Bellen met Margriet

Waarom bellen met Margriet Klantenservice?

  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Margriet.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je tijdschrift is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Margriet

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Margriet: 088 - 550 01 14

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Margriet? Laat ons je ervaringen met Margriet weten!
Beoordeel Margriet.

KvK gegevens Margriet

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000011901381
  • Statutaire naam: DPG Media BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Margriet?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Margriet? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Margriet via e-mail.

Ook is het mogelijk om Margriet per e-mail te benaderen. Heb je een vraag of opmerking stuur deze naar de redactie naar redactie@margriet.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Margriet

Neem contact op met Margriet via een contactformulier.

Wil je online reageren? Neem dan contact op met de klantenservice van Margriet via een contactformulier. Scroll naar beneden en klik Óf stel je vraag via een contactformulier' aan. Kies een Product en een Onderwerp, vul je gegevens in en klik op de zwarte button Verzenden. Het duurt maximaal 5 werkdagen voordat je een antwoord krijgt van Margriet.

Ga naar het contactformulier op de website van Margriet

Neem schriftelijk contact op met Margriet.

Klim je liever in de pen of heb je een poststuk? Stuur het naar de klantenservice van Margriet .

  • Margriet
  • Postbus 40005
  • 2130 KM Hoofddorp

Chat online met Margriet.

Op werkdagen kun je tussen 09:00 en 21:00 chatten met de klantenservice van Magriet via de website van DPG Media*. Om een chat sessie te starten klik je op de website van DPG Media op de groene button onder aan de website. In eerste instantie krijg je te maken met chatbot 'Robin'. Langs deze weg kunnen veel antwoorden beantwoord worden. Mocht dit onvoldoende zijn dan kan je in contact komen met een medewerker van de klantenservice.

Opmerking*: Weekblad Magriet is onderdeel van DPG Media.

Start een chat met Margriet

Neem contact op met Margriet via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van Margriet door een chat te starten via Facebook Messenger. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 21:00 uur en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Margriet kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Margriet via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Margriet.

Lees op de website van Margriet de meestgestelde vragen:

  • Hoe kan ik een abonnement afsluiten? Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement!
  • Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar automatische incasso, hoe doe ik dat?
  • Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?
  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
  • Hoe kan ik mijn abonnement betalen?
  • Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar acceptgiro, hoe doe ik dat?
  • Ik wil mijn betaalfrequentie wijzigen, hoe doe ik dat?
  • Ik wil graag betalen via internetbankieren, kan dat?
  • Stopt mijn abonnement automatisch?
  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?
  • Ik heb een abonnement aangevraagd en ik wil hier nu toch van afzien, wat moet ik doen?
  • Wat is de opzegtermijn?


Voor een algemene vraag aan Margriet, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Margriet

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Margriet.

Margriet houdt je graag op verschillende gebieden op de hoogte. De laatste nieuwtjes, de mooiste verhalen, iedere ochtend een persoonlijke horoscoop, de beste reisaanbiedingen en zo verder. Kies het online Margriet-formulier naar keuze, vul je e-mailadres in en klik op de blauwe button 'Inschrijven'.

Meld je aan voor de Margriet nieuwsbrief.

Neem contact op met Margriet via Facebook.

Stel een vraag aan Margriet via Facebook.

Openingstijden klantenservice Margriet op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 21:00 uur.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Margriet via Facebook.

Neem contact op met Margriet via Twitter.

Op werkdagen kun je tussen 09:00 en 21:00 kun je via de Twitter pagina van Sanoma* contact opnemen met het webcare team van Magriet. Je kunt beter geen persoonlijke gegevens vermelden omdat je vraag of opmerking door iedereen gelezen kan worden.

Opmerking*: Weekblad Magriet is onderdeel van Sanoma.

Klik hier voor contact met Margriet via Twitter.

Margriet Winter Festival 2016 - Zo leuk was het!

Hoofdkantoor Margriet(Sanoma) (adres)

Capellalaan 65 Hoofddorp 2132 JL Nederland
Rapportcijfer Margriet Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.

