Kruidvat Klantenservice

Rapportcijfer Kruidvat klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (55)

Bellen met Kruidvat

Waarom bellen met Kruidvat Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een product dat je bij een Kruidvat winkel hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een Kruidvat aanbieding.
  • Je hebt een vraag over het ruilen of terugbrengen van een artikel.
  • Je wilt weten of er een artikel op voorraad is bij een Kruidvat winkel.

Openingstijden telefonische klantenservice Kruidvat

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Kruidvat: 0318 798 000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Kruidvat? Laat ons je ervaringen met Kruidvat weten!
Beoordeel Kruidvat.

Controleer op storingen bij Kruidvat.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Kruidvat.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Inloggen.
Controleer of er een storing is bij Kruidvat

KvK gegevens Kruidvat

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 31035585
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017320496
  • Statutaire naam: A.S. Watson (Health & Beauty Continental Europe) B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Kruidvat?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Kruidvat? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Veelgestelde vragen Kruidvat.

Lees op de website van Kruidvat, wat de meest populaire vragen en antwoorden zijn:

  •     Ik heb de folder niet ontvangen. Wat nu?
  •     Let op: valse winacties/SPAM in omloop
  •     Waar vind ik de folder?
  •     Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Hoe kom ik hier achter?
  •     Mijn voordeelkaart is kapot/kwijt. Hoe zet ik mijn punten over op een nieuwe kaart?
  •     Hoe log ik in op de website?
  •     Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?
  •     Mijn puntensaldo is 0 op mijn orderbevestiging. Hoe krijg ik de punten van mijn bestelling alsnog?
  •     Hoe kan ik producten bestellen?
  •     Kan ik een artikel terugbrengen?
  •     Speciaal retourbeleid voor webshop-only producten
  •     Kan ik mijn bestelling retourneren?
  •     Hoe neem ik contact op met de klantenservice van de Kruidvat winkels?
  •     Is er een overzicht van waar artikelen op voorraad zijn?
  •     Waar kan ik beltegoed kopen?
  •     Wat zijn de (aangepaste) openingstijden van de winkels?
  •     Waar vind ik de winkels van Kruidvat?
  •     Kan ik een winkel bellen?
  •     Hoe neem ik contact op met de klantenservice van Kruidvat Foto?
  •     Ik heb een klacht over mijn fotobestelling. Wat nu?
  •     Wat is de levertijd van foto’s?
  •     Kan ik mijn Kruidvat Persoonlijk (kruidvat.nl/persoonlijk) bestelling ophalen in mijn Kruidvat winkel in de buurt?
  •     Hoe kan ik een Kruidvat Persoonlijk cadeau (kruidvat.nl/persoonlijk) ontwerpen?
  •     Ik wil een artikel aanbieden voor de verkoop. Hoe kom ik in contact met Kruidvat?
  •     Is het mogelijk dat Kruidvat mij sponsort?
  •     Hoe kan ik solliciteren bij Kruidvat?
Ga naar de veelgestelde vragen van Kruidvat

Neem contact op met Kruidvat via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Kruidvat? Facebook Messenger is een programma voor Facebook gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van Kruidvat verwachten.

Klik hier voor contact met Kruidvat via Facebook Messenger.

Neem schriftelijk contact op met Kruidvat.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Kruidvat. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Kruidvat Retail BV
  • Postbus 34
  • 3927 ZL Renswoude
  • t.a.v. Klantenservice

 

 

 

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Kruidvat.

Wil je op de hoogte blijven van de laatste aanbiedingen, kortingen en acties? Meld je aan voor de Kruidvat nieuwsbrief. Vul je emailadres in en klik op de rode button Aanmelden. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Kruidvat nieuwsbrief.

Meld je aan voor de Kruidvat nieuwsbrief.

Neem contact op met Kruidvat via Facebook.

Wil je op de hoogte zijn van alle aanbiedingen? Volg Kruidvat, @KruidvatService op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's. Bij een reactie krijg je binnen 2 uur een reactie van het Kruidvat.

