Vliegwinkel.nl is niet telefonisch bereikbaar!
Gebruik bij voorkeur één van de alternatieve contactmogelijkheden om ergenis te voorkomen.
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Vliegwinkel.nl? Laat ons je ervaringen met Vliegwinkel.nl weten!
Beoordeel Vliegwinkel.nl.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vliegwinkel.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je een mail naar Vliegwinkel.nl sturen? Het adres is info@vliegwinkel.nl. De medewerkers van de klantenservice van Vliegwinkel.nl staan 7 dagen per week voor je klaar om alle mails te beantwoorden. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en zondag van 10:00 tot 15:00 uur.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Vliegwinkel.nlGebruik het contactformulier van Vliegwinkel.nl om een vraag te stellen over je betaling. Hier vind je een paar voorbeelden van vragen die je beantwoord zou kunnen willen krijgen. Is het mogelijk om te betalen met creditcard? Waarom wordt er een aanbetaling gevraagd? Hoe hoog is de aanbetaling van een vakantie? Wanneer moet ik mijn reis betalen? Klik op onderstaande link om het contactformulier van Vliegwinkel.nl te openen.
Ga naar het contactformulier op de website van Vliegwinkel.nlZoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Vliegwinkel.nl? Het is lastig om telefonisch contact met hen te krijgen. Tijdens hun openingstijden kan je proberen de klantenservice te bereiken via Facebook Messenger.
Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook Messenger.Lees op de website van Vliegwinkel.nl, wat de meest populaire vragen zijn:
Of bekijk de vragen per onderwerp bij Vliegwinkel.nl:
Ben je ontevreden over de service van Vliegwinkel.nl? Je kan bij de klantenservice van Vliegwinkel.nl via mail een klacht indienen. Het mailadres is info@vliegwinkel.nl. De medewerkers van de klantenservice zullen hun uiterste best doen om jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Klacht indienen bij Vliegwinkel.nl.Wil je niets missen? Met de nieuwsbrief van Vliegwinkel.nl mis je geen enkele korting meer. Schrijf je hier in en klik op onderstaande link.
Meld je aan voor de Vliegwinkel.nl nieuwsbrief.Wil je niets missen en altijd op de hoogte worden gehouden van de beste vakantie-aanbiedingen? Of heb je een vraag voor de klantenservice? Tweet Vliegwinkel.nl. De medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10:00 tot 15:00 uur. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van Vliegwinkel.nl.
Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Twitter.Volg Vliegwinkel.nl op Facebook voor het laatste nieuws en als je de mooiste en goedkoopste reizen wil scoren. Meld je aan of maak een account aan. Wil je bijvoorbeeld weten of je online kan inchecken en stoelen reserveren, of dat er een transfer is inbegrepen? Stel vragen aan de klantenservice van Vliegwinkel.nl. Verder kan je de nieuwste aanbiedingen bekijken en de laatste informatie lezen over de meest populaire bestemmingen. Tijdens de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10.00 tot 15.00 uur krijg je zo spoedig mogelijk reactie op je vraag van Vliegwinkel.nl.
Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook.Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Vliegwinkel.nl. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Vliegwinkel.nl kun je hier vinden: @vliegwinkel.
Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 57 beoordelingen.
Ik heb een reis geboekt van Schiphol naar Erbil voor 07.00u. De vlucht bleek niet te bestaan (cancelled) Hiervan heb ik geen bericht ontvangen. Ik heb uren geprobeerd om vliegwinkel.nl te bereiken via de telefoon en online. Zoder succes. Bizar slechte service
Wat een bizar slechts klantenservice. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Antwoorden op een mail ontvang je alleen in het Engels. Ik ontvang voortdurend automatische mailtjes om gegeven die ik al lang heb ingevuld.
Onbereikbaar. Mails en chats worden half beantwoord, beloftes structureel niet nagekomen.
Je komt geen steek verder.
Drama drama
Reageren opeens midden in een gesprek niet meer. En dat dus 4 keer. Zit je aan de andere kant van de wereld en moet je eerder naar huis Ivm een overlijden. Nou dat lukt dus niet. Ze reageren gewoon niet meer. Te moeilijk ofzo. Geen idee waarom. Ik ben niet onbeschoft geweest. Gewoon netjes gevraagd of ze iets kunnen doen. Ik boek nooit meer via deze slechte maatschappij.
