Albert Heijn Klantenservice

Rapportcijfer Albert Heijn klantenservice: 2 » Lees beoordelingen (128)

Bellen met Albert Heijn

Waarom bellen met Albert Heijn Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een AH winkel bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van AH.
  • Je hebt een vraag over een Bonus actie van AH.

Openingstijden telefonische klantenservice Albert Heijn

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 10:00 - 18:00
  • Dinsdag 10:00 - 18:00
  • Woensdag 10:00 - 18:00
  • Donderdag 10:00 - 18:00
  • Vrijdag 10:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Albert Heijn: 0800-0305

  • Belkosten: Gratis
  • Indien je een vraag over online bestellen hebt dan gelden er aangepaste, ruimere openingstijden: Maandag tot en met zaterdag 7:30 tot 23:00. Voor winkelvragen gelden de getoonde openingstijden.

Heb jij onlangs contact gehad met Albert Heijn? Laat ons je ervaringen met Albert Heijn weten!
Beoordeel Albert Heijn.

Controleer op storingen bij Albert Heijn.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Albert Heijn.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Appie.
  • SAM.ah.nl.
  • Allerhande.
  • Activeren bonuskaart.
Controleer of er een storing is bij Albert Heijn

KvK gegevens Albert Heijn

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 35012085
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018360785
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Albert Heijn?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Albert Heijn? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Albert Heijn.

Start een online chat met een klantenservice medewerker van Albert Heijn. Klik eerst op onderstaande link en vervolgens op de "Kan ik je helpen" button rechtsonder.

Start een chat met Albert Heijn

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Albert Heijn klantenservice via Facebook Messenger. Dit is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet. Je kan de klantenservice van Albert Heijn bereiken van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 18:00 uur.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Neem contact op met Albert Heijn via WhatsApp.

Stuur via WhatsApp een bericht naar 06-83542625 . Dit kan alleen tijdens werkdagen tussen 8:00 en 21:30.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via WhatsApp.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.

Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de nieuwste recepten van Allerhande en alle AH Bonusaanbiedingen
in je mailbox ontvangen? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van Albert Heijn. Let op! Je dient eerst in te loggen.

Meld je aan voor de Albert Heijn nieuwsbrief.

Mijn AH

Met een eigen profiel op mijn Albert Heijn kun je: boodschappenlijstjes opslaan, online boodschappen bestellen, Allerhande recepten bewaren of meedoen aan het Mijn Bonus-programma.

Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn.

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook.

Kijk op da Facebook pagina van Albert Heijn. De klantenservice zit tijdens openingstijden voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook.

Neem contact op met Albert Heijn via Instagram.

Op de Instagram pagina van Albert Heijn plaatsen mensen allerlei soorten foto's: van de meest heerlijke recepten tot de mooiste kunstwerken van taarten en andere heerlijkheden. Doe er je voordeel mee en doe er inspiratie op!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram.

Neem contact op met Albert Heijn via Twitter.

Heb je vragen of een klacht. Neem contact op via Twitter. Dit kan iedere dag tussen 08:00 en 21:00, behalve op zondag!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter.

Youtube kanaal van Albert Heijn.

Bekijk video's op de YouTube pagina van Albert Heijn. Laat je informeren over onder andere de nieuwste kortingsacties.

Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn.

Pinterest

Allerhande van Albert Heijn heeft op deze Pinterest pagina foto's en video's van simpele en makkelijk te bereiden recepten gepost.

Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen.

Albert Heijn Allerhande

Voor receten en kookinspiratie gebruik je AH Allerhande; typ hiervoor een gerecht of een ingrediënt in de zoekbalk.

Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen.

We gaan weer Hamsterééééén bij Albert Heijn!

Hoofdkantoor Albert Heijn (adres)

Provincialeweg 11 Zaandam 1506 MA Nederland
Rapportcijfer Albert Heijn Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 128 beoordelingen.

Beoordeel Albert Heijn Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Albert Heijn Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Simone op 20-01-2023
  • Rapportcijfer: 10

Helaas was de bezorger vergeten 2 kratjes en een plastic zakje te Verrekenen.
Heb online gechat met Justin, binnen no time was alles geregeld en wordt alles verrekend bij mijn volgende bestelling.
Ben erg tevreden met de snelle handeling.
  • Beoordeeld door Stockl op 17-01-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik probeer de klantenservice te bereiken over een online bestelling. Ruimere openingstijden vanaf 07:30 uur maar niemand neemt de telefoon op.
Ik heb een dringende mededeling.
  • Beoordeeld door G.J.C de Jonge op 27-12-2022
  • Rapportcijfer: 10

De dame die ik aan de telefoon was zeer correct, helaas kon de dame mij niet door verbinden met de inkoop AGF. Daar heb ik een ontzettende kwaliteit klacht aan gemeld. De inkoop Spaanse Salustiana laat zeer te wensen over het formaat 140/70/100/ enz gezamenlijk in een net dit is niet zoals het hoort. De eind controle bij inkoop AGF voor dat deze in de winkels komen zal toch beter moeten. Jaren ( 35 ) groente en fruit zaken geleid en uitgebaat te hebben is dit een kwaliteit onwaardig.

