We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met TUI? Laat ons je ervaringen met TUI weten!
Beoordeel TUI.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met TUI? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag? Stel deze 24/7 aan Louise, de virtuele assistent van TUI. Hier zie je wat voorbeelden van vragen die je kan stellen aan de klantenservice van TUI via de online chat. Kan ik een reis- en/of annuleringsverzekering via TUI afsluiten? Kan ik via TUI ook een auto huren? Zijn er interessante excursies die ik kan bijboeken?
Start een chat met TUIZoek contact met een medewerker van TUI via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 23:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 - 23:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.
Klik hier voor contact met TUI via Facebook Messenger.Bekijk hier de onderwerpen over de veelgestelde vragen aan TUI.
Ook kan je daar een algemene vraag in de zoekbalk typen. Je kan snel een antwoord van TUI verwachten.
Ga naar de veelgestelde vragen van TUIBen je op reis geweest met TUI en heb je een klacht? Je kunt klachten online indienen. Om te beginnen heb je het reserveringsnummer, vertrekdatum en de achternaam van de hoofdboeker nodig, zorg dus dat je deze gegevens bij de hand hebt.
Volgens ANVR-voorwaarden dien je de klacht binnen twee maanden na terugkomst te melden.
Klacht indienen bij TUI.Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van TUI voor de mooiste vakanties.
Klik hier voor contact met TUI via Pinterest.Behoefte aan persoonlijk contact in plaats van telefonisch of digitaal contact? Ga langs bij een TUI reisbureau bij jou in de buurt.
Bezoek een TUI reisbureau.Volg TUI op Facebook voor het laatste nieuws als je het goedkoopste ticket wil scoren. Meld je aan of maak een account aan. Wil je bijvoorbeeld weten of je online kan inchecken en stoelen reserveren, of dat er een transfer is inbegrepen? Stel vragen aan de klantenservice van TUI. Verder kan je de nieuwste aanbiedingen bekijken en de laatste informatie lezen over de meest populaire bestemmingen. Tijdens de openingstijden van maandag t/m zaterdag van 08.00 uur tot 23.00 uur en zondag van 09.00 tot 23.00 uur krijg je zo spoedig mogelijk reactie op je vraag van TUI.
Klik hier voor contact met TUI via Facebook.Wil je niets missen en altijd op de hoogte worden gehouden van de beste vakantie-aanbiedingen? Of heb je een vraag voor de klantenservice? Tweet TUI. De medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 23:00 uur en op zondag van 09:00 tot 23:00 uur. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van TUI. @TUINederland
Klik hier voor contact met TUI via Twitter.Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de beste vliegticketdeals? Of kan je wel wat vakantietips gebruiken? Schrijf je in voor de nieuwsbrief van TUI. Zo mis je niets en kan je de bestemming kiezen waar je al jaren van droomt.
Meld je aan voor de TUI nieuwsbrief.Laat je inspireren door de Instagram feed van TUI Foto’s van de mooiste witte stranden en prachtige natuur komen hier dagelijks voorbij. Wil je helemaal op de hoogte blijven van de mooiste vakantieplekken? Volg TUI dan op Instagram via @tuinederland.
Klik hier voor contact met TUI via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 56 beoordelingen.
Is 55 minuten in de wacht normaal? En dan nog geen antwoord op je vraag maar ander nummer bellen. Nooit meer Tui voor mij.
Ik tracht tui op alle mogelijke manieren te bereiken en telkens krijg ik een keuze menu waar mijn probleem totaal niet in verschijnt en dan moet ik terugbellende een andere keuze maken . HOPELOOS
Ben al dagen bezich met een poging te doen om een klacht in te dienen in verband met mijn beschadigde zeiskoffer. Word van het kastje naar de muur gestuurd, verschrikkelijk. Bij eventueel antwoord wilt U ook rekening houden met het "verdrag van Montreal" In verband met de schade, wat en waar kan ik iets doen ?
Dank bij voorbaat
Dirk Martens
Geen contact mogelijk, telefoon nummer wordt afgebroken en geen e-mailadres te vinden
Het ging een tijdje goed, maar de laatste dagen niet echt.
Meerdere keren server errors, website problemen, de App mankeert ook wat, de geboortedatum werd verkeerd overgenomen, niet alle Transavia data wordt overgeheveld naar Mijn TUI.
En dan wordt het weer een paar dagen wachten voordat er een reactie komt, ben nu al een week bezig en ga over 2 weken naar het buitenland.
