Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
-3Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
heb jullie al zo vaak gebeld meer dan half aan telefoon gehangen krijg je geen contaktLees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
Er is geen goed contact te krijgen. De chat verwijst je door naar een telefoonnummer en daar wordt je aan het lijntje gehouden door een bandje met al onze medewerkers zijn in gesprek.......( nu al ruim 20 minuten...)Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)
Slimme meter is vervangen en deze werkt niet naar behoren. Ook worden er geen gegevens doorgeven naar de slimme meter portal
Zeer irritant!!!!
Heb meerdere keren gemaild voor de overlast bij de Houttuinen in Goes poolse winkel Nooit geen reactie gehad of wat dan ook Schandalig moet zeker eerst wat gebeuren voordat er wat aan gedaan wordt Nou zal jullie vertellen , dat zal niet lang meer duren Bewoners zijn het spuugzat !!!!!!De winkel hoort niet hier bij appartementen met ouderenLees alle beoordeling van Gemeente Goes Klantenservice (3)
Rabo-bank heeft duidelijk geen behoefte meer aan klanten (waar de bank ooit groot door geworden is!). Nagenoeg onbereikbaar, geen emailadres te vinden en als je nog ergens een kantoor kunt vinden waar gewoon MENSEN werken die je persoonlijk te woord staan en helpen wordt er meteen bij gezegd hoe je dit een volgende keer via de website kunt regelen, kortom graag niet weer langs komen. Ik ben er klaar mee en stap over naar een bank waar je nog terecht kunt bij medewerkers die je persoonlijk kennen en helpen en waar ze zelfs nog een kinderspaarweek hebben. Bovendien kunnen ook daar de standaardzaken online geregeld worden, maar er is veel meer dan alleen maar de standaardzaken. Klantenservice is méér dan een telefoonnummer, chatbot e.d.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
zeer slechte ervaring met de telegraaf, ondanks dat ik abonnee ben kan ik doorlopend niet inloggen , als ik probeer in te loggen krijg ik steeds error te zien. al verschillende keren met de telegraaf gebeld en de klacht voorgelegd. dan gaat het weer een poosje goed. vandaag kan ik weer niet inloggen , geen premium lezen. ik ga mijn abonnement opzeggen, ik blijf niet bezig met bellen ,als ik al iemand aan de telefoon krijg , weet die persoon niet waar ik het over heb, moet steeds navragen, en de meter van de telefoon loopt. door. zeer slechte ervaring met de telgraaf ,het abonnement niet waard .Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Zelfs een 1 is nog te veel voor Greenchoice. Klantenservice nauwelijks te bereiken (heel erg lang wachten), reageert niet op vragen via de mail, via app geen behoorlijk antwoord, de chatbot geeft op simpele vragen (wat is mailadres) geen antwoord enz. Enorme verhoging energieprijzen, veel meer dan andere energiemaatschappijen zonder enige uitleg.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Torenhoge voorschot termijnen die niet omlaag te krijgen zijn. Wat is hier aan de hand, gaat Greenchoice cashen om daarna failliet te gaan?
Wij stappen over, bij die boevenbende die we 14 jaar gesteund hebben willen we niet meer horen.
Ik heb een paar maanden geleden telefonisch 1 lotnr opgezegd. Zou geregeld worden ,maar wordt nog steeds voor 2 loten van mijn rekening afgeschreven..Lees alle beoordeling van Nationale Postcode Loterij Klantenservice (20)
Groet C.Vis
Mijn telefoonnummer had ik meer dan een tijd niet gebruikt, toen ik belde bleek dat ik 6 maanden niet had gebeld en kreeg ik te horen dat ik eerst moest opwaarderen. Direct een opwaardeer bon van KPN gekocht en geïnstalleerd. Ik kreeg te horen dat mijn tegoed nu voldoende was. Probeer ik te bellen krijg ik te horen dat mijn nummer nog steeds is geblokkeerd en dat ik eerst moest opwaarderen. Nog een keer? Dit is toch van de zotte nietwaar. Geprobeerd 0800-0402 te bellen maar kreeg slechts een antwoord dat ik moest opwaarderen. Echt een waardeloze service, mijn telefoon doet het nog steeds niet!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Bezorging slecht bij navragen buren daar wel bezorgd mijn brievenbus zit om het hoekje een meter verder .Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Ik heb de bezorger al een keer aangesproken hier over waarom vergeet jij mij
Ja dan heb ik haast en gooi de krant er alleen in de voor kant in .