Wens de inkoop AGF veel wijsheid ,
  • Beoordeeld door Mw T de Leeuw den Bouter op 25-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na eindeloos gezoek om een klacht in te dienen over een product wat onze Kerst redelijk heeft verpest vond ik de mogelijk om dit via een app te doen. Heel verhaal 'gedicht" en na het versturen verschijnt er doodleuk de melding dat AH gestopt is met het contact via what's app. Nou daar zakt de spreekwoordelijke broek je toch van de ... Zo heel anders als ik zelfs de plaatselijke Plus super wil benaderen is dat gewoon mogelijk via de mail en krijg je ook nog snel een fatsoenlijke reactie. Ik weet niet of dat hierop komt maar dat zou toch wel het minste kunnen zijn.
  • Beoordeeld door Laura Ouwens op 22-12-2022
  • Rapportcijfer: 2

Wat een slechte zaak geworden ! In de krant staat al dat wij 100% meer betalen bij AH dan de Belgen en dat wij Nederlanders het mogen betalen, een Schande.
Ik kocht vandaag 500 gram ossenhaas met port en chocolade saus voor 15 euro en 14 cent !!! Ik voelde het vlees en dacht , dat is nooit geen 500 gram, inderdaad, het woog 386 gram !!!! Als je het zakje saus en de chocolade erbij doet weeft het 500 gram, wat een oplichters zijn dit !!!!!!!!!!!!! Walgelijk gewoon hoe zij meedoen aan de verrijking van zichzelf ten koste van de gewone Medemens !!!Je laat mensen het geld betalen voor ossenhaas en zij krijgen een zakje saus met chocoladevlokken??? Is dit echt ? Helaas wel.
  • Beoordeeld door San op 21-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht,
Bezorger vergeet vries spullen , nodig voor kerst, kan niet naar de winkel ivm been in het gips.
Extra voor bezorging betaald omdat het vlak voor kerst is.
Klantenservice: sorry we kunnen niets doen.
  • Beoordeeld door Monika Hausner op 20-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte service, online bestelling werd bezorgd, zie ik samen met de bezorger dat de helft van mijn bestelling niet voor mij is.
Wel al 144 euro betaald. Ja sorry word hier overspannen van zei de bezorger hallo en ik dan ???
Telefonisch maar tot 16.00 uur te bereiken.
Wat een ellende
  • Beoordeeld door karel op 20-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

wat een kut zaak echt waar je kan niet eens een klacht indienen krijg je een chatbot die niks snapt waardeloos
  • Beoordeeld door Thilde Vermeesch op 18-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geachte,

Ik heb een klacht aangaande de leidinggevende(David Van Borger) directie van het filiaal te Veurne België maar aangezien dat ik met deze klacht alleen in het filiaal zelf terecht kan dan spreekt het voor zichzelf dat die klacht niet verder doorstroomd.
Dus kan de onkunde en raar beleid van deze verantwoordelijke niet gemeld worden en blijft deze heer en meester.
Heel jammer

Hoogachtend
  • Beoordeeld door Fred Heemstede op 17-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer gratis bezorgbundel stop te zetten maar kan op geen enkele manier contact met ah krijgen
  • Beoordeeld door Mieneke Kok op 9-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onlangs gebruik gemaakt van de gratis premium maand. Keurig voor het aflopen opgezegd. Maar hij loopt gewoon door. 3 medewerkers gesproken. Die moeilijk te verstaan waren. Er werd zelfs gedreigd met een incassobureau Vindt het een schande.
  • Beoordeeld door P.A.Blokker op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 5

ik zie de reclame op tv van jullie waar een mevrouw een muntje dat vast geplakt zit mee neemt met tegel en al, dat daar een blinde of een oudere in een rolstoel over kan struikelen maakt jullie niks uit? vind dat deze reclame niet kan dus weg halen, hoop dat er nu nog niemand over gestruikeld is
m.v.g
P.A.Blokker
  • Beoordeeld door Brandarie op 26-10-2022
  • Rapportcijfer: 5

