We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.
Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.
Heb jij onlangs contact gehad met KPN? Laat ons je ervaringen met KPN weten!
Beoordeel KPN.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat online met de digitale assistent van KPN. Mocht de digitale assistent er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.
Start een chat met KPNJe kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met KPN. Reactietijden zijn onbekend.
Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger.Heb je een vraag aan KPN? Dan kun je het antwoord vaak vinden bij antwoorden op veelgestelde vragen.
Bijvoorbeeld over de volgende onderwerpen:
Volg KPN op Twitter om op de hoogte te blijven van actuele storingen in het KPN netwerk.
Klik hier voor contact met KPN via Twitter.Op het KPN forum kun je vragen stellen aan andere KPN gebruikers maar ook vragen beantwoorden van KPN gebruikers. Het is de plek waar iedereen elkaar helpt. Op het forum kun je terecht met vragen over:
Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Het is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van KPN.
Klik hier om naar de Pinterest pagina's te gaan van KPNMet MijnKPN kun je alle abonnementen die je hebt bij KPN beheren en aanpassen. Check online je facturen met Mijn KPN, pas je persoonlijke gegevens aan of wijzig de snelheid van je Internetabonnement, het kan allemaal. Wil je weten of er sprake is van een storing bij KPN? Ook dat kun je online checken met MijnKPN.
Naar Mijn KPNEr is altijd een KPN winkel in de buurt. Wil je weten waar? Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen je plaatsnaam of postcode in te toetsen. Je eventueel ook nog een extra keuze maken, bijvoorbeeld: gratis parkeren voor de deur, open op zondag, KPN smartlife of online afspraak maken.
Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt.Op de Facebook pagina van KPN ontdek je het laatste nieuws en handige tips rondom (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken. Daarnaast kun je op de Facebook pagina van KPN 24 uur per dag terecht met al je vragen. Reactietijden zijn onbekend.
Klik hier voor contact met KPN via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 193 beoordelingen.
Slecht geregeld,30 min wachttijd.Medewerker heeft alleen maar zitten geeuwen en vroeg meerdere keren hetzelfde.Belde met andere tel omdat mijn telefoon kwijt is.Andere tel op het zelfde abbo als mijne.Einde gesprek,rekening van bijna 18euro extra.
fuck jullie
15 minuten wachttijd, belachlijk, opgezegd internet maandelijk opzegbaar, blijven rekening sturen, haal het iedere keer terug. Zo ga je niet met klanten om.
Schandalig slecht te bereiken klantenservice.
Op Facebook messenger wordt ook niet gereageerd.
Digitale chat assistent is natuurlijk waardeloos.
Telefoonlijn zeer lange wachttijden.
heeel erg slecht bereikbaar
Beste ,
We hebben al meerdere keren contact opgenomen met kpn ! Omdat ons internet niet goed werkt ! Vorige week vrijdag ging een technieker contact met op ons opnemen ! Neen dus ! Aan nieuwe klanten geven ze tv’s ! Ze zouden beter hun huidige klanten verzorgen ! Ik hoop op een oplossing ! Al twee wifi punten aangekocht in de zomer om ons internet te verbeteren 99€ ! Pure oplichterij !
Schandalig.
Niet te bereiken.
6x 30 minuten in de wacht.
Om een abonnement te annuleren wat ik niet afgesloten heb
Ik wil de medewerker die ons (telefonisch) heeft geholpen heel hartelijk bedanken voor zijn geduld (in ben een 84-jarige digibeet), kennis, deskundige hulp en snelle actie om ons probleem op te heffen.
Ik heb het nieuwe modem in goede orde ontvangen en zelf kunnen installeren. Of het probleem (foutcode 303) nu is verholpen zal de komende dagen moeten blijken. Ik heb er wel vertrouwen in.
Opzeggen in mei i.v.m. gedwongen verhuizing en dit inmiddels al 4 keer schriftelijk en meerdere keren gebeld. Niemand doet iets maar ondertussen gaat er iedere maand wel geld van mijn rekening terwijl ik de spullen in mei al retour heb gedaan en met de opzegging niets gedaan wordt.
