Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door A.diepstraten op 5-01-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

12 dec 2021 Heenreis van Amsterdam naar Calgary Canada.. Ben hulpbehoevend en het team van vlucht KL677. AMS - YYC was gewoon super voor een half invalide . Heb dat ook gemeld Retourvlucht op 3 Jan 2022 vlucht 678 was niet anders gewoon heel veel aandacht en zeer goede behandeling. Dank de dames voor deze behandeling en tevens KLM. Een volgende vlucht zal zeker worden uitgevoerd door KLM Bedankt Toon Diepstraten
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Nuon Klantenservice

  • Beoordeeld door Dieuwke op 22-08-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nuon Klantenservice is: 4.9)

Betrokken bij de vraag. Open in reageren. Prettig contact
Lees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door P.J.J. van Santen op 8-09-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Gisteren op kantoor in Nieuwegein geweest om een hele oude rekening op te heffen. Het tegoedsaldo was zelfs al op dezelfde dag aan mij overgemaakt.
Hartelijk dank voor de uitstekende service in de afgelopen 30 jaren.
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Adriana Vendel op 28-09-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Als eerste plaats een bedankje voor de Ziggo switch die we krijgen bij een aantal voetbalwedstrijden van de Nations league. WE zijn hier heel blij mee. Op de tweede plaats geen bedankje voor degene die aan de knoppen zitten van de uitzending van Nations league. Als voorbeeld. gisteravond waren er 9 wedstrijden te bekijken, maar de mensen van de bediening lieten alleen de wedstrijden zien die ze zelf belangrijk vinden, dus in dit geval Portugal-Spanje, maar de rest kregen we niet te zien wel de uitslagen,als voorbeeld 2 minuten een wedstrijd en dan weer Portugal-Spanje.. dit is jammer, want volgens ons was dit niet de bedoeling van die switch, of weten die medewerkers niet wat een switch inhoud. Ze zou zeggen een gemiste kans. We hopen dat in de rest van de wedstrijden met de switch hier aandacht aan word besteed. Daar hebben de kijkers toch recht op zou je zeggen.
groeten,
Adriana.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door J van Duin op 23-07-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

De klantenservice werkt naar behoren , alleen is alles van de muur inclusief modem vernieuwd en toch valt spontaan mijn internet nog uit .Dus ik ben er blijkbaar NIET beter van geworden .Het Modem is nieuw met dezelfde klachten als degene die vervangen is helaas !!!
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Gemeente Tilburg Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans Doomen op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Tilburg Klantenservice is: 4.5)

Vanmorgen frituurolie afgegeven bij de mobiele milieucontainer in de Generaal Smutslaan.
De kan was gaan lekken waardoor er ook olie in de tas was gelopen.
De medewerkers waren behulpzaam bij het schoonmaken van de tas én mijn handen.
Mooie en vriendelijke service!!
Lees alle beoordeling van Gemeente Tilburg Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Harrykamminga op 25-08-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Zeer goede en klantvriendelijk, wil reis annuleren en proberen ons op alle fronten te helpen. Top
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door H.J.M. Langelaan op 25-10-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Donderdag 22 oktober namen wij telefonisch contact op met Ziggo ivm slechte wifi-ontvangst.
Een aardige telefoniste beloofde ons een nieuw modem dat afgelopen dinsdag bezorgd werd. De zo eenvoudige aansluiting bleek voor ons een probleem, daar wij niet met computers opgevoed zijn. Donderdag een telefoontje gepleegd, waar ons dezelfde dag een aansluitingsmonteur beloofd werd en zo geschiedde!!!
Na enige tijd was de klus geklaard en was alles weer in orde.
Enorm verrast waren we dat er ook een nieuwe afstandsbediening nagestuurd werd.
Wat een geweldige service !!!
Het is zo fijn om te merken dat alles nu goed functioneert,
Ziggo BEDANKT!!!
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Virineya Ivanova op 14-10-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Mijn klacht was uitstekend behandeld en opgelost - met dank aan hoofd Klacht afdeling en Mw. Peterson( ik hoop dat is de juiste naam).
Ik ben al 35 jaar klant van Rabobank en ik blijf ook.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Smits op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Vriendelijk en accuraat
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: Belsimpel Klantenservice