Wordt wel erg spannend nu.
Klantenservice is alleen telefonisch te bereiken wat een kostbare zaak wordt vanuit het buitenland. Een mail adres is niet te vinden.
Hieronder vindt u mijn klacht, die ik met niemand kan bespreken.LS
Al vele jaren boeken wij via TUI be of nl een vakantie in Sharm el Sheikh.
De laatste jaren via Tui België omdat jullie het Reef Oasis Blue Bay Resort en Spa aanbieden.
Vertrek op 13 april vanaf Zaventem.
Tot op heden waren wij tevreden over TUI België. Helaas is dit nu niet meer het geval.
Sinds wij geboekt hebben worden wij bestookt met mailtjes over aanbiedingen voor ons reeds geboekte reis.
Deze reis met de zelfde vertrekdatum wordt nu ruim 500 euro goedkoper aangeboden. U begrijpt dat wij hier een heel slecht gevoel over hebben.
Onze reisadviseuse van Tui at home heeft nog een verzoek gedaan voor de laagsteprijsgarantie.
Natuurlijk hebben wij daar volgens TUI geen recht op.
Er wordt niet eens de moeite genomen om iets te bedenken waardoor wij als klanten het slechte gevoel over onze boeking bij Tui België kwijtraken.
Misschien als compensatie het de luxe aanbod? Al hebben wij bagage en stoelen ook tegen extra kosten geboekt.
U begrijpt dat wij naar aanleiding van deze gebeurtenis niet snel meer bij Tui zullen boeken maar naar een alternatief zoeken.
Fam de Haan, Nederland
Kijk er is een probleem met jullie site voor bijboeking bagage en betaling van de bijboeking
Ik geef dit door aan een van jullie personeelsleden en die zegt probleem ligt bij u
Raar heb mijn familie ook laten proberen overal hetzelfde probleem, sorry maar ik denk niet dat het dan aan ons ligt maar aan jullie site
Ipv mij af te schepen had ze ook naar de oorzaak kunnen zoeken
Klantvriendelijkheid slecht score
alarmnummer ?
Waarom kan ik jullie niet gewoon een e-mail sturen
Over een Urn waar niets op jullie website over te vinden is.
groet mw.Toethuis
Wil mijn reis annuleren ivm overlijden. Na 35 min nog steeds in de wacht op het klantenservicenummer.
Verschrikkelijk.........
Ook heel iiritaqnte saxofoonmuziek. Opgefokt wordt je daarvan....
Het on line inchecken loopt vast op de melding: er is wat fout gelopen. Na ettelijke mislukte pogingen probeer ik TUI de bereiken maar: er is geen life-chat, het telefoonnummer is fout !!!!, U bent onbereikbaar!
Ik had via tui een reis naar Londen geboekt met de Eurostar. Op 16 december kreeg ik laat op de avond een sms-bericht dat op de vertrekdatum een staking was van het spoorbeheer in Engeland en dat daarom de Eurostar niet reed. Ik heb de volgende ochtend meteen met Tui gebeld om te vragen de hele reis een dag op te schuiven (er was toen nog voldoende mogelijkheid hiervoor bij het hotel en de Eurostar). De dame aan de telefoon heeft alles genoteerd, maar kon mij niet verder helpen, want de trein afdeling werkt niet in het weekend. Ik kreeg het advies maandag19 december nogmaals te bellen. Dat heb ik aan het begin van de dag gedaan. De dame aan de telefoon heeft toen contact gehad met de treinafdeling, die meteen zijn nagaan of er staking was. Dit werd bevestigd. Ik heb nogmaals gevraagd of ze mijn geboekte reis in zijn geheel een dag verder konden schuiven. Er zou contact met me worden opgenomen door de treinafdeling. Ook op dat moment was er nog alle plaats in de Eurostar en het hotel. Vervolgens bleef het stil.
Na anderhalve dag (een week voor de vertrekdatum) nogmaals gebeld, maar kreeg alleen te horen dat ze er mee bezig waren.
Uiteindelijk werd ik laat in de middag gebeld met de melding dat mijn reis geannuleerd was. Uit het gesprek werd duidelijk dat er met mijn verzoek niets gedaan was en dat men pas actie was gaan ondernemen nadat de lijst van Eurostar binnen was en toen was en alles al vol was.