Schriftelijk contact met KPN is onmogelijk gemaakt.
Je wordt gebeld door een onbeleefde medewerker.
Die wanneer hij tegenspraak krijgt begint te dreigen.
Blij dat ik nu een andere provider heb.
Eentje die wel weet hoe het hoort.
Niet mogelijk een mens aan de lijn te krijgen.
Gisteren heeft mijn man contact gehad.
Wij hebben nu geen internet tv en vaste telefoon.Dat kwam door een storing.Nu hebben we nog geen tv telefoon en internet.
Ik kan kpn niet bereiken.
Ik geef een 1 omdat ik een probleem heb met de tv-gids van National Geographic. Die tv-gids levert KPN bij een abonnement. De werkelijke programmering van National Geographic komt de laatste weken heel vaak niét overeen met de KPN tv-gids. Ik heb met mijn klacht gebeld en de klacht hadden ze 'nog niet eerder gehad'. Ze helpen me ook niet, hoor. Zíj (KPN) leveren foute informatie in hun gids en ik wordt dan aangeraden om contact op te nemen met National Geographic. Dat is toch je reinste afschuiven! Als je iets verkoopt, zoals KPN dan moet het in orde zijn. Dan kun je niet tegen de klant zeggen 'bel ze zélf maar'. Dat slaat echt nergens op.
Hello!
Zijn moeilijk te bereiken of je moet 90 cent per min betalen, mijn internet ligt er elke keer uit meerdere keren laten resetten maar helpt niets
Kreeg vanmorgen een verrassing van KPN van een medewerkster van KPN klanservice naar aanleiding van een vraag die ik had over KPN veilig. Toen de medewerkster mijn geboortedatum zag ontdekte ze dat het mijn verjaardag was.
Niet alleen het probleem werd opgelost maar ook werd er iets aan de verjaardag gedaan.Vanmorgen dus de verrassing.,waarvoor mijn hartelijke dank. De naam van de medewerkster was Yvonne maar dat zal wel moeilijk zijn haar te traceren niettemin klasse van de klantenservice.
Overigens sinds 1959 klant van KPN (eerst PTT)
Hartelijk groet
H.Valk
Ik probeer een abonnement te wijzigen van mijn moeder , eerst in de kpn winkel maar abonnement stond nog op naam overleden man. Dit geregeld op de nabestaanden desk op advies van kpn medewerker in de winkel.
Na twee week terug om abonnement te wijzigen in kpn winkel
Dat kan niet volgens de Medewerker u moet maar bellen met de kpn ?
Dus gebeld met 0800 0403 is dat f******* in storing hoe kan ik een abonnement wijzigen. Ik wordt schijtziek van dat kastje muurtje gezijk bij de kpn
It's about 1 year we try to change our contact and invoicing detail and it's IMPOSSIBILE to do it for someone NOT in the NL or who cannot use a international phone. Incredible not having a chat or a mail contact system to fix problems.
Reactie op de beoordeling van: Associazione AI ODV
If you call outside of NL please use this phone number:+31 6 12001200Mijn telefoonnummer had ik meer dan een tijd niet gebruikt, toen ik belde bleek dat ik 6 maanden niet had gebeld en kreeg ik te horen dat ik eerst moest opwaarderen. Direct een opwaardeer bon van KPN gekocht en geïnstalleerd. Ik kreeg te horen dat mijn tegoed nu voldoende was. Probeer ik te bellen krijg ik te horen dat mijn nummer nog steeds is geblokkeerd en dat ik eerst moest opwaarderen. Nog een keer? Dit is toch van de zotte nietwaar. Geprobeerd 0800-0402 te bellen maar kreeg slechts een antwoord dat ik moest opwaarderen. Echt een waardeloze service, mijn telefoon doet het nog steeds niet!
Probeer al 2 dagen een vraag te stellen, hoe kan ik mijn smart tv via kpn WiFi gebruiken…
Pfff…lukt écht niet????????????????????
