We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Eindhovens Dagblad? Laat ons je ervaringen met Eindhovens Dagblad weten!
Beoordeel Eindhovens Dagblad.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Eindhovens Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Normaal gesproken ontvang je binnen 10 werkdagen een antwoord.
Neem contact op met het Eindhovens Dagblad via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het Eindhovens Dagblad naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.
Start een chat met Eindhovens DagbladZoek je contact met een medewerker van de klantenservice van het Eindhovens Dagblad? Facebook Messenger is een programma voor Facebook gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van het Eindhovens Dagblad verwachten.
Klik hier voor contact met Eindhovens Dagblad via Facebook Messenger.Veel gestelde vragen aan het Eindhovens Dagblad:
Wisselen de URL’s na verloop van tijd of zijn ze permanent?
Hoe kan ik naar een krantenartikel linken?
Mag ik RSS-feeds gebruiken?
Mag ik gebruik maken van i-frames?
Mag ik een filmpje/video gebruiken voor herpublicatie?
Mag ik een foto van een krantenartikel op het internet publiceren?
Mag ik het logo gebruiken op mijn eigen website?
Neem contact op met Eindhovens Dagblad via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten.
Klik hier voor contact met Eindhovens Dagblad via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 34 beoordelingen.
Wij hebben nu 60 jaar het E.D. naar tevredenheid .maken wij nog mee dat er geen papieren krant komt ? ik hoop het niet.
In de afgelopen jaren heb ik vijf keer gebeld en daarbij is het met drie keer overkomen dat als ik - EINDELIJK - aan de buurt ben ik van de lijn wordt gegooid?!
Als ik daarna terugbel en ik geef het woord KLACHT door, dan word ik te allen tijden doorverbonden met de zorgafdeling? Dus weer kan ik de klacht over de klantenservice niet eens doorgeven omdat de klantenservice niet bereikbaar is… (vandaag totaal zes keer gebeld en 30 minuten in de wacht gestaan en niemand aan de lijn gehad).
Het enige wat ik wilde vragen is hoe ik in de app een krant van een andere datum kan selecteren, want dat kan ik niet vinden.
Een paar weken geleden meldde ik dat er geen Europa league uitslagen waren vermeld in de krant.
Geen reactie ontvangen.
Het is voor mij onmogelijk contact te krijgen met het Eindhovens Dagblad. Op zaterdag gaat het met de bezorging meestal mis, dus geen krant. Normaal krijg je dan een code opgestuurd, waarmee je bij een plaatselijke winkel alsnog de krant kunt ophalen.
Vandaag, 22-10-2022 gaat het helemaal mis. Geen e-mail met daarin een code, maar de opmerking dat mijn e-mailades niet gekoppeld is aan mijn abonnementsnummer.
Het is voor mij onmogelijk om aan een "fysieke krant " te komen, behalve door een een zelf te kopen!!
Weer geen krant ontvangen. Tot mijn verbazing liggen al de kranten van de wijk op het wegdek tussen de gladioluslaan en de luppinelaan op het wegdek, in de regen, in de voldijn in waalre. schandalig.
Abonnement opgezegd vanwege slechte bezorging per 1 oktober 2022. Afgelopen zaterdag weer geen krant.waarschijnlijk denkt men dat, omdat het abonnement toch al is opgezegd, men zich verder niet meer hoeft te houden aan verplichtingen zoals het bezorgen van de krant voor de rest van de maand. Teleurstellend en best wel onfatsoenlijk!
L.S.,
Fijn geregeld!
De niet bezorgd registratie site wordt afgeraden door de virusprotector. De wachttijd om per telefoon te melden dat je geen krant hebt ontvangen is meer dan 10 minuten. En dat voor iets dat vrijwel iedere week gebeurd.
Volgens mij stuur ik nu een mail naar een fantoom adres. ED klanten service bestaat niet.
Toch maar weer eens de discussie met mijn vrouw aangaan om de krant op te zeggen.
Goedemiddag,
Er staat nergens een msiladres bij!!
Column van jullie Hoofdredacteur gelezen in de krant van vandaag.
Hij zou toch moeten weten, dat 'wat' een vragend voornaamwoord is en dat hij 'dat' bedoelt....
