We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Coolblue? Laat ons je ervaringen met Coolblue weten!
Beoordeel Coolblue.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Coolblue.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Coolblue? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Stel je vraag aan Coolblue via WhatsApp op telefoonnummer: 06 13345030.
Je kunt binnen 30 minuten een antwoord verwachten. Heb je een vraag over een bestelling? Dan is het verstandig je bestelnummer te vermelden in je bericht. Gaat je vraag over een product? Dan is het verstandig een artikelnummer te vermelden.
Klik hier voor contact met Coolblue via WhatsApp.Zoek je contact met een medewerker van Coolblue? Tijdens de openingstijden van de klantenservice kan je hen bereiken via Facebook Messenger. Klik hiervoor op onderstaande link.
Klik hier voor contact met Coolblue via Facebook Messenger.Lees op de website van Coolblue de veelgestelde vragen over bestellen:
Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken. Bijvoorbeeld:
Voor een algemene vraag aan Coolblue, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van Coolblue. Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en meest interessante nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
Klik hier voor contact met Coolblue via Pinterest.Stel je vraag aan Coolblue via Facebook. Je kunt een antwoord verwachten binnen 30 minuten.
Klik hier voor contact met Coolblue via Facebook.Blijf op de hoogte van alle aanbiedingen en nieuwtjes rondom Coolblue. Inschrijvers van de Coolblue nieuwsbrief krijgen exclusieve aanbiedingen.
Meld je aan voor de Coolblue nieuwsbrief.Rapportcijfer is gebaseerd op 40 beoordelingen.
De klantenservice is alleen telefonisch bereikbaar, mijn gehoor is niet goed dus ik wil chatten f mailen, maar helaas
Geen e-mail?? De postduiven zijn op, ik ga wel ergens anders kopen.
Ik gebruik geen sociale media, WhatsApp, Facebook, .... Door mijn beperking is telefoneren moeilijk. Email, een wereldwijde standaard in communicatie is bij Coolbleu gewoonweg geen optie. Klanteservice? Als u dit service noemt, kan ik geen klant worden.
15 min. aan de lijn, nog steeds geen medewerker gesproken. Zeer slecht bereikbaar.
zeer slecht bereikbaar
2x geprobeerd telefonisch kontakt te krijgen na 10min weggedrukt nog steeds niet te woord gestaan!!
Directeur Hr, Zwart
Directie Coolblue
U kunt van mij een aangetekende brief verwachten
Met een klacht aangaande de wel betaalde maar niet ontvangen magnetron.
En voorts de afhandeling van retour van MIJN geld (140 euro) .
C.P.ROSS
Zeer slecht contact metcool blue, zit 16 min. Aan de telefoon en nog geen contact, waardeloze connect
Zeer slecht te bereiken voor het omruilen van mijn koelvriescombinatie,
Alleen vandaag al bijna 3 uur in de wacht en nog steeds geen contact;
Voor mij heeft Coolblue echt afgedaan;
Ga nu wel in het vervolg naar de locale leverancier,
Dan maar een paar tientjes meer kwijt.
Nooit meer Coolblue,
Zou niet weten hoe ik mijn mailadres in mij account kan wijzigen
Het schijnt niet mogelijk te zijn als niet-zakelijke klant een invoice te krijgen.
Daardoor loop ik een cashback van 30 Euro van Boschpowertools mis.
prima geleverd, maar voldeed niet aan de verwachting, na telefonisch contact retour gestuurd om te ruilen voor ander van beteren functies. Prima behandeld!
Doordat ik epileptisch ben aangelegd is het voor mij niet mogelijk om naar jullie “flitsende” reclame te kijken. Met mij waarschijnlijk nog een grote groep potentiële klanten. Aangezien ik dit eerder heb gemeld merk ik op dat jullie hier niets aan wensen te veranderen. Omdat ik mijn ogen moet sluiten voor jullie flitsen die tijdens de reclame voorbijkomen, zal ik ook niet gevoelig zijn voor jullie aanbiedingen met als gevolg dat ik mijn producten elders koop, maar hierdoor zeer zeker niet bij Coolblue. Jammer.
Hoop dat jullie hier iets mee doen.
