Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
5 maal gebeld met klantenservice, de domste antwoorden, als ze al antwoorden, de laatste was , ik kan u niet horen Toet Toet Toet enz. Nu begrijp ik waar om er organisaties zijn die voor jouw deze krant willen opzeggen, uiteraard tegen tegen een fee van ongeveer 30 euro!Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Greenchoice doet alle mogelijke moeite om niet bereikbaar te zijn voor haar klanten. Contactgegevens, zoekt u rustig verder. Email sturen ho maar.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
alleen bereikbaar via 0900 telefoon nummer, en dan gebruikelijke belkosten, zijn dit gebruikelijke kosten voor normaal nummer of gebruikelijk voor 0900 nummers??? en dan hoe gebruikelijk vanuit buitenland??? echt onduidelijk dus nee contact per mail of chat op de evides site zou makkelijker zijn , wat al bij veel bedrijven echt gebruikelijk isLees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)
Probleem met internet -wifi.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
KPN klantenservice bestaat niet.
Je kunt niemand behalve dat 402 nummer bellen, een medewerker geen robot. Geen mailadres. Probleem zelf opgelost, niet dankzij een onbereikbare KPN.
De zakelijke klant kan nog een terugbel verzoek indienen of een chat starten via de website, op de hoofdpagina, voor een consument, melkkoe voor de KPN aandeelhouders niet mogelijk of goed verborgen.
Ik wil graag bezwaar indienen tegen de voorgenomen tariefverhoging per 1 oktober, maar telefonisch is Greenchoice door drukte niet te bereiken en een email adres wordt niet gegeven. Geen idee, waar ik met mijn klacht terecht kan. Het gaat daarom een aangetekende brief naar het hoofdkantoor worden, maar dat kost onnodig tijd.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
L.S. : IDIOOT, JE NERGENS EEN MAILADRESKAN VINDEN E N KAN MMAILEN,Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
OF DIT BERICHT ZI HEGET...... VRAAG HRT MR AF!! A;S IK DE RECENCIES LEES, KRIJGT NIEMAND ANTWOORD!!
KWLIJKE ZAK DUS DIT!!
WILDE DIT NIET AAN DE ;;''GROTE KLOK'' HANGEN, MAAR HAD LAAST 3 MAALTIJDENL DI NIET LEKKER WAREN!!
HAD ZUURKOOL; HUTSPOT EN BOERENKOOL STAMPPOT EN IN ALLE 4 ZEER GROTE STUKKEN ARDAAPEL!!
ZOU JE NOG KLEINER KUENN MAKEN, MAAR KEI E KEIHARD; NIE GAAR EN NIET DOORHEEN TE KOMEN!!
WAT EEN SLECHTE KWALITEIT!!!DAN IS HET BIJ LIDL EN A.H. WEL BETYER GEREHELD EN OOK QUA CXONTAKT!!
GA ER VANUIT, IK ER NIKS OP ZAL HOREN. MAAR HEB MIJ ZEGJE GEZEGD!
VOOR MIJ DUS NÒÒIT MEER MAALTIJDEN VAN JUMBO! NIET TE DOEN QUA HALGF RAUWE, NIET GARE AARDAPPEL!
Geen contact via email mogelijk.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Ik doe aanvraag waarbij gegevens worden opgehaald via DigiD, terwijl deze gegevens volledig fout zijn. Kan daardoor aanvraag niet doen.Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)
k zit met vrienden aan tafel en ik heb genius level 1 ik moet 493 euro betalen , mijn vriendin zit op genius leven 2 en zij moet ook 493 euro betalen . En vriendin die bijna nooit boekt op booking.com moet maar 454 betalen ?Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Hoe kan dit ?
Medewerker luistert niet naar de klacht. Begrijpt het nietLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Zeer slecht. Al meer dan 14x geen krant vandaag telefonisch contact gehad de incasso wordt 14fagen opgeschort. Maar dat klopt niet op je overzicht staat compensatie nota steeds op nulLees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Regel het netjes en lieg je klanten niet voor
Mijn duo zou 23 september worden gestort. Er is die dag niks op mijn rekening te zien. Ik dacht misschien is het dan toch de 24e wat vaker zo is. Maar nee ook die dag geen geld op mijn rekening. Ik wil contact opnemen met duo. Maar in het weekend is er nergens iemand beschikbaar. Dit geld had ik erg hard nodig maar er is gewoon niemand bereikbaar. dit vind ik echt heel erg slecht!Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)
Ik heb een aantal keren contact gehad met de klantenservice via WhatsApp. De antwoorden hielden meestasl nauwelijks verband met mijn vraag, Altijd werd er om de kern van mijn vraag heen gepraat, Ook werd er gewoon gelopgen over de financiële positie van Greenchoice.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Ook werd mij in het geheel niet duidelijk gemaakt waarom mijn tarief met 600% zou moeten stijgen.
Daarnaast werd er in niets rekening gehouden met de nieuwe toezeggingen vanuit de overheid.
Het nieuwe tarief is veel te hoog voor ons verbruik en staat niet in verhouding tot de prijswijziging van stroom en gas. Ook daar werd omheen gepraat.
Daarnaast is Greenchoice alleen bereikbaar op zo'n manier dat er geen 'paper trail' is. Niet erg vertrouwen wekkend.
En wat is het emailadres waarop Greenchoice te bereiken is? Niet bekend.
Ook word er nergens op de site een adres getoond. Gelukkig heeft de kamer van koophandel dat adres wel.
