Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Krant wordt slecht bezorgd en als je de klantenservice belt, laten ze je langer dan een half uur wachten en verbreken de lijn.Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
waanzin, zelfs een mailadres durven ze niet op de site te zetten...Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Hopeloos.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Onbereikbaar!!!Lees alle beoordeling van Linda Magazine Klantenservice (3)
Heb met ze gebeld over mijn abonnement heb gevraagd waarom ik als jarenlange klant die altijd op tijd betaald gevraagd waarom ik voor hetzelfde pakket meer betaald als nieuwe klanten ik kreeg alleen maar te horen dat ik dat voordeel toen ook had heb gevraagd mij hierover terug te mailen en na 2 dagen nog niks gehoord als jullie zo met trouwe klanten om gaan ga ik naar een andere provider als ik niks meer hoor van jullie heb er genoeg van dat ik hierover nog geen fatsoenlijk mailtje van jullie heb gehadLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Kut klantenservice wacht al 30 min enLees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)
Zo elke keer
Aanbiedingen niet aanwezig, geen bloemkool, geen 2stk verpakkingen haring. AH bedonderd de boel gewoonLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
28-9 weer geen krant ,de derde keer dit jaar en dan nog de keren dat hij te laat komt,,,,belachelijk het gaat maar door,als ze de bezorgers meer betalen zal het anders gaan..Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
Als eerste plaats een bedankje voor de Ziggo switch die we krijgen bij een aantal voetbalwedstrijden van de Nations league. WE zijn hier heel blij mee. Op de tweede plaats geen bedankje voor degene die aan de knoppen zitten van de uitzending van Nations league. Als voorbeeld. gisteravond waren er 9 wedstrijden te bekijken, maar de mensen van de bediening lieten alleen de wedstrijden zien die ze zelf belangrijk vinden, dus in dit geval Portugal-Spanje, maar de rest kregen we niet te zien wel de uitslagen,als voorbeeld 2 minuten een wedstrijd en dan weer Portugal-Spanje.. dit is jammer, want volgens ons was dit niet de bedoeling van die switch, of weten die medewerkers niet wat een switch inhoud. Ze zou zeggen een gemiste kans. We hopen dat in de rest van de wedstrijden met de switch hier aandacht aan word besteed. Daar hebben de kijkers toch recht op zou je zeggen.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
groeten,
Adriana.
Reeds 2 uur aan de telefoon van de klantenservice. Krijg niemand te spreken. Prijsverschil tussen 2 klanten met dezelfde contract. Hoe kan dit?Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
krijg niemand aan de telefoon. drama!Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
Ondanks alle isolatie maatregelen waardoor mijn woning van e label G naar B is gegaan wil greenchoise mijn termijn bedrag niet verlagen de klantenservice doet niet anders dan verwijzen naar hun site en na vele ergernissen blijkt dat je niets kan het laagste termijn bedrag heeft greenchoise al vastgezet dus er valt niets zelf te kiezenLees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Men gokt erop dat je niet weer 70 min en meer wilt wachten verder zijn ze onbereikbaar.
Mijn energie rek is vanaf 20 sep van 400 euro ( maart nog 197 euro ) naar 800 euro gegaan 400 % in 7 mnd
Op de website staat dat de klantenservice van de Volkskrant het beste na 14.00 uur te bereiken is. Je staat langdurig in de wacht en als je eenmaal de eerstvolgende bent spring je ineens weer van nr 8- naar 4, weer naar nr 5 etc. Voor deze "Volkskrantservice" mag je als klant ook nog betalen.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan, werd ik met 1 wachtende voor mij weggedrukt. Bij de tweede poging werd ik eveneens, na een half uur wachten, vlak voor ik aan de beurt zou zijn, voor de tweede keer weg geklikt Al met al dus een uur aan de lijn gewacht en nog geen antwoord op mijn probleem. Bij de derde poging heb ik na een kwartier opgehangen :(Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Slechte communicatie medewerker, begrijpt helemaal niets van wat ik vraag.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
KPN, verschrikkelijk moeilijk bereikbaar, zowel schriftelijk, pagina wordt geladen, na 10 minuten nog niet, dit ook met telefonische vragen, geen correct antwoord, na tijden in de wacht.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Grote problemen met KPN aanleggen glasvezelkabel in huis.
KPN verzuimt degenen die de klus moeten klaren, goed in te lichten over het liggen van de kabel buiten.
Mijn tuin ligt overhoop, de stoep open, niets gevonden. De opzichter erbij gehaald. De werkers zijn van goede wil, maar die worden voor het blok gezet.
KPN blaas niet zo hoog van de toren, jullie krijgen nog 1x de kans voor de aansluiting in huis.
Anders is het voor mij over en uit. met de KPN. En kan het pakket voor nieuwe modem door jullie opgehaald worden.
Tevens verwacht ik als vergoeding 100 liter grind neergelegd in de voortuin.
