Albert Heijn Klantenservice

Rapportcijfer Albert Heijn klantenservice: 1.7 Lees beoordelingen (71)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Albert Heijn.)

Bellen met Albert Heijn

Waarom bellen met Albert Heijn Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een AH winkel bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van AH.
  • Je hebt een vraag over een Bonus actie van AH.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 18:00
  • Dinsdag 08:00 - 18:00
  • Woensdag 08:00 - 18:00
  • Donderdag 08:00 - 18:00
  • Vrijdag 08:00 - 18:00
  • Zaterdag 08:00 - 18:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Albert Heijn: 0800-0305

  • Belkosten: Gratis
  • Indien je een vraag over online bestellen hebt dan gelden er aangepaste, ruimere openingstijden: Maandag tot en met zaterdag 7:30 tot 23:00. Voor winkelvragen gelden de getoonde openingstijden.

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Via de Facebook pagina van Albert Heijn kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Als het goed is krijg je een reactie binnen een uur.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Neem contact op met Albert Heijn via WhatsApp.

Stuur via WhatsApp een bericht naar 06-83542625 . Dit kan alleen tijdens werkdagen tussen 8:00 en 21:30.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via WhatsApp.

Neem contact op met Albert Heijn via Twitter.

Heb je vragen of een klacht. Neem contact op via Twitter. Dit kan iedere dag tussen 08:00 en 21:00, behalve op zondag!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter. Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter.

Chat online met Albert Heijn.

Start een online chat met een klantenservice medewerker van Albert Heijn. Klik eerst op onderstaande link en vervolgens op de "Kan ik je helpen" button rechtsonder.

Start een chat met Albert Heijn Start een chat met Albert Heijn

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.

Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de nieuwste recepten van Allerhande en alle AH Bonusaanbiedingen
in je mailbox ontvangen? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.

Meld je aan voor de Albert Heijn nieuwsbrief. Meld je aan voor de Albert Heijn nieuwsbrief.

Mijn AH

Met een eigen profiel op mijn Albert Heijn kun je: boodschappenlijstjes opslaan, online boodschappen bestellen, Allerhande recepten bewaren of meedoen aan het Mijn Bonus-programma.

Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn. Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn.

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook.

Kijk op da Facebook pagina van Albert Heijn. De klantenservice zit tijdens openingstijden voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook.

Neem contact op met Albert Heijn via Instagram.

Op de Instagram pagina van Albert Heijn plaatsen mensen allerlei soorten foto's: van de meest heerlijke recepten tot de mooiste kunstwerken van taarten en andere heerlijkheden. Doe er je voordeel mee en doe er inspiratie op!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram. Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram.

Youtube kanaal van Albert Heijn.

Bekijk video's op de YouTube pagina van Albert Heijn. Laat je informeren over onder andere de nieuwste kortingsacties.

Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn. Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn.

Pinterest

Allerhande van Albert Heijn heeft op deze Pinterest pagina foto's en video's van simpele en makkelijk te bereiden recepten gepost.

Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen. Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen.

Albert Heijn Allerhande

Voor receten en kookinspiratie gebruik je AH Allerhande; typ hiervoor een gerecht of een ingrediënt in de zoekbalk.

Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen. Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen.

Waar komt mijn eten vandaan?

Rapportcijfer Albert Heijn Klantenservice: 1.7
1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 71 stem(men).

Beoordeel Albert Heijn Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Albert Heijn Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans Hontelé als gepensioneerde nog steeds examinator mondeling NIMA op 24-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Contact met jullie is moeilijk. Winkel veel bij AH maar moet regelmatig naar de super Jumbo bij het NAC stadion in Breda. Wat is mijn klacht: jullie kant en klaar maaltijden zijn echt walgelijk. Bij Jumbo zijn de vers gemaakte maaltijden heerlijk. Ben vrijgezel. Heb geld zat. Al rekenen jullie het dubbele. Geen probleem. Zorg eens voor een culinair hoogstandje.
  • Beoordeeld door Joëlle op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik was vanmorgen om 8u40 in de AH te Zaventem, vele promo's waren er (weer) niet aanwezig !!! Vorige keer was de promo van kattenvoeding niet meer voorradig.
Nu is de promo Gilette niet te verkrijgen. De bussen Scheergel wel , maar de Fusion Proglide mesjes niet !! Reserveren kan ook niet. Er werd mij gezegd dat ik dagelijks mag bellen om te informeren :-(
Ik heb deze namiddag gebeld en de dame aan telefoon was supervriendelijk en behulpzaam, maar zij schaamde zich ook voor de vele klachten !!! Het zijn wanpraktijken . Ik zal Test-Aankoop hierover inlichten !!!
  • Beoordeeld door Marcel voet op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat is AH verworden tot een niet-functionerende ballentent, zeg. Op geen enkele manier bereikbaar. Bah!
  • Beoordeeld door Filarski op 4-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte klantenservice. Onbereikbaar zowel met chat, WhatsApp en telefonisch. Dieptepunt vandaag, vanmorgen om 9.30 begonnen met chat bericht later ook app en telefoon geprobeerd. Nu 14.30 en nog steeds nergens contact. Ben sinds eind december 2020 bezig om 45 euro die verrekend moet worden ivm nieuwe bezorgbundel, terug te krijgen. Dus nog steeds geen contact en geen geld terug. Dit is echt een blamage voor AH.
  • Beoordeeld door Dr A.M. Mulder op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

