We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met KLM? Laat ons je ervaringen met KLM weten!
Beoordeel KLM.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KLM.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KLM? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Via Messenger kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice. Daarnaast kun je er voor kiezen om je boardingpass en alle vluchtinfo over je vlucht te ontvangen via Facebookv Messenger.
Klik hier voor contact met KLM via Facebook Messenger.Heb je een algemene vraag of een vraag over een boeking aan de KLM klantenservice dan kun je i.p.v bellen ook je vraag stellen via WhatsApp. Dit kan 7 dagen per week en 24 uur per dag. Het is helaas niet duidelijk hoe lang het duurt voordat je een antwoord krijgt.
Stuur je vraag aan het volgende telefoonnummer: +31 20 6490787
Klik hier voor contact met KLM via WhatsApp.Heb je een vraag aan KLM? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:
Via Twitter kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice, @KLM.
Klik hier voor contact met KLM via Twitter.Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Wil je inspiratie opdoen. Kik op het kanaal van KLM.
Klik hier voor contact met KLM via Pinterest.Via Facebook kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice, @KLM.
Klik hier voor contact met KLM via Facebook.Door de Instagram pagina van KLM raak je helemaal geïnspireerd voor jouw volgende vakantie. De mooiste reisfoto’s komen hier langs. Daarnaast kan je ook zelf je reisfoto’s insturen en kans maken op een leuke prijs! Volg KLM hier om op de hoogte te blijven: @klm.
Klik hier voor contact met KLM via Instagram.KLM deelt op YouTube wekelijks leuke filmpjes met informatie over mooie vakantiebestemmingen. Wil je je laten inspireren, of informatie opdoen over jouw volgende reisbestemming? Abonneer je dan op het YouTube kanaal van KLM!
Ga naar het Youtube kanaal van KLM.Ben je geïnteresseerd in een baan bij KLM? Kijk dan eens op hun LinkedIn pagina. Hier worden regelmatig vacatures gedeeld, bijvoorbeeld een baan bij de HR afdeling. Daarnaast vind je hier ook meer informatie over KLM als bedrijf.
Klik hier voor contact met KLM via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 256 beoordelingen.
Op vlucht AMS - LIS nr 1695 om 12.35uur op 27 juli betaalde ik voor een comfort seat, echter de stoel lening ging niet naar achteren.
Ik stel voor dat u mij een voucher geeft viir 12.- euro
Je probeert hulp te krijgen, maar die wordt niet verstrekt.
Ik heb nu 4 x klantenservice aan de telefoon gehad mbt wijzigen van mijn vluchten. De eerste persoon (Erhan) heeft toegezegd dat hij het kon regelen via aanvraag naar backoffice en re-calculatie en ik hoefde alleen de nieuwe datum door te geven. Vervolgens bel ik een week later (omdat datum bekend is) en Leondras aan telefoon. Alles weer uitgelegd en hij ging het veranderen,. Tot mijn verbazing heeft hij een verkeerde datum ingevoerd. De reis moet in 2024 plaatsvinden en niet in 2023 zoals hij heeft gedaan, Ik ga weer bellen en krijg Isabelle aan de telefoon. Nogmaals de hele situatie uitgelegd en zij vertelde me dat dit allemaal niet mogelijk is. Ja dat begrijp ik, maar het is me wel toegezegd. Ze maakt notities bij mijn boeking en ik vraag of Ehran contact met mij kan opnemen, Dit noteert ze. Na 2 weken neem ik weer contact op omdat ik nog niets gehoord heb. Nu krijg ik Bas aan de telefoon en is vrij kortaf en kan me totaal niet verder helpen en zelfs niet meedenken. De notitie dat Ehran contact me mij zou opnemen, staat blijkbaar helemaal niet in het systeem. Het enige wat ik krijg te horen is dat het allemaal niet kan. Ik heb door verschillende personen, verschillende toezeggingen gehad en KLM komt er geen een na. Wat een slechte zaak en slechte service!!!! We hebben het hier wel om ongeveer 11 vluchten die nu waarschijnlijk verloren gaan. Een klacht indienen bij KLM is bijna onmogelijk. Medewerker vertelde me dat dit kan via formulier website, maar dat heb ik nog niet gevonden.
