Albert Heijn Klantenservice

Rapportcijfer Albert Heijn klantenservice: 1.8 Lees beoordelingen (52)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Albert Heijn.)

Bellen met Albert Heijn

Door het Corona virus is het drukker dan normaal op de telefonische klantenservice van de AH en zijn de wachttijden langer als normaal. Wanneer je geen dringende vraag hebt, gebruik dan bij voorkeur één van de alternatieve contactmogelijkheden om ergenis te voorkomen.

Waarom bellen met Albert Heijn Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een AH winkel bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van AH.
  • Je hebt een vraag over een Bonus actie van AH.
Bel Albert Heijn 0800-0305 (Gratis)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 18:00
  • Dinsdag 08:00 - 18:00
  • Woensdag 08:00 - 18:00
  • Donderdag 08:00 - 18:00
  • Vrijdag 08:00 - 18:00
  • Zaterdag 08:00 - 18:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Albert Heijn: 0800-0305 .
  • Belkosten: Gratis
  • Indien je een vraag over online bestellen hebt dan gelden er aangepaste, ruimere openingstijden: Maandag tot en met zaterdag 7:30 tot 23:00. Voor winkelvragen gelden de getoonde openingstijden.

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Via de Facebook pagina van Albert Heijn kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Als het goed is krijg je een reactie binnen een uur.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Neem contact op met Albert Heijn via WhatsApp.

Stuur via WhatsApp een bericht naar 06-83542625 . Dit kan alleen tijdens werkdagen tussen 8:00 en 21:30.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via WhatsApp.

Neem contact op met Albert Heijn via Twitter.

Heb je vragen of een klacht. Neem contact op via Twitter. Dit kan iedere dag tussen 08:00 en 21:00, behalve op zondag!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter. Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter.

Chat online met Albert Heijn.

Start een online chat met een klantenservice medewerker van Albert Heijn. Klik eerst op onderstaande link en vervolgens op de "Kan ik je helpen" button rechtsonder.

Start een chat met Albert Heijn Start een chat met Albert Heijn

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.

Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de nieuwste recepten van Allerhande en alle AH Bonusaanbiedingen
in je mailbox ontvangen? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.

Meld je aan voor de Albert Heijn nieuwsbrief. Meld je aan voor de Albert Heijn nieuwsbrief.

Mijn AH

Met een eigen profiel op mijn Albert Heijn kun je: boodschappenlijstjes opslaan, online boodschappen bestellen, Allerhande recepten bewaren of meedoen aan het Mijn Bonus-programma.

Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn. Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn.

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook.

Kijk op da Facebook pagina van Albert Heijn. De klantenservice zit tijdens openingstijden voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook.

Neem contact op met Albert Heijn via Instagram.

Op de Instagram pagina van Albert Heijn plaatsen mensen allerlei soorten foto's: van de meest heerlijke recepten tot de mooiste kunstwerken van taarten en andere heerlijkheden. Doe er je voordeel mee en doe er inspiratie op!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram. Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram.

Youtube kanaal van Albert Heijn.

Bekijk video's op de YouTube pagina van Albert Heijn. Laat je informeren over onder andere de nieuwste kortingsacties.

Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn. Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn.

Pinterest

Allerhande van Albert Heijn heeft op deze Pinterest pagina foto's en video's van simpele en makkelijk te bereiden recepten gepost.

Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen. Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen.

Albert Heijn Allerhande

Voor receten en kookinspiratie gebruik je AH Allerhande; typ hiervoor een gerecht of een ingrediënt in de zoekbalk.

Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen. Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen.

Waar komt mijn eten vandaan?

Rapportcijfer Albert Heijn Klantenservice: 1.8
1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 52 stem(men).

