Bellen met BudgetAir

Let op! BudgetAir Klantenservice is momenteel telefonisch onbereikbaar.

Waarom bellen met BudgetAir Klantenservice?

  • Je hebt een vraag aan BudgetAir over online inchecken.
  • Je wil weten hoe je iets kan wijzigen aan je geboekte tickets.
  • Je hebt een vraag over hand- en ruimbagage.
  • Je wil weten waarom je boekingskosten moet betalen.
  • Je hebt een klacht over BudgetAir.

Openingstijden telefonische klantenservice BudgetAir

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag 10:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer BudgetAir: 020 - 206 1918

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met BudgetAir? Laat ons je ervaringen met BudgetAir weten!
Beoordeel BudgetAir.

KvK gegevens BudgetAir

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34183071
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019478720
  • Statutaire naam: Budget Air BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met BudgetAir?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met BudgetAir? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met BudgetAir via een contactformulier.

Via het contactformulier van BudgetAir kan je vragen stellen over bijvoorbeeld de accommodaties die BudgetAir in hun pakket heeft. Zoals:

  • Wat doe ik als de accommodatie tegenvalt?
  • Welke verschillende kamertypes zijn er?
  • Zijn er voordeelkamers?
  • Uit welke verzorgingstypes kan ik kiezen?
  • Welke tijden kan ik in- en uitchecken?

Klik op onderstaande link om het contactformulier van BudgetAir te openen.

Ga naar het contactformulier op de website van BudgetAir Ga naar het contactformulier op de website van BudgetAir

Neem contact op met BudgetAir via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van BudgetAir? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.

Klik hier voor contact met BudgetAir via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met BudgetAir via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen BudgetAir.

Je kan op de website van BudgetAir vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:

  • Topvragen
  • Bagage
  • Online inchecken  
  • Wijzigen
  • Annuleren
  • Reisdocumenten
  • Stoelen  
  • Overig


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan BudgetAir zijn of gaan over de volgende onderwerpen:

  • Ik ben mijn kortingscode vergeten te gebruiken, wat nu?
  • Een gedeelte van mijn reis is met de trein/bus?
  • Heb ik een visum nodig voor mijn reis?
  • Hoeveel bagage mag ik meenemen?
  • Ik wil speciale bagage meenemen, hoe regel ik dat?
  • Ik wil extra ruimbagage bijboeken naast mijn huidige bagage
  • Mag ik een huisdier meenemen?
  • Handbagage regels Ryanair en Wizzair
  • Hoe kan ik online inchecken?
  • Wanneer kan ik online inchecken?
  • Ik kan niet online inchecken?
  • Online inchecken lukt niet bij Ryanair of easyJet
  • Kan ik vanuit het buitenland online inchecken?
  • Mag ik iemand anders op mijn ticket laten reizen en dus de naam aanpassen?
  • Hoeveel kost het om de datum van mijn ticket te wijzigen?
  • Hoe kan ik de datum van mijn vlucht wijzigen?
  • Mijn vlucht is gewijzigd door de airline
  • Mijn titel is fout, ik ben niet getrouwd (MRS/MS)
  • Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
  • Kan ik mijn ticket annuleren?
  • Wat kost het om mijn boeking te annuleren?
  • Er staat geen e-ticket nummer op mijn E-ticket?
  • Wanneer ontvang ik mijn e-ticket?
  • Heb ik een visum nodig voor mijn reis?
  • Er staan geen spaties tussen mijn namen?
  • Ik kan mijn e-ticket niet vinden
  • Ik heb geen boekingsbevestiging gekregen, maar ik heb wel betaald.
  • Moet ik mijn e-ticket printen of mag ik deze ook op mijn telefoon laten zien?
  • Mijn naam bevat leestekens/umlaut?
  • Moet ik mijn paspoort-gevens invullen?
  • Bevat mijn paspoortnummer het cijfer ‘0’ of de letter ’O’?
  • Wat is mijn stoelnummer?
  • Ik wil mijn stoel wijzigen
  • Hoe kan ik een stoel reserveren?
  • Klachten of suggesties? Laat het BudgetAir weten.
  • Ik ben mijn kortingscode vergeten te gebruiken, wat nu?
  • Ik kan mijn kortingscode niet vinden
  • Er wordt een stop getoond op mijn e-ticket, wat betekent dat?
  • Ik heb vertraging opgelopen tijdens mijn reis, heb ik recht op een vergoeding?
  • Een gedeelte van mijn reis is met de trein/bus?
  • Waarom moet ik boekingskosten betalen?
  • Ik kan mijn kortingscode niet verzilveren
  • Ik heb een factuur nodig, hoe kan ik die verkrijgen?
  • Ik wil bedrijfsgegevens toevoegen aan het betaaloverzicht
  • Hoe lang van tevoren moet ik op de luchthaven zijn?
  • Hoe kan ik een maaltijd reserveren?
  • Ik heb mijn vlucht gemist
  • Hoe kan ik mijn Frequent Flyer Nummer toevoegen aan mijn boeking?
Ga naar de veelgestelde vragen van BudgetAir Ga naar de veelgestelde vragen van BudgetAir

Neem contact op met BudgetAir via Facebook.

