We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Margriet? Laat ons je ervaringen met Margriet weten!
Beoordeel Margriet.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Margriet? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Ook is het mogelijk om Margriet per e-mail te benaderen. Heb je een vraag of opmerking stuur deze naar de redactie naar redactie@margriet.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar MargrietWil je online reageren? Neem dan contact op met de klantenservice van Margriet via een contactformulier. Scroll naar beneden en klik Óf stel je vraag via een contactformulier' aan. Kies een Product en een Onderwerp, vul je gegevens in en klik op de zwarte button Verzenden. Het duurt maximaal 5 werkdagen voordat je een antwoord krijgt van Margriet.
Ga naar het contactformulier op de website van MargrietKlim je liever in de pen of heb je een poststuk? Stuur het naar de klantenservice van Margriet .
Op werkdagen kun je tussen 09:00 en 21:00 chatten met de klantenservice van Magriet via de website van DPG Media*. Om een chat sessie te starten klik je op de website van DPG Media op de groene button onder aan de website. In eerste instantie krijg je te maken met chatbot 'Robin'. Langs deze weg kunnen veel antwoorden beantwoord worden. Mocht dit onvoldoende zijn dan kan je in contact komen met een medewerker van de klantenservice.
Opmerking*: Weekblad Magriet is onderdeel van DPG Media.
Start een chat met MargrietKrijg contact met de klantenservice van Margriet door een chat te starten via Facebook Messenger. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 21:00 uur en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Margriet kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met Margriet via Facebook Messenger.Lees op de website van Margriet de meestgestelde vragen:
Voor een algemene vraag aan Margriet, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Margriet houdt je graag op verschillende gebieden op de hoogte. De laatste nieuwtjes, de mooiste verhalen, iedere ochtend een persoonlijke horoscoop, de beste reisaanbiedingen en zo verder. Kies het online Margriet-formulier naar keuze, vul je e-mailadres in en klik op de blauwe button 'Inschrijven'.
Meld je aan voor de Margriet nieuwsbrief.Stel een vraag aan Margriet via Facebook.
Op werkdagen kun je tussen 09:00 en 21:00 kun je via de Twitter pagina van Sanoma* contact opnemen met het webcare team van Magriet. Je kunt beter geen persoonlijke gegevens vermelden omdat je vraag of opmerking door iedereen gelezen kan worden.
Opmerking*: Weekblad Magriet is onderdeel van Sanoma.
Klik hier voor contact met Margriet via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.
Hang al een tijd aan de lijn maar krijg steeds de melding 5 WACHTENDEN voor u!! Dat kan toch niet de bedoeling zijn!!!!
000. 28-06-2023. 4 keer geprobeerd u tel. te bereiken... met verbazing steeds de melding U heeft nog 5 wachtende voor u... na 20 min. en andere werkzaamheden nog steeds dezelfde melding en nog steeds 5 wachtenden dus niets afgehandeld. DAT KAN TOCH NIET DE BEDOELING ZIJN.!!!
Ook op de mail op 2 verschillende servicepunten foutmeldingen. Nog steeds heb ik in week 25 weer geen Margriet ontvangen..
al zit je 20 minuten aan de lijn ,er blijven meer dan 5 wachtenden voor u, het worden er nooit minder
Blad week 27 niet ontvangen. Eerst alleen bandje dat er problemen zijn zijn post.nl.
Daarna gewoon onbereikbaar! Diverse keren meer dan 20 mi uten geprobeerd!
Probeer contact te krijgen via de telefoon over een Margriet die niet bezorgd is. Een keer gelukt na 18 minuten in de wacht te hebben gestaan. Zou worden opgestuurd. Bijna week later nog steeds niets ontvangen. Weer bellen. Na 12 minuten de telefoon maar opgelegd omdat het "erg druk is en er zijn doorlopen 5 wachtenden voor mij".
Nog nooit zo slechte service meegemaakt. En dat na 55 jaar abonnement!!
Beste mensen
Weet niet wat er aan de hand is maar jullie blijven bedragen afschrijven.
26 mei normale abonnementsbedrag
1 juni verhoogde abonnementsbedrag ivm wijziging abonnementsbedrag
5 juni verhoogd abonnementsbedrag inclusief margriet extra
8 juni bedrag extra over periode margriet 21 t/m magriet 25 waarvoor al twee keer betaald is
8 juni nog een hoog bedrag extra periode 41/2022 t/m 26/2023 waarvoor al lang betaald is.
Denk er nu over om de margriet maar op te gaan zeggen.
contact gehad met chat vanwege niet ontvangen van Margriet 1 en 2 - 2023. Via Jef (van de chat) nog wel nr. 2 kunnen krijgen maar 1 niet. De tip gekregen de redactie te benaderen en dat heb ik gedaan. Vandaag vond ik tot mijn grote verrassing Margriet nr 2 EN 1 in de brievenbus.
Ze hebben me allemaal heel blij gemaakt en kan ik de vervolg-colums goed volgen.
Van ons dus een dikke pluim en grote dank,
Met hartelijke groet
Reageren niet op mailtjes en televisie onbereikbaar
Zeer slecht. Geen reactie op mail
Na vele malen bellen en wachten werd verbinding steeds verbroken. Abonnementsnummer werd niet herkend. Na uren verder zoeken op site zag ik opzeggen staan. Eindelijk, nu moest het lukken. Alles ingevuld en verzonden. Nu krijg ik tot mijn grote schrik een nota van €29,95. Dit is toch niet te geloven. Een abonnement sluit je binnen 5 min af
maar opzeggen is een drama!
Niet te bereiken per e-mail. Schandalig. Nog steeds geen reactie ontvangen. Het lijkt of je ze kunt mailen. Ze willen je alleen als papieren klant. Verder geen gezeur
Ik kan geen enkel contact met jullie ontvangen. Ik heb de nieuwe Margriet voor mij liggen en wil dolgraag meedoen met de kans op een boek te winnen, mijn voorkeur gaat uit naar Het Geschenk geschreven door Sebastian Fitzek. Maar helaas, ook de lijst welke ik moet invullen gaat niet. Ik begrijp hier werkelijk niets van. Is het mogelijk mij te melden wat of hier aan de hand is.
Vriendelijke groet, D Kramer-Jordens.
Ingesproken Margriet 38 niet bezorgd. Nog steeds niet ! Bellen ? Meer dan 10 wachtende voor me!.
Schandalig ,we verbinden je meteen door,nou niet dus
Beoordeel Margriet Klantenservice