Dagblad

Waarom bellen met Eindhovens Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Eindhovens Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Eindhovens Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Eindhovens Dagblad: 088 0561544

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Eindhovens Dagblad? Laat ons je ervaringen met Eindhovens Dagblad weten!
Beoordeel Eindhovens Dagblad.

KvK gegevens Eindhovens Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020042000
  • Statutaire naam: DPG Media B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Eindhovens Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Eindhovens Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Eindhovens Dagblad.

Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Eindhovens Dagblad
  • t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Normaal gesproken ontvang je binnen 10 werkdagen een antwoord.

Chat online met Eindhovens Dagblad.

Neem contact op met het Eindhovens Dagblad via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het Eindhovens Dagblad naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met Eindhovens Dagblad

Neem contact op met Eindhovens Dagblad via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van het Eindhovens Dagblad? Facebook Messenger is een programma voor Facebook gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van het Eindhovens Dagblad verwachten.

Klik hier voor contact met Eindhovens Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Eindhovens Dagblad.

Veel gestelde vragen aan het Eindhovens Dagblad:

  • Wat is copyright of auteursrecht?
  • Hoe mag ik citeren?
  • Hoe deel ik via sociale media of e-mail?
  • Toestemming vragen
  • Mag ik publicaties herpubliceren?
  • Wat is de procedure bij het schenden van auteursrecht?
  • Heb ik toestemming nodig om publicaties te gebruiken?
  • Wat is een licentie?
  • Hoe kan ik een licentie aanschaffen?
  • Hoe kan ik foto’s bestellen?
  • Mag ik publicaties kopiëren?
  • Mag ik een gedeelte van een artikel overnemen?
  • Wat gebeurt er als ik zomaar een publicatie overneem?
  • Mag ik linken naar een artikel op de nieuwssite?
  • Welke URL kan ik gebruiken als ik een deeplink naar de bron wil plaatsen?

Wisselen de URL’s na verloop van tijd of zijn ze permanent?
Hoe kan ik naar een krantenartikel linken?
Mag ik RSS-feeds gebruiken?
Mag ik gebruik maken van i-frames?
Mag ik een filmpje/video gebruiken voor herpublicatie?
Mag ik een foto van een krantenartikel op het internet publiceren?
Mag ik het logo gebruiken op mijn eigen website?

Ga naar de veelgestelde vragen van Eindhovens Dagblad

Neem contact op met Eindhovens Dagblad via Twitter.

Neem contact op met Eindhovens Dagblad via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten.

Klik hier voor contact met Eindhovens Dagblad via Twitter.

Peter Gillis beet Nicol in rug en neus

Hoofdkantoor Eindhovens Dagblad (adres)

Torenallee 45 Eindhoven 5654 NG Nederland
Rapportcijfer Eindhovens Dagblad Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 41 beoordelingen.

Beoordeel Eindhovens Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Eindhovens Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Francine Henselmans op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 4

Hallo,ik vind het een hele slechte service dat jullie telefonisch niet te bereiken zijn,ook een e-mail sturen lukt ook al niet.
Ik heb een proefabonnement, maar nu heb ik 1x de krant gekregen ,en al 2 dagen niet,ik vind het heel slecht dat je dat niet aan kunt geven,op het klachtenformulier,,,jullie zeggen we zullen het door geven aan de bezorgservice,maar wat heb ik daar aan?als vervolgens de krant weer niet wordt bezorgd.???
  • Beoordeeld door R.A.M. den Otter op 9-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik word al weken beschuldigd van een betalingsachterstand van het ED die er nooit geweest is. Ik krijg al 4 weken geen krant meer zodat mij alle belangrijk nieuws ontnomen word terwijl hier geen reden voor is. Heb al verschillende mails naar de klantenservice gemaild en heb nu ook de krant opgezegd. Hier komt geen enkele reactie op. Helaas zijn ze erg rechtlijnig en zeggen zolang ik niet betaal, krijg ik geen krant. Meerder malen gevraagd of ze mijn betalingsverleden eens goed willen bekijken maar hier toe zijn ze niet in staat. Blijkbaar te moeilijk voor de jongens en meisjes. Bij elk telefoongespreek word 10 keer gezegd dat het systeem nu eenmaal zo werkt.
Misschien kunnen ze bij de klantenservice wat geschoold personeel laten werken die iets verder kijken dan dat het systeem aangeeft.
Ik ben al 35 jaar trouwe abonnee en nooit geen betalingsachterstand gehad. Zo word ik gedwongen om mijn abonnement op te zeggen.
Zo ga je toch niet met mensen om. Dit is onbehoorlijk.
Mvg Rob den Otter
  • Beoordeeld door Van Gils op 23-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Waardeloos dat ik geen medewerker kan spreken en afgescheept wordt door een computer
  • Beoordeeld door Den Otter op 21-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

