Van Haren Klantenservice

Rapportcijfer Van Haren klantenservice: 4 » Lees beoordelingen (4)

Bellen met Van Haren

Waarom bellen met Van Haren Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een product dat je bij een van Haren winkel hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een van Haren aanbieding.
  • Je hebt een vraag over het ruilen of terugbrengen van een artikel.
  • Je wilt weten of er een artikel op voorraad is bij een van Haren winkel.

Openingstijden telefonische klantenservice Van Haren

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:30 - 21:30
  • Dinsdag 09:30 - 21:30
  • Woensdag 09:30 - 21:30
  • Donderdag 09:30 - 21:30
  • Vrijdag 09:30 - 21:30
  • Zaterdag 10:00 - 18:00
  • Zondag 10:00 - 18:00

Heb jij onlangs contact gehad met Van Haren? Laat ons je ervaringen met Van Haren weten!
Beoordeel Van Haren.

KvK gegevens Van Haren

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 18109059
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020251491
  • Statutaire naam: Van Haren Schoenen BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Van Haren?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Van Haren? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Van Haren via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Van Haren? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Van Haren. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: klantenservice@vanharen.nl

Klik hier om een e-mail te sturen naar Van Haren

Neem contact op met Van Haren via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Van Haren via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Van Haren.

Ga naar het contactformulier op de website van Van Haren Ga naar het contactformulier op de website van Van Haren

Veelgestelde vragen Van Haren.

Lees op de website van Van Haren, wat de meest populaire vragen aan hen zijn, zoals bijvoorbeeld:

  • Hoe vind ik mijn gewenste artikel in de online shop?
  • Kan ik online naar een item zoeken in filiaal van vanHaren?
  • Wat moet ik doen als mijn artikel online uitverkocht is?
  • Zijn alle producten die in de online shop te koop zijn, ook beschikbaar in de vanHaren filialen?
  • Zijn er prijsverschillen tussen de online shop en in de winkel?
  • Wat betekenen de verschillende productlabels?
  • Kan ik mijn onlangs bekeken artikelen nogmaals weergeven?
  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
  • Zijn alle artikelen in de online shop ook daadwerkelijk leverbaar?
  • Is er bij de vanHaren online shop een minimum bestelbedrag?
  • Hoe kan ik bestellen bij de vanHaren online shop?
  • Is er in de vanHaren online shop een bestellimiet?
  • Waarom zou ik me aanmelden?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  • Wat is een kortingscode?
  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
  • Kunnen prijzenwijzigingen worden doorgevoerd nadat ik besteld heb?
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
  • Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg?
  • Waar vind ik de algemene voorwaarden van vanHaren?
  • Hoe kan ik betalen in de vanHaren online shop?
  • Welke creditcards kan ik gebruiken?
  • Wat is PayPal?
  • Is betalen in de vanHaren online shop veilig?
  • Wie levert mijn bestelling?
  • Moet ik betalen voor de verzending?
  • Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  • Is een snellere verzending ook mogelijk?
  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
  • Hoe kan ik een artikel retourneren?
  • Kost het mij iets om artikelen te retourneren?
  • Kan ik een artikel ruilen?
  • Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Wat als mijn schoenen kapot zijn, heb ik dan garantie?
  • Ik heb een vraag aan vanHaren, hoe kan ik die stellen?
  • Waar kan ik mijn klacht melden?
Ga naar de veelgestelde vragen van Van Haren

Neem contact op met Van Haren via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Van Haren. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 09:30 - 21:30 uur, op zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Van Haren via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Van Haren via Facebook Messenger.
Rapportcijfer Van Haren Klantenservice: 4

Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.

Beoordeel Van Haren Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Van Haren Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Van Haren Klantenservice

  • Beoordeeld door R op 8-12-2021
  • Rapportcijfer: 4

Dag,

Paar keer gebeld. Bericht ingesproken. Word niet teruggebeld.
Terwijl er gezegdwordt de volgend3 dag wordt u terug gebeld.
Tot op heden niets gehoord.
Ik wil vragen om een bestelling te retourneren ben helaas de brief kwijt die bij de bestelling zat.
Nu weet ik niet hoe ik moet retourneren
En ik heb maat 6 gevraagd en er zit 5,5 in de doos.
Ik hoop dat u zsm contact opneemt.
  • Beoordeeld door hveninga op 13-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waarom zijn de laarzen er niet die in de folder staan
  • Beoordeeld door Broersma op 22-11-2020
  • Rapportcijfer: 10

Perfect geholpen door pers. Van haren Leeuwarden met klacht boots. Goed en netjes opgelost bedankt voor het geduld met mijn kleindochter.
  • Beoordeeld door Daniel op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bestelde en betaald drie paar schoenen niet geleverd.
Bel Van Haren
088 - 864 2310
(Gratis)