Kpn is zeer slecht bereikbaar en heeft daardoor ook een zeer slechte service.
Slechte afwikkeling van het beeindigen van het abbonement!
KPN is slecht bereikbaar , per telefoon en een mail adres is er ook niet , ook het wijzigen of aanpassen van abonnement is digitaal niet mogelijk ook niet via Mijn KPN .
KPN, verschrikkelijk moeilijk bereikbaar, zowel schriftelijk, pagina wordt geladen, na 10 minuten nog niet, dit ook met telefonische vragen, geen correct antwoord, na tijden in de wacht.
Grote problemen met KPN aanleggen glasvezelkabel in huis.
KPN verzuimt degenen die de klus moeten klaren, goed in te lichten over het liggen van de kabel buiten.
Mijn tuin ligt overhoop, de stoep open, niets gevonden. De opzichter erbij gehaald. De werkers zijn van goede wil, maar die worden voor het blok gezet.
KPN blaas niet zo hoog van de toren, jullie krijgen nog 1x de kans voor de aansluiting in huis.
Anders is het voor mij over en uit. met de KPN. En kan het pakket voor nieuwe modem door jullie opgehaald worden.
Tevens verwacht ik als vergoeding 100 liter grind neergelegd in de voortuin.
KPN doet niet waar ze voor staat! Communicatie is beroerd: zowel telefonisch ( niet of veel te laat bereikbaar } als via chat { geen echte antwoorden, belabberde, herhalende zinnen! } Kom je er telefonisch toch door, na lang wachten met een beroerd intro muziekje, krijg je niet direct antwoord, maar verbinden ze je weer door! Daarna meer dan 10 minuten in de wacht zonder enig contact! Dan valt het weer weg! Kortom, zeer slechte service van een bedrijf waar ik al bijna 50 jaar klant ben! Ook hebben ze voor nieuwe klanten geweldige lokkertjes ( 12 maanden voor 35 Euro internet en TV, maar echte klanten betalen de hoofdprijs ( ruim 82 Euro! ) Doe eens wat je taak is, KPN!
Probleem met internet -wifi.
KPN klantenservice bestaat niet.
Je kunt niemand behalve dat 402 nummer bellen, een medewerker geen robot. Geen mailadres. Probleem zelf opgelost, niet dankzij een onbereikbare KPN.
De zakelijke klant kan nog een terugbel verzoek indienen of een chat starten via de website, op de hoofdpagina, voor een consument, melkkoe voor de KPN aandeelhouders niet mogelijk of goed verborgen.
wachttijd is onacceptabel
Eindeloos geprobeerd MB's te delen. Zit in Frankrijk, werkt niet. 1GB AAn, eindeloos in allerlei vormen gesmst. Wordt niet afgeleverd. Internationaal nummer gebeld. Wacht tijd is langer............................Wat een waardeloze KPN!!
Ik heb al lang probleem met WIFI. Uiteindelijk WIFI zelftest van KPN doorlopen. Performance wordt iets beter. Als ik op een gegeven moment -cf opdracht- de versterkers reset, verdwijnt daarna mijn modem uit het selectie scherm van WIFI netwerken. Netwerken van de buren zie ik wel. Mijn eigen niet meer. Via buurnetwerk kan ik nu inloggen.
Dit acute probleem kan ik nergens kwijt. Alleen maar digitale Chat en antwoordapparaten! Alleen maar bedoeld om je vriendelijk aan het lijntje te houden
Ik ben al jarenlang klant van KPN! ....
Heeft geen zin om in deze mail verder te klagen! :(
ik bel naar jullie om een abonnement op te zeggen omdat ik naar het buitenland ben verhuist
ik zit al een uur in de wacht. aan t begin word meegedeeld dat de wachttijd 1 min tot 8 minuten kan duren!!!!!
Het is omdat ik niet anders kan opzeggen. De wachttijd is zeer onacceptabel:
Ik krijg een reminder dat de tv ontvanger niet retour is gestuurd terwijl ik alles retour heb gestuurd. Advies wat ik krijg wacht de 2e reminder af en dan is het goed. Ik wil niet als een slechte klant te boek staan omdat ik wellicht in mijn nieuwe huis ook KPN wil hebben.
