Dagblad van het Noorden Klantenservice

Rapportcijfer Dagblad van het Noorden klantenservice: 2.2 » Lees beoordelingen (84)

Bellen met Dagblad van het Noorden

Waarom bellen met Dagblad van het Noorden Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Dagblad van het Noorden.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Dagblad van het Noorden

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07:30 - 17:00
  • Dinsdag 07:30 - 17:00
  • Woensdag 07:30 - 17:00
  • Donderdag 07:30 - 17:00
  • Vrijdag 07:30 - 17:00
  • Zaterdag 08:00 - 12:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Dagblad van het Noorden: ‎088 800 2000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Dagblad van het Noorden? Laat ons je ervaringen met Dagblad van het Noorden weten!
Beoordeel Dagblad van het Noorden.

KvK gegevens Dagblad van het Noorden

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 01016748
  • Vestigingsnummer (KvK): 000015253880
  • Statutaire naam: Mediahuis Noord B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Dagblad van het Noorden?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Dagblad van het Noorden? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via e-mail.

Neem contact op met het Dagblad van het Noorden via e-mail. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: contact@dvhn.nl

Klik hier om een e-mail te sturen naar Dagblad van het Noorden

Neem schriftelijk contact op met Dagblad van het Noorden.

Heb je iets inhoudelijks te melden aan Dagblad van het Noorden, schrijf hen dan.  De redactie reageert zo spoedig mogelijk. Het postadres is:

  • Dagblad van het Noorden
  • Postbus 60
  • 9700 MC Groningen

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Facebook Messenger.

Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Dagblad van het Noorden? Van maandag t/m vrijdag van 07:30 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten.

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Dagblad van het Noorden.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Dagblad van het Noorden:

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
  • Hoe stuur ik een artikel retour?
  • Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?
Ga naar de veelgestelde vragen van Dagblad van het Noorden

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Dagblad van het Noorden.

Dagblad van het Noorden brengt zeer regelmatig een nieuwsbrief uit met het meest actuele nieuws. Wil je altijd up-to-date zijn? Schijf je dan hier in. Je kunt voor meerdere versies kiezen.

Meld je aan voor de Dagblad van het Noorden nieuwsbrief.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Facebook.

Dagblad van het Noorden is actief op Facebook. Voor de updates van het laatste nieuws kan je deze pagina volgen. De redactie van Dagblad van het Noorden kan je hier ook opmerkingen en tips sturen. Blijf altijd goed geïnformeerd en like hun Facebook pagina @dagbladvanhetnoorden!

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Facebook.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Twitter.

Dagblad van het Noorden heeft ook een Twitteraccount. Het laatste nieuws ontvang je hier het eerste. Twitter is bijna altijd het snelste nieuwsmedium. Wacht daarom niet langer en volg hen op @dvhn_nl.

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Twitter.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Pinterest.

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Dagblad van het Noorden.

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Pinterest.

Youtube kanaal van Dagblad van het Noorden.

Wilt je zien of een abonnement op de papieren versie van Dagblad van het Noorden iets is voor jou? Zij hebben een YouTube kanaal. Via de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Dagblad van het Noorden’ kom je er. De actualiteiten altijd meteen binnen handbereik.

Ga naar het Youtube kanaal van Dagblad van het Noorden.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via LinkedIn.

Alleen al in Nederland staan er 4 miljoen mensen bij LinkedIn geregistreerd. Dat maakt de kans groot om op deze manier een baan te vinden. Ook Dagblad van het Noorden heeft hier een account. Wie weet vind jij jouw nieuwe baan via LinkedIn. Schrijf je daarom nu in!

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via LinkedIn.

Vakantieservice

Ga je met vakantie en wil de bezorging van de krant tijdelijk onderbreken? Maak gebruik van de vakantie service van Dagblad van het Noorden.

Klik hier voor de verhuisservice van Dagblad van het Noorden.

Wordt Elisa (31) uit Groningen de sterkste vrouw van NL?

Hoofdkantoor Dagblad van het Noorden (adres)

Sixmastraat 15 Leeuwarden 8932 PA Nederland
Rapportcijfer Dagblad van het Noorden Klantenservice: 2.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 84 beoordelingen.