Kortom: rookgordijnen en onbereikbaarheid zijn troef. Ook in 2020 word al aangeveven dat het druk is op de afdeling klantenservice. Het is duidelijk dat dit voor Grenchoice geen prioriteit is. Een slechte zaak. En daarme is Greenchoice een slechte zaak. Gelukkig hebben jullie de hoogste tarieven, dus het risico ligt geheel bij ons. En bedankt.
Heb meerdere malen gebeld en wordt telkens door verwezen. Door geschakeld en dannhangen ze op!Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Meerderekeren gehad En telkens tja ik ga daar niet over ik verbind u door!
Heb drie vouchers die door dit gelijk bijna verlopen zijn. Jullie hebben twee Van deze vernoemd zoals jullie dat zeggen en nu kan jullie deze niet meer vinden.
En wie is de lul ik , weg 2200 euro .
Gaan jullie altijd zo met klanten om.
Het is carona en dan alstublieft helpen met vouchers, nu is het stervend druk en kunnen jullie het niet aan. En rest kan stikken, de gene die geholpen hebben.
Lekker bedrijfs voering klm schaam je diep.
Klantenservice slecht bereikbaar. Mails worden niet beantwoord.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Heb sinds juli jl een abonnement op de papieren zaterdagkrant: heb de krant nog niet één keer ontvangen!!!!
Niet te bereikenLees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Zeer slecht communicerend bedrijf en totaal niet bereikbaar. Alle klantenservice verloopt via de app en/of de chatbot. Totaal waardeloos en absoluut niet aan te raden.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Na 30 min. Geen tel.kontaktLees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)
Ik zie op internet dat de klantenservice bereikbaar is tot 20.00 's avonds. Bij poging een stem: Dit moment zijn wij gesloten. Vervelend als je werkt en wil in de avonduren bellen.Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
niet bereikbaar per mail en chat krijg je zeer slecht functionerende chatbox.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Op 23.09 ging ik naar uw winkel in schilde. Ik vroeg om een bonus kaart om de kortingen te bekomen die ik in de folder zag. Tot mijn verassing zeiden ze daar geen bonuskaarten meer te hebben momenteel. Dus ik moest alles volle pot betalen. Dit vind ik niet normaal.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Ook de folders van de krap bij de kas weken waren niet beschikbaar. Nu vraag ik je : dat is toch niet te doen. Ik zit met een hoop zegels maar als je ze niet kunt opkleven kan je ze niet inruilen. Hier heb ik een heel slecht gevoel bij.
Terwijl uw medewerker, na een wachttijd van 25 minuten, aan het uitleggen was hoe nu precies de verrekening gaat plaatsvinden van electra en gas werd de verbinding bruusk verbroken. Volgende wachttijd 30 minuten.Lees alle beoordeling van NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice (21)
Voor loyale hoogbejaarde klanten zoals wij is dit geen manier van behandelen en hebben wij nog steeds geen antwoord gekregen op onze vraag.
Lager dan een nul kan niet wat een verschrikkelijk bedrijf is dit om contact te zoeken via telefoon daar moet je een lening voor afsluiten vanwege de belkosten / GÉÉN email adres! / Afschuwelijke chatbot die niets begrijpt / whatsapp waar je na 30 uur nog niets van heb vernomen en ga zo maar door. Het is dat overstappen op een andere leverancier ook problemen kan geven anders wist ik het wel.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Kortom waardeloos bedrijf wat betreft contact zoeken dus vattenvall doe hier iets aan!!!!!!
slechtste service, mensen nemen met 45 min nogsteeds niet op zending moest 3 dagen geleden geleverd worden, wordt opgehangen in mijn oor na over half uur te wachtenLees alle beoordeling van TNT Express (FedEx) Klantenservice (3)
wil mijn aanbieding(3015712) afzeggen maar mail en telefoon word niet beantwoord,veel duurder dan mijn huidige leverancierLees alle beoordeling van DGB Energie Klantenservice (9)
Exact 9 keer gebeld. Ieder keer hetzelfde verhaal. Degene die u moet hebben is niet aanwezig, maar belt u morgen terug. Nog steeds heeft niemand mij terug gebeld. Dat krijg je met monopolisten. Een gewoon bedrijf had allang niet meer bestaanLees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)
wachttijd is onacceptabelLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Klantenservice is nagenoeg onbereikbaar. Vandaar de slechte beoordeling.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Eindeloos geprobeerd MB's te delen. Zit in Frankrijk, werkt niet. 1GB AAn, eindeloos in allerlei vormen gesmst. Wordt niet afgeleverd. Internationaal nummer gebeld. Wacht tijd is langer............................Wat een waardeloze KPN!!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Na er twee keer zijn uitgegooid in een chatfunctie kon ik op 18 Augustus eindelijk een vraag / probleem indienen met betrekking tot een cadeaukaart die ik had gegeven aan iemand.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Er is een referentie nummer toegezonden door een aardige medewerker, maar nu een maand verder wacht ik nog steeds op antwoord.
Zonet weer getracht opnieuw te gaan chatten. En ja hoor na ong 8 minuten werd ik er wederom uitgegooid en is de hele chat functie niet eens meet te bereiken.
Zo efficiënt de spullen van hun zijn, zo enorm beroerd is de klantenservice mocht je een probleem hebben. Niet bereikbaar, geen goed antwoord op je vraag en geen afhandeling nadien.