Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Top bezorging, iets later, ondanks alle sneeuw. Ik ben blij want de krant 'maakt' m'n dag!Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
contact gehad met chat vanwege niet ontvangen van Margriet 1 en 2 - 2023. Via Jef (van de chat) nog wel nr. 2 kunnen krijgen maar 1 niet. De tip gekregen de redactie te benaderen en dat heb ik gedaan. Vandaag vond ik tot mijn grote verrassing Margriet nr 2 EN 1 in de brievenbus.Lees alle beoordeling van Margriet Klantenservice (13)
Ze hebben me allemaal heel blij gemaakt en kan ik de vervolg-colums goed volgen.
Van ons dus een dikke pluim en grote dank,
Met hartelijke groet
Ik had een klacht over een artikel.dat stuk was bij ontvangst. De volgende dag werd ik al gebeld en kreeg een nieuw artikel toegestuurd. Geweldige service!Lees alle beoordeling van HORNBACH Klantenservice (9)
Dank hiervoor.
Satara, heeft mij uitstekend goed geholpen, hartelijk dank daar voor. De andere twee jongens hebben mij ook goed geholpen.Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
Erg vriendelijk en professioneel te woord gestaan met een prima oplossing, zonder moeilijk doen. Zo hoort klantenservice te zijn, dank jullie wel!Lees alle beoordeling van Marley Spoon Klantenservice (3)
Criminele praktijken dat men de extra gespaarde kilowatt energie van mensen terugkoopt voor 6 cent en aan nieuwe klanten doorverkoopt voor 95 cent. Daarnaast pikt Budget Energie 1000 % van jouw in de zomermaanden gespaarde energie terwijl je in de winter eventueel tekort hiervan ruimschoots zou kunnen compenseren, maar door per maand te salderen verlies jij al je geïnvesteerde geld. Als medewerker zou ik niet bij zo'n uitpers bedrijf willen werken en de echte oplichters zijn managers en directie. Maar zij zullen wel ervoor gezorgd hebben dat zij hun gratis energie wel krijgen,.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en de robot de meeste vragen niet snapt is het misschien beter om persoonlijk er heen te gaan om een afspraak te maken. Dan kunnen zij in ieder geval niet telefonisch blokkeren.
Het adres:
Hoofdkantoor Budget Energie
Reguliersdwarsstraat 58
1017 BM AMSTERDAM
Vanmorgen contact gehad met een een vrouwelijke medewerker van de klantenservice. Zij heeft ervoor gezorgd dat er volgende week - NA ZES MAANDEN - een nieuwe meter wordt geplaatst (Am.State 51 032), door rechtstreeks contact de zoeken met haar leidinggevende. Deze belde mij en heeft via een installateur op Ameland de zaak eindelijk geregeld.Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)
Graag wil ik deze medewerker van de klantenservice danken voor het handelend optreden en meedenken met de klant.
Deze mevrouw heeft in het beoordelingsgesprek door mij een té lage beoordeling gekregen!
Vervolgopmerking op mijn vorige beoordeling:Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
VGZ heeft op eigen initiatief ervoor gezorgd dat mijn moeder een nieuwe scootmobiel krijgt (daar ging het om). In eerste instantie verzocht ik alleen om een reparatie, nu krijgt ze een nieuwe. Goed geregeld VGZ
laatste keer wifi boosters gekocht een aan laten sluiten door een van de monteurs van zigo kost wel geld maar het werkt dan ook als ze weggaan.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Ik had een probleem met inloggen bij primevideo, mede door een eigen fout. We werden vriendelijk en vakkundig geholpen door een medewerkster. Binnen 10 minuten was het geregeld en kan ik weer genieten van al het moois wat prime te bieden heeft. P.S. er werd al binnen 2 minuten opgenomen, wat tegenwoordig een soort van unicum is ;-)Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
GoedLees alle beoordeling van Gemeente Heemskerk Klantenservice (5)
Goed advies gekregen heel duidelijke uitlegLees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)
Superservice! No nonsense klachtafhandeling. Deze webwinkel komt z’n beloftes 100% na! Petje af!Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Good Day,Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
I wish to make a big compliment and huge thankyou to the baggage assistant at Hato Curcaco . Mr Vairon Isenai went out of his way to find my baggage , he did so with a smile on his face , efficently , understanding and kept me upto date all the time. I wish to Thank him graciously. It is not offen that you have good service with a smile , understanding and patience.
Thankyou Kindly Vairon
Craig
Hoe kan het AD zoiets zeggen ? Als de spitsstrook open is, maakt deze strook deel uit van het gewone wegennet. Voor die strook geldt dan ook het gebod dat zoveel mogelijk rechts gehouden moet worden. Ik heb Rijkswaterstaat al eens gewezen op onjuiste publieksvoorlichting en dat heeft toen tot andere voorlichting geleid. Onnodig links blijven rijden leidt tot veel irritatie en gevaarlijke situaties. Sommigen besluiten zelfs dan maar rechts in te gaan halen. Algemeen Dagblad: rectificeer snel deze onjuiste en gevaarlijke publicatie !!Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Ben ik verplicht om op de spitsstrook te rijden?