Klik hier voor contact met Kruidvat via Facebook.

Neem contact op met Kruidvat via Twitter.

Bekijk meer van Kruidvat op Twitter Blijf op hoogte van de allerlaatste aanbiedingen. Volg dit Kruidvat account en lees de laatste tweets. Tijdens kantooruren krijg je binnen 2 uur antwoord van het Kruidvat, @KruidvatService.

Klik hier voor contact met Kruidvat via Twitter.

Hoe gebruik je Kruidvat Boobtape | De lowcut stijl | Kruidvat

Hoofdkantoor Kruidvat (adres)

Nijborg 17 Renswoude 3927DA Nederland
Rapportcijfer Kruidvat Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 55 beoordelingen.

Beoordeel Kruidvat Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Kruidvat Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door bertus de groot op 24-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

in de winkel in Bisonspoor Maarsen (broek) werd ik alleronvriendelijks (niet) geholpen. toen ik vroeg aan de 2 meisjes die stonden te kletsen werd ik simpelweg verwezen met een groots armgebaar naar: daar achter. de 2 "dames" gingen vrolijk door met hun privé gesprek. uiteraard liep ik de winkel uit met het voornemen er ook nooit meer terug te komen. wat een tegenstelling met ETOS!
  • Beoordeeld door Ingrid Bruurs op 14-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

De aanbiedingen in de wekelijkse folder gaan op Dinsdag in. Wachten dus tot T Dinsdag is. Kom je in de winkel maar geen aanbieding uit de folder meer. Nee mevrouw Wij leggen dit zaterdag al in de winkel want ons magazijn moet toch leeg . Waardeloos !! En mar wachten tot de bewuste Dinsdag!! Vermeld t dan niet of anders in de reclame folder !! U kunt misschien het product nog wel online bestellen mevrouw. Ja dat kon idd maar dan moet je voor minimaal € 15 bestellen + de verzendkosten! De aanbieding waar ik voor ging was € 9,99 !!! Dus maar niets besteld . De reclame folder hoeven ze dus niet te drukken en rond te brengen !!
  • Beoordeeld door Carla Proveniers op 13-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

