Vattenfall Klantenservice

Rapportcijfer Vattenfall klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (85)

Bellen met Vattenfall

Waarom bellen met Vattenfall Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Vattenfall.
  • Om klant te worden van Vattenfall.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Controleer op storingen bij Vattenfall.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vattenfall.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
Controleer of er een storing is bij Vattenfall

Heb jij onlangs contact gehad met Vattenfall? Laat ons je ervaringen met Vattenfall weten!
Beoordeel Vattenfall.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vattenfall?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vattenfall? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vattenfall via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Vattenfall. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 15:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vattenfall.

Lees op de website van Vattenfall, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Waarom hebben jullie een voordeelprogramma voor klanten?
  • Geven jullie ook gewoon korting op energie?
  • Het lukt mij niet om in te loggen met mijn e-mailadres. Wat kan ik doen?
  • Waarom is de naam Nuon veranderd in Vattenfall?
  • Verandert er iets voor mij als klant?
  • Wat gebeurt er met mijn Nuon Exclusief punten?
  • Waarom moet ik een Mijn Vattenfall account hebben?
  • Heb ik mijn klantnummer nodig om gebruik te kunnen maken van Exclusief?
  • Wat doen jullie met de gegevens die ik invul om gebruik te maken van een actie?
  • Kan ik ook van Exclusief gebruikmaken als ik geen Vattenfall-klant ben?
  • Een kennis van mij wil graag meedoen, maar heeft geen internet. Hoe kan hij/zij toch sparen en van de aanbiedingen profiteren?
  • Wat zijn de spelregels voor reviews?
  • Hoe kan ik mij afmelden voor Exclusief?
  • Hoe kan ik punten sparen?
  • Hoeveel punten spaar ik per maand?
  • Hoe zie ik hoeveel spaarpunten ik heb?
  • Krijg ik ook punten over de afgelopen jaren dat ik al klant ben bij Vattenfall?
  • Waarom heb ik een Brons, Zilver, Goud of Platina status?
  • Welke voordelen zijn er aan de verschillende klantstatussen verbonden?
  • Kan ik in plaats van spaarpunten ook korting op mijn rekening krijgen?
  • Mijn status of het aantal jaren dat aangegeven wordt dat ik klant ben klopt niet, wat moet ik doen?
  • Ik ga verhuizen. Blijven mijn spaarpunten wel bestaan?
  • Ik ga samenwonen en mijn partner is ook klant van Vattenfall. Worden onze spaarpunten dan bij elkaar opgeteld?
  • Ik heb te weinig punten voor het product dat ik wil bestellen. Kan ik punten bijkopen of de rest bijbetalen?
  • Kan ik mijn punten ook aan een goed doel geven?
  • Mijn punten zijn op. Wat kan ik nu nog doen?
  • Ik heb mijn contract bij Vattenfall opgezegd, tot wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
  • Kan ik een cadeau bestellen voor een ander?
  • Betaal ik verzendkosten als ik een cadeau bestel?
  • Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Het product dat ik heb besteld werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik ben niet tevreden met mijn product. Kan ik het retour sturen?
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Hoe worden mijn punten aan het goede doel gedoneerd?
  • Kan ik ook zien hoeveel geld er inmiddels gedoneerd is?
  • Waarom staat FRES niet meer tussen de goede doelen?
  • Wordt mijn donatie nog wel gestort nu FRES niet meer op jullie site staat?
  • Hoe kan ik meedoen aan een winactie?
  • Hoe vaak mag ik meedoen met een winactie?
  • Wanneer en hoe worden de prijswinnaars bekend gemaakt?
  • Hoeveel groter is mijn winkans als ik een Goud of Platina status heb?
  • Hoe kan ik deelnemen aan ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Ik heb geen (kortings)voucher met instructies ontvangen, wat nu?
  • Hoeveel kaarten kan ik kopen voor ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Hoe lang zijn mijn punten geldig?
  • Waarom vervallen mijn punten na 5 jaar?
  • Vervallen al mijn punten na 5 jaar?
  • Waarom vervallen sommige punten wel en andere punten niet?
  • Vervallen alleen mijn maandelijkse punten of ook andere punten?
  • Waar kan ik zien welke punten vervallen zijn?
  • Waarom zijn er punten van mijn account afgeschreven terwijl ik niets besteld heb?
  • Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

 

 

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall

Neem contact op met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met Vattenfall via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter. Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Vattenfall.

Lees alles over de zakelijke ontwikkelingen op het gebied van stadswarmte. Meld je aan voor de Vattenfall nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van het laatste nieuws. Vul de gegevens in en klik op de gele button Aanvraag versturen. De nieuwsbrief van Vattenfall ontvang je zes keer per jaar. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Vattenfall nieuwsbrief.

