We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Amazon? Laat ons je ervaringen met Amazon weten!
Beoordeel Amazon.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Amazon.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Amazon? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Het is mogelijk om Amazon een brief te sturen. In deze digitale wereld beantwoorden zij jouw schriftelijke vraag of klacht altijd serieus en correct. Vergeet niet om in de brief aan Amazon jouw persoonsgegevens te vermelden.
Hun postadres is:
Bekijk de veelgestelde vragen aan Amazon:
Op haar Facebookpagina deelt Amazon nieuwe producten, sales acties en andere nuttige informatie die voor jou van belang kunnen zijn. Je kan via deze pagina ook contact opnemen met een medewerker van hun klantenservice en direct shoppen. Volg hun pagina, @amazon.nederland · Detailhandelbedrijf en mis geen enkele aanbieding meer.
Klik hier voor contact met Amazon via Facebook.Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van Amazon.nl
Via Twitter blijf je altijd up-to-date over de nieuwste artikelen van Amazon. Plus over aanbiedingen en acties. Twitter is meestal de snelste nieuwsbron. Amazon Nederland volgen op Twitter doe je hier; @AmazonNL3.
Klik hier voor contact met Amazon via Twitter.Heb je algemene vraag? Raadpleeg dan de veelgestelde vragen pagina van Amazon Nederland. Je kunt informatie vinden over o.a de volgende onderwerpen:
Rapportcijfer is gebaseerd op 34 beoordelingen.
Amazone stelt teleur. Je kunt ze niet emailen maar vragen direct bij alles om jouw emailadres. Wat ik zo jammer vind is dat ze via DHL blijven verzenden. Een troosteloze club bezorgers, bellen niet aan, lopen gelijk weg, leggen voor de deur, sturen gelijk terug. En niemand waar je je klacht neer kunt leggen en nog sterker, niemand die er iets mee doet mocht het wel lukken. Amazone niet en zeker DHL niet.
Amazone stelt teleur. Je kunt ze niet emailen maar vragen direct bij alles om jouw emailadres. Wat ik zo jammer vind is dat ze via DHL blijven verzenden. Een troosteloze club bezorgers, bellen niet aan, lopen gelijk weg, leggen voor de deur, sturen gelijk terug. En niemand waar je je klacht neer kunt leggen en nog sterker, niemand die er iets mee doet mocht het wel lukken. Amazone niet en zeker DHL niet.
Het meisje heeft gelijk gekeken of er een oplossing was maar de leppeltjes waren erniet misschien later
GR YVONNE
Wegens nieuw telefoonnummer kan ik de 2staos verificatie niet doen om in te loggen bij Prime video . Klantenservice niet bereikbaar, althans, de betreffende afdeling niet, telefoniste zet een mail uit en er wordt dan binnen 72 uur contact opgenomen...dus dit is een werkelijk waardeloos systeem. Aangezien ik morgen afreis.naar het buitenland, zal dat contact niet meer lukken en kan ik dus geen gebruik meer van mijn abbonement maken , belkosten vanuit het buitenland zijn te hoog om nogmaals te bellen....waarom zo ingewikkeld Amazon????
Ik heb telefoonvrees. Ik wil contact opnemen met de klantenservice van Amazon.Nl. Ik kan dit emailadres nergens vinden. Heel beroerd.
Ik had een probleem met inloggen bij primevideo, mede door een eigen fout. We werden vriendelijk en vakkundig geholpen door een medewerkster. Binnen 10 minuten was het geregeld en kan ik weer genieten van al het moois wat prime te bieden heeft. P.S. er werd al binnen 2 minuten opgenomen, wat tegenwoordig een soort van unicum is ;-)
First : I have been using Amazon since 2001. I lived in the US. the difference between Amazon.nl en amazon USA is ginormous. If amazon usa was as amazon nl there would be no amazon usa. They have the absolute worse customer service on this earth. The problems are enormous. Also they do not have a emailaddress; also no supervisors or managers. CS loves to harass you and escalate a problem instead of de-escalate etc. I hope the go belly up here. The sooner the better.
