Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Ben trouwe klant van Budget Energie, Contract loopt binnenkort af. Krijg nieuwe tarieven voor variable contract. Niet eens met afhandeling. Uiteraard NO-Reply berichten. Zijn totaal niet bereikbaar. Geen @-mail adres, vast adres. Telefonies onbereikbaar, Chatbot waardeloos. Afspraken moeten zwart op wit gemaakt worden.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Ik vind dat de films van jullie in zakken. Goedkope films echt jammer ..hoop ouwe films of andere Goedkope troep.Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)
Op 25-08 j.l. uitcheck gemist, daarvan zelfs melding gekregen van NS. Claim ingediend, is toegekend, maar tot op heden na diversen keren contact nog niets ontvangen! Wel zie ik bij mijn gegevens het verkeerde IBAN nummer, dat ik overigens NIET zelf heb ingevuld, zoals een medewerkster zei.Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
Wanneer krijg ik nu eindelijk mijn teveel betaalde euro's terug??
Directeur Hr, ZwartLees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Directie Coolblue
U kunt van mij een aangetekende brief verwachten
Met een klacht aangaande de wel betaalde maar niet ontvangen magnetron.
En voorts de afhandeling van retour van MIJN geld (140 euro) .
C.P.ROSS
Zeer slecht en onprofessioneelLees alle beoordeling van Gemeente Nijkerk Klantenservice (2)
De zaak wordt op afstand telefonisch afgedaan niet de moeite nemen en een afspraak maken om met bewoners de situatie ter plaatse te beoordelen
Service zeer slecht 3 x in de wacht gestaan bij het service nummer gewoonLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Na 25 min wachten weg geklikt.
Dus nu 9 dagen geen krant wat gebeurt hier ???
Ik wil gewoon mijn Krant
Ik ben nu een half uur bezig om contact te krijgen met de klantenservice;Lees alle beoordeling van Libelle Klantenservice (23)
heb 5 keer opnieuw moeten bellen, telkens de verbinding verbroken; ook via meteen contact verbinding verbroken.
Verder wel vriendelijk te woord gestaan en de medewerker vond het vervelen.
Maar graag de mogelijkheid bieden om ook via de mail contact te krijgen om een wijziging door te geven.
Geen contact, na 63 minuten werd de verbinding verbroken. De ene keer was ik de eerste dan waren er ineens weer 2 wachtenden voor me.Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Schandalig slecht hoe men daar omgaat met oudere mensen. SMS-jes sturen naar hun vaste telefoonlijn als herinnering aan een openstaande factuur, en vervolgens het mobiele nummer blokkeren omdat ze niet gereageerd hebben op het SMS-bericht. Als 50-er weet ik overigens ook niet hoe je een SMS-bericht op een vaste telefoonlijn moet bekijken, of zijn ze dan alleen af te luisteren?Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Namen van medewerkers of teamleiders houdt men geheim. Of je krijgt een valse naam door. Lekker "veilig" verscholen ergens in een groot kantoorgebouw. Schandalig slecht dus.
Ik ontving een brief van de directeur van de Rabobank gedateerd op 30 september 2022 dat er een nieuwe spaarrekening geopend gaat worden voor het saldo van mijn Roparcorekening, die wordt opgeheven.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Beetje vreemd wel, ik heb al een spaarrekening bij de Rabo bank waarom kan het daar niet op gestort worden?
Scheelt hoop werk lijkt mij, nu wordt er eerst een rekening geopend, geld wordt gestort, dan moet ik geld als nog laten overboeken naar bestande Rabospaarrekening en de nieuwe net geopende rekening weer laten opheffen.
Vandaag 04-10 bezorgen 17.45-19.45Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
email: om 18.02 bezorging lukte niet (ik was gehele dag thuis wegens quarantaine)
afhalen op postnlpunt
Om 18.06 bezorgt DHL wel een pakket !!! (ik was gehele dag thuis wegens quarantaine)
Dit is nu de derde keer dat PostNL niet binnen de afgesproken tijd bezorgd! Al eerder gemeld ook bij opdrachtgever.