Vermoedelijk zou 1 van de 2 stuks ruimbagage 1-3 kg de toegestane 23 kg. overtreffen. Op de website word je in een kringetje rondgestuurd over informatie omtrent bagage en wat bij teveel bagage. Uiteindelijk wordt geadviseerd contact op te nemen met klantenservice KLM. Na 25 minuten in de wacht volgt een antwoord dat er op dat moment geen Nederlands sprekend persoon aanwezig is. Contact met een Engels sprekend (Aziatische) dame. Zeer slechte verbinding en dame spreekt slecht en zeer onduidelijk Engels. Tot drie keer toe verzocht of mevrouw a.u.b. langzaam en duidelijk wilde praten omdat naast de zeer slechte verbinding ik slechthorend ben. Daar werd geen gevolg aangegeven, nog erger; nadat enkele keren een stilte was gevallen en ik vroeg of mevrouw nog aan de lijn was; hoorde ik op een gegeven moment niets meer --> verbinding was verbroken.
Op Schiphol bood ik 2 stuks geboekte ruimbagage aan. 1 stuk bleek 22 kg. Ander stuk 25 kg. Gewicht kon niet over beide stukken verdeeld worden.
Kosten € 75,00.
Hoezo klantvriendelijk? Dat er meer betaald moet worden bij >23 kg. prima.
Maar een mogelijkheid om dat vooraf te kunnen boeken c.q. betalen wordt door KLM niet geboden. Een prijs per kg. bijvoorbeeld.
Op mijn vraag waarom € 75,00 voor uiteindelijk 1 kilo te veel gewicht werd geantwoord: er wordt per stuk berekend.
M.a.w. 1 kg. die uitgespaard was met 22 kg. kon niet met 25 kg. worden 'verrekend'.
Slechte bereikbaarheid; niet respectvol telefoongesprek; een absurd bedrag voor 1 kg overgewicht; KLM 'koninklijk' onwaardig.
Niet bereikbaar al 3 jaar niet
Super behandeling tijdens een vlucht jl zondag naar bilbao,klein dochter werd verwend met een tasje vol klm dingen omdat de stewardess had gehoord dat zij geslaagd is. Top dit mag ook wel eens gezegd worden over klm na zoveel negatieve dingen, voor mij waren en zij jullie toppers. Vr J R Hgerwaard.
Het invullen van gegevens bij Mijn Reis is steeds een drama aangezien gevevens weer verdwijnen en er 'taken' blijven bestaan maar niet duidelijk is wat die zijn.
Ik kan niet bellen met een vraag want ik heb geen claim, vraag over status schiphol, boekingswijziging.
Bij de standaard vragen en antwoorden wordt dit niet behandeld.
Whatsapp is traag. Heb nog geen antwoord.
Bij mijn vorige reis in 2021 werkte het vooraf online doorgeven van corona documenten niet.
Antwoord via whatsapp kwam toen pas op de avond voor vertrek.
Belde voor hoe ik mijn extra koffer kon terug krijgen ..ik had hem niet nodig...en had lang gewacht kreeg er iemand aan wilde het gaan vragen en dat duurde...en duurde ven. In een keer werd er op gehangen
Het is moeilijk om ma inloggen de klantenservice te bereiken. Het is in de loop der jaren
achteruit gegaan en ik heb zeker meer dan 1000 vlieguren met de klm gedaan.
Na inloggen staan de komende vluchten er niet goed in. Ook niet nu we business class
vliegen. Geen informatie over komende boarding mogelijkheid, stoelkeuze e.d.
