Chat online met een medewerker van de NS klantenservice. Iedere dag zitten de medewerkers van de NS tussen 07:00 en 23:00 voor je klaar om te chatten. Om een chat sessie te starten klik je op de "Chat met NS" button op de website van de NS.
Heb je een klacht over de NS? Je kunt op verschillende manieren en kanalen een klacht indienen bij de NS. Klik voor meer informatie over dit onderwerp op onderstaande link.
Ben vandaag door ene "Alma", haar achternaam wilde ze niet geven maar duidelijk een accent uit de achterhoek op een onbeschofte manier toegesproken. Omdat de NS naar een fout mailadres mij had bericht dat mijn abonnement verlengd zou worden (wat ik helemaal niet meer wil, en daar de N.S al van op de hoogte had gebracht) werd er alsnog eur. 67,-- van mijn rekening gehaald. Mevr. Alma schreeuwde het uit dat ik zelf verantwoordelijk was en ik moest en zou betalen ook al gebruik ik al een jaar mijn abonnement niet meer. Op mijn vraag of ik een andere medewerker mocht spreken, omdat ik zo niet wens aangesproken te worden om 08.00 uur s'morgens, gilde ze dat dat niet mogelijk was. Ze was namelijk zelf de gehele klachten commissie. Daarom kon ze zich waarschijnlijk als een DICTATOR gedragen en zo de klanten onderdrukken. Wat een vreselijke ervaring was dit.
Beoordeeld door Aleid Wiechmann op 19-09-2019
Rapportcijfer: 1
Ben wel een kwartier bezig vandaag. Gisteren al tijd gewacht. maar geen contact. of ik nu de 1 2 3 of 4 intoets het helpt geen zier.
Ik heb nu tel. contact. mijn vraag gesteld en zij gaat informeren bij collega ik wacht...Na een minuut of wat is zij terug en stuurt mij een e-mail meteen. Even gewacht voor ontvangst.. maar niets ontvangen. Zo niet dan EVEN terugbellen.
Het meisje was vriendelijk. Maar even terugbellen.......
Beoordeel NS Klantenservice