Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Harm op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

5 maal gebeld met klantenservice, de domste antwoorden, als ze al antwoorden, de laatste was , ik kan u niet horen Toet Toet Toet enz. Nu begrijp ik waar om er organisaties zijn die voor jouw deze krant willen opzeggen, uiteraard tegen tegen een fee van ongeveer 30 euro!
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door P. Boer op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

Greenchoice doet alle mogelijke moeite om niet bereikbaar te zijn voor haar klanten. Contactgegevens, zoekt u rustig verder. Email sturen ho maar.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Evides Klantenservice

  • Beoordeeld door a.mechielsen op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Evides Klantenservice is: 2.2)

alleen bereikbaar via 0900 telefoon nummer, en dan gebruikelijke belkosten, zijn dit gebruikelijke kosten voor normaal nummer of gebruikelijk voor 0900 nummers??? en dan hoe gebruikelijk vanuit buitenland??? echt onduidelijk dus nee contact per mail of chat op de evides site zou makkelijker zijn , wat al bij veel bedrijven echt gebruikelijk is
Lees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Ruud Bax op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Probleem met internet -wifi.
KPN klantenservice bestaat niet.
Je kunt niemand behalve dat 402 nummer bellen, een medewerker geen robot. Geen mailadres. Probleem zelf opgelost, niet dankzij een onbereikbare KPN.

De zakelijke klant kan nog een terugbel verzoek indienen of een chat starten via de website, op de hoofdpagina, voor een consument, melkkoe voor de KPN aandeelhouders niet mogelijk of goed verborgen.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door Lili op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

Ik wil graag bezwaar indienen tegen de voorgenomen tariefverhoging per 1 oktober, maar telefonisch is Greenchoice door drukte niet te bereiken en een email adres wordt niet gegeven. Geen idee, waar ik met mijn klacht terecht kan. Het gaat daarom een aangetekende brief naar het hoofdkantoor worden, maar dat kost onnodig tijd.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Andrea op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

L.S. : IDIOOT, JE NERGENS EEN MAILADRESKAN VINDEN E N KAN MMAILEN,
OF DIT BERICHT ZI HEGET...... VRAAG HRT MR AF!! A;S IK DE RECENCIES LEES, KRIJGT NIEMAND ANTWOORD!!
KWLIJKE ZAK DUS DIT!!
WILDE DIT NIET AAN DE ;;''GROTE KLOK'' HANGEN, MAAR HAD LAAST 3 MAALTIJDENL DI NIET LEKKER WAREN!!
HAD ZUURKOOL; HUTSPOT EN BOERENKOOL STAMPPOT EN IN ALLE 4 ZEER GROTE STUKKEN ARDAAPEL!!
ZOU JE NOG KLEINER KUENN MAKEN, MAAR KEI E KEIHARD; NIE GAAR EN NIET DOORHEEN TE KOMEN!!
WAT EEN SLECHTE KWALITEIT!!!DAN IS HET BIJ LIDL EN A.H. WEL BETYER GEREHELD EN OOK QUA CXONTAKT!!
GA ER VANUIT, IK ER NIKS OP ZAL HOREN. MAAR HEB MIJ ZEGJE GEZEGD!
VOOR MIJ DUS NÒÒIT MEER MAALTIJDEN VAN JUMBO! NIET TE DOEN QUA HALGF RAUWE, NIET GARE AARDAPPEL!
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door SPC op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

Geen contact via email mogelijk.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Gemeente Amsterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door Kim oostveen op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amsterdam Klantenservice is: 1.6)

Ik doe aanvraag waarbij gegevens worden opgehaald via DigiD, terwijl deze gegevens volledig fout zijn. Kan daardoor aanvraag niet doen.
Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeroen peere op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

k zit met vrienden aan tafel en ik heb genius level 1 ik moet 493 euro betalen , mijn vriendin zit op genius leven 2 en zij moet ook 493 euro betalen . En vriendin die bijna nooit boekt op booking.com moet maar 454 betalen ?
Hoe kan dit ?
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Eric zaar op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Medewerker luistert niet naar de klacht. Begrijpt het niet
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Tineke op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Zeer slecht. Al meer dan 14x geen krant vandaag telefonisch contact gehad de incasso wordt 14fagen opgeschort. Maar dat klopt niet op je overzicht staat compensatie nota steeds op nul
Regel het netjes en lieg je klanten niet voor
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: DUO Klantenservice