Wel onterechte melding dat er iets mis is met de ETA voor Canada. Gebeld met lange
wachtrij en men kent “ het euvel”. Maak dan een professionele site en login met zinnige informatie. Test het zelf eens.!!
Heb een klacht en heb daarover contact proberen te zoeken. Gewoon niet bereikbaar en ook geen contact gekregen. Heel erg sbetreurenswaardig.
Lange wachttijden bij de bagageservicelijn. Als je dan eindelijk contact hebt, krijg je alleen maar te horen dat je geduld moet hebben. Heel af en toe krijg je er eentje die wel moeite doet, vandaar dat ik geen 1 heb gegeven.
KLM klantenservice gebeld en na het doorlopen van het menu het bericht ontvangen dat de KLM niet in de gelegenheid is om mij verder in het Nederlands te woord te staan en dat het gesprek in het Engels verder voorgezet zal worden!?!?!? Totaal van de zotte dat je in je eigen land een andere taal moet gaan spreken dan Nederlands!
KLM is niet in staat om een fatsoenlijke factuur te leveren, ondanks diverse toezeggingen, verwijzingen naar links die niet werken, beweren dat iets wel een factuur is, terwijl het slechts een opsommings van data is enz.
ONGELOOFLIJK SLECHTE SERVICE
ben vanaf 5 mei bezig geweest om een simpele tiket dusseldorf atlanta te boeken .
daarbij was een hondje van 10 kg mee gemoeit in een benz.
iedere dag gebeld rond om een uur aan de telefoon en 10 dagen achter elkaar 10 x tikets verandert ,en de ene blunder
naar de andere gemaakt .
nee we maken alles in orde is het andwoord maar bij nader inzien dus niet.
14 mei was een medewerker wel zo wel wetend ,die zou het wel oplossen brutaal mocht niet iets zeggen
want zij wist het beter ,vertrouw er maar op. wert er gezegt.
ik zal je vertellen na tiket kijken onlijn na dit gesprek hondje vergeten in te zetten atlanta parijs ,ik had het niet meer.
gelijk weer gebeld ,en deze had het eindelijk begrepen en boekte wel goed.
ik vind geen manier om op deze wijzen met de klant om te gaan.
terwijl je handvaten mee gaf dat vlucht tijden met hond aan tijd is gebonden toch gewoon boeken snap er niets van.
gaat over de vluchtboeking TKV5OH
hulshof
De KLM-klantenservice is structureel onbereikbaar. Wanneer het uiteindelijk wel lukt krijg je tegenstrijdige informatie. Uiterst klantonvriendelijk!
De klantenservice van de KLM biedt geen oplossingen voor problemen.
En is niet telefonisch of per email bereikbaar..
Afspreken en beloftes worden niet nagekomen
Ik heb een klacht gestuurd. Inhoudelijk wordt echter nergens op gereageerd. Het verhaal dat je terug krijgt is standaard wn keer op keer van andere persoon in het Engels. Je hebt gradaties in slechte service maar deze is niet goed voor mijn bloeddruk geloof ik. Geen antwoord, niet lezen of luisteren en niet eens de moeite nemen om te reageren op een klacht/vragen... We hadden een hele dag vertraging maar geen vergoeding van de werkelijk gemaakte kosten, geen compensatie en bij aankomst geen enkele koffer op Schiphol aangekomen. Wat me echt boos maakt is de truc om onder de vergoeding uit te komen. Zo sluw. Eerst mail a sturen en 10 uur later mail b waarmee ze zichzelf indekken. Ongelooflijk. Is er een afdeling die klachten behandelt? Geen customer care jn India met standaard mails maar een plek waar je mail wordt gelezen?
Zeer slecht! IK heb geprobeerd een vlucht om te boeken .... was zover (n 1 uur). Nadat alles rond was zou de vriendelijke dame nog even wat checken .... en daarna werd de lijn verbroken! Opnieuw 1 uur aan de telefoon gehangen .... WAT EEN CHAOS!!!! en mijn vlucht nog steeds niet omgeboekt!
