Indien je een vraag over online bestellen hebt dan gelden er aangepaste, ruimere openingstijden: Maandag tot en met zaterdag 7:30 tot 23:00. Voor winkelvragen gelden de getoonde openingstijden.
Heb jij onlangs contact gehad met Albert Heijn? Laat ons je ervaringen met Albert Heijn weten!Beoordeel Albert Heijn
Neem contact op met Albert Heijn via Facebook Messenger.
Via de Facebook pagina van Albert Heijn kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Als het goed is krijg je een reactie binnen een uur.
Start een online chat met een klantenservice medewerker van Albert Heijn. Klik eerst op onderstaande link en vervolgens op de "Kan ik je helpen" button rechtsonder.
Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de nieuwste recepten van Allerhande en alle AH Bonusaanbiedingen in je mailbox ontvangen? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.
Met een eigen profiel op mijn Albert Heijn kun je: boodschappenlijstjes opslaan, online boodschappen bestellen, Allerhande recepten bewaren of meedoen aan het Mijn Bonus-programma.
Op de Instagram pagina van Albert Heijn plaatsen mensen allerlei soorten foto's: van de meest heerlijke recepten tot de mooiste kunstwerken van taarten en andere heerlijkheden. Doe er je voordeel mee en doe er inspiratie op!
Beoordeeld door Frans Hontelé als gepensioneerde nog steeds examinator mondeling NIMA op 24-02-2021
Rapportcijfer: 1
Contact met jullie is moeilijk. Winkel veel bij AH maar moet regelmatig naar de super Jumbo bij het NAC stadion in Breda. Wat is mijn klacht: jullie kant en klaar maaltijden zijn echt walgelijk. Bij Jumbo zijn de vers gemaakte maaltijden heerlijk. Ben vrijgezel. Heb geld zat. Al rekenen jullie het dubbele. Geen probleem. Zorg eens voor een culinair hoogstandje.
Beoordeeld door Joëlle op 16-02-2021
Rapportcijfer: 1
Ik was vanmorgen om 8u40 in de AH te Zaventem, vele promo's waren er (weer) niet aanwezig !!! Vorige keer was de promo van kattenvoeding niet meer voorradig.
Nu is de promo Gilette niet te verkrijgen. De bussen Scheergel wel , maar de Fusion Proglide mesjes niet !! Reserveren kan ook niet. Er werd mij gezegd dat ik dagelijks mag bellen om te informeren :-(
Ik heb deze namiddag gebeld en de dame aan telefoon was supervriendelijk en behulpzaam, maar zij schaamde zich ook voor de vele klachten !!! Het zijn wanpraktijken . Ik zal Test-Aankoop hierover inlichten !!!
Beoordeeld door Marcel voet op 15-02-2021
Rapportcijfer: 1
Wat is AH verworden tot een niet-functionerende ballentent, zeg. Op geen enkele manier bereikbaar. Bah!
Beoordeeld door Filarski op 4-02-2021
Rapportcijfer: 1
Zeer slechte klantenservice. Onbereikbaar zowel met chat, WhatsApp en telefonisch. Dieptepunt vandaag, vanmorgen om 9.30 begonnen met chat bericht later ook app en telefoon geprobeerd. Nu 14.30 en nog steeds nergens contact. Ben sinds eind december 2020 bezig om 45 euro die verrekend moet worden ivm nieuwe bezorgbundel, terug te krijgen. Dus nog steeds geen contact en geen geld terug. Dit is echt een blamage voor AH.
Beoordeeld door Dr A.M. Mulder op 3-02-2021
Rapportcijfer: 2
Onaanvaardbaar slecht, zeldzaam onbeleefd
Beoordeeld door lydia van der zijden op 1-02-2021
Rapportcijfer: 1
ik heb op 2 Jan. een on line bestelling binnen gehad waar ik een sodastream vulling bestelde . de bezorger nam geen lege terug. Ik naar AH in Lisse,deze namen ze niet retour terwijl ik dus wel het statiegeld betaald heb op die afrekening. Klacht ingediend bij de filiaalchef en die zei dat ik contact met AH moest opnemen. Heb ik gedaan via een chat gesprek, daar eindelijk een telefoonnummer gekregen. Vorige week een paar keer gebeld ,vanmorgen om ong. 10uur gebeld 10 minuten over laten gaan 0m ong.13.15 uur weer een poging 18minuten over laten gaan. Toen naar AH.nl gegaan na veel zoeken krijg je een doorbel nummer voor 90 cent per gesprek en vervolgens krijg ik jullie lijn< waar ik vandaag al 18 minuten in de wacht heb gestaan.VINDEN JULLIE DIT SERVICE? Ik verlang van u een antwoord via de mail waarna ik kan uitleggen dat ik gehoord wil worden en dat ik 12,50 euro statiegeld wat ik van u tegoed heb op mijn rekening kan krijgen of dat ik dat kan gaan halen in het AH filiaal Blokhuis in Lisse. Ik hoop op een eerlijke en vlotte afhandeling.