BudgetAir is actief op Facebook. Heb je een vraag? Bijvoorbeeld: Is ruimbagage bij mijn reis inbegrepen? Of komen er nog extra kosten bij mijn reis bij? Stel deze aan de klantenservice en een medewerker van BudgetAir komt er razendsnel op terug. Ook post BudgetAir regelmatig aantrekkelijke reisdeals met de hoogste kortingen en de meest fantastische bestemmingen en inspirerende ideeën. Meld je aan of maak een account aan.

Klik hier voor contact met BudgetAir via Facebook.

Maak een account aan

Om je boekingen zelf te kunnen beheren kan je een account aanmaken bij BudgetAir. Vul je voor- en achternaam en je emailadres in, verzin een wachtwoord en klik op de button 'Maak een account aan.'

Klik op de blauwe tekst 'Maak een account aan' Klik op de blauwe tekst 'Maak een account aan'

Neem contact op met BudgetAir via Twitter.

De webcare afdeling van BudgetAir is onder andere te vinden op Twitter. Als je een vraag of opmerking hebt kun je hen hier een berichtje sturen. BudgetAir zal je dan zo snel mogelijk van dienst zijn. Het Twitteraccount kun je volgen via @Budgetair.

Klik hier voor contact met BudgetAir via Twitter. Klik hier voor contact met BudgetAir via Twitter.

Neem contact op met BudgetAir via Instagram.

Palmbomen, witte stranden, prachtige bergen, en de mooiste hotels … Je ziet ze allemaal voorbij komen op de Instagram feed van BudgetAir. Verder kun je hier ook regelmatig kans maken op leuke prijzen! Volg hen op Instagram om niks te missen, #budgetair.

Klik hier voor contact met BudgetAir via Instagram. Klik hier voor contact met BudgetAir via Instagram.

BudgetAir Etihad AbuDhabi Challenge YT

Rapportcijfer BudgetAir Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 20 beoordelingen.

Beoordeel BudgetAir Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan BudgetAir Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door M op 13-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik zou in het vervolg liever 50 euro meer betalen dan bij Budgetair boeken.
Onze retourvlucht werd met een week verschoven en vanaf een andere luchthaven.
Telefonisch niet bereikbaar en via mail totaal geen welwillende reacties om te helpen. Het leek eerder een soort email bot.
Na er 20 keer achteraan gemaild te hebben, annuleren ze je vlucht en mag je zelf last minute een veel duurder ticket boeken. Nul hulp of compensatie.

Ik zou iedereen er van willen behoeden hier te boeken.
  • Beoordeeld door dimitra op 10-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krijg geen enkel contact!!!
  • Beoordeeld door DHOEY RUDIGER op 14-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

HEB ZEKER AL DERTIG MAILS VERSTUURD OM TERUGBEALING TICKET WEGENS ANULERING CORONA
HEB CONTACT GENOMEN MET VLIEGTUIGMAATSCHAPPIJ UAI
GELD IS REEDS LANG TERRUGGESTORT MAAR BUDGETAIR WEIGERT MIJN TICKET TERUGTEBETAL
ANNULERING NR BBE-135214
HEBBEN ALLANG BELOOFD MIJN TICKET TERUG TE BETALEN ZOU TIENTAL DAGEN DUREN MAAR IS ALMAANDEN GELEDEN
ALTIJD VERZINZELS OM TE REKKEN EN TREKKEN ALLE GEVRAAGDE INFO IN OERDE GEMAAKT MAAR NU ZELFS GEEN ANTW OP MAIL
KAN ZELFS GEE CONTACT MEER MAKEN TICET STAAT OP NAAM OLHA DEMCHENKO
VLUCHT
  • Beoordeeld door pascal op 17-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Alleen chatcontact mogelijk, enkel in het engels. Je moet lang wachten voordat je iemand te pakken krijgt.
zeer klantonvriendelijk. Dit is bewust beleid om zo min mogelijk last te hebben van klanten. Dat je klanten hiermee schoffeert en wegjaagt maakt kennelijk niets uit
  • Beoordeeld door Frederikus op 16-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