Ik heb 2 keer getracht jullie te bereiken. Beide keren ruim half uur aan de lijn gehangen met een muziekje maar je wordt niet geholpen/te woord gestaan. Zeer gebruikers onvriendelijk. Je krijgt ook geen melding over hoeveel wachtenden er nog voor je zijn. Kortom je hangt letterlijk in het luchtledige……
Ik heb vanavond een KLM ticket geboekt en betaald, maar heb geen bevestiging per mail ontvangen en ook niet mijn ticket. Ook niet echt gebruikersvriendelijk.
Graag spoedig contact opdat ik het door mij geboekte en betaalde ticket kan ontvangen. Ik heb geen boekingen immer etc.
Vriendelijke groet,
Caroline Rietveld
Ik had een vraag over een niet ontvangen E-ticket. Na 5 minuten in de wacht kreeg ik een meneer aan de telefoon (hoorde geen naam). Zodra ik net aan het woord was over mijn vraag werd er opgehangen en is mijn telefoonnummer geblokkeerd. Gelukkig zat mijn vader naast mij die het op zijn toestel ging proberen en hij kreeg gelukkig een lieve vrouwelijke collega te woord die al vlug mijn ticket kon versturen. Ik baal ervan dat het zo is verlopen terwijl ik absoluut niet boos ben geworden of verkeerd heb gehandeld. Alleen vraag ik mij wel af als ik straks in het buitenland ben en ik zou contact moeten opnemen met klm hoe ik het dan zou moeten doen gezien ik geblokkeerd ben en er geen enkel ander nummer is te vinden.
Onbereikbaar ondanks het noemen van allerlei contactmogelijkheden. Ze zijn duidelijk NIET goed met de techniek omgegaan. Opheffen en opnieuw beginnen.
Telefoon wordt niet opgenomen wanneer ik een vraag heb over bestelling flying blue. Ik heb al twee keer een uur in de wacht gestaan. Als ik een ticket wil boeken word ik direct geholpen. Erg slechte zaak dat de service in mijn geval zo slecht is. Bij pogingenom op een andere manier contact te krijgen loop ik steeds in een fuik die men opgezet heeft om 'lastige' vragen te vermijden.
Super slechte afhandeling claim
Er worden vieze speeltjes gespeeld bij afhandeling
Zoals bankgevens zogenaamd niet correct..
Twee bij de bank geweest niks mis met de account.
Claim uitkerings bedrag in eens verlagen
Je wordt letterlijk in de maling genomen door klm.
ik word bestookt met emails om mijn trip te beoordelen. De link in die emails werkt niet en het is dus heel storend om ze te ontvangen, er tijd (2 minuten weliswaar) in te steken om vervolgens te constateren dat je tijd weggegooid is.
Kan KLM stoppen met die mails of anders zorgen dat met 1 minuut werk het oordeel geveld is?
Heb een half uur op de wachtlijn gehangen bij 020 4747747 zonder resultaat. En dat terwijl ik binnen 24 mijn boeking moet betalen anders vervalt hij. En dat betalen gaat dus niet door een foutmelding op de KLM website! Kan ook geen factuur downloaden en zo handmatig betalen. Facebook heb je ook niets aan, krijg je automatische beantwoording die alleen standaard vragen kan beantwoorden. Waardeloos!
Ik sta al 15 minuten in de wacht???
Onbereikbaar ondanks de vele mogelijkheden die ze voorstellen
klachten worden niet ernstig genomen
fouten worden niet rechtgezet
klachten worden beantwoord met geautomatiseerd bericht waarop geen repliek mogelijk is
maff.... praktijken
nooit meer met KLM
Probeer een melding te maken van vermiste bagage tijdens mijn vlucht van gisteravond naar Schiphol. Krijg continu een melding Sorry er ging iets mis. Probeer het later nog eens. Ben gisteravond bij de service balie voor vermiste voorwerpen geweest en die was gesloten. Kan op geen enkele manier contact krijgen. Telefoonnummers zijn heel duur of geven alleen domme verwijzingen naar de website die niet goed functioneert. Ben het nu een beetje zal. Opnieuw een ritje naar Schiphol, dat niet eens zeker mijn koffer oplevert (100 km vice versa is ook geen lolletje.
