GVB verbindt Amsterdam: onze ambities - zo moet openbaar vervoer zijn
Rapportcijfer
GVB Klantenservice:
3.3
3.3
Rapportcijfer is gebaseerd op
4 stem(men).
Beoordeel GVB Klantenservice
Beoordelingen voor GVB Klantenservice
Beoordeeld door Melinda op 15-03-2020
Rapportcijfer: 1
Ik wil met de metro reizen. Hiervoor wil ik mijn gvbpas opladen, maar dat gaat niet want de automaat werkt niet. Dan bel ik klantenservice en zijn ze gesloten. Ik moet minimaal 20 minuten lopen om naar de pont te gaan. Er stond niemand bij het station. Schandalig!!!!!!!
Beoordeeld door Desiree op 17-01-2020
Rapportcijfer: 1
Dus alleen als je geld hebt kun je de klantenservice bereiken.
Beoordeeld door Daddy Cool op 7-07-2019
Rapportcijfer: 1
Kinderkaartjes kopen wordt onmogelijk gemaakt door het GVB. Kon je ze eerst al niet meer kopen in de bus of in de automaten in de metro, nu kun je ook geen kinderkaartje meer kopen in de tram. Zo wordt reizen met het ov met je kind in Amsterdam onbetaalbaar voor minima. Oplichters zijn het.
Beoordeeld door Sam op 12-01-2019
Rapportcijfer: 10
Top geholpen door de buschauffeurs van lijn 18. Mijn dochter had haar koffer vergeten in de bus. Ik ben naar een chauffeur gegaan van het gvb. Hij heeft al zijn collega's gevraagd om te kijken of de koffer in hun bus lag. Binnen een uur had ik de koffer van mijn dochter terug!
Beoordeel GVB Klantenservice