Bellen met Vliegwinkel.nl

Waarom bellen met Vliegwinkel.nl Klantenservice?

  • Je hebt een vraag aan Vliegwinkel.nl over online inchecken.
  • Je wil weten hoe je iets kan wijzigen aan je geboekte tickets.
  • Je hebt een vraag over hand- en ruimbagage.
  • Je wil weten waarom je boekingskosten moet betalen.
  • Je hebt een klacht over Vliegwinkel.nl.

Openingstijden telefonische klantenservice Vliegwinkel.nl

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 22:00
  • Dinsdag 09:00 - 22:00
  • Woensdag 09:00 - 22:00
  • Donderdag 09:00 - 22:00
  • Vrijdag 09:00 - 22:00
  • Zaterdag 10:00 - 22:00
  • Zondag 10:00 - 15:00

  • Telefoonnummer Vliegwinkel.nl: 020 206 1965

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Vliegwinkel.nl? Laat ons je ervaringen met Vliegwinkel.nl weten!
Beoordeel Vliegwinkel.nl.

KvK gegevens Vliegwinkel.nl

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 20042808
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019992491
  • Statutaire naam: Travix Nederland B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vliegwinkel.nl?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vliegwinkel.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via e-mail.

Wil je een mail naar Vliegwinkel.nl sturen? Het adres is info@vliegwinkel.nl. De medewerkers van de klantenservice van Vliegwinkel.nl staan 7 dagen per week voor je klaar om alle mails te beantwoorden. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en zondag van 10:00 tot 15:00 uur.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Vliegwinkel.nl

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van Vliegwinkel.nl om een vraag te stellen over je betaling. Hier vind je een paar voorbeelden van vragen die je beantwoord zou kunnen willen krijgen. Is het mogelijk om te betalen met creditcard? Waarom wordt er een aanbetaling gevraagd? Hoe hoog is de aanbetaling van een vakantie? Wanneer moet ik mijn reis betalen? Klik op onderstaande link om het contactformulier van Vliegwinkel.nl te openen.

Ga naar het contactformulier op de website van Vliegwinkel.nl

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Vliegwinkel.nl? Het is lastig om telefonisch contact met hen te krijgen. Tijdens hun openingstijden kan je proberen de klantenservice te bereiken via Facebook Messenger.  

Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vliegwinkel.nl.

Lees op de website van Vliegwinkel.nl, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Hoe kan ik een stoel reserveren?
  • Moet ik mijn e-ticket printen of mag ik deze ook op mijn telefoon laten zien?
  • Er wordt een stop getoond op mijn e-ticket, wat betekent dat?
  • Hoeveel bagage mag ik meenemen?
  • Ik wil speciale bagage meenemen, hoe regel ik dat?
  • Mag ik een huisdier meenemen?
  • Handbagage regels Ryanair en Wizzair


Of bekijk de vragen per onderwerp bij Vliegwinkel.nl:

  • Topvragen
  • Bagage
  • Online inchecken
  • Wijzigen
  • Annuleren
  • Reisdocumenten
  • Stoelen
  • Overig
Ga naar de veelgestelde vragen van Vliegwinkel.nl

Dien een klacht in bij Vliegwinkel.nl.

Ben je ontevreden over de service van Vliegwinkel.nl? Je kan bij de klantenservice van Vliegwinkel.nl via mail een klacht indienen. Het mailadres is info@vliegwinkel.nl. De medewerkers van de klantenservice zullen hun uiterste best doen om jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Klacht indienen bij Vliegwinkel.nl.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Vliegwinkel.nl.

Wil je niets missen? Met de nieuwsbrief van Vliegwinkel.nl mis je geen enkele korting meer. Schrijf je hier in en klik op onderstaande link.

Meld je aan voor de Vliegwinkel.nl nieuwsbrief.

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via Twitter.

Wil je niets missen en altijd op de hoogte worden gehouden van de beste vakantie-aanbiedingen? Of heb je een vraag voor de klantenservice? Tweet Vliegwinkel.nl. De medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10:00 tot 15:00 uur. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van Vliegwinkel.nl.

Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Twitter.

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via Facebook.

