Bellen met DPD Pakketdienst

Waarom bellen met DPD Pakketdienst Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over het versturen van een pakket.
  • Je wil weten waar de dichtstbijzijnde pickup Parcelshop zich bevindt.
  • Je wil weten waar je pakket is.
  • Je wil weten hoe groot en zwaar een pakket mag zijn.
  • Je wil weten hoe laat je pakket wordt gebracht.
  • Je hebt een vraag over het retourneren van een pakket.
  • Je hebt een klacht over DPD Pakketdienst.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 17:30
  • Dinsdag 08:00 - 17:30
  • Woensdag 08:00 - 17:30
  • Donderdag 08:00 - 17:30
  • Vrijdag 08:00 - 17:30
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DPD Pakketdienst: 0900 3734663

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met DPD Pakketdienst via Facebook.

DPD Pakketdienst meldt alle kortingsacties op Facebook. Wil je een pakket versturen en profiteren van een aantrekkelijke aanbieding? Volg DPD Pakketdienst op Facebook. Verder kan je vragen stellen over het versturen en retourneren van pakketten aan hun klantenservice tijdens de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 17:30 uur. Je kan binnen een uur antwoord verwachten.

Klik hier voor contact met DPD Pakketdienst via Facebook.

Neem schriftelijk contact op met DPD Pakketdienst.

Schrijf je liever naar DPD Pakketdienst? Dat kan naar onderstaand adres:

  • DPD Pakketdienst
  • Cacaoweg 20
  • 1047 BM Amsterdam

Neem contact op met DPD Pakketdienst via Twitter.

Wil je met korting een pakket versturen? Volg DPD Pakketdienst op Twitter. Op deze manier mis je geen enkele aanbieding. Tevens kan je een bericht versturen naar hun klantenservice. Zij antwoorden in de regel binnen een uur.

Klik hier voor contact met DPD Pakketdienst via Twitter.

Contactformulier ontvanger

Verwacht je een pakket via DPD Pakketdienst en heb je een vraag over het bezorgmoment, wil je een wijziging doorgeven of heb je een andere vraag? Vul het contactformulier van DPD Pakketdienst in. Je hebt hiervoor je het pakketnummer nodig, dit nummer bestaat uit 14 cijfers en heb je per mail ontvangen.

Klik hier voor het contactformulier van DPD Pakketdienst als je een vraag hebt over een te ontvangen pakket. Klik hier voor het contactformulier van DPD Pakketdienst als je een vraag hebt over een te ontvangen pakket.

Contactformulier verzenders

Wil je een pakket versturen via DPD Pakketdienst? Gebruik hiervoor hun verzendformulier. Scroll naar beneden en vul alle gegevens in: e-mailadres, voor- en achternaam, bedrijfsnaam, onderwerp en je vraag. Eventueel je telefoon- en pakketnummer. Klik vervolgens op 'Verstuur'.

Klik hier om het verzendformulier van DPD Pakketdienst te openen. Klik hier om het verzendformulier van DPD Pakketdienst te openen.

Pickup Parcelshop zoeker

Wil je een pakket ophalen of versturen? Er is altijd een Parcelshop in de buurt. Toets je adres, postcode of plaats in. Op de kaart staat duidelijk aangegeven waar je een Parcelshop kan vinden.

Klik hier om de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop te vinden. Klik hier om de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop te vinden.

Pakketzoeker

Waar is je pakket? Het is makkelijk te bekijken bij DPD Pakketzoeker. Open het formulier en toets je pakketnummer van 14 cijfers in.

Klik hier om te zien waar je pakket is. Klik hier om te zien waar je pakket is.

Oma redt jouw vakantie met behulp van DPD

Rapportcijfer DPD Pakketdienst Klantenservice: 2.3
2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 15 stem(men).

Beoordeel DPD Pakketdienst Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DPD Pakketdienst Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Frank op 21-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ongelooflijk, wat een K*t bedrijf is dit!
Totaal onbereikbaar, als het dan toch nog lukt laten ze je een half uur wachten.
Als je dan eindelijk iemand hebt, dan weet men niks en wil men niks.
Het interesseert ze totaal niet wat de consequenties zijn van hun ongelofelijke slechte service! Meer dan 10 dagen op mijn leveranties wachten, doet ze helemaal niets!
Skippen dit bedrijf!
  • Beoordeeld door C. de Waardt op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Er werd op 8 december een pakket (enveloppe welke net niet door de brievenbus kon, ( bezorgd) Het betreffende pakket werd gedumpt op de brievenbus of waarschijnlijker gezien mijn ervaringen met uw dienst, over het hek gesmeten en heeft de gehele nacht in een plas water gelegen. Openen was dan ook niet meer nodig want de i9nhoud viel er al uit toen ik het oppakte. Ik geloof niet eens dat er is aangebeld want we waren de gehele avond thuis. Ook al was dit wel het geval en de (bezorger) krijgt geen gehoor, laat je een pakket zo niet achter. Niet eens een ster waardig. Ik heb de review van uw mail g4eschreven maar ook dit verdient geen voldoende. na mijn tekst te hebben geschreven, moest ik naar google en kwam daar niet door.. Al met al geen beste beurt.
C. de Waardt
  • Beoordeeld door Reinette de Boer van der Holst op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag stond de bezorger met 1 pakket aan de deur en bij navraag waar het andere pakket bleef, zei de bezorger dat dit later bezorgd zou worden. Inmiddels is het ruim na de bezorgtijd en keek ik naar de link. Blijkt daar te staan: "Status : Het pakket kon niet worden geleverd op het opgegeven adres en is doorgestuurd naar een Pickup parcelshop. Zodra het pakket daar geleverd is, ontvang je een bericht."
Dit hoef ik niet te accepteren!! Ik ga de deur niet uit v.w. chronische aandoening dus de bezorger zorgt maar dat het thuis bezorgd wordt! Daar heb ik voor betaald.
  • Beoordeeld door Maria op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Had een vraag gesteld aan de domme chatbot, ik heb een mail gekregen dat er een vergeten pakket bij jullie ligt, er staat geen nummer bij, dus weet ook niet wat dit pakketje voor inhoud heeft. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ben eerder bedonderd door online site’s en ben nu erg voorzichtig en argwanend geworden. Zou graag willen weten wat of dit inhoud en of het klopt dat er een pakketje van mij klaarlicht?
  • Beoordeeld door Tims op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