Met vriendelijke groet,
Raymond
Beste,
(Aankoop wasmachine ons moeder Frida Deinze)
In eerste instantie waren we niet tevreden over Coolblue. De wasmachine werd geleverd, maar niet geinstalleerd, zoals beloofd en vermeld op de factuur. Maar na telefonisch contact met Coolblue werd dit op een correcte manier afgehandeld en mits de nodige verontschuldigingen.. 2 heel vriendelijke mannen (Mahfoud en Levi's) kwamen de wasmachine plaatsen en namen alle afval mee. Ons moeder kreeg nadien nog een kaartje van hen.
Een dikke pluim voor die 2 mensen!!
Mvg Freddy
Totaal ondeskundige dame aan de lijn. Na 40(!) minuten wachten ongeveer 2 minuten iemand aan de lijn gehad. Niks glimlach! Ergenis is beter.
Uiteindelijk via Google een oplossing gevonden. Hoezo niet kunnen aankomen met een simpele oplossing?
Heel slecht contact te krijgen met jullie. Ook om alle geven te ontvangen is waardeloos.
Je zoekt je gek en komt er dan nog niet uit.
Als je dan eindelijk belt sta je tijden in de wacht.
Ik betaal liever in het gevolg meer dan goedkoper met zo een slechte service
ik wacht nu al drie weken op het terug betalen van mijn Chromebook maar nog steeds niets ontvangen als je belt zeggen deze week heb u het op de rekening maar ho maar nog steeds niet wacht al zins 9mei
belachelijk 90ct
Reactie op de beoordeling van: Thomas
Je kunt ook het normale nummer bellen dat op de pagina staat vermeld. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. Gebruik deze mogelijkheid als je niet anoniem wilt bellen en/of dat het gesprek wordt opgenomen.Reparatie aan Bosch M700 zeer goed en professioneel zowel qua resultaat als informatie. Mij compliment..
Met vr. groet.
J.Nelemans
Toen ik zocht op contact Coolblue kreeg ik een nummer voor 90 cent per minuut. Het telefoongesprek duurde twaalf minuten. Ik had een klacht over hoe de vaatwasser ingebouwd is. Dat wordt wel opgelost, maar ik vind het heel raar dat ik meer dan een tientje betaal om mijn klacht te melden.
We hebben gebruik gemaakt van de verhuisservice. Maar die is enorm slecht we hebben 3 abonnementen koelkast vaatwasser en een droger .
Ze hebben het 10 maart opgehaald en het zou 11 maart in het nieuwe huis geleverd worden. Maar tot op heden hebben we nog steeds niks 15 maart. Heb elke dag aan de telefoon gehangen hier voor Ik ben laaiend. En net werd zelf de verbinding gewoon verbroken. Je kan een jong gezin toch niet zolang zonder een koelkast droger en vaatwasser laten zitten. Ze hebben nu gezegt dat het morgen geleverd wordt. Nou je kan nergens heen want je moet tussen die tijd thuis zijn. Maar ze sturen wel smorgens de sms'jes van tussen die tijd komen wij. Maar vervolgens helemaal niks nog.
Dus mijn advies gebruik de verhuisservice niet en doe het lekker zelf als je dat kunt. Want de verhuisservice is echt enorm slecht.
Onbereikbaar voor de klant, en dat in 2022 het is schandalig!
Telefonisch niet bereikbaar. Wel betaald. Maar niets ontvangen. Tip: betaal niet vooraf bij coolblue
Telefonisch niet te bereiken .sta nu 25 min in de wacht. ik geef het op
Ik heb een nieuwe smartphone gekocht bij coolblue waarvan ik eerst naar coolblue belde met de vraaag of ze mijn gegevens van mijn oude samsung galaxy op de nieuwe samsung galaxy a12 konden zetten . dat was zeker geen probleem werd mij gezegd .
Dus bestelde ik de smartphone en bij het afhalen werd me gezegd dat het overzetten niet kon omdat het te druk was , ondanks dat de winkel nog 2 uur open was . mijn laatste aankoop bij coolblue denk ik !!!!! Leugenachtige info !!!
De winkel was in Wilrijk Belgie
Wacht al 3 dagen op Laptop, terwijl deze de volgende dag geleverd zou worden (voor 23.59 besteld, volgende dag geleverd). Post.nl heeft hem ook nog niet ontvangen. Sta nu al meer dan een uur in de wachtrij (tel. helpdesk), 100 cent per minuut, er wordt gewoon niet opgenomen. Waardeloze zooi!!
Normaal gesproken nooit iets op coolblue aan te merken. Nu ik echter een vraag heb over een geplaatste bestelling wordt ik in de wacht gezet.
Na een lange tijd wachten ben je het muziekje spugzat.