Beoordeeld door maurice fischer op 30-01-2021
Rapportcijfer: 1
Vandaag een dieptepunt in onze hechte band met AH bereikt. Wij halen de meeste boodschappen bij AH, maar na vandaag zal dat waarschijnlijk afgelopen zijn. We wilden naar de AH bij de Markthallen in Rotterdam. We mochten niet samen, dus gingen we apart naar binnen met ieder een eigen wagentje. Mijn vriendin werd - terwijl ze al in de winkel was - gesommeerd eruit te gaan. Vervolgens besloot ik ook maar weg te gaan, maar moest via de kassa's. Ik duwde een poortje open en daar kwam vervolgens een medewerker aan die pontificaal voor de kar ging staan. Omdat ik verder wilde en hij niet opzij wilde gaan kwam de kar tegen hem aan. Vervolgens - oh hilariteit- beschuldigde hij mij van tegen hem aan rijden. Toen meldde hij dat ik niet meer welkom was in de winkel. De dame die mijn vriendin eruit gegooid had kwam de kar ophalen en en begon vervolgens tegen mij te schreeuwen dat ik aan de kant moest zodat ze de ingang weer kon controleren. En tegelijkertijd ons vierkant uitlachen omdat we eruit gegooid werden. Als dit het niveau van het personeel van AH is dan hebben wij er niets meer te zoeken. Bij deze een formele klacht. Als AH hier niets mee doet, dan is AH blijkbaar niet meer de winkel waar wij naar toe moeten. Hoeveel wij uitgeven bij AH kunnen jullie waarschijnlijk uitrekenen op basis van de bonuskaart van mijn vriendin. Aan jullie de keus: 2 incompetente medewerkers ontslaan of ons definitief als klant kwijt zijn.
Beoordeeld door mels op 25-01-2021
Rapportcijfer: 1
a h is een verschrikkelijke arrogante kruidenier geworden .
je word via de telefoon aan het lijntje
gehouden om maar zoveel mogelijk via de computer te regelen
zogenaamd omdat het zo druk is .
jullie als medewerkers doen jullie best .maar de [hoge] heren maken tegenwoordig uit wat je eet
zomaar ineens producten uit het assortiment .
aan het winkelpersoneel ligt het niet .
de directeuren en managers die maken de dienst uit
ik heb jarenlang gewinkeld bij a h maar is nu van mijn lijstje voorgoed verdwenen
Beoordeeld door Nieske van der Ploeg op 11-01-2021
Rapportcijfer: 3
Vandaag voor het eerst de bestelling binnen gehad. Ook gelijk de laatste keer.
Een fles wasmiddel lag gebroken onder in de krat.
Daardoor zaten alle producten in die bewuste krat onder het wasmiddel.
De fles door de chauffeur eruit gehaald en verrekend maar de rest koste een uur om het schoon te krijgen.
Daar verwacht ik van Albert Heijn op zijn minst een reactie op
Beoordeeld door J.M. van der Meerendonk op 5-01-2021
Rapportcijfer: 1
Klantenservice is bijna niet te bereiken. Wat een blamage voor een bedrijf, die zelf vindt, dat zij zo klantvriendelijk zijn.
Noch in de winkel en dus ook niet via de andere mogelijkheden kan ik een antwoord krijgen op mijn vraag. Frustrerend.
Beoordeeld door Alfonso Kok op 2-01-2021
Rapportcijfer: 1
Waarom moet ik wel mijn emailadres geven, alle manierenom contact te maken die op de website staan heb ik niet en wil ik ook niet. Ik heb wel een paar noten op mij zang en die wil ik per email kwijt.
