Bellen met Vliegwinkel.nl

Waarom bellen met Vliegwinkel.nl Klantenservice?

  • Je hebt een vraag aan Vliegwinkel.nl over online inchecken.
  • Je wil weten hoe je iets kan wijzigen aan je geboekte tickets.
  • Je hebt een vraag over hand- en ruimbagage.
  • Je wil weten waarom je boekingskosten moet betalen.
  • Je hebt een klacht over Vliegwinkel.nl.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 22:00
  • Dinsdag 09:00 - 22:00
  • Woensdag 09:00 - 22:00
  • Donderdag 09:00 - 22:00
  • Vrijdag 09:00 - 22:00
  • Zaterdag 10:00 - 22:00
  • Zondag 10:00 - 15:00

  • Telefoonnummer Vliegwinkel.nl: 020 206 1965

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Vliegwinkel.nl? Laat ons je ervaringen met Vliegwinkel.nl weten!
Beoordeel Vliegwinkel.nl.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vliegwinkel.nl?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vliegwinkel.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via e-mail.

Wil je een mail naar Vliegwinkel.nl sturen? Het adres is info@vliegwinkel.nl. De medewerkers van de klantenservice van Vliegwinkel.nl staan 7 dagen per week voor je klaar om alle mails te beantwoorden. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en zondag van 10:00 tot 15:00 uur.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Vliegwinkel.nl

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van Vliegwinkel.nl om een vraag te stellen over je betaling. Hier vind je een paar voorbeelden van vragen die je beantwoord zou kunnen willen krijgen. Is het mogelijk om te betalen met creditcard? Waarom wordt er een aanbetaling gevraagd? Hoe hoog is de aanbetaling van een vakantie? Wanneer moet ik mijn reis betalen? Klik op onderstaande link om het contactformulier van Vliegwinkel.nl te openen.

Ga naar het contactformulier op de website van Vliegwinkel.nl Ga naar het contactformulier op de website van Vliegwinkel.nl

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Vliegwinkel.nl? Het is lastig om telefonisch contact met hen te krijgen. Tijdens hun openingstijden kan je proberen de klantenservice te bereiken via Facebook Messenger.  

Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vliegwinkel.nl

Lees op de website van Vliegwinkel.nl, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Hoe kan ik een stoel reserveren?
  • Moet ik mijn e-ticket printen of mag ik deze ook op mijn telefoon laten zien?
  • Er wordt een stop getoond op mijn e-ticket, wat betekent dat?
  • Hoeveel bagage mag ik meenemen?
  • Ik wil speciale bagage meenemen, hoe regel ik dat?
  • Mag ik een huisdier meenemen?
  • Handbagage regels Ryanair en Wizzair


Of bekijk de vragen per onderwerp bij Vliegwinkel.nl:

  • Topvragen
  • Bagage
  • Online inchecken
  • Wijzigen
  • Annuleren
  • Reisdocumenten
  • Stoelen
  • Overig
Ga naar de veelgestelde vragen van Vliegwinkel.nl Ga naar de veelgestelde vragen van Vliegwinkel.nl

Dien een klacht in bij Vliegwinkel.nl.

Ben je ontevreden over de service van Vliegwinkel.nl? Je kan bij de klantenservice van Vliegwinkel.nl via mail een klacht indienen. Het mailadres is info@vliegwinkel.nl. De medewerkers van de klantenservice zullen hun uiterste best doen om jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Klacht indienen bij Vliegwinkel.nl.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Vliegwinkel.nl.

Wil je niets missen? Met de nieuwsbrief van Vliegwinkel.nl mis je geen enkele korting meer. Schrijf je hier in en klik op onderstaande link.

Meld je aan voor de Vliegwinkel.nl nieuwsbrief. Meld je aan voor de Vliegwinkel.nl nieuwsbrief.

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via Twitter.

Wil je niets missen en altijd op de hoogte worden gehouden van de beste vakantie-aanbiedingen? Of heb je een vraag voor de klantenservice? Tweet Vliegwinkel.nl. De medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10:00 tot 15:00 uur. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van Vliegwinkel.nl.

Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Twitter. Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Twitter.

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via Facebook.

Volg Vliegwinkel.nl op Facebook voor het laatste nieuws en als je de mooiste en goedkoopste reizen wil scoren. Meld je aan of maak een account aan. Wil je bijvoorbeeld weten of je online kan inchecken en stoelen reserveren, of dat er een transfer is inbegrepen? Stel vragen aan de klantenservice van Vliegwinkel.nl. Verder kan je de nieuwste aanbiedingen bekijken en de laatste informatie lezen over de meest populaire bestemmingen. Tijdens de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10.00 tot 15.00 uur krijg je zo spoedig mogelijk reactie op je vraag van Vliegwinkel.nl.

Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook.

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via Instagram.

Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Vliegwinkel.nl. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Vliegwinkel.nl kun je hier vinden: @vliegwinkel.

Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Instagram. Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Instagram.
Rapportcijfer Vliegwinkel.nl Klantenservice: 1.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 39 beoordelingen.

Beoordeel Vliegwinkel.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vliegwinkel.nl Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

De telefonische bereikbaarheid is buitengewoon slecht, namelijk afwezig. En de website geeft alleen prefab antwoorden, nergens is een mogelijkheid om informatie over details te verkrijgen.
  • Beoordeeld door Daniel op 16-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloos klantenservice, ten eerste ze zijn telefonisch niet bereikbaar! Via de chat en email word mijn klacht niet afgehandeld, dus uiteindelijk ben ik maar langs het kantoor gegaan in Arnhem. Volgens Google zouden ze zitten op het Gele Rijders Plein, drie keer raden! Geen Vliegwinkel te bekennen, pas op mensen met dit bedrijf geen zaken doen!! Dit is serieuze oplichting!
  • Beoordeeld door F.MOS op 10-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

WAARDELOOS, ONBEREIKBAAR, WIJZIGINGEN VAN LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ WORDEN ROMMELIG EN ONBEGRIJPELIJKE DOORGEGEVEN
ANNULEREN BIJ LUCHTVAARTMIJ GAAT NIET, MOET GEBEUREN BIJ VLIEGWINKEL DIE NIET BEREIKBAAR IS
  • Beoordeeld door daniel naring op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

passagierstype veranderen weken mee bezig
  • Beoordeeld door Did op 9-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

WAAR DE LOOS
  • Beoordeeld door Tatiana Korshunova op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil het nummer van mijn restitutie verzoek weten, maar dat lukt niet. Ik wil een persoonlijke antwoord op mijn persoonlijke vraag.
Klantenservice van Vliegwinkel is het slechtste van alle toeristische branche.
  • Beoordeeld door pd op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat jullie niet bereikbaar zijn via telefoon. per email en per messenger reageren jullie ook niet!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door R. Hoogland op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service.
Je wordt afgescheept met een mailtje.
  • Beoordeeld door Ni Sudiarini op 12-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al vanaf 29 maart 2020 geld terug te krijgen, waar ik ook recht op heb! Geen voucher, nee geld. Vanaf de eerder genoemde datum is Vliegwinkel telefonisch niet te bereiken en krijg ik via email altijd hetzelfde standaard bericht m.b.t. het corona virus. Een probleem oplossen zijn ze vies van, maar men durft wel regelmatig nieuwe aanbiedingen te mailen. Via Vliegwinkel heb ik in het verleden vaak geboekt, maar als het gaat om een refund terug te betalen blijkt dezelfde Vliegwinkel een enorm onprofessioneel en klant onvriendelijk bedrijf te zijn.
  • Beoordeeld door Jos Rood op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil een reis boeken maar ik heb een paar vragen over de reis. Maar ik kan ze totaal niet te pakken te krijgen. En op e-mail s krijg ik alleen een standaard pc mail terug
  • Beoordeeld door Saskia ozinga op 3-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vliegwinkel heeft een fout gemaakt met mijn boeking. Ik vlieg over een paar uur en ze zijn niet telefonisch bereikbaar en niet via een ander kanaal. Zeer slechte service. Ik zou niet meer via hen boeken
  • Beoordeeld door Arslan op 1-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

