Bellen met KPN

Waarom bellen met KPN Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over "Mijn KPN".
  • Je wilt weten of er een storing bij KPN is.
  • Voor vragen over een factuur of betaling
  • Voor vragen over je KPN abonnement.
  • Voor vragen over wifi instellingen.
  • Algemene vragen over Internet.
  • Wat je moet doen als je smartphone is gestolen of verloren.
  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Je wilt de status van een reparatie weten.
  • Je hebt een vraag over Interactieve TV van KPN
  • Voor technische vragen.

Openingstijden telefonische klantenservice KPN

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KPN: 0800-0402

  • Belkosten: Gratis
  • De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.

    Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.

Heb jij onlangs contact gehad met KPN? Laat ons je ervaringen met KPN weten!
Beoordeel KPN.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij KPN.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Vast Internet.
  • Vast TV.
  • Mobiel internet.
  • Mobiel bellen.
  • TV.
  • Algehele storing.
  • Vast internet.
  • Vaste telefoon.
  • Bellen.
  • E-mail.
Controleer of er een storing is bij KPN
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens KPN

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27124701
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016430794
  • Statutaire naam: Koninklijke KPN NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met KPN?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met KPN.

Chat online met de digitale assistent van KPN. Mocht de digitale assistent er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.

Start een chat met KPN Start een chat met KPN

Neem contact op met KPN via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met KPN. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen KPN.

Heb je een vraag aan KPN? Dan kun je het antwoord vaak vinden bij antwoorden op veelgestelde vragen.
Bijvoorbeeld over de volgende onderwerpen:

  • Bestellen & betalen
  • Levering & installatie
  • Verhuizen
  • Interactieve TV
  • Internet
  • Bellen
  • Voordelen voor vaste klanten
Ga naar de veelgestelde vragen van KPN Ga naar de veelgestelde vragen van KPN

Neem contact op met KPN via Twitter.

Volg KPN op Twitter om op de hoogte te blijven van actuele storingen in het KPN netwerk.

Klik hier voor contact met KPN via Twitter. Klik hier voor contact met KPN via Twitter.

Stel je vraag op de KPN community.

Op het KPN forum kun je vragen stellen aan andere KPN gebruikers maar ook vragen beantwoorden van KPN gebruikers. Het is de plek waar iedereen elkaar helpt. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet
  • Thuisnetwerken
  • E-mailinstellingen
  • Interactieve TV
  • Digitenne
  • Vast, Mobiel en prepaid bellen
  • Android en Apple devices
  • Reperaties en diefstal
Bezoek de website van de KPN community Bezoek de website van de KPN community

Mijn KPN

Met MijnKPN kun je alle abonnementen die je hebt bij KPN beheren en aanpassen. Check online je facturen met Mijn KPN, pas je persoonlijke gegevens aan of wijzig de snelheid van je Internetabonnement, het kan allemaal. Wil je weten of er sprake is van een storing bij KPN? Ook dat kun je online checken met MijnKPN.

Naar Mijn KPN Naar Mijn KPN

Winkelzoeker

Er is altijd een KPN winkel in de buurt. Wil je weten waar? Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen je plaatsnaam of postcode in te toetsen. Je eventueel ook nog een extra keuze maken, bijvoorbeeld: gratis parkeren voor de deur, open op zondag, KPN smartlife of online afspraak maken.

Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt. Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt.

Neem contact op met KPN via Facebook.

Op de Facebook pagina van KPN ontdek je het laatste nieuws en handige tips rondom (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken. Daarnaast kun je op de Facebook pagina van KPN 24 uur per dag terecht met al je vragen. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook.

KPN | Loud and Proud | Nothing can mute Pride | Shamsa |

Rapportcijfer KPN Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 131 beoordelingen.

