We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Indien je een vraag over online bestellen hebt dan gelden er aangepaste, ruimere openingstijden: Maandag tot en met zaterdag 7:30 tot 23:00. Voor winkelvragen gelden de getoonde openingstijden.
Heb jij onlangs contact gehad met Albert Heijn? Laat ons je ervaringen met Albert Heijn weten!
Beoordeel Albert Heijn.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Albert Heijn.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Albert Heijn? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Start een online chat met een klantenservice medewerker van Albert Heijn. Klik eerst op onderstaande link en vervolgens op de "Kan ik je helpen" button rechtsonder.
Start een chat met Albert HeijnZoek contact met een medewerker van Albert Heijn klantenservice via Facebook Messenger. Dit is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet. Je kan de klantenservice van Albert Heijn bereiken van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 18:00 uur.
Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook Messenger.Stuur via WhatsApp een bericht naar 06-83542625 . Dit kan alleen tijdens werkdagen tussen 8:00 en 21:30.
Klik hier voor contact met Albert Heijn via WhatsApp.Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de nieuwste recepten van Allerhande en alle AH Bonusaanbiedingen
in je mailbox ontvangen? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van Albert Heijn. Let op! Je dient eerst in te loggen.
Met een eigen profiel op mijn Albert Heijn kun je: boodschappenlijstjes opslaan, online boodschappen bestellen, Allerhande recepten bewaren of meedoen aan het Mijn Bonus-programma.
Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn.Kijk op da Facebook pagina van Albert Heijn. De klantenservice zit tijdens openingstijden voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook.Op de Instagram pagina van Albert Heijn plaatsen mensen allerlei soorten foto's: van de meest heerlijke recepten tot de mooiste kunstwerken van taarten en andere heerlijkheden. Doe er je voordeel mee en doe er inspiratie op!
Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram.Heb je vragen of een klacht. Neem contact op via Twitter. Dit kan iedere dag tussen 08:00 en 21:00, behalve op zondag!
Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter.Bekijk video's op de YouTube pagina van Albert Heijn. Laat je informeren over onder andere de nieuwste kortingsacties.
Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn.Allerhande van Albert Heijn heeft op deze Pinterest pagina foto's en video's van simpele en makkelijk te bereiden recepten gepost.
Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen.Voor receten en kookinspiratie gebruik je AH Allerhande; typ hiervoor een gerecht of een ingrediënt in de zoekbalk.
Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen.Rapportcijfer is gebaseerd op 148 beoordelingen.
Onaanvaardbaar slecht, zeldzaam onbeleefd
ik heb op 2 Jan. een on line bestelling binnen gehad waar ik een sodastream vulling bestelde . de bezorger nam geen lege terug. Ik naar AH in Lisse,deze namen ze niet retour terwijl ik dus wel het statiegeld betaald heb op die afrekening. Klacht ingediend bij de filiaalchef en die zei dat ik contact met AH moest opnemen. Heb ik gedaan via een chat gesprek, daar eindelijk een telefoonnummer gekregen. Vorige week een paar keer gebeld ,vanmorgen om ong. 10uur gebeld 10 minuten over laten gaan 0m ong.13.15 uur weer een poging 18minuten over laten gaan. Toen naar AH.nl gegaan na veel zoeken krijg je een doorbel nummer voor 90 cent per gesprek en vervolgens krijg ik jullie lijn< waar ik vandaag al 18 minuten in de wacht heb gestaan.VINDEN JULLIE DIT SERVICE? Ik verlang van u een antwoord via de mail waarna ik kan uitleggen dat ik gehoord wil worden en dat ik 12,50 euro statiegeld wat ik van u tegoed heb op mijn rekening kan krijgen of dat ik dat kan gaan halen in het AH filiaal Blokhuis in Lisse. Ik hoop op een eerlijke en vlotte afhandeling.
