Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Wij hebben veel extra geld uitgegeven voor luxere hotels in IJsland. De hotels waar we verbleven waren verre van luxe. Wat op zich geen probleem is, als onsdit van tevoren was verteld en ons extra betaalde geld hadden teruggekregen. Tui laat niets meer horen na mijn 2e mail waarin ik mijn geld terug vraag. Onbeschoft.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
HalloLees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Ik heb al weet ik hoe vaak een klacht in gediend bij de Stentor. Ik weet niet wat ik moet
doen om toch fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van mijn abonnement.
Al meer dan een jaar wordt vrijwel wekelijks de krant (zaterdag
abonnement) niet bezorgd. Deze moet ik keer op keer opvragen om dan
een bon uit te printen en het alsnog bij de winkel op te halen met
bon.
Er is iets ernstig mis met de bezorging en daar komt naar meerdere
klachten maar geen verbetering in. Ergens wordt de klacht dus niet
serieus genomen.
Er werd wel gezegd dat er niets aan te doen is als er geen bezorgers
genoeg zijn, maar daar mag de klant toch niet onder lijden.
Is er geen andere oplossing te verzinnen om bijvoorbeeld een kaart of
code af te geven dat ik dit sowieso standaard bij een verkooppunt kan
afhalen zonder steeds dit maar te moeten opvragen en af te wachten of
ik een bon krijg? Zoals vandaag heb ik het vanochtend direct gemeld,
maar 6 uur later nog geen bon ontvangen. Ook is er niets bereikbaar
via de mail. Echt slechte zaak. Is de enige optie dan maar om het
abonnement te beëindigen?
De bezorger heeft bij ons al 4 keer iets moeten bezorgen, en het is nooit goed gegaan. Iedere keer liegt hij over het feit, dat niemand thuis is. Wat een lui volk!!!Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Net weer lid geworden. Digitaal maar zaterdag wil ik een krant. Je begrijpt het al; die komt nu al twee weken niet. Dus een e-mail en ik krijg een bon. Maar ja, zo laat dat de krant overal is uitverkocht. Weer geen krant dus maar ook nog eens het ganse dorp langsgelopen!Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
En leuk detail; ik zoek op Tubantia in mijn e-mail. En wat vind ik daar? Een mail die ik in 2019 heb verstuurd naar Tubantia met precies dezelfde klacht. Toen heb ik mijn abonnement ook na een maand opgezegd omdat de krant niet kwam. Nu maar weer dus.
Ongehoord slecht.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Er is een pakketje naar mij toegestuurd vanuit een land in Midden Amerika. Dit pakket is nooit aangekomen. Ik heb na lange tijd een Track en Trace code gekregen van de verzender, deze ingevoerd in de post.nl T&T app en wat was er aan de hand? Post.nl zegt dat het pakket is aangeboden, een week op het ophaalpunt heeft gelegen, en op dat moment onderweg was voor retour afzender. Dit pakket is echter nooit aan me aangeboden. Geen mail, geen telefoontje, geen tekstje, geen app, geen briefje, helemaal niets.
Ik ben direct gaan bellen, eerst contact via de chat bot. Hierna na lang wachten en doorschakelen iemand aan de lijn gekregen die me vertelde dat ze dat pakket wel tegen konden houden. Dus ik blij een paar dagen wachten en dan nog maar eens bellen. Wachten doorverbonden worden etc. Hier kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was, dat wanneer pakketjes onderweg terug zijn ook post nl hier niets meer aan kan doen. Wat kan ik dan wel doen? Aangezien post nl niet de verzender is moet er in het land van herkomst een restitutie aanvraag worden ingediend door het betreffende post bedrijf. Wat kan ik dan doen hier in Nederland met de klacht over de bezorger die nooit dit pakket heeft aangeboden? Ik kan een klacht indienen bij de mevrouw aan de telefoon. Deze klacht wordt intern behandeld, hier zal ik niets van horen, maar de bezorger krijgt een foei. Dus dit gedaan. Hierna contact opgenomen met de verzender (privé pakket, geen bedrijf) deze heeft contact opgenomen met het postbedrijf daar. Deze zeggen dat ze alles goed hebben gedaan, dat hen niets te verwijten valt, en dat ze daarom geen schuld hebben en geen contact gaan opnemen met post nl. Dat moet de verzender maar in NL doen. Dus ik weer terug gebeld, en gechatbot en alles wat post nl wil dat ik doe. Veel mensen gesproken, meerdere keren is het gesprek "per ongeluk" vanuit de kant van de klantenservice beëindigd. Terug gebeld, terug gewacht. Gehoord van vele mensen hoe moeilijk en