Bellen met De Stentor

Waarom bellen met De Stentor Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Stentor.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
Bel De Stentor 088 – 013 9960 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Stentor: 088 – 013 9960

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Chat online met De Stentor.

Neem contact op met De Stentor via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van De Stentor naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met De Stentor

Neem contact op met De Stentor via Twitter.

Neem contact op met De Stentor via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten.

Klik hier voor contact met De Stentor via Twitter. Klik hier voor contact met De Stentor via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met De Stentor.

Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • De Stentor
  • t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Normaal gesproken ontvang je binnen 10 werkdagen een antwoord.

Neem contact op met De Stentor via Facebook.

Op haar Facebookpagina publiceert De Stentor het laatste nieuws dat jij lezen wilt. Ook foto’s en video’s bekijk je hier. Contact opnemen met de redactie is heel eenvoudig. Mis nooit iets, en klik op de ‘vind ik leuk’ knop van De Stentor.

Klik hier voor contact met De Stentor via Facebook.

Youtube kanaal van De Stentor.

Op het YouTube kanaal van het De Stentor vind je het laatste nieuws en de nieuwste foto’s en video’s. Wil je nooit achterlopen, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Stentor’.

Ga naar het Youtube kanaal van De Stentor. Ga naar het Youtube kanaal van De Stentor.

Neem contact op met De Stentor via Instagram.

Ook op Instagram kan je veel te weten komen over De Stentor. Het laatste nieuws en de laatste nieuwsitems vind je hier, op de Instagram pagina van De Stentor. Wacht niet langer en bezoek hen op Instagram: @de_stentor.

Klik hier voor contact met De Stentor via Instagram. Klik hier voor contact met De Stentor via Instagram.

Neem contact op met De Stentor via LinkedIn.

Bekijk de openstaande vacatures en mogelijkheden bij De Stentor hier en meld je eventueel aan bij Jobs.

Klik hier voor contact met De Stentor via LinkedIn. Klik hier voor contact met De Stentor via LinkedIn.

Verhuis service

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Stentor. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Zo mis je geen nieuws!

https://www.destentor.nl/service/vakantie-service https://www.destentor.nl/service/vakantie-service

Losgeslagen stier in Dalfsen

Rapportcijfer De Stentor Klantenservice: 1.8
1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 21 stem(men).

Beoordeel De Stentor Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Stentor Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door copier op 18-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

als u denkt dat de krant drukken en schrijveN. belangrijk is heeft u het mis ook BEZORGEN is een onderdeel van het abonnement .
dit jaar heeft u al 3 Drie keer verzaakt !
neem niet alleen goede journalisten en drukkers en opmakers ,maar ook goede BEZORGERS !
  • Beoordeeld door Gerbrand Pieltjes op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Afgelopen week is er 1 x de krant bezorgt, maandag heb ik nog begrip, dinsdag ook nog wel, maar de krant op woensdag/vrijdag en zaterdag heb ik dus los moeten kopen bij de benzinepomp, terwijl PTT post wel bezorgt en de Telegraaf wel bij de buren in de bus ligt.
Als ik telefonisch contact met jullie opneem is er een wachttijd van 30 minuten, vervolgens wordt ik wel netjes te woord gestaan, maar ik heb niet de indruk dat jullie veel met klachten doen, let wel het gaat me er niet om dat ik de krant los moet kopen, maar wel dat jullie amper te bereiken zijn om een goede reden te geven waarom de krant zo slecht wordt bezorgt.
Als jullie jullie niet verbeteren dan overweeg ik de stentor op te zeggen.

m.v.g. Gerbrand Pieltjes.
  • Beoordeeld door Harold van Sadelhoff op 13-02-2021
  • Rapportcijfer: 4

Wij zijn al jaren geaboneerd op de stentor. Het bezorgen is een tijdje heel goed gegaan.
Maar vanaf maandag 8-2 hebben wij geen krant meer ontvangen,
Ik heb dit vijf keer gemeld en tot nu toe geen krant. Ook ben ik na een melding door verbonden met een medewerker na ongeveer 45 min in de wacht gestaan te hebben.
Hij beloofde mijn plechtig dat de zaterdagkrant bezorgd zou worden. Maar helaas waren dat ook loze belofte, Ook zou hij de bezorgster er op aanspreken. Volgens hem is de gladheid de oorzaak. Maar wij wonen aan een doorgaande weg met schone fietspaden.
Dus dat gaat dus niet op. Ze vertellen wel mooi dat de niet bezorgde kant niet in reken ing gebracht wordt. Maar daar lees je geen krant voor.
  • Beoordeeld door Gerbrand Pieltjes op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