Vandaag een dieptepunt in onze hechte band met AH bereikt. Wij halen de meeste boodschappen bij AH, maar na vandaag zal dat waarschijnlijk afgelopen zijn. We wilden naar de AH bij de Markthallen in Rotterdam. We mochten niet samen, dus gingen we apart naar binnen met ieder een eigen wagentje. Mijn vriendin werd - terwijl ze al in de winkel was - gesommeerd eruit te gaan. Vervolgens besloot ik ook maar weg te gaan, maar moest via de kassa's. Ik duwde een poortje open en daar kwam vervolgens een medewerker aan die pontificaal voor de kar ging staan. Omdat ik verder wilde en hij niet opzij wilde gaan kwam de kar tegen hem aan. Vervolgens - oh hilariteit- beschuldigde hij mij van tegen hem aan rijden. Toen meldde hij dat ik niet meer welkom was in de winkel. De dame die mijn vriendin eruit gegooid had kwam de kar ophalen en en begon vervolgens tegen mij te schreeuwen dat ik aan de kant moest zodat ze de ingang weer kon controleren. En tegelijkertijd ons vierkant uitlachen omdat we eruit gegooid werden. Als dit het niveau van het personeel van AH is dan hebben wij er niets meer te zoeken. Bij deze een formele klacht. Als AH hier niets mee doet, dan is AH blijkbaar niet meer de winkel waar wij naar toe moeten. Hoeveel wij uitgeven bij AH kunnen jullie waarschijnlijk uitrekenen op basis van de bonuskaart van mijn vriendin. Aan jullie de keus: 2 incompetente medewerkers ontslaan of ons definitief als klant kwijt zijn.
a h is een verschrikkelijke arrogante kruidenier geworden .
je word via de telefoon aan het lijntje
gehouden om maar zoveel mogelijk via de computer te regelen
zogenaamd omdat het zo druk is .
jullie als medewerkers doen jullie best .maar de [hoge] heren maken tegenwoordig uit wat je eet
zomaar ineens producten uit het assortiment .
aan het winkelpersoneel ligt het niet .
de directeuren en managers die maken de dienst uit
ik heb jarenlang gewinkeld bij a h maar is nu van mijn lijstje voorgoed verdwenen
Vandaag voor het eerst de bestelling binnen gehad. Ook gelijk de laatste keer.
Een fles wasmiddel lag gebroken onder in de krat.
Daardoor zaten alle producten in die bewuste krat onder het wasmiddel.
De fles door de chauffeur eruit gehaald en verrekend maar de rest koste een uur om het schoon te krijgen.
Daar verwacht ik van Albert Heijn op zijn minst een reactie op
Klantenservice is bijna niet te bereiken. Wat een blamage voor een bedrijf, die zelf vindt, dat zij zo klantvriendelijk zijn.
Noch in de winkel en dus ook niet via de andere mogelijkheden kan ik een antwoord krijgen op mijn vraag. Frustrerend.
Waarom moet ik wel mijn emailadres geven, alle manierenom contact te maken die op de website staan heb ik niet en wil ik ook niet. Ik heb wel een paar noten op mij zang en die wil ik per email kwijt.
Gegroet
Alfonso Kok
en natuurlijk de beste wensen
Ik wil mijn bestelling voor 30 december maken kom ik er achter dat deze dag niet meer gereserveerd is voor mij
Ik heb terstond gechat maar daar kwamen ze niet veel verder dan mij te mededelen dat deze dag geannuleerd was.
Waar ik mij niet bewust van ben en ik vermoed dat deze vergissing bij AH zal liggen. Verder had hierover chatten geen enkele zin daar uw medewerkster, Manon, niet veel verder kwam dan het AH ritueel te blijven herhalen.
Hoe het komt dat deze dag geannuleerd is zal mij weinig uitmaken, zelf ben ik mij hier niet van bewust en het is toch zeker wel aannemelijk dat als ik voor zeker 2 jaar al wekelijks bestel ik dit nu, 30 december, ook zou doen.
Ik verzoek u vriendelijk mijn bestel dag woensdag 30 december 2020 weer te corrigeren.
Ik ben geen hamsteraar en doe mijn bestelling op een normaal wekelijks gebruik dus is het wel nodig mijn bestelling te kunnen plaatsen. Naar een magazijn van u gaan is om mobiliteit reden niet mogelijk en ook behoor ik tot de risico groep.
Rekenend dat alles gecorrigeerd wordt met vriendelijke groet,
Donald de Leest
Bonuskaart 2 620749 451680
Heb kerststol gekocht met amandelspijs stond op de doos ,maar zat geen spijs in
Beetje jammer ah
Bedankt voor de feestelijke tas met lekkers voor de kerst in huize Bunnichem in Bunnik
Mijn bezorgmoment uit mijn bezorgbundel is gewoon verwijderd van 24 december!! Zonder reden of uitleg!!!