ik krijg niemand aan de telefoon, en krijg ook geen antwoord op mijn vraag .
waar zijn mijn 300 punten ?
  • Beoordeeld door G.C.Wassing op 8-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice welke klantenservice?? zijn nergens te bereiken online contact formulier staat uitgeschakeld een email nog nergens kunnen vinden en facebook nou die reageren ook nergens op. Bellen zou normaal moeten kunnen maar als je net een prepaid heb gekocht en beltegoed hebt opgezet en eerste telefoontje dat je wilt doen kan niet en krijg je gelijk bericht te weinig beltegoed.
  • Beoordeeld door Elly Sas Brink op 18-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Waardeloos bedrijf. Tickets gekocht voor de Keukenhof €35.00. Kan met geen mogelijkheid de code verzilveren en vervolgens na vele malen proberen helemaal niemand bereiken.
  • Beoordeeld door Arts op 21-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken! Wil iets online bestellen,krijgik alleen een pagina over cookies en dan houdt 't op. Niks te klikken of the schuiven,gewoon afgelopen! Ik heb dit meermalen geprobeerd en altijd 't zelfde liedje. je komt gewoon niet verder.
Waardeloos! Ga voortaan maar naar Etos...........Ik was,in 't verleden,een goede klant...
Oja, die chatbot; zoals al die dingen: waardeloos!
  • Beoordeeld door Wilma op 20-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan telefonisch niet bereiken en nieuw wachtwoord gevraagd op mijn email adres. Maar krijg nooit geen email. Ik heb een oude pas en daar wil mijn oude punten op mijn nieuwe pas hebben.
  • Beoordeeld door Annick Samyn op 20-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een minder goede ervaring gehad met Kruidvat en wil dat melden. Via chat lukt niet en bellen overdag is helaas niet mogelijk. Ik wil een mail sturen maar het contactformulier is uitgeschakeld. Graag een e-mailadres om mijn ervaring mee te delen.
  • Beoordeeld door Gahrmann op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Mijn beoordeling geeft eigenlijk het cijfer 0,0 voor het krijgen van contact met kruidvat, na 25 min aan telefoon maar afgebroken.
Gewoon omdat ik wilde vragen of ze even wilde kijken of mijn dure tube (€14,95) bepanthen nog bij de kassa lag of dat hij al door iemand anders was meegenomen, omdat ik helaas zelf zo dom was hem te vergeten. Want een ding is zeker hij is in de winkel achtergebleven. en zo zal ik absoluut niet. de enige moeder zijn die wel eens denkt alles in haar tas te hebben, maar er later thuis achter komt dat het nog in de winkel ligt. En zoals bij mij de afstand te ver is om even snel terug te gaan. zou het prettig zijn om iemand van het kruidvat ernaar te vragen. Ook dat is onderdeel van klantenservice !!!
  • Beoordeeld door ilse gebbinck op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb voor de 2x teveel betaald in de winkel filliaalnummer 7301.
Heb geprobeerd telefonisch contact te krijgen met de klantenservice , maar na 34 minuten wachten had ik er echt genoeg van.
Ik dacht dan maar chatten maar dat is al net zo waardeloos als jou vraag er niet tussen staat.
Kruitvat mag dan aanbiedingen hebben maar als ze je bij de kassa zo vaak dingen dubbel aanslaan PRUT !!!!!!!!
  • Beoordeeld door Hans Koedam op 4-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen informatie gehad over ibname capsule van een voedingssupplement, geen bijsluiter aanwezig, sturen me terug naar de winkel.
  • Beoordeeld door Lowie op 3-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat ik jammer vind twee keer een melding gemaakt over een simpel klachtje, is verder niet belangrijk maar dat ik geen enkel antwoord reactie krijg vind ik jammer. Derhalve naar de DA drogist met een in ons geval betere behandeling.
  • Beoordeeld door Meeling op 22-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Door een fout bij kruidvat is wel geld afgeschreven maar krijg ik geen producten geleverd!!!
Geld komt uiteindelijk wel ergens terug maar dan moet ik zelf maar weer alles uitzoeken en opnieuw toevoegen aan winkelwagen.........
Slechte service bij een fout in hun eigen systeem!!!!
  • Beoordeeld door Harry op 8-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Over de hele dag vier maal een kwartier gebeld en altijd druk. Dus totaal onbereikbaar. E-mails willen ze niet hebben.
