Dirk Klantenservice

Rapportcijfer Dirk klantenservice: 2.8 » Lees beoordelingen (12)

Bellen met Dirk

Waarom bellen met Dirk Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een Dirk bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een actie van Dirk.

Openingstijden telefonische klantenservice Dirk

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07:00 - 20:00
  • Dinsdag 07:00 - 20:00
  • Woensdag 07:00 - 20:00
  • Donderdag 07:00 - 20:00
  • Vrijdag 07:00 - 20:00
  • Zaterdag 07:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Dirk: 088 - 313 4444

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Dirk? Laat ons je ervaringen met Dirk weten!
Beoordeel Dirk.

KvK gegevens Dirk

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33077083
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019545193
  • Statutaire naam: Dirk van den Broek Supermarkten BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Dirk?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Dirk? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Dirk via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Dirk van den Broek via een contactformulier. Het is niet bekend hoe lang het duurt voordat je een reactie van de Dirk kunt verwachten.

Opmerking: Het contactformulier bevindt zich onder aan de pagina, je moet dus eerst naar beneden scrollen voordat je het contactformulier ziet.

Ga naar het contactformulier op de website van Dirk

Neem contact op met Dirk via Facebook Messenger.

Neem contact op via Facebook Messenger en stuur een prive bericht naar een medewerker van Dirk van den Broek klantenservice.

Openingstijden Facebook Messenger klantenservice.

  • Maandag t/m vrijdag: Onbekend
  • Zaterdag & zondag: Onbekend.
Klik hier voor contact met Dirk via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Dirk.

Lees op de website van Dirk de meestgestelde vragen:

  • Waar vind ik informatie over de maatregelen omtrent het coronavirus?
  • Wat zijn de openingstijden van mijn Dirk winkel?
  • De actie is uitverkocht! Wat nu?
  • Waarom kan ik een bepaald product niet (meer) in de winkel vinden?
  • Ik heb deze week geen Dirk folder ontvangen, wat moet ik nu doen?
  • Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
  • Kan ik mijn boodschappen laten bezorgen?


Je kan op de website van Dirk vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:

  • Aanbiedingen en assortiment
  • Dirk Mobiel
  • De Dirk App
  • Winkels
  • Cadeaukaart
  • Overig
Ga naar de veelgestelde vragen van Dirk

Neem contact op met Dirk via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van de Dirk van den Broek via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom de Dirk van den Broek. @dirkvandenbroek

Openingstijden klantenservice Dirk op Twitter:

  • Maandag t/m vrijdag: onbekend.
  • Zaterdag & zondag: onbekend.
Klik hier voor contact met Dirk via Twitter.

Dit vinden klanten van Dirk in Utrecht aan de Vasco da Gamalaan!

Hoofdkantoor Dirk (adres)

Olieweg 6 Velsen-Noord 1951NH Nederland
Rapportcijfer Dirk Klantenservice: 2.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 12 beoordelingen.

Beoordeel Dirk Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Dirk Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Dirk Klantenservice

  • Beoordeeld door harriet op 29-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Service is slecht. Om 08.00 in filiaal gekomen voor aanbieding welke op woensdag ingaat. Was al uitverkocht omdat het zondag zou zijn ingegaan. Sorry, maar ik kan toch echt lezen en bij betreffende produkt staat toch echt wo tm di. Hierna nog gelijk 3 andere filialen in buurt gebeld maar ook uitverkocht want lag weekend al in de winkel. Krijg ik van medewerkster klantenservice te horen dat ik dan zelf nog maar filialen moet bellen en als het er nog is dit daar dan zelf maar moet komen ophalen .....duhhhhh.....hoezo Dirk de goedkoopste. Mijn auto loopt niet op water en op de fiets is afstand minimaal 30 kilometer wel wat ver.
  • Beoordeeld door ria op 5-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

