Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van het GVB. Openingstijden zijn maandag t/m zaterdag van 07:30 - 20:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van het GVB je openbare gegevens.
Oops, er is iets misgegaan. Corrigeer a.u.b de volgende fouten:
Please check the "I'm not a robot" box at the bottom
Beoordeel GVB Klantenservice
Beoordelingen voor GVB Klantenservice
Beoordeeld door
c van houtum - van loon
op 16-01-2023
Rapportcijfer: 10
ik was op gvb service balie noord en ben daar GEWELDIG geholpen door een zeer aardige lieve dame
Beoordeeld door
Bert
op 24-10-2022
Rapportcijfer: 1
Niet bereikbaar via alle aangeboden kanalen. Nul communicatie of oplossingen. GVB staat voor ‘ga voor bagger,’
Beoordeeld door
Neervoort
op 28-10-2021
Rapportcijfer: 1
5 dagen geleden maandabonnement aangeschaft voor 174 euro. Tot vandaagg lukt het niet om hier mee te reizen.
Klantenservice is onbereikbaar en reageert niet op Whats app bericht.
Beoordeeld door
Silvia
op 12-03-2021
Rapportcijfer: 1
Niet te bekijken via telefoon nr
Beoordeeld door
Melinda
op 15-03-2020
Rapportcijfer: 1
Ik wil met de metro reizen. Hiervoor wil ik mijn gvbpas opladen, maar dat gaat niet want de automaat werkt niet. Dan bel ik klantenservice en zijn ze gesloten. Ik moet minimaal 20 minuten lopen om naar de pont te gaan. Er stond niemand bij het station. Schandalig!!!!!!!
Beoordeeld door
Desiree
op 17-01-2020
Rapportcijfer: 1
Dus alleen als je geld hebt kun je de klantenservice bereiken.
Beoordeeld door
Daddy Cool
op 7-07-2019
Rapportcijfer: 1
Kinderkaartjes kopen wordt onmogelijk gemaakt door het GVB. Kon je ze eerst al niet meer kopen in de bus of in de automaten in de metro, nu kun je ook geen kinderkaartje meer kopen in de tram. Zo wordt reizen met het ov met je kind in Amsterdam onbetaalbaar voor minima. Oplichters zijn het.
Beoordeeld door
Sam
op 12-01-2019
Rapportcijfer: 10
Top geholpen door de buschauffeurs van lijn 18. Mijn dochter had haar koffer vergeten in de bus. Ik ben naar een chauffeur gegaan van het gvb. Hij heeft al zijn collega's gevraagd om te kijken of de koffer in hun bus lag. Binnen een uur had ik de koffer van mijn dochter terug!
Beoordeel GVB Klantenservice