Gegroet
Alfonso Kok
en natuurlijk de beste wensen
Beoordeeld door Donald de Leest op 24-12-2020
Rapportcijfer: 1
Ik wil mijn bestelling voor 30 december maken kom ik er achter dat deze dag niet meer gereserveerd is voor mij
Ik heb terstond gechat maar daar kwamen ze niet veel verder dan mij te mededelen dat deze dag geannuleerd was.
Waar ik mij niet bewust van ben en ik vermoed dat deze vergissing bij AH zal liggen. Verder had hierover chatten geen enkele zin daar uw medewerkster, Manon, niet veel verder kwam dan het AH ritueel te blijven herhalen.
Hoe het komt dat deze dag geannuleerd is zal mij weinig uitmaken, zelf ben ik mij hier niet van bewust en het is toch zeker wel aannemelijk dat als ik voor zeker 2 jaar al wekelijks bestel ik dit nu, 30 december, ook zou doen.
Ik verzoek u vriendelijk mijn bestel dag woensdag 30 december 2020 weer te corrigeren.
Ik ben geen hamsteraar en doe mijn bestelling op een normaal wekelijks gebruik dus is het wel nodig mijn bestelling te kunnen plaatsen. Naar een magazijn van u gaan is om mobiliteit reden niet mogelijk en ook behoor ik tot de risico groep.
Rekenend dat alles gecorrigeerd wordt met vriendelijke groet,
Donald de Leest
Bonuskaart 2 620749 451680
Beoordeeld door Ellen op 22-12-2020
Rapportcijfer: 1
Heb kerststol gekocht met amandelspijs stond op de doos ,maar zat geen spijs in
Beetje jammer ah
Beoordeeld door J..P.J. van Maarseveen op 21-12-2020
Rapportcijfer: 9
Bedankt voor de feestelijke tas met lekkers voor de kerst in huize Bunnichem in Bunnik
Beoordeeld door M. Peters op 18-12-2020
Rapportcijfer: 1
Mijn bezorgmoment uit mijn bezorgbundel is gewoon verwijderd van 24 december!! Zonder reden of uitleg!!!
Beoordeeld door Antoon Seelen op 14-12-2020
Rapportcijfer: 1
Het is volstrekt onmogelijk om in contact te komen met AH. Messenger na een week nog geen antwoord. Chat, reactietijd enkele seconden zei men. Na een half uur nog niets. WhatsApp hetzelfde verhaal. Kortom waardeloos
Beoordeeld door Arturo Ringers op 14-12-2020
Rapportcijfer: 1
De klantenservice geeft slechts standaard antwoorden en verschuilt zich achter hun geautomatiseerde systeem. Zelfs als de fout ontstaan is door hun eigen proces (linkje om voor een door feestdagen vervallen levering een alternatief te kiezen).
Beoordeeld door Elly klaver op 10-12-2020
Rapportcijfer: 1
Het duurde een half uur op de chat te komen ! En waardeloos antwoord!
Beoordeeld door probeerde te chatten, echt waardeloos op 1-12-2020
Rapportcijfer: 1
probeerde een chat te doen met ah, echt waardeloos
Beoordeeld door A. Pijnacker op 25-11-2020
Rapportcijfer: 1
Minder dan 0.
Bij pinbetaling ging er een piepje en sloeg iets af. Ik moest even wachten en de kassa-medewerkster haalde er een service-medewerkster bij en die verzocht mij te vervoegen bij de service-kassa. Daar vertelde zij dat de betaling niet was gelukt en verzocht mij (nogmaals) te betalen, hetgeen gedaan. Thuis bleek mij dat ik 2x betaald had. Met een bankafschrift toog ik weer naar AH. Men kon (mocht) niet contant terugbetalen. Men zou het geld op mijn rekening storten en eiste daarbij overdracht van mijn bankafschrift, die ik had laten zien ten bewijze dat ik 2x betaald had. Op mijn verzoek kwam een directie-lid en die zei ook dat ik zonder overdracht van mijn bankafschrift geen geld terugkreeg.Ik heb mijn bankafschrift niet gegeven. Kortom, een uur extra tijd en benzinegeld kwijt en nog mijn geld niet terug.
Beoordeel Albert Heijn Klantenservice