Amazon.nl Klantenservice

Rapportcijfer Amazon klantenservice: 2.9 » Lees beoordelingen (34)

Bellen met Amazon

Waarom bellen met Amazon.nl Klantenservice?

  • Voor alle vragen over aanbiedingen van Amazon.
  • Je hebt een vraag over een bestseller van Amazon.
  • Voor vragen over een cadeaubon.
  • Je hebt een vraag over het online bestellen bij Amazon.
  • Je wil weten hoe je een artikel kan ruilen of retourneren.

Openingstijden telefonische klantenservice Amazon

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

Heb jij onlangs contact gehad met Amazon? Laat ons je ervaringen met Amazon weten!
Beoordeel Amazon.

Controleer op storingen bij Amazon.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Amazon.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Bestellen.
  • Inloggen.
  • Website.
  • Bestellingen plaatsen.
  • Uitchecken.
  • App.
  • Bestelling status.
  • Mobiele App.
  • Afrekenen.
  • Productpagina.
  • Zoeken.
  • Startpagina.
  • Winkelwagen.
Controleer of er een storing is bij Amazon

KvK gegevens Amazon

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 69988978
  • Vestigingsnummer (KvK): 000038299550
  • Statutaire naam: Amazon NL International Holdings BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Amazon?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Amazon? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Amazon.

Het is mogelijk om Amazon een brief te sturen. In deze digitale wereld beantwoorden zij jouw schriftelijke vraag of klacht altijd serieus en correct. Vergeet niet om in de brief aan Amazon jouw persoonsgegevens te vermelden.

Hun postadres is:

  • Amazon
  • Mr.Treublaan 7
  • 1097 DP Amsterdam
  • t.a.v. Klantenservice

Veelgestelde vragen Amazon.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Amazon:

  • Hoe kan ik een artikel bestellen?
  • Welke betaalwijzen zijn er?
  • Zijn de prijzen die worden vermeld inclusief of exclusief BTW?
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  • Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
  • Hoe weet ik of mijn bestelling verwerkt is?
  • Is het mogelijk om bestellingen op een ander adres te laten afleveren?
  • Hoe kan ik controleren of een artikel in mijn maat nog op voorraad is?
  • Is het mogelijk dat een artikel, nadat ik mijn bestelling heb geplaatst, toch uitverkocht blijkt te zijn
  • Is het mogelijk om meer artikelen toe te voegen als ik al betaald heb?
  • Zijn de collecties in de winkels en op de website identiek?
  • Heb ik garantie op de artikelen die ik heb besteld?
Ga naar de veelgestelde vragen van Amazon

Neem contact op met Amazon via Facebook.

Op haar Facebookpagina deelt Amazon nieuwe producten, sales acties en andere nuttige informatie die voor jou van belang kunnen zijn. Je kan via deze pagina ook contact opnemen met een medewerker van hun klantenservice en direct shoppen. Volg hun pagina, @amazon.nederland  · Detailhandelbedrijf en mis geen enkele aanbieding meer.

Klik hier voor contact met Amazon via Facebook.

Neem contact op met Amazon via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van Amazon.nl

Klik hier voor contact met Amazon via Pinterest.

Neem contact op met Amazon via Twitter.

Via Twitter blijf je altijd up-to-date over de nieuwste artikelen van Amazon. Plus over aanbiedingen en acties. Twitter is meestal de snelste nieuwsbron. Amazon Nederland volgen op Twitter doe je hier; @AmazonNL3.

Klik hier voor contact met Amazon via Twitter.

Veelgestelde vragen Amazon.

Heb je algemene vraag? Raadpleeg dan de veelgestelde vragen pagina van Amazon Nederland. Je kunt informatie vinden over o.a de volgende onderwerpen:

  • Bestellingen.
  • Retourzendingen en terugbetalingen.
  • Apparaat ondersteuning.
  • Amazon Prime.
  • Betaalopties.
  • Je account bij Amazon.
  • Cadeaubonnen.
Ga naar de veelgestelde vragen van Amazon

Vergrootglas

Amazon hoofdkantoor Nederland (adres)

Mr.Treublaan 7 Amsterdam 1097 DP Nederland
Rapportcijfer Amazon Klantenservice: 2.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 34 beoordelingen.