Ik wilde 2 zegelboekjes verzilveren maar dat kon niet volgens eerst een verkoopster en daarna gevraagd aan de baas van de Ginnekenweg Breda deze heeft geen moeite gedaan om met mij naar de kas te lopen
AH is de service die ze vroeger gaven niet meer de vinden ook vind ik van sommige !! verkoopsters ver te zoeken
  • Beoordeeld door Ine Abbink op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Bonuskaart is losgekoppeld van AH-app. In winkel kan ik niet worden geholpen,doorverbonden naar klantenlijn.
Mijn bonuskaart kan ik niet vast koppelen Aan de app. Als antwoord is dan dat er al een bestaand account is en ik wat anders invullen.
Ja,dat account is van mij,met spaarzegels en koopzegels.

Bij bellen wachten en dan opnieuw doorverbonden worden.
Kosten hieraan verbonden vind ik een slechte slecht.


MVG mevr.I Abbink
  • Beoordeeld door Carla de Munck op 19-10-2022
  • Rapportcijfer: 7

Ik kan nergens op de website vinden of ik bij AH ook de kratten van de Jumbo kan inleveren. Ik kan nl. bij Jumbo wel de AH kratten meegeven.
Slim, Zo krijgen zij makkelijk AH klanten erbij!
Vriendelijke groet, Carla de Munck
  • Beoordeeld door Joop op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 4

De digitale klachten afhandeling verloopt te ingewikkeld . Dat kan en moet eenvoudiger.
Ook de antwoorden op de klacht ontbreken meestal / altijd. Zeker voor ouderen is het te gecompliceerd.
Ook In mijn geval krijg ik geen goed antwoord. Het klachten telefoonnummer is geopend van 10.00 tot 16.00 uur. Op deze site staat nog steeds tot 18.00 uur. Wél een email ontvangen maar daar kan ik niets mee.
  • Beoordeeld door Joop op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Klantenservice van 10.00 tot 18.00 uur beschikbaar .(0800-0305) helaas verneem tot 16.00 uur op dit nummer.
  • Beoordeeld door mevrouw topman op 4-10-2022
  • Rapportcijfer: 9

Ik ben goed geholpen door deze meneer. Sorry ik weet zijn naam niet meer. Beter dan als ik het aan medewerkers in de winkel vraag. Daar was het antwoord "" kan alleen online betalen". vriendelijke groeten.
  • Beoordeeld door Romkes op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Beste Romkes,
Je hebt onlangs op onze website meteencontact.nl Albert Heijn Klantenservice beoordeeld.
Jouw beoordeling is goedgekeurd en geplaatst op onze website. Je kunt de beoordeling hier bekijken.
Bedankt voor je beoordeling,
Paul Mulder (meteencontact.nl)

Kreeg bovenstaande antwoord.
Beoordeling is op de site nergens terug te vinden.
AH belazerd de boel gewoon
  • Beoordeeld door Romkes op 28-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Aanbiedingen niet aanwezig, geen bloemkool, geen 2stk verpakkingen haring. AH bedonderd de boel gewoon
  • Beoordeeld door Martine verresen op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

Op 23.09 ging ik naar uw winkel in schilde. Ik vroeg om een bonus kaart om de kortingen te bekomen die ik in de folder zag. Tot mijn verassing zeiden ze daar geen bonuskaarten meer te hebben momenteel. Dus ik moest alles volle pot betalen. Dit vind ik niet normaal.
Ook de folders van de krap bij de kas weken waren niet beschikbaar. Nu vraag ik je : dat is toch niet te doen. Ik zit met een hoop zegels maar als je ze niet kunt opkleven kan je ze niet inruilen. Hier heb ik een heel slecht gevoel bij.
  • Beoordeeld door Duppen op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedemiddag, het punt is .dat je je klacht over een winkel nergens kwijt kunt. Als je niet beschikt over allerlei digitale snufjes ,dan heb je pech gehad. Ik deponeer hem nu hier en zie maar wat u er mee doet.