28-9 weer geen krant ,de derde keer dit jaar en dan nog de keren dat hij te laat komt,,,,belachelijk het gaat maar door,als ze de bezorgers meer betalen zal het anders gaan..
Ik ontvang een nieuw aanbod. Kan dit niet activeren via internet (ed.nl/aanbod) . Het vermelde telefoonnummer (085-1100018) geeft alleen maar een in-bezet-toon en via het reguliere telefoonnummer (088-0561544) krijg ik te horen dat er 12 wachtenden voor me zijn. Ik wordt (misschien???) een dezer dagen teruggebeld.
Ik hoop dat jullie journalisten sneller contact krijgen met hun bronnen, anders zouden er veel lege pagina's in de krant verschijnen!
Hebben onlangs gebeld met de klantenservice om de krant tijdelijk op een ander adres te laten leveren.
Dit gesprek heeft meer dan 10 minuten geduurd a euro 0,55 per min plus verbruikskosten, na contact, uit leg gegeven werden we door geschakeld naar
volgende meisje weer wachten weer uitleg gegeven. Dan naar het volgende meisje die verstond geen Nederlands en gooide de haak erop,
We werden niet terug gebeld wat wel zo beleefd zou zijn,
Dus meer als 10min gebeld resultaat nada wat een shit service..!%#$#$^@#^$#$
Graag zou ik de gemaakte kosten terug willen ontvangen,
Grtjs Chris
3 september geen krant.
Gebeld met ed (waardeloos dat je niemand kunt spreken) melding gemaakt, er zou formulier komen per mail voor tegoedbon krant, niet ontvangen.
Vanmiddag weer geprobeerd te bellen, in wacht voor persoonlijk gesprek medewerker, na 6 minuten werd gesprek afgebroken. Niemand gesproken en wel belkosten kwijt!!!
Super slecht, zeer ontevreden.
Bezorging krant is de laatste tijd zeer slecht.|
Ik overweeg de krant na ruim 50 jaar op te zeggen als bezorging niet beter wordt.
Altijd netjes de abonnementskosten, zoals het hoort, betaald voor de volle prijs, terwijl nieuwe klanten de krant 3 maanden lang voor € 3 per week ontvangen en dan toch de krant opzeggen en dan weer een buurman vinden die ook weer voor 3 maanden besteld.
Dit gaat ten koste van de vaste klanten.
En dan ook nog eens geen of te laat kranten ontvangen
Zeer slecht
Zeer slecht
zeer slecht
De laatste weken ontvangen wij regelmatig geen krant of hij wordt veel te laat (bijvoorbeeld om 10 uur) pas bezorgd. Het is niet mogelijk om dit via de telefoon door te geven want je mag maar 1 datum doorgeven
Vandaag 25 maart 2022 wederom Geen Krant ontvangen !!! De zoveelste keer het afgelopen jaar 2021 en de zoveelste keer in 2022! Kan niemand aan de telefoon krijgen!! Niemand reageerd op een mail! Maar wij mogen wel betalen! Zelfs nooit korting omdat je geen krant krijgt! Mijn man heeft maat 1 oog en leest de krant met een loupe!
In 2 maanden al 4 keer geen krant gekregen.
Snel verandering in komen anders stop ik ermee!
Ik wil een papieren krant, niet digitaal.
vandaag weer geen krant ontvangen is al de 2de keer deze week
vorige week 1keer
ik vind het belachelijk dat je veel betaald ervoor en hem niet ontvangt
kan hem beter opzeggen want ik krijg hem toch niet
ben diep teleurgesteld in jullie
gr. Jan Matheeuwsen
Ik probeer contact op te nemen met de minstatie van ED
ONMOGELIJK De koning is gemakkelijke SCHANDE SCHANDE
De afd. Klantenservice verdient die naam niet.. Heb zes dagen achtereen geen krant ontvangen en de verklaring waarom niet is elke dag hetzelfde. Als ik op dag zes meld dat dat ik geen behoefte meer heb aan steeds hetzelfde verhaal, krijg ik te horen dat ik niet steeds moet onderbreken en de uitleg maar moet aanhoren. Als ik meld dat ik mijn abonnement wens op te zeggen, blijkt dat niet te kunnen omdat ik korting krijg. (Een contract waarvan noch mijn vrouw noch ikzelf kan herinneren daar ooit over benaderd te zijn) Ik krijg te horen dat ik een verplichting heb, Over de leverplicht van het ED geen woord. Ik kreeg vandaag een (belangijk!) bericht van mevrouw Vriesema dat de zaterdagkrant pas om negen uur kan worden bezorgd. Ze kan zich beter inzetten voor een betere bezorging überhaupt.
