Kamer van Koophandel Klantenservice

Rapportcijfer Kamer van Koophandel (KvK) klantenservice: 1.1 » Lees beoordelingen (20)

Bellen met Kamer van Koophandel (KvK)

Waarom bellen met Kamer van Koophandel Klantenservice?

  • Je wil je bij de KvK in- of uitschrijven.
  • Je wil een wijziging doorgeven in het handelsregister.
  • Je wil een bestuurswisseling doorgeven aan de KvK voor een stichting, vereniging of VvE.
  • Je wil bij de Kamer van Koophandel een uittreksel bestellen.
  • Je wil een afspraak maken voor advies.
  • Je hebt een vraag over een event van de Kamer van Koophandel.

Openingstijden telefonische klantenservice Kamer van Koophandel (KvK)

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Kamer van Koophandel (KvK): 088 585 1585

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Kamer van Koophandel (KvK)? Laat ons je ervaringen met Kamer van Koophandel (KvK) weten!
Beoordeel Kamer van Koophandel (KvK).

Controleer op storingen bij Kamer van Koophandel (KvK).

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Kamer van Koophandel (KvK).

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Handelsregister.
  • Website.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Kamer van Koophandel (KvK)

Wil je op een andere manier contact opnemen met Kamer van Koophandel (KvK)?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Kamer van Koophandel (KvK)? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Kamer van Koophandel (KvK).

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van het KVK. Het KVK heeft meerdere postadressen. Kijk eerst via onderstaande link welk postadres van toepassing is voor jou.

Neem schriftelijk contact op met Kamer van Koophandel (KvK).

Neem contact op met Kamer van Koophandel (KvK) via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van de Kamer van Koophandel? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Kamer van Koophandel (KvK) via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Kamer van Koophandel (KvK).

Wil je eenvoudig je inschrijving, wijziging of uitschrijving doorgeven aan KvK? Maak je keuze en doorloop de stappen

  • Inschrijven
  • Wijzigen
  • Uitschrijven
  • Mijn eenmanszaak


Veelgestelde vragen aan KvK:

  • Hoe schrijf ik mijn bedrijf in?
  • Wanneer moet ik mijn bedrijf inschrijven?
  • Moet ik een afspraak maken om langs te komen bij KvK?
  • Hoe snel verwerkt KvK mijn wijziging en krijg ik daar een bevestiging van?
  • Wanneer krijg ik een KvK-nummer?


Mocht jouw vraag er niet tussen staan dan kan je zoeken in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Kamer van Koophandel (KvK)

Neem contact op met Kamer van Koophandel (KvK) via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van de Kamer van Koophandel.

Klik hier voor contact met Kamer van Koophandel (KvK) via Pinterest.

Neem contact op met Kamer van Koophandel (KvK) via Facebook.

Praat mee op social media. Neem een kijkje op de Facebookpagina van Kamer van Koophandel op @kamervankoophandel · Overheidsgebouw. Hier vind je foto’s, video’s, nieuwsberichten en andere mededelingen over ontwikkelingen op ondernemersgebied. Om op de hoogte te blijven kun je op ‘vind ik leuk’ klikken. Ook is het mogelijk een bericht te sturen naar de klantenservice.

Klik hier voor contact met Kamer van Koophandel (KvK) via Facebook.

How to make a GDPR processing register | KVK

Hoofdkantoor Kamer van Koophandel (KvK) (adres)

Sint Jacobsstraat 300 Utrecht 3511 BT Nederland
Rapportcijfer Kamer van Koophandel (KvK) Klantenservice: 1.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 20 beoordelingen.

