We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Hertz Autoverhuur? Laat ons je ervaringen met Hertz Autoverhuur weten!
Beoordeel Hertz Autoverhuur.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Hertz Autoverhuur? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een serieuze vraag aan Hertz Autoverhuur die wat meer tijd kost? Stuur ze dan een email. Hertz beantwoordt je vraag zo snel mogelijk is via customer-relations-ne@hertz.com.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Hertz AutoverhuurHeb je een uitgebreide vraag of opmerking over Hertz, schrijf hen dan. Een medewerker van de klantenservice zal je vraag zo spoedig mogelijk behandelen. Het adres is:
Je kan op de website van Hertz Autoverhuur vragen per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:
(TIP!) Voor een algemene vraag aan Hertz Autoverhuur, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en
vervolgens op de blauwe button 'zoeken' te drukken.
Hertz heeft ook een Twitteraccount. Het laatste nieuws over autoverhuur vind je hier als eerste, en omdat alles op dit moment snel kan veranderen kan dat van pas komen. Twitter is meestal het snelste nieuwsmedium. Volg daarom Hertz op @ Hertz.
Klik hier voor contact met Hertz Autoverhuur via Twitter.Op haar Facebookpagina deelt Hertz alles wat je wil weten om bij hen een auto te huren. Je kan hier direct contact opnemen met hen. Geef die pagina daarom een like zodat je zelfs geen aanbieding van Hertz mist.
Klik hier voor contact met Hertz Autoverhuur via Facebook.Hertz heeft periodiek speciale aanbiedingen voor oplettende mensen. Laat hier je e-mailadres achter om deze in je mailbox te ontvangen. Daarna klik je op de gele button 'Aanmelden'.
Klik hier om de speciale aanbiedingen van Hertz te ontvangen.Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.
Niet berijkbaar
Ik wil graag een mailadres van de klantenservice dit is echter nergens te vinden en er is ook niemand die mij dat telefonisch door kan geven
Het cijfer 1 qua beoordeling krijgt Hertz klantenservice (customer relations) vanwege het feit dat:
1) Ze totaal niet reageren op een in hun ogen gesloten dossier (dossier 15413028)
2) De afdeling customer relations totaal niet telefonisch te bereiken is
3) De afdeling customer relations zich blijft verbergen achter het feit dat ik zogenaamd niet de verplichte verzekeringen afgenomen had
Mijn dossier gaat over een huurcontract waar de originele offerte een bedrag van +/- 800 EUR zou zijn (dagtarief, verplichte verzekeringen, locatietoeslag, BTW en alles) maar de daadwerkelijke afrekening was opeens +/- 1400 EUR.
Doodleuk was de dagprijs bijna verdubbeld (en hierdoor ook locatietoeslag en BTW stuk hoger).
Als ik dit uitleg dat het verschil de dagprijs is, word er gewezen op het feit dat ik de verplichte verzekering niet voor iedere dag had afgenomen.
Terwijl doodleuk in de offerte stond dat verzekeringen en alles WEL inclusief was.
Dossier geopend, eerste reactie was dat verzekeringen niet aangeschaft was dit had ik weerlegd en sindsdien TOTAAL GEEN reactie meer.
Ondertussen creditcard maatschappij gevraagd om bedrag te storneren, als dit niet lukt ga ik rechtsbijstand inschakelen.
Ik zou zeggen bedankt Hertz voor ongeveer 9 jaar met plezier gehuurd te hebben, maar dit was de druppel.
Ralph
Echte boeven als je bij Hertz in het buitenland ( Hetharow) een auto van ze huurt. Voor 2 dagen was ik ruim 2000 pound kwijt, ze schrijven het geld onterrecht af? zo ken ik ze niet , flessentrekkerij!!!
Beoordeel Hertz Autoverhuur Klantenservice