vervelend dit allemaal is, en weer een belofte wat ze nu wel kunnen doen. Ik zou documenten krijgen opgestuurd, en deze moeten retourneren etc etc. uiteraard belde ik na een tijdje weer terug en was er niemand die hier iets van wist, en was dat allemaal helemaal niet mogelijk.. De laatste belofte was op 27 September dat zodra ik telefonisch het bedrag door kon geven wat de verzender had uitgegeven, er vanuit de klantenservice een verzoek tot restitutie zou worden ingediend. Het resultaat daar kon de beste mevrouw niets over zeggen of post.nl betaald, of ik krijg te horen dat ze dat niet doen. en dan kan ik nog een schriftelijke klacht indienen. Na alles vandaag terug gebeld naar het nummer wat me was gegeven, met mijn case nummer bij de hand, hopend dat het nu eens goed zou gaan. Helaas werd ik eerst doorverbonden, terwijl ze inderdaad wisten wie en wat ik was, met alle info voor zich. Na wachten werd er weer opgenomen, na een tijdje was er eindelijk duidelijk wat er aan de hand was, en werd me verteld dat post.nl dit soort restituties niet doet, maar of ik een momentje heb, zodat ze even wat kan opzoeken. en het was direct stil. 10 minuten later ging de stilte over in een dial tone, na 10 minuten heb ik die erop gelegd en terug gebeld. 10 minuten later iemand aan de lijn, die alles weer kan zien, maar me niet kan helpen, doorverbonden met de afdeling buitenlandse pakketten. (of import, hoe het ook officieel mag heten) En wat zegt de volgende aardige mevrouw. Kosten kunnen we nooit vergoeden, we kunnen niets doen, de vorige mensen hebben dat allemaal niet kunnen beloven, we geven nooit geld terug, uw laatste case nummer is afgesloten, we kunnen een officiële klacht doorgeven, waarbij U wel op de hoogte wordt gehouden binnen 2 tot 5 werkdagen.
Probeer mijn klacht in te dienen wat niet lukt, niet via de telefoon alleen maar via gelijk contact 90 cent per minuut, via de chat ook niet, wordt ook weer door verwezen, het loLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Ijkt wel of jullie geen klachten willen horen.
2 keer gebeld, gewacht tot ik nummer 1 in de wachtrij was.Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
daarna werd ik beide keren opeens nummer 16 in de wachtrij.
Slechte service
Contact via email bijna onmogelijkLees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
Chatbot is waardeloos
Telefonisch alleen via een duur nummer €0,60/per minuut wachttijden lopen vaak op
De app werkt bijna nooit
WaardeloosLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Onbekwaam personeel, ze doen geen enkele moeite om te helpen. Hotel geannuleerd in mei 2022. Bevestiging ontvangen. Helaas is er 350.00 van de rekening afgeschreven. Ze geven niet thuis 24/7, bereikbaar me neus. Ik vrees dat ik kan fluiten naar me centenLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Slecht half uur in de wacht druk 1 voor Nederlands krijg je iemand met een Pakistaans accent in het Engels.Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)
Klachten worden niet opgelost.
Na drie keer het pakket nog niet afgeleverd mensen in US hebben 120 dollar betaald om pakket binnen 3 dagen op adres in Nederland te krijgen.
Dus niet vandaag 30 sept opgehaald week erna belachelijk.
U heeft mij bericht gestuurd dat ik vergeten heb om uit te checken. Ik moest naar een ophaalpunt. Als ik daar op "Bestelling ophalen" klik krijg ik te zien dat er een keuzedag van de NS voor mij klaar staat. Daar zijn al eerder grote problemen door gekomen. Ik kan het tegoed niet op mijn kaart zetten.Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)
Is daar een andere manier voor ?
Ik probeer al enige tijd mijn rekeningen op te zeggen.Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Dit lijkt onmogelijk
Komen afspraken m.b.t. leveringsvoorwaarden niet na.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Vorige week 1 dag geen krant ontvangen; deze week de hele week geen krant ontvangen; dit gemeld.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Wel een mail van u ontvangen, dat de krant na 12.00 uur bezorgd zal worden.
Geen krant gezien deze week!
Dienst Buitenland neemt telefoon niet op.Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
Om 13.45 uur gestart met proberen te bellen. 8 wachtende voor U. Na 20 min. Nog 4 wachtende voor ULees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Ander telefoon nummer : Er is momenteel 1 (EEN) wachtende voor U Na 20 minuten !!