Beoordeel Dagblad van het Noorden Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Dagblad van het Noorden Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door AJWolters op 29-07-2023
  • Rapportcijfer: 4

De gehele week geen krant ontvangen.Hier in het gehele dorp niet.
  • Beoordeeld door Kruize op 16-06-2023
  • Rapportcijfer: 4

Slechte bezorging .
Worden vaak vergeten.
Dat men geen telefoon opneemt bij de krant alleen computer stemmen
  • Beoordeeld door AWK op 4-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

krant wordt NOOIT op tijd bezorgd en daarna (uren later) alleen maar nadat je bezorgklacht hebt ingediend
heb dit al meerdere keren gemeld maar helpt niets
als je op voorhand al weet dat je niet aan verplichtingen kunt voldoen wees dan zo netjes om standaard een korting/compensatie toe te kennen
  • Beoordeeld door Kap Trechsel op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

krant wordt bij regen, vorst of sneeuw niet bezorgd.
  • Beoordeeld door h.werker op 10-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer onprofessionele klantenservice. Ze luisteren niet naar de klacht en sturen meteen een incassobureau op je af. Verder, ik bleef beleefd maar medewerker gooit de hoorn erop. Wil dus niet luisteren. Neem ook nooit meer producten af van het DvhN
  • Beoordeeld door Dijkema op 5-01-2023
  • Rapportcijfer: 3

Al 4 dagen geen krant ontvangen deze 1 e week van 2023 kan hem beter opzeggen kan ook geen telefonisch contact krijgen
  • Beoordeeld door Vermeijs op 19-12-2022
  • Rapportcijfer: 3

Slechte zaak. Na een aantal keren geen krant te hebben ontvangen en geen klantenservice kunnen bereiken dus geen klacht voor 12uur in kon dienen, ook na belofte restitutie niets verrekend dus. Jammer genoeg zit ik 3 jaar aan dit 2xpw abonnement vast. Maar als dit klaar is geen dvhn meer voor ons. Zoveel verschillende tel nr maar geen 1 die de juiste is of niet bereikbaar is. Pfffff
  • Beoordeeld door k. de vries op 19-11-2022
  • Rapportcijfer: 6

Ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee en ik ga mijn abonnement ga opzeggen.
De afgelopen maanden was het verschrikkelijk. Dan weer geen bezorging en dan weer een paar dagen wel. Bellen bellen en online doorgeven. Vooral op zaterdag is dit een aantal malen gebeurd. En dan spreek je iemand die zegt dat er vertraging is terwijl de krant geacht wordt om 08.00 in de bus te liggen. Hij komt nog wel meneer dus wachten en om 12.oo uur zijn ze weer niet bereikbaar. Gelukkig kreeg ik de toezegging dat de krant de volgende werkdag wordt nabezorgd maar dat gebeurt niet. En ik hoef de krant van zaterdag echt niet meer te ontvangen de volgende week, oud nieuws!!
U kunt omdat u abonnee bent ook de digitale versie inzien zegt men dan maar ik wil dat niet ! Ik wil een gedrukte krant lezen!
Er werd beloofd dat ik een gereduceerd tarief zou krijgen op de volgende factuur. Maar daar heb ik niets van gemerkt. Ik ga liever naar de winkel voor een los nummer dan nog verder genoegen te nemen met de gesodemieter. De medewerker op de servicebalie is overgen uitermate vriendelijk, ze kan er ook niks aan doen.
Sinds 1984 ben ik geabonneerd en het spijt me dat het zo moet eindigen. Boos, verontwaardigd, teleurgesteld!!!!!
  • Beoordeeld door rein hubel op 14-11-2022
  • Rapportcijfer: 4

U schrijft
Direct Contact
Maar met wie.????
Als ik vraag doorverbonden te worden met de redactie dan kan dat niet.,!!?
Ik bel met een verzoek aandacht te schenken aan een overleden persoon.
En wil niet op m'n mobiel uitleggen waarom
  • Beoordeeld door A de Jong op 5-11-2022
  • Rapportcijfer: 3

krant voor de zoveelste weer niet bezorgd.bezorger fiets doodleuk voorbij. Bellen is zinloos ALTIJD dezelfde k.t smoes die ik nu zelf wel kan drogen.Ik heb een abonnement genomen en betaal daarvoor . Waarom wordt d t er in uw voorwaarden niet vermeld dat bezorging niet mogelijk is of geef hiervoor een ruime vergoeding voor de ergenis en een ruimschoots vergoeding..Ook zou de overweging van een dagblad een idee zijn.Waarschijnlijk komt u dan wel u afspraken na
  • Beoordeeld door J.H. Schipper op 3-10-2022
  • Rapportcijfer: 4