Onaanvaardbaar slecht, zeldzaam onbeleefd
  • Beoordeeld door lydia van der zijden op 1-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb op 2 Jan. een on line bestelling binnen gehad waar ik een sodastream vulling bestelde . de bezorger nam geen lege terug. Ik naar AH in Lisse,deze namen ze niet retour terwijl ik dus wel het statiegeld betaald heb op die afrekening. Klacht ingediend bij de filiaalchef en die zei dat ik contact met AH moest opnemen. Heb ik gedaan via een chat gesprek, daar eindelijk een telefoonnummer gekregen. Vorige week een paar keer gebeld ,vanmorgen om ong. 10uur gebeld 10 minuten over laten gaan 0m ong.13.15 uur weer een poging 18minuten over laten gaan. Toen naar AH.nl gegaan na veel zoeken krijg je een doorbel nummer voor 90 cent per gesprek en vervolgens krijg ik jullie lijn< waar ik vandaag al 18 minuten in de wacht heb gestaan.VINDEN JULLIE DIT SERVICE? Ik verlang van u een antwoord via de mail waarna ik kan uitleggen dat ik gehoord wil worden en dat ik 12,50 euro statiegeld wat ik van u tegoed heb op mijn rekening kan krijgen of dat ik dat kan gaan halen in het AH filiaal Blokhuis in Lisse. Ik hoop op een eerlijke en vlotte afhandeling.
  • Beoordeeld door maurice fischer op 30-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag een dieptepunt in onze hechte band met AH bereikt. Wij halen de meeste boodschappen bij AH, maar na vandaag zal dat waarschijnlijk afgelopen zijn. We wilden naar de AH bij de Markthallen in Rotterdam. We mochten niet samen, dus gingen we apart naar binnen met ieder een eigen wagentje. Mijn vriendin werd - terwijl ze al in de winkel was - gesommeerd eruit te gaan. Vervolgens besloot ik ook maar weg te gaan, maar moest via de kassa's. Ik duwde een poortje open en daar kwam vervolgens een medewerker aan die pontificaal voor de kar ging staan. Omdat ik verder wilde en hij niet opzij wilde gaan kwam de kar tegen hem aan. Vervolgens - oh hilariteit- beschuldigde hij mij van tegen hem aan rijden. Toen meldde hij dat ik niet meer welkom was in de winkel. De dame die mijn vriendin eruit gegooid had kwam de kar ophalen en en begon vervolgens tegen mij te schreeuwen dat ik aan de kant moest zodat ze de ingang weer kon controleren. En tegelijkertijd ons vierkant uitlachen omdat we eruit gegooid werden. Als dit het niveau van het personeel van AH is dan hebben wij er niets meer te zoeken. Bij deze een formele klacht. Als AH hier niets mee doet, dan is AH blijkbaar niet meer de winkel waar wij naar toe moeten. Hoeveel wij uitgeven bij AH kunnen jullie waarschijnlijk uitrekenen op basis van de bonuskaart van mijn vriendin. Aan jullie de keus: 2 incompetente medewerkers ontslaan of ons definitief als klant kwijt zijn.
  • Beoordeeld door mels op 25-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

a h is een verschrikkelijke arrogante kruidenier geworden .
je word via de telefoon aan het lijntje
gehouden om maar zoveel mogelijk via de computer te regelen
zogenaamd omdat het zo druk is .
jullie als medewerkers doen jullie best .maar de [hoge] heren maken tegenwoordig uit wat je eet
zomaar ineens producten uit het assortiment .
aan het winkelpersoneel ligt het niet .
de directeuren en managers die maken de dienst uit
ik heb jarenlang gewinkeld bij a h maar is nu van mijn lijstje voorgoed verdwenen
  • Beoordeeld door Nieske van der Ploeg op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

Vandaag voor het eerst de bestelling binnen gehad. Ook gelijk de laatste keer.
Een fles wasmiddel lag gebroken onder in de krat.
Daardoor zaten alle producten in die bewuste krat onder het wasmiddel.
De fles door de chauffeur eruit gehaald en verrekend maar de rest koste een uur om het schoon te krijgen.