Beoordeel Albert Heijn Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Albert Heijn Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Pijnacker op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Minder dan 0.
Bij pinbetaling ging er een piepje en sloeg iets af. Ik moest even wachten en de kassa-medewerkster haalde er een service-medewerkster bij en die verzocht mij te vervoegen bij de service-kassa. Daar vertelde zij dat de betaling niet was gelukt en verzocht mij (nogmaals) te betalen, hetgeen gedaan. Thuis bleek mij dat ik 2x betaald had. Met een bankafschrift toog ik weer naar AH. Men kon (mocht) niet contant terugbetalen. Men zou het geld op mijn rekening storten en eiste daarbij overdracht van mijn bankafschrift, die ik had laten zien ten bewijze dat ik 2x betaald had. Op mijn verzoek kwam een directie-lid en die zei ook dat ik zonder overdracht van mijn bankafschrift geen geld terugkreeg.Ik heb mijn bankafschrift niet gegeven. Kortom, een uur extra tijd en benzinegeld kwijt en nog mijn geld niet terug.
  • Beoordeeld door Kendra op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Toch geen vast bezorgmoment voor a.s. vrijdag terwijl ik al maanden op vrijdag een vast moment heb. Als je dan contact op neemt kunnen ze je er niet meer tussen schuiven. Niet echt klantgericht. Word je afgescheept met €5. Dat is toch geen oplossing!
  • Beoordeeld door Eline op 22-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Sinds wij aangesloten zijn bij nieuw distributiecentrum in Bleiswijk hebben wij producten met zeer beperkte houdbaarheid gekregen en waren deze dus verrot. Al jaren klant bij AH online; kwaliteit was meestal goed en zo niet, werd dit zonder morren vergoed. Sinds nieuwe distributiecentrum Bleiswijk reageert de Klantenservice niet meer op de mail (4x). Chatsessie geprobeerd, maar een brutale jongeman aan de chat die zei dat zij op de hoogte waren van de mailtjes. Maar werd weggehoond. De jongeman wilde verder ook geen service verlenen. Ook wachten wij nog op actie-artikelen die nog steeds verrekend moeten worden. Maar nu 4 weken verder en nog steeds geen antwoord van AH Klantenservice. Wel weer ondertussen nieuwe verrotte producten gehad. Zucht...
  • Beoordeeld door Ben op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil toch even aangeven waarom ik (als voormalig vaste klant) vanaf heden uw AH winkels NOOIT meer bezoek. Ik ervaar die scan kassa's als volkomen respectloos t/o klanten en medewerkers. Gelukkig zijn er nog winkels die wel nog fatsoen en service kunnen opbrengen
  • Beoordeeld door Petra op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Werkelijk een lachtertje van een klantenservice. Ik hebzoiets nog nooit meegemaakt. Telefoonnummer werkt simpelweg niet. Berichten op chat worden niet beantwoord. Ik kan op geen enkele manier contact krijgen!!! Zeer slechte zaak.
  • Beoordeeld door Ria Deen op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een klacht over een product wat ik bij uw vestiging heb gekocht, en u bent op geen enkele manier bereikbaar, dit vind ik een slechte zaak.
Ik wil u een mail sturen, lukt niet
bellen lange wachttijd...
bellen per direct alleen bij 0,90 per minuut?
via whatsApp 104 minuten wachttijd?
heel vervelend, kan ik nog op een "normale" manier in contact komen met Albert Heijn?
Dank, met hartelijke groet,
  • Beoordeeld door molenberg op 30-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al dagenlamg geen contact mogelijk via chat of telefonisch. 3 wekenlang storinfen op app en geen bezorgmomenten, terwijl ik een jaarbundel heb!
En nu??????
  • Beoordeeld door Cornelia van den Berg op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

!!!!!!!!!!!!!!!!onmogelijk om klantenservice te bereiken!!!!! dat telefoonnummer kan net zo goed een antwoordapparaat zijn: met de tekst:

" jammer dat u denkt dat u ons zomaar kunt bellen......wij zijn telefonisch namelijk onbereikbaar en oh een e-mail kan ook niet.... wij adviseren u naar de JUMBO te gaan,. wèl bereikbaar en servicegericht...... tuuttuutuuutututut....
...................................................
  • Beoordeeld door A.Vos op 21-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Hele slechte service van AH. Ik ben al maanden vaste klant voor een vaste tijd van za 11.00 uur tot za 13.00 uur. Ineens wordt het heel druk door de lockdown, dan kan je als vaste klant fluiten naar je vaste tijd. Met vaste bezorgbundel geprobeerd, maar die bezorgen alleen maar in 2 grote blokken per dag, geen wonder dat je dan goedkoop kunt bezorgen. Gaatjes vullen noemen ze dat. Een hautaine opstelling van AH, medewerkers kan het toch geen bal schelen, wanneer de tijden maar volgeboekt zijn. Er gaat toch een tijd komen dal je klanten in grote getallen overlopen naar de concurrentie. Daar hebben ze hun online activiteiten goed verzorgd.
  • Beoordeeld door Marianne van den haak op 20-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht contact, zeker 2 keer 25 minuten in de wacht, zonder resultaat
  • Beoordeeld door Tamara op 19-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik zou niet weten welk cijfer ik aan de klantenservice kan geven, want ik kan op geen enkele manier contact krijgen.
  • Beoordeeld door claudia op 19-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al vanaf 14-10-2020 de klantenservice te pakken te krijgen. Via hun hoofdkantoor met nummer 0800-0305 en via 0906-688 688 6 (beide nummers staan op de site vermeld). Ik heb ook 14-10-2020 gechat via de site waar je je moet inloggen, maar daar krijgen je uren na jouw bericht een keer een melding (die niet via een pop up in je beeld komt, waardoor je die chat dus mist) en reageer je op die chat terug, komt niemand meer op de chat! Ik vind de klantenservice ronduit bar en bar slecht voor zo'n grote organisatie.
  • Beoordeeld door De verrassing Maastricht op 15-10-2020
  • Rapportcijfer: 4

