Bellen met KLM

Wegens het Coronavirus is het momenteel erg druk op de telefonische klantenservice van KLM.

Waarom bellen met KLM Klantenservice?

  • Je wilt hulp bij het gebruik van de KLM website.
  • Je wilt een KLM ticket kopen.
  • Je wilt een vlucht wijzigen.
  • Je hebt vragen over het Flying Blue programma of Award tickets.
  • Je wilt een klacht indienen bij KLM.
  • Je wilt weten wat de status van een eerder ingediende klacht is.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KLM: 020-4747747 .
  • Belkosten: Lokaal tarief

Neem contact op met KLM via WhatsApp.

Heb je een algemene vraag of een vraag over een boeking aan de KLM klantenservice dan kun je i.p.v bellen ook je vraag stellen via WhatsApp. Dit kan 7 dagen per week en 24 uur per dag. Het is helaas niet duidelijk hoe lang het duurt voordat je een antwoord krijgt.

Stuur je vraag aan het volgende telefoonnummer: +31 20 6490787

Klik hier voor contact met KLM via WhatsApp.

Neem contact op met KLM via Twitter.

Via Twitter kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice, @KLM.

Klik hier voor contact met KLM via Twitter. Klik hier voor contact met KLM via Twitter.

Neem contact op met KLM via Facebook.

Via Facebook kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice, @KLM.

Klik hier voor contact met KLM via Facebook.

Neem contact op met KLM via Facebook Messenger.

Via Messenger kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice. Daarnaast kun je er voor kiezen om je boardingpass en alle vluchtinfo over je vlucht te ontvangen via Facebookv Messenger.

Klik hier voor contact met KLM via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met KLM via Facebook Messenger.

Neem contact op met KLM via Instagram.

Door de Instagram pagina van KLM raak je helemaal geïnspireerd voor jouw volgende vakantie. De mooiste reisfoto’s komen hier langs. Daarnaast kan je ook zelf je reisfoto’s insturen en kans maken op een leuke prijs! Volg KLM hier om op de hoogte te blijven: @klm.

Klik hier voor contact met KLM via Instagram. Klik hier voor contact met KLM via Instagram.

Youtube kanaal van KLM.

KLM deelt op YouTube wekelijks leuke filmpjes met informatie over mooie vakantiebestemmingen. Wil je je laten inspireren, of informatie opdoen over jouw volgende reisbestemming? Abonneer je dan op het YouTube kanaal van KLM!

Ga naar het Youtube kanaal van KLM. Ga naar het Youtube kanaal van KLM.

Een veilige en comfortabele reis met KLM

Neem contact op met KLM via LinkedIn.

Ben je geïnteresseerd in een baan bij KLM? Kijk dan eens op hun LinkedIn pagina. Hier worden regelmatig vacatures gedeeld, bijvoorbeeld een baan bij de HR afdeling. Daarnaast vind je hier ook meer informatie over KLM als bedrijf.

Klik hier voor contact met KLM via LinkedIn. Klik hier voor contact met KLM via LinkedIn.
Rapportcijfer KLM Klantenservice: 1.4
1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 72 stem(men).

