We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Gamma? Laat ons je ervaringen met Gamma weten!
Beoordeel Gamma.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gamma? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat online met een klantenservice medewerker van Gamma.
Je kan op de website Gamma vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:
Voor een algemene vraag aan Gamma, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Gamma zijn of gaan over de volgende onderwerpen:
Neem contact op met de klantenservice van Gamma via Facebook. Openings- en reactietijden zijn onbekend. @gammanl
Klik hier voor contact met Gamma via Facebook.Neem contact op met de klantenservice van Gamma via Twitter @gammanl en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Gamma. Openings- en reactietijden zijn onbekend.
Klik hier voor contact met Gamma via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.
Zeer slecht te bereiken de klantenservice 6x gebelden 6x min 10 min gewacht en dan nog geen gehoor
Mag geen klantenservice heten want dat is er niet
Bij aankoop kerstboom een voucher ontvangen voor 1/5 staatslot.
Verzilveren lukte niet ,ondanks het feit dat ik het hele traject keurig had afgelopen.
Probeer nu 35 min. de klantenservice te bereiken.
Ik geef het op.
Ik meld een paarse krokodilervaring.
Op 18-12-2020 bestel ik 2 slijpschijven en Perfax voor een totaalbedrag van € 21,87. Via Ideal betaald, prima. Ik krijg de mededeling dat dit 21- 12-2020 afgehaald kan worden. 10 minuten later krijg ik een telefoontje dat mijn spullen klaarstaan. Top! Ik naar de Gamma waar me om 14.45u gevraagd wordt om de code die ik per mail heb ontvangen. Ik heb echter geen code ontvangen waarop de overigens vriendelijke en rustige medewerker me mededeelt dat dat niet kan. Wat te doen? Ik ben mijn geld kwijt, heb geen code en geen behangplak... Ze heeft een goede oplossing: ik stuur u de code nogmaals. Super. Zo gezegd zo gedaan om 14:55.. Om 15.00u heb ik nog steeds geen code waarop ze me aangeeft dat ze mijn paarse krokodil niet mee mag geven. Ik rij naar huis en bel de web-winkel van Gamma om te overleggen wat te doen. Een vriendelijke mevrouw deelt me mee dat zij daar niks aan kan doen en dat ik naar de klantenservice moet bellen. Het kastje geeft me nog uitermate klantgericht het telefoonnummer van de muur, de klantenservice. De klantenservice (u wordt direct geholpen) heb ik om 16:16u te pakken en heeft een heel eenvoudig oplossing: meneer, ik stuur u een nieuwe code per mail. Klopt dit mailadres? Ja dat klopt. Ik krijg daarna allerlei mailtjes, onder andere een testmail van mijn vrouw die 1 sec na verzending aankomt, maar niet van de Gamma. Vervolgens ben ik tot nu, zaterdag 15:50u bezig met bellen naar de muur, in casu de klantenservice. Daar zijn de wachttijden zo lang dat geadviseerd werd een '1' in te toetsen want dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld. Deze procedure heb ik tussen 18-12-2020 16:30 en nu, 19-12-2020 16.00u 3x herhaald zonder teruggebeld te worden. Conclusie: ik ben mijn geld kwijt, heb geen code, geen behangplak en ben niet teruggebeld. Door de vertraging kan ik een klein stukje behang op de logeerkamer voor de kerst niet meer in orde maken. Ik vind dat best een beetje vervelend.
Beoordeel Gamma Klantenservice