DGB Energie Klantenservice

Rapportcijfer DGB Energie klantenservice: 1 » Lees beoordelingen (1)

Bellen met DGB Energie

Waarom bellen met DGB Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van DGB Energie.
  • Om klant te worden van DGB Energie.

Openingstijden telefonische klantenservice DGB Energie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DGB Energie: 0523 683 339

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met DGB Energie? Laat ons je ervaringen met DGB Energie weten!
Beoordeel DGB Energie.

KvK gegevens DGB Energie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 08173412
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019244592
  • Statutaire naam: DGB Energie BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met DGB Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met DGB Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met DGB Energie via e-mail.

Neem contact op met DGB Energie via e-mail. Stuur je e-mail naar het volgende adres: info@dgbenergie.nl. 

Klik hier om een e-mail te sturen naar DGB Energie

Neem contact op met DGB Energie via een contactformulier.

Als je niet direct een antwoord nodig hebt op je vraag of opmerking dan kun je contact opnemen met DGB Energie via het contactformulier op hun website. Helaas staat hier niet vermeld binnen welke tijd je een reactie kunt verwachten.

Ga naar het contactformulier op de website van DGB Energie Ga naar het contactformulier op de website van DGB Energie

Veelgestelde vragen DGB Energie.

Hier een overzicht van de meestgestelde vragen aan DGB Energie:

  • Kan mijn oude energieleverancier na de overstapdatum nog termijnbedragen in rekening brengen?
  • Hoe zeg ik mijn energiecontract bij DGB Energie op?
  • Zakelijk energiecontract bij DGB Energie?
  • Hoe stap ik over naar DGB Energie?
  • Overstappen naar DGB Energie: zelf mijn huidige leverancier opzeggen?
  • Hoe geef ik een klacht of suggestie door?
  • Hoe kan ik mij aanmelden voor “MijnPortaal”?
  • Hoe geef ik een verhuizing door?
  • Hoe geef ik mijn meterstanden door?
  • Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?
  • Wanneer incasseert DGB Energie het maandelijkse voorschot?
  • Ik wil klant bij jullie worden, hoe moet ik dit aanpakken?
  • Levert DGB Energie 100% groene stroom?
  • Wat is het verschil tussen het hoog- en laagtarief en het enkeltarief?
  • Wat zijn jullie tarieven?
  • Waarvoor betaal ik netwerkkosten?
  • Wat moet ik doen als ik een nieuwe meter krijg?
  • Moet groene stroom uit Nederland komen?
  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij DGB Energie?
  • Ik wil mijn voorschot wijzigen, hoe moet dit?
  • Wat is het verschil tussen vaste en variabele tarieven?
  • Informatievoorziening en gedragscodes
  • Hoe werkt de energiemarkt?
  • Hoe werkt een slimme meter?
  • Hoe ontstaat energie uit biomassa?
  • Is een slimme meter verplicht?
  • Wat is groene stroom?
  • Wie bepaalt in Nederland wat groene stroom is?
  • Wat is een Energieakkoord?
  • Wat is een slimme meter?
  • Wie plaatst de slimme meter?
  • Wat is biomassa?
  • Ik wil graag meer informatie over zonnepanelen. Kan DGB mij hierbij helpen?
  • Kan een zonnepanelensysteem op elk type dak geïnstalleerd worden?
  • Kan ik zonnepanelen via DGB Energie aanschaffen?
  • Hebben zonnepanelen noodzakelijk direct zonlicht nodig?
  • Hebben zonnepanelen onderhoud nodig?
  • Zijn er verschillende soorten zonnepanelen?
  • Kan ik bij DGB Energie salderen en terugleveren?
  • Waaruit bestaat een zonnepanelensysteem?
  • Welke mogelijkheden zijn er om zonnepanelen te financieren?
Ga naar de veelgestelde vragen van DGB Energie Ga naar de veelgestelde vragen van DGB Energie

Terugbelverzoek

Geen zin om zelf te bellen en in een wachtrij terecht te komen? Kies er dan voor om je te laten bellen oor DGB Energie. Vul het formulier in op de website van DGB Energie en ze bellen je zo spoedig mogelijk op.

Laat je terugbellen door DGB Energie Laat je terugbellen door DGB Energie

Item DGB Energie in Business Class (4-12-2016)

Rapportcijfer DGB Energie Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.

Beoordeel DGB Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DGB Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor DGB Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Goddijn op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht geen enkele reactie op mails !
Bel DGB Energie
0523 683 339
(Gebruikelijke belkosten)