Bellen met Trouw

Waarom bellen met Trouw Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt je een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt je een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Trouw.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Trouw

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Trouw: 020 562 9444

  • Belkosten: Lokaal tarief

Heb jij onlangs contact gehad met Trouw? Laat ons je ervaringen met Trouw weten!
Beoordeel Trouw.

KvK gegevens Trouw

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33141363
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020167768
  • Statutaire naam: Trouw BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Trouw?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Trouw? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Trouw.

Chat met Trouw tijdens kantooruren. Binnen twee minuten krijg je een antwoord van de klantenservice. Klik op de button "Stel uw vraag via Chat" en vul vervolgens uw gegevens in.

Start een chat met Trouw

Veelgestelde vragen Trouw.

Lees op de website van Trouw, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Hoe laat wordt de krant op de Waddeneilanden bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Hoe kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnmentsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Waarom wordt iOS 11 of lager niet meer ondersteund op mobiel of tablet?
  • Op welke manieren kan ik Trouw digtaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van Trouw?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Trouw - Nieuws & Verdieping app downloaden op mijn smartphone?
  • Hoe kan ik de Digitale Editie app downloaden op mijn tablet?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale Editie beschikbaar?
  • Kan ik de Digitale Editie automatisch laten downloaden?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale Editie kostenloos?
  • Hoe kan ik de Klassieke weergave app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Klassieke weergave beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Klassieke weergave kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Klassieke weergave automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Klassieke weergave app?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?
  • Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
  • Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
  • Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor Topics nieuwsbrieven?
  • Hoe kom ik in contact met de redactie van Trouw?
  • Hoe kan ik adverteren in Trouw?
  • Ik wil graag Trouw verkopen in de winkel, hoe kan ik dit regelen?
  • Ik heb een andere vraag
  • Hoe kom ik in contact met de Klantenservice?


Voor een algemene vraag aan Trouw, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Trouw

Neem contact op met Trouw via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Trouw? Zij zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.

Klik hier voor contact met Trouw via Facebook Messenger.

Neem contact op met Trouw via Twitter.

Neem tijdens kantooruren contact op met Trouw via Twitter. Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie van de klantenservice.

Klik hier voor contact met Trouw via Twitter.

Daklozenkrantverkoper Evert

Hoofdkantoor Trouw (adres)

Jacob Bontiusplaats 9 Amsterdam 1018 LL Nederland
Rapportcijfer Trouw Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 34 beoordelingen.

Beoordeel Trouw Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Trouw Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Trouw Klantenservice

  • Beoordeeld door Theo Thier op 21-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Ik wilde alleen mijn BEWONDERING uitspreken voor dat kleine groepje mensen, bestaande uit vredelievende mensen uit allerlei kringen, dat volgens TROUW in Amsterdam bijeen was in de openlucht en pleitte voor VREDE in o.a. Gaza en Israë. Maar heb me de 'pietpleuris' gezocht, om dit aan TROUW te kunnen melden...
  • Beoordeeld door Vos op 4-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

