We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Kamer van Koophandel (KvK)? Laat ons je ervaringen met Kamer van Koophandel (KvK) weten!
Beoordeel Kamer van Koophandel (KvK).
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Kamer van Koophandel (KvK).
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Kamer van Koophandel (KvK)? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van het KVK. Het KVK heeft meerdere postadressen. Kijk eerst via onderstaande link welk postadres van toepassing is voor jou.
Neem schriftelijk contact op met Kamer van Koophandel (KvK).Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van de Kamer van Koophandel? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Kamer van Koophandel (KvK) via Facebook Messenger.Wil je eenvoudig je inschrijving, wijziging of uitschrijving doorgeven aan KvK? Maak je keuze en doorloop de stappen
Veelgestelde vragen aan KvK:
Mocht jouw vraag er niet tussen staan dan kan je zoeken in de zoekbalk.
Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van de Kamer van Koophandel.
Praat mee op social media. Neem een kijkje op de Facebookpagina van Kamer van Koophandel op @kamervankoophandel · Overheidsgebouw. Hier vind je foto’s, video’s, nieuwsberichten en andere mededelingen over ontwikkelingen op ondernemersgebied. Om op de hoogte te blijven kun je op ‘vind ik leuk’ klikken. Ook is het mogelijk een bericht te sturen naar de klantenservice.
Klik hier voor contact met Kamer van Koophandel (KvK) via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 19 beoordelingen.
Geen adequate begeleiding om jaarrekeningdepot gegevens in te kunnen zien. Bij digitale moeilijkheden zelfs alleen bezoekafspraak te maken digitaal.
Eerst heel lang wachten. Gaat om toezenden formulier 17a. Na een week nog niet ontvangen. Niet klant vriendelijk en niet erg behulpzaam. In totaal 3 mensen gesproken over het toezenden van het formulier.
Nu de dame van de chatbox ook nog eens haar congé heeft gekregen valt er in het geheel niet meer te communiceren
Zo vaak gebeld met een vraag, die niet een geijkte is en waarbij ik echt informatie moet krijgen van een medewerker.
Ondoenlijk !!!! Zo lang wachten en niemand te bereiken.
Helemaal klaar met die opgave voor de UBO, krijg geen contact met de KvK en de aanmelding lukt niet.
Word schijtziek van deze instanties elke dag word er weer iets nieuws bedacht, maar ze hebben de zaken zelf niet op orde.
Kan de KvK telefonisch niet bereiken. Heb een ID melding gehad na het indienen van mijn UBO registratie. Wie gaat mij vertellen wat mij te doen staat.
Zeer Zeer onvriendelijk!
Ik probeer al 2 dagen om contact te krijgen met de KvK. onmogelijk
Ongelooflijk hoe je de hele dag voor de gek wordt gehouden bij de KVK
Nemen gewoon geen telefoon aan steeds het zelfde ingesproken bandje.
Service nummer gebeld en die uitgelegd over de situatie, ik werd doorverbonden maar daarna werd de verbinding verbroken.
Wat ongelooflijk!!!
KVK niet te bereiken via de telefoon, zeer lange wachttijd
ik heb een uittreksel bestelld en betaald maar het word niet gesturt. Online aanvraag is niet mogelijk , bezwaar ook niet. Daarom deze beordeling.
Al jaren een gedoe om contact te krijgen met de afdeling Debiteuren. Geen mailadres.
Niet eens telefonisch te bereiken. Kun je weer een afspraak maken terwijl het helemaal niet nodig is.
Een lachertje
al 5x ingeschreven UBO en betaald aan Evidos B.V.via ING en RABO maar krijg steeds te zien: Sorry ondertekensessie kan niet worden hervat door een probleem met de bankierenapp van uw bank bent u niet doorgestuurd naar uw juiste browser pagina.
Raar want ik betaal alles met IPhone via beide banken. KVK graag uw hulp want ik heb aan mijn verplichting voldaan. Gisteren tel. contact opgenomen met KVK en die vertelde dat DigiD storing had ik weet het nu niet meer en doe nu niks meer
slechte service en bereikbaarheid
Nergens een telefoonnummer te vinden. Niet iedereens vraag past in een uitgestippeld hokje op de website. Wat een slechte service. Ik zit nu met een belangrijke vraag en kan alleen een afspraak maken op locatie wat ik helemaal niet wil in deze tijd.
NERGENS EEN E-MAIL ADRES TE VINDEN !!!!!!!
HOE KAN DAT????
ZEER SLECHT INZAKE INFORMATIE EN SITE OPGAVE DEPONEREN JAARSTUKKEN
Beste Allemaal
Het is toch schandalig dat je ze niet telefonisch kan bereiken.
Je kan gewoon nergens terecht met vragen.
NIET TE BEREIKEN!!!
Beoordeel Kamer van Koophandel Klantenservice