Afgelopen zaterdag gemeld dat we geen krant hadden ontvangen. Gezegd werd dat de krant alsnog voor 17.00u zou worden bezorgd.
Eindresultaat: geen krant ontvangen! Vakantie bezorging op Terschelling was dit jaar ook niet ook mogelijk!
Een abonnement kost meer dan € 400 p.j.!! Als je belt sta je tijden in de wacht! Is het dan niet logisch dat je dan gaat overwegen het abonnement op te zeggen?
  • Beoordeeld door E.Gruppen op 1-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

2 keer gebeld, gewacht tot ik nummer 1 in de wachtrij was.
daarna werd ik beide keren opeens nummer 16 in de wachtrij.
Slechte service
  • Beoordeeld door Harm op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

5 maal gebeld met klantenservice, de domste antwoorden, als ze al antwoorden, de laatste was , ik kan u niet horen Toet Toet Toet enz. Nu begrijp ik waar om er organisaties zijn die voor jouw deze krant willen opzeggen, uiteraard tegen tegen een fee van ongeveer 30 euro!
  • Beoordeeld door Mulder op 6-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krant niet bezorgd op maandag 5 september, ruim optijd gemeld voor 10.00 uur.
Via chat met klantenservice de toezegging gekregen dat de krant dezelfde dag
tussen 12.00 en 14.00 alsnog bezorgd zal worden.
Helaas is deze afspraak niet nagekomen.
Ik wil graag een serieuze reactie van u over dit voorval.
Met vriendelijke groet Gerrit Mulder
  • Beoordeeld door K. Bos op 1-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

In 2 weken tijd 4x geen krant dvhn ontvangen. Na de klacht via de website ook geen enkele keer de krant door nabezorging ontvangen. Bij bellen naar de telefoonnummers op de website kom je alleen keuzemenu's tegen en kom je geen stap verder. Ook hierbij is het belachelijk dat je €0,90/min moet betalen voor een klacht over de nalatigheid van de krant.
  • Beoordeeld door A de Jong op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 3

Te vaak geen krant en klacht wordt niet correct afgehandeld
  • Beoordeeld door A de Jong op 2-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

Volgens mij gebeurt er niets met mijn klacht.al vier keer gemeld dat de krant van zaterdag niet bezorgd is.dat er problemen zijn met bezorging is wel bekend maar hier wil ik niet de dupe van worden.als service werd de krant van zaterdag op maandag nog afgeleverd. Het is dan oud nieuws en totaal niet interresant meer digitaal lezen is voor mij geen optie en totaal niet interresant in dien ik het nieuws digitaal wil lezen zijn er andere en betere mogelijkheden.Hopelijk is uw nieuws vermelding van betere kwaliteit als de bezorging, als u nog niet in staat bent om een krant op de het afgesproken tijdstip te bezorgen hoe betrouwbaar is dan de nieuws informatie van uw blad.Ook de door mij gemaakte kosten kopen van het grootste dagblad van Nederland en de gemaakte telefoonkosten oa veroorzaakt door het wachten op contact.Hopelijk weet u mij te op gemelde klachten een bevredigend antwoord te geven en niet het standaard verhaal wat u naar iedereen stuurd met een klacht
  • Beoordeeld door W.Borgers op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

In een woord slecht.
  • Beoordeeld door Jan Roggen op 25-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is belachelijk dat ik 90 cent p/m moet betalen als ik een bezorgklacht wil doorgeven. Het niet ontvangen vd krant
  • Beoordeeld door H op 11-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Mijn moeder heeft abonnement van het DVHN ,het abonnementsgeld was er vlot af, maar de bezorging is bagger. De krantenbezorger brengt gewoon geen krant, hij gaat haar deur gewoon voorbij, al meerdere keren gebeurt! Contact opgenomen met het DVHN , vele klachten ingediend, gemaild, via de chat, via de telefoon en DVHN doet niks om dit te voorkomen!! Zelfs de nabezorging komt niet, want dat is te duur, via de post kon wel, maar mijn moeder wil geen oude krant van 1 of 2 dagen eerder opgestuurd krijgen. Mijn moeder wilde haar geld terug, maar daar deden ze niet aan zeiden ze!!! Zij kon 3 extra kranten ter compensatie krijgen!! kranten die ze toch niet in de bus krijgt. Dit is een grove schande. Vanmorgen zaterdag 11 juni was ze om 5 uur uit haar bed, om de krantenbezorger op te wachten, en hij fietste doodleuk haar huis voorbij. Mijn moeder hem achterna, hij wist niet dat hij de krant bij haar moest bezorgen! Toen ze vroeg dat ze nog meerdere weken de krant kreeg, wist hij dat ook niet! En toen ze zei van: dan dien ik een klacht in tegen je, kreeg zij als antwoord: je doet maar!!!
Bedankt DVHN ( maar niet heus ) eerst haar lastig vallen met telefoontjes, om bij jullie een abonnement te nemen, en dan
geen krant, of er constant zelf achter aan moeten.