De stentor is deze week slechts 1 maal bezorgt, 3 keer de bezorgservice gebeld, wordt hier erg flauw van, zit er over te denken om mijn abonnement op te zeggen , wat een belabberde service.
m.v.g Gerbrand Pieltjes.
  • Beoordeeld door T.dokter op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan niet inloggen op de digitale kranten krijg geen Tel. Kontakt
  • Beoordeeld door T.dokter op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan niet inloggen op de digitale kranten krijg geen Tel. Kontakt
  • Beoordeeld door Beumer op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

De krant maar 1 keer ontvangen deze week maandag en dinsdag was het te begrijpen wegens het weer maar woensdag en vrijdag ook geen krant ontvangen
  • Beoordeeld door Henk van Vessem op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

Een klantenservice die NIET te bereiken is, geen tijdsweergave wanneer de krant later zal worden bezorgd, precies waar heel Nederland van baalt. Een klantenservice is BEREIKBAAR, duidelijk en ook per telefoon en de informatie is transparant en zinvol. Dit noemde mijn moeder vroeger: veel beloven en weinig geven doet een bedelaar in vreugde leven !!!
  • Beoordeeld door J.Lodder op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

De Stentor is telefonisch vrijwel NIET te bereiken door een "woud" van verwijzingen en zeer veel non-informatie !!!
  • Beoordeeld door h Eisma- van heynsbergen op 5-02-2021
  • Rapportcijfer: 3

is er een nieuwe bezorger in apeldoorn.... hofstraat en omgeving. verkeerde kranten
of helemaal geen krant. op de brievenbus zelfs vermeld dat er in het weekend
2 kranten...vrijdag en zaterdag. door de week is er geen regelmaat, loop soms 3 x naar beneden. Jammer. onze vorige bezorger is niet te overtreffen. hopelijk doet U er iets mee
  • Beoordeeld door Mengerink op 1-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Late bezorging op vrijdag na 10.00 uur, geen weekendkrant en weer geen krant op maandag....geen contact te krijgen met de Stentor...waardeloos!!!
  • Beoordeeld door H Roke op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 5

begin dec. 2020 een bericht ingevuld gratis bezorging bij een vriend of i.d. Dan kreeg je als abonnee een cadeau. iets van een tijdschrift.

Nooit door jullie gebeurd. De krant is niet bezorgd en ik kan fluiten naar het geschenk.
Denk er toch over om mij abonnement op te zeggen qals ik zo door jullie behandeld wordt.
  • Beoordeeld door Kroeze op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer de krant niet ontvangen. Wordt daar nog een keer aan gewerkt of blijft dit zo z’n gangetje gaan. Dan ben ik wel genoodzaakt om een andere krant te nemen.
  • Beoordeeld door Lindner op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer telefonisch de Stentor op te zeggen maar heb meer dan een half uur aan de telefoon gezeten maar jullie zijn constant in gesprek zodat het niet mogelijk is om op te zeggen. Ook de vraag om terug gebeld te worden word niet beantwoord. Ik ben hierdoor erg teleur gesteld in de Stentor.
  • Beoordeeld door G.Poulussen op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice telefonisch niet te bereiken! Kan het probleem dus niet uitleggen
  • Beoordeeld door W.b. op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet te bereiken...
  • Beoordeeld door Diny Bosman op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Een 1 is nog te veel.
Kan geen e-mail sturen.
Krijgen levend persoon aan de telefoon.
Twee maal tel. contact. verbroken.
Weer opnieuw bellen enz. enz..
Maar ik zit wel met een krant van gisteren 7-12-20
En wil melden, dat de bezorging bij ons zeer slecht is momenteel.
Diverse bewoners krijgen geen of een verkeerde krant. Ook telegraaf ed.
  • Beoordeeld door Witteveen op 8-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Geen fatsoenlijk contact te krijgen over het feit dat de krant alweer niet bezorgd is. Website stuurt je van de kast naar de muur om gek van te worden
  • Beoordeeld door Judith Geertman op 2-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

U bent niet te bereiken. Gisteren Lang in de wacht gestaan nu weer 10 minuten.

Ik wil vragen hoeveel het scheelt om van krant in de bus naar krant digitaal te gaan per maand.
  • Beoordeeld door Eric Nijhuis op 15-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Direct van de lijn geknikkerd na verwijzing website. Kosten € 0,90 ? Het lijkt er niet op.
Bel De Stentor
088 – 013 9960
(Gebruikelijke belkosten)