Beoordeel Margriet Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Margriet Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Margriet Klantenservice

  • Beoordeeld door Betha Horsmeier-Bouter op 3-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

Hang al een tijd aan de lijn maar krijg steeds de melding 5 WACHTENDEN voor u!! Dat kan toch niet de bedoeling zijn!!!!
  • Beoordeeld door Elisabeth op 30-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

000. 28-06-2023. 4 keer geprobeerd u tel. te bereiken... met verbazing steeds de melding U heeft nog 5 wachtende voor u... na 20 min. en andere werkzaamheden nog steeds dezelfde melding en nog steeds 5 wachtenden dus niets afgehandeld. DAT KAN TOCH NIET DE BEDOELING ZIJN.!!!
Ook op de mail op 2 verschillende servicepunten foutmeldingen. Nog steeds heb ik in week 25 weer geen Margriet ontvangen..
  • Beoordeeld door Ria Vos op 28-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

al zit je 20 minuten aan de lijn ,er blijven meer dan 5 wachtenden voor u, het worden er nooit minder
  • Beoordeeld door M.Heijmen op 28-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Blad week 27 niet ontvangen. Eerst alleen bandje dat er problemen zijn zijn post.nl.
Daarna gewoon onbereikbaar! Diverse keren meer dan 20 mi uten geprobeerd!
  • Beoordeeld door J.G. Bruins-van de Kraats op 27-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Probeer contact te krijgen via de telefoon over een Margriet die niet bezorgd is. Een keer gelukt na 18 minuten in de wacht te hebben gestaan. Zou worden opgestuurd. Bijna week later nog steeds niets ontvangen. Weer bellen. Na 12 minuten de telefoon maar opgelegd omdat het "erg druk is en er zijn doorlopen 5 wachtenden voor mij".
Nog nooit zo slechte service meegemaakt. En dat na 55 jaar abonnement!!
  • Beoordeeld door Ellen van der Hooft op 8-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Beste mensen

Weet niet wat er aan de hand is maar jullie blijven bedragen afschrijven.
26 mei normale abonnementsbedrag
1 juni verhoogde abonnementsbedrag ivm wijziging abonnementsbedrag
5 juni verhoogd abonnementsbedrag inclusief margriet extra
8 juni bedrag extra over periode margriet 21 t/m magriet 25 waarvoor al twee keer betaald is
8 juni nog een hoog bedrag extra periode 41/2022 t/m 26/2023 waarvoor al lang betaald is.
Denk er nu over om de margriet maar op te gaan zeggen.
  • Beoordeeld door P.J. Rienstra op 1-02-2023
  • Rapportcijfer: 10

contact gehad met chat vanwege niet ontvangen van Margriet 1 en 2 - 2023. Via Jef (van de chat) nog wel nr. 2 kunnen krijgen maar 1 niet. De tip gekregen de redactie te benaderen en dat heb ik gedaan. Vandaag vond ik tot mijn grote verrassing Margriet nr 2 EN 1 in de brievenbus.
Ze hebben me allemaal heel blij gemaakt en kan ik de vervolg-colums goed volgen.
Van ons dus een dikke pluim en grote dank,

Met hartelijke groet
  • Beoordeeld door Lieke op 22-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Reageren niet op mailtjes en televisie onbereikbaar
  • Beoordeeld door Lieke op 16-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Geen reactie op mail
  • Beoordeeld door Lieke op 3-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na vele malen bellen en wachten werd verbinding steeds verbroken. Abonnementsnummer werd niet herkend. Na uren verder zoeken op site zag ik opzeggen staan. Eindelijk, nu moest het lukken. Alles ingevuld en verzonden. Nu krijg ik tot mijn grote schrik een nota van €29,95. Dit is toch niet te geloven. Een abonnement sluit je binnen 5 min af
maar opzeggen is een drama!
  • Beoordeeld door M. op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken per e-mail. Schandalig. Nog steeds geen reactie ontvangen. Het lijkt of je ze kunt mailen. Ze willen je alleen als papieren klant. Verder geen gezeur
  • Beoordeeld door Diny op 7-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan geen enkel contact met jullie ontvangen. Ik heb de nieuwe Margriet voor mij liggen en wil dolgraag meedoen met de kans op een boek te winnen, mijn voorkeur gaat uit naar Het Geschenk geschreven door Sebastian Fitzek. Maar helaas, ook de lijst welke ik moet invullen gaat niet. Ik begrijp hier werkelijk niets van. Is het mogelijk mij te melden wat of hier aan de hand is.

Vriendelijke groet, D Kramer-Jordens.
  • Beoordeeld door H.Francois op 9-09-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ingesproken Margriet 38 niet bezorgd. Nog steeds niet ! Bellen ? Meer dan 10 wachtende voor me!.
Schandalig ,we verbinden je meteen door,nou niet dus
Bel Margriet
088 - 550 01 14