Beoordeel KLM Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KLM Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door A..Krawinkel op 22-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vlucht geannuleerd Auomatisch nieuwe tickets. Omdat we ontevreden waren over het nieuw ticket hebben we geannuleerd. We zoiden geld terugkrijgen. Kon 14 weken duren. 5 weken later: verzoek geweigerd want we hadden nieuwe tickets gekregen ( die wij dus geannuleerd hadden) Nieuwe aanvraag ingediend. Zes weken later verzoek geweigerd. Boekingscode en ticketnummers stemmen niet overeen. Opgebeld: reden nu “ u heeft betaald per credit card.” Nieuwe aanvraag gisteren ingediend. Heb er geen fiducie in wacht nu 4 maanden. Volgens Consumentenbond en EUClaim hebben wij recht op teruggave.
  • Beoordeeld door Tom Gunther op 17-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben nu meer dan 1,5 uur bezig om een ticket aan een bestaande boeking toe te voegen (bij te kopen). omdat dit een extra ticket voor mijn kleinzoon is en hij de leeftijd van 10 jaar heeft, kan ik dit niet op de normale wijze doen! Uw website voorziet hierin niet en dus ben ik aangewezen op uw telefonische service! Na ruim 30 minuten wachten kreeg ik een medewerkster aan de lijn die mij vertelde dat zij mij niet kon helpen en dat ik een ander nummer moest bellen!!!! Dat andere nummer wordt vervolgens na 3 pogingen en een uur verder niet beantwoord!!! Voor het geval u daarop het algemene excuus "Corona" gaat gebruiken kan ik u melden dat mijn ervaring bij uw dochteronderneming Transavia aanzienlijk beter is!!!
  • Beoordeeld door Brigitte de Jong op 15-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bijzonder slecht!!!! Ik ben al heel lang aan t wachten op teruggave van mijn ticket. Als ik iemand wil bereiken lukt dit niet!!!!!!
Waardeloos!!!
  • Beoordeeld door hopeloze reiziger op 8-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klm steelt je geld en is vervolgens onbereikbaar.
  • Beoordeeld door Frans op 2-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ze cancellen vluchten maar website werkt niet correct en telefoon wordt gewoon niet opgenomen de hele dag door
  • Beoordeeld door Rob op 2-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Mijn dochter zit al maanden te wachten op haar refund n.a.v. annulering. Twitter, geen reactie, What's App, geen reactie, telefonisch: half uur wachten en toen werd het lastig, verbreekt KLM gewoon de verbinding. Wel staatssteun van o.a. mijn belasting maar enig fatsoen? Wat nou Neerlands trots, met de Franse slag, dat is wat ze doen.
Waardeloos bedrijf, waardeloze instelling en weinig tot geen fatsoen, zo kijk ik er tegen aan.
  • Beoordeeld door Leanne op 25-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Inspectie Leefomgeving en Transport heeft een klachtenformulier. Invullen via hun website: dat zet echte druk op KLM!
  • Beoordeeld door Wassink op 25-09-2020
  • Rapportcijfer: 2

Momenteel zeer slecht: wanneer je ook belt schijnt iedereen bezet te zijn en is de wachttijd 30 min of langer. De lijn wordt dan gelijk automatisch verbroken.
Whatsapp is overbelast: alleen automatische reacties met hoe druk het wel niet is....
  • Beoordeeld door Jacqueline op 11-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Een groot drama om een voucher te krijgen. Via de app een site gekregen. Dit was al lastig om de gegevens via deze site in te dienen. Eindelijk was het gelukt dachten wij maar kregen geen bevestiging. Wij wilden na een paar dagen kijken hoe en wat en tot onze verbazing werd de boekingscode niet meer herkend. Weer een app gestuurd en het werd bevestigd boekingscode bestaat niet meer. Nu maar de ticket gegevens via de app doorgestuurd en dan blijft het stil. Echt een drama daar. Ik begrijp best wel dat het druk is maar ik lees overal zoveel negatieve ervaringen dat ik bang ben dat ik geen voucher meer ga ontvangen.
  • Beoordeeld door Conny Tuerlings op 10-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Omdat ik blijkbaar geen juist boekingsnummer heb, kan ik de restitutie van onze tickets niet online terug vragen. Onze vluchten zijn geannuleerd! Het gaat om een totaal bedrag van Eur 4.332,14 !! Een flink bedrag dus! Er is geen enkele communicatielijn open. Ik heb alle vier E ticketnummers beschikbaar, data etc maar daar kom ik dus nergens mee.
  • Beoordeeld door Huub op 4-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer KLM klantenservice via telefoon te bereiken: niet mogelijk, de verbinding wordt verbroken na het afspelen van een lange boodschap, via whartsapp.. ik wacht al een week op antwoord, wat ik dus nog steeds niet heb.
Ik vond KLM altijd wel prima, maar nu dus niet meer.
ik begrijp heel goed dat we te maken hebben met een corona crisis, zeker in de luchtvaartindustrie, maar op deze manier verlies je je klanten, die je wel nodig hebt om er boven op te komen.
  • Beoordeeld door Maarten Oomen op 3-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Als je al bijna 3 maanden wacht op restitutie van gelden, moeilijk of helemaal geen (telefonisch) contact krijgt met de KLM en EasyJet binnen een maand wel alles netjes afgehandeld heeft v.w.b. restitutie, dan ben ik diep, dieper, diepst teleurgesteld in de KONINKLIJKE luchtvaart Maatschappij. Triest, nu alweer 45 minuten aan de telefoon.
  • Beoordeeld door Anneke Vink-Steenbergen op 22-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