Van de week 2 uur in de wachtrij, werd toen weggedrukt vervolgens gelijk op nieuw gebeld en toen was de service alleen in Engels mogelijk. Wel nieuwe vluchten kunnen krijgen maar zonder de al betaalde en geboekte stoelen. Ik was 3.5 uur aan de lijn! Voortaan vlieg ik naar Düsseldorf, ik heb na 5 gecancelde vluchten en uren wachten op Schiphol de buik ervan vol
KLANTENSERVICE: VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM. BIJ HET OMBOEKEN VAN MIJN VLUCHT HEEL GOED GEREGELD.
BIJ VERMISSING VAN BAGAGE.... HET TEGENOVERGESTELDE. WORD VAN KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD EN BEN INMIDDELS RUIM 3 WEKEN MIJN KOFFER KWIJT. NIEMAND DIE OOK MAAR IETS KAN HELPEN OF ZEGGEN EROVER.
Ongelooflijk. Via klm geboekt omdat ik dacht dan iig niet met de rotpraktijken van die budget airlines te hoeven dealen.
Nu een mail gekregen dat vlucht gecancelled is, met info dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.
Geen online oplossing om te herboeken, maar ook geen telefoonnummer dat ik kan bellen.
30 minuten staan zoeken op die site, en door 99 schermen moeten clicken die allemaal vertellen dat echt alles online kan, maar nee niet dus.
Uiteindelijk telefoon nummer gevonden en gebeld.
Weer 99 keuze menu's met de 'hulp' om je een sms te sturen met een link naar klm.com om zelf je probleem op te lossen.
En de mededeling dat de medewerkers precies dezelfde tools als jij hebben (wat compleet onzin is).
Kies je bepaalde antwoorden op de vragen, dan wordt de verbinding verbroken omdat het 'ook online te vinden is'.
Uiteindelijk de juiste keuzes kunnen vinden om in de wachtrij te mogen staan... zonder informatie hoeveel wachtenden er voor me zijn.
Nu 40 minuten verder om 12 uur 's nachts. Muziekje heeft letterlijk de lyrics: "let's break up"
Volgens mij zit daar echt niemand aan de lijn.
Wat een onzin.
KLM, verhoog de salarissen van je grondpersoneel, neem meer mensen aan, verhoog desnoods de ticket prijs, en/of vind nieuwe bestuurders en vorder met terugwerkende krachten de bonussen van je bestuurders terug. Dit gaat echt helemaal nergens over.
Gewoon onvoorstelbaar. KLM cancelled mijn retourvlucht en boekt zonder overleg een andere retourvlucht.
Probeer KLM op allerlei manieren te bereiken , gewoon niet bereikbaar, eindeloos in de wacht.
Zo slecht dit. Wist niet dat de KLM over mijn reis beschikt en dus blijkbaar ook over mijn familiebezoek sat nu gewoon een dag wordt ingekort.
Op 28 augustus 2022 heb ik bij KLM een aanvraag ingediend voor uitbetaling van 4 (refundable ) vouchers, met een totale waarde van € 284,22, die 11 september 2022 over de expiratiedatum dreigden te gaan.
Op 18 september ontving ik van KLM bericht dat ze slechts € 8,53 wilden terugbetalen.
Dan begint de zoektocht om dit onrecht bespreekbaar te maken met KLM. Ik koos de iMessage optie. In mijn bericht verwees ik naar de “claim-ID” gaf aan dat ik graag ook het resterende bedrag wilde ontvangen.