Hierbij dien ik een klacht in tegen TUI fly Nederland. Op 27.09.2022 Van Amsterdam Vertrekdatum/-tijd: 27/09/2022 07:50 Naar: Enfidha Aankomstdatum/-tijd: 27/09/2022 10:05. Tijdens mijn vlucht met TUI fly tickets Nederland ben ik aangekomen op luchthaven van Enfidha. Helaas werd ik geschokt door mijn koffer is kapot geworden en is niet meer te gebruiken want kan niet eens staan op zijn poten.
mijn voorstel:
Optie 1:Hierbij eis ik 100 euro schadevergoeding voor mijn koffer of
Optie 2:TUI neemt zelf initiatief hetzelfde koffer ( raadpleeg bijlagen 6) voor mij koopt en naar mijn huis bezorgd. Bovenstaande mijn huisadres. LETOP mijn koffer is XL maat. Dus grootste. Bij aankoop
Helaas TUI reageert niet op mijn beide opties. |Helaas blijkbaar T|UI een nieuwe wijze van oplichting heeft gevonden. Mijn nieuwe koffer is kapot en komen geen excuus! laat eens staan 100 euro te vergoeden of hetzelfde koffer voor mij te kopen!
Jammer TUI is een oplichterijen
Op 26 oktober vloog ik vanuit Alicante TB 1102 naar Antwerpen. Ik was 25 jaar stewardess bij Sabena.
De bemanning was outstanding. Arnou , pas in dienst was,een uitzonderlijke steward. Hij heeft alles mee om uw PLUS in the sky te zijn.
Ik melde dit aan chef de cabine in de hoop dat er een melding zou komen in zijn flight report.
Het was niet makkelijk om U daarover te mailen. Hopelijk krijgt Arnou zijn felecitaties officieel via U.
Met beleefde groeten, Huguette Vanmarsenille
Wij hebben veel extra geld uitgegeven voor luxere hotels in IJsland. De hotels waar we verbleven waren verre van luxe. Wat op zich geen probleem is, als onsdit van tevoren was verteld en ons extra betaalde geld hadden teruggekregen. Tui laat niets meer horen na mijn 2e mail waarin ik mijn geld terug vraag. Onbeschoft.
Probeer mijn klacht in te dienen wat niet lukt, niet via de telefoon alleen maar via gelijk contact 90 cent per minuut, via de chat ook niet, wordt ook weer door verwezen, het lo
Ijkt wel of jullie geen klachten willen horen.
Wij zijn in het kantoor van los Christianos uitstekend ontvangen in het Engels en vervolgens ln het Nederlands in verband met het vervoer naar de luchthaven . Dat is de service die we verwachten van Tuy en dat hebben we dan ook gekregen Proficiat en dank u wel Leon Lingiet
Geen service is ook service
schande niet te bereiken
Good Day,
I wish to make a big compliment and huge thankyou to the baggage assistant at Hato Curcaco . Mr Vairon Isenai went out of his way to find my baggage , he did so with a smile on his face , efficently , understanding and kept me upto date all the time. I wish to Thank him graciously. It is not offen that you have good service with a smile , understanding and patience.
Thankyou Kindly Vairon
Craig
Retour Curacao geboekt, Op nieuwe Website was vergeleken met de oude
niet veel aan extra’ s mogelijk.
Dus ruim voor de terugvlucht de Tui klantenservice gebeld.
Na bijna een half uur wachten eindelijk verbinding gekregen.
Helaas konden ze mij ook niet verder helpen, terwijl ze het wel beweren.
Een zeer slechte service dus plus een waardeloze nieuwe Website.
Was eerder een tevreden Tui klant, nu dus niet meer.
We krijgen bericht dat we de stoelreservering kunnen doen maar naar 2 weken is het nog steeds niet gelukt, omdat we naar Macedonië vliegen moet je extra gegevens invoeren en daar gaat het fout en kom je niet verder. We krijgen hetzelfde probleem ook met inchecken. 2x contact opgenomen met tui fly maar de ict van tui lukt het maar niet om het probleem te verhelpen waarschijnlijk. Vertrouwen in tui is een eind gedaald.
We krijgen bericht dat we de stoelreservering kunnen doen maar naar 2 weken is het nog steeds niet gelukt, omdat we naar Macedonië vliegen moet je extra gegevens invoeren en daar gaat het fout en kom je niet verder. We krijgen hetzelfde probleem ook met inchecken. 2x contact opgenomen met tui fly maar de ict van tui lukt het maar niet om het probleem te verhelpen waarschijnlijk. Vertrouwen in tui is een eind gedaald.