  • Beoordeeld door Huib van Hoorn op 4-02-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belsimpel Klantenservice is: 2.9)

Het wachten duurde best lang maar vervolgens werd ik prima geholpen door een vriendelijke medewerkster die het probleem netjes en serieus heeft behandeld en voor een prima oplossing heeft gezorgd. Dus van mij een 9 als cijfer.
Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door WES op 2-04-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Ik heb onlangs contact met de klantenservice gehad. Er werd met mij meegedacht, hoe ik het beste dat kon oplossen.
Ze waren heel vriendelijk en met de oplossing was ik zeer tevreden.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: LycaMobile klantenservice

  • Beoordeeld door Joran op 8-01-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor LycaMobile klantenservice is: 2.1)

Ik was mijn telefoon verloren en dus ook mijn simkaart met telefoonnummer dat ik al jaren had en ik wou graag dit nummer behouden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben me meteen geholpen. Ik kon een nieuwe simkaart halen in een winkel en ze meteen mijn oude nummer overgezet op de nieuwe sim kaart. TOP!
Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Marc op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Werd super goed geholpen , enigste minpuntje is dat er op de gezochte site een vensterste is geopend met de melding van , Belmeteen contact , met een 0906 nummer om direct door te verbinden , dit nummer kost wel 90cpm ,
Misschien is het mogelijk om het werkelijke nummer 0880139970 direct te vermelden ?
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Marvuerite op 28-03-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Als ik de krant vanwege vakantie op ander adres laat bezorgen, wordt dit altijd prima geregeld.
Ben echt tevreden
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: HORNBACH Klantenservice

  • Beoordeeld door Rick op 28-10-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HORNBACH Klantenservice is: 3.7)

Mijn bestelling sneller in huis dan de opgegeven levertijd. Mede door de duidelijke en vriendelijke hulp van de klantenservice wist ik vrij snel waar mijn bestelling was terechtgekomen. Soms helpt goed lezen van de gestuurde bevestigingen.
chapeaux Hornbach !
Lees alle beoordeling van HORNBACH Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Intratuin Klantenservice

  • Beoordeeld door Maarten v.d Horst op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Intratuin Klantenservice is: 8.5)

In deze moeilijke tijden voor winkeliers is het fijn dat de tuincentra nog een mogelijkheid hebben om buiten open te blijven. Service is zoals altijd vriendelijk. Na telefonisch contact hebben ze voor mij iets opzij gezet. Ook al kwam ik het pas 5 dagen later ophalen stond het er nog steeds! Zonder enig gemor....klasse!
Lees alle beoordeling van Intratuin Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Nijestee Klantenservice

  • Beoordeeld door j.slager op 14-07-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nijestee Klantenservice is: 5)

Prima service en begrip voor nog alleenstaande oudere mensen :)
Lees alle beoordeling van Nijestee Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Riemer op 7-09-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Goedemiddag ,

Bedankt voor de snelle oplossing voor het bereikbaar maken van de telefoon aansluiting van mijn schoonmoeder die een week lang niet bereikbaar was.
Gisteren gebeld met een dame van de klantenservice, heeft een case aangemaakt. Ze heeft vast gevoeld dat ik wat getrieerd overkwam. Maar ze bleef rustig en vertelde mij dat het goed zal komen.
En vanmiddag was mijn demente schoonmoeder weer bereikbaar.
Ook de monteur die er afgelopen maandag is geweest was prima kerel die de situatie prima wist in te schatten.
Top!!????