AD.NL
Ben ik verplicht om op de spitsstrook te rijden?
‘Ben ik verplicht om op een spitsstrook te gaan rijden als de groene pijl boven de weg aangeeft dat de vluchtstrook hiervoor tijdelijk geopend is?’, vraagt lezer Jenny Boesenkool in de vraag & antwoord-rubriek van onze autoredactie.
Ondanks het niet bezorgen netjes gepast antwoord ontvangen,Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Compliment is op zijn plaats.
Prima gesprek gehad met Diana. Wel heel jammer vond ik dat ze me niet kon helpen. Wij hebben ieder meer dan 10.000 miles en met een gedeelte daarvan wilden we en 'ticket' kopen voor de lounge vd KLM, maar dat kan dus niet omdat we met Transavia vliegen, die geen lid is van de Alliance is.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Vriendelijk en goed geholpen met veel geduldLees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)
Ben heel tevreden.
Hallo,Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Kort geleden mijn nieuwe samsung galaxy telefoon ter reparatie aangeboden.
Had mijn gerepareerde telefoon weer snel terug en werd helemaal goed op de hoogte gehouden door ' reparatie volgen'......bedankt voor de topservice...
Perfect geholpen door pers. Van haren Leeuwarden met klacht boots. Goed en netjes opgelost bedankt voor het geduld met mijn kleindochter.Lees alle beoordeling van Van Haren Klantenservice (5)
ik was op gvb service balie noord en ben daar GEWELDIG geholpen door een zeer aardige lieve dameLees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)
Goedemorgen, ik heb gisteren mijn rijbewijs opgehaald bij gemeente Ede en wil het CBR hartelijk danken voor de snelle afhandeling ben dik tevreden jullie verdienen een dikke pluim bedankt hoorLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
groet Hennie Roelofsen uit Ede
moi ik heb door jullie n 170 euro gekregen van een fan van mij uit delfzijl , zo mooi is dat bvd bvd groetjes lammert bekend van man bijt hond zeg maarLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
een vriendelijke en persoonlijke hulp bij een niet bezorgd artikel.Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
Fijn telefonisch gesprek gehad met een hele lieve mevrouw.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Ons probleem (een annulering) perfect, goed en snel opgelost .
Heel erg bedankt!
Ik wil heel graag aan u bekend maken dat ik zoeven [24-01-2021 rond 12.30] met veel geduld en vriendelijkheid,hetgeen daarbij ook nog resulteerde tot opluchting mijnerzijds,ben te woord gestaan en geholpen door een medewerkster van uw klantenservice. Dit gebeurde telefonisch.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Houdt u deze medewerker en hopelijk zijn er meerdere met deze kwaliteiten vooral in ere. Het doet goed!
Met vriendelijke groet,
mw de Pater
Ik wil de medewerker die ons (telefonisch) heeft geholpen heel hartelijk bedanken voor zijn geduld (in ben een 84-jarige digibeet), kennis, deskundige hulp en snelle actie om ons probleem op te heffen.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Ik heb het nieuwe modem in goede orde ontvangen en zelf kunnen installeren. Of het probleem (foutcode 303) nu is verholpen zal de komende dagen moeten blijken. Ik heb er wel vertrouwen in.
Twee maal een bedankje aan XS4All:Lees alle beoordeling van Xs4all Klantenservice (11)
(1) Uw helpdesk hielp mij snel en deskundig bij een probleem met het ontvangen en verzenden van berichten in MS Outlook, na de verandering die u aanbeval; ook geduldig, want het kostte best nog wel even wat tijd en kunde.
(2) Ik keek meteen even naar mijn mailbox, zag daar de map "spam" en wat daar tevoorschijn kwam, dat wil je niet weten! Iets van 12 x "Uw rekening betalen", zelfs enkele malen iets als "We kunnen alles in uw computer zien, ook dat u flink hebt zitten te kijken nar porno. (nooit!) Ook dat u voor de webcam (die ik niet heb!) uzelf bevredigde (!!!). Als u niet betaalt, lichten wij alle personen van uw adresboek in." !!! Hoe verzint iemand het, hoe trapt iemand daar in! Het compliment i s dat XS4All dit allemaal netjes heeft herkend als spam/bedrog en het netjes in de map Spam heeft gezet in plaats van in de inbox. Knap en nuttig werk!
Dr Frans
Dikke jonkel voor de service!Lees alle beoordeling van Dirk Klantenservice (12)
Nadat ik op internet een aantal ervaringen over DUO had gelezen was ik bang dat dit een lang gesprek zou worden. Ik had een vraag over het studentenreisproduct en het stopzetten hiervan en had me hier al aardig in verdiept voordat ik de telefoon erbij pakte. De wachttijden vielen enorm mee (circa 2 minuten om 11:25) en de persoon die ik aan de telefoon had was erg professioneel en behulpzaam. Het gesprek duurde in totaal slechts 7 minuutjes en ik heb alle nodige informatie nu duidelijk op een rijtje.Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)