Ben al uren bezig om Tui te bereiken omdat het e-ticket niet klopt, maar telefonisch wordt de verbinding verbroken, op Twitter geen antwoord, heel jammer.
Booked Amsterdam-Cuncun Mexico my wife and I, no Seats reservation possible is that normal on a flight of 10 hours!
The employees on the plane , suit change but they didn’t .
I’m very tall and was sitting by the window..????
Now were going back the same problem !!!! And our seats are far away from eachother!! Thanks Tui!!!
Ik heb een boeking gemaakt kreeg nooit een boeking nummer naar veel keer te hebben gebeld met jullie callcenter en uren zitten wachten op een antwoord niks is gedaan,nog steeds mijn geld niet terug . Slechts klantenservice
Ondanks annuleringsverzekering geen terugbetaling van tickets ookal kwamen de klachten pas 1 maand na boeking
Krijg geen contact met de klantenservice, wegens drukte en een mailadres is niet te vinden op de site. Wat nu?
Wij bellen het telefoonnummer waarbij je gelijk met TUI verbonden zou worden, maar als je dan doorgezet wordt krijg je alsnog hetzelfde bandje en moet je dus 90 cent per minuut voor betalen, dit klopt dus van geen kant. Slechte service dus.
Vriendelijke groeten
Maak niet uit hoe laat je bel constant een bandje met het is momenteel erg druk en de verbinding wordt verbroken
Niet bereikbaar via telefoon, email of contactformulier.
Hoe kan je ze dan bereiken ??
zeer secht geinformeerd over dereis naar cuba, zeer belangrijke info, betaalmiddel in cuba en qr code
dit is geen informatie die men kan missen op vakantie , ik voel me gestrand
App. Werkt niet naar behoren.
Telefonisch niet bereikbaar, (te druk) Mai is niet beantwoord.
Kunnen een preferentie niet op de boeking doorgeven, moeten dit telefonisch doen..... Is alleen niet te bereiken. Vinden het heel klantonvriendelijk!
Ik hang 19 minuten aan de lijn met een dringende vraag en dan wordt de verbinding gewoon verbroken.
Niet bereikbaar via chat, facebook, telefoon.(half uur wachttijd) Ik wil mijn reis omboeken. Hoe dan? De site hapert en geeft steeds wisselende prijzen door en de kassakorting wordt niet toegepast bij het doorklikken. Nu is de reis dus niet meer beschikbaar na een aantal dagen proberen. ????
Tui is al dagen onbereikbaar
Tui geeft op hun site aan dat er een gereduceerde prijs geldt voor een corona test bij het boeken van een reis.
Wanneer via hun site de afspraak moet worden gemaakt blijkt dat die pagina niet kan worden geopend, dus niks gereduceerd.
De medewerkster van de klantenservice was niet in staat op een fatsoenlijke manier mij te woord te staan dat ze de verbinding maat verbrak nadat ik een half uur in de wachtrij had gestaan op vrijdagmiddag om 1630 uur
Ik krijg alleen maar te horen dat de wachttijd meer dan 15 min. is, wanneer ik ook bel.
Komt raar en verdacht over, alsof ze expres niet opnemen.
Ik ga echt niet zo lang wachten.
Ik heb eergisteren een vlucht naar mijn vaderland, Cuba, bij Tui fly België geboekt. Er is ten ornrechte een bedrag van 22 euro aan kosten bij mij in rekening gebracht. Dit is voor een tourist card. Ik ben Cubaanse, heb een Cubaans paspoort en heb om dit reden helemaal geen tourist card nodig. Daarom heb ik ze verzocht om dit bedrag aan mij terug te betalen vía een overboeking. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice en ze wilden dit niet voor mij oplossen. Iedere keer als ik een vlucht bij ze boek is het hetzelfde verhaal. Tot nu toe is het wel gelukt om dit bedrag terug te storten. Ik vertrouw erop dat het deze keer ook weer lukt. Deze keer doen ze erg moeilijk ze hebben mij 17 minuten (!!!) in de wacht gezet en nog geen oplossing. In contact met ze komen is erg onhandig, het is niet goed te zien hoe je een klacht kunt indienen en de wesite werkt niet goed ( heeft vask storingen) . Met vriendelijke groet, Lourdes Cruz Rivero.
Zeer slecht beantwoord schandalig
Beoordeel TUI Klantenservice