Gemeente Heerlen Klantenservice

Rapportcijfer Gemeente Heerlen klantenservice: 4.7 » Lees beoordelingen (3)

Bellen met Gemeente Heerlen

Waarom bellen met Gemeente Heerlen Klantenservice?

  • Je wil een afspraak maken met gemeente Heerlen.
  • Je hebt een aanslag ontvangen van gemeente Heerlen en hebt hier een vraag over.
  • Je wil grofvuil laten ophalen.
  • Je wil werken bij gemeente Heerlen.
  • Om een klacht in te dienen bij gemeente Heerlen.

Openingstijden telefonische klantenservice Gemeente Heerlen

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Gemeente Heerlen: 14045

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Heerlen? Laat ons je ervaringen met Gemeente Heerlen weten!
Beoordeel Gemeente Heerlen.

KvK gegevens Gemeente Heerlen

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 14128451
  • Vestigingsnummer (KvK): 000012937924
  • Statutaire naam: Gemeente Heerlen 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Gemeente Heerlen?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Heerlen? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Gemeente Heerlen via e-mail.

Wil je een afspraak maken, wijzigen of afzeggen? Stuur een e-mailbericht naar gemeente@heerlen.nl. De klantenservice van gemeente Heerlen streeft ernaar zo snel mogelijk te reageren.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Gemeente Heerlen

Neem contact op met Gemeente Heerlen via een contactformulier.

Stel vragen aan de medewerkers van servicedesk van gemeente Heerlen via hun contactformulier. Zij reageren tijdens de openingstijden van het gemeentehuis. Voor algemene vragen kan je hier terecht. Vragen die meer tijd in beslag kunnen nemen die bijvoorbeeld ingewikkeld of inhoudelijk zijn, ontvangt gemeente Heerlen graag telefonisch, per mail of per brief.

Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente Heerlen

Neem schriftelijk contact op met Gemeente Heerlen.

Ook is het mogelijk om ouderwets te corresponderen met gemeente Heerlen door middel van een (handgeschreven) brief. Zodra deze in ontvangst is genomen door hun klantenservice, zal er zo snel mogelijk contact worden opgenomen. Het adres waar de brief naartoe gestuurd kan worden is:

  • Gemeente Heerlen
  • Postbus 1
  • 6400 AA Heerlen

Neem contact op met Gemeente Heerlen via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van gemeente Heerlen via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van gemeente Heerlen kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Gemeente Heerlen via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Gemeente Heerlen.

Lees op de website van gemeente Heerlen, wat de meest populaire onderwerpen zijn:

  •     elektrische laadpalen
  •     Wateroverlast Heerlen
  •     Coronavirus

   
Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken.

Ga naar de veelgestelde vragen van Gemeente Heerlen

Maak een afspraak met een medewerker van Gemeente Heerlen.

Maak je graag een afspraak met de gemeente Heerlen? Dan kun je de gemeente even bellen of een afspraak maken via het online formulier. Vul hier je naam, adres, telefoonnummer en reden van bezoek in. Velden met een * zijn verplicht.

Maak een afspraak met Gemeente Heerlen.

Melding

Zie je ergens een verwaarloosde schuur, overvolle prullenbakken, te hoog onkruid, zwerfvuil of ligt er bijvoorbeeld ergens een stoeptegel los? Meld het hier aan gemeente Heerlen.

Klik hier om een melding te doen bij gemeente Heerlen.

Neem contact op met Gemeente Heerlen via Twitter.

De actualiteiten rondom de gemeente Heerlen volgen via Twitter? Dat kan! De gemeente heeft een Twitteraccount waarop dagelijks nieuws en mededelingen geplaatst worden. Je kunt hen volgen via @gemeenteheerlen.

Klik hier voor contact met Gemeente Heerlen via Twitter.

Youtube kanaal van Gemeente Heerlen.

Ook maakt de gemeente Heerlen regelmatig rapportages, bijvoorbeeld over werkzaamheden in de regio. Deze zijn terug te vinden op hun YouTube kanaal. Abonneren om op de hoogte te blijven van de laatste video’s van de gemeente kun je doen onder de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Heerlen’.

Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Heerlen.

Neem contact op met Gemeente Heerlen via Instagram.

Volg gemeente Heerlen op Instagram om leuke foto’s en filmpjes van de gemeente te zien. Oude foto’s van de gemeente, leuke foto’s en filmpjes van bewoners en recente gebeurtenissen in de regio kun je hier terugzien. Het Instagram-account van de gemeente Heerlen is @heerlenis.

Klik hier voor contact met Gemeente Heerlen via Instagram.

Neem contact op met Gemeente Heerlen via LinkedIn.

Gemeente Heerlen is actief op LinkedIn. Dit is een gratis online sociaal netwerk gericht op professionals. In Nederland zijn er meer dan 4 miljoen Nederlanders, deze cijfers zijn van medio 2013, geregistreerd. LinkedIn is een enorm zakelijk netwerk van professionals die elkaar kunnen helpen om hun organisatie- en loopbaandoelen te realiseren. Zoek je bijvoorbeeld een baan bij gemeente Heerlen? Meld je hier aan bij Jobs of schrijf je in.

Klik hier voor contact met Gemeente Heerlen via LinkedIn.

Meldingen

Gemeente Heerlen (adres)

Burg. van Grunsvenplein 145 Heerlen 6411 AS Nederland
Rapportcijfer Gemeente Heerlen Klantenservice: 4.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel Gemeente Heerlen Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Gemeente Heerlen Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Gemeente Heerlen Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob.Entjes. op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

Heyt is een GROF SCHANDAAL wat de gemeenten Heerlen zich tegen over de burger gedraagd.
Meer als 4maanden geleden heb ik een bestuurders kaard aangevraagt , maar tot op heden NIETS VAN GEHOORD OF GEKREGEN.!!!!
En het smoesje van wij hebben het druk ?? lijkt mij wel een beetje zwaar overdreven.!
  • Beoordeeld door Anke op 19-05-2022
  • Rapportcijfer: 9

Het feit dat de klantenservice van de gemeente Heerlen werkelijk op alle mogelijke manieren bereikbaar is, contactformulier, Messenger, Facebook, maar ook (speciaal vermeld) per brief en per telefoon is zeer klantvriendelijk. Complimenten
  • Beoordeeld door Hay Scheepers op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Na lange tijd nog eens in Heerlen om te winkelen.
Om veiligheidsredenen zullen wij er voorlopig ook niet meer komen.
Vanaf de markt via de Saroleastraat naar het station wel 10 keer opzij moeten springen voor fietsers.
Dus Heerlen bedankt. Ons zie je voorlopig niet meer.
M.vr.gr.
Hay Scheepers.
Bel Gemeente Heerlen
14045