De krantenbezorging hapert voortdurend. Ook vandaag weer geen krant ontvangen. Echter ook geen voucher ontvangen. Ik stel een papieren krant op prijs.
Voor de 3e dag op een rij weer geen krant, waardeloze zaak, alle dagen gechat en gebeld maar krijgt niemand aan de lijn, schandalig is dit, buren krijgen wel de krant, is nieuwe bezorger zegt buurman, nog even en we zeggen de krant op, waardeloos!!! En waar is de nabezorging gebleven? Nee we houden de niet ontvangen kranten in op uw betaling, ik wil de KRANT in de bus!!!
Hallo het is nu al de derde keer dat we geen krant hebben er wórdt na melding ook niets aangebracht. Heb hier zo geen zijn meer in. heb al verschillende keren gebeld
Na minstens 10 bezirgklachten geen verbetering. Doordeweeks krant meestal te laat. Ruim na 7 uur. Zaterdags vaak helemaal geen krant of na 9 of 10 uur.
Verschillende keren gemeld, dat ik geen krant heb ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar... via web site veel in moeten brengen en dan storing.. dus ik ben nu erg boos !!
slechte service krijg geen medewerker aan de lijn
Slechte communicatie, heel vorige week geen krant en vandaag 15 februari opnieuw geen krant
Jullie zijn alleen goed bereikbaar om een nieuw abonnement af te sluiten. Daarna is de service 0 , 0.
Wij hebben al 2 dagen geen krant ontvangen. Een kennis van ons die 500 meter verder woont IN EEN ANDERE WIJK heeft de krant wel.
HET LIGT DUS AAN DE BEZORGER
Digitaal lezen is voor ons geen optie.
Kan ik de krant bij jullie op kantoor ophalen?
Voor de zoveelste keer weer geen krant ontvangen en dan bel je. Krijg je een bandje op zaterdag dat er een voucher wordt gestuurd ???????????? ik wil helemaal geen voucher. !!!! Ik wil mijn geld terug en ook van de vorige keren. En als dat niet gebeurt dan zijn we helemaal klaar met jullie en willen we ons abonnement meteen opzeggen. Aan jullie de keuze!!!
ik heb aangegeven dat ik per direct geen Eindhovens Dagblad meer wil ontvangen op 5 Oktober 2020.Dit omdat vanwege jullie contract breuk plegen door de krant te bezorgen tussen 8.30 en 9.00. uur...deze hoort rond 7.00 uur s.ochtends bezorgd te worden...Ik heb daarom mijn abonnement geld terug laten storten...Vorige week Maandag hier over geklaagd en dan wordt er gezegd de bezorger is ziek...Toch blijven jullie nu de krant toch bezorgen....Heb duidelijk aangegeven dat ik de krant per direct NIET !!!!! meer wil...Jullie kunnen blijven bezorgen maar ik ga er NIET!!!!!! meer voor betalen...Hoop dat het nu duidelijk genoeg gezegd is...
Met vriendelijke groet,
Mevr van Kleef.
Hosingenhof 24.
5625 NL Eindhoven...
Heb half uur in de wacht gehangen,
Wilde abonnement afsluiten maar neem andere krant
Krijg de laatste tijd de krant tussen 8.30 en 9.00 uur.
Ik heb mijn abonnement geld terug laten storten.
Jullie plegen contract breuk...De krant hoort er voor 7 uur te zijn.
De telefonist zei ,we hebben zieken.....Nou dat is niet mijn probleem.Dus ik hoef vanaf vandaag geen krant meer.
Beoordeel Eindhovens Dagblad Klantenservice