Beter Bed Klantenservice

Rapportcijfer Beter Bed klantenservice: 2.3 Lees beoordelingen (3)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Beter Bed.)

Bellen met Beter Bed

Waarom bellen met Beter Bed Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over de levertijd van je bestelling.
  • Je hebt een vraag over een kortingsactie van Beter Bed.
  • Je hebt een vraag over de betaalmogelijkheden.
  • Je hebt een vraag over montage mogelijkheden.
  • Je hebt een klacht over een product van Beter Bed.
Bel Beter Bed 0413 338 811 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Beter Bed: 0413 338 811 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met Beter Bed via e-mail.

Het is natuurlijk altijd mogelijk om een mail te sturen naar Beter Bed, ook buiten kantoortijden. De medewerkers van de klantenservice doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren. Het e-mailadres is bbholding@beterbed.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Beter Bed

Neem contact op met Beter Bed via een contactformulier.

Middels het contactformulier van Beter Bed kan je vragen stellen of opmerkingen kwijt over producten van Beter Bed. Laat je gegevens achter en klik op 'Versturen'.

Ga naar het contactformulier op de website van Beter Bed Ga naar het contactformulier op de website van Beter Bed

Klacht

Heb je een klacht over een product van Beter Bed? Of vind je dat je niet goed bent behandeld door een medewerker? Je kan een mail sturen naar klacht@beterbed.nl. De klantenservice van Beter Bed zal er alles aan doen om de klacht naar alle tevredenheid voor je op te lossen.

Klik hier om een klacht in te dienen bij Beter Bed.

Neem schriftelijk contact op met Beter Bed.

Geef je de voorkeur aan het schrijven van een brief naar Beter Bed? Gebruik hiervoor onderstaande adresgegevens:

  • Beter Bed Holding
  • Postbus 716
  • NL-5400 AS Uden

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Beter Bed.

Wil je op de hoogte worden gehouden van de beste kortingacties en de nieuwste producten? Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief van Beter Bed. Laat je e-mailadres achter en klik op de gele button 'Ja, ik wil korting'.

Meld je aan voor de Beter Bed nieuwsbrief. Meld je aan voor de Beter Bed nieuwsbrief.

Winkelzoeker

Er is altijd een Beter Bed winkel bij jou in de buurt! Vul je postcode of gewenste plaatsnaam in en ontdek het dichtstbijzijnde filiaal.

Klik hier om een Beter Bed winkel te vinden. Klik hier om een Beter Bed winkel te vinden.

Neem contact op met Beter Bed via Facebook.

Tips van een nachtcoach, alles wat je moet weten over nachtzweten, aanbiedingen, acties ... je leest het allemaal op de Facebook pagina van Beter Bed.

Klik hier voor contact met Beter Bed via Facebook.

Neem contact op met Beter Bed via Twitter.

Feiten en fabels over de beste nachtrust. Wat is een geweldig bed? Lees erover op de Twitter pagina van Beter Bed.

Klik hier voor contact met Beter Bed via Twitter. Klik hier voor contact met Beter Bed via Twitter.

Neem contact op met Beter Bed via Instagram.

Laat je inspireren op de Instagram pagina van Beter Bed.

Klik hier voor contact met Beter Bed via Instagram. Klik hier voor contact met Beter Bed via Instagram.

Pinterest

Wil je jouw slaapkamer restylen? Bekijk de borden op van Beter Bed over bedden en boxsprings op hun Pinterest pagina.

https://nl.pinterest.com/Beterbed/ https://nl.pinterest.com/Beterbed/

Youtube kanaal van Beter Bed.

Bekijk de video's van Beter Bed op hun YouTube kanaal.

Ga naar het Youtube kanaal van Beter Bed. Ga naar het Youtube kanaal van Beter Bed.

Beter Bed Favorieten

Rapportcijfer Beter Bed Klantenservice: 2.3
2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 stem(men).

Beoordeel Beter Bed Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Beter Bed Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Beter Bed Klantenservice

  • Beoordeeld door Elzebe Bens op 3-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Beste klantenservice,

Ik geef enkel een 1 helaas. Wat een pech en wat een slechte service en wat een slechte klantgerichtheid en wat een opstapeling van teleurstellingen als je al meteen je matras hebt. Bestel nummer 9731740.
En wat gaat beter bed schuil achter een ander bedrijf. In dit geval Emma.
Mijn dochter heeft een matras van 6OO euro gekocht en direct betaald. Ze heeft netjes 5 dagen voor haar verhuizing en de geplande levering van het Emma matras de verhuisgegevens door gegeven naar Utrecht en het matras kon toen INEENS niet meer geleverd worden en voor die tijd wel. ....19 Juni is alles besteld en betaald a 600 euro.
Wat een teleurstelling is het geworden en wat een slechte regelingen en wat een slechte tegemoetkomingen . De klant is geen koning en we moeten het maar pikken. En steeds berichtjes van het wordt misschien volgende week geleverd. SCHANDALIG !!!!!!! Misschien willen we niet meer horen op 3 augustus.
Dat is toch geen klantgerichtheid? Dat is aan het lijntje houden.
de vele telefoontjes en de lange wachttijden en de valse beloftes stapelen zich op. . Mijn dochter ligt vanaf 19 Juni op een matrasje op de grond omdat ze het matras gekocht had en volgens belofte zou het die week binnen gekomen zijn. Wij hebben ons aan de voorschriften en de voorwaarden gehouden. Wij zijn een nette klant.
Maar daarentegen kan Beter bed ons in niks tegemoet komen. Ik heb weken geleden gevraagd of ze een tijdelijk matras hebben voor mijn dochter ivm de rugklachten.Ze kocht de nieuwe matras omdat ze rugklachten heeft en nu ligt ze al weken op de grond op een eier matrasje van een medestudent geleend.

De klantenservice zegt steeds .... dat ze het vervelend vinden maar verdere acties blijven uit, Hoe vinden jullie dit? Je kunt toch niet steeds schuil gaan achter Emma? Jullie verkopen dit product .
En de klant laat je in de kou liggen en er wordt niet mee gedacht aan een oplossing.
Nu is het 3 aug. en nog steeds geen bericht van een matras of iets in die richting . Ze hadden tegen mij gezegd dat ze een tegoed bon voor linnen van 50 euro op zouden sturen naar Utrecht waar ze woont maar ook dat is niet gebeurd.

Elzebé Bens
Jezus zeg..... wat een teleurstelling is beter bed. Helaas helaas.
  • Beoordeeld door Jo op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Na gisteren nog slechter druk
  • Beoordeeld door Jo op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 4

Slecht
Bel Beter Bed
0413 338 811
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.