We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met DGB Energie? Laat ons je ervaringen met DGB Energie weten!
Beoordeel DGB Energie.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met DGB Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Neem contact op met DGB Energie via e-mail. Stuur je e-mail naar het volgende adres: info@dgbenergie.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar DGB EnergieAls je niet direct een antwoord nodig hebt op je vraag of opmerking dan kun je contact opnemen met DGB Energie via het contactformulier op hun website. Helaas staat hier niet vermeld binnen welke tijd je een reactie kunt verwachten.
Ga naar het contactformulier op de website van DGB EnergieHier een overzicht van de meestgestelde vragen aan DGB Energie:
Geen zin om zelf te bellen en in een wachtrij terecht te komen? Kies er dan voor om je te laten bellen oor DGB Energie. Vul het formulier in op de website van DGB Energie en ze bellen je zo spoedig mogelijk op.
Laat je terugbellen door DGB EnergieRapportcijfer is gebaseerd op 9 beoordelingen.
Zeer slecht bereikbaar. Telefoonnummer niet bereikbaar?? Op de mail wordt niet gereageerd. Incasso's worden doorgevoerd zonder dat onze klanten aangesloten zijn bij DGB. Ondanks dat een andere energieleverancier aangeeft dat de klant nog steeds bij hun zit en niet bij DGB. Geen enkel overleg mogelijk, we worden niet teruggebeld of terug gemaild. Vreselijk gewoon. Niet in zee gaan met deze partij!!
uitstekend
Namens DGB is mij eind september 2022 een contract aangeboden voor een vast maandelijks termijnbedrag voor gas en stroom tot 1 januari 2024. De eerste week in oktober stuurt DGB leveringsvoorwaarden met de melding dat ik met miv 5 november hun klant ben. Op 10 november schrijft DGB 2 hoge bedragen (i.e. 4 x het afgesproken termijnbedrag) van mijn rekening, zijnde voorschotten voor gas en stroom. Gebeld en ge-e-maild leidde tot niets anders dan dat zij vanwege de hoge stijging van gas en stroom besloten hadden hoge voorschotten te innen. Dat ik eind september een contract had ondertekend voor een vast maandelijks tarief en waarin geen melding is gemaakt van maandelijkse voorschotten, werd afgedaan met de melding dat de leveringsvoorwaarden die mij in oktober zijn toegestuurd, leidend zijn. Heb tot 4 x toe verzocht om opheffing van automatische betaling: geen reactie gekregen. Heb gebeld; kreeg als antwoord dat opheffing niet zomaar gaat; de reden werd niet uitgelegd. Heb de bedragen gestorneerd. DGB hiervan in kennis gesteld en verzocht waarom zij zich niet houden aan het contact dat wij hebben afgesloten. Geen reactie hierop. Wordt wel gebombardeerd met betalingsherinneringen en incassoverzoeken. Zie dan in mijn bankoverzicht dat DGB opnieuw voorschotten over de maand november en nu ook december wil innen; ik weiger dat en stel een blokkade in. Middels een uitgebreide e-mail DGB hiervan in kennis gesteld en meegedeeld dat ikzelf het vaste termijnbedrag voor gas en stroom overmaak. Voorts gemeld dat ik een klacht heb ingediend bij de Geschillencommissie. Wederom geen inhoudelijke reactie van DGB; wel incassoverzoeken met daarin vermeld hoge aanmaningskosten. Heb DGB gevraagd om mij uit te leggen op basis waarvan zij automatisch hoge voorschotten hebben geïnd van mijn rekening; immers, de leveringsvoorwaarden die zij in oktober hebben opgestuurd en die naar hun mening leidend zijn, zijn niet door mij ondertekend en daaruit concludeer ik dat hun handelwijze onrechtmatig is. Wanneer ik vraag om mij het contract te sturen dat mij in september is aangeboden en door mij is ondertekend, krijg ik als antwoord dat dit contract ter behandeling is overgedragen naar de afdeling Acceptatie; ik wijs DGB erop dat al hun en mijn correspondentie door mij wordt doorgesluisd naar de Geschillencommissie. Op dezelfde stuurt DGB mij een bericht met de mededeling dat ik te kennen heb gegeven dat ik terug wil naar mijn vorige energieleverancier en dat zij daarom aan mijn vorige leverancier hebben gevraagd om mij met terugwerkende kracht als klant terug te nemen (de volgende dat stuurt mijn vorige leverancier een bericht dat zij hierop zijn ingegaan.). Ik laat DGB weten dat hun suggestie een aperte onwaarheid is en dat ik dat nimmer heb aangegeven. Ik verzoek om teruggave van de door mij betaalde termijnbedragen over de maanden november en december, alsmede om de€ 190.00, zijnde de tegemoetkoming van de overheid over de maand december. Ik ontvang 3 facturen, waar ik geen wijs uit kan worden, maar waar wel uit blijkt dat ik geld ontvang. Een paar dagen later worden er op 2 bedragen op mijn rekening gestort; bij optelling komt dat neer op de € 190,00, alsmede de 2 vaste termijnbedragen. Nu DGB niet meer mijn energieleverancier is en dat DGB mij heeft uitbetaald, heb ik helaas geen grond meer om mijn klacht bij de Geschillencommissie door te zetten. Ik vind het triest en uiterst zorgwekkend dat DGB met deze handelwijze wegkomt.
Ze zijn heel kloten zijn oplichters nemen telefoon niet op is steeds buitengebruik super klootzakken zijn het krijgt afrekening 1500 euro terwijl gewoon maand bedrag hebt en huis van 25 vierkante meter hebt studio woning
Ik ben door jullie benaderd op een onvriendelijke manier. En deet zich voor als mijn eigen energie bedrijf waar ik zit. En ben bijna onterecht overgenomen. Heb van jullie een mail gehad met een bijlage. Durf die niet te openen, omdat ik dan bij jullie geactiveerd word, wat ik helemaal niet wil. Ik wil dat jullie zo snel mogelijk mijn gegevens verwijderd. Want ik blijf bij mijn eigen energie Maatschappij.
Mvg. M. Bruijn
wil mijn aanbieding(3015712) afzeggen maar mail en telefoon word niet beantwoord,veel duurder dan mijn huidige leverancier
Heel slecht mail en telefoon worden niet beantwoord geen contact mogelijk
altijd goede levering duidelijke inzi
Super slecht geen enkele reactie op mails !
Beoordeel DGB Energie Klantenservice