Ik zelf ben al meer als 23 jaar klant bij jullie en nog nooit problemen gehad en de kwaliteit is altijd goed geweest. Nog uit de HOME @ periode.
Ik dacht zelf “het zal toch niet gebeuren dat het mis gaat”
Nee hoor, nog steeds vriendelijk en goed geholpen.

Juli zijn niet de goedkoopste maar wel de beste.
Met vriendelijke groet,

Riemer
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Cobie op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Vandaag 2x telefonisch contact en in tegenstelling tot het slechte contact afgelopen zaterdag, zijn de twee medewerkers die ik vandaag heb gesproken, erg behulpzaam en meedenkend. Zij hebben voor een goede oplossing gezorgd. Goed gedaan hoor dames.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Gemeente Drimmelen Klantenservice

  • Beoordeeld door schmidt op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Drimmelen Klantenservice is: 6)

Na twee dagen wachten en ondanks de beloftes, is het vandaag eindelijk gelukt het oud papier op te laten halen, dat wil zeggen dat de gemeenuo Drimmelen vandaag haar belofte is nagekomen. Heb ze dan ook telefonisch bedankt
Lees alle beoordeling van Gemeente Drimmelen Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Gemeente Noordoostpolder Klantenservice

  • Beoordeeld door E.pathuis op 8-07-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Noordoostpolder Klantenservice is: 9)

Jullie doen heel goed werk ga zo door
Lees alle beoordeling van Gemeente Noordoostpolder Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Thijs op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Prima, ik werd binnen 10 minuten teruggebeld, en een aardige mevrouw kon mijn vraag direct behandelen en afronden.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door toy arnouts op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

snelle vakkundige hulp bij de refund aanvraag
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr J Goossens op 6-01-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Prima geholpen door CBR klant kontakt over verlengen rijbewijs
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Hans Anders Klantenservice

  • Beoordeeld door Pim Scheick op 5-02-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hans Anders Klantenservice is: 2.3)

Voor het eerst in ruim 50 jaar, hebben zowel mijn vrouw als ondergetekende een bril gekocht bij Hans Anders in Amsterdam ZO (Filiaal Reigersbos.)
Met mijn bril zag ik (te) scherp en de glazen werden na hermeting gratis vervangen. Daarbij werd er nu wel drie kwartier uitgetrokken om dit keer zo goed mogelijk de stand van mijn ogen t.o.v. de nieuwe (dubbele focus) glazen vast te stellen.
Mijn vrouw koos voor drie brillen, waarvan twee voor haar zelf en één voor mij. Ook hier weer super goede service, want er werd alle tijd uitgetrokken om alle drie de brillen optimaal af te stellen. En toch zijn we wel twee à drie keer terug geweest, want we zijn nogal kritisch..
Maar het personeel bleef geduldig, begrijpend en vriendelijk ! Met name de bedrijfsleider van dit filiaal.
Echt klasse ! We zijn helemaal om !
N.B. Geen 10 omdat het natuurlijk nooit helemaal perfect kan zijn.
Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door g. smit op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Caiway Klantenservice is: 2.3)

Vanmorgen een monteur langs geweest, en het euvel heel snel verholpen, wij willen ROMAR de monteur een hele dikke pluim geven, wat een goeie en behulpzame medewerker is dit, bij veel mensen aan te bevelen, chapeau !!!
Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Portaal Klantenservice

  • Beoordeeld door Johan Constandse op 19-03-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Portaal Klantenservice is: 3.4)

Ontzettend goed geholpen met een vriendelijke medewerkster
Lees alle beoordeling van Portaal Klantenservice (5)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door n.gubbels-wagemans op 9-10-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

zondag j.l. geweldig geholpen door een mevrouw toen onze tv geen geluid had.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Zeeman Klantenservice

  • Beoordeeld door Sacha op 13-11-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zeeman Klantenservice is: 6.7)

Iets te kleine kleding gekocht voor mijn dochter. Ik had de kleding eerst gewassen. Desondanks kon ik het ruilen, top!
Lees alle beoordeling van Zeeman Klantenservice (3)