Eindhovens Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Eindhovens Dagblad klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (8)

Bellen met Eindhovens Dagblad

Waarom bellen met Eindhovens Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Eindhovens Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met Eindhovens Dagblad? Laat ons je ervaringen met Eindhovens Dagblad weten!
Beoordeel Eindhovens Dagblad

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Eindhovens Dagblad: 088 013 9940

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Wil je op een andere manier contact opnemen met Eindhovens Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Eindhovens Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Eindhovens Dagblad.

Neem contact op met het Eindhovens Dagblad via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het Eindhovens Dagblad naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met Eindhovens Dagblad

Neem contact op met Eindhovens Dagblad via Twitter.

Neem contact op met Eindhovens Dagblad via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten.

Klik hier voor contact met Eindhovens Dagblad via Twitter. Klik hier voor contact met Eindhovens Dagblad via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met Eindhovens Dagblad.

Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Eindhovens Dagblad
  • t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Normaal gesproken ontvang je binnen 10 werkdagen een antwoord.

Massa-vaccinatie tegen Mexicaanse griep

Rapportcijfer Eindhovens Dagblad Klantenservice: 1.3
1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Beoordeel Eindhovens Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Eindhovens Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Th van. iperen op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Verschillende keren gemeld, dat ik geen krant heb ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar... via web site veel in moeten brengen en dan storing.. dus ik ben nu erg boos !!
  • Beoordeeld door J Peeters op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

slechte service krijg geen medewerker aan de lijn
  • Beoordeeld door Boudewijns op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slechte communicatie, heel vorige week geen krant en vandaag 15 februari opnieuw geen krant
  • Beoordeeld door Relou op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn alleen goed bereikbaar om een nieuw abonnement af te sluiten. Daarna is de service 0 , 0.

Wij hebben al 2 dagen geen krant ontvangen. Een kennis van ons die 500 meter verder woont IN EEN ANDERE WIJK heeft de krant wel.
HET LIGT DUS AAN DE BEZORGER
Digitaal lezen is voor ons geen optie.
Kan ik de krant bij jullie op kantoor ophalen?
  • Beoordeeld door wim rutjens op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 5

ik krijg regelmatig de krant half in mijn brievenbus,met gevolg dat de krant soms van buite uit de brievenbus wordt getrokken.weg krant.vorige week gemeld.belofte niet nagekomen vanmorgen weer hetzelfde probleem.wacht het nog tot zaterdag af,dan is de liefde over.het kost al een vermogen peer jaar,krijg je dit er nog bij.
  • Beoordeeld door Jenny cox op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer weer geen krant ontvangen en dan bel je. Krijg je een bandje op zaterdag dat er een voucher wordt gestuurd ???????????? ik wil helemaal geen voucher. !!!! Ik wil mijn geld terug en ook van de vorige keren. En als dat niet gebeurt dan zijn we helemaal klaar met jullie en willen we ons abonnement meteen opzeggen. Aan jullie de keuze!!!
  • Beoordeeld door van Kleef op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik heb aangegeven dat ik per direct geen Eindhovens Dagblad meer wil ontvangen op 5 Oktober 2020.Dit omdat vanwege jullie contract breuk plegen door de krant te bezorgen tussen 8.30 en 9.00. uur...deze hoort rond 7.00 uur s.ochtends bezorgd te worden...Ik heb daarom mijn abonnement geld terug laten storten...Vorige week Maandag hier over geklaagd en dan wordt er gezegd de bezorger is ziek...Toch blijven jullie nu de krant toch bezorgen....Heb duidelijk aangegeven dat ik de krant per direct NIET !!!!! meer wil...Jullie kunnen blijven bezorgen maar ik ga er NIET!!!!!! meer voor betalen...Hoop dat het nu duidelijk genoeg gezegd is...
Met vriendelijke groet,
Mevr van Kleef.
Hosingenhof 24.
5625 NL Eindhoven...
  • Beoordeeld door Ineke eliens op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb half uur in de wacht gehangen,
Wilde abonnement afsluiten maar neem andere krant
  • Beoordeeld door van Kleef op 4-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Krijg de laatste tijd de krant tussen 8.30 en 9.00 uur.
Ik heb mijn abonnement geld terug laten storten.
Jullie plegen contract breuk...De krant hoort er voor 7 uur te zijn.
De telefonist zei ,we hebben zieken.....Nou dat is niet mijn probleem.Dus ik hoef vanaf vandaag geen krant meer.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)