1. DE manager/bedrijfsleider neemt personeel aan die de naam Dirk niet waardig zijn, zo ook dan de bedrijfsleider/manager. Hij neemt personeel aan die gekoppeld zijn aan de bestaande medewerkers (vader werkt bij dirk en zoonlief komt er ook werken en binnen een jaar is zoon bedrijfsleider (vriendjes politiek ). Ik wil hiermee zeggen dat de Manager/bedrijfsleider de term ook niet geschikt is voor deze functie. Ze hebben allemaal geen fatsoen omdat ze geen goed voorbeeld kunnen geven.
2.aanbiedingen vaak niet aanwezig; ga ik het vragen zegt het personeel al meteen dat het niet aanwezig is zonder te kijken ( heel erg knap ). Maar vaak is het dan ook al onder het personeel verdeeld.
3. dagelijks word niet op tijd een kassa erbij geopend, er staan lange rijen en het gaat niet om dat de klanten ongeduldig zijn. Het personeel is graag lui en er zit geen spontaniteit in. En mocht er na lange tijd toch een kassa open gaan, dan durft desbetreffende medewerker niet te zeggen de eerst volgende is aan de beurt. dus dan ontstaat er ergernissen onder de klanten.
4. Personeel is zo asociaal als ze de winkelschappen moeten aanvullen en ze komen aanrijden met de trolley dat ze het liefst nog dwars door je heen wilt rijden, met andere woorden ga aan de kant anders is het je eigen risico mocht je er onderkomen. ze gaan geen ene centimeter voor je aan de kant.
5.Statiegeld apparatuur flessen/blikjes vaak defect. Vraag je om assistentie dan kan je heel lang wachten zodat er een lange rij ontstaat dat er zelfs andere mensen met tassen vol weglopen, voordat er iemand komt.
6.Altijd zijn de vakken leeg, en dan wordt er doodleuk verteld HET IS ER NIET. met andere woorden het is niet op tijd besteld. Dus dan ga ik maar weer naar AH, Lidl, Aldi en Plus waar het volop aanwezig is.
7. Groente ziet er VERSCHRIKKELIJK uit, niet vers. Echt geen A kwaliteit zelfs geen B kwaliteit. En dan kunnen ze wel zeggen dat ze de voordeligste zijn, maar met deze kwaliteit zijn ze de duurste omdat je zoveel moet weggooien. Bij de groenteboer ben je dan nog voordeliger uit.
8.PPfffff ik word al moe van de naam Dirk
  • Beoordeeld door Ad Stabij op 19-07-2023
  • Rapportcijfer: 9

Beste medewerker Dirk,
Ik heb een opmerking over uw product bar Le duc.
De verpakking van 6 x 2 ltr. is uit het sortiment verdwenen. (Prijs was ca. 6 euro).
Daarvoor in de plaats nu 6 pakken 1 ltr. Prijs bijna 6 euro. Dus bijna 2x zo duur als voorheen.
Bij Jumbo kost een verpakking van 6x 2ltr. nu 6,33 euro.
Omgerekend per ltr. Is jullie Prijs bijna 2x zo hoog.
Ik stel.voor toch weer de verpakking van 2 ltr. flessen te verkopen om de voordeligste supermarkt te blijven
Met groet
Ad Stabij
  • Beoordeeld door Jonkel op 7-07-2023
  • Rapportcijfer: 10

Dikke jonkel voor de service!
  • Beoordeeld door carla op 10-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

nergens een gewone e-mail adres vermeld, slechts een contact form.
  • Beoordeeld door Lous op 21-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ging naar Dirk om een pak pasta te kopen van Honig dat vanaf 21 dec. in de actie is:
Alle Honig pasta varianten van 250 gr. tot 1000 gr. voor 0,99 eurocent.
Bij de kassa werd 1.45 euro aangeslagen.
Ik zei dat er bij het schap duidelijk stond ALLE varianten dus ook de volkoren spagetti van Honig va 500 gr.
De kassiere zat in een folder van vorige week te kijken en de klantenservice behandelde mij onbeschoft en zei dat ik niet kon lezen.
Het betrof filiaal Leidschenveen waar ik sowieso niet graag kom omdat de prijzen vaak niet kloppen die op het schap staan en bij de kassa worden aangeslagen.
Ik ga liever naar Pijnacker of naar Voorschoten waar ik fijn geholpen wordt en waar ik de spagetti WEL voor 0,99 eurocent mocht kopen, ra ra hoe kan dat!
  • Beoordeeld door A Bostelaar op 20-12-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik belde voor een klacht echter na 6 minuten werd de lijn verbroken.
Dirk adverteert met Cola voor 99cent.
Echter na bet weekend geen literfles in de normale smaken meer te krijgen.
Tja…niet afgeleverd meneer.
Gisteren ook niet dan…ja klopt.
En morgen ja dan zijn ze er weer…en kan ik dan voor 99 cent kopen.
Nee natuurlijk niet.
  • Beoordeeld door egeraat op 18-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Recent boodschappen gehaald bij Dirk in Bergen op Zoom. De afhandeling aan de kassa is rampzalig. ! Dat is aandoenlijk om vast te stellen dat de dagelijkse leiding ( in de avond ) door Dirk wordt gedelegeerd aan een "onbenul "van de groenteafdeling . Deze " chef " heeft blijkbaar de leiding heeft over kassamedewerksters.