Het is volstrekt onmogelijk om in contact te komen met AH. Messenger na een week nog geen antwoord. Chat, reactietijd enkele seconden zei men. Na een half uur nog niets. WhatsApp hetzelfde verhaal. Kortom waardeloos
De klantenservice geeft slechts standaard antwoorden en verschuilt zich achter hun geautomatiseerde systeem. Zelfs als de fout ontstaan is door hun eigen proces (linkje om voor een door feestdagen vervallen levering een alternatief te kiezen).
Het duurde een half uur op de chat te komen ! En waardeloos antwoord!
probeerde een chat te doen met ah, echt waardeloos
Minder dan 0.
Bij pinbetaling ging er een piepje en sloeg iets af. Ik moest even wachten en de kassa-medewerkster haalde er een service-medewerkster bij en die verzocht mij te vervoegen bij de service-kassa. Daar vertelde zij dat de betaling niet was gelukt en verzocht mij (nogmaals) te betalen, hetgeen gedaan. Thuis bleek mij dat ik 2x betaald had. Met een bankafschrift toog ik weer naar AH. Men kon (mocht) niet contant terugbetalen. Men zou het geld op mijn rekening storten en eiste daarbij overdracht van mijn bankafschrift, die ik had laten zien ten bewijze dat ik 2x betaald had. Op mijn verzoek kwam een directie-lid en die zei ook dat ik zonder overdracht van mijn bankafschrift geen geld terugkreeg.Ik heb mijn bankafschrift niet gegeven. Kortom, een uur extra tijd en benzinegeld kwijt en nog mijn geld niet terug.
Toch geen vast bezorgmoment voor a.s. vrijdag terwijl ik al maanden op vrijdag een vast moment heb. Als je dan contact op neemt kunnen ze je er niet meer tussen schuiven. Niet echt klantgericht. Word je afgescheept met €5. Dat is toch geen oplossing!
Sinds wij aangesloten zijn bij nieuw distributiecentrum in Bleiswijk hebben wij producten met zeer beperkte houdbaarheid gekregen en waren deze dus verrot. Al jaren klant bij AH online; kwaliteit was meestal goed en zo niet, werd dit zonder morren vergoed. Sinds nieuwe distributiecentrum Bleiswijk reageert de Klantenservice niet meer op de mail (4x). Chatsessie geprobeerd, maar een brutale jongeman aan de chat die zei dat zij op de hoogte waren van de mailtjes. Maar werd weggehoond. De jongeman wilde verder ook geen service verlenen. Ook wachten wij nog op actie-artikelen die nog steeds verrekend moeten worden. Maar nu 4 weken verder en nog steeds geen antwoord van AH Klantenservice. Wel weer ondertussen nieuwe verrotte producten gehad. Zucht...
Ik wil toch even aangeven waarom ik (als voormalig vaste klant) vanaf heden uw AH winkels NOOIT meer bezoek. Ik ervaar die scan kassa's als volkomen respectloos t/o klanten en medewerkers. Gelukkig zijn er nog winkels die wel nog fatsoen en service kunnen opbrengen
Werkelijk een lachtertje van een klantenservice. Ik hebzoiets nog nooit meegemaakt. Telefoonnummer werkt simpelweg niet. Berichten op chat worden niet beantwoord. Ik kan op geen enkele manier contact krijgen!!! Zeer slechte zaak.
Ik heb een klacht over een product wat ik bij uw vestiging heb gekocht, en u bent op geen enkele manier bereikbaar, dit vind ik een slechte zaak.
Ik wil u een mail sturen, lukt niet
bellen lange wachttijd...
bellen per direct alleen bij 0,90 per minuut?
via whatsApp 104 minuten wachttijd?
heel vervelend, kan ik nog op een "normale" manier in contact komen met Albert Heijn?
Dank, met hartelijke groet,
Al dagenlamg geen contact mogelijk via chat of telefonisch. 3 wekenlang storinfen op app en geen bezorgmomenten, terwijl ik een jaarbundel heb!
En nu??????
