Bellen met KLM

Waarom bellen met KLM Klantenservice?

  • Je wilt hulp bij het gebruik van de KLM website.
  • Je wilt een KLM ticket kopen.
  • Je wilt een vlucht wijzigen.
  • Je hebt vragen over het Flying Blue programma of Award tickets.
  • Je wilt een klacht indienen bij KLM.
  • Je wilt weten wat de status van een eerder ingediende klacht is.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KLM: 020-4747747 .
  • Belkosten: Lokaal tarief

Neem contact op met KLM via WhatsApp.

Heb je een algemene vraag of een vraag over een boeking aan de KLM klantenservice dan kun je i.p.v bellen ook je vraag stellen via WhatsApp. Dit kan 7 dagen per week en 24 uur per dag. Het is helaas niet duidelijk hoe lang het duurt voordat je een antwoord krijgt.

Stuur je vraag aan het volgende telefoonnummer: +31 20 6490787

Klik hier voor contact met KLM via WhatsApp.

Neem contact op met KLM via Twitter.

Via Twitter kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice.

Klik hier voor contact met KLM via Twitter.

Neem contact op met KLM via Facebook Messenger.

Via Messenger kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice. Daarnaast kun je er voor kiezen om je boardingpass en alle vluchtinfo over je vlucht te ontvangen via Facebookv Messenger.

Klik hier voor contact met KLM via Facebook Messenger.

Neem contact op met KLM via Facebook.

Via Facebook kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice.

Klik hier voor contact met KLM via Facebook.
Rapportcijfer KLM Klantenservice: 2
2

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 stem(men).

Beoordeel KLM Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KLM Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)

* verplicht

Beoordelingen voor KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door nathan van Assen op 13 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Onbeschoft. Ik krijg geen reactie.
  • Beoordeeld door Reini op 2 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

verschrikkelijk totaal niet bereikbaar zit nu al 20 min te wachten
  • Beoordeeld door Thierry op 19 July, 2018
  • Rapportcijfer: 4

Volledig onbereikbaar. Ik sta al 15 minuten in de wacht en ik heb geen idee hoe lang dit nog gaat duren.
BEL METEEN CONTACT
(90cpm*)