Uw empathisch bericht dat jullie zaken met ons gaan oplossen ten spijt, zijn wij er zeer bekaaid vanaf gekomen.
Immers, daar waar uw chauffeur een van onze luifels kapot maakt, vindt uw verzekeringsmaatschappij het een verbetering en moeten wij eigenlijk blij zijn met de vergoeding van 1 luifel. Dat wij noodgedwongen 3 andere luifels moeten vervangen, wordt gewoon buiten beschouwing gelaten.
Wat is er gebeurt? Wij hebben 4 identieke luifels die het aangezicht van onze boutique bepalen. Er wordt er een zwaar beschadigd en dient te worden vervangen. Indien 4 luifels zouden moeten worden vervangen zou dat tot een verbetering leiden waardoor wij in een voordeligere positie zouden komen.
Welnu, volgens ons is het vervangen van 1 luifel een verslechtering van de huidige situatie omdat het natuurlijk zal leiden tot een situatie waarbij er 1 nieuwe luifel hangt en 3 van een oudere generatie. Waar is dan de verbetering die uw verzekeringsmaatschappij voor ogen heeft.

Onze schade bedraagt in totaal 800€ ex btw en ik kan mij niet voorstellen dat dit een reden is om dit niet op te lossen. Wij blijven, zoals uw verzekeringsmaatschappij voorstelt, met een schade zitten van 600€.
Ik zou het op prijs stellen indien dit schrijven bij de juiste persoon wordt gedeponeerd.

In afwachting van een positieve reactie verblijf ik,

Met vriendelijke groet,
  • Beoordeeld door anna wendt op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren voor 1800 uur een bestelling geplaatst, maar er was storing. Nu is mijn bezorgmoment van de bundel verlopen. Negen euro foetsie. Contact via chat of whatsapp niet mogelijk, wordt niet beantwoord. Klantenservice neemt de telefoon niet op. Waardeloos! Ik heb er spijt van een bezorgbundel te hebben aangeschaft.
  • Beoordeeld door W. de Lange op 13-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al sinds gisteravond (!) te bellen, chatten en appen.
Door de constante storingen en foutmeldingen ben ik waarschijnlijk mijn bestelmoment kwijt!
  • Beoordeeld door Pennings op 12-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ik dacht via chat of WhatsApp snel of direct kontakt te krijgen met Ah maar helaas dat duurt ook heel lang. Dit kan echt wel beter.
  • Beoordeeld door Martijn van Beek op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

De online klantenservice is bar slecht. Elke keer minimaal 10 minuten wachten op antwoord van en geen oplossingen hebben.
  • Beoordeeld door pistis op 4-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind het niet normaal dat personeel met niet werkende mondkapjes rondloopt in de winkels ik vind het aso gedraag van de leidinggevende dat ze hun personeel opdringen om met zon hesje te lopen en mondkapje het is klantonvriendelijk je ziet geen gezichtsuitdrukking..en het is ook nog schijnveiligheid en schadelijk voor de gezondheid ik hoop dat jullie goede letselschade experts in huis hebben want er zullen gezondheidschadeclaims komen..stop ermee en laat bescherm u personeel tegen indoctrinatie..het is slechts gedragsverandering van de overheid. 1.5 m afstand houden is prima te doen en anders moetennjullie beter in de gatrn houdem hoeveel mensen in de winkels zijn per m2..zoals de lidle bijhoud..ik vind jullie een schande voor de samenleving..
  • Beoordeeld door anonymus op 4-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Blijkbaar zijn ze bij Albert Heijn niet van plan om zich serieus bezig te houden met opbouwende kritiek. Want ze zijn niet per mail bereikbaar!
Dit is echt te gek voor woorden: een winkelketen die alleen bereikbaar is via al die oppervlakkige sociale mediakanalen. Net als veel andere intelligente volwassen mensen doe ik niet aan sociale media. Met een serieuze klacht wil ik een serieuze en genuanceerde mail kunnen versturen die vervolgens serieus behandeld wordt.

Vandaag werd door de directeur van AH bij Buitenhof verteld dat AH het mondkapjes beleid serieus zou nemen. Helaas is daar bij de AH in Friesland weinig van te merken. De meerderheid van het personeel van AH draagt geen mondkapje en houdt niet zorgvuldig anderhalve meter afstand.
Asjeblieft mensen, doe hier wat aan.
  • Beoordeeld door Mirjam op 4-10-2020
  • Rapportcijfer: 4

Net boodschappen gedaan in de AH Nieuwezijds voorburgwal in Amsterdam en niemand van de medewerkers droeg een mondkapje.
Bel Albert Heijn
0800-0305
(Gratis)
We verbinden je meteen door.