KLM stuurt bericht dat ik geen restitutie voor de geannuleerde vlucht kan krijgen omdat ik een voucher zou hebben aangevraagd. Al tig maal via wats up en andere kanalen laten weten dat ik geen voucher heb aangevraagd en ook niet wil. Ik wil gewoon mijn geld krijgen. Steeds weer krijg ik hetzelfde gegenereerde automatische bericht dat ik over 90 dagen contact op kan nemen als ik niets hoor. Hoe respectloos gaat KLM in de met de klant om. Ik wil ijn geld voor een geannuleerde vlucht. Zij zijn snel in het ontvangen van de betaling maar ho maar als het op restitutie aankomt.
  • Beoordeeld door Jochem Burghouts op 21-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Kansloos. Helpdesk is al 2 weken niet te bereiken. Elke keer wordt er gezegd dat het erg druk is, dat de wachttijd meer dan 30 minuten is en dan hangt KLM automatisch op.
Ook via WhatsApp geprobeerd en daar krijg ik alleen standaard berichten dat het erg druk is en al meer dan een week geen reactie ontvangen.

KLM is echt de slechtste service die ik ooit ergens heb meegemaakt. Corona is geen excuus om zo slecht met je klanten om te gaan!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Erik Besseling op 6-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Beste KLM, wat een dramatische service. Vlucht zonder pardon geannuleerd en ik kan jullie via geen enkel kanaal bereiken. Online restitutie aanvragen lukt niet en vervolgens wordt er doorverwezen naar KLM reserveringen of je travel agent. Na inmiddels meerdere pogingen jullie telefonisch te bereiken is de aanvraag nog steeds in gang gezet. Schandalig! Ik was altijd zo te spreken over jullie service maar hiervoor is 1 ster nog teveel. In één woord jullie organisatie: KANSLOOS!
  • Beoordeeld door Inge op 1-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt gewoon niet door de wachtrij telefonisch komen van de klantenservice.
Je wordt er na een paar minuten uitgegooid terwijl je wordt gewaarschuwd dat de wachtrij 30 minuten is,. Dan wil je zelf de keuze hebben of je wel of niet zo lang wacht maar dat kan niet want je wordt eruit gegooid. Als je dan een what's app bericht naar hun what's app nummer stuurt, krijg je weer een app terug met algemene info en doorverwijzing naar hun website. Je krijgt geen bevestiging dat jouw persoonlijke vraag in behandeling wordt genomen. Natuurlijk snap ik dat deze tijd van Corona voor iedereen moeilijk is maar zorg voor een goede communicatie en doe wat je zegt of belooft als bedrijf . er staat 24/7 bereikbaar . Dat is nu natuurlijk niet zo... ze zijn nl. helemaal NIET meer bereikbaar.
  • Beoordeeld door louk op 30-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik wacht sinds 19 maart op geld retour. Non communcatie.. En dat na 35 jaar klant te zijn.
  • Beoordeeld door QC op 29-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alleen maar excuses en geen restitutie vanaf april.
  • Beoordeeld door Vermeulen op 28-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service van onze zogenaamde blauwe trots! Wacht al sinds 28 april op restitutie van mijn geld. Niet te bereiken via welk medium dan ook. Geven dan zelf aan dat als restitutie langer dan 60 dagen duurt je contact op moet nemen met het Contact center..... Helaas is dat niet te "contacten"
Vragen ze zich ook nog af waarom mensen klagen over de geleverde service.
Ga zo door KLM hoef je straks geen geld meer te retourneren omdat je dan niet meer bestaat!
  • Beoordeeld door Laurentius Kerren op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Is toch jammer KLM was een prachtig bedrijf, dat zich helemaal door die Air France heeft laten inpalmen. Niks meer te zeggen wel de winsten die ze nog maakte naar die Franse Aasgieren moesten overmaken. Nu krijgen ze 3 miljard van onze staat, dat zijn wij de burgers die dat moeten betalen, grote schande dat onze regering niet heeft uitgehouden dat er geen ontslagen mogen vallen. Dit is al fout een, fout twee, dat de belasting betalende burger die KLM op de been houd nu moet bedelen om hun eigen geld terug te krijgen omdat ze niet kunnen reizen vanwege Covid-19. Geef ons het geld terug waar we ook recht op hebben, en niet maanden moeten wachten hierop.
Of is het geld al op de rekening van die Aasgieren in Frankrijk gestort?
Hierbij doe ik dan ook een dringend verzoek "KLM" LAAT ONS HIER IN NEDERLAND niet in de kou staan, stort het geld direct teug naar onze rekening dat is ons recht.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)
We verbinden je meteen door.