U bent de eerst volgende ! Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft!
NU BEN IK EEN UUR BEZIG, MET DE VRAAG : ik wil mijn abonnement verlengen, kan veel beter even naar Breda rijden.
Zo te lezen ben ik niet de enige !! Geef een telefoon nummer dat WEL bestaat, en dat er medewerkers zijn.
Belachelijk dat er geen mail contact is zeker nu je 80 min. in de wacht moet zitten om contact te krijgen.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Er is een niet goed sluitende wijkkast van Ziggo. Per mail een foto door sturen is niet mogelijk. Ook het keuzemenu als je belt geeft niet de mogelijkheid 'overige vragen' in te toetsen. Vervolgens werd ik niet in de wacht gezet en had ik snel contact. Dat dan weer wel.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Er wordt niet echt gelezenLees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Standaard antwoorden
Als situatie complex en herhaling geeft geen alerte reacties
Er wordt steeds onderzoek ingesteld echter nooit antwoord
Telefonisch niet te bereiken en mailadres niet te vinden. Via vragen@greenchoice.nl lukt verzenden ook niet.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Ik wil klacht indienen over termijn tariefswijziging.
Per telefoon niet bereikbaar , per mail geen antwoord ,Lees alle beoordeling van Gemeente Langedijk (Dijk en Waard) Klantenservice (1)
Goedemiddag,Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
Er staat nergens een msiladres bij!!
Column van jullie Hoofdredacteur gelezen in de krant van vandaag.
Hij zou toch moeten weten, dat 'wat' een vragend voornaamwoord is en dat hij 'dat' bedoelt....
Medewerker weet niets over actuele discussie over tijdige aankondiging nieuwe energieprijzen (zoals Essent, Vattenfall, Tweede Kamer en ACM bij betrokken), verwezen naar Chat met medewerker maar ja, dat is steeds niet beschikbaar). Hopeloos, ook geen mailmogelijkheid.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Zeer slecht contact metcool blue, zit 16 min. Aan de telefoon en nog geen contact, waardeloze connectLees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Beste Romkes,Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Je hebt onlangs op onze website meteencontact.nl Albert Heijn Klantenservice beoordeeld.
Jouw beoordeling is goedgekeurd en geplaatst op onze website. Je kunt de beoordeling hier bekijken.
Bedankt voor je beoordeling,
Paul Mulder (meteencontact.nl)
Kreeg bovenstaande antwoord.
Beoordeling is op de site nergens terug te vinden.
AH belazerd de boel gewoon
In 3 weken geen krant is de bus gezien.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
2 keer een terug bel verzoek gedaan, geen opvolging gekregen.
Elke dag een melding: geen krant bezorgd, nul e-mail bevestigingen ontvangen.
2 chats gedaan met geen enkel resultaat
WIJ WILLEN HET AD LEZEN. Wij willen geen andere krant!!!!!
zijn jullie nou analfabeten of zo, waarvoor krijg ik geen antwoord op mijn vraagLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
ik stel jullie een simpele vraag, waarom ik als jarenlange vaste klant, met het zelfde pakket
meer moet betalen als de nieuwe klanten
is het voor jullie te hoog gegrepen, om voor de vaste klanten het abonnement aan te passen.
zodat ze de zelfde prijs voor een pakket betalen als de nieuwkomers.
ik heb de indruk dat jullie liever alleen maar nieuwe klanten willen hebben, en de oude laten stikken.
dit is een geweldig beleid, allemaal nieuwe klanten voor minder geld en de oude gaan overstappen naar een ander.
ik hoop voor jullie dat er een grote financiele buffer achter de hand is, anders zal ziggo met dit beleid gauw van de markt zijn.
Heyt is een GROF SCHANDAAL wat de gemeenten Heerlen zich tegen over de burger gedraagd.Lees alle beoordeling van Gemeente Heerlen Klantenservice (3)
Meer als 4maanden geleden heb ik een bestuurders kaard aangevraagt , maar tot op heden NIETS VAN GEHOORD OF GEKREGEN.!!!!
En het smoesje van wij hebben het druk ?? lijkt mij wel een beetje zwaar overdreven.!
KPN is slecht bereikbaar , per telefoon en een mail adres is er ook niet , ook het wijzigen of aanpassen van abonnement is digitaal niet mogelijk ook niet via Mijn KPN .Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)