KPN Klantenservice

Rapportcijfer KPN klantenservice: 2.7 Lees beoordelingen (20)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij KPN.)

Bellen met KPN

Waarom bellen met KPN Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over "Mijn KPN".
  • Je wilt weten of er een storing bij KPN is.
  • Voor vragen over een factuur of betaling
  • Voor vragen over je KPN abonnement.
  • Voor vragen over wifi instellingen.
  • Algemene vragen over Internet.
  • Wat je moet doen als je smartphone is gestolen of verloren.
  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Je wilt de status van een reparatie weten.
  • Je hebt een vraag over Interactieve TV van KPN
  • Voor technische vragen.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KPN: 0800-0402 .
  • Belkosten: Gratis
  • De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.

    Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.

Mijn KPN

Met MijnKPN kun je alle abonnementen die je hebt bij KPN beheren en aanpassen. Check online je facturen met Mijn KPN, pas je persoonlijke gegevens aan of wijzig de snelheid van je Internetabonnement, het kan allemaal. Wil je weten of er sprake is van een storing bij KPN? Ook dat kun je online checken met MijnKPN.

Naar Mijn KPN Naar Mijn KPN

Neem contact op met KPN via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met KPN. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger.

Neem contact op met KPN via Facebook.

Op de Facebook pagina van KPN ontdek je het laatste nieuws en handige tips rondom (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken. Daarnaast kun je op de Facebook pagina van KPN 24 uur per dag terecht met al je vragen. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook.

Chat online met KPN.

Chat online met de digitale assistent van KPN. Mocht de digitale assistent er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.

Start een chat met KPN Start een chat met KPN

Neem contact op met KPN via Twitter.

Volg KPN op Twitter om op de hoogte te blijven van actuele storingen in het KPN netwerk.

Klik hier voor contact met KPN via Twitter. Klik hier voor contact met KPN via Twitter.

Stel je vraag op de KPN community.

Op het KPN forum kun je vragen stellen aan andere KPN gebruikers maar ook vragen beantwoorden van KPN gebruikers. Het is de plek waar iedereen elkaar helpt. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet
  • Thuisnetwerken
  • E-mailinstellingen
  • Interactieve TV
  • Digitenne
  • Vast, Mobiel en prepaid bellen
  • Android en Apple devices
  • Reperaties en diefstal
Bezoek de website van de KPN community Bezoek de website van de KPN community

Winkelzoeker

Er is altijd een KPN winkel in de buurt. Wil je weten waar? Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen je plaatsnaam of postcode in te toetsen. Je eventueel ook nog een extra keuze maken, bijvoorbeeld: gratis parkeren voor de deur, open op zondag, KPN smartlife of online afspraak maken.

Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt. Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt.

Populairste Youtube Filmpje van KPN

Rapportcijfer KPN Klantenservice: 2.7
2.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 20 stem(men).

Beoordeel KPN Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KPN Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Bert op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bel met servicenummer.. na keuzemenu heb ik minutenlang een een stille lijn... alle kpn medewerkers in slaap gevallen?
  • Beoordeeld door remco op 28-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

geen contact mee te krijgen. nutteloze automatische antwoorden net zolang tijd rekken met die automatische antwoorden tot t tien uur is en dan de chat zomaar sluiten omdat ik niet zou reageren.
  • Beoordeeld door Glasbergen op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wederom een slechte ervaring met KPN. Ik ontvang een beschadigde doos met kpn spullen waar ik 80 euro voor betaal, bel met de klantenservice sta 40 minuten in de wacht en wordt er vervolgens uitgegooid dit gebeurt 3x ik wil dit paket retour en een nieuw paket, onmogelijk bij kpn ik moet een nieuwe bestelling doen inclusief betaling, en maar hopen dat mijn betaling van paket 1 terug komt, gewoon omruilen willen kpn niet! Treurige zaak kpn!!!!!
  • Beoordeeld door Kishen op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

Chat wordt uitgeschakeld terwijl je nog praat met diegene!
Aan de telefoon kunnen ze je niet helpen!
  • Beoordeeld door Corinna op 23-11-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben al vanaf juni bezig om een glasvezelkabel in mijn woning te krijgen deze ligt nog steeds voor de deur. Dit zou geregeld worden. Aantal keren contact via app en telefoon gehad. Maar helaas is er nogsteeds niets ondernomen!
  • Beoordeeld door J.Meuleman op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ben al vanaf april bezig met het bellen over een storing!!!! wordt elke keer van het kastje naar de muur gestuurd. Elke dag moeten we de router opnieuw opstarten. Als we bellen elke keer weer iets anders doen, alles al heeeeel vak gedaan. Wil gewoon gratis monteur!! bij speed test ook heel veel verschillen, overdag onf. 90 MB s'avond niet meer dan 28. Vind zoals wij behandeld worden gewoon grof schandalig. Jan Meuleman
  • Beoordeeld door verschoor op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 3

12 nov gaat mijn nieuwe abbonnement in en werkt mijn oude modem niet meer volgens kpn
12 nov ontvang ik een mail van kpn dat ik mijn nieuwe modem moet aansluiten maar ik heb helemaal geen nieuw modem ontvangen. 11 nov heb ik nog gebeld met kpn en jahoor mijn modem was verzonden volgens de dame en werdt de verbinding verbroken. ik weer gebeld contact met andere dame weer het verhaal vertelt maar het modem was nog niet verzonden maar ik heb 4 weken geleden al schriftelijk bericht gehad dat er een nieuw modem naar mij zou worden verzonden.ik was bij telfort ik dacht dan heb ik geen last van kpn wat gebeurt er wordt ik overgezet naar kpn met al deze armoe en afspraken die niet nagekomen worden ik heb mijn zakken al vol van heel kpn.

