Dagblad van het Noorden Klantenservice

Rapportcijfer Dagblad van het Noorden klantenservice: 2.6 » Lees beoordelingen (15)

Bellen met Dagblad van het Noorden

Waarom bellen met Dagblad van het Noorden Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Dagblad van het Noorden.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met Dagblad van het Noorden? Laat ons je ervaringen met Dagblad van het Noorden weten!
Beoordeel Dagblad van het Noorden

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07:30 - 17:00
  • Dinsdag 07:30 - 17:00
  • Woensdag 07:30 - 17:00
  • Donderdag 07:30 - 17:00
  • Vrijdag 07:30 - 17:00
  • Zaterdag 08:00 - 12:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Dagblad van het Noorden: ‎088 800 2000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Wil je op een andere manier contact opnemen met Dagblad van het Noorden?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Dagblad van het Noorden? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via e-mail.

Neem contact op met het Dagblad van het Noorden via e-mail. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: contact@dvhn.nl

Klik hier om een e-mail te sturen naar Dagblad van het Noorden

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Facebook.

Dagblad van het Noorden is actief op Facebook. Voor de updates van het laatste nieuws kan je deze pagina volgen. De redactie van Dagblad van het Noorden kan je hier ook opmerkingen en tips sturen. Blijf altijd goed geïnformeerd en like hun Facebook pagina @dagbladvanhetnoorden!

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Facebook.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Twitter.

Dagblad van het Noorden heeft ook een Twitteraccount. Het laatste nieuws ontvang je hier het eerste. Twitter is bijna altijd het snelste nieuwsmedium. Wacht daarom niet langer en volg hen op @dvhn_nl.

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Twitter. Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met Dagblad van het Noorden.

Heb je iets inhoudelijks te melden aan Dagblad van het Noorden, schrijf hen dan.  De redactie reageert zo spoedig mogelijk. Het postadres is:

  • Dagblad van het Noorden
  • Postbus 60
  • 9700 MC Groningen

Youtube kanaal van Dagblad van het Noorden.

Wilt je zien of een abonnement op de papieren versie van Dagblad van het Noorden iets is voor jou? Zij hebben een YouTube kanaal. Via de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Dagblad van het Noorden’ kom je er. De actualiteiten altijd meteen binnen handbereik.

Ga naar het Youtube kanaal van Dagblad van het Noorden. Ga naar het Youtube kanaal van Dagblad van het Noorden.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via LinkedIn.

Alleen al in Nederland staan er 4 miljoen mensen bij LinkedIn geregistreerd. Dat maakt de kans groot om op deze manier een baan te vinden. Ook Dagblad van het Noorden heeft hier een account. Wie weet vind jij jouw nieuwe baan via LinkedIn. Schrijf je daarom nu in!

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via LinkedIn. Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via LinkedIn.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Dagblad van het Noorden.

Dagblad van het Noorden brengt zeer regelmatig een nieuwsbrief uit met het meest actuele nieuws. Wil je altijd up-to-date zijn? Schijf je dan hier in. Je kunt voor meerdere versies kiezen.

Meld je aan voor de Dagblad van het Noorden nieuwsbrief. Meld je aan voor de Dagblad van het Noorden nieuwsbrief.

Vakantieservice

Ga je met vakantie en wil de bezorging van de krant tijdelijk onderbreken? Maak gebruik van de vakantie service van Dagblad van het Noorden.

Klik hier voor de verhuisservice van Dagblad van het Noorden. Klik hier voor de verhuisservice van Dagblad van het Noorden.

'Boer Harms!' The Dutch Boys op het Mega Piraten Festijn in Borger

Rapportcijfer Dagblad van het Noorden Klantenservice: 2.6
2.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 15 beoordelingen.

Beoordeel Dagblad van het Noorden Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Dagblad van het Noorden Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Spiegelaar op 24-04-2021
  • Rapportcijfer: 9

Adequate en snelle oplossingen
  • Beoordeeld door jheersma op 16-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Helaas is na meer dan 30 jaar de bezorging het laatste halfjaar voor ons dusdanig slecht dat we het abonnement maar beëindigen. Kan beter een enkele keer een los exemplaar kopen dan hebben we in elk geval een krant om te lezen. Een digitale krant vinden wij niet prettig.
Digitaal abonneren kan wel, maar opzeggen van het abonnement dan weer niet.
  • Beoordeeld door Irene op 13-03-2021
  • Rapportcijfer: 6

Vanmorgen , zaterdag 13 maart 2021 geen krant ontvangen! Zou worden nabezorgd! Niet dus!
  • Beoordeeld door Bos op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Twee keer doorgegeven geen krant ontvangen.
Geven aan dat ze er een brengen maar komt niets
  • Beoordeeld door AWK op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

