Bellen met NS

Waarom bellen met NS Klantenservice?

  • Voor vragen over je NS abonnement.
  • Voor het wijzigen van je NS abonnement.
  • Voor vragen over je OV- of NS-fiets.
  • Voor actuele informatie over storingen & vertragingen.
  • Voor vragen over verloren of gevonden voorwerpen.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer NS: 030-7515155

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij NS.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van NS.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Waar controleren we op?

  • Trein.
  • Fyra.
  • OV Chipkaart.
  • Kaartjesautomaat.

Recentelijk opgeloste storingen

  • 22 juli: Storing bij NS.
  • 31 mei: Storing bij NS.
  • 5 april: Storing bij NS.
Controleer of er een storing is bij NS
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciĆ«le doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met NS? Laat ons je ervaringen met NS weten!
Beoordeel NS.

Wil je op een andere manier contact opnemen met NS?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NS? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met NS via Twitter.

Stel je vraag aan de NS via Twitter. Het webcare staat 24/7 voor je klaar. Je kunt een antwoord binnen 15 minuten verwachten.

Klik hier voor contact met NS via Twitter. Klik hier voor contact met NS via Twitter.

Stel je vraag op de NS community.

Stel je vraag aan mede treinreizigers of beantwoord de vragen van mede treinreizigers. Je kunt hier terecht met vragen over:

  • Abonnementen.
  • Ov Chipkaart.
  • NS Flex.
  • Acties en uitjes.
  • Ov Fiets.
  • NS Extra.
  • NS Business card.
  • Werkzaamheden aan het spoor.
  • Internationaal reizen.
Bezoek de website van de NS community Bezoek de website van de NS community

Neem contact op met NS via Facebook.

Neem contact op met de NS klantenservice via Facebook. Stuur je liever een privebericht? Dan kun je ook via Facebook Messenger je vraag stellen aan de NS.

Het duurt maximaal een uur voordat je een reactie ontvangt.

Klik hier voor contact met NS via Facebook.

Chat online met NS.

Chat online met een medewerker van de NS klantenservice. Iedere dag zitten de medewerkers van de NS tussen 07:00 en 23:00 voor je klaar om te chatten. Om een chat sessie te starten klik je op de "Chat met NS" button op de website van de NS.

Start een chat met NS Start een chat met NS

Klacht indienen bij NS.

Heb je een klacht over de NS? Je kunt op verschillende manieren en kanalen een klacht indienen bij de NS. Klik voor meer informatie over dit onderwerp op onderstaande link.

Hoe kun je een klacht indienen bij de NS. Hoe kun je een klacht indienen bij de NS.

Samen komen we verder | #samenverder

Rapportcijfer NS Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel NS Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan NS Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor NS Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Broumels op 30-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Tel contact met klantenservice NS geprobeerd. Te lange wachttijden.........
  • Beoordeeld door margreet op 4-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben vandaag door ene "Alma", haar achternaam wilde ze niet geven maar duidelijk een accent uit de achterhoek op een onbeschofte manier toegesproken. Omdat de NS naar een fout mailadres mij had bericht dat mijn abonnement verlengd zou worden (wat ik helemaal niet meer wil, en daar de N.S al van op de hoogte had gebracht) werd er alsnog eur. 67,-- van mijn rekening gehaald. Mevr. Alma schreeuwde het uit dat ik zelf verantwoordelijk was en ik moest en zou betalen ook al gebruik ik al een jaar mijn abonnement niet meer. Op mijn vraag of ik een andere medewerker mocht spreken, omdat ik zo niet wens aangesproken te worden om 08.00 uur s'morgens, gilde ze dat dat niet mogelijk was. Ze was namelijk zelf de gehele klachten commissie. Daarom kon ze zich waarschijnlijk als een DICTATOR gedragen en zo de klanten onderdrukken. Wat een vreselijke ervaring was dit.
  • Beoordeeld door Aleid Wiechmann op 19-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ben wel een kwartier bezig vandaag. Gisteren al tijd gewacht. maar geen contact. of ik nu de 1 2 3 of 4 intoets het helpt geen zier.
Ik heb nu tel. contact. mijn vraag gesteld en zij gaat informeren bij collega ik wacht...Na een minuut of wat is zij terug en stuurt mij een e-mail meteen. Even gewacht voor ontvangst.. maar niets ontvangen. Zo niet dan EVEN terugbellen.
Het meisje was vriendelijk. Maar even terugbellen.......
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)