Bellen met IKEA

Waarom bellen met IKEA Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over IKEA.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen bij IKEA.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt in de webwinkel van IKEA.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 21:00
  • Dinsdag 08:00 - 21:00
  • Woensdag 08:00 - 21:00
  • Donderdag 08:00 - 21:00
  • Vrijdag 08:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 18:00
  • Zondag 10:00 - 17:00

Neem contact op met IKEA via Facebook.

Blijf op de hoogte van de nieuwste woontrends en aanbiedingen van IKEA op Facebook. Via de Facebook pagina van IKEA kun je ook een vraag stellen. Je kunt hier terecht op werkdagen vanaf 8.00 tot 21.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 17.00 uur.


Klik hier voor contact met IKEA via Facebook.

Neem contact op met IKEA via Twitter.

IKEA is actief op Twitter. De klantenservice staat voor je klaar om je te helpen. Je kunt bij hen terecht op werkdagen vanaf 8.00 tot 21.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 17.00 uur. @IKEAHelpt

Klik hier voor contact met IKEA via Twitter. Klik hier voor contact met IKEA via Twitter.

Chat online met IKEA.

Tijdens de openingstijden van IKEA is het mogelijk om online te chatten met hun klantenservice op werkdagen vanaf 8.00 tot 21.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 17.00 uur. Scroll naar beneden en klik op de blauwe button 'Chat met digitale assistent'.

Start een chat met IKEA Start een chat met IKEA

Neem schriftelijk contact op met IKEA.

Geef je er de voorkeur aan om een brief te sturen naar IKEA? Hieronder tref je het adres:

  • IKEA Trading Services B.V.
  • Paasheuvelweg 5
  • 1105 BE Amsterdam-Zuidoost

Meld je aan bij de IKEA Family

Zodra jij je aanmeldt bij de IKEA Family dan maak je meteen gebruik van voordeeltjes en hoge kortingen.

Meld je aan bij de IKEA Family. Meld je aan bij de IKEA Family.

#8 Mini tienerkamer: de woonfrustratie van Teddy | IKEA Wooninspiratie

Rapportcijfer IKEA Klantenservice: 1.3
1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 19 stem(men).

Beoordeel IKEA Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan IKEA Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Claassen op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Markyta wand/vloertegels gekocht. Zouden geschikt zijn voor de badkamer, voor zowel vloer als wanden. Door vakman aan laten brengen, alles kaarsrecht en waterpas. Zo lek als een mandje! Inmiddels vloer er uit, en een douchebak geplaatst. Nu lekt t nog door de muren heen! Geen reaktie op klachten, geen mogelijkheid om klantenservice te bereiken. Komplete badkamer met dit produkt nog te zien in IKEA Groningen, waar nog steeds bij vermeld staat dat t te gebruiken is voor natte ruimtes.Inmiddels wordt t , redelijk nieuwe produkt, uit de verkoop gehaald. duidelijk dat t ondeugdelijk is dus. We gaan er nu een rechtsbijstandzaak van maken.
  • Beoordeeld door Ko op 4-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nergens mail contact te vinden
Niet van deze tijd
Slecht
  • Beoordeeld door Hanekamp op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

Op de site van ikea zwolle zijn de bezorgkosten 29 euro en als je dan wil afrekenen zijn de bezorgkosten 49 euro misleidend over gebeld maar niet geholpen
  • Beoordeeld door Sonja op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar. Lijn wordt automatisch verbroken.
Maak een email adres aan waar mensen hun vragen neer kunnen leggen die niet door de chat beantwoord kunnen worden. En bel of mail de klanten dan terug.
  • Beoordeeld door pape op 24-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

13 december 2 zaken besteld en betaald.
Matras + doosje met kaarsen.
Matras ruim op voorraad in Amersfoort volgens de site.
Leverdatum gepland beide artikelen 22-12-2020.
Net op tijd maar past nog wel.
Zou verwachten dat in 1 1/2 week dit toch bezorg zou kunnen worden.
ZO 20-12 mailbericht van IKEA. Spullen komen er aan. Geleverd door IKEA Barendrecht (?!).
21-12 Bestelling onderweg! Wil je ons iets vragen, Neem contact met ons op.
22-12 verstrijkt net als 23-12. Pakket niet ontvangen door Post nl.
24-12. Alleen de kaarsen geleverd.

Contact opnemen met IKEA? Onmogelijk. Servicenummer buiten gebruik.
Nergens een email account.

Onwaarschijnlijk zeldzaam slechte service.
Zelfs Facebook is beter bereikbaar dan IKEA.

