DGB Energie Klantenservice

Rapportcijfer DGB Energie klantenservice: 2.3 » Lees beoordelingen (7)

Bellen met DGB Energie

Waarom bellen met DGB Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van DGB Energie.
  • Om klant te worden van DGB Energie.

Openingstijden telefonische klantenservice DGB Energie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DGB Energie: 0523 683 339

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met DGB Energie? Laat ons je ervaringen met DGB Energie weten!
Beoordeel DGB Energie.

KvK gegevens DGB Energie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 08173412
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019244592
  • Statutaire naam: DGB Energie BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met DGB Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met DGB Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met DGB Energie via e-mail.

Neem contact op met DGB Energie via e-mail. Stuur je e-mail naar het volgende adres: info@dgbenergie.nl. 

Klik hier om een e-mail te sturen naar DGB Energie

Neem contact op met DGB Energie via een contactformulier.

Als je niet direct een antwoord nodig hebt op je vraag of opmerking dan kun je contact opnemen met DGB Energie via het contactformulier op hun website. Helaas staat hier niet vermeld binnen welke tijd je een reactie kunt verwachten.

Ga naar het contactformulier op de website van DGB Energie

Veelgestelde vragen DGB Energie.

Hier een overzicht van de meestgestelde vragen aan DGB Energie:

  • Kan mijn oude energieleverancier na de overstapdatum nog termijnbedragen in rekening brengen?
  • Hoe zeg ik mijn energiecontract bij DGB Energie op?
  • Zakelijk energiecontract bij DGB Energie?
  • Hoe stap ik over naar DGB Energie?
  • Overstappen naar DGB Energie: zelf mijn huidige leverancier opzeggen?
  • Hoe geef ik een klacht of suggestie door?
  • Hoe kan ik mij aanmelden voor “MijnPortaal”?
  • Hoe geef ik een verhuizing door?
  • Hoe geef ik mijn meterstanden door?
  • Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?
  • Wanneer incasseert DGB Energie het maandelijkse voorschot?
  • Ik wil klant bij jullie worden, hoe moet ik dit aanpakken?
  • Levert DGB Energie 100% groene stroom?
  • Wat is het verschil tussen het hoog- en laagtarief en het enkeltarief?
  • Wat zijn jullie tarieven?
  • Waarvoor betaal ik netwerkkosten?
  • Wat moet ik doen als ik een nieuwe meter krijg?
  • Moet groene stroom uit Nederland komen?
  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij DGB Energie?
  • Ik wil mijn voorschot wijzigen, hoe moet dit?
  • Wat is het verschil tussen vaste en variabele tarieven?
  • Informatievoorziening en gedragscodes
  • Hoe werkt de energiemarkt?
  • Hoe werkt een slimme meter?
  • Hoe ontstaat energie uit biomassa?
  • Is een slimme meter verplicht?
  • Wat is groene stroom?
  • Wie bepaalt in Nederland wat groene stroom is?
  • Wat is een Energieakkoord?
  • Wat is een slimme meter?
  • Wie plaatst de slimme meter?
  • Wat is biomassa?
  • Ik wil graag meer informatie over zonnepanelen. Kan DGB mij hierbij helpen?
  • Kan een zonnepanelensysteem op elk type dak geïnstalleerd worden?
  • Kan ik zonnepanelen via DGB Energie aanschaffen?
  • Hebben zonnepanelen noodzakelijk direct zonlicht nodig?
  • Hebben zonnepanelen onderhoud nodig?
  • Zijn er verschillende soorten zonnepanelen?
  • Kan ik bij DGB Energie salderen en terugleveren?
  • Waaruit bestaat een zonnepanelensysteem?
  • Welke mogelijkheden zijn er om zonnepanelen te financieren?
Ga naar de veelgestelde vragen van DGB Energie

Terugbelverzoek

Geen zin om zelf te bellen en in een wachtrij terecht te komen? Kies er dan voor om je te laten bellen oor DGB Energie. Vul het formulier in op de website van DGB Energie en ze bellen je zo spoedig mogelijk op.

Laat je terugbellen door DGB Energie

Item DGB Energie in Business Class (4-12-2016)

Hoofdkantoor DGB Energie (adres)