Volg Vliegwinkel.nl op Facebook voor het laatste nieuws en als je de mooiste en goedkoopste reizen wil scoren. Meld je aan of maak een account aan. Wil je bijvoorbeeld weten of je online kan inchecken en stoelen reserveren, of dat er een transfer is inbegrepen? Stel vragen aan de klantenservice van Vliegwinkel.nl. Verder kan je de nieuwste aanbiedingen bekijken en de laatste informatie lezen over de meest populaire bestemmingen. Tijdens de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10.00 tot 15.00 uur krijg je zo spoedig mogelijk reactie op je vraag van Vliegwinkel.nl.

Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook.

Neem contact op met Vliegwinkel.nl via Instagram.

Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Vliegwinkel.nl. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Vliegwinkel.nl kun je hier vinden: @vliegwinkel.

Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Instagram.

Beleef Sevilla

Vliegwinkel.nl (Travix International) (adres)

Piet Heinkade 55 Amsterdam 1019 GM Nederland
Rapportcijfer Vliegwinkel.nl Klantenservice: 1.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 57 beoordelingen.

Beoordeel Vliegwinkel.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vliegwinkel.nl Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton Martens op 10-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een reis geboekt van Schiphol naar Erbil voor 07.00u. De vlucht bleek niet te bestaan (cancelled) Hiervan heb ik geen bericht ontvangen. Ik heb uren geprobeerd om vliegwinkel.nl te bereiken via de telefoon en online. Zoder succes. Bizar slechte service
  • Beoordeeld door Arie de Rooij op 30-03-2023
  • Rapportcijfer: 2

Wat een bizar slechts klantenservice. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Antwoorden op een mail ontvang je alleen in het Engels. Ik ontvang voortdurend automatische mailtjes om gegeven die ik al lang heb ingevuld.
  • Beoordeeld door Bob op 3-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar. Mails en chats worden half beantwoord, beloftes structureel niet nagekomen.
Je komt geen steek verder.
Drama drama
  • Beoordeeld door Mireille nagelmakers op 7-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Reageren opeens midden in een gesprek niet meer. En dat dus 4 keer. Zit je aan de andere kant van de wereld en moet je eerder naar huis Ivm een overlijden. Nou dat lukt dus niet. Ze reageren gewoon niet meer. Te moeilijk ofzo. Geen idee waarom. Ik ben niet onbeschoft geweest. Gewoon netjes gevraagd of ze iets kunnen doen. Ik boek nooit meer via deze slechte maatschappij.
  • Beoordeeld door francine Witten op 18-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Absoluut onmogelijk om vliegwinkel te bereiken. Telefoonnrs kloppen niet. Chatbox vraagt 100x hetzelfde, messenger werkt niet, twitter zegt dat er een reactie is geweest terwijl dat niet zo is. Ik boek nooit meer via vliegwinkel.
  • Beoordeeld door Paul Schoenmakers op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk te bereiken, telefoon wordt niet opgenomen en messenger berichten worden niet beantwoord. Status van de vlucht wordt ook niet actueel gehouden.
  • Beoordeeld door oktay op 13-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

zo veel keer gebelt maar niemand neemt op
  • Beoordeeld door Pauline op 6-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijke service. Na veel gezeik heb ik een open ticket bij hun kunnen aanvragen voor een vlucht die veranderd zou kunnen worden. Om een bevestigingse-mail gevraagd, die kreeg ik niet, maar de medewerker bevestigde zelf via chat dat het open stond. Vervolgens wil ik het bijna een jaar later eindelijk omboeken, wordt het afgewezen! Geld weg! Compleet absurd.
  • Beoordeeld door Petra op 3-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Totaal geen reactie
  • Beoordeeld door Bob op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar ook voor urgente problemen. Schande!!!
  • Beoordeeld door michael op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wow wat een SLECHTE SERVICE of liever gezegd HELEMAAL GEEEN SERVICE heeft dit bedrijf.
Geen ANNULERINGSFUNCTIE of OMBOEKING MOGELIJKHEID!!! HELEMAAL NIKS.....
Ze laten je zo lang wachten dat je opgeeft. Telefoonnummer 020 206 1965 BESTAAT GEWOON NIET!!!
IK SNAP NIET DAT HET GEOORLOOFD IS DAT EEN BEDRIJF ZO MAG WERKEN!!!!
DIT IS MENSEN MISLEIDEN.................
  • Beoordeeld door Maarten Mous op 10-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg geen enkele reactie op een vraag over mijn ticket. Ik heb een ticket met bagage gekocht en daarvoor extra betaald maar krijg een ticket da vermeldt "zonder bagage".
  • Beoordeeld door Muthu op 28-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