Ik gebruik A al vanaf 2001 of zo. Ik woonde 35 jaar in California; Klantenservice is perfect. Vandaar dat ze ook de beste en grootste zijn daar. Het emailadres van de Directeur ( Bezos en opvolger) zijn openbaar. Je krijgt zelfs antwoord. Het is geen gezeur klantenservice. Ze doen niet pietluttig over terugbetalen en compensatie. Hier in NL zijn het krenten. Zelfs beloofde credits van 5 euro krijg je niet. Net 45 minuten aan de telefoon om item van 3 euro. 1ste persoon hing zelfs op. Ongelooflijk. In de US was hij al op straat. Dus ik denk na een gelukkig huwelijk van 20+ jaar het is tijd voor een echtscheiding. Heel jammer; Nu wordt het dus BOL.com of/en wehkamp. Aju. Ik hoop dat jullie naar de bliksem gaan; beter verdienen jullie niet.
bestelling gedaan maar niet gekregen 1
Vreselijk telefoonnummer bestaat niet, email kan niet bedrog!
Zijn NOOIT bereikbaar.
Bestelling gedaan en ontvangen maar ook een mandaat gekregen op mijn rekening.
Gelieve deze mandaat re annuleren.
Bedankt
Ik heb Heimlandtex hoeslakens besteld meteen betaald. De kleur was niet correct. Retour" moest 12 euro verzendkosten betalen. Eerst Amazon gebeld: Mila zei screenshot maken retourbewijs en we storten terug. MURET zei hetzelfde. Vier keer gebeld klantenservice: screenshot en geld teug. Vandaag na weken geld terug verkoper minus btw en GEEN GELD TERUG VERZENDKOSTEN! SCHANDALIG IK WIST NIET NERGENS GELEZEN UIT BUITENLAND KWAM. DIT MOET METEEN VERMELD WORDEN. IK EIS MIJN VERZENDKOSTEN TERUG, KLANTENSERVICE VIER KEER BELOOFD DIT IS PUUR BEDROG
na drie weken geprobeerd te hebben om mijn account te deblokkeren is het nog steeds niet gelukt de klanten service zegt dat je binnen 24 uur bericht krijgt maar geen enkele mail is tot nog toe bij mij binnen gekomen de klanten service zegt de ene keer binnen 24 uur de andere keer 5 dagen en nog een zei 96 uur eigenlijk kunnen ze je niet helpen want contact met de account managers is niet mogelijk van daar de dikke 1 voor de niet geleverde service plus dat ik l mijn boeken en luisterboeken niet meer kan lezen en luisteren maar dat vinden ze bij Amazon niet erg belangrijk en ik kan geen andere account aanmaken want je moet je telefoon nummer invoeren en dan word direct je originele account verwijdert ben je alles kwijt geld ook weg
Ik ben absoluut niet tevreden met de klantenservice van dhl omdat mijn woorden in twijfel worden getrokken en ze weigeren om mijn pakket hier te bezorven dat ten onrechte naar het servicepunt is gegaan.
Bezorger is NIETaan de deur geweest
2 keer een beschadiging artikel ontvangen, deze kwamen beide beschadigd uit de verpakking.
Nu krijg ik een mail dat ik teveel retour stuur en ze mijn profiel bij Amazon willen sluiten. Dat laatste is niet meer nodig, voor mij geen Amazon weer
Aanvankelijk was het geen onvriendelijk gesprek ofschoon de medewerker zich niet met zijn naam het telefoon beantwoordde. Het was inmiddels de 5ekeer dat ik klantenservice belde vanwege de vergrendeling van mijn account.
Hetgeen nog niet gelukt is, wel werd ik alle keren netjes te woord gestaan tot de laatste keer. De medewerker was naar mijn gevoel heel beledigd doordat ik hem onderbrak door hallo te zeggen om zijn aandacht te vragen. Hij schoot op een onplezierige wijze in de verdediging en bleef in het herhalen van eerder gemelde zaken zonder echt te luisteren. Ik hoop dat het gesprek zoals wordt gemeld is opgenomen en nog eens kan worden beluisterd zodat de betreffende medewerker in leermoment kan hebben en andere klanten beter gehoord kunnen worden.
Hoe komt het dat ik op diverse herhaalde e-mails naar de klantenservice van Amazon mbt het nog steeds niet ontvangen retourbedrag geen antwoord ontvang?
Dit is de reden van mijn zeer slechte beoordeling!
