We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Ben je in een van onderstaande landen? Bel dan een van deze telefoonnummers:
Heb jij onlangs contact gehad met Translink? Laat ons je ervaringen met Translink weten!
Beoordeel Translink.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Translink.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Translink? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je het liefst schriftelijk contact opnemen met OV-Chipkaart? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Is je vraag niet urgent? Stel dan je vraag via het contactformulier van OV-Chipkaart. Het duurt ongeveer 3 dagen voordat je een reactie krijgt. Heeft je vraag haast? Dan kun je beter bellen.
Ga naar het contactformulier op de website van TranslinkLees op de website van OV Chipkaart wat de meest populaire vragen over de OV-chipkaart of andere kaartsoorten zijn:
Ga naar de veelgestelde vragen van Translink
Openingstijden OV-Chipkaart op Twitter:
Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.
Probeer saldo van een actieve persoonlijke OV-chipkaart terug te krijgen. Onmogelijk aangezien het meer dan €30 betreft (€41,40) en aan het “service”loket mag de medewerker bedragen boven €30 niet teruggeven. Bedragen onder €30 kan ik via formulier terugvragen mits ik OV-chipkaart meestuur zodat deze beëindigd wordt en ik saldo terugontvang. Mijn OV-chipkaart is nog 4 jaar geldig en er staat een abonnement op dat ik dagelijks voor woon-werkverkeer gebruik. Hoe krijg ik MIJN GELD terug?? Vriendelijke medewerkster van de klantenservice stelt voor op saldo te gaan reizen en zo onder de €30 uit te komen om het daarna terug te kunnen vragen. Ik ga toch niet onnodig op saldo reizen als ik een abonnement heb? Het saldo was voor in- en uitchecken bij NS voor vakantie via Schiphol Airport. Klachtformulier wordt niet gedownload dus kan via die weg geen klacht indienen, e-mailadres heeft OV-chipkaart niet. Dat wordt in de pen klimmen, wat een ontmoedigingsbeleid! Saldo laden is kinderspel, maar eigen saldo terugkrijgen is onbegonnen werk…….
Een zeer ontevreden klant.
Uw website werkt niet.
Als er geen e-mailadres bekend is wordt om een postcode gevraagd. Vervolgens verschijnt er een melding dat de postcode als e-mailadres wordt gezien.
Ook het adres www.ov-chipkaart.nl/mijnkaarten geeft een 404.
Graag hoor ik wanneer mijn klacht is opgelost.
U heeft mij bericht gestuurd dat ik vergeten heb om uit te checken. Ik moest naar een ophaalpunt. Als ik daar op "Bestelling ophalen" klik krijg ik te zien dat er een keuzedag van de NS voor mij klaar staat. Daar zijn al eerder grote problemen door gekomen. Ik kan het tegoed niet op mijn kaart zetten.
Is daar een andere manier voor ?
Impossible to reach ...do you have email address for customer service?
Ov chipkaart nu noet checken!
Vanmorgen 2 x geld overgemaakt, maar staat nog niet op kaart.
Blijven controleren maar site is nu niet bereikbaar.
Gebeld naar te duur nummer. En nog geen antwoord.
Ov reizen word zo wel niet leuk en zeer irritant.
Zorg dat de site werkt!
Ik wil verlengen maar het is zooooooooooooooooo ingewikkeld
Vreselijk slechte service!!!
Contactformulier wordt niet geladen, twitter alleen mogelijk met account, geen mogelijkheid tot email
contactformulier laat zich niet downloaden.
Waarom is dat??
Warboel op de website.
"Kan kaart niet vernieuwen omdat deze al vernieuwd is"
Waarom krijg ik bij gebruik van de kaart dan de melding dat deze verlopen is?
Ik probeer jullie al 2 weken te bereiken om het feit dat mijn ov chipkaart bijna verloopt binnen 2 dagen. Ik zou graag contact met jullie willen hebben maar het lukt niet. Ik heb DUO l gebeld en de RET en die kunnen niks voor mij betekenen.
Beoordeel Ov Chipkaart Klantenservice