"Dit e-mailadres wordt niet gelezen. We verwijzen u graag naar https://service.kruidvat.nl/. Mogelijk vindt u het antwoord op uw vraag bij de veel gestelde vragen. U kunt er ook contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice via live chat, telefoon of social media. Zij helpen u graag verder."
Dus niet! Op de website staat onvolledige informatie en daar kan je ook niets oplossen. De chatrobot is nog dommer dan het achtereind van een varken.
Harry
  • Beoordeeld door Ada van Wezep op 7-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, ik moest mijn punten zelf online toevoegen omdat ik de kaart niet bij mij had maar dit lukt niet omdat het downloaden voor de app ervoor staat en ik niet mijn gegevens in kan dienen.
Als ik hierover contact zoek dan is er niemand bereikbaar of ze snappen het niet. Waardeloos.
  • Beoordeeld door Heidi De Busschere op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Beste, kruidvat
Op 27/9 plaatste ik een bestelling van 59€ Kruidvat 1 ste leeftijdspap R. Deze zou geleverd worden op 29/9. Geen verzendbevestiging van post.nl en geen trackingcode gekregen. Geen bestelling geleverd. De pap van mijn zoon is nu echt wel bijna op dus op 02/10 plaats ik een nieuwe bestelling dit keer word hij in de winkel geleverd op woensdag 5/10. Op dinsdag 4/10 heb ik contact met een van jullie medewerkers via de telefoon na reeds gecommuniceerd te hebben via chat maar natuurlijk niet geholpen geworden. Mijn bestelling 132208617 staat nog steeds in behandeling toch beweerd de dame aan de telefoon dat hij reeds geleverd is op 29/9 in de voormiddag. Ze verzekerd mij dit te onderzoeken en mij hier telefonisch over te contacteren. Op 6/10 krijg ik dan een mail dat het pakket 29/9 11.13u op mijn adres zou zijn geleverd. En dat er verder onderzoek zou gedaan worden dit kan 10 dagen in beslag nemen. Verder geen enkele reactie meer op 10/10 18.02 krijg ik een mail met trackingcode dat mijn bestelling is bezorg en staat de status in mijn account ineens op bezorgd en nu wel met trackingcode. Wanneer dit deze voormiddag nog niet was. Heb ik een nieuwe bestelling geplaatst voor pap en pampers. Maar ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen??? Ik verwacht of mijn geld terug of mijn producten. Als jullie dit niet behoorlijk oplossen is het de laatste keer dat ik nog een bestelling plaats via de website en misschien wel de laatste aankoop bij Kruidvat. Maar de recensies te lezen lossen jullie blijkbaar nooit iets deftig op!
  • Beoordeeld door Charlotte Nijp op 6-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijk om de klantenservice te kunnen bereiken zonder dat je op kosten wordt gejaagd. Door een fout van een kruidvat filiaal, was ik verplicht te bellen ivm mijn bestelling online. Ik moest €1,10 per minuut betalen. Heb bij elkaar bijna 20 minuten aan de telefoon gezeten. Er is geen ander contact mogelijk. De robot het begrijpt je niet. E-mailen is onmogelijk. Niet normaal voor in deze tijd. Erg teleurgesteld in Kruidvat!
  • Beoordeeld door Henk Terbeek op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan met geen mogelijkheid contact krijgen met de klantenservice, betreffende een bestelling heb lange wachttijden gehad en iedere keer strandde het
met de vraag naar een ordernummer en dat heb ik niet gekregen.
Ik heb op 17 juli 2022 een bestelling geplaatst en afgerekend maar dan loopt het spoor dood!!! Ook chatten gaat niet iedere keer
moet ik het ordernummer laten weten maar dat heb ik niet!!
Ik wil de spullen hebben of het geld terug!!
Met vriendelijke groet,
Henk Terbeek
  • Beoordeeld door wi op 26-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kruidvat zaken hebben het met de airco binnen heerlijk koel, buiten is het tropische warm. Tot mijn grote verbazing zie ik dat de deuren van hun filiaal wagenwijd openstaan. Met de huidige energieproblemen die wij hebben in Europa zie ik dit met grote verbazing aan. We moeten met z'n allen in Nederland 15% energie besparen, ik denk dat we een grote klap kunnen maken wanneer winkels waaronder het kruitvat hun deuren zomers en winters sluiten. Ik stel voor per direct allen deuren te sluiten met een brief op de deur WIJ ZIJN OPEN. Wanneer de deuren open blijven kom ik niet meer binnen bij het kruitvat.
  • Beoordeeld door hendriks op 16-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

