Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door toy arnouts op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

snelle vakkundige hulp bij de refund aanvraag
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr J Goossens op 6-01-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Prima geholpen door CBR klant kontakt over verlengen rijbewijs
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Gemeente Drimmelen Klantenservice

  • Beoordeeld door schmidt op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Drimmelen Klantenservice is: 6)

Na twee dagen wachten en ondanks de beloftes, is het vandaag eindelijk gelukt het oud papier op te laten halen, dat wil zeggen dat de gemeenuo Drimmelen vandaag haar belofte is nagekomen. Heb ze dan ook telefonisch bedankt
Lees alle beoordeling van Gemeente Drimmelen Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Gemeente Noordoostpolder Klantenservice

  • Beoordeeld door E.pathuis op 8-07-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Noordoostpolder Klantenservice is: 9)

Jullie doen heel goed werk ga zo door
Lees alle beoordeling van Gemeente Noordoostpolder Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Thijs op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Prima, ik werd binnen 10 minuten teruggebeld, en een aardige mevrouw kon mijn vraag direct behandelen en afronden.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Hans Anders Klantenservice

  • Beoordeeld door Pim Scheick op 5-02-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hans Anders Klantenservice is: 2.3)

Voor het eerst in ruim 50 jaar, hebben zowel mijn vrouw als ondergetekende een bril gekocht bij Hans Anders in Amsterdam ZO (Filiaal Reigersbos.)
Met mijn bril zag ik (te) scherp en de glazen werden na hermeting gratis vervangen. Daarbij werd er nu wel drie kwartier uitgetrokken om dit keer zo goed mogelijk de stand van mijn ogen t.o.v. de nieuwe (dubbele focus) glazen vast te stellen.
Mijn vrouw koos voor drie brillen, waarvan twee voor haar zelf en één voor mij. Ook hier weer super goede service, want er werd alle tijd uitgetrokken om alle drie de brillen optimaal af te stellen. En toch zijn we wel twee à drie keer terug geweest, want we zijn nogal kritisch..
Maar het personeel bleef geduldig, begrijpend en vriendelijk ! Met name de bedrijfsleider van dit filiaal.
Echt klasse ! We zijn helemaal om !
N.B. Geen 10 omdat het natuurlijk nooit helemaal perfect kan zijn.
Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door g. smit op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Caiway Klantenservice is: 2.3)

Vanmorgen een monteur langs geweest, en het euvel heel snel verholpen, wij willen ROMAR de monteur een hele dikke pluim geven, wat een goeie en behulpzame medewerker is dit, bij veel mensen aan te bevelen, chapeau !!!
Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Johan Lunenborg op 17-05-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Prima geholpen afgelopen zaterdag en vandaag contact gehad met de klantenservice dat ik geen signaal kon krijgen in mijn appartement en Ziggo wilde daarvoor contact opnemen met de gemeente in ik met mijn aannemer, dat heb ik vandaag gedaan en zelf weer teruggebeld met de de klantenservice met het verzoek om de actie naar de gemeente toe van Ziggo stop te zetten omdat mijn appartement nog niet is aangemeld. Ik neen contact op als het appartement is aangemeld en en neem dan zeker een abonnement bij Ziggo.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Tele2 Klantenservice

  • Beoordeeld door Emiel op 7-06-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Tele2 Klantenservice is: 3.1)

Ik ben al diverse keren bijzonder goed geholpen door de Tele 2 helpdesk.
Laatste keren door kabelbreuk na graafwerkzaamheden.
Kreeg direct iemand aan de lijn die me bijzonder goed geholpen hebben.
Na de reparatie werkzaamheden door KPN werd er zelfs gebeld of alles goed verlopen was.Hulde
Lees alle beoordeling van Tele2 Klantenservice (8)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Johannes Blok op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Vanwege Corona onze vlucht voor de vierde keer opnieuw moeten boeken, de ene keer wat beter geholpen dan de andere keer.
Vandaag 19 september opnieuw geboekt en wat een geweldige ervaring was dat, Eva de medewerkster die ons heeft geholpen was fantastisch.
Geen moeite was haar teveel en op elke vraag kregen we een duidelijk antwoord, met heel veel moeite en geduld heeft ze een geweldige vlucht naar Las Vegas geboekt voor ons.
Heel veel dank aan Eva en aan KLM dat ze zo'n fantastische medewerkster in hun team hebben.

Groet,
Jan Blok
Marja van der Gaag
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Jouk Aardema op 10-05-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Altijd antwoord....
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door E.A.L. ten Sande op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Geachte medewerker,

hierbij wil ik, mede namens mijn vrouw, nogmaals uw collega Liesbeth Scholten en haar collega's van de fraude helpdesk bedanken voor hun alertheid, waardoor vorige week een poging van een cybercrimineel om € 2700,- van onze rekening te halen is mislukt.
Grote klasse !
Hartelijke groet,
Eric ten Sande
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: UWV Klantenservice

  • Beoordeeld door Marijke op 6-07-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor UWV Klantenservice is: 5)

Die Mevrouw heeft me top geholpen.
Lees alle beoordeling van UWV Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Xs4all Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans op 13-11-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Xs4all Klantenservice is: 3.6)

Directe hulp bij storingen bevalt mij uitstekend
Lees alle beoordeling van Xs4all Klantenservice (11)

Beoordeling voor: Roompot Vakantieparken Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Roompot Vakantieparken Klantenservice is: 6)

Erg fijn en snel geholpen
Lees alle beoordeling van Roompot Vakantieparken Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Ymere Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ymere Klantenservice is: 2.3)