De krant is bij mij stop gezet en ik word teno rechte beschuldig van betalingsachterstand. Sterker nog zij hebben tijdelijk geld dubbel van mij ingehouden. Zeer slechte, ondeskundige klantenservice.
Na 35 jaar trouwe abonne voel ik mij gedwongen om de krant op te zeggen. Hier heeft de klantenservice zijn best voor gedaan.
Hartelijk dank hiervoor.
  • Beoordeeld door Kroep op 18-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Vandaag en gisteren is mijn krant niet bezorgd.
Ik bel 088-0561544 en krijg als mededeling "Dit nummer bestaat niet". Dat is toch te bezopen voor woorden?
Ik wil graag contact om te weten of bijv. de bezorger ziek is OF ERGER?
En ik wil weten wanneer de krant wel weer bezorgd zal worden.
De huidige werkwijze van jullie is nogal onvoldoende en tijdrovend voor de klant die optimaal geinformeert wil zijn over het al/niet bezorgen van de krant. Het gaat niet alleen over het vergoeden van het niet bezorgen. Klanten willen weten of en wanneer de krant wel weer bezorgd wordt
Het doorgeven dat de krant niet bezorgd is, is onvoldoende: waarom kan ik geen mail sturen en antwoord krijgen op mijn vraag? Evt. kunnen jullie deze email automatisch beantwoorden. Kost dus geen enkele moeite en de klant is tevreden! Ik wil wel graag gezien worden als aanbrenger van dit idee en daarvoor een marktconforme vergoeding voor krijgen.
Graag antwoord op dit bericht.
Leon
  • Beoordeeld door Ed Janssen op 11-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb klachten over bezorging. Komt veel te laat of helemaal niet. Melding gemaakt over bezorging op zaterdag. Kwam geen krant . Kreeg mail dat kosten gecrediteerd zouden worden. Ben benieuwd. Vandaag 11 april weer geen krant. Kon geen klachtmelding maken omdat er betalingsachterstand zou zijn ???????????? Wordt automatisch afgeschreven. Getracht te bellen. Na een aantal robot dames werd ik doorverbonden met een medewerker. Jawel !!!!!!! nummer 37 in de wachtrij. Dus weer maar naar Primera. Waardeloze zooi bij jullie. Als het nog lang duurt zoek ik de publiciteit. U wordt bedankt.
  • Beoordeeld door FCG van den Elsen op 25-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n waardeloos slecht bedrijf meegemaakt als DPGmedia/ED. Ik heb in de afgelopen 3 a 4 maanden al tig keer op zaterdagen moeten bellen van wegen het niet ontvangen van de krant op zaterdag. Wat ik ook doe en (bijna moet smeken) vraag om me door een verantwoordelijk terug te laten bellen, niets helpt. Er wordt beloofd en beleefd aan de tel. een standaard excuus uitgesproken, maar daadwerkelijk verbetering of evaluatie over mijn klachten, is er niet bij. Echt schandalig hoe dit bedrijf met een klant met een lange klanthistorie omgaat.
Ik raak hier zwaar gedeprimeerd van.
  • Beoordeeld door A.H. op 19-11-2022
  • Rapportcijfer: 10

Wij hebben nu 60 jaar het E.D. naar tevredenheid .maken wij nog mee dat er geen papieren krant komt ? ik hoop het niet.
  • Beoordeeld door Malou Box op 31-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

In de afgelopen jaren heb ik vijf keer gebeld en daarbij is het met drie keer overkomen dat als ik - EINDELIJK - aan de buurt ben ik van de lijn wordt gegooid?!