zeer onduidelijke webshop hoe pakket retourneren
hoe je een order bevestiging je ontvangt en klanten service die je weg drukt en 10 minuten in de wacht zet
geen service vind ik
ik bestel echt nooit meer online iets bij jullie
  • Beoordeeld door Irma Franken op 6-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

De slechtste beoordeling ooit! Probeer al dagen, uren de klantenservice te bellen. Bij een onlinebestelling geen kaartjes ontvangen van de bioscoop!
  • Beoordeeld door Toos karremans op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

Telefonisch contact gezocht met Kruidvat,15 min gewacht, krijg je ander nr om drie bellen weer lang wachten. S,middags weer geprobeerd en maar wachten kost je veel geld .volgens winkel voordeelkaart niet geregistreerd volgens internet wel
  • Beoordeeld door K van den brink op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanmiddag bij kruidvat olst geweest, zocht wegwerpwashandjes, waren er niet, gevraagd aan meisje die er werkte, wist niet wanneer ze weer aangevuld werden.
Daarna wou ik paracetamol zetpillen van 1000 mg. Waren er ook niet, wederom aan verkoopster gevraagd, ze wist niet wat zetpillen waren, ik wees haar aan waar ze lagen, vroeg om 1000 mg, ze gaf me een doosje van 120 mg!!! Moet je nog uitkijken want je krijgt zo de verkeerde medicatie mee naar huis. Ook hiervan wist ze niet of ze nog aangevuld werden.
  • Beoordeeld door Marcel op 16-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

De slechtste klantenservice ooit. Niet alleen zijn ze praktisch niet bereikbaar maar lossen ze ook niets op.
Kaartjes gekocht voor de Keukenhof maar nooit ontvangen. Code wederom ontvangen die niet meer te gebruiken is.
Dan maar geld terug vragen. Na een dramatische wachttijd iemand aan de lijn om vervolgens verbroken te worden. Hoe moeilijk kan het zijn om een telefoon te bedienen???
Eindelijk iemand die wel aan de lijn blijft. Klacht uitgelegd. Men zou het uitzoeken maar moest 2 weken geduld hebben.
Na 5 weken maar eens bellen. Weer die dramatische wachttijden!!!
Iemand aan de lijn die e.e.a. ging uitzoeken. En ja hoor, wordt de lijn weer verbroken. Geen stap verder gekomen dusver !!!
Dan maar weer bellen. Natuurlijk eerst weer die dramtische wachttijd doorstaan. Om maar niet te spreken over de muziek waar je verplicht moet naar luisteren omdat niet eens gevraagd wordt of je ***muziek wil horen.
O ja, ook niet eens per mail te bereiken of terugkoppeling van je gesprek.
Service is een woord in het woordenboek, hoe te handelen volgens 'service' moet nog aangeleerd worden.
Jammer, Laatste keer ooit iets online bestellen bij de kruidvat.
Triest dit
  • Beoordeeld door bWEP VAN wIJK op 14-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