Daar verwacht ik van Albert Heijn op zijn minst een reactie op
  • Beoordeeld door J.M. van der Meerendonk op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is bijna niet te bereiken. Wat een blamage voor een bedrijf, die zelf vindt, dat zij zo klantvriendelijk zijn.
Noch in de winkel en dus ook niet via de andere mogelijkheden kan ik een antwoord krijgen op mijn vraag. Frustrerend.
  • Beoordeeld door Alfonso Kok op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waarom moet ik wel mijn emailadres geven, alle manierenom contact te maken die op de website staan heb ik niet en wil ik ook niet. Ik heb wel een paar noten op mij zang en die wil ik per email kwijt.

Gegroet
Alfonso Kok
en natuurlijk de beste wensen
  • Beoordeeld door Donald de Leest op 24-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mijn bestelling voor 30 december maken kom ik er achter dat deze dag niet meer gereserveerd is voor mij
Ik heb terstond gechat maar daar kwamen ze niet veel verder dan mij te mededelen dat deze dag geannuleerd was.
Waar ik mij niet bewust van ben en ik vermoed dat deze vergissing bij AH zal liggen. Verder had hierover chatten geen enkele zin daar uw medewerkster, Manon, niet veel verder kwam dan het AH ritueel te blijven herhalen.
Hoe het komt dat deze dag geannuleerd is zal mij weinig uitmaken, zelf ben ik mij hier niet van bewust en het is toch zeker wel aannemelijk dat als ik voor zeker 2 jaar al wekelijks bestel ik dit nu, 30 december, ook zou doen.
Ik verzoek u vriendelijk mijn bestel dag woensdag 30 december 2020 weer te corrigeren.
Ik ben geen hamsteraar en doe mijn bestelling op een normaal wekelijks gebruik dus is het wel nodig mijn bestelling te kunnen plaatsen. Naar een magazijn van u gaan is om mobiliteit reden niet mogelijk en ook behoor ik tot de risico groep.
Rekenend dat alles gecorrigeerd wordt met vriendelijke groet,
Donald de Leest
Bonuskaart 2 620749 451680
  • Beoordeeld door Ellen op 22-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb kerststol gekocht met amandelspijs stond op de doos ,maar zat geen spijs in
Beetje jammer ah
  • Beoordeeld door J..P.J. van Maarseveen op 21-12-2020
  • Rapportcijfer: 9

Bedankt voor de feestelijke tas met lekkers voor de kerst in huize Bunnichem in Bunnik
  • Beoordeeld door M. Peters op 18-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Mijn bezorgmoment uit mijn bezorgbundel is gewoon verwijderd van 24 december!! Zonder reden of uitleg!!!
  • Beoordeeld door Antoon Seelen op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is volstrekt onmogelijk om in contact te komen met AH. Messenger na een week nog geen antwoord. Chat, reactietijd enkele seconden zei men. Na een half uur nog niets. WhatsApp hetzelfde verhaal. Kortom waardeloos
  • Beoordeeld door Arturo Ringers op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice geeft slechts standaard antwoorden en verschuilt zich achter hun geautomatiseerde systeem. Zelfs als de fout ontstaan is door hun eigen proces (linkje om voor een door feestdagen vervallen levering een alternatief te kiezen).
  • Beoordeeld door Elly klaver op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het duurde een half uur op de chat te komen ! En waardeloos antwoord!
  • Beoordeeld door probeerde te chatten, echt waardeloos op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

probeerde een chat te doen met ah, echt waardeloos
  • Beoordeeld door A. Pijnacker op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Minder dan 0.
Bij pinbetaling ging er een piepje en sloeg iets af. Ik moest even wachten en de kassa-medewerkster haalde er een service-medewerkster bij en die verzocht mij te vervoegen bij de service-kassa. Daar vertelde zij dat de betaling niet was gelukt en verzocht mij (nogmaals) te betalen, hetgeen gedaan. Thuis bleek mij dat ik 2x betaald had. Met een bankafschrift toog ik weer naar AH. Men kon (mocht) niet contant terugbetalen. Men zou het geld op mijn rekening storten en eiste daarbij overdracht van mijn bankafschrift, die ik had laten zien ten bewijze dat ik 2x betaald had. Op mijn verzoek kwam een directie-lid en die zei ook dat ik zonder overdracht van mijn bankafschrift geen geld terugkreeg.Ik heb mijn bankafschrift niet gegeven. Kortom, een uur extra tijd en benzinegeld kwijt en nog mijn geld niet terug.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)