Lange Spruit 1A Hardenberg 7773 NE Nederland
Rapportcijfer DGB Energie Klantenservice: 2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Beoordeel DGB Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DGB Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor DGB Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Rainy Thedens op 20-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Namens DGB is mij eind september 2022 een contract aangeboden voor een vast maandelijks termijnbedrag voor gas en stroom tot 1 januari 2024. De eerste week in oktober stuurt DGB leveringsvoorwaarden met de melding dat ik met miv 5 november hun klant ben. Op 10 november schrijft DGB 2 hoge bedragen (i.e. 4 x het afgesproken termijnbedrag) van mijn rekening, zijnde voorschotten voor gas en stroom. Gebeld en ge-e-maild leidde tot niets anders dan dat zij vanwege de hoge stijging van gas en stroom besloten hadden hoge voorschotten te innen. Dat ik eind september een contract had ondertekend voor een vast maandelijks tarief en waarin geen melding is gemaakt van maandelijkse voorschotten, werd afgedaan met de melding dat de leveringsvoorwaarden die mij in oktober zijn toegestuurd, leidend zijn. Heb tot 4 x toe verzocht om opheffing van automatische betaling: geen reactie gekregen. Heb gebeld; kreeg als antwoord dat opheffing niet zomaar gaat; de reden werd niet uitgelegd. Heb de bedragen gestorneerd. DGB hiervan in kennis gesteld en verzocht waarom zij zich niet houden aan het contact dat wij hebben afgesloten. Geen reactie hierop. Wordt wel gebombardeerd met betalingsherinneringen en incassoverzoeken. Zie dan in mijn bankoverzicht dat DGB opnieuw voorschotten over de maand november en nu ook december wil innen; ik weiger dat en stel een blokkade in. Middels een uitgebreide e-mail DGB hiervan in kennis gesteld en meegedeeld dat ikzelf het vaste termijnbedrag voor gas en stroom overmaak. Voorts gemeld dat ik een klacht heb ingediend bij de Geschillencommissie. Wederom geen inhoudelijke reactie van DGB; wel incassoverzoeken met daarin vermeld hoge aanmaningskosten. Heb DGB gevraagd om mij uit te leggen op basis waarvan zij automatisch hoge voorschotten hebben geïnd van mijn rekening; immers, de leveringsvoorwaarden die zij in oktober hebben opgestuurd en die naar hun mening leidend zijn, zijn niet door mij ondertekend en daaruit concludeer ik dat hun handelwijze onrechtmatig is. Wanneer ik vraag om mij het contract te sturen dat mij in september is aangeboden en door mij is ondertekend, krijg ik als antwoord dat dit contract ter behandeling is overgedragen naar de afdeling Acceptatie; ik wijs DGB erop dat al hun en mijn correspondentie door mij wordt doorgesluisd naar de Geschillencommissie. Op dezelfde stuurt DGB mij een bericht met de mededeling dat ik te kennen heb gegeven dat ik terug wil naar mijn vorige energieleverancier en dat zij daarom aan mijn vorige leverancier hebben gevraagd om mij met terugwerkende kracht als klant terug te nemen (de volgende dat stuurt mijn vorige leverancier een bericht dat zij hierop zijn ingegaan.). Ik laat DGB weten dat hun suggestie een aperte onwaarheid is en dat ik dat nimmer heb aangegeven. Ik verzoek om teruggave van de door mij betaalde termijnbedragen over de maanden november en december, alsmede om de€ 190.00, zijnde de tegemoetkoming van de overheid over de maand december. Ik ontvang 3 facturen, waar ik geen wijs uit kan worden, maar waar wel uit blijkt dat ik geld ontvang. Een paar dagen later worden er op 2 bedragen op mijn rekening gestort; bij optelling komt dat neer op de € 190,00, alsmede de 2 vaste termijnbedragen. Nu DGB niet meer mijn energieleverancier is en dat DGB mij heeft uitbetaald, heb ik helaas geen grond meer om mijn klacht bij de Geschillencommissie door te zetten. Ik vind het triest en uiterst zorgwekkend dat DGB met deze handelwijze wegkomt.
  • Beoordeeld door Joey op 21-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ze zijn heel kloten zijn oplichters nemen telefoon niet op is steeds buitengebruik super klootzakken zijn het krijgt afrekening 1500 euro terwijl gewoon maand bedrag hebt en huis van 25 vierkante meter hebt studio woning
  • Beoordeeld door M. Bruijn op 26-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben door jullie benaderd op een onvriendelijke manier. En deet zich voor als mijn eigen energie bedrijf waar ik zit. En ben bijna onterecht overgenomen. Heb van jullie een mail gehad met een bijlage. Durf die niet te openen, omdat ik dan bij jullie geactiveerd word, wat ik helemaal niet wil. Ik wil dat jullie zo snel mogelijk mijn gegevens verwijderd. Want ik blijf bij mijn eigen energie Maatschappij.
Mvg. M. Bruijn
  • Beoordeeld door g faro op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

wil mijn aanbieding(3015712) afzeggen maar mail en telefoon word niet beantwoord,veel duurder dan mijn huidige leverancier
  • Beoordeeld door Wp van Baaren op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht mail en telefoon worden niet beantwoord geen contact mogelijk
  • Beoordeeld door johannes op 31-07-2022
  • Rapportcijfer: 10

altijd goede levering duidelijke inzi
  • Beoordeeld door Goddijn op 3-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht geen enkele reactie op mails !
Bel DGB Energie
0523 683 339