Vattenfall Klantenservice

Rapportcijfer Vattenfall klantenservice: 1.1 Lees beoordelingen (39) (Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Vattenfall).

Bellen met Vattenfall

Waarom bellen met Vattenfall Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Vattenfall.
  • Om klant te worden van Vattenfall.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Neem contact op met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met Vattenfall via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Vattenfall.

Lees alles over de zakelijke ontwikkelingen op het gebied van stadswarmte. Meld je aan voor de Vattenfall nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van het laatste nieuws. Vul de gegevens in en klik op de gele button Aanvraag versturen. De nieuwsbrief van Vattenfall ontvang je zes keer per jaar. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Vattenfall nieuwsbrief.

Meld je aan voor de Vattenfall nieuwsbrief. Meld je aan voor de Vattenfall nieuwsbrief.
Rapportcijfer Vattenfall Klantenservice: 1.1
1.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 39 stem(men).

Beoordeel Vattenfall Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vattenfall Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)

* verplicht

Beoordelingen voor Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door I. Hooisma op 9 February, 2020
  • Rapportcijfer: 2

Na Nuon geen account meer voor het overzicht. Alles geprobeerd niets helpt. Alleen een 0900 nummer kun je bellen, lang in de wachtrij en de teller tikt door vanzelf. Wat een zooitje! En dan ben je al jaren lang klant!
  • Beoordeeld door Mike op 9 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik mis de mogelijkheid om een mail te kunnen sturen.
  • Beoordeeld door bosman op 6 February, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Binnengelokt aan de deur met een te laag ingeschat verbruik, en nu dikke jaarafrekening , en niet per mail bereikbaar, kan online zelfs geen betalingsregeling treffen. Wat een slechte service, zodra ik kan stap ik over. facebook heb ik voor de lol, niet voor zakelijke contacten. En twitter...begin ik niet eens aan. Wat een slechte service.
  • Beoordeeld door Robbert op 29 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Compleet niet te bereiken via telefoon, mail etc., erg slecht.
  • Beoordeeld door marijke op 26 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb contract afgesloten door merv Madolia werd mij belooft in dec 2019 300 euro terug te krijgen maar nee hoor niks ontvangen drie dagen geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar ook niet gelukt Madolia kan ik helemaal niet meer bereiken haar telefoon is al sinds november niet meer in gebruik geweldig allemaal hoop zo vlug mogelijk alles terug te draaien naar mijn oude elec maatschappij
  • Beoordeeld door Doup op 24 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 2 dagen bezig om iemand aan de telefoon te krijgen...En de kosten lopen op met al dat wachten..3 x 20 min. Ik heb opgehangen. WAARDELOOS!!!!!!!! Klantvriendelijk NEE. Oké via Facebook messenger (heb ik niet) kan je ze bereiken of via Whats App. Niet te geloven. Nuon was sneller en bereikbaar. Vattenfall? Ze laten je vallen
  • Beoordeeld door Rutger op 22 January, 2020
  • Rapportcijfer: 4

Krijg dikke rekeningen nadat ik ben overgestapt ben na een andere
  • Beoordeeld door Kiersch op 21 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Sinds oktober gebruik ik geen gas meer. Ik kan nu mijn meterstanden niet meer doorgeven. Afsluiten via de website is onmogelijk. Ik kan alleen bellen en hopelijk gaat dan alles goed.
  • Beoordeeld door A. Rooijmans op 20 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