!!!!!!!!!!!!!!!!onmogelijk om klantenservice te bereiken!!!!! dat telefoonnummer kan net zo goed een antwoordapparaat zijn: met de tekst:
" jammer dat u denkt dat u ons zomaar kunt bellen......wij zijn telefonisch namelijk onbereikbaar en oh een e-mail kan ook niet.... wij adviseren u naar de JUMBO te gaan,. wèl bereikbaar en servicegericht...... tuuttuutuuutututut....
...................................................
Hele slechte service van AH. Ik ben al maanden vaste klant voor een vaste tijd van za 11.00 uur tot za 13.00 uur. Ineens wordt het heel druk door de lockdown, dan kan je als vaste klant fluiten naar je vaste tijd. Met vaste bezorgbundel geprobeerd, maar die bezorgen alleen maar in 2 grote blokken per dag, geen wonder dat je dan goedkoop kunt bezorgen. Gaatjes vullen noemen ze dat. Een hautaine opstelling van AH, medewerkers kan het toch geen bal schelen, wanneer de tijden maar volgeboekt zijn. Er gaat toch een tijd komen dal je klanten in grote getallen overlopen naar de concurrentie. Daar hebben ze hun online activiteiten goed verzorgd.
Slecht contact, zeker 2 keer 25 minuten in de wacht, zonder resultaat
Ik zou niet weten welk cijfer ik aan de klantenservice kan geven, want ik kan op geen enkele manier contact krijgen.
Ik probeer al vanaf 14-10-2020 de klantenservice te pakken te krijgen. Via hun hoofdkantoor met nummer 0800-0305 en via 0906-688 688 6 (beide nummers staan op de site vermeld). Ik heb ook 14-10-2020 gechat via de site waar je je moet inloggen, maar daar krijgen je uren na jouw bericht een keer een melding (die niet via een pop up in je beeld komt, waardoor je die chat dus mist) en reageer je op die chat terug, komt niemand meer op de chat! Ik vind de klantenservice ronduit bar en bar slecht voor zo'n grote organisatie.
Uw empathisch bericht dat jullie zaken met ons gaan oplossen ten spijt, zijn wij er zeer bekaaid vanaf gekomen.
Immers, daar waar uw chauffeur een van onze luifels kapot maakt, vindt uw verzekeringsmaatschappij het een verbetering en moeten wij eigenlijk blij zijn met de vergoeding van 1 luifel. Dat wij noodgedwongen 3 andere luifels moeten vervangen, wordt gewoon buiten beschouwing gelaten.
Wat is er gebeurt? Wij hebben 4 identieke luifels die het aangezicht van onze boutique bepalen. Er wordt er een zwaar beschadigd en dient te worden vervangen. Indien 4 luifels zouden moeten worden vervangen zou dat tot een verbetering leiden waardoor wij in een voordeligere positie zouden komen.
Welnu, volgens ons is het vervangen van 1 luifel een verslechtering van de huidige situatie omdat het natuurlijk zal leiden tot een situatie waarbij er 1 nieuwe luifel hangt en 3 van een oudere generatie. Waar is dan de verbetering die uw verzekeringsmaatschappij voor ogen heeft.
Onze schade bedraagt in totaal 800€ ex btw en ik kan mij niet voorstellen dat dit een reden is om dit niet op te lossen. Wij blijven, zoals uw verzekeringsmaatschappij voorstelt, met een schade zitten van 600€.
Ik zou het op prijs stellen indien dit schrijven bij de juiste persoon wordt gedeponeerd.
In afwachting van een positieve reactie verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Gisteren voor 1800 uur een bestelling geplaatst, maar er was storing. Nu is mijn bezorgmoment van de bundel verlopen. Negen euro foetsie. Contact via chat of whatsapp niet mogelijk, wordt niet beantwoord. Klantenservice neemt de telefoon niet op. Waardeloos! Ik heb er spijt van een bezorgbundel te hebben aangeschaft.
Ik probeer al sinds gisteravond (!) te bellen, chatten en appen.
Door de constante storingen en foutmeldingen ben ik waarschijnlijk mijn bestelmoment kwijt!
Ik dacht via chat of WhatsApp snel of direct kontakt te krijgen met Ah maar helaas dat duurt ook heel lang. Dit kan echt wel beter.
De online klantenservice is bar slecht. Elke keer minimaal 10 minuten wachten op antwoord van en geen oplossingen hebben.