Beoordeel KPN Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KPN Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Evelyne Haagen op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 4

KPN, verschrikkelijk moeilijk bereikbaar, zowel schriftelijk, pagina wordt geladen, na 10 minuten nog niet, dit ook met telefonische vragen, geen correct antwoord, na tijden in de wacht.
Grote problemen met KPN aanleggen glasvezelkabel in huis.
KPN verzuimt degenen die de klus moeten klaren, goed in te lichten over het liggen van de kabel buiten.
Mijn tuin ligt overhoop, de stoep open, niets gevonden. De opzichter erbij gehaald. De werkers zijn van goede wil, maar die worden voor het blok gezet.
KPN blaas niet zo hoog van de toren, jullie krijgen nog 1x de kans voor de aansluiting in huis.
Anders is het voor mij over en uit. met de KPN. En kan het pakket voor nieuwe modem door jullie opgehaald worden.

Tevens verwacht ik als vergoeding 100 liter grind neergelegd in de voortuin.
  • Beoordeeld door Alphons Arts op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

KPN doet niet waar ze voor staat! Communicatie is beroerd: zowel telefonisch ( niet of veel te laat bereikbaar } als via chat { geen echte antwoorden, belabberde, herhalende zinnen! } Kom je er telefonisch toch door, na lang wachten met een beroerd intro muziekje, krijg je niet direct antwoord, maar verbinden ze je weer door! Daarna meer dan 10 minuten in de wacht zonder enig contact! Dan valt het weer weg! Kortom, zeer slechte service van een bedrijf waar ik al bijna 50 jaar klant ben! Ook hebben ze voor nieuwe klanten geweldige lokkertjes ( 12 maanden voor 35 Euro internet en TV, maar echte klanten betalen de hoofdprijs ( ruim 82 Euro! ) Doe eens wat je taak is, KPN!
  • Beoordeeld door Ruud Bax op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probleem met internet -wifi.
KPN klantenservice bestaat niet.
Je kunt niemand behalve dat 402 nummer bellen, een medewerker geen robot. Geen mailadres. Probleem zelf opgelost, niet dankzij een onbereikbare KPN.

De zakelijke klant kan nog een terugbel verzoek indienen of een chat starten via de website, op de hoofdpagina, voor een consument, melkkoe voor de KPN aandeelhouders niet mogelijk of goed verborgen.
  • Beoordeeld door edith op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

wachttijd is onacceptabel
  • Beoordeeld door Jan Schaap op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Eindeloos geprobeerd MB's te delen. Zit in Frankrijk, werkt niet. 1GB AAn, eindeloos in allerlei vormen gesmst. Wordt niet afgeleverd. Internationaal nummer gebeld. Wacht tijd is langer............................Wat een waardeloze KPN!!
  • Beoordeeld door D Grijns op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb al lang probleem met WIFI. Uiteindelijk WIFI zelftest van KPN doorlopen. Performance wordt iets beter. Als ik op een gegeven moment -cf opdracht- de versterkers reset, verdwijnt daarna mijn modem uit het selectie scherm van WIFI netwerken. Netwerken van de buren zie ik wel. Mijn eigen niet meer. Via buurnetwerk kan ik nu inloggen.
Dit acute probleem kan ik nergens kwijt. Alleen maar digitale Chat en antwoordapparaten! Alleen maar bedoeld om je vriendelijk aan het lijntje te houden
Ik ben al jarenlang klant van KPN! ....

Heeft geen zin om in deze mail verder te klagen! :(
  • Beoordeeld door + plein op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik bel naar jullie om een abonnement op te zeggen omdat ik naar het buitenland ben verhuist
ik zit al een uur in de wacht. aan t begin word meegedeeld dat de wachttijd 1 min tot 8 minuten kan duren!!!!!
Het is omdat ik niet anders kan opzeggen. De wachttijd is zeer onacceptabel:
  • Beoordeeld door Bianca op 15-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik krijg een reminder dat de tv ontvanger niet retour is gestuurd terwijl ik alles retour heb gestuurd. Advies wat ik krijg wacht de 2e reminder af en dan is het goed. Ik wil niet als een slechte klant te boek staan omdat ik wellicht in mijn nieuwe huis ook KPN wil hebben.
  • Beoordeeld door J.Lancee op 14-09-2022
  • Rapportcijfer: 5