met 1 woord: waardeloos!!! Beseft men hier wel dat ze producten hebben die van iemand anders zijn en dat ze dus een verantwoordelijkheid hebben om iig te kunnen vertellen wat er mis gaat en hoe mijn product bij mij terecht gaat komen!!!
  • Beoordeeld door H schillemans denticien op 17-11-2020
  • Rapportcijfer: 9

Prima bezorger
  • Beoordeeld door M op 9-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht volgens track en tracé zou de koerier tussen 17;17 en 18:17 langskomen ik ben heel de dag thuis geweest krijg ik om 18:17 mail dat ik niet thuis was BELACHELIJK
  • Beoordeeld door J.dedert op 26-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ronduit slecht niet complete zendingen of ze komen niet tobbers
  • Beoordeeld door Johanna op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 10

Na een verkeerd bezorgde levering, nu heel tevreden. Pakket was keurig in de achtertuin achter het hekje neergezet.
Prima!
  • Beoordeeld door D.L. van Daele op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

waardeloze customer service.
Na 4 minuten in de wacht. te hebben gestaan wordt de verbinding verbroken.
  • Beoordeeld door Jaap van der Kooij op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Er wordt niet gedaan wat men beweert.
Volgens track en trace zou men op donderdag een pakje bezorgen. De hele dag thuis geweest, maar geen bezorgdienst. 's Avonds lag er wel een kaartje in dat men aan de deur was geweest. Men moet dan wel bellen lijkt me. De volgende dag zouden zij weer komen. Weer de hele dag thuis geweest. U raadt het al: een kaartje van de bezorger dat wij niet thuis waren. Blijkbaar weer niet gebeld en het kaartje gewoon in de bus gedaan. Daarna aangegeven dat het bij een Pickup punt werd gebracht. Daar ben ik zaterdag, maandag en vandaag geweest met als resultaat: geen pakketje.
Op track en trace staat nu dat het retour wordt gezonden. Dat is dus zeker niet na 7 dagen.
  • Beoordeeld door Tha op 17-06-2020
  • Rapportcijfer: 2

Op donderdag 11juni 20. (Mijn verjaardag)
Bezorgen bleek me op afstand te zien uit huis komen en mij heeft gevolgd tot waar ik was. Apart.

Toen ie naar mij toe kwam buiten, ik was bij de bushalte met mijn baby.
Bezorgen was heel onbeschoft en respectloos, bezorger verteld dat ie me geroepen had een paar keer buiten. (Bij mij op straat worden er werkzaamheden uitgevoerd, geen wonder dat je niks hoort dan de werkzaamheden.)

Hee boos kwam bezorgen tegen me schreeuwen en wilde het pakket naar me gooien, onacceptabel gedrag, ook nog met mijn kind er bij, en andere mensen zag het ook. Ik wilde het pakket nog aannemen als bezorgen het netjes afgehandeld had, zoals het hoort. Maar door zijn gedrag kon ik op die manier het pakket niet aannemen. Voelde me zelfs onveilig.

Hoop dat hier er wat mee
Gedaan wordt dat dit gedrag niet kan.
  • Beoordeeld door Sylwia op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wacht op een pakket uit Polen. Intercom werkt niet in mijn blok. Maar ik ben de hele tijd thuis. Ik schreef een bericht aan de koerier met mijn telefoonnummer en dat hij ook mijn buren kon vragen hem binnen te laten. Hij kwam twee keer, zegt dat ik niet thuis was en stuurde het pakketje automatisch naar Polen! Geen 7 dagen om op te halen, geen bericht! Is het omdat ik Pools ben? Drama!!! Natuurlijk moet ik de kosten van het opnieuw verzenden dragen! Erg verdrietig!
  • Beoordeeld door A, Roomer op 12-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg een mail dat mijn pakket bezorgd is, maar heb geen bezorger gezien dus waar is mijn pakket
  • Beoordeeld door Pauline op 7-05-2020
  • Rapportcijfer: 2

Bezorger kan eerst pakje niet vinden. Smijt met pakketten door de bus, ronduit onbeschoft !! Wilde mss later nog ff terug komen????Na een zoekaktie mijn.pakket 250 euro waarde en breekbaar, gevonden, ook onzachtzinnig mee omgegaan!! Bijzonder onaardig type ! Vreselijk autoritair en ongeinteresseerd! Als t kan zal ik dpd vermijden, al eerder dit akelige type aan de deur gehad!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)