Bellen met Translink

Waarom bellen met Ov Chipkaart Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een gemiste check-in of check-out.
  • Je wilt melding maken van een verloren/gestolen pas met pasfoto.
  • Je hebt een vraag over een studentenreisproduct.
  • Je hebt een algemen vraag over het gebruik van de OV-Chipkaart.
Bel Translink 0900-0980 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 07.00 - 21.30
  • Dinsdag 07.00 - 21.30
  • Woensdag 07.00 - 21.30
  • Donderdag 07.00 - 21.30
  • Vrijdag 07.00 - 21.30
  • Zaterdag 10.00 - 16:00
  • Zondag 10.00 - 16:00

  • Telefoonnummer Translink: 0900-0980

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je in een van onderstaande landen? Bel dan een van deze telefoonnummers:

    • België +32 2 808 15 24
    • Duitsland +49 30 30 80 81 70
    • Luxemburg +35 22 787 25 35

Neem schriftelijk contact op met Translink.

Wil je het liefst schriftelijk contact opnemen met OV-Chipkaart? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Klantenservice OV-chipkaart
  • Postbus 365
  • 3800 AJ Amersfoort

 

Neem contact op met Translink via Twitter.

Openingstijden OV-Chipkaart op Twitter:

  • Werkdagen: van 8.30 tot 17.00.
  • Zaterdag en Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Translink via Twitter. Klik hier voor contact met Translink via Twitter.

Neem contact op met Translink via een contactformulier.

Is je vraag niet urgent? Stel dan je vraag via het contactformulier van OV-Chipkaart. Het duurt ongeveer 3 dagen voordat je een reactie krijgt. Heeft je vraag haast? Dan kun je beter bellen.

Ga naar het contactformulier op de website van Translink Ga naar het contactformulier op de website van Translink

RET OV-chipkaart - wat is het?

Rapportcijfer Translink Klantenservice: 1.2
1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 stem(men).

Beoordeel Ov Chipkaart Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Ov Chipkaart Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Ov Chipkaart Klantenservice

  • Beoordeeld door Deborah van B op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijk slechte service!!!
  • Beoordeeld door M. V.. op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Contactformulier wordt niet geladen, twitter alleen mogelijk met account, geen mogelijkheid tot email
  • Beoordeeld door c.w.n. beerepoot op 20-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

contactformulier laat zich niet downloaden.
Waarom is dat??
  • Beoordeeld door M.v.d.Berg op 22-01-2020
  • Rapportcijfer: 2

Warboel op de website.
"Kan kaart niet vernieuwen omdat deze al vernieuwd is"
Waarom krijg ik bij gebruik van de kaart dan de melding dat deze verlopen is?
  • Beoordeeld door Amal op 23-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer jullie al 2 weken te bereiken om het feit dat mijn ov chipkaart bijna verloopt binnen 2 dagen. Ik zou graag contact met jullie willen hebben maar het lukt niet. Ik heb DUO l gebeld en de RET en die kunnen niks voor mij betekenen.
Bel Translink
0900-0980
(Gebruikelijke belkosten)