Beoordeel Kamer van Koophandel Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Kamer van Koophandel Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Kamer van Koophandel Klantenservice

  • Beoordeeld door Marc Stubbé op 8-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

ik bel naar de kvk maar kom niet door het keuzemenu
  • Beoordeeld door E.c. Boer op 28-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen adequate begeleiding om jaarrekeningdepot gegevens in te kunnen zien. Bij digitale moeilijkheden zelfs alleen bezoekafspraak te maken digitaal.
  • Beoordeeld door Groenenboom op 19-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Eerst heel lang wachten. Gaat om toezenden formulier 17a. Na een week nog niet ontvangen. Niet klant vriendelijk en niet erg behulpzaam. In totaal 3 mensen gesproken over het toezenden van het formulier.
  • Beoordeeld door Thomas Willems op 12-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nu de dame van de chatbox ook nog eens haar congé heeft gekregen valt er in het geheel niet meer te communiceren
  • Beoordeeld door Yvon Viëtor op 1-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zo vaak gebeld met een vraag, die niet een geijkte is en waarbij ik echt informatie moet krijgen van een medewerker.
Ondoenlijk !!!! Zo lang wachten en niemand te bereiken.
  • Beoordeeld door meijerink op 23-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Helemaal klaar met die opgave voor de UBO, krijg geen contact met de KvK en de aanmelding lukt niet.
Word schijtziek van deze instanties elke dag word er weer iets nieuws bedacht, maar ze hebben de zaken zelf niet op orde.
  • Beoordeeld door Joop Lodewijks op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan de KvK telefonisch niet bereiken. Heb een ID melding gehad na het indienen van mijn UBO registratie. Wie gaat mij vertellen wat mij te doen staat.
Zeer Zeer onvriendelijk!
  • Beoordeeld door Piet Bakker op 10-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al 2 dagen om contact te krijgen met de KvK. onmogelijk
  • Beoordeeld door Laura Zösmair op 17-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ongelooflijk hoe je de hele dag voor de gek wordt gehouden bij de KVK
Nemen gewoon geen telefoon aan steeds het zelfde ingesproken bandje.
Service nummer gebeld en die uitgelegd over de situatie, ik werd doorverbonden maar daarna werd de verbinding verbroken.
Wat ongelooflijk!!!
  • Beoordeeld door Laura Zösmair op 17-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

KVK niet te bereiken via de telefoon, zeer lange wachttijd
  • Beoordeeld door Manfred Pillig op 29-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb een uittreksel bestelld en betaald maar het word niet gesturt. Online aanvraag is niet mogelijk , bezwaar ook niet. Daarom deze beordeling.
  • Beoordeeld door JM op 20-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al jaren een gedoe om contact te krijgen met de afdeling Debiteuren. Geen mailadres.
  • Beoordeeld door T op 4-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet eens telefonisch te bereiken. Kun je weer een afspraak maken terwijl het helemaal niet nodig is.
Een lachertje
  • Beoordeeld door A. van Gils op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

al 5x ingeschreven UBO en betaald aan Evidos B.V.via ING en RABO maar krijg steeds te zien: Sorry ondertekensessie kan niet worden hervat door een probleem met de bankierenapp van uw bank bent u niet doorgestuurd naar uw juiste browser pagina.
Raar want ik betaal alles met IPhone via beide banken. KVK graag uw hulp want ik heb aan mijn verplichting voldaan. Gisteren tel. contact opgenomen met KVK en die vertelde dat DigiD storing had ik weet het nu niet meer en doe nu niks meer
  • Beoordeeld door Veronique van Delft op 1-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

slechte service en bereikbaarheid
  • Beoordeeld door A op 26-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nergens een telefoonnummer te vinden. Niet iedereens vraag past in een uitgestippeld hokje op de website. Wat een slechte service. Ik zit nu met een belangrijke vraag en kan alleen een afspraak maken op locatie wat ik helemaal niet wil in deze tijd.
  • Beoordeeld door L Timmermans op 1-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

NERGENS EEN E-MAIL ADRES TE VINDEN !!!!!!!
HOE KAN DAT????
  • Beoordeeld door L.AMMAN op 11-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

ZEER SLECHT INZAKE INFORMATIE EN SITE OPGAVE DEPONEREN JAARSTUKKEN
  • Beoordeeld door Gewoon Johnny op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Beste Allemaal
Het is toch schandalig dat je ze niet telefonisch kan bereiken.
Je kan gewoon nergens terecht met vragen.
  • Beoordeeld door v Bergen op 18-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

NIET TE BEREIKEN!!!
Bel Kamer van Koophandel (KvK)
088 585 1585