Beoordeel Amazon.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Amazon.nl Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Amazon.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Larry van der Veer op 5-11-2023
  • Rapportcijfer: 3

Amazone stelt teleur. Je kunt ze niet emailen maar vragen direct bij alles om jouw emailadres. Wat ik zo jammer vind is dat ze via DHL blijven verzenden. Een troosteloze club bezorgers, bellen niet aan, lopen gelijk weg, leggen voor de deur, sturen gelijk terug. En niemand waar je je klacht neer kunt leggen en nog sterker, niemand die er iets mee doet mocht het wel lukken. Amazone niet en zeker DHL niet.
  • Beoordeeld door Larry van der Veer op 5-11-2023
  • Rapportcijfer: 3

Amazone stelt teleur. Je kunt ze niet emailen maar vragen direct bij alles om jouw emailadres. Wat ik zo jammer vind is dat ze via DHL blijven verzenden. Een troosteloze club bezorgers, bellen niet aan, lopen gelijk weg, leggen voor de deur, sturen gelijk terug. En niemand waar je je klacht neer kunt leggen en nog sterker, niemand die er iets mee doet mocht het wel lukken. Amazone niet en zeker DHL niet.
  • Beoordeeld door Yvonne van den Broek op 4-07-2023
  • Rapportcijfer: 10

Het meisje heeft gelijk gekeken of er een oplossing was maar de leppeltjes waren erniet misschien later
GR YVONNE
  • Beoordeeld door Boom op 19-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wegens nieuw telefoonnummer kan ik de 2staos verificatie niet doen om in te loggen bij Prime video . Klantenservice niet bereikbaar, althans, de betreffende afdeling niet, telefoniste zet een mail uit en er wordt dan binnen 72 uur contact opgenomen...dus dit is een werkelijk waardeloos systeem. Aangezien ik morgen afreis.naar het buitenland, zal dat contact niet meer lukken en kan ik dus geen gebruik meer van mijn abbonement maken , belkosten vanuit het buitenland zijn te hoog om nogmaals te bellen....waarom zo ingewikkeld Amazon????
  • Beoordeeld door Ivonne op 13-06-2023
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb telefoonvrees. Ik wil contact opnemen met de klantenservice van Amazon.Nl. Ik kan dit emailadres nergens vinden. Heel beroerd.
  • Beoordeeld door Annie van der Schoor op 11-06-2023
  • Rapportcijfer: 10

Ik had een probleem met inloggen bij primevideo, mede door een eigen fout. We werden vriendelijk en vakkundig geholpen door een medewerkster. Binnen 10 minuten was het geregeld en kan ik weer genieten van al het moois wat prime te bieden heeft. P.S. er werd al binnen 2 minuten opgenomen, wat tegenwoordig een soort van unicum is ;-)
  • Beoordeeld door ian macrostie op 16-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

First : I have been using Amazon since 2001. I lived in the US. the difference between Amazon.nl en amazon USA is ginormous. If amazon usa was as amazon nl there would be no amazon usa. They have the absolute worse customer service on this earth. The problems are enormous. Also they do not have a emailaddress; also no supervisors or managers. CS loves to harass you and escalate a problem instead of de-escalate etc. I hope the go belly up here. The sooner the better.
  • Beoordeeld door wout meijer op 12-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik gebruik A al vanaf 2001 of zo. Ik woonde 35 jaar in California; Klantenservice is perfect. Vandaar dat ze ook de beste en grootste zijn daar. Het emailadres van de Directeur ( Bezos en opvolger) zijn openbaar. Je krijgt zelfs antwoord. Het is geen gezeur klantenservice. Ze doen niet pietluttig over terugbetalen en compensatie. Hier in NL zijn het krenten. Zelfs beloofde credits van 5 euro krijg je niet. Net 45 minuten aan de telefoon om item van 3 euro. 1ste persoon hing zelfs op. Ongelooflijk. In de US was hij al op straat. Dus ik denk na een gelukkig huwelijk van 20+ jaar het is tijd voor een echtscheiding. Heel jammer; Nu wordt het dus BOL.com of/en wehkamp. Aju. Ik hoop dat jullie naar de bliksem gaan; beter verdienen jullie niet.
  • Beoordeeld door Debremaeker m op 4-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