Zelfs geen een punt waard. Dienst Buitenland niet bereikbaar. Hang eindeloos lang in de wacht ( na 40 minuten zelf verbinding verbroken). Geen melding van gemiddelde wachttijd. Uiteindelijk via telefoonnummer wanbetalers gebeld wordt tot mijn grote ontsteltenis naar het zelfde niet te bereiken buitenland nummer doorverbonden! Wat gaan jullie hier op korte termijn aan doen voordat ik de nationale ombudsman ga inschakelen?Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
veel gezegd in gesprek, maar tot op heden geen reaktie nog gekregen wan uw kant, dit vanaf 1 septemberLees alle beoordeling van Gemeente Midden-Groningen Klantenservice (1)
Erg fijn en snel geholpenLees alle beoordeling van Roompot Vakantieparken Klantenservice (2)
Probeer reeds dagen via de telefoon of chat contact te krijgen voor een bejaarde kennis, die buiten de afschrijvingen geen informatie krijgt van essent (zij heeft geen email) maar krijgt ook geen brieven..Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
9 dagen voordat mijn contract afliep krijg je een zeer hoge energie aanbieding. helaas doordat dit 9 dagen van te voren komt en je dus een opzegtermijn hebt van een maand kun je hier niet meer vanaf.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
na jaren goede contracten te hebben gehad is dit nu voorbij. contact opnemen kan niet telefonisch want er neemt niemand op. Via de mail kan ook niet, dus dan maar een aangetekende brief. Jullie kunnen het niet maken om zo kort van te voren nieuwe tarieven te geven maar niet de mogelijkheid te hebben om een andere energieleverancier te vinden. Ziggo verhoogt zijn tarieven en dan is er in ieder geval de mogelijkheid om te switchen.
waarom geen contact via email????Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
slecht, alleen bereikbaar via omwegen. Waar is de mogelijkheid voor directe communicatie over het probleem dat voor handen is.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Niet. Onduidelijke regels of de KLM houdt zich niet aan zijn eigen regels.
Bijzonder beroerd. Het bedrijf haalt 'bij vergissing' onterecht geld van de rekening en is nu 5 weken later nog steeds niet in staat om dit terug te storten.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Wat een boevenbende!!!
De alliantie moet bij het toewijzen van een woning eens goed kijken naar alle papieren die binnen een week ingeleverd worden. Doordat zij 2x een kindje heeft gekregen en hiervoor een verzekering had afgesloten kan zij nu niet de woning in de Diezestraat krijgen. Want de verzekeringsmaatschappij zwangerschaps uitkering is voor de periode die zij als zelfstandige niet kan werken en waarvan dan de huur enz betaald worden. Zij woont nu bovenin een flat met 6 trappen met 2 kindjes van 2 jaar en 3,5 maand. Betaald zich scheel stookt zich suf. Is niet geissoleerd. En to h met zoveel liefde voor de kindjes die zij zo graag wilde zorgen. Maar dan verheugd zij zich op de woning aan de diezestraat wordt het afgewezen. Want de uitkering was geen inkomen. Hoe krom blijven jullie reageren. Zet alles eens op een rij, zeker degene die dit heeft beslist is verre van menselijk. Maar ben hier zelf ook al achtergekomen bij de alliantie. Ze kunnen je alleen maar stomme voorstellen doen. Hen toendertijd mijn klacht bij de regering neergelegd omdat veel mensen dit betreft. Dat zal ook zo zijn over het geval waar ik net over schreef.Lees alle beoordeling van de Alliantie Klantenservice (8)
geen e-maiadres te vinden. telefonisch niet bereikbaar 5 tot 10 wordt meer als 12 minutenLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
ouders zonder pc kunnen NIET meer stemmen voor de RABO clubsupport t.b.v de sportclubs van de kleinkinderen schandalig RABO BANK
Ik ontvang een nieuw aanbod. Kan dit niet activeren via internet (ed.nl/aanbod) . Het vermelde telefoonnummer (085-1100018) geeft alleen maar een in-bezet-toon en via het reguliere telefoonnummer (088-0561544) krijg ik te horen dat er 12 wachtenden voor me zijn. Ik wordt (misschien???) een dezer dagen teruggebeld.Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
Ik hoop dat jullie journalisten sneller contact krijgen met hun bronnen, anders zouden er veel lege pagina's in de krant verschijnen!
Waardeloos lefier waterschade gehad 70 langspeel platen kapot wordt eerst gezegt buren hadden lekcase maar omdat het om verzekerings werk gaat is het ineens grond water gewoon 1 zoootje bij lefier wel constand geld over al voor willen hebben maar andersom gaat alles hun kant op stelletje oplichtetsLees alle beoordeling van Lefier Klantenservice (2)
KPN doet niet waar ze voor staat! Communicatie is beroerd: zowel telefonisch ( niet of veel te laat bereikbaar } als via chat { geen echte antwoorden, belabberde, herhalende zinnen! } Kom je er telefonisch toch door, na lang wachten met een beroerd intro muziekje, krijg je niet direct antwoord, maar verbinden ze je weer door! Daarna meer dan 10 minuten in de wacht zonder enig contact! Dan valt het weer weg! Kortom, zeer slechte service van een bedrijf waar ik al bijna 50 jaar klant ben! Ook hebben ze voor nieuwe klanten geweldige lokkertjes ( 12 maanden voor 35 Euro internet en TV, maar echte klanten betalen de hoofdprijs ( ruim 82 Euro! ) Doe eens wat je taak is, KPN!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Kan niet, wil niet, doe niet.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)