Let op! BudgetAir Klantenservice is momenteel telefonisch onbereikbaar.
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met BudgetAir? Laat ons je ervaringen met BudgetAir weten!
Beoordeel BudgetAir.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met BudgetAir? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Via het contactformulier van BudgetAir kan je vragen stellen over bijvoorbeeld de accommodaties die BudgetAir in hun pakket heeft. Zoals:
Klik op onderstaande link om het contactformulier van BudgetAir te openen.
Ga naar het contactformulier op de website van BudgetAirZoek je contact met een medewerker van BudgetAir? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.
Klik hier voor contact met BudgetAir via Facebook Messenger.Je kan op de website van BudgetAir vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:
Voorbeelden van veelgestelde vragen aan BudgetAir zijn of gaan over de volgende onderwerpen:
BudgetAir is actief op Facebook. Heb je een vraag? Bijvoorbeeld: Is ruimbagage bij mijn reis inbegrepen? Of komen er nog extra kosten bij mijn reis bij? Stel deze aan de klantenservice en een medewerker van BudgetAir komt er razendsnel op terug. Ook post BudgetAir regelmatig aantrekkelijke reisdeals met de hoogste kortingen en de meest fantastische bestemmingen en inspirerende ideeën. Meld je aan of maak een account aan.
Klik hier voor contact met BudgetAir via Facebook.Om je boekingen zelf te kunnen beheren kan je een account aanmaken bij BudgetAir. Vul je voor- en achternaam en je emailadres in, verzin een wachtwoord en klik op de button 'Maak een account aan.'
Klik op de blauwe tekst 'Maak een account aan'De webcare afdeling van BudgetAir is onder andere te vinden op Twitter. Als je een vraag of opmerking hebt kun je hen hier een berichtje sturen. BudgetAir zal je dan zo snel mogelijk van dienst zijn. Het Twitteraccount kun je volgen via @Budgetair.
Klik hier voor contact met BudgetAir via Twitter.Palmbomen, witte stranden, prachtige bergen, en de mooiste hotels … Je ziet ze allemaal voorbij komen op de Instagram feed van BudgetAir. Verder kun je hier ook regelmatig kans maken op leuke prijzen! Volg hen op Instagram om niks te missen, #budgetair.
Klik hier voor contact met BudgetAir via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 20 beoordelingen.
Ik zou in het vervolg liever 50 euro meer betalen dan bij Budgetair boeken.
Onze retourvlucht werd met een week verschoven en vanaf een andere luchthaven.
Telefonisch niet bereikbaar en via mail totaal geen welwillende reacties om te helpen. Het leek eerder een soort email bot.
Na er 20 keer achteraan gemaild te hebben, annuleren ze je vlucht en mag je zelf last minute een veel duurder ticket boeken. Nul hulp of compensatie.
Ik zou iedereen er van willen behoeden hier te boeken.
Krijg geen enkel contact!!!
HEB ZEKER AL DERTIG MAILS VERSTUURD OM TERUGBEALING TICKET WEGENS ANULERING CORONA
HEB CONTACT GENOMEN MET VLIEGTUIGMAATSCHAPPIJ UAI
GELD IS REEDS LANG TERRUGGESTORT MAAR BUDGETAIR WEIGERT MIJN TICKET TERUGTEBETAL
ANNULERING NR BBE-135214
HEBBEN ALLANG BELOOFD MIJN TICKET TERUG TE BETALEN ZOU TIENTAL DAGEN DUREN MAAR IS ALMAANDEN GELEDEN
ALTIJD VERZINZELS OM TE REKKEN EN TREKKEN ALLE GEVRAAGDE INFO IN OERDE GEMAAKT MAAR NU ZELFS GEEN ANTW OP MAIL
KAN ZELFS GEE CONTACT MEER MAKEN TICET STAAT OP NAAM OLHA DEMCHENKO
VLUCHT
Alleen chatcontact mogelijk, enkel in het engels. Je moet lang wachten voordat je iemand te pakken krijgt.
zeer klantonvriendelijk. Dit is bewust beleid om zo min mogelijk last te hebben van klanten. Dat je klanten hiermee schoffeert en wegjaagt maakt kennelijk niets uit
staan je gewoon niet te woord
Waardeloze klantenservice die niet telefonisch bereikbaar is, maar ook niet reageert op e-mails, de enige door hen toegestane manier van contact zoeken.