in de afgelopen maanden meerdere keren geen of een incomplete krant ontvangen. Geen enkele reactie op meerdere doorgegeven klachten gekregen. Een medewerker is niet te bereiken of er wordt zelfs een telefoonnummer doorgegeven via de spraakcomputer welke notabene niet eens bestaat. Voor ons dan ook nooit, nooit geen Trouw meer. Abonnement wordt opgezegd. Ik ben er inmiddels achter dat deze klacht niet op zichzelf staat!!
  • Beoordeeld door Drs G.J.A. Ridderbos op 4-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is een grote puinhoop:
1. men weet niets, telkens moet er wat nagevraagd worden
2. het antwoord dat ik dan krijg blijkt niet te kloppen
3. beloften worden niet nagekomen [men zou nader contact met me opnemen, maar dat gebeurt niet]
3. er is blijkbaar geen emailadres, via een contactformulier sturen kan wel maar dan heb jezelf geen copie van het bericht en de bijgevoegde bijlagen komen niet over!
WAAROM WORDT ER NERGENS EEN GEWOON EMAILADRES VERMELD?? DAT ZOU HET MAKKELIJKER MAKEN OM IN CONTACT TE KOMEN!
Het enige positieve is dat de medewerkers in het algemeen wel aardig zijn, daarom geen nul maar een dikke één.
  • Beoordeeld door Bouw op 28-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Al drie dagen geen krant gekregen alleen gesprek via computer geen vraag te stellen,
Dit is niet voor het eerst. Persoonlijk gesprek is wel belangrijk.
Weet niet of ik zo doorgaat
  • Beoordeeld door Burki op 27-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Al weken wordt de krant op zaterdag niet bezorgd. Elke keer weer doorgegeven, maar de klantenservice is niet te bereiken.
Uitsluitend via een keuze menu wordt je doorverbonden met DPG media zonder persoonlijk contact. Wat mij betreft ga ik zo niet verder met mijn abonnement. Jammer dat een goede krant op deze manier in discrediet wordt gebracht.
  • Beoordeeld door Peter Alkemade op 18-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer een vakantiemelding door te geven maar krijg steeds een error melding. Ook telefonisch totaal niet te bereiken. Heb foto's van de melding gemaakt want de vakatieservice moet minimaal 5 dagen tevoren worden opgegeven en dat verspringt door deze ellende weer 2 dagen en die ga ik niet betalen. Heb ook weekend abonnement op AD en ga beiden opzeggen als eea niet naar behoren wordt opgelost. Jullie zijn momenteel met krantenacties bezig , waarschuwen jullie potentiele klanten dan ook voor jullie slechte bereikbaarheid!
  • Beoordeeld door Bak- Hendrik op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Zwaar teleurgesteld!
Al 50 jaar abonnee, nu een vakantie doorgegeven, helaas werd de krant gewoon bezorgd!
Ben nu weer thuis en krijg al een week geen krant inde bus.
Of er komt snel een oplossing of het is einde verhaal…
Graag een positieve reactie…..
Fam Bak
  • Beoordeeld door Bak- Hendrik op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Zwaar teleurgesteld!
Al 50 jaar abonnee, nu een vakantie doorgegeven, helaas werd de krant gewoon bezorgd!
Ben nu weer thuis en krijg al een week geen krant inde bus.
Of er komt snel een oplossing of het is einde verhaal…
Graag een positieve reactie…..
Fam Bak
  • Beoordeeld door Kees Kragten op 10-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nu 4 weken op rij geen krant op zaterdag gehad. Wel contact gehad met Trouw die elke keer zegt wij maken het in orde. Jammer
  • Beoordeeld door Els vDoorn op 3-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Totaal niet bereikbaar schandalig
  • Beoordeeld door G. steenhuis op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nota bene: Voor mijn mening heb ik 1 gekozen, omdat een klacht heb die niet het rijtje staat (dus zou ik mijn klacht niet kunnen melden).
Daarom als volgt via dit bericht mijn KLACHT:
Ik ontvang de papieren krant sinds enkele weken 6 dagen per week in plaats van 1 dag namelijk de zaterdag. Dat is mijn abonnement.
Mijn abonnement zoals hiervoor geschetst, heb ik al jaren.
Helaas krijg ik sinds enkele weken de krant niet alleen op zaterdag (volgens abonnement), maar elke dag.
Dat is dus in strijd met mijn abonnement.
Mijn abonnement: elke dag digitale versie en de papieren krant alleen op zaterdag.
Graag uw actie om er voor te zorgen dat het weer goed gaat.
  • Beoordeeld door Linda op 3-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je hebt geen contact met Trouw, maar met een opnameband. Vervolgens kun je dagen achtereen dezelfde terugkerende klacht indienen, maar er gebeurt niets. Je krijgt een ontvangstbevestiging, that's it. Belofyes over latere bezorging, zoals op de site vermeld, worden niet nagekomen, je abonnement wordt in de eeuwigheid verlengd. Bezorger is zeer slecht bejegend door depothouder en is daarom gestopt. Niemand die er naar omkijkt. Kortom, ik ben het spoor bijster als ik dit gedrag moet combineren met de naam van deze krant...
  • Beoordeeld door Nan Zuidgeest op 7-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Als 82jarige ben ik ruim 30 jaar geabonneerd op Trouw, eerst op naam van mijn echtgenoot( overleden) later op mijn meisjesnaam. Ik heb alleen een AOW(1400€). Tot nu toe lukte het me het abonnement te betalen, maar de energierekening is bijna verdubbeld. Toen ik mijn abonnement wilde veranderen in een weekend abonnement kreeg ik te horen dat dat niet ging omdat ik pas mijn abonnement veranderd had en er 2 jaar aan vast zat. In juni ging ik met mijn schoondochter een week op vakantie in Schoorl voor het eerst weer sinds 4 jaar. Als ik een aantal jaren geleden op vakantie ging bestelde ik altijd Trouwbonnen die ik bij een winkel kon inleveren. Dat bleek niet meer te kunnen . En het lukt mij niet de krant online te lezen. De jongeman die mij telefonisch te woord stond, stelde voor voor 1 week de krant op te zeggen en daarna weer een nieuw abonnement te nemen voor dezelfde prijs. Dit had geen financiële gevolgen . MAAR HIJ VERTELDE NIET DAT IK DAAR 2 JAAR AAN VAST ZAT!,,,,,,,,Misschien onnozel van mij, maar ook NALATIG van die persoon, want dat heeft voor mij veel gevolgen: €50 meer energiekosten en de abonnementskosten die ik niet kan verlagen.
Graag uw reaktie.
N.Zuidgeest
  • Beoordeeld door J. Reinders op 15-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na ruim 50 jaar Trouw-abonnement wens ik dit met ingang van 18 juni 2022 te be-eindigen. Ook trek ik hierbij de machtiging tot afschrijving tot machtiging van incasso van € 80.95 per 13 weken met ingang van die datum in. abonnee nummer 28301526.

