Bellen met KLM

Wegens het Coronavirus is er een reisverbod van Europeanen naar de Verenigde Staten en vele andere gebieden wereldwijd uitgevaardigd. Hierdoor is het momenteel druk op de telefonische klantenservice van KLM.

Waarom bellen met KLM Klantenservice?

  • Je wilt hulp bij het gebruik van de KLM website.
  • Je wilt een KLM ticket kopen.
  • Je wilt een vlucht wijzigen.
  • Je hebt vragen over het Flying Blue programma of Award tickets.
  • Je wilt een klacht indienen bij KLM.
  • Je wilt weten wat de status van een eerder ingediende klacht is.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KLM: 020-4747747 .
  • Belkosten: Lokaal tarief

Neem contact op met KLM via WhatsApp.

Heb je een algemene vraag of een vraag over een boeking aan de KLM klantenservice dan kun je i.p.v bellen ook je vraag stellen via WhatsApp. Dit kan 7 dagen per week en 24 uur per dag. Het is helaas niet duidelijk hoe lang het duurt voordat je een antwoord krijgt.

Stuur je vraag aan het volgende telefoonnummer: +31 20 6490787

Klik hier voor contact met KLM via WhatsApp.

Neem contact op met KLM via Twitter.

Via Twitter kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice, @KLM.

Klik hier voor contact met KLM via Twitter. Klik hier voor contact met KLM via Twitter.

Neem contact op met KLM via Facebook.

Via Facebook kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice, @KLM.

Klik hier voor contact met KLM via Facebook.

Neem contact op met KLM via Facebook Messenger.

Via Messenger kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice. Daarnaast kun je er voor kiezen om je boardingpass en alle vluchtinfo over je vlucht te ontvangen via Facebookv Messenger.

Klik hier voor contact met KLM via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met KLM via Facebook Messenger.
Rapportcijfer KLM Klantenservice: 1.4
1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 63 stem(men).

Beoordeel KLM Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KLM Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Erik Besseling op 6-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Beste KLM, wat een dramatische service. Vlucht zonder pardon geannuleerd en ik kan jullie via geen enkel kanaal bereiken. Online restitutie aanvragen lukt niet en vervolgens wordt er doorverwezen naar KLM reserveringen of je travel agent. Na inmiddels meerdere pogingen jullie telefonisch te bereiken is de aanvraag nog steeds in gang gezet. Schandalig! Ik was altijd zo te spreken over jullie service maar hiervoor is 1 ster nog teveel. In één woord jullie organisatie: KANSLOOS!
  • Beoordeeld door Inge op 1-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt gewoon niet door de wachtrij telefonisch komen van de klantenservice.
Je wordt er na een paar minuten uitgegooid terwijl je wordt gewaarschuwd dat de wachtrij 30 minuten is,. Dan wil je zelf de keuze hebben of je wel of niet zo lang wacht maar dat kan niet want je wordt eruit gegooid. Als je dan een what's app bericht naar hun what's app nummer stuurt, krijg je weer een app terug met algemene info en doorverwijzing naar hun website. Je krijgt geen bevestiging dat jouw persoonlijke vraag in behandeling wordt genomen. Natuurlijk snap ik dat deze tijd van Corona voor iedereen moeilijk is maar zorg voor een goede communicatie en doe wat je zegt of belooft als bedrijf . er staat 24/7 bereikbaar . Dat is nu natuurlijk niet zo... ze zijn nl. helemaal NIET meer bereikbaar.
  • Beoordeeld door louk op 30-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik wacht sinds 19 maart op geld retour. Non communcatie.. En dat na 35 jaar klant te zijn.
  • Beoordeeld door QC op 29-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alleen maar excuses en geen restitutie vanaf april.
  • Beoordeeld door Vermeulen op 28-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service van onze zogenaamde blauwe trots! Wacht al sinds 28 april op restitutie van mijn geld. Niet te bereiken via welk medium dan ook. Geven dan zelf aan dat als restitutie langer dan 60 dagen duurt je contact op moet nemen met het Contact center..... Helaas is dat niet te "contacten"
Vragen ze zich ook nog af waarom mensen klagen over de geleverde service.
Ga zo door KLM hoef je straks geen geld meer te retourneren omdat je dan niet meer bestaat!
  • Beoordeeld door Laurentius Kerren op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Is toch jammer KLM was een prachtig bedrijf, dat zich helemaal door die Air France heeft laten inpalmen. Niks meer te zeggen wel de winsten die ze nog maakte naar die Franse Aasgieren moesten overmaken. Nu krijgen ze 3 miljard van onze staat, dat zijn wij de burgers die dat moeten betalen, grote schande dat onze regering niet heeft uitgehouden dat er geen ontslagen mogen vallen. Dit is al fout een, fout twee, dat de belasting betalende burger die KLM op de been houd nu moet bedelen om hun eigen geld terug te krijgen omdat ze niet kunnen reizen vanwege Covid-19. Geef ons het geld terug waar we ook recht op hebben, en niet maanden moeten wachten hierop.
Of is het geld al op de rekening van die Aasgieren in Frankrijk gestort?
Hierbij doe ik dan ook een dringend verzoek "KLM" LAAT ONS HIER IN NEDERLAND niet in de kou staan, stort het geld direct teug naar onze rekening dat is ons recht.
  • Beoordeeld door Imalda Dragt op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het lijkt wel onmogelijk om met de KLM in contact te komen. Mail, WA, bellen allemaal tevergeefs.
  • Beoordeeld door Jan Holla op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