Heb eindelijk een medewerker aan de telefoon na lang wachten.Ben je in gesprek met die persoon wordt het gesprek afgebroken! Zou fijn zijn dat ze dan terugbellen.Dus weer in de wachtrij. Dit.is al de 2e keer deze week.
We hebben sinds vorige week glasvezel wat een drama!
  • Beoordeeld door Peter Geelen op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb afgelopen vrijdag contact gehad met KPN. Via dit nummer 09066886886.
Heb half uur in de wacht gestaan. Medewerker heeft mij niet geattendeerd op het feit dat me dit 90 cpm kost. Kosten gesprek € 79. Dit noemen ze dan meteencontact. Schandalig.
  • Beoordeeld door a, sijtsma op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

We hebben al geruime tijd wifi problemen de online diensten van kpn allemaal al geprobeerd en om contact te krijgen met het probleem is een drama. telefonisch wachttijd van meer dan 15 min vreselijk dat kan beter.
  • Beoordeeld door Sylvia Schmitz op 8-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

I would like to cancel my mobile contract. I need the contract 6 months a year only. Before I could cancel in your store at Sneek. Now I was told that would not work anymore. How can I proceed?
Best
Sylvia
  • Beoordeeld door Brouwer op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

na lange tijd krijg ik alsnog een rekening ik wil deze graag betalen dus neem gelijk contact op, daar kunnen ze me niet terug vinden. toch wil ik de rekening betalen maar gaat me niet lukken in 14 dagen ik heb daar nog 6 dagen langer voor nodig. kpn zegt niets te kunnen doen houden er ook geen rekening mee dat ze zelf ook hier fouten maken zoals mij niet kunnen vinden en geen gegevenes hebben maar wel de rekening kunnen sturen
oplossingen zoeken met kpn is een probleem ook als je bereidwillig bent om te betalen.
slecht zeer slechte hulp en deze instelling gaat mij extra geld kosten doordat het dan over 14 dagen naar de deurwaarde gaat. kortom schandalig
  • Beoordeeld door Marianne Smits op 22-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Al gedurende een week NIET telefonisch bereikbaar….
Daarbij is is de uitleg over MB’s delen in en toepassing daarvan in de APP (delen op hetzelfde adres) GEWOONWEG NIET MOGELIJK!!
  • Beoordeeld door CTM Molenaar op 19-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

een probleem wat niet is op te lossen met alle gegevens op het internet en dan in contact proberen te komen met KPN is zo goed als onmogelijk of het kost je meer dan 10 euro wachten in de wachtrij. schandalig en dan is er ook nog geen oplossing
En je hebt geen keuze het is of ziggo of kpn bij de rampzalige bedrijven.
Ik heb digitenne up-date uitgevoerd en daarna een foutcode die zou na een uur weer moeten verdwijnen. zelfs na een dag niet.
  • Beoordeeld door ilona op 19-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos
  • Beoordeeld door james op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

slecht en nog eens slecht over het aanbieden op internet weekenddeal
vraag je meerderen internet aan kan niet en weer gebeld of dat kan .
ze zei ja het kan half uur later alles is gergeld.thuis op nieuwe bestellen weeeer zelfde probleem


mensen wordt wakker?????????????
  • Beoordeeld door lenting op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

KPN zou bij mijn moeder van 90 jaar de vaste lijn over zetten van analoog naar glasvezel. Dit zou op 3 augustus gebeuren. De analoge lijn was om 10 uur die dag al afgesloten. De monteur die zou komen kwam niet. Gebeld. de volgende dag kwam er een monteur die heeft de lijn naar de telefoon aangesloten. Echter bleek de glasvezellijn niet te functioneren. Er zat ergens een "kink"in de kabel. 2 specialisten verder is het nog steeds niet opgelost.
Mijn idee was om terug te schakelen naar analoog zolang de glasvezel niet is opgelost. Schijnt een moeilijke vraag te zijn. Wat mij het meest verontrust is de manier waarop het allemaal geregeld zou worden na diverse belletjes worden gouden bergen beloofd maar komt er niets van terecht. Daar komt nog bij dat mijn moeder alarm op die telefoon heeft. Als ze valt kan ze nu geen alarm meer slaan, domweg omdat de telefoonlijn dood is.
  • Beoordeeld door chantal vriens op 12-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Uiteindelijk niemand gesproken en ook online geen contact kunnen krijgen om mijn vragen te stellen
  • Beoordeeld door Annica koot op 9-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Storing bij afspelen alles uitgezocht wordt gezegd bel kpn wachttijd te lang chat wordt afgesloten want dit probleem kunnen ze niet verhelpen via gestuurdevragen bij storingen lukt het ook niet geen srvice dus
  • Beoordeeld door R Correia op 9-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Telefonisch niet bereikbaar, de aangedragen oplossingen helpen niet.
  • Beoordeeld door oorbeek op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

