We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Amazon? Laat ons je ervaringen met Amazon weten!
Beoordeel Amazon.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Amazon.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Amazon? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Het is mogelijk om Amazon een brief te sturen. In deze digitale wereld beantwoorden zij jouw schriftelijke vraag of klacht altijd serieus en correct. Vergeet niet om in de brief aan Amazon jouw persoonsgegevens te vermelden.
Hun postadres is:
Bekijk de veelgestelde vragen aan Amazon:
Op haar Facebookpagina deelt Amazon nieuwe producten, sales acties en andere nuttige informatie die voor jou van belang kunnen zijn. Je kan via deze pagina ook contact opnemen met een medewerker van hun klantenservice en direct shoppen. Volg hun pagina, @amazon.nederland · Detailhandelbedrijf en mis geen enkele aanbieding meer.
Klik hier voor contact met Amazon via Facebook.Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van Amazon.nl
Via Twitter blijf je altijd up-to-date over de nieuwste artikelen van Amazon. Plus over aanbiedingen en acties. Twitter is meestal de snelste nieuwsbron. Amazon Nederland volgen op Twitter doe je hier; @AmazonNL3.
Klik hier voor contact met Amazon via Twitter.Heb je algemene vraag? Raadpleeg dan de veelgestelde vragen pagina van Amazon Nederland. Je kunt informatie vinden over o.a de volgende onderwerpen:
Rapportcijfer is gebaseerd op 18 beoordelingen.
Hoe komt het dat ik op diverse herhaalde e-mails naar de klantenservice van Amazon mbt het nog steeds niet ontvangen retourbedrag geen antwoord ontvang?
Dit is de reden van mijn zeer slechte beoordeling!
Veel contact gehad
Maar laten niks van hun weten
Ben netjes te woord gestaan ,met oplossing gekomen, met vriendelijke Meneer
Reeds verschillende keren geprobeerd en altijd dichtgereden .
Op nummers 0800224059
09 066 88 68 86
Het telefoonnummer werkt niet (net als Amazon NL zelf)
Heb vandaag bij u gevraagd waar mijn 2e helft van mijn dedigree blijft heb het 3 augustus besteld u beweert dat het 4 april is bezorgt?????? Neem aan 4 augustus maar nee ik heb niks ontvangen ja op 8 augustus 3 pakken en de andere 3 pakken NOG NIET heb wel voor alles betaald dus wil ik het wel hebben zoek u het maar met DHL uit hoe het zit
Ik heb 26 maart een deel van mijn bestelling gekregen. Er staan nergens contactgegevens om meer info te krijgen over de rest van mijn bestelling. Wie kan mij helpen???
Ik heb geen account bij Amazon en toch krijg ik een aanmaning voor een betaling van wat??? ik zou het niet weten daar ik niets bij Amazon besteld heb.
Het ruikt (niet alleen ruikt maar is het ook) op fraude en oplichting.
Ik zal ook nooit of te nimmer iets bij of via Amazon bestellen/kopen.
De status van mijn pakketje stond op bezorgd, echter had ik niets ontvangen. Op de site van Amazon zelf staat nergens een telefoonnummer vermeld, maar wel de mogelijkheid om de externe verkoper te contacten. Dit gedaan hebbende, zat het mij toch niet helemaal lekker. Op onderzoek uit gegaan en gegoogled voor een telefoonnummer. Ik kwam op deze site uit, en heb het 0800 nummer gebeld. Er werd vrijwel direct opgenomen, en ik ben heel netjes en professioneel te woord gestaan. Er worden de nodige checks uitgevoerd om te checken of ze de juiste persoon aan de lijn hebben. Er is nogmaals melding gemaakt van het probleem, en over twee dagen wordt ik weer gebeld door dezelfde medewerker voor de 'afloop'. Als de externe verkoper niet meewerkt of terugkoppeling geeft, krijg ik mijn geld sowieso terug.
Voor het bestellen / betalen gaat het vlot ! De dienst na service laat te wensen over . Ik deed een bestelling , stuurde deze terug met bewijs van de post . Ik kreeg mijn geld niet terug . Pas dus op ! Een verwittigd mens is er twee waard
Op 2 december een bestelling geplaatst en betaald en dezelfde dag is de bestelling geannuleerd wegens niet meer leverbaar. Vervolgens kreeg ik een e-mail met volgende mededeling:
Geannuleerde bestelling
Bestelnummer 405-2026680-7720303
Hallo Hilde,
We willen je hierbij informeren dat je bestelling is geannuleerd door JinXinDaGongChengKanChaDeDianPu. Onze excuses voor het ongemak. Je zult binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling ontvangen.
We zijn nu 14 dagen verder en nog altijd geen terugbetaling gekregen, bovendien is de klantendienst niet bereikbaar! Zeer teleurgesteld!
Het lijkt wel een doolhof die klantenservice en als je geen lid ben kan je haast niet terecht!
een vriendelijke en persoonlijke hulp bij een niet bezorgd artikel.
Mijn vrouw heb een bestelling geplaatst voor onze pup een pluche hond met kloppende hart 3voor de prijs van 1 . Bestelling zou geleverd zjn vogens de mal Echter hebben wij noot iets ontvangen . Zeker keer de verkoper een bericht gestuurd Nog steeds nest gehoord. Telefonisch is Amazone niet bereikbaar. We voelen ons bedonderd .
Slecht !!!!!!!!!!!1Nummer is niet in gebruik . Dus contact is er dan ook niet.
Satara, heeft mij uitstekend goed geholpen, hartelijk dank daar voor. De andere twee jongens hebben mij ook goed geholpen.
Slecht dat dit nummer alleen hier te vinden is. De service is ook nog eens heel amateuristisch.
Beste Amazon,
Grote jongens maar niet echt klantvriendelijk, moeilijk te bereiken via de telefoon. Heb jullie telefoonnummer gevonden via deze website, onmogelijk om jullie tel nummer te vinden via Amazon.nl. Jammer! Zegt veel!
Beoordeel Amazon.nl Klantenservice