Goedemiddag,
Vandaag in AH winkel Belgiëplein. Amsterdam bezocht
Bij de eieren liggen tegenwoordig ook doosjes gekleurde hard gekookte eieren Super makkelijk voor salades of op brood Deze eieren echter waren al VIJF DAGEN over tijd nl 7/09, het is de 12 de vandaag, dat vind ik echt schandalig.
Bij de melk afdeling was een spoor van yogurt op de vloer. Men ging gewoon door met bevoorraden ipv schoonmaken.
Toen ik ze attent maakte op de verlopen eieren kon er nog geen dank je wel af.
Het is de slechtste AH winkel in mijn omgeving. Ik vul al jaren enquêtes in, heb gesprekjes gehad met diverse bedrijfsleiders in de loop der tijd , (is er nooit) maar het heeft geen zijn de winkel blijft slecht.
Helaas ben ik ouder en is deze winkel, het dichtst bij, maar anders zou ik er nooit meer komen.
Ik ga ook met niemand meer in gesprek, want het heeft geen zin.
Groet Maria
  • Beoordeeld door Rob Wisse op 6-08-2022
  • Rapportcijfer: 6

Altijd kom ik bij AH zo als een trouwe klant en bijna 7 of 9 jaar. Plotseling kwam uw medewerkster bij mij even dit producten gecontroleerd. Maar ik ben NOOIT dit producten stelen. Dat wil ik echt niets stelen. Uw medewerkster was erg onvriendelijk en zo snel naar de telefoon opbellen. Maar ik zag hevig geschrokken en waarom deed zij nou? Ik ben doof. Zij moest heel rustig goed tegen mij praten. Dan kon ik haar liplezen. Heel jammer dat ik voorlopig niet NAAR AH GAAN ZAL.
  • Beoordeeld door hektor op 7-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

rare mensen. personeel is racistisch. idiote personeel
  • Beoordeeld door hektor op 7-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

slecht eten. slechte klanrenservice
  • Beoordeeld door Vester op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Aanvulling op onderstaande: iedereen, inclusief AH-personeel, geven mij gelijk. List en bedrog!
  • Beoordeeld door Vester op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

In de AH App staan aanbiedingen: gratis thuisbezorgd bij bepaalde producten te kopen. In mijn geval wilde ik persil wasmiddel (2+3 gratis)kopen ( vanaf €10,00 gratis thuisbezorgd) Wil ik afrekenen, moet ik het aanvullen tot €50,00. Bel ik met de klantenservice, zegt deze hetzelfde. Die aanbieding klopt dus voor geen meter. Als ik nou een geldboompje had was het geen probleem
  • Beoordeeld door Hugo Abrahamse op 20-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

1 - Wederom blokkeren verkeer, voor 8 minuten, op Molen 't Hert, Rhoon door bestel wagen met kenteken V-160-XH

Graag werkende PARKEER INSTRUCTIES !

Mvg Hugo
  • Beoordeeld door Madison op 5-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

I didn’t receive one item today (05.May 2022) I spent over 20 minutes on hold having to listen to the same music just for someone from Klantenservice to hang up on me in the end. In the past if something was missing or off, I could type the item in your “ klacht of retour melden.”
That doesn’t work either anymore.
So you have no Klantenservice anymore it looks like. Should I switch to Jumbo? I’m definitely considering it.
  • Beoordeeld door A,A, van 't Hoff op 3-05-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik wil een mail versturen met een klacht over de niet ontvangen bestelling op 9 december 2021, maar dat lukt niet. Ik was op 9 december thuis, geen telefoontje gehad, geen reactie gehad of ik de bestelling alsnog op kon halen. Ik heb contact opgenomen, zonder resultaat. Nu bestel ik niets meer, anders moet ik 50 euro betalen. Ik ben 85 en het is te ingewikkeld om dit op te lossen, voor mij is een oplossing per email het eenvoudigste.
  • Beoordeeld door Xandra op 2-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Haren in een versproduct. Bij de klantenservice in de winkel: wij kunnen niets voor u betekenen, komt uit de centrale bakkerij..... u moet online een klacht indienen. Online leg ik de situatie uit, verbreekt men tot 3 keer aan toe de verbinding...... wij zien dat u al wordt geholpen...... ik vraag om uitleg, pats..... verbinding verbroken. Telefonisch..... de wachttijd is 2 minuten, 10 minuten later nog steeds een bandje. Dankjewel AH, fijn dat jullie de voedselveiligheid en jullie klanten zo serieus nemen.
  • Beoordeeld door Bloep op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

:(
  • Beoordeeld door Van Dixhoorn op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Twee maal geprobeerd te bellen. 20 ! (twintig minuten wachttijd)

Klacht over gesneden kaas van Zaanse Hoeve.
Op de kaas is de aanzet het mes van de snijmachine zichtbaar aanwezig.
Op die plaatsen is de kaas bij opening al aangeslagen.
Binnen 1 à twee dagen ontstaat er schimmelvorming.
Geldt voor zowel Jonge, Jong-belegen en Belegen kaas.
Dit is mij nu al diverse malen overkomen.
  • Beoordeeld door arno schrauwers op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

