KPN Klantenservice

Rapportcijfer KPN klantenservice: 2.3 » Lees beoordelingen (45)

Bellen met KPN

Waarom bellen met KPN Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over "Mijn KPN".
  • Je wilt weten of er een storing bij KPN is.
  • Voor vragen over een factuur of betaling
  • Voor vragen over je KPN abonnement.
  • Voor vragen over wifi instellingen.
  • Algemene vragen over Internet.
  • Wat je moet doen als je smartphone is gestolen of verloren.
  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Je wilt de status van een reparatie weten.
  • Je hebt een vraag over Interactieve TV van KPN
  • Voor technische vragen.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KPN: 0800-0402

  • Belkosten: Gratis
  • De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.

    Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij KPN.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Waar controleren we op?

  • Vast Internet.
  • Vast TV.
  • Mobiel internet.
  • Mobiel bellen.

Recentelijk opgeloste storingen

  • 16 juni: Storing bij KPN.
  • 15 juni: Storing bij KPN.
  • 13 juni: Storing bij KPN.
Controleer of er een storing is bij KPN
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met KPN? Laat ons je ervaringen met KPN weten!
Beoordeel KPN.

Wil je op een andere manier contact opnemen met KPN?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met KPN.

Chat online met de digitale assistent van KPN. Mocht de digitale assistent er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.

Start een chat met KPN Start een chat met KPN

Neem contact op met KPN via Facebook.

Op de Facebook pagina van KPN ontdek je het laatste nieuws en handige tips rondom (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken. Daarnaast kun je op de Facebook pagina van KPN 24 uur per dag terecht met al je vragen. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook.

Neem contact op met KPN via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met KPN. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger.

Neem contact op met KPN via Twitter.

Volg KPN op Twitter om op de hoogte te blijven van actuele storingen in het KPN netwerk.

Klik hier voor contact met KPN via Twitter. Klik hier voor contact met KPN via Twitter.

Stel je vraag op de KPN community.

Op het KPN forum kun je vragen stellen aan andere KPN gebruikers maar ook vragen beantwoorden van KPN gebruikers. Het is de plek waar iedereen elkaar helpt. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet
  • Thuisnetwerken
  • E-mailinstellingen
  • Interactieve TV
  • Digitenne
  • Vast, Mobiel en prepaid bellen
  • Android en Apple devices
  • Reperaties en diefstal
Bezoek de website van de KPN community Bezoek de website van de KPN community

Mijn KPN

Met MijnKPN kun je alle abonnementen die je hebt bij KPN beheren en aanpassen. Check online je facturen met Mijn KPN, pas je persoonlijke gegevens aan of wijzig de snelheid van je Internetabonnement, het kan allemaal. Wil je weten of er sprake is van een storing bij KPN? Ook dat kun je online checken met MijnKPN.

Naar Mijn KPN Naar Mijn KPN

Winkelzoeker

Er is altijd een KPN winkel in de buurt. Wil je weten waar? Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen je plaatsnaam of postcode in te toetsen. Je eventueel ook nog een extra keuze maken, bijvoorbeeld: gratis parkeren voor de deur, open op zondag, KPN smartlife of online afspraak maken.

Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt. Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt.
Rapportcijfer KPN Klantenservice: 2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 45 beoordelingen.

Beoordeel KPN Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KPN Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door pluis op 10-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen email meer
  • Beoordeeld door Mieke op 10-06-2021
  • Rapportcijfer: 10

Ben door Daniël heel erg goed geholpen,
De storing is door deze weer in fabrieksinstellingen opnieuw te installeren opgelost, heel blij mee.