Als ik daarna terugbel en ik geef het woord KLACHT door, dan word ik te allen tijden doorverbonden met de zorgafdeling? Dus weer kan ik de klacht over de klantenservice niet eens doorgeven omdat de klantenservice niet bereikbaar is… (vandaag totaal zes keer gebeld en 30 minuten in de wacht gestaan en niemand aan de lijn gehad).

Het enige wat ik wilde vragen is hoe ik in de app een krant van een andere datum kan selecteren, want dat kan ik niet vinden.
  • Beoordeeld door Jan Hack op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 4

Een paar weken geleden meldde ik dat er geen Europa league uitslagen waren vermeld in de krant.
Geen reactie ontvangen.
  • Beoordeeld door T.H.M.Verdonk op 22-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Het is voor mij onmogelijk contact te krijgen met het Eindhovens Dagblad. Op zaterdag gaat het met de bezorging meestal mis, dus geen krant. Normaal krijg je dan een code opgestuurd, waarmee je bij een plaatselijke winkel alsnog de krant kunt ophalen.
Vandaag, 22-10-2022 gaat het helemaal mis. Geen e-mail met daarin een code, maar de opmerking dat mijn e-mailades niet gekoppeld is aan mijn abonnementsnummer.
Het is voor mij onmogelijk om aan een "fysieke krant " te komen, behalve door een een zelf te kopen!!
  • Beoordeeld door m.r. zwitserloot op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Weer geen krant ontvangen. Tot mijn verbazing liggen al de kranten van de wijk op het wegdek tussen de gladioluslaan en de luppinelaan op het wegdek, in de regen, in de voldijn in waalre. schandalig.
  • Beoordeeld door R.tielemans op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 3

Abonnement opgezegd vanwege slechte bezorging per 1 oktober 2022. Afgelopen zaterdag weer geen krant.waarschijnlijk denkt men dat, omdat het abonnement toch al is opgezegd, men zich verder niet meer hoeft te houden aan verplichtingen zoals het bezorgen van de krant voor de rest van de maand. Teleurstellend en best wel onfatsoenlijk!
  • Beoordeeld door Frans van Heugten op 6-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

L.S.,
Fijn geregeld!
De niet bezorgd registratie site wordt afgeraden door de virusprotector. De wachttijd om per telefoon te melden dat je geen krant hebt ontvangen is meer dan 10 minuten. En dat voor iets dat vrijwel iedere week gebeurd.
Volgens mij stuur ik nu een mail naar een fantoom adres. ED klanten service bestaat niet.
Toch maar weer eens de discussie met mijn vrouw aangaan om de krant op te zeggen.
  • Beoordeeld door Hetty Baken-Hosli op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedemiddag,
Er staat nergens een msiladres bij!!

Column van jullie Hoofdredacteur gelezen in de krant van vandaag.
Hij zou toch moeten weten, dat 'wat' een vragend voornaamwoord is en dat hij 'dat' bedoelt....
  • Beoordeeld door Jansen op 28-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

28-9 weer geen krant ,de derde keer dit jaar en dan nog de keren dat hij te laat komt,,,,belachelijk het gaat maar door,als ze de bezorgers meer betalen zal het anders gaan..
  • Beoordeeld door Frans Knapn op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ontvang een nieuw aanbod. Kan dit niet activeren via internet (ed.nl/aanbod) . Het vermelde telefoonnummer (085-1100018) geeft alleen maar een in-bezet-toon en via het reguliere telefoonnummer (088-0561544) krijg ik te horen dat er 12 wachtenden voor me zijn. Ik wordt (misschien???) een dezer dagen teruggebeld.
Ik hoop dat jullie journalisten sneller contact krijgen met hun bronnen, anders zouden er veel lege pagina's in de krant verschijnen!
  • Beoordeeld door Chris Heijmans op 17-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