ik heb vele mails naar de klantenservice gestuutd, maar krijg geen antwoord, telerfonisch kon ik jullie ook niet bereiken
  • Beoordeeld door E.Schuurman op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Je krijgt telefonisch geen contact. !
Of je moet de hel dag de tijd hebben en aan de telefoon blijven hangen.
  • Beoordeeld door R.vos op 3-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Product besteld en betaald maar geen levering. Telefonisch onbereikbaar. Reactie op beoordeling bij Trustpilot: stuur maar een mail. Het door hen zelf opgegeven mailadres blijkt niet te bestaan. Kortom, geld weg, telefonisch kom je er niet door. Mailen lukt niet. Oplichterij van Kruitvat??
  • Beoordeeld door Franca op 25-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Bijna twee weken, nog geen bestelling, zeggen ze je moet wachten eerst moeten ze antwoord van postnl.vindt het schandalig.
  • Beoordeeld door M. Rijnders op 23-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Mijn moeder is bedreigd door de aso gastvrouw van het Kruidvat eind oktober. Mijn moeder is 80 jaar oud, loopt met een rollator en heeft een zuurstoffles die op haar rollator in een vast mandje ligt. Doordat de de fles op de rollator ligt kan zij hier geen mandje opzetten, daarvoor heeft zij een netje aan haar stuur hangen waar zij dan haar boodschapjes in doet en bij de kassa leeg haalt en na het betalen weer alles erin doet. Nooit een probleem totdat mevrouw de aso gastvrouw d'r grote muil opentrok. Mevrouw de aso gastvrouw ging tekeer omdat mijn moeder geen mondmasker op d'r muil had (in de woorden van mevrouw de aso gastvrouw), met d'r ene zwaar beschadigde hersencel kon ze zien dat een mondmasker niet past vanwege de zuurstofslang in de neus van mijn moeder om haar vervolgens te dreigen de winkel uit te tieven (weer de woorden van mevrouw de aso gastvrouw) als ze geen mandje nam want dit was verplicht vanwege corona. Ook vond de aso gastvrouw dat mijn moeder eigenlijk wel even zonder haar rollator door de winkel kon. Dus buiten dat ze een slechte aso gastvrouw is heeft ze met d'r ene zwaar beschadigde hersencel ook medische kennis. Gebeld met het Kruidvat, een of andere manager zou terug bellen, nooit meer iets gehoord. Mijn moeder is nu zelfs bang om alleen door het winkelcentrum te lopen omdat het klein is en de kans groet is dit loeder tegen te komen.
  • Beoordeeld door TCT van Rutte op 21-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geachte mevrouw, heer,
Waar is de vroegere klantgerichte service van het personeel van Kruitvat.
Hedenmiddag ben ik wederom zo ondeskundig en alles behalve vriendelijk geholpen door de zgn ‘hoofdmedewerkster’.
In het kort: vorige week heb ik mijn bestelling bij Kruitvat / Ganzepoortstraat/ Goes opgehaald. Nu blijkt dat de desbetreffende medewerkster mij de bestelling zonder ‘af te klikken ‘ heeft meegegeven, waardoor ik al meerdere mailtjes heb ontvangen met de herinnering de bestelling op te halen. Eerlijkheid zal zegevieren: dus ik heb naar de klantenservice gemaild dat de bestelling wel terdege is opgehaald. Het antwoord per mail: o.a. … ‘wij kunnen u niet helpen’. Verwachtende dat het personeel in Goes dit wel kan deed mij besluiten naar de winkel te gaan. Ook zij kunnen mij niet helpen, omdat zij niets veranderen kunnen in het systeem! Dit betekent dat ik nogmaals de bestelling zou kunnen ophalen.!
Natuurlijk ben ik geen dief, maar het moet u duidelijk zijn dat mijn ‘eerlijke gedrag’ zo dom behandeld wordt.
Uw personeel kost u op deze wijze wel heel veel geld - niet te vergeten dat ook mijn tijd geld kost!
Uitkijkend naar uw antwoord met de oplossing hoe u dit probleem oplost verblijf ik met vriendelijke groet.
T.C.T. van Rutte
  • Beoordeeld door Inge op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na 15 minuten wachten eindelijk iemand aan de telefoon. Na het uitleggen van mijn klacht zei de mevrouw dat ze me wel kon helpen maar daar geen zin in had. Ik moest maar daar de winkel teruggaan. De verbinding werd verbroken. Schandalig dat Kruidvat zo met klanten omgaat.
  • Beoordeeld door Ineke boot op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is drukker dan verwacht ???? nee. personeel te kort. Zouden jullie AUB willen vermelden hoeveel wachtende ,nu kan het wel een uur duren Wees duidelijk naar je klanten,
Om 10 over 3 was ik bij het kruitvat Bodegraven ,waar er wel 10 in de rij bij de kassa stonden ,1 vrouw was al boos omdat ze geen vragen kon stellen aan een medewerkster, en absoluut geen anderhalve meter zo druk het er was. En heeeeeel laat door een donker meisje pas hulp gevraagt werd ,ik hoeste heel veel omdat het er zo warm was ,en veel mensen in een rij
Ik werd zweterig en veel hoesten ivm de warmte de grote dame deed nog raar tegen mij ,omdat ik vond dat er veel te lang duurde ,daar was mevrouw niet van gediend .
Deze vrouw was de grootste dame die er werkte ,en ik melde haar dat ik het hoofd kantoor een klacht in zal dienen . En anders een keer Radar Bel Bus .
  • Beoordeeld door Jos op 30-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Deze waardering geef ik, omdat ik consequent mijn mail aan de klantenservice terug krijg (geblokkeerd door de server)
Dit terwijl ik steeds weer heb gecontroleerd of ik wel het juiste mailadres heb opgegeven.
  • Beoordeeld door flora op 14-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Paracetamol ellende. Door ziekte gebruikt ik deze pillen best veel. Opeens een doosje waarvan de strip niet geperforeerd is. Erger nog, de pillen zijn niet te doorbreken door mij. Zelfs mijn ega moet er zijn volle kracht aan geven om dit voor elkaar te krijgen. Het moest natuurlijk een paar cent goedkoper. De eerdere pillen werden geleverd door Marel BV in Leiden. De nieuwe door Healthypharm Breda. Doosje is ook een fractie kleiner en wijkt iets af van kleur. Bellen via een 0900 nr? Dacht het niet. Hoewel van te voren verwacht gaf de robot de meest onzinnige antwoorden. Dus vandaar dit berichtje zo dat een ieder het zelf kan nakijken. De leverancier staat vermeld op de achterkant van het doosje. Verwacht wel dat Kruitvat binnenkort ook een klein hamertje meelevert om de pillen te verkleinen. E.e.a. omdat alleenstaande ouderen dit nodig hebben om de pillen in te kunnen nemen.
  • Beoordeeld door van de wiel op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Reclame van Bison niet in winkel op voorraad ondanks dat ik de 1e klant was . Vlgs medewerkster In filiaal in Drunen zou dit product ook niet meer binnenkomen. Met kiki gechat maar die domme doos wist het ook niet. klantenservice gebeld,. Bijna 1 uur in de wachtrij gestaan, niemand gesproken en daarna heb ik de verbinding verbroken. De klantenservice afdeling is onder bezet of er wordt alleen een bandje afgedraaid zodat men uit frustratie de verbinding verbreekt. Een hele slechte service.
  • Beoordeeld door Wouters op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 6