1/ totaal onmogelijk (!!!) om persoonlijk contact te krijgen (nu dagenlang bezig). 2/ altijd "drukker dan gewoonlijk" 3/ "Nina"-systeem absurd, rondweg idiote antwoorden. 4/adviezen termijnbedrag volstrekt buiten de realiteit (lijkt meer op een frauduleuze poging tot snel heel veel geld binnenhalen, geen rekening houdend met teruglevering, erger nog: geen enkele relatie met het advies een maand ervoor). 5/ toppunt van klantonvriendelijkheid.
  • Beoordeeld door C van Laar op 20 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Door een niet bestaande grappenmaker ben ik overgeschreven van Eneco ( al 40 jaar trouwe klant ) naar Vattenval.!!?? Wat een ellende start er dan , wel miljoenen aan narcistische tv reclame maar geen geld om een callcenter voldoende te bemannen. 2x ruim 40 minuten in de wacht gezeten , gevraagd om alles terug te draaien naar de oude Eneco situatie , wel na 20 dagen is er nog niets gebeurd , dus maar weer gaan bellen en ...................ja hoor , terwijl ik dit schrijf zit ik alweer 25 minuten in de wacht. Dit alleen zou al de reden zijn om NOOIT klant bij Vattenval te willen worden. Maar HELP MIJ AUB en draai dit hele gedoe teug.
  • Beoordeeld door a.ferron op 16 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

geen contact mogelijk. Bij het overstappen is mij beloofd dat ik in januari 2020 150 euro zou krijgen, maar dit schijnt nu niet door te gaan. Wel facturen sturen!
  • Beoordeeld door Neijsen op 15 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

klantenservice niet te bereiken wat slecht ! goed voor de klantenbinding hier maak je dus geen vrienden mee. als ik jullie was zou ik hier heel snel iets aan doen om het klantenverlies te voorkomen
  • Beoordeeld door jansen op 13 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

probeer steeds te bellen maar helaas lukt niet ...heel jammer
  • Beoordeeld door W.T.Claassen op 13 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Na 3x (november, december en januari) het formulier op www.vattenfall.nl/correctie-energienota te hebben ingevuld en waarna men de mededeling op de website krijgt van "U ontvangt een bevestiging op het emailadres dat u net heeft doorgegeven" en ik echter geen email over de bevestiging ontving heb ik de klantenservice gebeld. Hierbij wordt je verwezen naar iemand van de jaarrekening afdeling. Echter je wordt dan rustig 20 minuten in de wacht gezet zonder dat je iemand te spreken krijgt. Dus de service van Vatttenfall is niet zo best zowel via de website als via de telefoon niet. Ik ben al meer dan 35 jaar klant van NUON maar wat men nu bij Vattenfall doet is absurd. Ik wil dat men terechte klacht behandeld wordt.
  • Beoordeeld door Whyley limes op 7 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact mogelijk maar wel facturen sturen.
Vraag me af of ik geen aangifte kan doen wegens diefstal.
  • Beoordeeld door S van Westen op 7 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

sturen geen meterstandenformulier. Doen zelf maar wat.
bedrijf is niet bereikbaar per mail. telefoon heb ik niet meer op gewacht
  • Beoordeeld door m op 3 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, echt een gigant zonder enige vorm van communicatie, mail, app,, telefoon, email, alles nul. Gauw overstappen naar een ander, alhoewel dit allemaal ook brokers zijn zijn en de stroom wel weer van een andere gigant zal komen.
  • Beoordeeld door H.A.Pardoel op 2 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

Contact via Whatsapp verliep onvriendelijk en bureaucratisch.Kreeg geen antwoord op mijn constatering maar wel een hoge foutieve nota.
  • Beoordeeld door m. van asselt op 2 January, 2020
  • Rapportcijfer: 1

U bent niet te bereiken. Ik ben overgestapt naar jullie maar het adres is fout. Onmogelijk om dit te veranderen. Na 50 minuten aan de telefoon gehangen te hebben zonder resultaat, heb ik mij maar verhuisd van appartement 16 naar 15 . Ik ben net 2 dagen klant. waarom zijn jullie niet te bereiken.
  • Beoordeeld door H. Hanenburg op 31 December, 2019
  • Rapportcijfer: 1

Bereikbaarheid waardeloos. Veel te lang aan de telefoon gehangen en nog geen reactie. Helaas dit jaar te laat, maar volgend jaar zeker naar een andere aanbieder.
BEL METEEN CONTACT
(90cpm*)