Ik vind het niet normaal dat personeel met niet werkende mondkapjes rondloopt in de winkels ik vind het aso gedraag van de leidinggevende dat ze hun personeel opdringen om met zon hesje te lopen en mondkapje het is klantonvriendelijk je ziet geen gezichtsuitdrukking..en het is ook nog schijnveiligheid en schadelijk voor de gezondheid ik hoop dat jullie goede letselschade experts in huis hebben want er zullen gezondheidschadeclaims komen..stop ermee en laat bescherm u personeel tegen indoctrinatie..het is slechts gedragsverandering van de overheid. 1.5 m afstand houden is prima te doen en anders moetennjullie beter in de gatrn houdem hoeveel mensen in de winkels zijn per m2..zoals de lidle bijhoud..ik vind jullie een schande voor de samenleving..
Blijkbaar zijn ze bij Albert Heijn niet van plan om zich serieus bezig te houden met opbouwende kritiek. Want ze zijn niet per mail bereikbaar!
Dit is echt te gek voor woorden: een winkelketen die alleen bereikbaar is via al die oppervlakkige sociale mediakanalen. Net als veel andere intelligente volwassen mensen doe ik niet aan sociale media. Met een serieuze klacht wil ik een serieuze en genuanceerde mail kunnen versturen die vervolgens serieus behandeld wordt.
Vandaag werd door de directeur van AH bij Buitenhof verteld dat AH het mondkapjes beleid serieus zou nemen. Helaas is daar bij de AH in Friesland weinig van te merken. De meerderheid van het personeel van AH draagt geen mondkapje en houdt niet zorgvuldig anderhalve meter afstand.
Asjeblieft mensen, doe hier wat aan.
Net boodschappen gedaan in de AH Nieuwezijds voorburgwal in Amsterdam en niemand van de medewerkers droeg een mondkapje.
Ik doe niet aan sociale media. Vind het al heel wat dat ik kan mailen, maar dat kan niet! A.H. heeft nota bene geen mailadres. Ik heb chatten geprobeerd over verkreukelde capsules van de dure Perla superiore: vragen ze om een productienummer! Maar welk doosje ik ook gebruik: 2 a 3 van de 10 komen er verkreukeld uit en lopen druppelsgewijs door of helemaal niet. Ik gebruik meestal Ethiopische, HEERLIJK, maar ook de Braziliaanse doet hetzelfde.
Ik wou een foto doorsturen maar hoe?
Vroeger had ik gewoon mailcontact met de manager en met AH zelf, maar die adressen werken ineens niet meer. U sluit een groep uit. Ik hou niet van bellen en daarmee kan ik ook geen foto tonen.
Nou moet ik notabene ook nog zo'n vermaledijde chaptcha invullen en dat kan ik niet. Ik heb daar geen oog voor: ik ben een mens van taal, niet van beeld. Die mensen zijn er die die plaatjes niet snappen! Ik (vrouw) loop bijv. een mannenwc in omdat ik de plaatjes niet snap. Zet er toch gewoon ook dames en heren bij! Nou ik ga het proberen, kijken of het lukt. Fijne dag. Oh, ik zie dat ik het plaatje kan overslaan? Nee toch niet. Ik ben trouwens slechtziend en slechthorend. Wat nu? Hpelijk lezen jullie het toch.
onbereikbare klantenservice.
klacht over AH kortenhoef
zoooo slecht, troep en absoluut geen mogelijkheid om 1.5m afstand te houden. zowel veel medewerkers als klanten doen geen enkele moeite, zelfs de manager is meer bezig met zijn spullen, ziet klanten niet eens staan
Jullie zijn steeds slechter telefonisch bereikbaar! Om half 10 op maandag nog niemand aanwezig is om de telefoon op te nemen? En op zaterdag ook niet meer?! Voor klachten nav bezorgservice, erg vervelend! Of willen jullie die niet meer afhandelen ofzo. Niet iedereen heeft twitter facebook of whatsapp.
Moeten we naar het kantoor komen ofzo net als dat je zelf de producten moet gaan scannen. Ik heb wel wat beters te doen dan het werk van de kassieres, krijg er ook niets voor betaald.
allemaal vriendelijke mensen. Iedereen snapt het probleem en besteedt er aandacht aan. Maar niemand lost het probleem op.
Sta 20 min in wacht, wordt niet gezegd hoeveel wachtenden, zeer slecht!!!!
Beoordeel Albert Heijn Klantenservice