Meld je aan voor de Vattenfall nieuwsbrief. Meld je aan voor de Vattenfall nieuwsbrief.
Rapportcijfer Vattenfall Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 85 beoordelingen.

Beoordeel Vattenfall Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vattenfall Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door M Hoogkamer van der Pool op 13-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heeeeeel lang wachten op telefonisch contact.
  • Beoordeeld door E.J. Gutierrez Ospino op 9-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Men betaald elke maand de rekeningen van Vattenfall. Maar als de service en of dienst van Vattenfall niet werkt zijn ze in het WEEKEND niet bereikbaar. Dat is echt het slechtste wat ik ooit heb vernomen van een instelling dat warm water en verwarming levert.
En ze zijn alleen bereikbaar van Maandag tot vrijdag. Wat voor instantie anno september 2021 is niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door J verhaar op 19-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

De chabot of hoe je t ook noemt snapt niks van wat ik wil en ik krijg alleen onzinnige antwoorden en vragen...ik wil gewoon een cadeau als vaste klant, iedereen met een nieuw contract krijgt die, of bij verlengen van contract. En ik kan alleen naar jullie bellen op 0900 nr, dus moet ik zelf betalen. Ik wil ook gewoon een cadeau als vaste klant.
  • Beoordeeld door P.Wanders op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben sinds 14 mei overgestapt naar Vattenfall en heb sindsdien 15 keer geprobeerd een account aan te maken aangezien ik mijn verbruik wil zien.Telkens krijg ik de melding dat er iets is misgegaan.Nu wil ik een email sturen maar kan hun adres nergens vinden.Op Facebook en Twitter zit ik niet en weiger hoge telefoonkosten te betalen aan die 0900 nummers.Hopeloos
  • Beoordeeld door D.H. Binkhorst op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mijn auto opladen aan mijn eigen laadpaal. Die accepteert mijn kaart, stopt vervolgens de laadactie en meldt: "ongeldige kaart".
Maar ik kan mijn laadkabel er niet meer uit krijgen.
Ik wil weg!!!
NIEMAND VAN VATTENFALL TE BEREIKEN. DAT KAN TOCH GVD NIET?
  • Beoordeeld door Rene op 5-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

WIl me eenvoudig afmelden en al mijn gegevens laten verwijderen bij Vattenfall, helaas kun je nergens enig email adres vinden waar dit kan, wel via Whatsapp, Facebook, Twitter, etc. Maar waarom zo ingewikkeld...... Grr
  • Beoordeeld door P.grau op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een slimme meter, nu krijg ik regelmatig telefoon van jullie ( een computerstem) die maar zeer irritant blijf vragen om mijn meterstanden door te geven. Verbinding is niet te onderbreken, ik wordt er echt FOXWILD van.
Verschillende keren heb ik gebeld maar krijg geen contact. Dan maar een E-mail sturen.............. vergeet het maar, geen E- mail adres. Pffffff om moedeloos van te worden.
  • Beoordeeld door jose werts op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 4

Slecht telefonisch bereikbaar,en ook een emaiadres ontbreekt,het moet dan via whatsapp wat niet voor iedereen mogelijk is.

Probeer al ruim een uur te bellen ,steeds in gesprek.
  • Beoordeeld door L. de Kraker op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbegrijpelijk en onuitstaanbaar dat de klantenservice niet per telefoon of email bereikbaar is. Hoe kan ik meterstanden doorgeven van stadsverwarming en stroom als ik daar nog niet woon (nieuw appartement) en daar beschik over slimme meters!
  • Beoordeeld door Gerard van den Berg op 27-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbegrijpelijk dat het niet mogelijk is om via email met Vattenfall te communiceren. Dat is in deze tijd onvoorstelbaar. In december al via WhatsApp gecommuniceerd dat het "seintje" (een e-mail,, ja een e mail!) van mijn verbruik en mijn termijnbetaling niet een juiste weergave is van de werkelijkheid.

Het duurde enige dagen voordat een antwoord terugkwam. Een herberekening van het nieuwe voorgestelde termijnbedrag. Een maand later komt een nieuw "seintje" en weer staat er een voor mij onverklaarbaar termijnbedrag.