Nooit meer iets via Internet bestellen bij IKEA.
  • Beoordeeld door Jeanette Dijkstra op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag de hele dag geprobeerd telefonisch contact te krijgen, niet gelukt (opgeteld 2 uur aan de lijn) omdat de helft van mijn bestelling is geleverd en de totale bestelling op bezorgd staat. Dit is niet de eerste keer, hoe moeilijk kan het zijn, spullen afleveren. Ook geen excuus, volgens mij hebben ze niet eens door dat het niet goed is gegaan en gaan ze er vanuit dat ze wel gebeld worden door de klant. Hoe dan, er wordt NOOIT opgenomen, er is geen mailadres en geen chatmogelijkheid met een medewerker, echt te gek voor woorden!!!!!!!
  • Beoordeeld door A. van der Poel op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Absoluut geen service
Geen reactie op mail
Komen afspraken niet na
Retouren ophalen blijkt heel lastig
Levering van producten wordt na een leverdatum te hebben ontvangen toch weer uitgesteld.
Telefonisch contact zoeken zorgt ervoor dat je gemiddeld een uur tot 1,5 uur wordt bezig gehouden.
De juiste producten leveren blijkt een uitdaging. (9 kastdeuren waarvan er 8 de juiste kleur hebben en 1 een geheel andere kleur)
Geen mailadres om echt een klacht te melden
Mijn probleem speelt al vanaf juni 2020.... al die tijd een halve kast en kleding in wasmanden. Tot heden is het probleem nog niet opgelost en wordt er gewoon niet meer gereageerd op mijn mail.
Je moet zelf maar zorgen dt je je probleem oplost en bij het niet kunnen leveren van 23 producten moet je zelf maar elke dag kijken of er iets voorradig is met de optie bestellen (inclusief elke keer leveringskosten) of elke dag naar ikea rijden in de hoop dat het er nog ligt als je bent aangekomen.

Voor zo een groot bedrijf is dit echt meer dan schandalig.
  • Beoordeeld door Michel op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik bestelde een stabureau 3 weken geleden. Toen ik het ging ophalen bij IKEA, bleek dat de onderste helft van het bureau niet geleverd was. Na een uur wachten vanwege problemen met het systeem, had de medewerker een nieuwe bestelling geplaatst. Die moest vandaag afgeleverd worden.
De track en trace code van PostNL werkt niet en toont dat de bestelling nog niet aanwezig is. Ik heb sinds vanmorgen geprobeerd de klantservice te bereiken, maar de lijn wordt steeds afgebroken.
Super slechte en onprofessionele manier om met klanten om te gaan.
  • Beoordeeld door Joke an de Grift op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wij zitten vandaag te wachten na 2 sms op de. bestelling maar is gewoon niet bij de transporteur Oegema afgeleverd.
Schandalig. Speciaal dure dag vrij voor genomen .
Klantenservice niet te bereiken en via de chatbox antwoord dat de bestelling vandaag geleverd wordt.
Super irritant.
  • Beoordeeld door Molenaar op 27-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil een vraag stellen
  • Beoordeeld door Dennis Al op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

kan geen eens een normaal mailtje sturen moet allemaal via moeilijke omweg of slecht telephonies bereikbare helpdesk.
  • Beoordeeld door aad op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar klantenservice.
  • Beoordeeld door G Verdoold op 22-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Via de chat , duidelijk de informatie waarover het ging doorgegeven, chatter gaf totaal andere antwoorden. Dus toen het "" BEL METEEN CONTACT " gebeld met dit nummer 0906 688 688 6 ,,kregen te horen ,dit nummer is niet in gebruik.
Klacht is dat alle klepjes en bakken barsten van de eind november 2015 gekochte diepvries Frysia A++ , 208 liter. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt.
Graag in behandeling nemen van deze klacht.
En dat zo'n groot warenhuis niet normaal bereikbaar is.
MVG.
  • Beoordeeld door Petra Brouwer op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt op geen enkele manier in contact komen met Ikea. Heel slecht geregeld dus er zit niets anders op dan naar een filiaal te rijden. Heb tot heden mijn bestelling niet ontvangen en zie nergens terug wanneer het wel bezorgd wordt.
  • Beoordeeld door C.Blom op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 4

Slechte bereikbaar, zit nog steeds te wachten op een artikel, wat niet is meegeleverd, telefonisch, op welke tijd ook, hang erg lang aan de lijn, dan geef je het maar op, na een halfuur, weet nog steeds niet, waar het pakket is gebleven?...
  • Beoordeeld door bert op 9-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

totaal onbereikbaar via chat
  • Beoordeeld door Hanna Wierzbicka op 7-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Mijn keuken besteling was op de laatste moment geanuleerd (een paar uur voor de geplande levering). Alles is al lang betaald. Mijn oude keuken is weg. Ik probeer klantservice in contact krijgen via phone, mail, chat, FB, maar ik krijg geen reactie, Heel onprofessioneel!!
  • Beoordeeld door Olga op 6-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na een half uur nog geen telefonisch contact met Ikea. Zou fijn zijn als ik een emailadres zou kunnen vinden.
  • Beoordeeld door Buitenhuis op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

We wachten nog steeds op onze bestelling.....vlgs Ikea afgeleverd bij Post.nl dus zegt Ika bel Post.nl maar....Post.nl zegt we hebben het niet ontvangen...dus we kunnen en doen niets. gaat u maar terug naar Ikea zegt....ligt bij post.nl etc etc etc....heb inmiddels 2,5 uur aan de telefoon gezeten bij beidde erg lange wachten resultaat 0.....2 dagen vrijgennomen want de levering zou plaatsvinden....maar nee we beginnen weer bij voor af aan.

Ergo...BESTEL NIETS BIJ IKEA...maar haal het zelf op uit de winkel....klantenservice...bevat een word waar ze niet aan voldoen....SERVICE....bah wat een stress en woede geeft dit.
Helaas alles betaald...dus zal helaas mijn verlies moeten nemen....
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)
We verbinden je meteen door.