Absoluut onmogelijk om vliegwinkel te bereiken. Telefoonnrs kloppen niet. Chatbox vraagt 100x hetzelfde, messenger werkt niet, twitter zegt dat er een reactie is geweest terwijl dat niet zo is. Ik boek nooit meer via vliegwinkel.
Onmogelijk te bereiken, telefoon wordt niet opgenomen en messenger berichten worden niet beantwoord. Status van de vlucht wordt ook niet actueel gehouden.
zo veel keer gebelt maar niemand neemt op
Vreselijke service. Na veel gezeik heb ik een open ticket bij hun kunnen aanvragen voor een vlucht die veranderd zou kunnen worden. Om een bevestigingse-mail gevraagd, die kreeg ik niet, maar de medewerker bevestigde zelf via chat dat het open stond. Vervolgens wil ik het bijna een jaar later eindelijk omboeken, wordt het afgewezen! Geld weg! Compleet absurd.
Totaal geen reactie
Onbereikbaar ook voor urgente problemen. Schande!!!
Wow wat een SLECHTE SERVICE of liever gezegd HELEMAAL GEEEN SERVICE heeft dit bedrijf.
Geen ANNULERINGSFUNCTIE of OMBOEKING MOGELIJKHEID!!! HELEMAAL NIKS.....
Ze laten je zo lang wachten dat je opgeeft. Telefoonnummer 020 206 1965 BESTAAT GEWOON NIET!!!
IK SNAP NIET DAT HET GEOORLOOFD IS DAT EEN BEDRIJF ZO MAG WERKEN!!!!
DIT IS MENSEN MISLEIDEN.................
Ik krijg geen enkele reactie op een vraag over mijn ticket. Ik heb een ticket met bagage gekocht en daarvoor extra betaald maar krijg een ticket da vermeldt "zonder bagage".
The name was incorrect in the e-ticket, but while booking it was correct and even in the invoice generated by same site, the names were correct. But it became incorrect in the tickets generated which i don't understand. There are no customer care either.
Al maanden wachten wij op bericht over restitutie van 2 vliegtickets. Ondanks herhaalde pogingen om via chat / mail / telefoon in contact te komen, wordt er door Vliegwinkel niet gereageerd. Ook nu komt er weer een pop-up in beeld 'bel vliegwinkel' met het 020 nummer, dat vervolgens meteen afgebroken wordt want men is telefonisch niet bereikbaar. Op de site staat 'service staat hoog in ons vaandel'= wat mij betreft een lachertje, zeg maar gerust een aanfluiting!
Ik moet me reis annuleren omdat ik positief getest bent.
Meerdere keren gebeld geen reactie en ook niet via de mail.
Ik wilme ticket voor morgen omboeken.
Slecht! Niet bereikbaar voor mijn dochter in de VS
Zij MOET haar ticket om boeken omdat ze positief getest is.
Als jullie telefonisch niet bereikbaar zijn, zet dan op de pagina dat jullie niet bereikbaar zijn of dicht. Bij openingstijden staat gewoon dat jullie iepen zijn op zondag.
Slechte behandeling van klacht. Krijg geen antwoord, mijn vraag loopt ondertussen al 3 maanden
Niet telefonisch bereikbaar...
Annuleringsverzekering is een farce.
Via chat en Messenger zijn ze zgn. bereikbaar.
Trap er niet (meer) in!
De arrogantie en het afschermen van contact door dit soort bedrijven moet eens afgelopen zijn.
De telefonische bereikbaarheid is buitengewoon slecht, namelijk afwezig. En de website geeft alleen prefab antwoorden, nergens is een mogelijkheid om informatie over details te verkrijgen.
Wat een waardeloos klantenservice, ten eerste ze zijn telefonisch niet bereikbaar! Via de chat en email word mijn klacht niet afgehandeld, dus uiteindelijk ben ik maar langs het kantoor gegaan in Arnhem. Volgens Google zouden ze zitten op het Gele Rijders Plein, drie keer raden! Geen Vliegwinkel te bekennen, pas op mensen met dit bedrijf geen zaken doen!! Dit is serieuze oplichting!
WAARDELOOS, ONBEREIKBAAR, WIJZIGINGEN VAN LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ WORDEN ROMMELIG EN ONBEGRIJPELIJKE DOORGEGEVEN
ANNULEREN BIJ LUCHTVAARTMIJ GAAT NIET, MOET GEBEUREN BIJ VLIEGWINKEL DIE NIET BEREIKBAAR IS
passagierstype veranderen weken mee bezig
WAAR DE LOOS
Ik wil het nummer van mijn restitutie verzoek weten, maar dat lukt niet. Ik wil een persoonlijke antwoord op mijn persoonlijke vraag.
