Bellen met GVB

Waarom bellen met GVB Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over het GVB.
  • Je bent iets verloren/vergeten in een GVB voertuig.
  • Je hebt een vraag over je OV kaart of jeabonnement.
Bel GVB 0900 - 80 11 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 07.30 - 20:00
  • Dinsdag 07.30 - 20:00
  • Woensdag 07.30 - 20:00
  • Donderdag 07.30 - 20:00
  • Vrijdag 07.30 - 20:00
  • Zaterdag 07.30 - 20:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer GVB: 0900 - 80 11

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met GVB via WhatsApp.

Heb je een vraag? Stel deze via WhatsApp aan het GVB. Je kunt het GVB via WhatsApp bereiken van maandag t/m zaterdag tussen 19:00 uur op 06 8309 91 89

Klik hier voor contact met GVB via WhatsApp.

Neem contact op met GVB via een contactformulier.

Heb je een klacht, vraag, wens of compliment voor het GVB? Meld dit dan via het GVB service formulier.

Ga naar het contactformulier op de website van GVB Ga naar het contactformulier op de website van GVB

GVB verbindt Amsterdam: onze ambities - zo moet openbaar vervoer zijn

Rapportcijfer GVB Klantenservice: 3.3
3.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 4 stem(men).

Beoordeel GVB Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan GVB Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor GVB Klantenservice

  • Beoordeeld door Melinda op 15-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil met de metro reizen. Hiervoor wil ik mijn gvbpas opladen, maar dat gaat niet want de automaat werkt niet. Dan bel ik klantenservice en zijn ze gesloten. Ik moet minimaal 20 minuten lopen om naar de pont te gaan. Er stond niemand bij het station. Schandalig!!!!!!!
  • Beoordeeld door Desiree op 17-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Dus alleen als je geld hebt kun je de klantenservice bereiken.
  • Beoordeeld door Daddy Cool op 7-07-2019
  • Rapportcijfer: 1

Kinderkaartjes kopen wordt onmogelijk gemaakt door het GVB. Kon je ze eerst al niet meer kopen in de bus of in de automaten in de metro, nu kun je ook geen kinderkaartje meer kopen in de tram. Zo wordt reizen met het ov met je kind in Amsterdam onbetaalbaar voor minima. Oplichters zijn het.
  • Beoordeeld door Sam op 12-01-2019
  • Rapportcijfer: 10

Top geholpen door de buschauffeurs van lijn 18. Mijn dochter had haar koffer vergeten in de bus. Ik ben naar een chauffeur gegaan van het gvb. Hij heeft al zijn collega's gevraagd om te kijken of de koffer in hun bus lag. Binnen een uur had ik de koffer van mijn dochter terug!
Bel GVB
0900 - 80 11
(Gebruikelijke belkosten)