The name was incorrect in the e-ticket, but while booking it was correct and even in the invoice generated by same site, the names were correct. But it became incorrect in the tickets generated which i don't understand. There are no customer care either.
  • Beoordeeld door Irene op 28-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Al maanden wachten wij op bericht over restitutie van 2 vliegtickets. Ondanks herhaalde pogingen om via chat / mail / telefoon in contact te komen, wordt er door Vliegwinkel niet gereageerd. Ook nu komt er weer een pop-up in beeld 'bel vliegwinkel' met het 020 nummer, dat vervolgens meteen afgebroken wordt want men is telefonisch niet bereikbaar. Op de site staat 'service staat hoog in ons vaandel'= wat mij betreft een lachertje, zeg maar gerust een aanfluiting!
  • Beoordeeld door Reid op 11-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik moet me reis annuleren omdat ik positief getest bent.
Meerdere keren gebeld geen reactie en ook niet via de mail.
Ik wilme ticket voor morgen omboeken.
  • Beoordeeld door Peter Kool op 19-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht! Niet bereikbaar voor mijn dochter in de VS
Zij MOET haar ticket om boeken omdat ze positief getest is.
Als jullie telefonisch niet bereikbaar zijn, zet dan op de pagina dat jullie niet bereikbaar zijn of dicht. Bij openingstijden staat gewoon dat jullie iepen zijn op zondag.
  • Beoordeeld door wim op 15-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slechte behandeling van klacht. Krijg geen antwoord, mijn vraag loopt ondertussen al 3 maanden
  • Beoordeeld door Robert Voerman op 2-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet telefonisch bereikbaar...
Annuleringsverzekering is een farce.
Via chat en Messenger zijn ze zgn. bereikbaar.
Trap er niet (meer) in!
De arrogantie en het afschermen van contact door dit soort bedrijven moet eens afgelopen zijn.
  • Beoordeeld door Joke op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

De telefonische bereikbaarheid is buitengewoon slecht, namelijk afwezig. En de website geeft alleen prefab antwoorden, nergens is een mogelijkheid om informatie over details te verkrijgen.
  • Beoordeeld door Daniel op 16-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloos klantenservice, ten eerste ze zijn telefonisch niet bereikbaar! Via de chat en email word mijn klacht niet afgehandeld, dus uiteindelijk ben ik maar langs het kantoor gegaan in Arnhem. Volgens Google zouden ze zitten op het Gele Rijders Plein, drie keer raden! Geen Vliegwinkel te bekennen, pas op mensen met dit bedrijf geen zaken doen!! Dit is serieuze oplichting!
  • Beoordeeld door F.MOS op 10-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

WAARDELOOS, ONBEREIKBAAR, WIJZIGINGEN VAN LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ WORDEN ROMMELIG EN ONBEGRIJPELIJKE DOORGEGEVEN
ANNULEREN BIJ LUCHTVAARTMIJ GAAT NIET, MOET GEBEUREN BIJ VLIEGWINKEL DIE NIET BEREIKBAAR IS
  • Beoordeeld door daniel naring op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

passagierstype veranderen weken mee bezig
  • Beoordeeld door Did op 9-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