Je krijgt niemand aan de lijn en dat al meerdere keren geprobeerd.
Artikel was gewoon op voorraad op 28 December. Normaal dus 29 December in huis.
Nu echter nog steeds niets. Dadelijk is de verjaardag van degene waar het cadeau voor is voorbij.
En ik sta voor paal zonder cadeau.
3 maal 15 minuten in de wacht, zonder bericht.
Ik probeer een vraag te stellen over een retour product en word vervolgens eindeloos in de wacht gezet. Dit is al de 5e x dat ik het mee gemaakt heb. Onder het mom van ‘drukker dan je van ons gewend bent’ vervolgens langer dan een kwartier naar ‘toet-toet’ te hebben geluisterd ben ik het meer dan ongelofelijk zat! Hoezo alles voor een glimlach?
Telefonisch niet bereikbaar!
Totaal afgeknapt op Coolblue. Zowel privé als zakelijk vaak bestellingen gedaan. Ze zijn een kampioen in dozen schuiven, maar als je een vraag op een onderdeeltje, dat bij schoonmaken verdwenen is, moet de hele koffiemachine opgestuurd worden. Het onderdeeltje is bij Sage niet rechtstreeks te bestellen (prijs E 4,34) en bij coolblue geven ze op het service nummer niet thuis. Ook in de Amstelveense afdeling sta je een uur te wachten om iemand te spreken. Dan toch maar de machine inpakken en in de garantieperiode opsturen, terwijl het onderdeel in een envelop past?
Onbereikbare klantenservice per telefoon, geen mailadres , krijg te zien dat ik een afslag mis als ik een bestelling plaats die uitverkocht is,. Waardeloos!
Probeer jullie al de hele avond telefonisch te bereiken. Mijn tv was 11 november aangesloten, maar van het begin af aan, al problemen met signal. Nu helemaal geen signaal meer. Wat zou het aangenaam zijn om kontakt te krijgen.
Na uren aan de telefoon om de klantenservice te bereiken, eindelijk na 5 dagen de wasmachine ontvangen.
Door bezorgers aangezet. Nu staat de badkamer onder water..
Komt morgen pas iemand kijken. Hoezo goede service en snelle levering?
Waardeloos!!!!!!
bestel je 2 producten op 1 dag en het wordt bezorgd de volgende dag.nou niet dus! postnl komt maar 1 product afleveren en coolblue zeg dan gewoon ja er is vertraging dus wordt andere dag je krijg een nieuwe track en trace.'
schande dat ik het bij coolblue heb besteld.... mooie woorden en reclame op tv maar in werkelijkheid zijn ze het zelfde als postnl.
bezorgers van postnl basebal koeriers want zo noem ik ze .. zij gaan heel onzorgvuldig met de pakketten om ...
Zeer slecht gemaakte afspraken worden niet nagekomen kan niet begrijpen dat dit kan
Op uw site staat verkeerde productinformatie. Klacht daarover volgt geen andere reactie dan dat het naar Backoffice wordt gestuurd. dat is een synoniem voor prullenbak volgens mij. Na een week en na 14 dagen weer eens navraag naar mijn klacht gedaan en dan krijg je een antwoordt waardoor je weer terug bij af bent.
Met die glimlach bedoelen jullie dat als het product verkocht is jullie lachen om die domme consument. Leveren gaat snel maar daarna is het klaar met jullie service, alleen maar praatjes
Waardeloos ,elke keer dezelfde mail geen oplossing zeer onpersoonlijk.
Wordt niet op je klacht ingegaan ook niet de vragen die je stelt .
Cool blue nooooooooooiiiiit meer ,is niet een glimlach die krijgt maar
Een huilbui van dit slechte bedrijf .
dit heb ik nog nooit meegemaakt, ordernummer xxx retourneer xxx
ik kreeg geen mails meer binnen van coolblue, van alle anderen wel op 29-6 gebeld en inderdaad coolblue had een storing
mijn bovenstaande retour ook geen mails ontvangen, op dinsdag bel ik wachttijd 15 min
om vervolgens te horen ik ga dit even voor u uitzoeken. wachttijd 45 min vervolgens werd de lijn verbroken, er werd niet terug gebeld, dit fatsoen was niet aanwezig, graag uw antwoord hierop
Superservice! No nonsense klachtafhandeling. Deze webwinkel komt z’n beloftes 100% na! Petje af!
Beoordeel Coolblue Klantenservice