staan je gewoon niet te woord
  • Beoordeeld door Maarten op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze klantenservice die niet telefonisch bereikbaar is, maar ook niet reageert op e-mails, de enige door hen toegestane manier van contact zoeken.
  • Beoordeeld door Ronald Wijnveldt op 30-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is schandalig dat je als bedrijf jezelf een houding naar je klant kun aannemen door gewoon de stekker uit de telefoon te trekken. Gewoon een dikke vinger naar je klanten (velen zullen ex-klanten worden). In het geval van service verlening ga je pas merken wat een bedrijf waard is.
  • Beoordeeld door K op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon totaal onbereikbaar, communicatie nul. Hier zouden bedrijven niet mee weg moeten komen.
  • Beoordeeld door Henk op 25-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar. Geen antwoord op mijn mails (meervoud, jawel). Geen reactie op berichten via contactformulier. Waardeloos dus!
Nooit meer boeken via budgetair!!!
  • Beoordeeld door Riek Willemsen_Piek op 18-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen goed woord over voor Budget air.
In Dez de 4de 2019 had ik een reis geboekt naar Canada, mijn terug reis zou zijn18 juli. met Icelandair
Helaas door Corona, geannuleerd ook bij een andere maatschappy het zelfde, maar die hebben mij grandioos geholpen. Wat ik dus van Budget air niet kan zeggen. Ik werd af gescheept met een voucer van 229.00 euro, mijn koffer en stoelen die ik geboekt had krijg ik ook niet terug. .De voucer is 3 jaar geldig, voor die prijs kan ik niet vliegen en gezien mijn gezondheid zal ik zo'n niet gouw meer maken.Heb een hoop onkosten gehad, die ik dus nergens kan verhalen.
Dus budget air, nu ben jij aan zet na al mijn mails die ik naar jullie al hebt verstuurd.
IK WIL MIJN GELD TERUG EN GEEN PAPIERTJE.
Mevr:F.M.Willemsen _ Piek
  • Beoordeeld door A S Abdulrachman op 15-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechts bedrijf
  • Beoordeeld door Albert op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Oplichters!
Niet te bereiken. Ook niet via de website. Annuleren is niet mogelijk.
  • Beoordeeld door leo van saase op 24-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

geen antwoord via niks is wel een klantenservice
  • Beoordeeld door Martin op 20-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht service
Al sinds april aan het wachten op mijn voucher (welke al in mei naar BudgetAir is gestuurd)
Geen telefoon contact
Geen email
Geen what app
Geen messenger

PFFFFF wat een slecht bedrijf
  • Beoordeeld door Suzanne op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Telefonisch al maanden niet bereikbaar, op mail wordt niet gereageerd en de informatie die verstrekt wordt, klopt niet. Wacht al maanden op mijn geld van geannuleerde tickets. (Emirates geeft aan dat er nog niet eens een refund is aangevraagd). Heel heel slecht. Nooit meer budgetair!
  • Beoordeeld door Jose op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet bereikbaar en op email klacht komt alleen standaard bericht. Wacht al 4 maanden op mijn geld voor gecancelde vlucht.
Jarenlang bij budgetair geboekt. NOOIT MEER.
  • Beoordeeld door Reinoud op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ze wijzigen schofterig je geboekte vluchten
Vervolgens zijn ze compleet (!) onbereikbaar: geen callcenter tijdens in Juli vanwege Covid-19 en email contact duurt 2.5 week voordat ik eerste reactie heb ontvangen
  • Beoordeeld door Kolta op 17-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

We hebben geboekt op 1 juli t/m 25 juli 2020 4 tickets naar Cario en ik een e-mail naar jullie op gestuurd en ik heb tot nu toe niks gekregen van jullie
  • Beoordeeld door Ayse develi op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice niet bereikbaar, totaal niet behulpzaam.
  • Beoordeeld door Bastiaan Hopman op 26-01-2020
  • Rapportcijfer: 3

Budget m'n togus! Zo duur als het maar kan! Maar dat zijn ze allemaal. Ik snap niet dat ze zichzelf allemaal budget noemen, terwijl ze dat niet zijn. Met klm vlieg ik net zo goedkoop (of duur).... tot ziens en bedankt
Bel BudgetAir
020 - 206 1918
(Gebruikelijke belkosten)