bestelling gedaan maar niet gekregen 1
  • Beoordeeld door Daisy Vermeire op 27-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijk telefoonnummer bestaat niet, email kan niet bedrog!
  • Beoordeeld door Walravens daisy op 9-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zijn NOOIT bereikbaar.
Bestelling gedaan en ontvangen maar ook een mandaat gekregen op mijn rekening.
Gelieve deze mandaat re annuleren.
Bedankt
  • Beoordeeld door Winters op 24-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb Heimlandtex hoeslakens besteld meteen betaald. De kleur was niet correct. Retour" moest 12 euro verzendkosten betalen. Eerst Amazon gebeld: Mila zei screenshot maken retourbewijs en we storten terug. MURET zei hetzelfde. Vier keer gebeld klantenservice: screenshot en geld teug. Vandaag na weken geld terug verkoper minus btw en GEEN GELD TERUG VERZENDKOSTEN! SCHANDALIG IK WIST NIET NERGENS GELEZEN UIT BUITENLAND KWAM. DIT MOET METEEN VERMELD WORDEN. IK EIS MIJN VERZENDKOSTEN TERUG, KLANTENSERVICE VIER KEER BELOOFD DIT IS PUUR BEDROG
  • Beoordeeld door robbert vink op 12-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

na drie weken geprobeerd te hebben om mijn account te deblokkeren is het nog steeds niet gelukt de klanten service zegt dat je binnen 24 uur bericht krijgt maar geen enkele mail is tot nog toe bij mij binnen gekomen de klanten service zegt de ene keer binnen 24 uur de andere keer 5 dagen en nog een zei 96 uur eigenlijk kunnen ze je niet helpen want contact met de account managers is niet mogelijk van daar de dikke 1 voor de niet geleverde service plus dat ik l mijn boeken en luisterboeken niet meer kan lezen en luisteren maar dat vinden ze bij Amazon niet erg belangrijk en ik kan geen andere account aanmaken want je moet je telefoon nummer invoeren en dan word direct je originele account verwijdert ben je alles kwijt geld ook weg
  • Beoordeeld door Lia den Ridder op 7-02-2023
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben absoluut niet tevreden met de klantenservice van dhl omdat mijn woorden in twijfel worden getrokken en ze weigeren om mijn pakket hier te bezorven dat ten onrechte naar het servicepunt is gegaan.
Bezorger is NIETaan de deur geweest
  • Beoordeeld door Evelyn op 31-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

2 keer een beschadiging artikel ontvangen, deze kwamen beide beschadigd uit de verpakking.
Nu krijg ik een mail dat ik teveel retour stuur en ze mijn profiel bij Amazon willen sluiten. Dat laatste is niet meer nodig, voor mij geen Amazon weer
  • Beoordeeld door JC Wijj op 30-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Aanvankelijk was het geen onvriendelijk gesprek ofschoon de medewerker zich niet met zijn naam het telefoon beantwoordde. Het was inmiddels de 5ekeer dat ik klantenservice belde vanwege de vergrendeling van mijn account.
Hetgeen nog niet gelukt is, wel werd ik alle keren netjes te woord gestaan tot de laatste keer. De medewerker was naar mijn gevoel heel beledigd doordat ik hem onderbrak door hallo te zeggen om zijn aandacht te vragen. Hij schoot op een onplezierige wijze in de verdediging en bleef in het herhalen van eerder gemelde zaken zonder echt te luisteren. Ik hoop dat het gesprek zoals wordt gemeld is opgenomen en nog eens kan worden beluisterd zodat de betreffende medewerker in leermoment kan hebben en andere klanten beter gehoord kunnen worden.
  • Beoordeeld door TCT van Rutte op 18-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Hoe komt het dat ik op diverse herhaalde e-mails naar de klantenservice van Amazon mbt het nog steeds niet ontvangen retourbedrag geen antwoord ontvang?
Dit is de reden van mijn zeer slechte beoordeling!
  • Beoordeeld door Ruud op 17-01-2023
  • Rapportcijfer: 4

Veel contact gehad
Maar laten niks van hun weten
  • Beoordeeld door Dhr M de Ruijter op 4-12-2022
  • Rapportcijfer: 8

