Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Wibra via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Wibra.
Zoek contact met een medewerker van Wibra via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.
Ben je ontevreden over een aankoop bij Wibra? Dan kun je online een klachtenformulier invullen op de website van Wibra. Wibra neemt je klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.
Wibra is actief op Facebook. Stel hen een vraag en een medewerker van de klantenservice komt er zo snel mogelijk op terug. Ook posten zij regelmatig nieuwe artikelen. Meld je aan of maak een account aan. Praat mee op Facebook met @WibraNederland · Winkels en detailhandel.
Zeer slecht bestelling wordt maar niet geleverd zijn telefonisch niet te bereiken alleen per mail en daar krijg je ook geen reactie op zeer zeer slecht Wibra !! Zeer amateuristisch!
Beoordeeld door
J Coorens
op 4-02-2021
Rapportcijfer: 1
Ik heb 4 dasty besteld online nu is de zending zoekgeraakt en via de helpdesk die niet weet hoe dat moet worden opgelost en je dan stuurt naar de webshop online en het klachtenformulier nou maak jij maar eens een foto van een zoekgeraakte zending Super slecht
Beoordeeld door
J. IJsselsteijn
op 12-11-2020
Rapportcijfer: 1
Slechte verkoopmedewerksters, reclame aanbiedingen die niet worden doorgevoerd bij kassa, foute labeling kleding, op kaartje andere maat dan in produkt zelf.
Bel je de klantenservice kom je ook niet verder, moet je met het filiaal uitvechten.
Beoordeel Wibra Klantenservice