Er worden diverse contactmogelijkheden aangeboden om contact op te nemen met de Kruidvatorganisatie. Echter wat ik ook probeer een emailadres dat vermeld staat, namelijk contact@kruidvat.nl krijg ik per ommegaande terug.
"Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
contact@kruidvat.nl (contact@kruidvat.nl)
Het bericht is geweigerd door het domein van de geadresseerde omdat het e-mailadres van de geadresseerde niet voorkomt in de adreslijst van het domein. Mogelijk is het adres verkeerd gespeld of bestaat het adres niet. Probeer het probleem op te lossen door een of meer van de volgende handelingen uit te voeren etcetc"
  • Beoordeeld door C.Smit op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

uren geprobeerd te chatten aantal wachtenden loopt op.
Probeer account wat ik eigenlijk niet heb maar toch mail van ontvang op te heffen
  • Beoordeeld door Ida op 16-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Goedendag. Gisteren (15/9)hadden jullie een leuke actie. Gratis potje vitamine C , tussen 17.00 en 20.00 uur. Om 17.05 sta ik in Kruidvat te Roelofarendsveen en er is geen potje meer. Ze hadden er maar 15 gekregen. Ik ging er speciaal om die reden naar toe op dat tijdstip. Dat is niet zo leuk voor de vaste klanten. Misschien kunnen jullie alsnog wat betekenen voor mij? Met vriendelijke groet.
  • Beoordeeld door Caroline Zwinkels op 15-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

15-9-2021 Het stoom komt uit mijn oren. Geen Lucovitaal vitamine C1000 van de actie in de winkel. Ook voor 17:00 uur was het schap al leeg. Daarom maar om 17:00 uur online proberen te bestellen. Wat een ### site! Uiteindelijk had ik de gratis Lucovitaal in mijn winkelmandje. De site liep vast en bestellen was rampzalig. na 35 minuten opgegeven om het later nog een keer te proberen. Lukte nog steeds niet. Klantenservice niet bereikbaar en chatten met een computer die je niet begrijpt. Conclusie:: misleidende reclame.
  • Beoordeeld door marja Haentjens op 10-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag Insectenverjager in folder (België). NIET IN DE WINKEL én OOK NIET ONLINE TE VERKRIJGEN !!!!
LAAT DEZE PROMO 'S DAN AUB ACHTERWEGE !!!
Bel Kruidvat
0318 798 000