telef. diensten hebben geen idee van service, ook al bedoelen ze het goed. Na ondeugdelijk materiaal aan geschaft te hebben op aanraden van kpn (hoe goed dit wel was!!!!!) en dik betaald blijkt dit helemaal niet te kloppen.
oplichters praktijken zijn schijnbaar het hoofddoel van kpn, nou na vele vele vele malen monteurs over de vloer te hebben gehad die het dus niet konden oplossen en zovele malen te hebben betaalt is het genoeg.
ik ga bij een andere provider kijken wat die te bieden hebben want bij kpn kom je iedere keer van een kouwe kermis thuis.
  • Beoordeeld door Jeroen van der V. op 26-07-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ik bel vanuit Alkmaar. Dus om een uur of 5 in de avond vandaag 26/7 2022 heb ik wèèr wèèr wèèr .... een klote-aanvaring gehad met een medewerker van KPN. Dezelfde weer....
Iedere keer weer in Alkmaar Centrum.

Ik vroeg om een overstapnummer van ander bedrijf die t-mobile geloof ik, heet.
Want iedere keer word ik daar zo onredelijk behandeld, Dus dit kan niet langer doorgaan, dus ik heb ieder om advies gevraagd wat te doen?
Iedereen zegt: Ga weg bij KPN. Je hebt zo een ander en veel goedkoper ook.
Dus ik ga weg bij KPN. Wèèr dus!
En vroeg de man, de oudere man (homo) om overstap papieren en telefoonnummer of zo.
Maakt niks uit homo, maar dan hebben wij over zelfde man.
Want voor een homo, is om... MAN genoemd worden, ook misschien een scheldwoord. Dus maakt niets uit dus!

Maar dat maakt niet uit, maar dan hebben wij over over dezelfde man.
-----
Weer even verder, dus ik vroeg om overstappapieren of een telefoonnummer .
En die gaf hij mij mee mopperend.

Dus ik naar de overkant van de straat zeg 20 meter.
Eventjes naar de overkant om praten, maar ik sta daar misschien 10 seconden buiten op vol teras, kom die KPN medewerker naar buiten gelopen, en hij begint hardop te mopperen en wèèr hardop te zeiken.
En ik mocht niet met andere ergens over praten en maar door blijven schelden en mopperen.
En ik mocht niet met andere ergens anders over praten enz.
En de arme man denkt, dat hij als enige hardop durft te klagen?
Voor de rest weet ik het niet meer ,want het ging zo snel en hij behandelt mij superslecht.
Kan u nagaan want de man heeft in ieder geval, dat terras, ....iedereen laten weten hoe KPN Alkmaar Centrum is.

Dus ik.....Draaide mij om.
En ik begon ook tégen hem te mopperen.
Ik zeg wel mopperend, maar meer in de zin van:
Waar haal jij die onredelijkheid vandaan? Jij KPN-man, jij gaat normaal praten jij KPN man ....
Dit herhaalde ik 12 keer, dus iedereen in de nabije omgeving weet er dus van.
Een zeer slechte zet van hem dus. En KPN ook....dus.

Hij denkt van mij te winnen, maar dat zijn er maar weinig om. Ik spreek altijd de waarheid en daar sta ik ook voor.

Een ieder weet het op staat, in ieder geval van ons schelden.
Hij begon de ruzie door op straat te schelden. Overal binnenstad Alkmaar staan camera's.