Klantenservice van Vliegwinkel is het slechtste van alle toeristische branche.
Schandalig dat jullie niet bereikbaar zijn via telefoon. per email en per messenger reageren jullie ook niet!!!!!!!!!!!!
Zeer slechte service.
Je wordt afgescheept met een mailtje.
Ik probeer al vanaf 29 maart 2020 geld terug te krijgen, waar ik ook recht op heb! Geen voucher, nee geld. Vanaf de eerder genoemde datum is Vliegwinkel telefonisch niet te bereiken en krijg ik via email altijd hetzelfde standaard bericht m.b.t. het corona virus. Een probleem oplossen zijn ze vies van, maar men durft wel regelmatig nieuwe aanbiedingen te mailen. Via Vliegwinkel heb ik in het verleden vaak geboekt, maar als het gaat om een refund terug te betalen blijkt dezelfde Vliegwinkel een enorm onprofessioneel en klant onvriendelijk bedrijf te zijn.
Ik wil een reis boeken maar ik heb een paar vragen over de reis. Maar ik kan ze totaal niet te pakken te krijgen. En op e-mail s krijg ik alleen een standaard pc mail terug
Vliegwinkel heeft een fout gemaakt met mijn boeking. Ik vlieg over een paar uur en ze zijn niet telefonisch bereikbaar en niet via een ander kanaal. Zeer slechte service. Ik zou niet meer via hen boeken
onprofessioneel bedrijf!
Bereikbaarheid is slecht. De telefoonlijnen zijn afgesloten en verder ontvang je bij het mailen of vragen die keurig binnen een aantal uur beantwoord worden of een bericht dat het druk is. Transavia heeft in onze situatie, een geannuleerde vlucht in juni al aan vliegwinkel terugbetaalt echter wanneer krijgt de klant het? dat is de enige vraag die ik heb.
Zeer klantonvriendelijk: onbereikbaar en betaalt annulering vanwege Corona niet volledig terug
Nog steeds geen reactie gehad (behalve algemene mails dat ze contact opnemen) op het annuleren van onze vluchten. Op geen enkele manier is er contact te krijgen.
Ik wacht al maandenlang op het geld.
Zeldzaam slechte service, andere brekingssites en reisorganisatie legden wel contact en zochten met ons een oplossing, ondanks corona bij het annuleren van onze rondreis. Dus het kan wel! Neem een voorbeeld aan collega's!
Slechtste service ooit! Ik raad iedereen af om hier te boeken.
Ik ben radeloos ! Ik wacht op mijn geld. Meer niet.
Nog steeds geen persoonlijke reactie ontvangen op de geannuleerde vluchten naar Bangkok (en terug). Het gaat om vluchten voor 4 personen, dus een behoorlijke smak geld. We hebben enkel algemene mailtjes ontvangen, waarin ons wordt gevraagd om geduld te hebben. Helaas. Dat geduld raakt nu toch echt een keer op!
I would give you a -100 if I could I have called Swiss air regarding my refund from booing flight VW- 4189842 - Airline Ref SWGAII - depature date 25-04-2020 return date 09-05-2020
3x Tickets TChing/ KChing and RChing.
According to Swiss Air this amount has been refunded to your account on the 28th of July - the funds takes round 15 working days to show on your account - Its now September 08-
When will the funds be returned to my account ?????????????????????
Sinds maart 2020 proberen we contact te krijgen met de klantenservice, maar niemand is bereikbaar. We krijgen steeds dezelfde onbeduidende mail en sinds 2 maanden horen we helemaal niets meer over de status van onze gecancelde vluchten. In het begin heb je nog begrip, maar we zijn nu 5 maanden verder en we weten niets.... Terwijl er op de website wordt gesuggereerd dat de klantenservice bereikbaar is, dat je gelijk door verbonden wordt. Niets van dat alles. Waardeloos!
Jullie hebben helemaal geen Klantsevice. Via mail en telefoon onbereikbaar. Laatste keer dat ik via vlieg winkel een ticket ga boeken.
Zeer slecht. Geen enkele reactie op mails.
Beoordeel Vliegwinkel.nl Klantenservice