Het is schandalig dat je als bedrijf jezelf een houding naar je klant kun aannemen door gewoon de stekker uit de telefoon te trekken. Gewoon een dikke vinger naar je klanten (velen zullen ex-klanten worden). In het geval van service verlening ga je pas merken wat een bedrijf waard is.
Gewoon totaal onbereikbaar, communicatie nul. Hier zouden bedrijven niet mee weg moeten komen.
Niet bereikbaar. Geen antwoord op mijn mails (meervoud, jawel). Geen reactie op berichten via contactformulier. Waardeloos dus!
Nooit meer boeken via budgetair!!!
Geen goed woord over voor Budget air.
In Dez de 4de 2019 had ik een reis geboekt naar Canada, mijn terug reis zou zijn18 juli. met Icelandair
Helaas door Corona, geannuleerd ook bij een andere maatschappy het zelfde, maar die hebben mij grandioos geholpen. Wat ik dus van Budget air niet kan zeggen. Ik werd af gescheept met een voucer van 229.00 euro, mijn koffer en stoelen die ik geboekt had krijg ik ook niet terug. .De voucer is 3 jaar geldig, voor die prijs kan ik niet vliegen en gezien mijn gezondheid zal ik zo'n niet gouw meer maken.Heb een hoop onkosten gehad, die ik dus nergens kan verhalen.
Dus budget air, nu ben jij aan zet na al mijn mails die ik naar jullie al hebt verstuurd.
IK WIL MIJN GELD TERUG EN GEEN PAPIERTJE.
Mevr:F.M.Willemsen _ Piek
Slechts bedrijf
Oplichters!
Niet te bereiken. Ook niet via de website. Annuleren is niet mogelijk.
geen antwoord via niks is wel een klantenservice
Zeer slecht service
Al sinds april aan het wachten op mijn voucher (welke al in mei naar BudgetAir is gestuurd)
Geen telefoon contact
Geen email
Geen what app
Geen messenger
PFFFFF wat een slecht bedrijf
Zeer slecht. Telefonisch al maanden niet bereikbaar, op mail wordt niet gereageerd en de informatie die verstrekt wordt, klopt niet. Wacht al maanden op mijn geld van geannuleerde tickets. (Emirates geeft aan dat er nog niet eens een refund is aangevraagd). Heel heel slecht. Nooit meer budgetair!
Telefonisch niet bereikbaar en op email klacht komt alleen standaard bericht. Wacht al 4 maanden op mijn geld voor gecancelde vlucht.
Jarenlang bij budgetair geboekt. NOOIT MEER.
Ze wijzigen schofterig je geboekte vluchten
Vervolgens zijn ze compleet (!) onbereikbaar: geen callcenter tijdens in Juli vanwege Covid-19 en email contact duurt 2.5 week voordat ik eerste reactie heb ontvangen
We hebben geboekt op 1 juli t/m 25 juli 2020 4 tickets naar Cario en ik een e-mail naar jullie op gestuurd en ik heb tot nu toe niks gekregen van jullie
Klantenservice niet bereikbaar, totaal niet behulpzaam.
Budget m'n togus! Zo duur als het maar kan! Maar dat zijn ze allemaal. Ik snap niet dat ze zichzelf allemaal budget noemen, terwijl ze dat niet zijn. Met klm vlieg ik net zo goedkoop (of duur).... tot ziens en bedankt
Beoordeel BudgetAir Klantenservice