  • Beoordeeld door finn op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DUO Klantenservice is: 2.1)

Mijn duo zou 23 september worden gestort. Er is die dag niks op mijn rekening te zien. Ik dacht misschien is het dan toch de 24e wat vaker zo is. Maar nee ook die dag geen geld op mijn rekening. Ik wil contact opnemen met duo. Maar in het weekend is er nergens iemand beschikbaar. Dit geld had ik erg hard nodig maar er is gewoon niemand bereikbaar. dit vind ik echt heel erg slecht!
Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door R.V. van Zwieten op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

Ik heb een aantal keren contact gehad met de klantenservice via WhatsApp. De antwoorden hielden meestasl nauwelijks verband met mijn vraag, Altijd werd er om de kern van mijn vraag heen gepraat, Ook werd er gewoon gelopgen over de financiële positie van Greenchoice.
Ook werd mij in het geheel niet duidelijk gemaakt waarom mijn tarief met 600% zou moeten stijgen.
Daarnaast werd er in niets rekening gehouden met de nieuwe toezeggingen vanuit de overheid.
Het nieuwe tarief is veel te hoog voor ons verbruik en staat niet in verhouding tot de prijswijziging van stroom en gas. Ook daar werd omheen gepraat.
Daarnaast is Greenchoice alleen bereikbaar op zo'n manier dat er geen 'paper trail' is. Niet erg vertrouwen wekkend.
En wat is het emailadres waarop Greenchoice te bereiken is? Niet bekend.
Ook word er nergens op de site een adres getoond. Gelukkig heeft de kamer van koophandel dat adres wel.

Kortom: rookgordijnen en onbereikbaarheid zijn troef. Ook in 2020 word al aangeveven dat het druk is op de afdeling klantenservice. Het is duidelijk dat dit voor Grenchoice geen prioriteit is. Een slechte zaak. En daarme is Greenchoice een slechte zaak. Gelukkig hebben jullie de hoogste tarieven, dus het risico ligt geheel bij ons. En bedankt.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door L v scheijndel op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Heb meerdere malen gebeld en wordt telkens door verwezen. Door geschakeld en dannhangen ze op!
Meerderekeren gehad En telkens tja ik ga daar niet over ik verbind u door!
Heb drie vouchers die door dit gelijk bijna verlopen zijn. Jullie hebben twee Van deze vernoemd zoals jullie dat zeggen en nu kan jullie deze niet meer vinden.
En wie is de lul ik , weg 2200 euro .
Gaan jullie altijd zo met klanten om.
Het is carona en dan alstublieft helpen met vouchers, nu is het stervend druk en kunnen jullie het niet aan. En rest kan stikken, de gene die geholpen hebben.
Lekker bedrijfs voering klm schaam je diep.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerjo Westervoort op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Klantenservice slecht bereikbaar. Mails worden niet beantwoord.
Heb sinds juli jl een abonnement op de papieren zaterdagkrant: heb de krant nog niet één keer ontvangen!!!!
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Niet te bereiken
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door Bescherm je privacy op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Zeer slecht communicerend bedrijf en totaal niet bereikbaar. Alle klantenservice verloopt via de app en/of de chatbot. Totaal waardeloos en absoluut niet aan te raden.
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: De VakantieDiscounter Klantenservice

  • Beoordeeld door Mm op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De VakantieDiscounter Klantenservice is: 1.2)

Na 30 min. Geen tel.kontakt
Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Essent Klantenservice

  • Beoordeeld door john vroegop op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Essent Klantenservice is: 1.5)