Maar met de nieuwjaars wens weet hij mij wel te vinden.
AD telefonisch slecht te bereiken.
Uw abonnement word een dag opgeschoven krijg je via het bandje te horen hier heb je helaas niets aan.
Dochter word gewoon ontslagen. Raam hangt nu vol met personeel gezocht.Lees alle beoordeling van terStal Familiemode Klantenservice (6)
Filiaal eigenaar niet meelevend. Zelfs filiaal manager heeft ontslag genomen. Dit krijgt zeker een staartje van mij.
Slecht bereikbaar en personeel heeft geen goede oplossing en zijn niet in staat een simpele vraag te beantwoorden over de nieuwe app!Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Probeer al 2 maanden het overlijden van mijn moeder door te geven!!!! Hoe gaat mij dit ooit lukken?Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
Ik heb een bestelling die is niet geleverd, en op mails wordt niet niet gereageerd.Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)
Telefonisch krijg ik geen contact schandalig
Als antwoord op contactformulier kreeg ik te horen dat @mailadres afgesloten was en dat dus mijn bericht niet in behandeling zou komen. Totaal gefrustreerd maar gebeld. Een uur er aan gehangen en toen ik dacht iemand aan de lijn te krijgen werd de lijn verbroken. Dagenlang geprobeerd te chatten maar kreeg steeds te horen dat er niemand beschikbaar was. Uiteindelijk vandaag toch nog gelukt. Ondanks mijn frustratie en woede blijf ik toch beleefd. De dame waarmee ik kon chatten kan er tenslotte ook niets aandoen. Eerlijkheidshalve moet ik opmerken dat het goed te chatten was met de dame en we tot resultaat zijn gekomen. Ik heb haar dan ook vriendelijk bedankt en kwam tot rust. Ik hoop echter dat ik niet weer in persoonlijk contact hoef te treden en dat ik alles kan afhandelen via mijnbudget.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
geen enkele reactie op e-mail en op whatsapp en op de chat van face bookLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Kan een overlijden gewoonweg niet melden kan op geen manier contact krijgen!!!!!!Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
2x geprobeerd telefonisch kontakt te krijgen na 10min weggedrukt nog steeds niet te woord gestaan!!Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Het klachtenformulier op de website van HTM loopt vast en via het telefoonnummer zijn ze niet beschikbaar. Dus nu heb ik een klacht over hun buschauffeuse van lijn 51 naar Rijswijk die roekeloos rijgedrag vertoond en een klacht over hun bereikbaarheid.Lees alle beoordeling van HTM Klantenservice (7)
De hele week geen krant ontvangen voor een bewoner van het Leijgraafhuius. Bandje kun je inspreken alleen er komt geen vervolg.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Erg klant onvriendelijk
Waardering was altijd 9 als trouwe klant. Nu maar 3. Reacties die ik lees kloppen helemaal. @mails die ik krijg no-reply, per telefoon onbereikbaar, chatbot waardeloos, bij chatten etc. kun je geen heldere afspraken maken. Geen bewijzen, reacties over afspraken. .Algemene vragen OK maar die haal ik wel op bij MijnBudget. . Met moeite op internet contact formulier en adres gevonden. Wacht reactie af. Indien u zonnepanelen heeft, mogen ze niet maandelijks salderen. Uitsluitend per jaar. Wettelijk geregeld. Heb slimme meter maar zij kunnen deze niet aflezen. Ik behoud het initiatief maar ja ik moet wel meterstanden zelf doorgeven. Geen punt. Bij andere leveranciers zal het zeker niet veel beter zijn. We zullen het er mee moeten doen.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Vreselijk om de klantenservice te kunnen bereiken zonder dat je op kosten wordt gejaagd. Door een fout van een kruidvat filiaal, was ik verplicht te bellen ivm mijn bestelling online. Ik moest €1,10 per minuut betalen. Heb bij elkaar bijna 20 minuten aan de telefoon gezeten. Er is geen ander contact mogelijk. De robot het begrijpt je niet. E-mailen is onmogelijk. Niet normaal voor in deze tijd. Erg teleurgesteld in Kruidvat!Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Het telefoonnummer werkt niet (net als Amazon NL zelf)Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
Probeer al 2 dagen een vraag te stellen, hoe kan ik mijn smart tv via kpn WiFi gebruiken…Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Pfff…lukt écht niet????????????????????