Na enig doorverwijzen werd mij gevraagd om enige aanvullende informatie. Hoewel deze informatie al in het refund formulier vermeld was, heb ik het nogmaals doorgegeven.
Na enkele dagen ontving ik bericht van KLM dat een en ander gecontroleerd was en dat de vouchers non-refundable waren gebleken. Ik heb dit meteen weerlegd met verwijzing naar de citaten in de mail (volledige terugbetaling ) en het voucher (refundable if unused).
Hierop volgde de reactie van KLM dat men de zaak verder onderzocht had en dat de vouchers verlopen zouden zijn op het moment van verzoek om teruggave. Daarnaast werd deze mededeling toegevoegd “Aside from this, please know that I can no longer inform you any differently”. Ik heb weerlegd dat de vouchers verlopen zouden zijn door aan te geven dat de aanvraag op 28 augustus was ingediend 2 weken voor de expiratiedatum van 11 september.
De communicatie vanuit KLM werd hiermee als beëindigd verklaard door KLM.
Ondanks 2 weerlegde argumenten heeft KLM besloten om mijn actieve refundable vouchers niet uit te betalen. Daarop heb ik besloten deze ervaring te delen en anderen te adviseren om geen vouchers van KLM te accepteren, maar direct terugbetaling aan te vragen. Veel geëmmer met een KLMmer.
Begin dit jaar had ik een positieve ervaring met EASYJET. Mijn vlucht naar Nederland werd geannuleerd, de mogelijkheden voor alternatieve vlucht, vouchers of terugbetaling werd meteen aangeboden. Daarnaast werd verlengd verblijf in een hotel meteen geregeld. Ook werd de mogelijkheid voor compensatie van extra kosten actief aangeboden. Binnen 3 weken na terugkomst waren alle declaraties keurig afgehandeld. Geen gezeur met EASYJET.
waarom geen contact via email????
slecht, alleen bereikbaar via omwegen. Waar is de mogelijkheid voor directe communicatie over het probleem dat voor handen is.
Niet. Onduidelijke regels of de KLM houdt zich niet aan zijn eigen regels.
Heb meerdere malen gebeld en wordt telkens door verwezen. Door geschakeld en dannhangen ze op!
Meerderekeren gehad En telkens tja ik ga daar niet over ik verbind u door!
Heb drie vouchers die door dit gelijk bijna verlopen zijn. Jullie hebben twee Van deze vernoemd zoals jullie dat zeggen en nu kan jullie deze niet meer vinden.
En wie is de lul ik , weg 2200 euro .
Gaan jullie altijd zo met klanten om.
Het is carona en dan alstublieft helpen met vouchers, nu is het stervend druk en kunnen jullie het niet aan. En rest kan stikken, de gene die geholpen hebben.
Lekker bedrijfs voering klm schaam je diep.
.Ik heb een gewijzigde booking.
Amsterdaml - Bangkok Van 13 September 22 KL 803 verplaatst naar 04 Oktober 22
Bangkok - Amsterdam Van 05 Oktober 22 KL 804 verplaatst naar 27 Otober 22
Oorsprokelijk heb ik zitjes gekozen en betaald 129.60€ en 120.96 € , graag zou ik willen genieten van deze service op mijn gewijzigde booking
Het is onmogelijk iemand te bereiken om dit te regelen.
Na 2 maanden!!!!! een antwoord via Whatsapp waar je helemaal niets aan hebt.
KLM verdient geen 1 maar een NUL!!! Super, super slecht!!!!!!
Ben als sinds oktober bezig om een voucher verzilverd te krijgen. Niemand neemt op of stuur een bericht terug.
Super slecht!
Al drie dagen probeer ik contact te maken met de klantendienst, zowel met messenger, whathapp, berichten sturen, email en telefonisch: geen mogelijkheid om contact te krijgen. Wat een service??????
Beoordeel KLM Klantenservice