???? Mieke
  • Beoordeeld door Linda op 20-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na 20 min in de wacht te hebben gestaan waardoor ik 17 euro extra moest betalen op mijn factuur bij jullie , heb ik nog steeds mijn nieuwe afstandsbediening ontvangen
Moet nog steeds via mijn mobiel de tv bedienen, gelukkig kan dat omdat ik een chromekast in mijn tv gestopt heb
Nu kan ik geen mail naar jullie sturen en ik vertik het om nog een keer naar een tel nr te bellen wat me 90 cent per minuut kost
  • Beoordeeld door Daisy op 26-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb niemand gesproken want ik vind 100ct per minuut als KPN klant zijnde meer dan schandalig! Ik vond online een 070 nummer van KPN, die mij via een bandje vrolijk doorverwezen naar jawel het 100ct per minuut nummer.
  • Beoordeeld door T op 19-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

KPN wifi is werkelijk nutteloos. Ik ben net verhuisd naar een woning met twee verdiepingen en heb mijn wifi en tv veranderd naar KPN, omdat ik dacht dat het beter zou zijn. Echter, heb ik op de tweede verdieping nauwelijks wifi en kan soms het netwerk niet eens vinden. Na bijna half uur met een medewerker te hebben gebeld, heb ik het advies gekregen om de naam en wachtwoord van het netwerk te veranderen? Ook zeiden ze dat ik de test bij wifi manager moest doen, terwijl dat niet kan aangezien ik geen wifi heb. Als ik een beetje wifi heb, krijg ik te horen dat dat ‘de optimale snelheid’ is of dat ik een wifi versterker moet kopen. Niet eens een week in een nieuwe huis en het wifi, waarvoor ik 61 euro per maand betaal, is schandalig.
  • Beoordeeld door W. van der Meijden op 18-03-2021
  • Rapportcijfer: 7

Klantenservice medewerkers wil ik hier niet beoordelen, wel de service van KPN. Ik heb een klacht over problemen die zijn ontstaan na uitbreiding van mijn abonnement. Uitbreiding had veel voeten in de aarde o.a. week lang geen internet en telefoon. Na "her-aansluiting" probleem met aan internet aangesloten apparatuur. Maar omdat die niet door KPN is geleverd weigert klantenservice iedere vorm van medewerking terwijl de storing aantoonbaar het gevolg is van nieuwe KPN aansluiting.
Helaas is het in feite onmogelijk om on-line een klacht in te dienen. Een brief aan het hoofdkantoor gericht is de enige mogelijkheid en ik ben bang dat beantwoording lang op zich zal laten wachten.
  • Beoordeeld door Johan op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wordt lastig gevallen door een vaste telefoonnummer. Advies KPN neem een nieuw nummer (nummer heb ik al 30 jaar). Te gek voor woorden, men zegt niets te kunnen doen, ik verdenkt KPN dat ze privenummers door verkopen aan dit soort bedrijven, en vervolgens de overlast niet kunnen/willen oplossen.
  • Beoordeeld door lacruz op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beloven veel maar super slechte klantenservice. Je wordt iedere keer naar een andere afdeling doorgestuurd echter is er niemand die je naar behoren kan helpen / de juiste informatie kan geven. Ik heb het niet over je zin krijgen maar tenminste een duidelijke / heldere uitleg waarom hoe of wat. Jammer dat KPN zo met zijn klanten omgaat.
  • Beoordeeld door M van der Werf op 6-02-2021
  • Rapportcijfer: 4

Na 2 de melding geen internet niet verder geholpen en door verwezen naar de klanten service.
Wel wachtdienst bij het energie bedrijf.......
  • Beoordeeld door U.J. van Loon op 19-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