onprofessioneel bedrijf!
  • Beoordeeld door Anoniem op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Bereikbaarheid is slecht. De telefoonlijnen zijn afgesloten en verder ontvang je bij het mailen of vragen die keurig binnen een aantal uur beantwoord worden of een bericht dat het druk is. Transavia heeft in onze situatie, een geannuleerde vlucht in juni al aan vliegwinkel terugbetaalt echter wanneer krijgt de klant het? dat is de enige vraag die ik heb.
  • Beoordeeld door Monique op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Zeer klantonvriendelijk: onbereikbaar en betaalt annulering vanwege Corona niet volledig terug
  • Beoordeeld door M Brouwer op 23-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nog steeds geen reactie gehad (behalve algemene mails dat ze contact opnemen) op het annuleren van onze vluchten. Op geen enkele manier is er contact te krijgen.
Ik wacht al maandenlang op het geld.
Zeldzaam slechte service, andere brekingssites en reisorganisatie legden wel contact en zochten met ons een oplossing, ondanks corona bij het annuleren van onze rondreis. Dus het kan wel! Neem een voorbeeld aan collega's!
  • Beoordeeld door Naseri op 17-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechtste service ooit! Ik raad iedereen af om hier te boeken.
  • Beoordeeld door Maltie op 8-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben radeloos ! Ik wacht op mijn geld. Meer niet.
  • Beoordeeld door Familie Bos op 8-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nog steeds geen persoonlijke reactie ontvangen op de geannuleerde vluchten naar Bangkok (en terug). Het gaat om vluchten voor 4 personen, dus een behoorlijke smak geld. We hebben enkel algemene mailtjes ontvangen, waarin ons wordt gevraagd om geduld te hebben. Helaas. Dat geduld raakt nu toch echt een keer op!
  • Beoordeeld door theresa Ching op 8-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

I would give you a -100 if I could I have called Swiss air regarding my refund from booing flight VW- 4189842 - Airline Ref SWGAII - depature date 25-04-2020 return date 09-05-2020
3x Tickets TChing/ KChing and RChing.
According to Swiss Air this amount has been refunded to your account on the 28th of July - the funds takes round 15 working days to show on your account - Its now September 08-

When will the funds be returned to my account ?????????????????????
  • Beoordeeld door Duty de Jong op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Sinds maart 2020 proberen we contact te krijgen met de klantenservice, maar niemand is bereikbaar. We krijgen steeds dezelfde onbeduidende mail en sinds 2 maanden horen we helemaal niets meer over de status van onze gecancelde vluchten. In het begin heb je nog begrip, maar we zijn nu 5 maanden verder en we weten niets.... Terwijl er op de website wordt gesuggereerd dat de klantenservice bereikbaar is, dat je gelijk door verbonden wordt. Niets van dat alles. Waardeloos!
  • Beoordeeld door Hamza op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Jullie hebben helemaal geen Klantsevice. Via mail en telefoon onbereikbaar. Laatste keer dat ik via vlieg winkel een ticket ga boeken.
  • Beoordeeld door D J de Vos op 25-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Geen enkele reactie op mails.
  • Beoordeeld door Sander Veger op 24-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen communicatie mee mogelijk, niet via mail of telefoon. Nooit bij deze maatschappij boeken.
  • Beoordeeld door E.Stefanidis op 17-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Voor 20 met vliegticket geannuleerd.toen 2 x netjes een mail gehad. Inmiddels is mijn boekingen niet meer te vinden bij vliegwinkel en wil ticket kosten terug. Sinds eind juli radiostilte geen reactie ontvangen op verzoek voor terugboeking ticketkosten
  • Beoordeeld door Leo op 14-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zelfs een cijfer 1 is te hoog voor Vliegwinkel.nl!!! Telefonisch al maandenlang niet te bereiken en ook op email wordt niet gereageerd. Schandalig!!!
  • Beoordeeld door Narisa op 6-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos! Wacht al ruim 5,5 maand op mijn restitutie van de tickets! Je kunt niet met ze telefoonneren en krijg op elke e-mail een automatische mail terug met dezelfde informatie. Maar geen informatie aansluitend op mijn restitutie verzoeken.
Boek nooit meer via vliegwielen.
  • Beoordeeld door Inge van Galen op 4-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos! Nog steeds geen reactie op mails in verband met restitutieverzoek!!!!
  • Beoordeeld door niels boer op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Eerst gekozen voor voucher , maar totaal geen reaktie , daarom wil ik nu mijn geld terug , ik heb ze lang genoeg de tijd gegeven.