Dus ik ging mopperend en terugscheldend, verder. Jij....KPNrotman. Met je gescheld. KPN MAN....
Toen afdruipen deed hij.
En ging hij maar naar binnen, kan u nagaan, want hij heeft KPN... voor een VOL terras ENORM voor schut gezet.
En iedereen daar in de buurt KPN laten weten hoe KPN omgaat met KLANTEN.
Dus... ik ga verder naar huis.

De man zal tuurlijk zijn gescheld, gedrag, gezeik, gedreig enz. goed praten.
Houdt u hem maar lekker...

En in ieder geval, ik heb mijn zegje gedaan.
Werkse morgen en..... en een fijne avond.
Groet Jeroen van der Veen in Alkmaar
  • Beoordeeld door Ad Broeders op 26-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

I.v.m. een storing bij het terugkijken de helpdesk gebeld.
De medewerker kon het niet oplossen en vertelde dat men ook bij KPN geen oplossing wist voor dit probleem. Kortom, probleem blijft bestaan.
Overgegaan tot de aanschaf van nieuwe tv-ontvangers met een afstandsbediening op blue tooth. Echter afstandsbediening is niet te installeren.
Opnieuw gebeld met de helpdesk. Alles geprobeerd maar functioneerde niet. Als antwoord kreeg ik te horen dat men mij niet kon helpen.
Nu maar weer wachten op de nieuwe factuur.
  • Beoordeeld door robert op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik was altijd tevreden over kpn maar nu niet meer.. ze begrijpen maar niet dat ik nog zonder instalatie pakket zit en dat al ruim 2 weken
  • Beoordeeld door Faasen op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

je wordt gedwongen om telefonisch contact op te nemen jw kunt niet eens via een mail, belachelijk
  • Beoordeeld door Jorg op 21-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

In een woord waardeloos weken storing monteur eindelijk op gelost blij mee hij zij je moet eigenlijk 2x super wifi hebben bel kpn wat ze kunnen doen heb ik gedaan tot 2x toe ik zij is het mogelijk als ik de abonnement verleng 2x super wifi kan krijgen nee de aktie is alleen voor nieuwe klanten die krijgen er 2 prima mijn abonnement is afgelopen dus stop ik met 2x tv 1x internet en aan gezien ik ook nog een aantal mobiele abonnement heb en die ook afgelopen zijn en geen voor deel korting krijgt als je niet diversen abonnement hebt stopen we met alles van kpn het is maar paar honderd permaand dus zal kpn niet mee zitten maar aan gezien steeds meer mensen stoppen gaat al duurt het even toch op breken kpn het was een genoegen juli te hebben gekend vriendelijke groetjes
  • Beoordeeld door Jan op 19-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Simpelweg 0,0 service

Juni monteur langsgeweest voor aansluiting glasvezel , je raad het al Oostblok , everything work no problem en weg was hij , vandaag 19/07 nog steeds geen werkende glasvezel , kpn doet er weinig of niks mee , afspraak ingepland 15juli voor controle nieuwe monteur, mens blijft speciaal thuis komt de monteur niet eens opdagen ZONDER verwittiging door KPN ... Schande ik stap over
  • Beoordeeld door Jaap Ippel op 19-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

Al mijn diensten liggen eruit, dus geen telefoon, internet en TV, ben vanaf 12 juli al bezig dit op te lossen, 1 x monteur glasvezel geweest, kon het niet oplossen, 1 x monteur netwerk geweest, ging het regelen op 14 juli, het is nu 19 juli en nog is niets gemaakt, als je netwerk belt, hang je 30 minuten in de wacht en dan word je gewoon verbroken, bij 0800 0402 hetzelfde, ik ben teneinde raad, wanneer komt er een oplossing
  • Beoordeeld door j. lohman op 18-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sinds 16 mei hussel abonnement nadat we alleen email only abonnement hadden. ondanks 5x winkelbezoek, en diverse malen bellen, en digitaal klacht indienen, wordt bedrag van 7,50 na 3 maanden nog steeds afgeschreven voor email only,,,,,,
  • Beoordeeld door Davis op 15-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Moet ik 90cPM betalen om kontact te komen met KPN ? Ik ga weg. Dank U wel .

