Dagblad van het Noorden Klantenservice

Rapportcijfer Dagblad van het Noorden klantenservice: 2.1 » Lees beoordelingen (40)

Bellen met Dagblad van het Noorden

Waarom bellen met Dagblad van het Noorden Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Dagblad van het Noorden.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07:30 - 17:00
  • Dinsdag 07:30 - 17:00
  • Woensdag 07:30 - 17:00
  • Donderdag 07:30 - 17:00
  • Vrijdag 07:30 - 17:00
  • Zaterdag 08:00 - 12:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Dagblad van het Noorden: ‎088 800 2000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Dagblad van het Noorden? Laat ons je ervaringen met Dagblad van het Noorden weten!
Beoordeel Dagblad van het Noorden.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Dagblad van het Noorden?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Dagblad van het Noorden? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via e-mail.

Neem contact op met het Dagblad van het Noorden via e-mail. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: contact@dvhn.nl

Klik hier om een e-mail te sturen naar Dagblad van het Noorden

Neem schriftelijk contact op met Dagblad van het Noorden.

Heb je iets inhoudelijks te melden aan Dagblad van het Noorden, schrijf hen dan.  De redactie reageert zo spoedig mogelijk. Het postadres is:

  • Dagblad van het Noorden
  • Postbus 60
  • 9700 MC Groningen

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Facebook Messenger.

Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Dagblad van het Noorden? Van maandag t/m vrijdag van 07:30 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten.

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Dagblad van het Noorden.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Dagblad van het Noorden:

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
  • Hoe stuur ik een artikel retour?
  • Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?
Ga naar de veelgestelde vragen van Dagblad van het Noorden Ga naar de veelgestelde vragen van Dagblad van het Noorden

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Dagblad van het Noorden.

Dagblad van het Noorden brengt zeer regelmatig een nieuwsbrief uit met het meest actuele nieuws. Wil je altijd up-to-date zijn? Schijf je dan hier in. Je kunt voor meerdere versies kiezen.

Meld je aan voor de Dagblad van het Noorden nieuwsbrief. Meld je aan voor de Dagblad van het Noorden nieuwsbrief.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Facebook.

Dagblad van het Noorden is actief op Facebook. Voor de updates van het laatste nieuws kan je deze pagina volgen. De redactie van Dagblad van het Noorden kan je hier ook opmerkingen en tips sturen. Blijf altijd goed geïnformeerd en like hun Facebook pagina @dagbladvanhetnoorden!

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Facebook.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via Twitter.

Dagblad van het Noorden heeft ook een Twitteraccount. Het laatste nieuws ontvang je hier het eerste. Twitter is bijna altijd het snelste nieuwsmedium. Wacht daarom niet langer en volg hen op @dvhn_nl.

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Twitter. Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via Twitter.

Youtube kanaal van Dagblad van het Noorden.

Wilt je zien of een abonnement op de papieren versie van Dagblad van het Noorden iets is voor jou? Zij hebben een YouTube kanaal. Via de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Dagblad van het Noorden’ kom je er. De actualiteiten altijd meteen binnen handbereik.

Ga naar het Youtube kanaal van Dagblad van het Noorden. Ga naar het Youtube kanaal van Dagblad van het Noorden.

Neem contact op met Dagblad van het Noorden via LinkedIn.

Alleen al in Nederland staan er 4 miljoen mensen bij LinkedIn geregistreerd. Dat maakt de kans groot om op deze manier een baan te vinden. Ook Dagblad van het Noorden heeft hier een account. Wie weet vind jij jouw nieuwe baan via LinkedIn. Schrijf je daarom nu in!

Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via LinkedIn. Klik hier voor contact met Dagblad van het Noorden via LinkedIn.

Vakantieservice

Ga je met vakantie en wil de bezorging van de krant tijdelijk onderbreken? Maak gebruik van de vakantie service van Dagblad van het Noorden.

Klik hier voor de verhuisservice van Dagblad van het Noorden. Klik hier voor de verhuisservice van Dagblad van het Noorden.

'Boer Harms!' The Dutch Boys op het Mega Piraten Festijn in Borger

Rapportcijfer Dagblad van het Noorden Klantenservice: 2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 40 beoordelingen.