Vanwege een aanwijzing van de "kassamedewerker " ontstaat "gedoe " over de fysieke winkelwagen met welgeteld een kleine kartonverpakking . Kortom heb je een winkelwagen bij Dirk dan is er geen oplossing anders dan aan te sluiten in de rij. De kassa voor kleine boodschappen is taboe. Aansluiten achter " winkelvolk " met winkelwagens dat is oplossing . Hij slaagt er uitstekend in de klant mateloos te irriteren. Als klant was ik goed voor ca € 10000,- aangekochte omzet in een jaar. Dat is nu teruggebracht tot nul euro. Dat heeft die "chef " goed gedaan . Heb nog wel een tip voor de directie op het hoofdkantoor : Fikse salarisverhoging voor de "chef" en certificaat voor zijn bijzondere kwaliteiten de klant voorgoed weg te jagen.
  • Beoordeeld door Leon op 26-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer via email aan te geven dat er een karretje hier staat.

NIET VIA facebook / Twitter / messenger

GEWOON VIA EEN EMAIL !
ZORG VOOR EMAIL ADRES !
  • Beoordeeld door Ton Venix op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is waardeloos, omdat je niet fatsoenlijk in contact kunt komen met Dirk van den Broek.
  • Beoordeeld door Alfonso op 11-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik kocht 2 bakjes kipfilet halal blokjes per stuk 3,69. En ze waren 11-07-2021 op de datum en ook niet afgeprijsd. En toen ik thuis kwam waren ze bedorven maar toen ik een uurtje later terugging kreeg ik mijn geld niet terug want je moet binnen een half uur met vleeswaren terug anders krijg je geld niet terug volgens de klantenservice. Wel vreemd want op de datum van 11-07-2021 moet het nog goed zijn. Stel dat je die bedorven vlees eet dan krijg je voedsel vergiftiging dan sluit de voedselwaren autoriteiten die filiaal.
Dirk moet met zulke vleeswaren erop zetten dat je binnen een half uur het product terug kan brengen. Dat zat er ook niet op. Ze hebben wel mijn 7,38 euro gehouden en niks teruggegeven. Ik ga maandag even hoofdkantoor bellen of de zaak zulke spelletjes mag spelen
  • Beoordeeld door vTongeren op 30-07-2020
  • Rapportcijfer: 3

Folder wk 31.....alleen op Dondd Vrijdg Zaterd , aanbieding Denver
Tablet van 76€ voor 49.99 €
Donderdagmorgen ik ben 10 min na openings tijd aanwezig in Filiaal,
ik wilde graag 2 Tablets kopen !!
Helaas zegt de Dame zegt zij allemaal uit verkocht !!??
Vind dit heel vreemd dat je bij opening binnen 15 min alle 6 al heb verkocht ik ga vervolgens 15min rijden naar 'n ander filiaal , krijg het zelfde te horen , sorry ze zijn uitverkocht ??? Ik kan mij voorstellen dat als ze al de hele dag of langer in de shop liggen dat ze dan op kunnen zijn !! Maar niet na 10 min na opening.
Het lijkt mij een beetje voorbarige en lokker aanbieding .
Het stelt mijn vertrouwen na 43jaar klant zijnde m.n. in deze reclame's zeer teleur :( p.s. ik heb bij nog 2 andere filialen in amsterdam geïnformeerd ook daar waren ze niet!!!
dus de geloofwaardigheid van dit soort reclame uitingen staan "ver beneden pijl"

mvg Alex.
Bel Dirk
088 - 313 4444