Ben netjes te woord gestaan ,met oplossing gekomen, met vriendelijke Meneer
  • Beoordeeld door Van Paesschen op 14-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Reeds verschillende keren geprobeerd en altijd dichtgereden .
Op nummers 0800224059
09 066 88 68 86
  • Beoordeeld door Sven Dupaix op 6-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het telefoonnummer werkt niet (net als Amazon NL zelf)
  • Beoordeeld door G de vries harms op 10-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Heb vandaag bij u gevraagd waar mijn 2e helft van mijn dedigree blijft heb het 3 augustus besteld u beweert dat het 4 april is bezorgt?????? Neem aan 4 augustus maar nee ik heb niks ontvangen ja op 8 augustus 3 pakken en de andere 3 pakken NOG NIET heb wel voor alles betaald dus wil ik het wel hebben zoek u het maar met DHL uit hoe het zit
  • Beoordeeld door Nabiya Altin op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb 26 maart een deel van mijn bestelling gekregen. Er staan nergens contactgegevens om meer info te krijgen over de rest van mijn bestelling. Wie kan mij helpen???
  • Beoordeeld door Henk Staps op 1-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb geen account bij Amazon en toch krijg ik een aanmaning voor een betaling van wat??? ik zou het niet weten daar ik niets bij Amazon besteld heb.
Het ruikt (niet alleen ruikt maar is het ook) op fraude en oplichting.
Ik zal ook nooit of te nimmer iets bij of via Amazon bestellen/kopen.
  • Beoordeeld door Sigrid van der Haring op 22-02-2022
  • Rapportcijfer: 8

De status van mijn pakketje stond op bezorgd, echter had ik niets ontvangen. Op de site van Amazon zelf staat nergens een telefoonnummer vermeld, maar wel de mogelijkheid om de externe verkoper te contacten. Dit gedaan hebbende, zat het mij toch niet helemaal lekker. Op onderzoek uit gegaan en gegoogled voor een telefoonnummer. Ik kwam op deze site uit, en heb het 0800 nummer gebeld. Er werd vrijwel direct opgenomen, en ik ben heel netjes en professioneel te woord gestaan. Er worden de nodige checks uitgevoerd om te checken of ze de juiste persoon aan de lijn hebben. Er is nogmaals melding gemaakt van het probleem, en over twee dagen wordt ik weer gebeld door dezelfde medewerker voor de 'afloop'. Als de externe verkoper niet meewerkt of terugkoppeling geeft, krijg ik mijn geld sowieso terug.
  • Beoordeeld door Natalie op 7-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Voor het bestellen / betalen gaat het vlot ! De dienst na service laat te wensen over . Ik deed een bestelling , stuurde deze terug met bewijs van de post . Ik kreeg mijn geld niet terug . Pas dus op ! Een verwittigd mens is er twee waard
  • Beoordeeld door Hilde Van Remoortere op 15-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op 2 december een bestelling geplaatst en betaald en dezelfde dag is de bestelling geannuleerd wegens niet meer leverbaar. Vervolgens kreeg ik een e-mail met volgende mededeling:
Geannuleerde bestelling
Bestelnummer 405-2026680-7720303
Hallo Hilde,
We willen je hierbij informeren dat je bestelling is geannuleerd door JinXinDaGongChengKanChaDeDianPu. Onze excuses voor het ongemak. Je zult binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling ontvangen.
We zijn nu 14 dagen verder en nog altijd geen terugbetaling gekregen, bovendien is de klantendienst niet bereikbaar! Zeer teleurgesteld!
  • Beoordeeld door AM v. Kerkhof op 13-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het lijkt wel een doolhof die klantenservice en als je geen lid ben kan je haast niet terecht!
  • Beoordeeld door jan lindeman op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 10

een vriendelijke en persoonlijke hulp bij een niet bezorgd artikel.
  • Beoordeeld door D Smedes op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Mijn vrouw heb een bestelling geplaatst voor onze pup een pluche hond met kloppende hart 3voor de prijs van 1 . Bestelling zou geleverd zjn vogens de mal Echter hebben wij noot iets ontvangen . Zeker keer de verkoper een bericht gestuurd Nog steeds nest gehoord. Telefonisch is Amazone niet bereikbaar. We voelen ons bedonderd .
  • Beoordeeld door W Smedes op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht !!!!!!!!!!!1Nummer is niet in gebruik . Dus contact is er dan ook niet.
  • Beoordeeld door Hr. Voeten op 29-09-2021
  • Rapportcijfer: 10

Satara, heeft mij uitstekend goed geholpen, hartelijk dank daar voor. De andere twee jongens hebben mij ook goed geholpen.
  • Beoordeeld door Sin op 6-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht dat dit nummer alleen hier te vinden is. De service is ook nog eens heel amateuristisch.
  • Beoordeeld door Marty Mc Fly op 3-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Beste Amazon,
Grote jongens maar niet echt klantvriendelijk, moeilijk te bereiken via de telefoon. Heb jullie telefoonnummer gevonden via deze website, onmogelijk om jullie tel nummer te vinden via Amazon.nl. Jammer! Zegt veel!
Bel Amazon
0800 022 4059