Nuon Klantenservice

Rapportcijfer Nuon klantenservice: 4.9 » Lees beoordelingen (7)

Bellen met Nuon

Nuon heeft haar naam veranderd in Vattenfall. Bekijk hier de contactgegevens van de Vattenfall klantenservice.

Waarom bellen met Nuon Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van een stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Nuon.
  • Om klant te worden van Nuon.
  • Als je een betalingsachterstand hebt.

Openingstijden telefonische klantenservice Nuon

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Nuon: 0900-0808

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

    Bel je vanuit het buitenland? bel dan + 31 26 845 02 71.

Heb jij onlangs contact gehad met Nuon? Laat ons je ervaringen met Nuon weten!
Beoordeel Nuon.

Controleer op storingen bij Nuon.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Nuon.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
  • Warm water.
Controleer of er een storing is bij Nuon

KvK gegevens Nuon

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33292246
  • Vestigingsnummer (KvK): 000014427923
  • Statutaire naam: Vattenfall N.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Nuon?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Nuon? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Meld een klacht over Nuon.

Heb je een klacht over Nuon? Dan kun je dit telefonisch doen maar ook door online een klachtenformulier in te vullen op de website van Nuon.

Meld je klacht over Nuon.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Nuon.

Lees alles over de zakelijke ontwikkelingen op het gebied van stadswarmte. Meld je aan voor de NUON nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van het laatste nieuws. Vul de gegevens in en klik op de geleĀ  button Aanvraag versturen. De nieuwsbrief van Nuon ontvang je zes keer per jaar. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Nuon nieuwsbrief.

Meld je aan voor de Nuon nieuwsbrief.

Neem contact op met Nuon via Facebook.

De klantenservice van Nuon staat op werkdagen tussen 8.00-21.00 uur klaar op Facebook om al je vragen te beantwoorden en je te voorzien van informatie.

Klik hier voor contact met Nuon via Facebook.

Neem contact op met Nuon via Twitter.

Via Twitter kun je ook contact opnemen met de klantenservice van Nuon. De dames en heren van het webcare team staan op werkdagen tussen 8.00-21.00 uur voor je klaar.

Klik hier voor contact met Nuon via Twitter.

Account aanmaken

Wil je gebruik maken van de online service van (Nuon) Vattenfall? Je post digitaal bewaard, je gegevens en maandbedrag zelf kunnen wijzigen en op de hoogte worden gehouden van de nieuwste bespaar-technieken. Maak hier je eigen account aan. Let op: je hebt hiervoor je klantnummer nodig, deze vind je op je contractbevestiging, bankafschrift en jaarafrekening.

Klik hier om een (Nuon) Vattenfall account aan te maken.

Elektrisch rijden, laadpalen en de laadpaal app: hoe werkt het? #brandendevraag

Nuon Hoofdkantoor (adres)

Hoekenrode 8 Amsterdam, Noord Holland 1102 BR Nederland
Rapportcijfer Nuon Klantenservice: 4.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Beoordeel Nuon Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Nuon Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Nuon Klantenservice

  • Beoordeeld door Jose Lamers op 5-11-2020
  • Rapportcijfer: 10

Fantastisch te woord gestaan. Rustig uitgelegd wat de procedure is om klant te worden.
  • Beoordeeld door H op 26-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Not proffesional at all
  • Beoordeeld door Bolderman op 19-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Klacht indienen via formulier klachten op website lukt niet. Formulier verspringt steeds naar info over klachten.
  • Beoordeeld door GPijl de Haan op 14-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Een dikke nul
  • Beoordeeld door Dieuwke op 22-08-2019
  • Rapportcijfer: 9

Betrokken bij de vraag. Open in reageren. Prettig contact
  • Beoordeeld door D.j.van Kleef op 25-07-2019
  • Rapportcijfer: 2

Ik geef een twee omdat ik al sinds zes weken niet in mijn verbruik kan komen,
  • Beoordeeld door Thea peuijn op 16-04-2019
  • Rapportcijfer: 10

Goed advies gekregen heel duidelijke uitleg
Bel Nuon
0900-0808