Onbegrijpelijk en ik wil dit niet meer via Whatsapp afhandelen. Het probleem wordt niet opgelost. Dus dat wordt een brief schrijven en bij geen reactie of een onvolledige verklaring is een opzegging nabij. Klanten moet je tevreden houden door de juiste en goede informatie te geven. .
  • Beoordeeld door Henk Egbers op 23-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

mijn vragen worden niet beantwoord , niet op gereargeerd,wel via de app, maar elke keer moet ik het hele verhaal doorgeven terwijl het dossier van mij bij vattenfall ligt, en zo in kunnen zien. Ik krijg nooit de juiste persoon en ze verbinden mij nooit door naar de juiste persoon.
  • Beoordeeld door Henk Egbers op 21-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

Mijn dossier is bij nuon/vattenfall, alles staat erin waar wij naar vragen en via de app moet ik alles weer herhalen en kopieeren en door emails te sturen worden deze niet beantwoord
  • Beoordeeld door D.M. Sluimers op 20-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Buitengewoon slecht bereikbaar. Ik wil simpelweg jullie hoofdkantoor bellen. Niet als klant maar ik wil iets van jullie directie weten. Maar dat nummer is er niet. Vreemd, niet van deze tijd.

D.M. Sluimers,

Multi-commissaris, adviseur, Oud-voorzitter RvB APG Groep
  • Beoordeeld door W.F.P. Hendriks op 18-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb gebeld in verband met 2 brieven van u.
Krijg geen gehoor of een wachttijd van 8 minuten.
Klant onvriendelijk. en de kosten zijn voor mijn rekening.
  • Beoordeeld door l. zand op 15-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik wil i.v.m. overlijden per mail opzeggen, dit is niet mogelijk, onbegrijpelijk, niet meer van deze tijd, per mail wordt e.e.a. vastgelegd, dit vind ik de normale gang van zaken.
Onbegrijpelijk en klantonvriendelijk.
  • Beoordeeld door Jgh Goos op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

eerste maal 40. Minuten in de wacht.
Tweede maal 22 minuten in de wacht.
  • Beoordeeld door J.g.h. Goos op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Eindafrekening 3 Januari
Alles betaald volgens Vattenfall.

Waarom dan op 4 January toch nog 131 euro van de rekening afhalen.
  • Beoordeeld door boerman op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

slecht bereikbaar, vervolgens eindelijk contact, doorverbonden dan vervolgens verbinding verbroken.
Dit alles na reeds meerdere verkeerde afspraken!!!!!!!!!!!!!.
  • Beoordeeld door A. Donkers op 7-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze klantenservice, geen mogelijkheid via E-mail(in dit computertijdperk) om een bericht te sturen/contact op te nemen.
  • Beoordeeld door S. Pentenga op 24-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice niet mondeling bereikbaar. Dus geen mondelinge opheldering mogelijk over afrekening. Dit is falend beleid ennniet menselijk!
  • Beoordeeld door G.R. op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

Helaas heb ik op nog steeds geen correct antwoordt van de klantenservice gekregen naar aanleiding brief Cindy Kroon.
Ben om 16.00 uur even op de website gegaan om dit te checken en deze promoot ook groot deze brief in berichte na inlog.
Helaas is deze brief niet voor mijn van toepassing omtrent de voorwaarde van Vattenfall.
Dus hierop een vraag gesteld maar de klantenservice robot geen antwoordt vraagt mobiel. Mobiel chat nu nog steeds geen antwoordt van 16.00 uur af 8-12-2020 je wordt gewoon aan het lijntje gehouden, Als ik overstap naar groen blijft loont ben ik al mijn bonus en opgebouwde credit kwijt zo staat er op de website. Dus let op de kleine voorwaarde.
  • Beoordeeld door S. Mulder op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn zeer slecht bereikbaar!!!
  • Beoordeeld door c schaak op 18-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze klantenservice, geen mogelijkheid via E-mail(in dit computertijdperk) om een bericht te sturen/contact op te nemen.
  • Beoordeeld door i.de klerk op 17-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik wil persoonlijk bellen met klanten service maar die is niet bereikbaar per telefoon. Ik heb geen whatsapp of facebook
  • Beoordeeld door mieke martens op 17-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

probeer al twee dagen contact op te nemen en vind ook nergens een e-mail adres zodat het niet telefonisch hoeft. klant nr 12462824 zou jaarrekening klaar staan, maar dit is van verleden jaar. graag jaarrekening bekijken van 2020
  • Beoordeeld door S. Dobos op 10-11-2020
  • Rapportcijfer: 6

Ik sta versteld dat mijn maandbedrag Stroom en Gas (2019/2020) ineens 16 Euro per maand meer moet gaan betalen.
Overal kun je lezen dat de tariven aangepast zijn naar goedkoper.
Behalve bij jullie. Ik wi hier dan ook tegenprotesteren. Al vele jaren heb ik altijd geld terug ontvangen op het lagere tarief en nu het Vattevall geworden is moet ik 16 euro meer per maand betalen. Als dat niet terug gedraaid wordt zal ik mij na ruim 30 jaar tot een andere profaider moeten wenden.
  • Beoordeeld door C. Zwagemakers op 24-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb diverse vragen op schrift gesteld deze kan ik NIET telefonisch verwoorden
Dus waarom krijg ik GEEN mail of postadres terwijl u mij wel kunt benaderen!!!
  • Beoordeeld door Jan van den Berg op 17-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