KLM stuurt mij door naar vliegwinkel ze kunnen niks voor mij doen , omdat ik bij vliegwinkel geboekt heb. Nu meerdere emails gestuurd totaal geen reactie .
Vlucht was in Mei
  • Beoordeeld door Karel op 19-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vlucht geanulleerd dat kon volgens vliegwinkel en de maatschappij tegen 100 % refund. Je hoort niets van ze onbereikbaar en sturen je een standaard mail om je af te schepen. Aan de reackties op de site zijn we niet de enigste die dit overkomt met deze oplichtersbende. Wordt tijd om televesie programma Radar in te schakelen en die erachteraan te sturen.
  • Beoordeeld door Lisa op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 12 maart j.l. niets meer van zich laten horen, terwijl mijn vlucht naar Indonesie al geannuleerd was. Zijn zogenaamd niet bereikbaar, maar wel om te boeken voor een volgende reis. Boevenbende is het...!!!!!
  • Beoordeeld door Pascal op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

vandaag is officieel onze vertrekdatum,maar nog geen enkele response gehad van vliegwinkel.nl. zelfs de belofte dat ze binnen 72u contact opnemen komen ze niet na.
Waardeloze organisatie!!!!
Zijn nog minder als 1 punt waard
  • Beoordeeld door mirjam op 6-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Transavia stuurt mij door naar Vliegwinkel en vliegwinkel stuurt mij door naar Transavia die weer aangeeft dat voucher / geld via vliegwinkel gaat. Laatste Contact was van Maart , de vlucht was van 20 maart daarna totaal geen contact meer mogelijk.Geen geld en geen voucher gehad .VLIEGWINKEL REAGEREN GRAAG !!!
  • Beoordeeld door Joan Berger op 6-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

schandalig dat er al sinds woensdag niemand reageert op diverse mails/facebookberichten met hierin ook aangegeven dat het om een SPOED zaak gaat...
  • Beoordeeld door Sharon jansen op 3-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al vanaf 16 mei geen contact te krijgen iedere mail wordt beantwoordt met automatisch antwoordt nog geen voucher ontvangen en geen contact mogelijk waardeloos kan zo niet eens een nieuwe vakantie boeken
  • Beoordeeld door Wim Stutvoet op 3-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Absurd dat KLM wel bereikbaar is, maar ons niet kunnen terugbetalen doordat vliegwinkel.nl er tussen zit. En dat vliegwinkel.nl gewoon helemaal niet bereikbaar is. Je krijgt alleen standaardmailtjea dat ze het zo druk hebben... pfff, nooit meer via vliegwinkel.nl.
  • Beoordeeld door peter van der knaap op 28-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechter dan slecht. Geen communicatie mogelijk. Hebben het geld van de airline ontvangen en moeten dit overmaken naar mij, Dat is bevestigd in een email van 29 april 2020. Inmiddels 28 juni niets gezien gehoord of gekregen. Pure diefstal en oplichterij.
  • Beoordeeld door y op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vliegtuigmaatschappij wilt geld teruggeven maar Vliegwinkel reageert niet op onze mails. Hierdoor kunnen wij het geld niet terugkrijgen..
  • Beoordeeld door Daniëlle op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht niet bereikbaar geen idee wat er met mijn tickets gebeurd op e-mail wordt ook niet gereageerd
Nooit meer vliegwinkel
  • Beoordeeld door Bongers op 14-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

geen enkele reactie op onze mail
Bel Vliegwinkel.nl
020 206 1965
(Gebruikelijke belkosten)