Beoordeel Dagblad van het Noorden Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Dagblad van het Noorden Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door W.Wijnhlots op 16-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb tot nu 23.03 uur 16 11 2021 geen krant gekregen
  • Beoordeeld door E. Rolf-Kassens op 16-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een klacht ingediend over de bezorging van de krant. Zaterdag hebben we helemaal geen krant ontvangen.
Gisteren pas ‘s middags rond 15.30 uur en vanmorgen weer geen krant.
Je klacht wordt via een bandje opgenomen en dat is het!
Ik betaal notabene € 40,00 per maand voor die krant. Dat vind ik een fors bedrag. Daar mag je wel iets
voor verwachten. We hebben eerder dit jaar ook wekenlang de krant pas ‘s middags gekregen.
Ik betaal voor een ochtendkrant. Als dit een keer voorkomt dat ie telaat is kan ik mee leven.
Nu dit al weer gebeurt ben ik er klaar mee. Als jullie niet in staat zijn de krant op tijd te verzorgen, vind ik
dat jullie je klanten dan ook moeten compenseren. Maar daar zie ik niets van.Als dit zo door blijft gaan voel ik mij genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen. Het is aan jullie wat jullie met deze klacht gaan doen.
  • Beoordeeld door W.Bennink op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 4

Weer geen krant ben het een beetje zat altijd er achter aan te gaan
De krant is duur zat dan verwacht je ook dat hem morgens in de bus heb
  • Beoordeeld door Roelie Diphoorn op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al de derde week dat wij geen krant krijgen. Medewerkers vriendelijk aan de telefoon maar het bezorgingsprobleem wordt niet opgelost. Ik vind het schandalig, We krijgen al twee weken geen krant en vandaag weer geen krant.
  • Beoordeeld door Anno op 16-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vanmorgen contact gehad over het niet ontvangen van de krant. Mij werd medegedeeld dat er een storing was maar dat de krant over een half uurtje bezorgd zou gaan worden. Inmiddels zijn we voorbij het moment dat er nog telefonisch contact kan worden opgenomen maar nog steeds geen krant. Zeer ontevreden!
  • Beoordeeld door H.F. Gerrits op 28-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na ruim 50 jaar abonnee te zijn geweest bekruipt mij de neiging om mijn abonnement te beeindigen vanwege de slechte bezorging. Al geruime tijd doe ik elke dag melding, dat ik geen krant heb ontvangen. Deze moet dagelijks voor 07.00 bezorgd worden maar is om 08.00 uur nog niet bezorgd, In wat voor tijd leven wij tegenwoordig ! Blijkbaar heeft het Dagblad van het noorden voldoende abonnee's.
  • Beoordeeld door Froukje Johannes op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Nou mooi lullig
zaterdag bel ik met klantenservice dat de krant niet is bezorgd.
ik moet wachten tot half 12
Is de krant er dan nog niet dan moet ik weer bellen . Ja lekker hoor, de klantenservice is om 12 uur gesloten!!!!
En natuurlijk is de krant niet gekomen,
Ook zondag niet!!
Bel ik vandaag, krijg ik alleen een stom bandje die zegt dat de krant zo snel mogelijk wordt nabezorgd.
Wat heb ik daar aan ???? OUD NIEUWS!!!
Daarvoor hebben wij toch geen weekend abonnement genomen.
  • Beoordeeld door Miep Speller op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht voor de 2de achtereenvolgende zaterdag de krant niet bezorgd,vorige week kwam hij pas rond middernacht, vanochtend weer gebeld zou vanmiddag komen,maar geen krant te zien en jullie niet bereikbaar
  • Beoordeeld door Berken op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte bereikbaarheid van de klantenservice
en de krant komt te laat
  • Beoordeeld door lammert grofsmid op 12-09-2021
  • Rapportcijfer: 10

moi ik heb door jullie n 170 euro gekregen van een fan van mij uit delfzijl , zo mooi is dat bvd bvd groetjes lammert bekend van man bijt hond zeg maar
  • Beoordeeld door J de Vries op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Al twee maal bericht gestuurd dat krant op zaterdag om 9.30 uur nog niet bezorgd was. Een maal helemaal geen krant gekregen. Nu probeer ik telefonisch. Niet bereikbaar of ik moet duurder contact bellen
Slechte zaak. Abonnement is duur
  • Beoordeeld door roelof faber op 4-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