Hebben onlangs gebeld met de klantenservice om de krant tijdelijk op een ander adres te laten leveren.
Dit gesprek heeft meer dan 10 minuten geduurd a euro 0,55 per min plus verbruikskosten, na contact, uit leg gegeven werden we door geschakeld naar
volgende meisje weer wachten weer uitleg gegeven. Dan naar het volgende meisje die verstond geen Nederlands en gooide de haak erop,
We werden niet terug gebeld wat wel zo beleefd zou zijn,
Dus meer als 10min gebeld resultaat nada wat een shit service..!%#$#$^@#^$#&#$
Graag zou ik de gemaakte kosten terug willen ontvangen,
Grtjs Chris
  • Beoordeeld door Paula van de Waarsenburg op 5-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

3 september geen krant.
Gebeld met ed (waardeloos dat je niemand kunt spreken) melding gemaakt, er zou formulier komen per mail voor tegoedbon krant, niet ontvangen.
Vanmiddag weer geprobeerd te bellen, in wacht voor persoonlijk gesprek medewerker, na 6 minuten werd gesprek afgebroken. Niemand gesproken en wel belkosten kwijt!!!
Super slecht, zeer ontevreden.
  • Beoordeeld door Trommar op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging krant is de laatste tijd zeer slecht.|
Ik overweeg de krant na ruim 50 jaar op te zeggen als bezorging niet beter wordt.
Altijd netjes de abonnementskosten, zoals het hoort, betaald voor de volle prijs, terwijl nieuwe klanten de krant 3 maanden lang voor € 3 per week ontvangen en dan toch de krant opzeggen en dan weer een buurman vinden die ook weer voor 3 maanden besteld.
Dit gaat ten koste van de vaste klanten.
En dan ook nog eens geen of te laat kranten ontvangen
  • Beoordeeld door jan van der Sanden op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht
  • Beoordeeld door jan van der Sanden op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht
  • Beoordeeld door Frans Lemmens op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht
  • Beoordeeld door Mireille op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

De laatste weken ontvangen wij regelmatig geen krant of hij wordt veel te laat (bijvoorbeeld om 10 uur) pas bezorgd. Het is niet mogelijk om dit via de telefoon door te geven want je mag maar 1 datum doorgeven
  • Beoordeeld door Fam van Gerwen eindhoven op 25-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Vandaag 25 maart 2022 wederom Geen Krant ontvangen !!! De zoveelste keer het afgelopen jaar 2021 en de zoveelste keer in 2022! Kan niemand aan de telefoon krijgen!! Niemand reageerd op een mail! Maar wij mogen wel betalen! Zelfs nooit korting omdat je geen krant krijgt! Mijn man heeft maat 1 oog en leest de krant met een loupe!
  • Beoordeeld door j.j.a.m. Kemps op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

In 2 maanden al 4 keer geen krant gekregen.
Snel verandering in komen anders stop ik ermee!
Ik wil een papieren krant, niet digitaal.
  • Beoordeeld door matheeuwen op 29-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

vandaag weer geen krant ontvangen is al de 2de keer deze week
vorige week 1keer
ik vind het belachelijk dat je veel betaald ervoor en hem niet ontvangt
kan hem beter opzeggen want ik krijg hem toch niet
ben diep teleurgesteld in jullie
gr. Jan Matheeuwsen
  • Beoordeeld door Wil van Megen op 20-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer contact op te nemen met de minstatie van ED


ONMOGELIJK De koning is gemakkelijke SCHANDE SCHANDE
  • Beoordeeld door .J. van Schagen op 7-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

De afd. Klantenservice verdient die naam niet.. Heb zes dagen achtereen geen krant ontvangen en de verklaring waarom niet is elke dag hetzelfde. Als ik op dag zes meld dat dat ik geen behoefte meer heb aan steeds hetzelfde verhaal, krijg ik te horen dat ik niet steeds moet onderbreken en de uitleg maar moet aanhoren. Als ik meld dat ik mijn abonnement wens op te zeggen, blijkt dat niet te kunnen omdat ik korting krijg. (Een contract waarvan noch mijn vrouw noch ikzelf kan herinneren daar ooit over benaderd te zijn) Ik krijg te horen dat ik een verplichting heb, Over de leverplicht van het ED geen woord. Ik kreeg vandaag een (belangijk!) bericht van mevrouw Vriesema dat de zaterdagkrant pas om negen uur kan worden bezorgd. Ze kan zich beter inzetten voor een betere bezorging überhaupt.
  • Beoordeeld door F.N. van den Bogaard op 3-12-2021
  • Rapportcijfer: 3

