BN De Stem Klantenservice

Rapportcijfer BN De Stem klantenservice: 2.7 » Lees beoordelingen (38)

Bellen met BN De Stem

Waarom bellen met BN De Stem Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het BN De Stem.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
  • Je krant is niet bezorgd.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met BN De Stem? Laat ons je ervaringen met BN De Stem weten!
Beoordeel BN De Stem

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer BN De Stem: 088-0139920

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Wil je op een andere manier contact opnemen met BN De Stem?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met BN De Stem? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met BN De Stem via Twitter.

Neem contact op met BN De Stem via Twitter. Elke dag tussen 08:00 en 17:00 op Twitter terecht. Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Twitter. Klik hier voor contact met BN De Stem via Twitter.

Chat online met BN De Stem.

Neem contact op met het BN De Stem via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het BN De Stem naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met BN De Stem

Neem schriftelijk contact op met BN De Stem.

Schrijf je liever een brief naar BN De Stem. Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • BN DeStem t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Binnen 10 dagen kun je een reactie verwachten.

Neem contact op met BN De Stem via Facebook.

Volg BN de Stem ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina  van BN de Stem kan je ook direct contact opnemen met een medewerker. Om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook.

Youtube kanaal van BN De Stem.

BN de Stem heeft ook een eigen YouTube kanaal. Nieuws, foto’s, video’s uit binnenland en buitenland, je vind het hier. Bezoek dit kanaal. Je kan daarvoor klikken op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van BN de Stem’.

Ga naar het Youtube kanaal van BN De Stem. Ga naar het Youtube kanaal van BN De Stem.

Neem contact op met BN De Stem via Instagram.

Benieuwd naar de berichtgeving van BN de Stem? Zij hebben ook een Instagram account, @bn_destem. Het laatste nieuws op Instagram van BN de Stem vind je hier verzameld.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Instagram. Klik hier voor contact met BN De Stem via Instagram.

Neem contact op met BN De Stem via LinkedIn.

Bekijk de openstaande vacatures en mogelijkheden bij BN de Stem hier en meld je eventueel aan bij Jobs.

Klik hier voor contact met BN De Stem via LinkedIn. Klik hier voor contact met BN De Stem via LinkedIn.

Vakantie doorgeven

Ga je er even tussenuit in Nederland en wil je op je vakantie adres BN de Stem in de bus ontvangen? Geef het hier online door. Het is ook mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Lees hier hoe je te werk gaat.

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van BN de Stem. Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van BN de Stem.

Blote studenten in de binnenstad

Rapportcijfer BN De Stem Klantenservice: 2.7
2.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 38 beoordelingen.

Beoordeel BN De Stem Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan BN De Stem Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Bongers op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

Onbetrouwbaar.
  • Beoordeeld door Verhees op 16-04-2021
  • Rapportcijfer: 4

Zou 14 dagen proefabonnement krijgen, en de eerste dag netjes dagblad de stem ontvangen en daarna 5 dagen achtereen niet meer, ondanks melding dat ik krant niet ontvangen heb ca 2 dagen geleden
  • Beoordeeld door andre hoogeweegen op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Afgelopen jaar vaak te late en regelmatig geen bezorging ?
Klanten Servië niet bereikbaar , mail word niet beantwoord en geen financiële compensatie ?
Al 40 jaar klant , denken erover na om abonnement helaas op te zeggen !
  • Beoordeeld door H. Mentzij op 19-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind bndestem zeer dominant, onbereikbaar, slechte klanten sevice, je moet het zoeken om een contact adres te vinden, toen ik geen abbonnement had, kreeg je de melding, je kan niet verder lezen je hebt geen abbonnement, nu heb ik een abbonnement en nu krijg je de dominante melding, je hebt dit kunnen lezen omdat je een abbonnement hebt, hoezo dominant.
  • Beoordeeld door w van steenhoven op 4-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

bezorging is slecht klantenservice niet berijkbaar
  • Beoordeeld door Fam. de Jong op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 9