Mvrg J Verschoor
  • Beoordeeld door Ruud Hoogenboom op 10-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

Slechte bereikbaarheid.
Ik ervaar geen service
  • Beoordeeld door Schepers op 5-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen service. Reeds 6 weken zonder internet in Covid! Enige boodschap: er moet een kraan komen. Onwaarschijnlijk slechte ervaring. Dit heeft mij reeds 100 den euro’s gekost!!!
  • Beoordeeld door K.Druijf op 22-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Kan als telfort klant niet geholpen worden aan de beloftes van telfort om wifi versterkers te krijgen bij verlenging bestaand contract op nieuw adres. Ook onbereilbaar
  • Beoordeeld door Toine van Duijnhoven op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Op 8 september kreeg ik via de chat de informatie dat op 2 november glasvezel voor mij beschikbaar zou zijn. Intekenen kon vanaf 12 oktober. Bij de postcodecontrole bleek vorige week dat waar eerst aangegeven stond dat binnenkort glasvezel beschikbaar zou komen, nu voorlopig geen sprake is van aanleg.
Ik heb daarover op 10 oktober een mail gestuurd, maar kreeg daarop geen enkele reactie. Vandaag heb ik gebeld met jullie servicenummer en daar had men nog steeds dezelfde informatie. Toen ik aangaf dat er wat onduidelijkheid was, werd ik doorverwezen naar KPN Netwerk.
Daar bleek onze wijk absoluut niet in de planning te zitten, en men was er ook verbaasd over dat ik die informatie gekregen had.
Kunt u mij uitleggen hoe het zit?
Het gaat over 5406 WD 14.
  • Beoordeeld door Houtters op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 10

Vandaag telefonisch contact opgenomen inzake het beëindigen van het contract van mijn Moeder voor vast bellen..
Met de betrokken medewerker, de heer Ryan Jagroep, had ik een uitermate prettig gesprek. Hij was ontzettend geduldig, ter zake kundig, vlot in het vinden van een goede oplossing met een groot empathisch vermogen,..., Nogmaals mij hartelijke dank,..(!!!)

Hartelijke groet,
Rudy
  • Beoordeeld door Middelkamp op 6-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nu al meerdere afspraken gemaakt voor monteur , hij komt niet
  • Beoordeeld door Didier op 3-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Jullie reageren nergens op top service!
  • Beoordeeld door A.C.Rossen op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wij zijn nu al 8 dagen bezig om voor mijn broer ( 85+ en dementerend ) te activeren. Ik doe dit voor hem, omdat hij zelf niet meer in staat is om hierover met jullie in contact te komen. Digitenne zou 22 September geactiveerd worden. Op 22 september geen digitenne, deze wordt 23 september geactiveerd. Op 23 september kregen wij te horen dai digitenne de 25ste geactiveerd zou worden. Weer niks. Digitenne wordt de 28ste geactiveerd, maar helaas op 28 weer niks. Digitenne wordt de 29 ste geactiveerd, Weer niks.
Ik weet niet hoe lang KPN dit spelletje nog wil blijven spelen, maar dit is alles behalve klantvriendelijk. Als ik KPN bel om iets te sbestellen, dan kan dat direct geregeld worden, maar als ik doorverbonden wil worden met iemand van de technische dienst om mijn Digitenne te activeren, dan kan dat niet.
WAARDELOZE ORGANISATIE. Jammer dat 1 het laagste cijfer is. want dit is een nog veel te hoge waardering.
A.C.Rossen@live.nl
  • Beoordeeld door S. Gayadien op 28-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken heb een storing met mijn interactieve tv.
  • Beoordeeld door Knevel op 1-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb al sinds woensdag 26 -8 geen verbinding meer op mijn vaste lijn.
Wat ik ook bel ik krijg niemand aan de lijn . 3x chatverbinding gehad. Valt steeds uit. Ik ben wanhopig en boos.
  • Beoordeeld door S .Shaba op 28-08-2020
  • Rapportcijfer: 9

Fijne service en prettige klantenservice veel mensen slecht beoordeling schrijven komt uit een van werknemers slecht voorbeeld geven maar met mijn ervaring met KPN altijd oplossing en goed behandeld en ik ben tevreden .Ik wel graag ook bedank voor mevrouw Tamara het best gedaan ook vriendelijk en Behulpzaamheid .
  • Beoordeeld door L Feldman praktijk op 28-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Slecht. Kan geen mailadres vinden om gestolen telefoon te melden. 0651800747 Un sim blokkeer en new sim sturen.
Telnr in Zuis Afiika 0027604847448. Bevestig sub ontvangst. Greet, L Veldman
  • Beoordeeld door Jean Jansen op 27-03-2019
  • Rapportcijfer: 10

Door mijn eigen stommigheid ben ik in de moeilijkheden gekomen. Mijn mobiele telefoon is in verkeerde handen gekomen.
De kpn man was heel vriendelijk en begripvol (ondanks mijn stommiteit)
Hij heeft mijn telefoon geblokkeerd en me gerustgesteld, dat er nog niets met het toetel gebeurd was.
Graag wil ik hem hiervoor nogmaals heel hartelijk bedanken.
Jean
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)
We verbinden je meteen door.