Hartelijk dank voor uw snelle opsturen van de huurspecificatie die ik nodig heb voor een instantie. En voor prettige en correcte manier waarop u mij telefonisch te woord heeft gestaan.
Lees alle beoordeling van Ymere Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Simone op 20-01-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Helaas was de bezorger vergeten 2 kratjes en een plastic zakje te Verrekenen.
Heb online gechat met Justin, binnen no time was alles geregeld en wordt alles verrekend bij mijn volgende bestelling.
Ben erg tevreden met de snelle handeling.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: NieuweStroom Klantenservice

  • Beoordeeld door Love P op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NieuweStroom Klantenservice is: 2.3)

Snel bereikbaar, goed geholpen met mijn verhuizing. Nummer dat hier getoond is klopt niet.
Lees alle beoordeling van NieuweStroom Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Kampioen ANWB Klantenservice

  • Beoordeeld door Gea Duijm op 17-07-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kampioen ANWB Klantenservice is: 6.7)

Goedemorgen,

Wij willen de anwb een groot compliment geven wat betreft hun wegenwacht service , heel aardige en kundige mensen hielpen ons al 2 keer toen wij pech hadden (ford thunderbird uit 19 55 ) nogmaals dank .????
Lees alle beoordeling van Kampioen ANWB Klantenservice (3)

Beoordeling voor: UWV Klantenservice

  • Beoordeeld door Harm op 19-05-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor UWV Klantenservice is: 5)

Snel opgenomen. Duidelijk antwoord gekregen.
Lees alle beoordeling van UWV Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob Hoppener op 24-06-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Ik klim niet snel in de pen, maar nu wil ik toch echt de voltallige crew van vlucht HV 5686 op 21/6/2022 vertrek 10.25 van Arrecife/Lanzarote naar Amsterdam heel erg complimenteren voor de manier waarop zij service hebben verleend. Tijdens mijn vakantie heb ik mijn heup gebroken en ik ben daaraan in een ziekenhuis in Lanzarote geopereerd (nieuwe heup). Ik had voor mijn terugreis naar Amsterdam 3 zitplaatsen nodig (liggend) en via sos international kon ik op deze vlucht worden geboekt. Met uiteraard de benodigde rolstoel assistentie op de vliegvelden. In Arrecife verliep dit op rolletjes. Helaas, op Schiphol was er geen rolstoel assistentie te bekennen en konden mijn vrouw en ik het vliegtuig niet uit. De voltallige crew bleef bij ons en na ruim een uur nam de captain het initiatief om dan zelf maar ergens een rolstoel te gaan zoeken. En vervolgens reed de captain, samen met de voltallige crew, ons naar de bagageband, waar onze koffers nog moesten worden opgehaald, en daarna naar de STA balie in Hal 4, waar het speciale taxi vervoer voor ons geregeld was.
Dit heeft er voor gezorgd dat we deze onfortuinlijke vakantie toch nog met een beetje blij gevoel hebben kunnen afsluiten. Want welke toerist kan nu zeggen dat hij door de voltallige crew van zijn vlucht op Schiphol uitgeleide is gedaan !!!! Ontzettend bedankt daarvoor.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerard op 25-08-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Complimenten voor de vakantieservice van het AD. Het AD werd steeds netjes op mijn tijdelijke vakantieadres bezorgd. Hulde!!
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Herman Hutten op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Geachte
Ben heel tevreden met De Volkskrant
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Vakantiepark Efteling Klantenservice

  • Beoordeeld door Rick op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vakantiepark Efteling Klantenservice is: 2.4)

Top en klantgericht
Lees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan-Willem Klein op 7-04-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Na het lezen van veel negatieve review hier dan een positieve. Ik had nieuwe inloggegevens nodig daar ik op de computer zelden of nooit inlog op mijn privérekening. Doe eigenlijk privé alles met de telefoon. Zojuist gesproken met Maris en zij heeft me heel goed en vriendelijk geholpen met het in orde maken van het een en ander. Bravo!!
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Gemeente Den Helder Klantenservice

  • Beoordeeld door Ronald Van Den Berg op 17-10-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Den Helder Klantenservice is: 5.5)

Van het weekend in den helder geweest en natuurlijk je auto parkeren. Gedaan boven het winkelcentrum ,alleen totaal niet aan blauwe zone gedacht.
Kom je terug denk je dat je een bon hebt, maar nee hoor.
Een waarschuwing ????bedankt handhaving voor deze fijne actie.
Was er erg blij mee en zal nog beter op gaan letten.
Groetjes Ronald uit Waddinxveen ????
Lees alle beoordeling van Gemeente Den Helder Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Zilveren Kruis Klantenservice

  • Beoordeeld door Albert Drees op 9-02-2024
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zilveren Kruis Klantenservice is: 4.7)

Gisteren een leuk contact gehad met de klantenservice. (Quinty) En vandaag een leuk bloemetje in de bus!
Een lief gebaar, dankjewel!
Albert Drees
Lees alle beoordeling van Zilveren Kruis Klantenservice (3)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Jean Jansen op 27-03-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Door mijn eigen stommigheid ben ik in de moeilijkheden gekomen. Mijn mobiele telefoon is in verkeerde handen gekomen.
De kpn man was heel vriendelijk en begripvol (ondanks mijn stommiteit)
Hij heeft mijn telefoon geblokkeerd en me gerustgesteld, dat er nog niets met het toetel gebeurd was.
Graag wil ik hem hiervoor nogmaals heel hartelijk bedanken.
Jean
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Cor Sleking op 10-03-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Prima geholpen bij het omboeken van een vakantie. Erg vriendelijk. Humor. Geduldig en kundig. Duidelijke uitleg. Kon echt niet beter, vooral omdat de bits en bytes ons af en toe in de steek lieten.
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Harmina Koopmans op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Snel en prima geholpen
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)