Reden: zoals zo vaak was Trouw-DPG media weer nalatig in het nakomen van verplichtingen, in dit geval om die dag de week-end editie te bezorgen.
Na ruim een half uur aan het lijntje te worden gehouden een paar telefoongesprekken gehad met klantenservice. Vriendelijke mensen maar geen service! Online belofte: Wij vergoeden u de niet bezorgde krant. Niet dus!
20 juni automatische incasso voor volgende 13 weken. Door mij teruggeboekt.
Inmiddels dreigbrief van intrum bv : betalen anders € 40 incasso kosten.
Aanbod: Na verrekening van de niet bezorgde editie van 18 juni ben ik bereid de na die datum door Trouw- DPG na die datum geleverde diensten te betalen indien gespecificeerde nota wordt gestuurd.
Indien via intrum bv wordt door gegaan met het sturen van aanmaningen en dreigbrieven overweeg ik een aangifte van stalking te doen.
  • Beoordeeld door Jan Albers op 15-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Contact met klantenservice is door allerlei voorgeprogrammeerde stappen uiterst moeilijk. Telefonisch contact leverde niet meer op dan alle al eerder gedane digitale 'beloftes' zonder enig positief resultaat. Ik heb in de maand juni - momenteel 15 juni - slechts 1x de krant ontvangen bezorgd in de late namiddag. Ook het digitaal beloofde terugbellen leverde niets op: ik werd nl. helemaal niet teruggebeld. Uiteindelijk heb ik opgezegd, waarover ik pas gisteren na dagen wachten een bevestiging kreeg. Ook dat lijkt een voorgeprogrammeerde actie, want men gaat uit van een maand opzegtermijn, terwijl noch het zg. doorschuiven van de factuur bij niet bezorgen wordt meegenomen noch enig inzicht zichtbaar wordt over gedane acties om het inmiddels al bijna 2 weken durende bezorgingslek te dichten. Het kan toch niet zo zijn, dat U elke dag na melding van niet-bezorging alle mogelijke beterschap belooft (digitaal wel te verstaan) en er verder niets gebeurt, helemaal niets! En ik kan me eigenlijk inmiddels de gang naar de brievenbus wel besparen. Ik ben het daaromfundamenteel oneens met het hanteren van de normale opzegtermijn. Mijn incassomachtiging is inmiddels geblokkeerd. Zolang hier niemand persoonlijk naar kijkt, gebeurt er kennelijk niets. De computer kan het niet. Ik zou het op prijs stellen als dit bericht door een mens wordt gelezen en fatsoenlijk afgehandeld.
  • Beoordeeld door j.c.zuijderduijn op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

27-3-2022 aanvraag abonnement.
bevestiging goed.
direct beginnen met lezen? Log in met uw email adres.
Niet waar !!
Lukt niet in te loggen, wordt steeds gevraagd naar wachtwoord.
gebeld 020 5629444 niet meer in gebruik
gebeld 088 0561588 binnen 2 3 dagen wordt u terug gebeld.
of in de wacht ,aantal wachtende 8
vreselijk slechte service
Ik wil geen abonnement meer , annuleer
joh west
  • Beoordeeld door maria op 14-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