Veel contact gehad
Maar laten niks van hun weten
Ben netjes te woord gestaan ,met oplossing gekomen, met vriendelijke Meneer
Reeds verschillende keren geprobeerd en altijd dichtgereden .
Op nummers 0800224059
09 066 88 68 86
Het telefoonnummer werkt niet (net als Amazon NL zelf)
Heb vandaag bij u gevraagd waar mijn 2e helft van mijn dedigree blijft heb het 3 augustus besteld u beweert dat het 4 april is bezorgt?????? Neem aan 4 augustus maar nee ik heb niks ontvangen ja op 8 augustus 3 pakken en de andere 3 pakken NOG NIET heb wel voor alles betaald dus wil ik het wel hebben zoek u het maar met DHL uit hoe het zit
Ik heb 26 maart een deel van mijn bestelling gekregen. Er staan nergens contactgegevens om meer info te krijgen over de rest van mijn bestelling. Wie kan mij helpen???
Ik heb geen account bij Amazon en toch krijg ik een aanmaning voor een betaling van wat??? ik zou het niet weten daar ik niets bij Amazon besteld heb.
Het ruikt (niet alleen ruikt maar is het ook) op fraude en oplichting.
Ik zal ook nooit of te nimmer iets bij of via Amazon bestellen/kopen.
De status van mijn pakketje stond op bezorgd, echter had ik niets ontvangen. Op de site van Amazon zelf staat nergens een telefoonnummer vermeld, maar wel de mogelijkheid om de externe verkoper te contacten. Dit gedaan hebbende, zat het mij toch niet helemaal lekker. Op onderzoek uit gegaan en gegoogled voor een telefoonnummer. Ik kwam op deze site uit, en heb het 0800 nummer gebeld. Er werd vrijwel direct opgenomen, en ik ben heel netjes en professioneel te woord gestaan. Er worden de nodige checks uitgevoerd om te checken of ze de juiste persoon aan de lijn hebben. Er is nogmaals melding gemaakt van het probleem, en over twee dagen wordt ik weer gebeld door dezelfde medewerker voor de 'afloop'. Als de externe verkoper niet meewerkt of terugkoppeling geeft, krijg ik mijn geld sowieso terug.
Voor het bestellen / betalen gaat het vlot ! De dienst na service laat te wensen over . Ik deed een bestelling , stuurde deze terug met bewijs van de post . Ik kreeg mijn geld niet terug . Pas dus op ! Een verwittigd mens is er twee waard
Op 2 december een bestelling geplaatst en betaald en dezelfde dag is de bestelling geannuleerd wegens niet meer leverbaar. Vervolgens kreeg ik een e-mail met volgende mededeling:
Geannuleerde bestelling
Bestelnummer 405-2026680-7720303
Hallo Hilde,
We willen je hierbij informeren dat je bestelling is geannuleerd door JinXinDaGongChengKanChaDeDianPu. Onze excuses voor het ongemak. Je zult binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling ontvangen.
We zijn nu 14 dagen verder en nog altijd geen terugbetaling gekregen, bovendien is de klantendienst niet bereikbaar! Zeer teleurgesteld!
Het lijkt wel een doolhof die klantenservice en als je geen lid ben kan je haast niet terecht!
een vriendelijke en persoonlijke hulp bij een niet bezorgd artikel.
Mijn vrouw heb een bestelling geplaatst voor onze pup een pluche hond met kloppende hart 3voor de prijs van 1 . Bestelling zou geleverd zjn vogens de mal Echter hebben wij noot iets ontvangen . Zeker keer de verkoper een bericht gestuurd Nog steeds nest gehoord. Telefonisch is Amazone niet bereikbaar. We voelen ons bedonderd .
Slecht !!!!!!!!!!!1Nummer is niet in gebruik . Dus contact is er dan ook niet.
Satara, heeft mij uitstekend goed geholpen, hartelijk dank daar voor. De andere twee jongens hebben mij ook goed geholpen.
Slecht dat dit nummer alleen hier te vinden is. De service is ook nog eens heel amateuristisch.
Beste Amazon,
Grote jongens maar niet echt klantvriendelijk, moeilijk te bereiken via de telefoon. Heb jullie telefoonnummer gevonden via deze website, onmogelijk om jullie tel nummer te vinden via Amazon.nl. Jammer! Zegt veel!
Beoordeel Amazon.nl Klantenservice