AH Mobiel zou mijn simkaart bijwerken. Ik kreeg geen sms-je dat dat niet gelukt was, maar de simkaart was wel geïnactiveerd. Opwaarderen via internet lukte niet (volgens mij had ik nog beltegoed). De AH Klantenservice wil me voor 90 ct/min wel helpen, en passant vemeldend dat het gesprek kan worden opgenomen (zonder mijn toestemming te vragen), verbindt me door en dan: piep, piep, piep. ~Wat een vreselijke afgang voor zo'n bedrijf.
  • Beoordeeld door S Oorebeek op 9-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht! Ik ben zo blij dat ik geen bezorgbundel kon nemen door fouten in jullie systeem. Ik bestel online en krijg daar bevestiging van. Dan ga ik er ook vanuit dat de door mij bestelde producten ook aankomen. Maar nee, bij het krijgen van de pakbon, dus na het kunnen wijzigen/aanpassen van de bestelling staat dit erbij. Echt belachelijk! Bij andere winkels is het wel gewoon zo, dat wat je besteld ook voor jou apart staat en zo hoort het ook.
Dit was dus de laatste keer AH voor mij. De winkel hier (Krimpen aan de Lek) is ook drama en aangezien jullie ook niets met die info doen, maar zeggen dat iedere franchiser het recht heeft om zelf te beslissen over de winkel en het online bestellen dus ook op z'n zachts gezegd klote is, ben ik er helemaal klaar mee. Ik ga voortaan wel naar Jumbo, waar service nog echt service is.
  • Beoordeeld door Sandra op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil een e-mail sturen over een bonus actie die geen bonus actie blijkt twee zijn. Vreemd en misleidend!
  • Beoordeeld door Frank op 19-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Kan klantenservice niet gewoon een vraag stellen over mijn oude inloggegevens die ik niet meer weet. Weet nog wel mijn oude mailadres maar dat heb ik al lang niet meer. Dus kan geen nieuwe bonuskaart activeren en de oude bonuskaart koppelen of overschrijven. Wat is het toch jammer om zo onbereikbaar te zijn voor je klanten.
  • Beoordeeld door Rachel op 18-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedenavond,
Ik heb een vraag over de spaaractie, ik chat met de digitale klantenservice, die komt er niet uit, en stuurt mij door naar een medewerker. De medewerker Sara begroet mij digitaal en vraagt wat mijn probleem is om 20.58, ik typ mijn boodschap in en verzend deze om 21.00 uur. En vervolgens krijg ik gelijk bericht van Sara dat ze gaat afsluiten. Daarop gelijk een bericht van de klantenservice met een feedback linkje, die niet werkt. Een hele rare manier van communiceren. Eerst de vraag stellen en dan zonder antwoorden berichten dat je de chat gaat eindigen.
  • Beoordeeld door W. Gerritsen van der Hoop-Smit op 18-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gezien de onderstaande opmerkingen: ook ik ervaar het als een groot nadeel, dat ik geen e-mail naar
- AH sturen. AH wel een e-mail naar mij, maar ik niet naar AH.
- Waar moet ik dan vragen om mijn e-mailadres te wijzigen?
- Waar moet ik dan vragen om de mails van AH ( b.v. een nota voor bezorging), die in grote leesbare letters op mijn scherm staat, maar als ik die mail uitprint, dan worden dat heeeeel kleine letters, die ik met een loep moet lezen.) in goed leesbaren tekst te sturen.
  • Beoordeeld door S op 12-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Beste AH, De klantenservice belde ik om 16.01 maar helaas al gesloten, jammer. Mijn klacht gaat over het controleren van boodschappen vanmiddag in Edam. De mevrouw overviel me nogal, dook meteen in de tas die in mijn kar stond en begon de boodschappen eruit te halen en te scannen en dit arm tegen arm met mijn man. Het was respectloos. Deze mevrouw had even op een normale rustige manier kunnen zeggen wat de bedoeling was maar kwam erg gestrest en haastig over en overviel me ermee. Toen ik wat zei over de anderhalve meter gaf ze mijn man de schuld dat hij vlak tegen haar aan kwam staan maar wij waren bezig met de boodschappen en het is onze tas notabene! Zeer onklantvriendelijk om iemand op deze manier te benaderen, ben er erg boos over.
Bel Albert Heijn
0800-0305