slecht slecht, en dat is een krant?? Je bent een nul als klant
  • Beoordeeld door P. Kortekaas op 7-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb mijn abonnement, na tientallen jaren T(t)rouw, vorige maand maar opgezegd. Reden: zeer slechte bezorging van de krant, slechte gesprekken met de klanten'service'. In 2021 werd mijn krant (do, vr, zat) zeer regelmatig niet of slecht bezorgd. Wat frustrerend. En steeds 'we hebben problemen met de bezorging, u krijgt een vergoeding'. Het gaat mij niet om geld, maar om het fysiek kunnen lezen van mijn krant. Ten einde raad in december mijn abonnement omgezet in digitaal en zaterdags een krant in de bus. Na die 1 januari kreeg ik soms een krant op vrijdag, dan weer op donderdag en op de zaterdag meestal niet.
Mijn abonnement loopt nog tot begin april. De laatste vier weken heb ik helemaal geen krant meer gehad. Erover bellen heeft geen zin. Vorige week maandag toch maar weer eens geprobeert. Ik kreeg te horen wat ik al wist: 'We hebben problemen met de bezorging'. Mijn abonnement heb ik nu dus opgezegd. Zo'n ontrouwe krant heeft geen recht meer op een trouwe klant.
Ik betreur het wel. Als docent Geestelijk Begeleider gebruik ik vaak artikelen van Trouw in mijn colleges.
Maar daar is wel een oplossing voor. Een vriend van mij woont hier 2 kilometer vandaan - in een ander dorp - en zegt: 'Ik bewaar de krant wel voor je'. Dat vind ik eigenlijk onecht en niet netjes.
Maar ja: Als Trouw niet Trouw is, waarom zou ik dat dan wel doen.
Trouw? Een prima krant, maar verder .... zeer irritant in de service. Ik stop ermee.
  • Beoordeeld door Maudy 'tlam van Dijk op 10-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik ben al dagen lang contact met jullie proberen te krijgen. Lukt niet. Een beloofd "ik zal u binnen 2 dagen terugbellen" is niet gebeurd.
Ik ben al jaren lang abonnee van Trouw. Een blad waar ik trots op was. Nu is er daarvan niets meer over.
  • Beoordeeld door Dick R. Vermeulen op 9-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

De bezorging van Trouw laat al geruime tijd zeer veel te wensen over.
Meer dan 10 maal heb ik telefonisch doorgegeven dat mijn krant niet tijdig werd bezorgd.
Toen ik mijn klacht met een trouw-medewerker wilde bespreken, bleek dit nauwelijks mogelijk.
Toen ik met het hoofdkantoor belde werd ik doorverbonden met het "klachten management".
Alle medewerkers bleken in gesprek. Na twintig minuten gaf ik het op.
Naar mijn idee is Trouw verplicht een correcte bezorging te realiseren.
Wanneer ik een abonnement neem, mag ik ervan uit gaan dat de krant bezorgd wordt.
Verder lijkt de klachtenbehandeling echt 'nergens' op.
  • Beoordeeld door E de Jong op 8-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht bereikbaar!!!!
  • Beoordeeld door joostmuurling op 22-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik zegde mijn abonnement op.
Ik kreeg een mail: wij zeggen uw abonnement op per..... Tja, en dan geen datum invullen.
Gekker en dommer kan het niet!!!!!!!!!!
Kijk maar jullie mail van 16.08 klantenservice.

mvgr,
Joost
  • Beoordeeld door Jorike Sachse op 15-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

3 x gebeld.
De volgende teksten volgen elkaar op en beginnen dan weer opnieuw:
"Al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zsm geholpen"
"Er zijn momenteel geen wachtenden voor u" "
Op dit moment is het erg druk. Wilt u door één van onze medewerkers teruggebeld worden, toets dan 1. ...."
en dan begint dit zelfde riedeltje weer van voren af aan.
Na wachttijd van ci. 5 minuten werd de lijn spontaan verbroken.

De medewerker die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg was overigens aller vriendelijkst!

Jullie zijn erg moeilijk bereiken. En dat er geen mogelijkheid is te mailen vind ik ook erg spijtig.
  • Beoordeeld door L. J Tillema-Hofsteenge op 12-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Er wordt niet naar mijn klacht geluisterd. Ik zeg nu al vanaf half november wekelijks dat mijn weekend krant niet wordt bezorgd. Ik wil heel graag dat u het oplost. Zo niet dan zeg ik mijn abonnement op.
Gr. Lidy
  • Beoordeeld door M.kortman op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben al tijden bezig contact te krijgen met dagblad trouw helaas geen enkel aanknoop punt te vinden.WIl Graag opzeggen. Maar hoe??.
?????
  • Beoordeeld door Annelies Frehe op 30-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