De bezorging in 2021 is waardeloos. Onregelmatig, niet op de afgesproken wijze door de brievenbus. Op bezorgklachten wordt aangeleerd begrijpend gereageerd , als je ze na 8 minuten aan de lijn hebt, maar er gebeurt niets. Nabezorging vindt niet plaats. Ook al bel je opnieuw, geen aktie. Zelfs een dag later niet. Abonnement omzettten naar digitaal, pakt het "systeem niet" .
Wat rest ..... opzeggen. Oh en dus ook voor de volkskrant want de bezorg-geen- service doet alle kranten.
  • Beoordeeld door HK op 2-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer Zeer Vervelend . Niet te berijken als iets niet klopt
  • Beoordeeld door JJ potze op 21-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krant wordt niet ontvangen sinds de verhuizing van moeder van Hoprank Peize naar Daan hoeksemaflat te Roden .Telefonisch de hele week onbereikbaar ivm drukte. Ik wil graag het abonnement opzeggen, de betalingen wordt teruggeboekt.
  • Beoordeeld door M.J.Mossel op 20-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slechte bereikbaarheid van de klantenservice.
Dan kun je wel een goede krant maken, maar dit goede werk wordt teniet gedaan door deze klantenservice.
Ik zou voorstellen dat u zelf de proef op de som neemt.
  • Beoordeeld door Kj kruijer op 14-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag geen krant gekregen; dat gebeurt regelmatig alhier
  • Beoordeeld door Onnink op 1-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Bel binnen de aangegeven openingstijden naar de klantenservice, krijg je een bandje en wordt je opgehangen. Dat is dus nul service.
  • Beoordeeld door Rubingh op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een abonnement op de Groningse editie,maar krijg de hele maand de Drentse krant,Bel elke dag maar het help niets.
  • Beoordeeld door E.Schoneveld op 12-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

telefoons worden niet opgenomen en chat bericht komt geen reactie en de buurman heeft wel krant en wij niet.
waar moet ik me nu melden ?
  • Beoordeeld door M.Fluks op 12-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Een hele week goed gegaan met de bezorging van de jjuiste bijlage en wat schetst mijn verbazing?....vanmorgen weer fout!. de regiomanager gebeld en die heeft helemaal geen groninger bijlage gekregen alleen de drentse, hij kan dan ook geen goede krant bezorgen...
Waar ligt de fout nu? niet bij de bezorger dus!!!!!
Hoe kan dit opgelost worden, we zijn het langzamerhand meer dan zat om steeds maar weer te bellen. het 0800 nummer is ook al niet bereikbaar en de chat komt ook geen reactie op. al 51 jaar lid van deze krant maar nog nooit zoiets meegemaakt. Wil ik nog wel lid blijven??????
Ik kan dus geen hoog cijfer geven....
met vriendelijke groet, M.Fluks
  • Beoordeeld door A. Schutter op 25-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn zaterdagkrant is al weer niet bezorgd. Het telefoonnummer voor bezorgklacht is niet bereikbaar. Meer dan kwartier in de wacht en toen verbinding verbroken. Hiervoor heb ik toch geen abonnement. Zwaar teleurstellend allemaal.
  • Beoordeeld door Hilbert op 19-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

10 dagen geen krant gekregen diverse keren gebeld ze beloven elke keer dat de krant komt maar er komt niets, geen reactie waarom de krant niet komt helemaal niks zeer slecht
  • Beoordeeld door Jan de vries op 4-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil weten wanneer mijn huidig abonnement afloopt, maar loop vast in deze digitale brei!!!
  • Beoordeeld door R Peters op 26-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Tweemaal een melding gemaakt via site en geen reactie gekregen.
  • Beoordeeld door Arno op 25-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ze hebben mij al 3 keer beloofd om iets uit te zoeken en terug te bellen. Dit doen ze niet.
Zeer slecht.
  • Beoordeeld door jheersma op 16-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Helaas is na meer dan 30 jaar de bezorging het laatste halfjaar voor ons dusdanig slecht dat we het abonnement maar beëindigen. Kan beter een enkele keer een los exemplaar kopen dan hebben we in elk geval een krant om te lezen. Een digitale krant vinden wij niet prettig.
Digitaal abonneren kan wel, maar opzeggen van het abonnement dan weer niet.
  • Beoordeeld door Irene op 13-03-2021
  • Rapportcijfer: 6

Vanmorgen , zaterdag 13 maart 2021 geen krant ontvangen! Zou worden nabezorgd! Niet dus!
  • Beoordeeld door Bos op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Twee keer doorgegeven geen krant ontvangen.
Geven aan dat ze er een brengen maar komt niets
  • Beoordeeld door AWK op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