Service van jullie is waardeloos
  • Beoordeeld door Jpa wortelboer op 6-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Volstrekt waardeloze nabezorging.
Lees ook de reacties van andere abonnees. Een aanfluiting!
Helaas heb ik geen keuze, maar anders was ik allang geen abonnee meer.
JPA Wortelboer te
Glimmen
  • Beoordeeld door Hemmes op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Vanmorgen 28 mei geen krant .Gebeld! Wordt vanmiddag bezorgd Nee dus! Geen zaterdag krant .Is dit erg,nee,oorlog is pas erg,maar het is wel jammer.
  • Beoordeeld door Peter B op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Mijn digitale krant werkte niet meer en wilde een code hebben, niet vindbaar dus nieuwe aangevraagd .Deze kwam niet, maar niet getreurd even chatten met de krant. Na 10 minuten werd ik eruit gegooid zonder antwoord. Goed geregeld. Nog maar eens geprobeerd en na 22 minuten ben ik er mee opgehouden na weer niets gehoord te hebben.dus maar een mail gestuurd met een opmerking over het chatten en het verzoek voor een link.
Ook hier wacht ik nog steeds op antwoord.
De volgende dag weer een code aangevraagd maar nu wel gelijk een automatische link om te wijzigen.
Chatten is bedoeld om snel te reageren zodat betalende lezers geholpen worden.
  • Beoordeeld door henderikus hidding op 11-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch een bezorgingsklacht doorgeven slecht. Kies 1 en daarna moet je de postcode, huisnummer en dan ook nog beantwoorden met JA, en inspreken en als je verkouden bent, herkende de voice recognition de uitspraak niet. Maak hier een keuze menu van zodat je de postcode kunt intoetsen op de telefoon. Scheelt veel irritaties bij bellers.
  • Beoordeeld door Jannie Westerhof op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zaterdag 7mei geen krant ontvangen .heb gebeld maar kreeg geen persoonlijk contact .
Via de computer zou de krant tussen 12.00 en 14.00uur bezorgd worden.Heaas wij hebben geen krant gekregen. Slechte zaak.
  • Beoordeeld door Bieneke den Hamer op 19-03-2022
  • Rapportcijfer: 8

Had een negatieve review gegeven vanwege het niet bezorgen van de zaterdagkrant.
Deze trekt ik bij deze in. Zojuist kwam de vriendelijke bezorger alsnog de krant brengen.
Blij mee.
  • Beoordeeld door Bieneke den Hamer op 19-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