Abonnement mobiele nummer verlengd met bijna 50% kosten verhoging. Telcon op 19 januari 2021 met KPN zonder enig resultaat of intentie deze verlenging aan te passen. Bedenktijd was verlopen! KPN heeft niets geleerd van huidige problemen en de menselijke maat is vreemd bij KPN. De concurent maar eens benaderen na 40 jaar trouw aan KPN.
  • Beoordeeld door elly op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al jaren klant bij KPN, maken gebruik van compleet.
Jarenlang klant houdt ook in verouderd apparatuur. Alle klanten die hoppen van providor worden beloont met nieuw apparatuur. Bestaande trouwe klanten blijven met oud spul zitten, en waar kun je dit melden??? Juist ja nergens. ☻
  • Beoordeeld door Petra op 12-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een drama om te bellen. Ik zeg dat ik problemen heb met mijn experia box en een nieuwe wil bestellen. Moet ik mijn modem resetten. Nee het is niet alleen internet ook de tv en telefoon valt weg. Wordt automatisch de verbinding verbroken. Op de website ook slecht te vinden hoe je contact krijgt met jullie voor een nieuwe box te bestellen. Wat een aanfluiting.
  • Beoordeeld door Bianca Verhaaf op 7-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zo slecht zijn jullie.
Te veel problemen met jullie gehad. Heb het al vaker geroepen maar nu ben ik het zo zat dat ik. Over ga stappen.
Naar zo trage verbinding nu helemaal geen verbinding meer. Wil je op mijn kpn kijken. Kom je nergens bij met je vraag. Wordt gezegd code niet bekend. Bellen kan ik niet betalen. Belachelijk dat het niet gratis is voor abonnees. Wil je chatten sta je drie kwartier in de wacht je bent de eerstvolgende. Gebeurd er maar niets. Weer opnieuw mag je een lijst invullen kun je niet verzenden omdat je geen keuze kan maken. Alles staat op niet bereikbaar. Nu zit ik al de hele middag zonder tv en bij jullie kan ik jiet terecht. En ik betaal netjes mijn rekening op tijd. Heb ook al ontzettend veel problemen gehad met het aanleggen en aansluiten van glasvezel. Daar zou ik nog een compensatie voor krijgen nou daar wacht ik al een jaar op. Ik ben helemaal klaar met kon.
  • Beoordeeld door E.F. de la Croix op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 5

We zouden worden teruggebeld, maar helaas....
  • Beoordeeld door Fred Janssen/Jonkers op 4-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al een paar maand bezig een probleem op te lossen, nog steeds geen resultaat en steeds weer opnieuw uitleggen pffffffff
  • Beoordeeld door M. Van Hoften op 4-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Medewerker begreep alles verkeerd, tot drie keer toe, en verwees me naar de verkeerde instantie.
  • Beoordeeld door Melanie op 20-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen hulp#!!
  • Beoordeeld door carolyn de haan op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

In week 48 bij de KPN winkel geweest om te zorgen voor een zo snel mogelijke manier het abonnement van mn ouders te "verhuizen"
Volgens de medewerker van de winkel zou een nieuw abonnement voor hun het snelst gaan gezien een zeer korte tijd van de verhuizing.
Zo gezegd zo gedaan !
Op 3 december kwam er een mailtje in de mailbox van mn moeder( 80 jaar) met de vraag of we wilden bevestigen of het klopte dat het telefoonnummer juist was.
Wij (m'n zusje en ik) zagen dit mailtje pas op 8 december en toen dus pas kunnen reageren.
Toen was het natuurlijk te laat voor de afspraak op 9 december om de TV,Internet en telefoon te installeren.
Gebeld met 0800-0402 en gesproken met een aardige man die alles begreep en een nieuwe afspraak voor ons maakte op 18 december.
Onze moeder helemaal blij want in deze Coronatijd zonder tv , telefoon en internet is enorm eenzaam voor mensen van 80 jaar, waarvan een van hun ook nog eens Alzheimer heeft.
deze blijheid is dus voor de korte duur!!!!!!
Vandaag heb ik toch maar eens gebeld omdat we nog geen tijdsblok hebben ontvangen voor a.s. vrijdag.
De dame die mij te woord heeft gestaan herhaalde precies hetzelfde als de collega van vorige week vrijdag met in het kort, morgen dus weer geen monteur voor twee eenzame oudere mensen.
Nu word er weer gemaild/gebelt voor een afspraak voor aankomende week???!!!!!
Volgens de medewerker van de kon winkel zou een nieuw abonnement op deze manier sneller gaan maar achteraf was het meenemen in onze ogen beter geweest!
Ook hebben we totaal geen vertrouwen dat het aankomende week wel goed gaat komen.
  • Beoordeeld door an.balvert op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch met een terechte klacht zeer onvriendelijk behandeld. Klacht niet opgelost.
Nieuwe printer maakt geen kontakt met mijn oude Experiabox (ben niet de enige)
Nu een Nedgear geleend die prima werkt maar die ik nu moet kopen omdat KPN mijn verouderde box niet wil vervangen
  • Beoordeeld door Jeltje Minnesma op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