*Zeer onbetrouwbare bezorgdienst, *gemakkelijke verdienste bij PostNL,* krijgt chauffeur een bonus voor benzinebesparende maatregelen (zoals het niet bezorgen maar alles op een hoop gooien bij de afhaalpunten, laat de klant het maar zelf ophalen!) *Werknemers zitten op tijd thuis voor de buis....
! Dat opdrachtgevers van postNL betalen voor niet geleverde diensten.... schaadt ook hun bedrijf. Ben ik de enige?
*dat PostNL zoiets als een digitale klantenservice heeft, kan beter wegbezuinigd worden.
Ik ben goed geholpen door deze meneer. Sorry ik weet zijn naam niet meer. Beter dan als ik het aan medewerkers in de winkel vraag. Daar was het antwoord "" kan alleen online betalen". vriendelijke groeten.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Kan alleen een bankgarantie krijgen als ik tevens een hypotheek op mijn hele huis neem!?!?Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Moet maar liefst 28,50 betalen omdat ik 2 x geld op MIJN EIGEN REKENING stort.
Ik ga nog 1 x verhuizen. Ben al 60 jaar klant, maar na mijn verhuizing stap ik echt over naar een andere bank. Adieu service-loze Rabobank is het dan. De vlag uit.
de klantenservice snapt niet dat je de libelle wil lezen als de krant. Hebben geen idee wat je bedoelt met '"bladeren" zoals de digitaal de krant of folders leest. Dom dom dom..Lees alle beoordeling van Libelle Klantenservice (23)
Bereikbaarheid voor vragen zeer slecht. Via liander.nl wordt aangegeven dat je telefonisch contact moet opnemen met de "klantenservice". Deze zijn compleet onbereikbaar: na 30 minuten wordt gewoon de verbinding verbroken.Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)
Kpn is zeer slecht bereikbaar en heeft daardoor ook een zeer slechte service.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Slechte afwikkeling van het beeindigen van het abbonement!
Vorige week had ik problemen met mijn Rabobank credit card in het buitenland bij een autoverhuurbedrijf, waar mijn credit card werd geweigerd. Het was toen al 22:00 uur sávonds. Ik heb toen dit service nummer gebeld en ik werd meteen goed geholpen. Fijn dat het zo snel kon worden opgelost.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
betsteld en betaald raceauto ik krijg vage whats app reactie binnen waarin en digitaal afhaalbewijs beloofd word maar na een week nog steeds geen reactie ik heb ook geen printer hoe nu verderLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Shelly gesproken die mij heel beleefd en goed op weg heeft geholpen. Klasse en opmerkelijk in deze tijd !Lees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)
Oplichters, hanteren hoge tarieven in hun berekeningen! Klanten van Budget Energie, controleer je maandelijkse energierapport.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Afgelopen twee maanden is de krant zeker 10 werkdagen niet bezorgd en ook 4 zaterdagen niet,Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
Heb na langdurig bellen contact gehad en werd afgesproken dat in iedersgeval 1 week abo geld zou worden terug betaald.
Is nog niets ver terecht gekomen. Na ruim 50 jaar abonnee te zijn geweest overwegen wij om het abonnement te gaan beeindigen.
Wij wachten nog even af wat u firma gaat doen.
Ik kan geen contact krijgen over mijn nieuwe tarieven per 1 oktoberLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Dagen heb ik geprobeerd contact te krijgen om een tarief aanpassing te realiseren. Greechoise is op geen enkele manier te bereiken. Heb een leegstand tarief en verbruik niets. Saldo is zelfs positief. Toch verhoging van € 25,00 per maand naar € 600,00 per maand. Is verhoging van 2400%Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Ik heb een door mij besteld product niet ontvangen, maar een totaal ander rommel artikel (2 lege metalen busjes) . Op de website staat dat ze tot 23.59 uur bereikbaar zijn. Om 17.15 uur gebeld,, antwoordapparaat “we zijn niet bereikbaar” .Lees alle beoordeling van Holland & Barrett Klantenservice (8)
Je krijgt gewoon niemand te pakken. Wat is de service slecht!!!! ????????