Reactie op de beoordeling van: Davis

Beste Davis,

Je hoeft geen 90 cent te betalen. Alleen als je via Meteencontact belt en een opname van je gesprek wilt ontvangen of anoniem wilt bellen.

Het nummer van KPN staat ook op de website.

Met vriendelijke groet,
Paul Mulder
  • Beoordeeld door J. Klos op 7-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

Geachte ,

Wij hebben steeds problemen met TV, vaste telefoon en nooit goed/snel te bereiken.
Behalve met facturen, altijd op tijd!
  • Beoordeeld door Bosma op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 10

Vriendelijk te woord gestaan. Probleem wordt opgelost
  • Beoordeeld door Do van Schaijk op 14-06-2022
  • Rapportcijfer: 10

Vandaag met een lastige vraag gebeld, een mevrouw zou het uitzoeken en zette me in de wacht.
Er ging wat mis en ik belde opnieuw, ik koos verkeerd en belde meteen weer.
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen “ als u over hetzelfde probleem belt kunt u direct een medewerker aan de lijn krijgen.
HULDE DAT IS PAS KLANTVRIENDELIJK .
Daarn werd ik snel vriendelijk en kundig geholpen.
Top !!
  • Beoordeeld door van der Kooij op 9-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bedroevend slecht bereikbaar!!!! Telefoneren met KPN kost een zee van tijd!
Helaas is het sturen van een mail niet mogelijk.
  • Beoordeeld door R.Kattenberg op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met KPN. Werd gevraagd de klacht kort door te geven waarop ik vervolgens een hele litanie te horen kreeg over zaken die ik niet wilde. Na de litanie te hebben afgeluisterd kreeg ik de melding " u wordt met een medewerker doorverbonden". Vervolgens de opmerking de wachttijd is op dit moment minder dan 1 minuut. Vervolgens een kwartier in de wacht gestaan zonder contact te hebben gehad en ik dit bericht heb kunnen schrijven. Het is ook vreemd dat zo'n groot bedrijf als KPN niet via mail te benaderen is. Zo krijgt de klant geen contact met jullie. Dit moet toch te veranderen zijn. Op dit moment dat ik dit schrijf wordt de verbinding door jullie verbroken. Hoe kan ik mijn probleem aan KPN voorleggen zonder dat ik me kwaad moet maken. Ik hoop ook dat ik hier als klant bericht van zal ontvangen.
  • Beoordeeld door RG op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Niet bereikbaar voor klanten. Mailservice? Niet mogelijk, we leven in 2022! Wat een trieste aangelegenheid.
  • Beoordeeld door Erik op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Tijdens mijn verblijf in de Verenigde Statenkon ik niet bellen of gebeld worden. Ik heb een paar sessies met een digitale assistent gehad, zonder dat eer voor een oplossing gezorgd werd. Aangezien ik niet kan bellen is er verder geen enkele manier om in contact met KPN te komen. Ik voel mij als klant volledig in de steek gelaten: communicatief ben ik niet bereikbaar tijdens mijn zakelijke reis.
  • Beoordeeld door G.A.M. Flipse op 24-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

op 10 mei heb ik Digitenne besteld.
op 14 mei heb ik gebeld dat het niet werkte en is mij een nieuwe antenne gestuurd.
op 16 mei heb ik weer gebeld omdat het nog niet werkte. nu zou er een ontvanger worden gestuurd.
maar ondanks dat ik bijna dagelijks heb gebeld heb ik die tot op heden niet ontvangen.
iedere keer wordt er mij verteld dat de bestelling is geplaatst maar niet doorgezet.
ik vind dit een hele slechte zaak.
ondanks dat er medewerkers zijn met heel veel goede wil lukt het hun niet om ervoor te zorgen dat ik een werkende Digitenne heb.
  • Beoordeeld door Wr van eeden op 22-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te geloven: koop nieuw toestel via kpn. Heb spotify premium via kpn. Valt niet te activeren op nieuw toestel. De info hoe dit te doen is ravage-onvindbaar-kolder.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)