We hebben geen zaterdagkrant ontvangen. Dit telefonisch gemeld. Toegezegd dat tussen 12.00-14.00 uur de krant alsnog zou worden bezorgd.
Het is nu 16.51 uur en nog steeds geen krant.
  • Beoordeeld door J.a koning op 31-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Na een half uur in de wacht werd de verbinding verbroken, heel fijn
  • Beoordeeld door Jikke Hegge op 29-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zaterdagkrant nog steeds niet ontvangen. Gemaild, bericht ingesproken, maar helaas ????
  • Beoordeeld door Jeppe Pieperiet op 22-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Hallo!
Met verbazing en ergernis de afgelopen weken van ons pas afgesloten abonnement ervaren!!?
Van de 3x nog maar 1x onze zaterdagkrant ontvangen en zo dus extra kosten gemaakt, doordat we hem zelf hebben moeten kopen!!
Zeer slecht allemaal en als dit uw service betreft aan abonnees kan ik niet ander stellen dat dit geen schoonheidsprijs verdient.
Voor 14.00 uur bezorgen zaterdag schijnt ook niet mogelijk te zijn, omdat de bezorger hogere/andere prioriteiten heeft dan nabezorgen van een krant.
We hebben dus ten tweedenmale binnen een maand zelf onze zaterdagkrant gekocht en gaan er vanuit dat dit echt de laatste keer is dat dit heeft moeten gebeuren?!
Bij een volgende keer trekken we onze automatische afschrijving in en zeggen ons lidmaatschap bij uw krant op.
Vriendelijke groet
Jeppe Pieperiet
  • Beoordeeld door M op 22-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact mogelijk met de klantenservice. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan à 0,90 per minuut, wordt de verbinding verbroken en is mijn klacht nog niet opgelost. Ik ontvang al drie dagen geen krant en dit probleem wordt niet opgelost. Ik ben hier erg ontevreden over. Er wordt niet gecommuniceerd over de reden waarom er niet wordt bezorgd. Dat zou helpen voor enig begrip. Op deze manier heb ik geen begrip en blijft alleen de ontevredenheid over.
  • Beoordeeld door A.Mulder op 21-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag, vrijdag, geen krant ontvangen. Vanmorgen meteen gemeld. Het is nu 15.00 uur en nog geen krant ontvangen. Een tweede keer dat lange gesprek met allerlei keuzes gedaan. "Uw klacht is al gemeld" MAAR NOG STEEDS GEEN KRANT GRRRRRRRRRR
  • Beoordeeld door K Hagenouw op 11-01-2022
  • Rapportcijfer: 3

Laaste tijd slechte bezorging ,constant iemand anders,gisteren 10januari pas rond 9uur en nu vandag dinsdag 11januari pas tegen 10uur .De laaste weken wordt de krant slecht bezorgd we hebben zelfs al een paar geen krant gehad ,dat we zelf nog eentje moeten kopen .Als het niet beter wordt gaan we het abonnement opzeggen..
  • Beoordeeld door J. Bergman op 5-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Slechte klantenservice. Kom thuis van mijn werk, GEEN krant, en ik kan dat niet eens doorgeven. De telefonisch klachtenservice is na 17 uur niet te bereiken. Ondertussen betaal ik voor een krant die ik niet krijg.
  • Beoordeeld door Jan op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 3

Afgelopen 14 dagen bezorging slecht. Te laat of helemaal niet. Telefonisch gemeld. Na bezorging niet ontvangen. Ook niet na 2e melding.. in de hele wijk regent het klachten.
  • Beoordeeld door brockotter op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

al twee dagen geen krant. gebeld 8x wachtrij, eruitgegooid, weer wachtrij etc etc
ingesproken: adres: verkeerd adres teruggekoppeld dus dat systeem werkt ook al niet.
gesproken met twee medewerkers "helaas kan ik u niet helpen, verkeerde afdeling.
gechat 3x : geen enkele reactie
weer gebeld: wachtrij met k muziek alles en iedereen in geprek, maar niet met mij
gemaild en krant opgezegd: geen enkele reactie
website portal mijn.dvhn: mijn gegevens niet bereikbaar dus digitaal opzeggen niet mogelijk
website portal: twee maal (twee dagen) klacht vanwege niet bezorgen ingediend: geen enkele reactie
wat een waardeloze klanten service.
  • Beoordeeld door H. van Leeuwen op 3-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Je staat minimaal 25 tot 30 minuten in de wacht na een ellenlange introductie.
Wij hebben 2x achter elkaar geen zaterdagkrant ontvangen!
  • Beoordeeld door H. van Leeuwen op 3-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Je staat minimaal 25 tot 30 minuten in de wacht na een ellenlange introductie.
  • Beoordeeld door Bos op 3-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte bezorging en telefonisch onbereikbaar
  • Beoordeeld door Jan Pieter op 1-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Wilde zojuist een abonnement afsluiten voor 3 jaar, alle dagen de krant. Heb alleen de mogelijkheid dit te doen via automatische incasso. Als ik ergens niet aan mee doe is het automatische incasso. Tja, dan maar geen abonnement. Principes heet dat. Succes met het in stand houden van jullie dagblad, maar klaag niet als het steeds verder terugloopt met het lezersaantal.
Bel Dagblad van het Noorden
‎088 800 2000