Op 28 augustus 2022 heb ik bij KLM een aanvraag ingediend voor uitbetaling van 4 (refundable ) vouchers, met een totale waarde van € 284,22, die 11 september 2022 over de expiratiedatum dreigden te gaan.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Op 18 september ontving ik van KLM bericht dat ze slechts € 8,53 wilden terugbetalen.
Dan begint de zoektocht om dit onrecht bespreekbaar te maken met KLM. Ik koos de iMessage optie. In mijn bericht verwees ik naar de “claim-ID” gaf aan dat ik graag ook het resterende bedrag wilde ontvangen.
Na enig doorverwijzen werd mij gevraagd om enige aanvullende informatie. Hoewel deze informatie al in het refund formulier vermeld was, heb ik het nogmaals doorgegeven.
Na enkele dagen ontving ik bericht van KLM dat een en ander gecontroleerd was en dat de vouchers non-refundable waren gebleken. Ik heb dit meteen weerlegd met verwijzing naar de citaten in de mail (volledige terugbetaling ) en het voucher (refundable if unused).
Hierop volgde de reactie van KLM dat men de zaak verder onderzocht had en dat de vouchers verlopen zouden zijn op het moment van verzoek om teruggave. Daarnaast werd deze mededeling toegevoegd “Aside from this, please know that I can no longer inform you any differently”. Ik heb weerlegd dat de vouchers verlopen zouden zijn door aan te geven dat de aanvraag op 28 augustus was ingediend 2 weken voor de expiratiedatum van 11 september.
De communicatie vanuit KLM werd hiermee als beëindigd verklaard door KLM.
Ondanks 2 weerlegde argumenten heeft KLM besloten om mijn actieve refundable vouchers niet uit te betalen. Daarop heb ik besloten deze ervaring te delen en anderen te adviseren om geen vouchers van KLM te accepteren, maar direct terugbetaling aan te vragen. Veel geëmmer met een KLMmer.
Begin dit jaar had ik een positieve ervaring met EASYJET. Mijn vlucht naar Nederland werd geannuleerd, de mogelijkheden voor alternatieve vlucht, vouchers of terugbetaling werd meteen aangeboden. Daarnaast werd verlengd verblijf in een hotel meteen geregeld. Ook werd de mogelijkheid voor compensatie van extra kosten actief aangeboden. Binnen 3 weken na terugkomst waren alle declaraties keurig afgehandeld. Geen gezeur met EASYJET.
Voor het opzeggen van de vriendenloterij had ik 1 15 uur nodig en werd 2 maal verbonden met een totaal onverstaanbare medewerker die me uiteindelijk afscheepte met een bandje waarop alleen maar de mogelijkheid was niet meer door de vriendenloterij gebeld te worden. Nu weet ik nog niet of ik afgemeld ben of niet. Waardeloos. Dit was overigens op nr. 0880201052. Treurig.Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)
Afgelopen zaterdag gemeld dat we geen krant hadden ontvangen. Gezegd werd dat de krant alsnog voor 17.00u zou worden bezorgd.Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Eindresultaat: geen krant ontvangen! Vakantie bezorging op Terschelling was dit jaar ook niet ook mogelijk!
Een abonnement kost meer dan € 400 p.j.!! Als je belt sta je tijden in de wacht! Is het dan niet logisch dat je dan gaat overwegen het abonnement op te zeggen?
Zeer slechte serviceLees alle beoordeling van Kwantum Klantenservice (12)
Ik word niet teruggebeld over status van levering
Na 1,5 uur aan de telefoon gewoon weggeklikt
Mail word ook niet beantwoord
Erg slechte zaak KWANTUM!!!!,
Ik ben benieuwd of ik mijn vloerbedekking ooit geleverd krijg
Zeer slecht berijkbaar .na 40 minuten gewoon de verbinding verbreken schandalig.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Wachttijd zou 10 minuten zijn, na 22 minuten nog geen contactLees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)