de Alliantie Klantenservice

Rapportcijfer de Alliantie klantenservice: 1 » Lees beoordelingen (8)

Bellen met de Alliantie

Waarom bellen met de Alliantie Klantenservice?

  • Je hebt een reparatieverzoek voor de Alliantie.
  • Je hebt een vraag aan de Alliantie over de betaling van de huur.
  • Je wil een onderhoudsabonnement afsluiten.
  • Je hebt een klacht over de Alliantie.

Openingstijden telefonische klantenservice de Alliantie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer de Alliantie: 088 002 3200

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met de Alliantie? Laat ons je ervaringen met de Alliantie weten!
Beoordeel de Alliantie.

KvK gegevens de Alliantie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 39048769
  • Vestigingsnummer (KvK): 000010705988
  • Statutaire naam: Stichting de Alliantie 

Wil je op een andere manier contact opnemen met de Alliantie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Alliantie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met de Alliantie via een contactformulier.

Vul het contactformulier van de Alliantie in. Maak eerst een keuze uit een onderwerp, zoals daar zijn; Huuraanpassing, huurbetaling, huur opzeggen, huurzaken, parkeren, reparatie, overlast, woningzoekende, verhuurdersverklaring,  kopen, individuele woningverbetering, zelf aangebrachte voorziening of een niet huurdersvraag. Vervolgens kan je een bericht typen en eventueel ter verduidelijking een bestand toevoegen.

Ga naar het contactformulier op de website van de Alliantie

Neem schriftelijk contact op met de Alliantie.

Voor algemene post kan je de Alliantie op het volgende adres bereiken:

  • de Alliantie
  • Postbus 105
  • 1200 AC Hilversum

 

Neem contact op met de Alliantie via WhatsApp.

Neem contact op met de klantenservice van de Alliantie via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 088 00 232 00.

 

Klik hier voor contact met de Alliantie via WhatsApp.

Neem contact op met de Alliantie via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van de Alliantie? Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.

Klik hier voor contact met de Alliantie via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen de Alliantie.

Bij veelgestelde vragen kan je bij de Alliantie een invoeren op de zoekbalk.

Of kies één van de volgende onderwerpen:

  • Er is iets kapot
  • Ik zoek een woning
  • Huur betalen


Mijn woning

  • Zo gaan we om met corona
  • Onderhoud en reparatie
  • Huur en geldzaken
  • Overlast en veiligheid
  • Opzeggen en verhuizen
  • VvE vragen

 

Ga naar de veelgestelde vragen van de Alliantie

Dien een klacht in bij de Alliantie.

Heeft u een klacht? De medewerkers van de Alliantie hebben service hoog in het vaandel staan en doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Hier kunt u hun klachtenformulier online invullen en uw klacht digitaal indienen. Volg de aanwijzingen op het klachtenformulier, het is heel eenvoudig en wijst zichzelf.

Klacht indienen bij de Alliantie.

Neem contact op met de Alliantie via Facebook.

Neem een kijkje op de Facebook pagina van de Alliantie, @wonenbijdealliantie · Woningbouwvereniging om het laatste nieuws op het gebied van de woningmarkt in de regio tot je te nemen. Meld je aan of maak een account aan. Hier vind je de nieuwste foto's en video's en lees je de laatste informatie over onroerend goed. Tijdens de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur krijg je zo spoedig antwoord van een deskundige medewerker.

Klik hier voor contact met de Alliantie via Facebook.

Huurders krijgen voorrang bij de Alliantie

de Alliantie hoofdkantoor (adres)

Jan van der Heijdenstraat 36 Hilversum 1221 EJ Nederland
Rapportcijfer de Alliantie Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Beoordeel de Alliantie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Alliantie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor de Alliantie Klantenservice