WAARDELOOS en ONBESCHOFT komen toezeggingen over restitutiebetaling voor het niet bezorgen van de krant niet na
Al een HALF JAAR bezig met mailtjes heen en weer maar nog steeds geen resultaat.
HELP ... iemand een suggestie wat te doen zonder direct abbo op te zeggen ??
  • Beoordeeld door E.Liewes op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

krant voor de zoveelste keer op zaterdag niet bezorgd.het is nu 13.00 uur ik moet dus weer een krant kopen.ik zeg hierbij mijn abonnement op gr. E.Liewes Heeresraat 110 9301 AH Roden
  • Beoordeeld door van der Ploeg op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

voor de zoveelste keer de krant niet bezorgd gekregen; daar kun je niemand voor aan de lijn krijgen, je moet er voor betalen!!! en krijgt vervolgens een minuten verslindend bandje voor.
waardeloze bezorger!!! en nu maar afwachten of we de krant nabezorgd krijgen , want dat is afgelopen zaterdag òòk niet gebeurd!!!!
  • Beoordeeld door P van dijk op 4-02-2021
  • Rapportcijfer: 8

Ik ben tevreden over de krant maar zeer, maar dan ook zeer ontevreden over de bezorging op donderdag vrijdag en zaterdag.
Bij deze wil ik mijn abonnement ook opzeggen.
Om deze reden heb ik vorig jaar ook opgezegd. Regelen jullie dit?
Mvrgr Peter van dijk
  • Beoordeeld door H. Dijkstra op 30-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zie je wel dat er structureel iets mis is bij jullie klantenservice en bezorgservice.
Vandaag weer geen krant ontvangen.
Zie ook mijn beoordeling van 14 dagen geleden.
  • Beoordeeld door J.F. Stuurwold op 27-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer contact te krijgen maar heb na 8 minuten in de wacht gestaan te hebben, opgehangen. Dat is al 8 euro!!
Ik wilde mijn rekeningnummer wijzigen.
  • Beoordeeld door R Luimstra op 20-01-2021
  • Rapportcijfer: 6

Wat mij de laatste tijd opvalt is dat de rouwadvertentie maar her en der in krant woorden geplaatst. Dit is niet stijlvol. Zachtjes uitgedrukt
  • Beoordeeld door H. Dijkstra op 16-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Volgens mij zit er structureel iets mis, zowel bij jullie bezorging als bij jullie klantenservice.
Te beginnen bij de bezorging:
Vandaag dus weer geen krant ontvangen. Nota Bene: het is zaterdag.... weekend bijlage.... enz.
Dus via de gebruikelijke weg om ca. 10.00 uur melding gedaan via jullie klantenservice waarop - geautomatiseerd - de toezegging (weer eens) gedaan werd dat de krant tussen 12.00 en 14.00 bezorgd zal worden..... Droom lekker door, maar om 14.30 uur nog geen krant.
Dit roept dus het gevoel dat uw 'klantenservice' gewoon een bodemloze put is, waar je wel klachten in kunt gooien, maar waarmee dus gewoonweg niets gebeurt.
Ik verzoek u mij daarom het mail-adres van uw directie toe te sturen, zodat ik daar mijn officiële klacht kan deponeren.
  • Beoordeeld door h.dubbelman op 6-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

dvhn niet te bereiken per telefoon, 45 minuten in de wacht gestaan!
  • Beoordeeld door ksmunk op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

waarom zijn de 10 verschillen van de krant gehaald
hier bij zeg ik de krant op
  • Beoordeeld door R.a.schaap op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

Vandaag geen krant ben boos ook niet tussen 12 en 2 .gebeld nu gaat het niet meer wordt er gezegd ik zei bezorg hem maar met de taxi. En dan ook nog 10 min gebeld a 90cent per min .Dank dvhn ..Maar wil wel de krant nog vandaag
  • Beoordeeld door GL Groen op 1-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb afgelopen zaterdagmorgen om 8.10 uur gebeld. ik had geen krant in de bus.
Zou volgens jullie tussen 12 en 2 uur bezorgt worden.
Ik heb geen krant gezien, ben hier erg boos over. En dat op zaterdag!!
Er achter aan bellen heeft dus ook geen zin, helpt dus niets.
Mijn overbuurvrouw had hetzelfde probleem, ook geen krant, en ook gebeld, en nog geen krant.
Kunnen wij het telnr krijgen van diegene die ze rondbrengt?, kunnen wij hem de volgende keer zelf benaderen, in de hoop dat dat beter gaat als via jullie!!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)