Heb eindelijk een medewerker aan de telefoon na lang wachten.Ben je in gesprek met die persoon wordt het gesprek afgebroken! Zou fijn zijn dat ze dan terugbellen.Dus weer in de wachtrij. Dit.is al de 2e keer deze week.
We hebben sinds vorige week glasvezel wat een drama!
Heb afgelopen vrijdag contact gehad met KPN. Via dit nummer 09066886886.
Heb half uur in de wacht gestaan. Medewerker heeft mij niet geattendeerd op het feit dat me dit 90 cpm kost. Kosten gesprek € 79. Dit noemen ze dan meteencontact. Schandalig.
We hebben al geruime tijd wifi problemen de online diensten van kpn allemaal al geprobeerd en om contact te krijgen met het probleem is een drama. telefonisch wachttijd van meer dan 15 min vreselijk dat kan beter.
I would like to cancel my mobile contract. I need the contract 6 months a year only. Before I could cancel in your store at Sneek. Now I was told that would not work anymore. How can I proceed?
Best
Sylvia
na lange tijd krijg ik alsnog een rekening ik wil deze graag betalen dus neem gelijk contact op, daar kunnen ze me niet terug vinden. toch wil ik de rekening betalen maar gaat me niet lukken in 14 dagen ik heb daar nog 6 dagen langer voor nodig. kpn zegt niets te kunnen doen houden er ook geen rekening mee dat ze zelf ook hier fouten maken zoals mij niet kunnen vinden en geen gegevenes hebben maar wel de rekening kunnen sturen
oplossingen zoeken met kpn is een probleem ook als je bereidwillig bent om te betalen.
slecht zeer slechte hulp en deze instelling gaat mij extra geld kosten doordat het dan over 14 dagen naar de deurwaarde gaat. kortom schandalig
Zeer slecht. Al gedurende een week NIET telefonisch bereikbaar….
Daarbij is is de uitleg over MB’s delen in en toepassing daarvan in de APP (delen op hetzelfde adres) GEWOONWEG NIET MOGELIJK!!
een probleem wat niet is op te lossen met alle gegevens op het internet en dan in contact proberen te komen met KPN is zo goed als onmogelijk of het kost je meer dan 10 euro wachten in de wachtrij. schandalig en dan is er ook nog geen oplossing
En je hebt geen keuze het is of ziggo of kpn bij de rampzalige bedrijven.
Ik heb digitenne up-date uitgevoerd en daarna een foutcode die zou na een uur weer moeten verdwijnen. zelfs na een dag niet.
waardeloos
slecht en nog eens slecht over het aanbieden op internet weekenddeal
vraag je meerderen internet aan kan niet en weer gebeld of dat kan .
ze zei ja het kan half uur later alles is gergeld.thuis op nieuwe bestellen weeeer zelfde probleem
mensen wordt wakker?????????????
KPN zou bij mijn moeder van 90 jaar de vaste lijn over zetten van analoog naar glasvezel. Dit zou op 3 augustus gebeuren. De analoge lijn was om 10 uur die dag al afgesloten. De monteur die zou komen kwam niet. Gebeld. de volgende dag kwam er een monteur die heeft de lijn naar de telefoon aangesloten. Echter bleek de glasvezellijn niet te functioneren. Er zat ergens een "kink"in de kabel. 2 specialisten verder is het nog steeds niet opgelost.
Mijn idee was om terug te schakelen naar analoog zolang de glasvezel niet is opgelost. Schijnt een moeilijke vraag te zijn. Wat mij het meest verontrust is de manier waarop het allemaal geregeld zou worden na diverse belletjes worden gouden bergen beloofd maar komt er niets van terecht. Daar komt nog bij dat mijn moeder alarm op die telefoon heeft. Als ze valt kan ze nu geen alarm meer slaan, domweg omdat de telefoonlijn dood is.
Beoordeel KPN Klantenservice