Simpel klantenservice

Rapportcijfer Simpel klantenservice: 3 » Lees beoordelingen (6)

Bellen met Simpel

Waarom bellen met Simpel klantenservice?

  • Je hebt een vraag over de mobiele abonnementen van Simpel of je wilt je huidige abonnement wijzigen.
  • Je hebt een vraag over mobiel internet van Simpel.
  • Je hebt een vraag over een rekening of betaling.
  • Je wilt melding maken van een gestolen of verloren smartphone
  • Je hebt een technische vraag.
  • Je hebt een vraag over nummerbehoud.
  • Je wilt klant worden van Simpel.

Openingstijden telefonische klantenservice Simpel

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 10:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Simpel: 088 100 5757

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Heb jij onlangs contact gehad met Simpel? Laat ons je ervaringen met Simpel weten!
Beoordeel Simpel.

Controleer op storingen bij Simpel.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Simpel.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Mobiel bellen.
  • Geen mobiel bereik.
  • Mobiel internet.
  • Bellen.
  • Algehele storing.
  • Geen netwerk of bereik.
  • SMS'en.
Controleer of er een storing is bij Simpel

KvK gegevens Simpel

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 60316306
  • Vestigingsnummer (KvK): 000029526566
  • Statutaire naam: Simpel.nl BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Simpel?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Simpel? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Simpel via een contactformulier.

Gebruik een contactformulier om een e-mail naar Simpel te sturen. Je moet geen haast hebben want het kan tot 5 dagen duren tot je een reactie krijgt.

Ga naar het contactformulier op de website van Simpel

Neem contact op met Simpel via WhatsApp.

Op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur kun je contact opnemen met Simpel via WhatsApp. Het WhatsApp telefoonnummer is +31618431095. Je kunt binnen 2 uur een reactie van Simpel verwachten

Klik hier voor contact met Simpel via WhatsApp.

Neem contact op met Simpel via Facebook Messenger.

Stel je vraag aan Simpel via Facebook Messenger. Op werkdagen staat de klantenservice van 09:00 tot 21:00 voor je klaar. Op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Je kunt binnen 2 uur een antwoord verwachten.

Klik hier voor contact met Simpel via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Simpel.

Heb je een vraag aan Simpel? Bijvoorbeeld:

  • Is mijn toestel geschikt voor 4G?
  • Onze simkaart past in elke telefoon?
  • Hoe ziet mijn factuur eruit en hoe kan ik betalen?
  • Waar worden internetMB's aan verbruikt?
  • Is de simkaart geschikt voor mijn toestel?


Je kan ook een vraag stellen aan Simke, de virtuele assistent van Simpel.

Ga naar de veelgestelde vragen van Simpel

Neem contact op met Simpel via Twitter.

Stel je vraag aan Simpel via Twitter. De klantenservice van Simpel staat op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 uur voor je klaar. Je kunt binnen 2 uur een antwoord verwachten.

Klik hier voor contact met Simpel via Twitter.

Het antwoord is Simpel | Simpel

Simpel.nl BV (adres)

Waldorpstraat 60 Den Haag, Noord Holland 2521 CC Nederland
Rapportcijfer Simpel Klantenservice: 3

Rapportcijfer is gebaseerd op 6 beoordelingen.

Beoordeel Simpel klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Simpel klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Simpel klantenservice

  • Beoordeeld door Cor van Kruchten op 18-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik had een vraag over een onterechte factuur. Ik kreeg een onzin antwoord. Waarom moet ik elke maand 50 cent betalen als ik mijn abonnement al drie maanden geleden heb opgezegd? Ik kreeg onzin antwoord: "om te zorgen dat U Uw kosten niet overschreidt". Nu weer een factuur hiervoor.....
  • Beoordeeld door Hans Kallenberg op 23-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik had zojuist een zeer slechte ervaring met de klantenservice. De medewerker maakte zich er zeer makkelijk vanaf en mijn probleem bleef gewoon bestaan. Op geen enkele manier heeft hij me verder geholpen of me aanwijzingen gegeven hoe het probleem opgelost kon worden.
  • Beoordeeld door F.Vermeer op 31-12-2020
  • Rapportcijfer: 9

mij werd meegedeeld dat er werkzaamheden waren en dat mijn telefoonbereik op die grens lag
  • Beoordeeld door FM Vermeer op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

ik probeer te bellen maar géén contact !Mijn klanten kunnen mij niet bellen, maar ik kan ook niet bellen, wat iser aan de hand ?
  • Beoordeeld door M.Hoet op 20-07-2019
  • Rapportcijfer: 1

Probeer de hele zaterdagmiddag contact te krijgen via tel. nummer 088-1005757. Wordt wel opgenomen, maar vervolgens een ingesprektoon.
  • Beoordeeld door Couscous op 12-04-2019
  • Rapportcijfer: 3

Niet echt tevreden met helpdesk. Na lang wachten geen duidelijk antwoord op mijn vragen, jammer want over prijs, g4 etc... ben ik wel tevreden
Bel Simpel
088 100 5757