0800 nummer gaat niet over. IK kan kpn niet bereiken.
  • Beoordeeld door J.Sebregts op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

Bereikbaar nul , nul, hoor of zie niemand voor mijn glasvezel
aansluiting 14 nov 2020 internet besteld 15 dec 2020 zou het gebeuren
maar helaas.
  • Beoordeeld door hermarij op 11-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 29 september al bezig met het bereiken van mijn email box. Telfort een onderdeel van KPN heeft concept.nl overgenomen. Vanaf die tijd al problemen.
Verschillende malen gebeld en gemaild geen resultaat tot nu toe. Er wordt aan gewerkt zegt men. Daarom een onvoldoende ondanks het feit dat ik klant ben bij KPN. Maar misschien gaat dat veranderen. Ligt aan deze case.
  • Beoordeeld door Tineke op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Betaalde diensten niet leveren en dan doodleuk de klantenservice onbereikbaar, op welke manier dan ook; digitaal geeft melding "server overbelast" en telefonisch wordt de verbinding gewoon verbroken omdat het te druk is. Schandalig! Een grote bron van frustratie en dat al jarenlang. Zo ga je niet met je klanten om.
  • Beoordeeld door Robert op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik word stapelgek van de telefonische ongewenste benaderingen door KPN.
Alles geprobeerd m dit te stoppen maar KPN blijft volharde in telefoonterreur .
Wat gaat KPN doen aan deze ontzettend irritante handelswijze of blijven jullie hardleers
  • Beoordeeld door D Bach op 3-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ze doen niks voor je, je moet maar afwachten tot je een keer geholpen wordt
  • Beoordeeld door Bert op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bel met servicenummer.. na keuzemenu heb ik minutenlang een een stille lijn... alle kpn medewerkers in slaap gevallen?
  • Beoordeeld door remco op 28-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

geen contact mee te krijgen. nutteloze automatische antwoorden net zolang tijd rekken met die automatische antwoorden tot t tien uur is en dan de chat zomaar sluiten omdat ik niet zou reageren.
  • Beoordeeld door Glasbergen op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wederom een slechte ervaring met KPN. Ik ontvang een beschadigde doos met kpn spullen waar ik 80 euro voor betaal, bel met de klantenservice sta 40 minuten in de wacht en wordt er vervolgens uitgegooid dit gebeurt 3x ik wil dit paket retour en een nieuw paket, onmogelijk bij kpn ik moet een nieuwe bestelling doen inclusief betaling, en maar hopen dat mijn betaling van paket 1 terug komt, gewoon omruilen willen kpn niet! Treurige zaak kpn!!!!!
  • Beoordeeld door Kishen op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

Chat wordt uitgeschakeld terwijl je nog praat met diegene!
Aan de telefoon kunnen ze je niet helpen!
  • Beoordeeld door Corinna op 23-11-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben al vanaf juni bezig om een glasvezelkabel in mijn woning te krijgen deze ligt nog steeds voor de deur. Dit zou geregeld worden. Aantal keren contact via app en telefoon gehad. Maar helaas is er nogsteeds niets ondernomen!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)