Hebben veel respect voor de krantenbezorgers, vooral onder deze winterse weersomstandigheden. Op de koudste uren van de dag valt de krant bij ons deze week al 4 dagen in de bus. Chapeau, klasse!
  • Beoordeeld door timmers op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

en 2
wij hebben nu 2 dgn geen stem ontvangen vanwege sneeuwval.bij meerdere mensen hier op dorp wel terwijl daar wegen veel slechter zijn.ik vind dit lt bar slechte zaak.
  • Beoordeeld door timmers op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

en 2
wij hebben nu 2 dgn geen stem ontvangen vanwege sneeuwval.bij meerdere mensen hier op dorp wel terwijl daar wegen veel slechter zijn.ik vind dit lt bar slechte zaak.
  • Beoordeeld door Peter de Hoon op 22-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn proefabonnement is ingegaan op 23 december 2020 en eindigt op 22 januari 2021 (vandaag). In die periode van 4 weken heb ik welgeteld 2 (lees: TWEE) keer een krant in de brievenbus mogen ontvangen. Omdat het in eerste instantie niet helemaal duidelijk was wanneer de bezorging precies van start zou gaan hebben we niet meteen aan de bel getrokken. Uiteindelijk eind december heb ik een bezorgklacht ingediend. Nadat hier helemaal geen reactie op kwam (en ook geen krant) heb ik 7 januari een bericht achtergelaten op een contactpagina (die ik nu niet meer kan vinden). Meteen daarop een mail gekregen dat mijn bericht in goede orde was ontvangen, en hierop zou binnen uiterlijk 3 werkdagen worden gereageerd. Dat moet op dit moment nog steeds gebeuren... Uiteindelijk gaan ze dan toch eens bellen (telemarketing) met de vraag of ik wilde verlengen. En dan vinden ze het nog gek ook dat ik niet positief ben. Ik moest niet alleen het negatieve zien, want ik had al die tijd toch ook online kunnen lezen?!
Dit was een 'eens maar nooit meer' ervaring wat mij betreft.
  • Beoordeeld door Kees Franken op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 5

Half dec. 2020 papierenkrant (na 52 jaar) op gezegd en aanvraag digitale krant.
geen bevestiging ontvangen.
4 jan. rubriek bel mij terug, men moet nog bellen. 11 jan. gebeld, bevestiging (kopie) komt eraan.
Nog niets ontvangen. Deze week papierenkrant 2x ontvangen? Ik heb wel 114. euro betaald.
Website:
Klantenservice Bad Request en abonnementen 400 Bad Request.

met groet.
  • Beoordeeld door Poostvogels op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 4 dagen geen krant. Al 3 dagen doorgegeven en nog gaat het niet goed.wordt hè moedeloos banen wie betaald de telefoonkosten?
  • Beoordeeld door L.A. Laarhoven op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 9

Geachte mevrouw/mijnheer,

Oudejaarsavond hadden wij gewoontegetrouw onze brievenbus geblokkeerd om "vuurwerkpost" te voorkomen. Zaterdagochtend werden we wakker van gerammel aan de voordeur. Tot onze schrik realiseerden we ons dat we waren vergeten de blokkering op te heffen en dat waarschijnlijk de bezorger tevergeefs had geprobeerd de krant in de bus te gooien. Toen we ons snel naar beneden haastten zagen we nog juist een auto (waarschijnlijk van de nabezorger) wegrijden. Er zou niets anders op zitten dan bij AH een krant te halen. Maar voor dat we daar aan toe waren viel alsnog de krant in de bus!! Dat vinden wij een compliment waard!

Met vriendelijke groet,

Loek en Marjo Laarhoven

Prins Hendrikstraat 74 Breda
  • Beoordeeld door Jeannie Segers op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht. In het weekend niet bereikbaar. Ik wil geen voucher maar de kosten retour op mijn rekening.
  • Beoordeeld door Testers op 31-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

1 vaak geen krant!
Juist vandaag met het jaaroverzicht geen krant!!!
Daarom erg teleurgesteld in de bezorging en het wis ook niet mogelijk om de krant nabezorgd te krijgen en de digitale krant vinden wij niet fijn lezen. De puzzels kan je niet uitprinten, daarom een dikke 1
Een teleurgestelde klant die al 28 jaar lid is en er toch overdenkt om het abonnement optie zeggen!!!
  • Beoordeeld door F.Scheffer op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Via mail NIET te bereiken, telefonisch niet bereikbaar en niet gereageerd op terugbel verzoek. In deze tijd onvoorstelbaar.
  • Beoordeeld door Etienne Steijaert op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind de manier waarop ik door de heer om 16.50 uur geholpen ben heel slecht en zeker niet klantvriendelijk. Ik zal mijn abonnement per direct opzeggen na 50 jaar . Ze moeten nog veel leren hoe ze abonnees om moet gaan en zeker om ze te behouden . Voor nieuwe klanten kan alles dus het antwoord of nette oplossing ligt bij jullie . Mijn telefoonnummer is reeds bekend . Mvg. Etienne Steijaert
  • Beoordeeld door A.J. van Riel-van Kinderen op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan geen e-mailadres vinden wel een tel nr.
Ik wil mijn nieuwe abonnement wijzigen in 3 jaar i.p.v. 1 jaar, dat was n.l. niet mogelijk om dat op te geven bij het proefabonnement Dus 3 jaar voor 5,75 per week
groetjes
  • Beoordeeld door Hoogbergen op 1-11-2020
  • Rapportcijfer: 3