De krantenbezorging hapert voortdurend. Ook vandaag weer geen krant ontvangen. Echter ook geen voucher ontvangen. Ik stel een papieren krant op prijs.
  • Beoordeeld door Boetzkes op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Voor de 3e dag op een rij weer geen krant, waardeloze zaak, alle dagen gechat en gebeld maar krijgt niemand aan de lijn, schandalig is dit, buren krijgen wel de krant, is nieuwe bezorger zegt buurman, nog even en we zeggen de krant op, waardeloos!!! En waar is de nabezorging gebleven? Nee we houden de niet ontvangen kranten in op uw betaling, ik wil de KRANT in de bus!!!
  • Beoordeeld door Gvanhoof op 31-08-2021
  • Rapportcijfer: 3

Hallo het is nu al de derde keer dat we geen krant hebben er wórdt na melding ook niets aangebracht. Heb hier zo geen zijn meer in. heb al verschillende keren gebeld
  • Beoordeeld door E. HOEX op 5-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Na minstens 10 bezirgklachten geen verbetering. Doordeweeks krant meestal te laat. Ruim na 7 uur. Zaterdags vaak helemaal geen krant of na 9 of 10 uur.
  • Beoordeeld door Th van. iperen op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Verschillende keren gemeld, dat ik geen krant heb ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar... via web site veel in moeten brengen en dan storing.. dus ik ben nu erg boos !!
  • Beoordeeld door J Peeters op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

slechte service krijg geen medewerker aan de lijn
  • Beoordeeld door Boudewijns op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slechte communicatie, heel vorige week geen krant en vandaag 15 februari opnieuw geen krant
  • Beoordeeld door Relou op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn alleen goed bereikbaar om een nieuw abonnement af te sluiten. Daarna is de service 0 , 0.

Wij hebben al 2 dagen geen krant ontvangen. Een kennis van ons die 500 meter verder woont IN EEN ANDERE WIJK heeft de krant wel.
HET LIGT DUS AAN DE BEZORGER
Digitaal lezen is voor ons geen optie.
Kan ik de krant bij jullie op kantoor ophalen?
  • Beoordeeld door Jenny cox op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer weer geen krant ontvangen en dan bel je. Krijg je een bandje op zaterdag dat er een voucher wordt gestuurd ???????????? ik wil helemaal geen voucher. !!!! Ik wil mijn geld terug en ook van de vorige keren. En als dat niet gebeurt dan zijn we helemaal klaar met jullie en willen we ons abonnement meteen opzeggen. Aan jullie de keuze!!!
  • Beoordeeld door van Kleef op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik heb aangegeven dat ik per direct geen Eindhovens Dagblad meer wil ontvangen op 5 Oktober 2020.Dit omdat vanwege jullie contract breuk plegen door de krant te bezorgen tussen 8.30 en 9.00. uur...deze hoort rond 7.00 uur s.ochtends bezorgd te worden...Ik heb daarom mijn abonnement geld terug laten storten...Vorige week Maandag hier over geklaagd en dan wordt er gezegd de bezorger is ziek...Toch blijven jullie nu de krant toch bezorgen....Heb duidelijk aangegeven dat ik de krant per direct NIET !!!!! meer wil...Jullie kunnen blijven bezorgen maar ik ga er NIET!!!!!! meer voor betalen...Hoop dat het nu duidelijk genoeg gezegd is...
Met vriendelijke groet,
Mevr van Kleef.
Hosingenhof 24.
5625 NL Eindhoven...
  • Beoordeeld door Ineke eliens op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb half uur in de wacht gehangen,
Wilde abonnement afsluiten maar neem andere krant
Bel Eindhovens Dagblad
088 0561544