WAARDELOZE SERVICE - 19 WACHTENDEN VOOR JE EN ALS JE AAN DE BEURT BENT WORD JE E RUIT GEGOOID, NU AL 3 X MEEGEMAAKT
TERUGBELFUNCTIE WERKT NIET, JE HOORT BINNEN 2 DAGEN TERUGGEBELD WORDEN NOU DAT DOET ECHT NIEMAND
INVULFORMULIEREN WEBSITE WERKEN NIET, KRIJG ZE RETOUR ALS UNDELIVERED MAIL OMDAT IK EEN ZIGGO MAILADRES HEB...ZO ONGEVEER DE GROOTSTE PROVIDER VAN NEDERLAND....KORTOM EEN VETTE ONVOLDOENDE!!!!
  • Beoordeeld door F.B.Fennema op 15-10-2021
  • Rapportcijfer: 6

Tot voor (?) jaren konden we bij gelegenheid van vakantie vakantiebonnen vragen en die inleveren voor een papieren krant. Dat is nu - helaas- tot het verleden gaan behoren, Trouw verwacht van zijn lezers dat die een digitale krant kunnen/willen lezen, en dwingt hen in de vakantie een papieren krant te kopen. Wij stellen prijs op papieren krant en 'haten' digitale uitvoering. Een tegenvaller voor oude(re) abonnees ( moeten zij omzien naar andere krant met wel mogelijkheid van vakantiebonnen?)
  • Beoordeeld door Yvonne Coumou op 8-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Binnen één week, vandaag de krant voor de derde(!!!) keer niet bezorgd (zaterdag, dinsdag, vrijdag). Trouw op dit moment op geen enkele manier bereikbaar om een klacht in te dienen.
Opzegging volgt!

Familie Coumou
Voorburg
  • Beoordeeld door brons op 15-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

al meerdere dagen ontvang ik dagblad Trouw pas rond 09.30 u ondanks de belofte dat de krant vóór 07.15 u in de bus moet zitten.
het indienen van klacht is zo gecompliceerd dat het me niet lukt - de meelevende stem: "wat vervelend dat de bezorging niet is zoals u van ons gewend bent" is een lachertje - wat wordt daarmee dan bedoeld ??
telefonisch contact á 90cpm is ook afwerend -
slechte beurt - ik hoop dat het snel wordt zoals jullie beleid - vóór 07.15u !!
  • Beoordeeld door A. Doorgeest op 14-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Krant wordt niet bezorgd bij aangegaan proefabonnement, en da's niet best. Probleem zou verholpen worden en da's niet gebeurd.
  • Beoordeeld door W. Schut op 1-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

het contact maken is een bijna onmogelijkheid. Op 020... 10 minuten in de wacht en nog geen contact. Met het 0906... precies het zelfde.
Konklusie TROUW is onbereikbaar voor normaal telefonisch contact.
Reden van mijn poging tot contact was en is de sinds enkele weken abominable bezorging van mijn dagblad. Op 3845 GC waar ik nu 4 jaar was het tot voor kort prima in orde.
Hopelijk wordt dit snel opgelost anders is het niet prettig meer en papieren krant te lezen.
  • Beoordeeld door W van Barneveld op 14-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na 10 minuten wachttijd kosten 5,50 € nog steeds niemand gesproken die mij kan helpen
  • Beoordeeld door Storm op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ik vind de krant te socialistisch en de bezorging slecht.
  • Beoordeeld door Dik van Vliet op 27-11-2020
  • Rapportcijfer: 6

Ik heb een 3 jarig abonnement op Trouw (gedrukt en digitaal) dat eindigt in november 2021. Nu heb ik onlangs in Drenthe een recreatiechalet gekocht. De bedoeling is dat we er de komende tijd met enige regelmaat dagen of weken doorbrengen afhankelijk van het weer, of om er gewoon even uit te zijn. Daarom willen we nu uitsluitend op digitaal overgaan..
In het contact met uw klantenservice en na 3x doorschakelen werd ons verteld dat dit niet mogelijk zou zijn. of we zouden moeten jokken en doorgeven dat we naar het buitenland verhuizen. Ik heb aangegeven dat ik best bereid ben om een bedrag aan opzegkosten te betalen, maar ook dat is niet mogelijk zei de klantenservice. Wat moeten we dan een overvolle brievenbus op het huisadres waar geen reguliere post meer bij kan, Kranten bij het oud papier als we terug komen? De medewerkers neem ik het niet kwalijk, maar
we vinden dit een enorm gebrek aan commerciële flexibiliteit bij Trouw.
Bel Trouw
020 562 9444