Bij het doorgeven van een vakantie wijzing in juni 2020 nav een heupfractuur van mijn moeder ramde de telefoniste maar door over de krant kunnen down loaden (mijn moeder is 83) en of het adres en de burgerlijke staat van mijn moeder nog klopte.
Mijn vader is niet lang overleden en de heupfractuur was op zijn eerste sterfdag dus allemaal niet zo prettig.
Ik wilde namelijk alleen maar die adreswijziging doorgeven, en niet al die extra info ongevraagd moeten geven om de file van de telefoniste (geen klantenservice medewerker lijkt mij? ) te kunnen completeren.
  • Beoordeeld door j vd monde op 31-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

het is steeds dat er op zaterdag geen krant wordt bezorgd
opende op enige reactie
  • Beoordeeld door De witte op 13-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Weer geen krant ontvangen ook al eens bezorgd bij de buren ook al vaak op zaterdag geen krant ontvangen of heel laat. Nog even en we zijn van plan om de krant op te zeggen. Sorry maar hij is tenslotte duur genoeg. En dit is niet leuk.
  • Beoordeeld door Jan op 10-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

1. Aangemeld voor 10 weken krant. Al op de 4e dag op rij geen krant. Al 4 keer gebeld en iedere keer zouden ze het regelen.. Maar tot op heden nog niks geregeld
  • Beoordeeld door De rooij op 19-09-2020
  • Rapportcijfer: 3

Niet bereikbaar! Toch zeker niet als het om klachten gaat!
BN de stem verschuilt zich achter de website.
De bezorging is momenteel weer belazerd, veel te laat of helemaal niet en dan krijgen we weer de verkeerde krant ( volkskrant ipv de BN De stem) en we kunnen iedere keer naar de super om onze krant op te halen, dat kan natuurlijk niet voor zo’n duur abonnement.

On sgeduld raakt nu wel op,

Vriendleijke groeten,

Fam de rooij.
  • Beoordeeld door Wanda op 1-09-2020
  • Rapportcijfer: 8

Sinds begin Corona vele extra puzzels in BN/De Stem. Extra sudeoku' s, tectonic etc. Tot mijn spijt sinds 31 augustus weer terug naar 1 sudoku. Heel jammer. Ik weet dat heel veel mensen deze puzzels ook daadwerkelijk maken. Zouden jullie in overweging willen nemen om het aantal puzzels weer uit te breiden aub
  • Beoordeeld door PFM gulickx op 29-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag, zaterdag 29 augustus 2020 heb ik de krant niet ontvangen, en kan ik daar over geen e-mail sturen want de server ligt er uit en BN de stem is ook telefonisch bij de klantenservice niet bereikbaar.

Waardeloos!
  • Beoordeeld door Peter tiebosch op 28-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht
  • Beoordeeld door Will op 24-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alweer geen krant mogen ontvangen
Ik ervaar dit elke maand minimaal een keer
Dit kan toch niet zo doorgaan
Krijg ook geen feed back
Ben erg teleurgesteld
  • Beoordeeld door r de genzer op 15-08-2020
  • Rapportcijfer: 4

Heb weer geen krant ontvangen op zaterdag en word er tureluurs van dat je niet gewoon iemand telefonisch daar op kan aanspreken, maar digitaal moet melden dat de krant niet ontvangen is. Heb nog nooit een terugstorting of tegoedbon ontvangen. NB de Stem gaat slecht om met klanten die al bijna 50 jaar abonnee zijn.
  • Beoordeeld door voeten op 11-08-2020
  • Rapportcijfer: 3

Wederom gewen krant. Onze brievenbus is de laatste van hert appartement. Bezorger regelmatig te weinig kranten bij zich. Wel betalen, doch geen krant!!!!!
  • Beoordeeld door Deusing op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Proef abonnement ging over naar een jaar abonnement wat niet de bedoeling was . Helaas waren we te laat met het melden eraf. Nu zit ik er aan vast
Let op mensen , als je even een verkeerd vinkje over het hoofd heb gezien zit je er aan vast . Neem nu nooit meer een proefabonnement .
Wilde een bevestiging krijgen dat ik een abonnement was aangegaan , wacht er nog steeds op . Ook op de bevestiging dat het abonnement automatisch stopt na het jaar
  • Beoordeeld door M van Gastel op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 4

Zeer slecht ze snappen niet wat ik bedoel .krijg weer een foute mail. De klantenservice slecht te bereiken lang wachten
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)