De telefonische klantenservice van Vattenfall in één woord KUT.......!
  • Beoordeeld door canisius op 11-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Schandalige behandeling mijn slimme meter geeft veel te hoge standen en ik werd gewoon verbroken. Nog nooit zoveel moeten betalen voor electra sinds de slimme meter
  • Beoordeeld door J.A..M.Naves op 1-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

‘Ik ben zo boos’!!!

Beoordeling van 1-10 terwijl ik eigenlijk Vattenfall met een 0 wil beoordelen!

Ik woon in het buitenland en wordt door Vattenfall via GGN gemaand om een achterstallige betaling te doen want anders word ik afgesloten.
De GGN middels kopiëen van bankafschirften aangetoond dat ik aan alle betalingsverplichtingen heb voldaan. Krijg ik als reactie dat ik contact op moet nemen met Vattenfall omdat het dossier daar ligt.Dit omdat zij daar andere afspraken over hebben gemaakt?!!
De GGN maand mij toch dus moet ik toch bij hun zijn of ben ik nu gek.
Wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd!
Probeer ik de GGN te bellen omdat er inmiddels een nieuwe aanmaning is verstuurd.
Hang ik een uur lang zonder iemand aan de telefoon te krijgen aan de lijn á€2,- p/min want ik woon in Thailand.
IK WIL GEWOON EEN E-MAIL ADRES!!! ‘GVD’
  • Beoordeeld door Inge op 29-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Foute eindafrekening
Iedereen is het met me eens maar er gebeurt niets
  • Beoordeeld door J.Beekvelt op 4-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Waardeloos de vragen welke je stelt via Nina is een AFSCHEEP systeem. En om een telefoon gesprek te voeren van 0.90€ cpm met geen enkele garantie dat er dan iemand aan de telefoon komt die wel kan antwoorden op mijn vragen is heel vervelend. Wil gewoon een email kunnen sturen !
  • Beoordeeld door Mdb op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht, na telefonisch allerlei persoonlijke gegevens door te geven, kun je met "ja" aangeven of je WhatsApp wilt, dat wilde ik niet, wordt de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en uiteindelijk maar voor "ja" gekozen, krijg ik nog steeds geen whatsapp. Hoe dan wel contact met Vattenfall. (Ik moet nog klant worden by the way)!!!!
  • Beoordeeld door Iddo Andeweg op 22-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb eind Mei een "slimme"meter gekregen. Maar de meter is niet uit te lezen !
Na diverse telefoontjes en berichten, is er nog steeds geen actie op ondernomen.
  • Beoordeeld door ligthart op 22-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

het zou Vattenfall sieren als er een mailadres werd vermeld op de site. je kan nu alleen een duur 0900 nummer bellen!!
er zijn ook [nog] steeds mensen die GEEN facebook en/of Twitter hebben

slechte zaak voor zo'n groot bedrijf.
  • Beoordeeld door Beens Francis op 14-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het vinden van contactgegevens is zo georganiseerd dat men de indruk krijgt dat men geen klantencontact wenst. Een email adres zou eveneens welkom zijn!
  • Beoordeeld door Hans op 3-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik zag op een vergelijkingssite dat de gasprijs per kuub bij Vattenfall de hoogste van het land is. Ik wilde daarover bellen, maar kreeg pas na eindeloos wachten een medewerker aan de telefoon. Ze had de grootste moeite het antwoord (78ct) te vinden. Op jullie facturen wordt het niet vermeld. Ik begrijp nu waarom!
  • Beoordeeld door Carina op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ongelooflijk slecht. Eindeloos wachten per telefoon. Dan zeg je doe het maar via Whats app. Na vragen om aantal persoonlijke gegevens gaat het licht uit. Men komt nooit meer terug.
Mailen aan Vattenfall: ja maar hoe. Als je geen twitter of facebook hebt kun je het vergeten.
Schandalig!!!!!
  • Beoordeeld door ABJ Steggink op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 5

Afgelopen vrijdag diverse keren getracht een nieuw wachtwoord aan te vragen. Nina kon geen oplossing bieden, daarna gebeld; boodschap was: we zijn niet telefonisch bereikbaar vandaag.
  • Beoordeeld door H B Koster op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

klantenservice is niet te bereiken.
wat een service
Bel Vattenfall
0900 0808
(Gebruikelijke belkosten)