Ik zie op internet dat de klantenservice bereikbaar is tot 20.00 's avonds. Bij poging een stem: Dit moment zijn wij gesloten. Vervelend als je werkt en wil in de avonduren bellen.
Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door h.groen op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

niet bereikbaar per mail en chat krijg je zeer slecht functionerende chatbox.
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Martine verresen op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Op 23.09 ging ik naar uw winkel in schilde. Ik vroeg om een bonus kaart om de kortingen te bekomen die ik in de folder zag. Tot mijn verassing zeiden ze daar geen bonuskaarten meer te hebben momenteel. Dus ik moest alles volle pot betalen. Dit vind ik niet normaal.
Ook de folders van de krap bij de kas weken waren niet beschikbaar. Nu vraag ik je : dat is toch niet te doen. Ik zit met een hoop zegels maar als je ze niet kunt opkleven kan je ze niet inruilen. Hier heb ik een heel slecht gevoel bij.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice

  • Beoordeeld door Frietman E E E op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice is: 2.1)

Terwijl uw medewerker, na een wachttijd van 25 minuten, aan het uitleggen was hoe nu precies de verrekening gaat plaatsvinden van electra en gas werd de verbinding bruusk verbroken. Volgende wachttijd 30 minuten.
Voor loyale hoogbejaarde klanten zoals wij is dit geen manier van behandelen en hebben wij nog steeds geen antwoord gekregen op onze vraag.
Lees alle beoordeling van NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice (21)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Lager dan een nul kan niet wat een verschrikkelijk bedrijf is dit om contact te zoeken via telefoon daar moet je een lening voor afsluiten vanwege de belkosten / GÉÉN email adres! / Afschuwelijke chatbot die niets begrijpt / whatsapp waar je na 30 uur nog niets van heb vernomen en ga zo maar door. Het is dat overstappen op een andere leverancier ook problemen kan geven anders wist ik het wel.
Kortom waardeloos bedrijf wat betreft contact zoeken dus vattenvall doe hier iets aan!!!!!!
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: TNT Express (FedEx) Klantenservice

  • Beoordeeld door leeray op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TNT Express (FedEx) Klantenservice is: 4)

slechtste service, mensen nemen met 45 min nogsteeds niet op zending moest 3 dagen geleden geleverd worden, wordt opgehangen in mijn oor na over half uur te wachten
Lees alle beoordeling van TNT Express (FedEx) Klantenservice (3)

Beoordeling voor: DGB Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door g faro op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DGB Energie Klantenservice is: 2.8)

wil mijn aanbieding(3015712) afzeggen maar mail en telefoon word niet beantwoord,veel duurder dan mijn huidige leverancier
Lees alle beoordeling van DGB Energie Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Evides Klantenservice

  • Beoordeeld door Rick op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Evides Klantenservice is: 2.2)

Exact 9 keer gebeld. Ieder keer hetzelfde verhaal. Degene die u moet hebben is niet aanwezig, maar belt u morgen terug. Nog steeds heeft niemand mij terug gebeld. Dat krijg je met monopolisten. Een gewoon bedrijf had allang niet meer bestaan
Lees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door edith op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

wachttijd is onacceptabel
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Karreman op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Klantenservice is nagenoeg onbereikbaar. Vandaar de slechte beoordeling.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Schaap op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Eindeloos geprobeerd MB's te delen. Zit in Frankrijk, werkt niet. 1GB AAn, eindeloos in allerlei vormen gesmst. Wordt niet afgeleverd. Internationaal nummer gebeld. Wacht tijd is langer............................Wat een waardeloze KPN!!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Engelie op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Na er twee keer zijn uitgegooid in een chatfunctie kon ik op 18 Augustus eindelijk een vraag / probleem indienen met betrekking tot een cadeaukaart die ik had gegeven aan iemand.
Er is een referentie nummer toegezonden door een aardige medewerker, maar nu een maand verder wacht ik nog steeds op antwoord.
Zonet weer getracht opnieuw te gaan chatten. En ja hoor na ong 8 minuten werd ik er wederom uitgegooid en is de hele chat functie niet eens meet te bereiken.

Zo efficiënt de spullen van hun zijn, zo enorm beroerd is de klantenservice mocht je een probleem hebben. Niet bereikbaar, geen goed antwoord op je vraag en geen afhandeling nadien.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)