hopeloos om contact te krijgen, met name een simpel medium als email lukt totaal niet, laat staan je betaalde geld terugkrijgen. WAARDELOOS !!!!!! EN NIET EENS EEN 1 WAARD
  • Beoordeeld door Hans de Bos op 16-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

het is niet te doen om restitutie aan te vragen voor een gannuleerde vlucht; overal lopen we vast op de aangegeven site waar het zou moeten kunnen. Ik zou het normaal vinden om automatisch mijn geld terug te krijgen voor een geannuleerde vlucht.
  • Beoordeeld door ron op 16-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

dag beste klm, jullie bereikbaarheid is een lachertje, die is er niet, niet via de telefoon, whatsapp, facebook, ik wil graag weten of ik mijn dochter via vlucht KL (o)592 op 2 augustus vanuit johannesburg naar amsterdam kan laten vliegen, zodat ze op tijd is voor de bruiloft van haar zus op 28 augustus.
Graag op een of andere manier snel contact voordat de vlucht vol zit.
groeten ron een bezorgde vader
  • Beoordeeld door Arie op 14-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Hopeloze service,
Betaling voor ticket is al 11 dagen bij KLM maar nog steeds geen ticket noch bevestiging dat ticket gaat komen. Keer op keer contact maar wordt door vertragingstactiek aan het lijntje gehouden.
Daarom maar bestelling geannuleerd maar KLM blijk onbereikbaar voor commentaar.
Nergens is een e-mail adres te vinden voor indienen van een klacht, schande!!
Service is eigenlijk -2
  • Beoordeeld door Henk Berghs op 27-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

We dienen onze vlucht om te boeken. We hebben EMD vouchers ontvangen maar kunnen deze niet invoeren. Wat denk je dan? KLM bellen, lijkt me logisch toch. Bij de telefonische wordt je eruit gegooid na de melding de wachttijd is langer dan 30 minuten. Geprobeerd midden in de nacht, zelfde liedje. What's app? Geen reactie. Messenger,. geen reactie...
Zal de paus maar bellen, maak ik waarschijnlijk meer kans iemand aan de lijn te krijgen.
  • Beoordeeld door Maria op 26-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb gisteren 2 mails gehad van vluchtinfo met de mededeling dat mijn vlucht naar Bonaire die ik in januari had geboekt is gecanceld. Ik heb dus een voucher aangevraagd waarvoor ik een ID heb ontvangen. Ik kreeg pas veel later te horen dat mijn vlucht was omgeboekt en er toch werd gevlogen op die dag. Mijn boekingscode is intussen niet meer geldig om in te loggen en ik kan op geen enkele manier de klantenservice bereiken> Heb vandaag op mijn verjaardag langer dan 40 min in de wachtstand gehangen om te kijken of iem me zou kunnen helpen deze situatie weer recht te trekken. Helaas is KLM's klantenservice onbemand/onbezield en kunnen bots menselijke taken bij lange na niet overnemen
  • Beoordeeld door Peters op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waar ik ook info vraag via whatsapp opbel of via facebook, overal een dichte deur. dat is al dagen zo maar ze vragen we wel heb je een boekingscode. Wel ik heb nog niet geboekt maar WIL DAT WEL, dus ik heb ook geen code. Ga ik naar het kantoor in Paramaribo dan moet ik op ruim 3 meter van een medewerker zitten, die achter een scherm zit met een mondkapje, ik heb er dus niks van begrepen en ik ga ook niet schreeuwen ik ben dus weer weggelopen. Kan verdorie iemand mij helpen ik wil een ticket boeken of is dat niet genoeg soms?
  • Beoordeeld door P. op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb en afwijzing ontvangen op mijn aanvraag voor een voucher van een "No reply"email, met de mededeling dat tickets gebruikt zijn. Echter u heeft alle vluchten geannuleerd.
Dit doet kwade opzet vermoeden en een actief ontmoedigingsbeleid.
Hoe kan ik uw helpdesk bereiken? Zo stelt u de loyaliteit van de Nederlandse burger zeer op proef
  • Beoordeeld door Visser op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wij willen 2 vluchten wijzigen, maar via de site lukt dat niet. Contact met KLM is per telefoon, e-mail, Whatsapp en Messenger niet te doen. Krijgt een standaard antwoord waar op de site te kijken (allang geprobeerd), ook bij doorgeven van het boekingsnummer en volledige naam word je niet geholpen. Je hoort gewoon niks van ze. Ja, een algemeen berichtje "Het is momenteel erg druk... als je nog steeds hulp nodig hebt...". KLM is op deze manier een waardeloze airliner die staatssteun nìet verdient; als het zo moet, dan maar gewoon failliet laten gaan.
  • Beoordeeld door hopeloze reiziger op 18-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

KLM wijzigt en annuleert naar hartelust. Daar kom je achter bij inchecken. Ze zijn vervolgens niet bereikbaar, reageren ook niet via whatsapp. Waardeloos.
  • Beoordeeld door M.van Noort op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

40 minuten in de wacht kan ik ook voor de telefoon rekening een voucher krijgen.
  • Beoordeeld door G. Duivenvoorde op 12-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vlucht al twee maal geannuleerd zonder opgaaf van reden.
Zowel telefonisch als via WhatsApp niet te pakken te krijgen.
Wanhopig!!!!!!!
  • Beoordeeld door danny op 11-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch niet te doen, een email adres krijg je nergens om de nodige zaken aan te reiken.
echt niet te doen
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)
We verbinden je meteen door.