Bellen met HTM

Waarom bellen met HTM Klantenservice?

  • Je bent iets vergeten of verloren in een voertuig van de HTM.
  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je hebt een vraag over de dienstregeling van de HTM.
  • Je hebt een klacht.

Openingstijden telefonische klantenservice HTM

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07:00 - 22:00
  • Dinsdag 07:00 - 22:00
  • Woensdag 07:00 - 22:00
  • Donderdag 07:00 - 22:00
  • Vrijdag 07:00 - 22:00
  • Zaterdag 08:00 - 22:00
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met HTM? Laat ons je ervaringen met HTM weten!
Beoordeel HTM.

Controleer op storingen bij HTM.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van HTM.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Randstadrail.
  • Tram.
  • OV Chipkaart.
  • Bus.
Controleer of er een storing is bij HTM

KvK gegevens HTM

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27014495
  • Vestigingsnummer (KvK): 000013355112
  • Statutaire naam: HTM Personenvervoer NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met HTM?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met HTM? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met HTM via een contactformulier.

Heb je een klacht over HTM of een vraag aan HTM en heb je geen haast? Gebruik dan het contactformulier op de website van HTM.

Ga naar het contactformulier op de website van HTM

Neem contact op met HTM via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van HTM? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 07:00 - 22:00 en op zaterdag van 08:00 - 22:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.

Klik hier voor contact met HTM via Facebook Messenger.

Neem contact op met HTM via WhatsApp.

Via WhatssApp kun je contact opnemen met HTM. Gebruik het volgende telefoonnummer hiervoor: 06 - 53369754.

Klik hier voor contact met HTM via WhatsApp.

Veelgestelde vragen HTM.

Lees de veelgestelde vragen op de website van HTM. Bijvoorbeeld:

  • Wordt het niet te druk in de bus of tram nu HTM minder frequent rijdt?
  • Moet ik de stopknoppen en deur-open knoppen in tram of bus nog wel gebruiken?
  • Waarom hangt op de halte nog het oude schema met vertrektijden?
Ga naar de veelgestelde vragen van HTM

Neem contact op met HTM via Twitter.

Iedere dag tussen 07.00 en 22.00 uur kun je terecht op Twitter met je vragen aan de HTM. Ook wordt je hier 24/7 op de hoogte gebracht van eventuele storingen en/of vertragingen. @HTM_Reisinfo

Klik hier voor contact met HTM via Twitter.

Neem contact op met HTM via Facebook.

Iedere dag tussen 07.00 en 22.00 uur kun je terecht op @HTM_Reisinfo Facebook met je vragen aan de HTM. Ook wordt je hier 24/7 op de hoogte gebracht van eventuele storingen en/of vertragingen. Je kunt ook via Facebook Messenger je vraag stellen.

Klik hier voor contact met HTM via Facebook.

HTM Ho Ho Kerstlied 2021 versie def

Hoofdkantoor HTM (adres)

Kon. Julianaplein 10 Den Haag 2595 AA Nederland
Rapportcijfer HTM Klantenservice: 1.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Beoordeel HTM Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan HTM Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor HTM Klantenservice

  • Beoordeeld door Rpoelstra@gm op 27-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ben 36 minuten aan de lijn geweest en moest nog op een wacht rij van 3 wachten. Belachelijk .p
  • Beoordeeld door Dunya op 7-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het klachtenformulier op de website van HTM loopt vast en via het telefoonnummer zijn ze niet beschikbaar. Dus nu heb ik een klacht over hun buschauffeuse van lijn 51 naar Rijswijk die roekeloos rijgedrag vertoond en een klacht over hun bereikbaarheid.
  • Beoordeeld door K op 15-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Agressief, racistisch gedrag van kaartinspecteurs tijdens inspectie, hun bevoegdheden overschrijdend. Ik kwam een ​​dergelijke situatie tegen op 10/05/2022 om 20:10 tramlijn 16, route Korte Vorhout - Centraal Ststion, ondanks de gereflecteerde kaart en het betalen voor de reis, wilde de controleur bewijs, zonder identificatie, zoals ik weigerde, ze brutaal boeide me, drukte me tegen de grond en tegen de muur en dreef me naar het commando en vertelde me onderweg dat ik naar mijn land moest terugkeren. Laat me eraan toevoegen dat ze tegen me schreeuwden en dat ik blauwe plekken heb en dat mijn handen pijn doen.
Is dit hoe eerlijke mensen worden behandeld, en ik reis al een aantal jaren veel en geef € 50 per maand uit aan het openbaar vervoer op de kaart
  • Beoordeeld door K op 15-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Agressief, racistisch gedrag van kaartinspecteurs tijdens inspectie, hun bevoegdheden overschrijdend. Ik kwam een ​​dergelijke situatie tegen op 10/05/2022 om 20:10 tramlijn 16, route Korte Vorhout - Centraal Ststion, ondanks de gereflecteerde kaart en het betalen voor de reis, wilde de controleur bewijs, zonder identificatie, zoals ik weigerde, ze brutaal boeide me, drukte me tegen de grond en tegen de muur en dreef me naar het commando en vertelde me onderweg dat ik naar mijn land moest terugkeren. Laat me eraan toevoegen dat ze tegen me schreeuwden en dat ik blauwe plekken heb en dat mijn handen pijn doen.
Is dit hoe eerlijke mensen worden behandeld, en ik reis al een aantal jaren veel en geef € 50 per maand uit aan het openbaar vervoer op de kaart
  • Beoordeeld door Leo op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bellen met klantenservice 09004864636 neemt op met reactie:: deze oproep is niet toegestaan,bel voor meer informatie klantenservice. Die belde ik toch.
  • Beoordeeld door Saskia op 8-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

De Htm en de overheid denken toch zeker niet dat ik zorg dat ik 30 tot 50 mondkapjes ga kopen of maken. Voor iedere rit 1. Dacht het niet!!

Heb andere naam en oud mailadres ingevoerd.
  • Beoordeeld door Dennis op 1-05-2019
  • Rapportcijfer: 2

Medewerkers kunnen alleen maar hun strikte regeltjes volgen en elk zeer redelijk verzoek wat enigzins afwijkt is onmogelijk. En dat wordt op arrogante wijze aan je verteld. Want er is toch geen alternatief qua OV in Den Haag
Bel HTM
0900 - 486 4636