WAARDELOOS en ONBESCHOFT komen toezeggingen over restitutiebetaling voor het niet bezorgen van de krant niet na
Al een HALF JAAR bezig met mailtjes heen en weer maar nog steeds geen resultaat.
HELP ... iemand een suggestie wat te doen zonder direct abbo op te zeggen ??
  • Beoordeeld door E.Liewes op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

krant voor de zoveelste keer op zaterdag niet bezorgd.het is nu 13.00 uur ik moet dus weer een krant kopen.ik zeg hierbij mijn abonnement op gr. E.Liewes Heeresraat 110 9301 AH Roden
  • Beoordeeld door van der Ploeg op 19-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

voor de zoveelste keer de krant niet bezorgd gekregen; daar kun je niemand voor aan de lijn krijgen, je moet er voor betalen!!! en krijgt vervolgens een minuten verslindend bandje voor.
waardeloze bezorger!!! en nu maar afwachten of we de krant nabezorgd krijgen , want dat is afgelopen zaterdag òòk niet gebeurd!!!!
  • Beoordeeld door P van dijk op 4-02-2021
  • Rapportcijfer: 8

Ik ben tevreden over de krant maar zeer, maar dan ook zeer ontevreden over de bezorging op donderdag vrijdag en zaterdag.
Bij deze wil ik mijn abonnement ook opzeggen.
Om deze reden heb ik vorig jaar ook opgezegd. Regelen jullie dit?
Mvrgr Peter van dijk
  • Beoordeeld door H. Dijkstra op 30-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zie je wel dat er structureel iets mis is bij jullie klantenservice en bezorgservice.
Vandaag weer geen krant ontvangen.
Zie ook mijn beoordeling van 14 dagen geleden.
  • Beoordeeld door J.F. Stuurwold op 27-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer contact te krijgen maar heb na 8 minuten in de wacht gestaan te hebben, opgehangen. Dat is al 8 euro!!
Ik wilde mijn rekeningnummer wijzigen.
  • Beoordeeld door R Luimstra op 20-01-2021
  • Rapportcijfer: 6

Wat mij de laatste tijd opvalt is dat de rouwadvertentie maar her en der in krant woorden geplaatst. Dit is niet stijlvol. Zachtjes uitgedrukt
  • Beoordeeld door H. Dijkstra op 16-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Volgens mij zit er structureel iets mis, zowel bij jullie bezorging als bij jullie klantenservice.
Te beginnen bij de bezorging:
Vandaag dus weer geen krant ontvangen. Nota Bene: het is zaterdag.... weekend bijlage.... enz.
Dus via de gebruikelijke weg om ca. 10.00 uur melding gedaan via jullie klantenservice waarop - geautomatiseerd - de toezegging (weer eens) gedaan werd dat de krant tussen 12.00 en 14.00 bezorgd zal worden..... Droom lekker door, maar om 14.30 uur nog geen krant.
Dit roept dus het gevoel dat uw 'klantenservice' gewoon een bodemloze put is, waar je wel klachten in kunt gooien, maar waarmee dus gewoonweg niets gebeurt.
Ik verzoek u mij daarom het mail-adres van uw directie toe te sturen, zodat ik daar mijn officiële klacht kan deponeren.
  • Beoordeeld door h.dubbelman op 6-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

dvhn niet te bereiken per telefoon, 45 minuten in de wacht gestaan!
  • Beoordeeld door ksmunk op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

waarom zijn de 10 verschillen van de krant gehaald
hier bij zeg ik de krant op
  • Beoordeeld door R.a.schaap op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

Vandaag geen krant ben boos ook niet tussen 12 en 2 .gebeld nu gaat het niet meer wordt er gezegd ik zei bezorg hem maar met de taxi. En dan ook nog 10 min gebeld a 90cent per min .Dank dvhn ..Maar wil wel de krant nog vandaag
  • Beoordeeld door GL Groen op 1-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb afgelopen zaterdagmorgen om 8.10 uur gebeld. ik had geen krant in de bus.
Zou volgens jullie tussen 12 en 2 uur bezorgt worden.
Ik heb geen krant gezien, ben hier erg boos over. En dat op zaterdag!!
Er achter aan bellen heeft dus ook geen zin, helpt dus niets.
Mijn overbuurvrouw had hetzelfde probleem, ook geen krant, en ook gebeld, en nog geen krant.
Kunnen wij het telnr krijgen van diegene die ze rondbrengt?, kunnen wij hem de volgende keer zelf benaderen, in de hoop dat dat beter gaat als via jullie!!
Bel Dagblad van het Noorden
‎088 800 2000
(Gebruikelijke belkosten)