al heel lang een slecht bezorging van het brabants dagblad -zo ook weer vandaagLees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
klachtformulier invullen naam van de straat en woonplaats er op drukken om te verzenden -en dan is dit verwijderd-het email adres niet bekend op het formulier -het wachtwoord niet goed. ( niets klopt er ,ook niet na abonnee-nr, opgave)
weet zelf zeker dat het wel klopt.
ook na tel, contact waardeloos
heb nu de afschrijving stopgezet -hou zelf bij wanneer geen krant ontvangen -ook na geen melding -dat toch niert mogelijk is
en tel . contact word veel te duur
Op 30-6-2022 reed een bedrijfsauto bestuurd door dhr. Derix van de gemeente Maasgouw mijn auto aan. De gemeente gaf via Kim Schreurs aan dat Centraal Beheer de schade zou regelen. Pas op 19-07-2022 kreeg ik het verzoek van Centraal Beheer de omstandigheden te beschrijven waaronder het e.e.a. is gebeurd. Daar kreeg ik geruime tijd geen reactie op. Op 21-09-2022 telefonisch gevraagd hoe het zit met de schadeafhandeling. Mij werd toen verteld dat de schade volledig zou worden vergoed en ik contact moest opnemen met een door Centraal Beheer aangegeven schade-expert. Dat heb ik gedaan. Op 26-09-2022 kon ik bij de schade-expert terecht. Deze heeft de schade opgenomen. Dezelfde dag heeft deze mij gebeld met de mededeling dat Centraal Beheer de schade zou uitkeren. Op 26-09-2022 naar Centraal Beheer gebeld (055) 579 8264 met de vraag wanneer ik de schadevergoeding uit gekeerd zou krijgen. Dat wist men niet maar er zou spoed bij worden gezet. Ik rij nu al ruim 3 maanden met een beschadigde auto rond maar een vergoeding van de schade ondanks spoed laat op zich wachten.Lees alle beoordeling van Gemeente Maasgouw Klantenservice (2)
Conclusie van een fatsoenlijke schaderegeling bij de gemeente Maasgouw is geen sprake en wast men de handen in onschuld en verwijst men naar Centraal Beheer
Meerdere mailen een mail met alle gegevens en filmpjes gestuurd, maar elke keer moet ik de app updaten en reageren als het niet verholpen is.Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)
Als ik vervolgens reageer, krijg ik de vraag alle gegevens en een filmpje wederom te sturen.
L.S.,Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
Fijn geregeld!
De niet bezorgd registratie site wordt afgeraden door de virusprotector. De wachttijd om per telefoon te melden dat je geen krant hebt ontvangen is meer dan 10 minuten. En dat voor iets dat vrijwel iedere week gebeurd.
Volgens mij stuur ik nu een mail naar een fantoom adres. ED klanten service bestaat niet.
Toch maar weer eens de discussie met mijn vrouw aangaan om de krant op te zeggen.
Om ff 3 retourvluchten te boeken met speciale wensen, stoelreservering en hulp aanvrage is voor oudere mensen, die van hun AOW en wat spaargeld de winterse koude willen ontvluchten door deze maanden in Spanje door te brengen, een hele tour! Dus Transavia gebeld en na betrekkelijk korte wachttijd kreeg ik DIANA aan de lijn. Binne no time had deze geduldige, begripvolle dame alle vluchten voor mijn vrouw en mij geboekt! Zulke mensen zijn er gelukkig nog wel in deze voortrazende computer gestuurde gekke wereld! Alleen,...je moet ze met een lantarens zoeken! Mijn vrouw en ik waren er goed mee geholpen! Diana, een 10 met een knuffel, ook namens mijn vrouw, William BonebroodLees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Budgetenergie is slecht bereikbaar. Ze hebben geen mailadres, terwijl ze die in diverse correspondentie hebben staan. Ik wil een klacht indienen vanwege het salderen per maand in plaats van per jaar, maar dat is erg lastig. Ook het postadres vermeldt BudgetEnergie niet op de site.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Ik was eerder altijd zeer tevreden over BudgetEnergie, maar ze geven nu niet thuis.