  • Beoordeeld door F Schoenmaker op 12-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bericht gestuurd op 6 april, en je raad het nooit, GEEN ANTWOORD dan alleen Beste lezer, Berichten op dit e-mailadres beantwoorden we niet.  dit is het email adres van de Alliantie " klantenservice@de-alliantie.nl "ja ja klanten service.
  • Beoordeeld door M.m.schaap op 12-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een formulier ingevuld over mn cv bij jullie onhandige systeem
Zou binnen 5 dagen antwoord krijgen maar niks gehoord
Wil ik de zelfde vraag nog een keer versturen krijg ik bericht dat het niet verzonden kan worden
Mooi systeem hoor..
  • Beoordeeld door J. Zijlstra op 21-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Dit telefoonnummer verwijst je door naar twee websites, Er is geen optie om een medewerker te spreken. Dit is geen klantenservice!
  • Beoordeeld door M.J. Kollen op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

De alliantie moet bij het toewijzen van een woning eens goed kijken naar alle papieren die binnen een week ingeleverd worden. Doordat zij 2x een kindje heeft gekregen en hiervoor een verzekering had afgesloten kan zij nu niet de woning in de Diezestraat krijgen. Want de verzekeringsmaatschappij zwangerschaps uitkering is voor de periode die zij als zelfstandige niet kan werken en waarvan dan de huur enz betaald worden. Zij woont nu bovenin een flat met 6 trappen met 2 kindjes van 2 jaar en 3,5 maand. Betaald zich scheel stookt zich suf. Is niet geissoleerd. En to h met zoveel liefde voor de kindjes die zij zo graag wilde zorgen. Maar dan verheugd zij zich op de woning aan de diezestraat wordt het afgewezen. Want de uitkering was geen inkomen. Hoe krom blijven jullie reageren. Zet alles eens op een rij, zeker degene die dit heeft beslist is verre van menselijk. Maar ben hier zelf ook al achtergekomen bij de alliantie. Ze kunnen je alleen maar stomme voorstellen doen. Hen toendertijd mijn klacht bij de regering neergelegd omdat veel mensen dit betreft. Dat zal ook zo zijn over het geval waar ik net over schreef.
  • Beoordeeld door Luce de Groof op 17-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb 3 verschillende nummers gebeld. Via geen enkele ingang kan ik mijn vraag kwijt. Ik ben geen woningzoekende ik zoek contact met de gebiedscoordinator.
  • Beoordeeld door M.v.d.Corput op 21-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heden 21-10-2021 16:45uur. Werkelijk krankzinnig. De Alliantie sluit zichzelf een hele dag af voor iedere telefoonoproep en sluit klantenservice zelfs om 16.15 u. geheel af. Geen telefooncontact meer mogelijk. Zelfs niet voor toelating van medisch personeel die een doodzieke patient in het flatgebouw aan de Boomgaardweg in Almere moeten verzorgen. Zelfs de 24uurs noodhulp voor spoedzaken kan/wil niets ondernemen om deze patient te helpen. Ook het advies om dan maar de directeur van zijn bed te halen of op zijn vakantieadres te bellen voor een oplossing wordt niet opgevolgd. Simpele oorzaak: Deurbel werkt niet. Bewoner krijgt dus geen belsignaal dat hulpverleners beneden voor de deur staan. Deur wordt dus niet geopend. Zoek het maar zelf uit. Ook na een hele dag proberen een onmogelijk bereikbaar gemaakte klantenservice te bereiken. Dan maar, in uiterste wanhoop, 112 bellen
  • Beoordeeld door fina op 18-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Medewerkers onder elkaar van Alliantie werken langs elkaar af .
Slechte communicatie maling hebben aan klachten die je hebt .
Vraag me af of de eigenaar /leidinggevende van de Alliantie deze klachten ook te zien krijgt .
Mag aannemen dat het wel zal gebeuren .
Medewerkers gaan slecht met klanten om .
  • Beoordeeld door Mevr. Selbach op 3-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

De alliantie is totaal onberijkbaar. Schaam jullie je om met jullie nr. 0880023200
eerst 20 minuten in de wacht te zetten en dan te melden dat ik geen voicemail kan inspreken. jullie website geeft antwoord op standaard vragen en dus ook daar kom ik niet verder. Asociaal voor een woningbouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bel de Alliantie
088 002 3200