WAAR DE LOOS
  • Beoordeeld door Tatiana Korshunova op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil het nummer van mijn restitutie verzoek weten, maar dat lukt niet. Ik wil een persoonlijke antwoord op mijn persoonlijke vraag.
Klantenservice van Vliegwinkel is het slechtste van alle toeristische branche.
  • Beoordeeld door pd op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat jullie niet bereikbaar zijn via telefoon. per email en per messenger reageren jullie ook niet!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door R. Hoogland op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service.
Je wordt afgescheept met een mailtje.
  • Beoordeeld door Ni Sudiarini op 12-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al vanaf 29 maart 2020 geld terug te krijgen, waar ik ook recht op heb! Geen voucher, nee geld. Vanaf de eerder genoemde datum is Vliegwinkel telefonisch niet te bereiken en krijg ik via email altijd hetzelfde standaard bericht m.b.t. het corona virus. Een probleem oplossen zijn ze vies van, maar men durft wel regelmatig nieuwe aanbiedingen te mailen. Via Vliegwinkel heb ik in het verleden vaak geboekt, maar als het gaat om een refund terug te betalen blijkt dezelfde Vliegwinkel een enorm onprofessioneel en klant onvriendelijk bedrijf te zijn.
  • Beoordeeld door Jos Rood op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil een reis boeken maar ik heb een paar vragen over de reis. Maar ik kan ze totaal niet te pakken te krijgen. En op e-mail s krijg ik alleen een standaard pc mail terug
  • Beoordeeld door Saskia ozinga op 3-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vliegwinkel heeft een fout gemaakt met mijn boeking. Ik vlieg over een paar uur en ze zijn niet telefonisch bereikbaar en niet via een ander kanaal. Zeer slechte service. Ik zou niet meer via hen boeken
  • Beoordeeld door Arslan op 1-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

onprofessioneel bedrijf!
  • Beoordeeld door Anoniem op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Bereikbaarheid is slecht. De telefoonlijnen zijn afgesloten en verder ontvang je bij het mailen of vragen die keurig binnen een aantal uur beantwoord worden of een bericht dat het druk is. Transavia heeft in onze situatie, een geannuleerde vlucht in juni al aan vliegwinkel terugbetaalt echter wanneer krijgt de klant het? dat is de enige vraag die ik heb.
  • Beoordeeld door Monique op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Zeer klantonvriendelijk: onbereikbaar en betaalt annulering vanwege Corona niet volledig terug
  • Beoordeeld door M Brouwer op 23-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nog steeds geen reactie gehad (behalve algemene mails dat ze contact opnemen) op het annuleren van onze vluchten. Op geen enkele manier is er contact te krijgen.
Ik wacht al maandenlang op het geld.
Zeldzaam slechte service, andere brekingssites en reisorganisatie legden wel contact en zochten met ons een oplossing, ondanks corona bij het annuleren van onze rondreis. Dus het kan wel! Neem een voorbeeld aan collega's!
  • Beoordeeld door Naseri op 17-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechtste service ooit! Ik raad iedereen af om hier te boeken.
  • Beoordeeld door Maltie op 8-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben radeloos ! Ik wacht op mijn geld. Meer niet.
  • Beoordeeld door Familie Bos op 8-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nog steeds geen persoonlijke reactie ontvangen op de geannuleerde vluchten naar Bangkok (en terug). Het gaat om vluchten voor 4 personen, dus een behoorlijke smak geld. We hebben enkel algemene mailtjes ontvangen, waarin ons wordt gevraagd om geduld te hebben. Helaas. Dat geduld raakt nu toch echt een keer op!
  • Beoordeeld door theresa Ching op 8-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

I would give you a -100 if I could I have called Swiss air regarding my refund from booing flight VW- 4189842 - Airline Ref SWGAII - depature date 25-04-2020 return date 09-05-2020
3x Tickets TChing/ KChing and RChing.
According to Swiss Air this amount has been refunded to your account on the 28th of July - the funds takes round 15 working days to show on your account - Its now September 08-

When will the funds be returned to my account ?????????????????????
  • Beoordeeld door Duty de Jong op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Sinds maart 2020 proberen we contact te krijgen met de klantenservice, maar niemand is bereikbaar. We krijgen steeds dezelfde onbeduidende mail en sinds 2 maanden horen we helemaal niets meer over de status van onze gecancelde vluchten. In het begin heb je nog begrip, maar we zijn nu 5 maanden verder en we weten niets.... Terwijl er op de website wordt gesuggereerd dat de klantenservice bereikbaar is, dat je gelijk door verbonden wordt. Niets van dat alles. Waardeloos!
  • Beoordeeld door Hamza op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Jullie hebben helemaal geen Klantsevice. Via mail en telefoon onbereikbaar. Laatste keer dat ik via vlieg winkel een ticket ga boeken.
  • Beoordeeld door D J de Vos op 25-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Geen enkele reactie op mails.
Bel Vliegwinkel.nl
020 206 1965