We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met HORNBACH? Laat ons je ervaringen met HORNBACH weten!
Beoordeel HORNBACH.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met HORNBACH? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een algemene vraag aan HORNBACH buiten kantooruren. Je de klantenservice een mail sturen naar het volgende adres: info_nl@hornbach.com. Een medewerker zal zo snel mogelijk een reactie sturen.
Klik hier om een e-mail te sturen naar HORNBACHNeem contact op me HORNBACH via hun contactformulier. Het is heel eenvoudig. Vul je gegevens in en klik op de oranje button 'Versturen'. Een medewerker van HORNBACH neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Ga naar het contactformulier op de website van HORNBACHSchrijf je liever een brief naar de klantenservice van HORNBACH? Hieronder tref je de postgegevens:
Begin een chat met de klantenservice van Hornbach via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Hornbach kunnen je bericht lezen.
Klik hier voor contact met HORNBACH via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan Hornbach:
Zelf nog even kijken? Bekijk alle onderwerpen van Hornbach op een rij:
Voor een algemene vraag aan Hornbach, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Heb je een product online besteld en heb je een vraag over je bestelling? De klantenservice van de onlineshop van HORNBACH is ook bereikbaar via het volgende e-mailadres: onlineshop@hornbach.nl. Je kan hen bereiken op werkdagen van 07:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur. Op zondag zijn zij gesloten.
Klik hier als je een mail wil sturen over een online bestelling bij HORNBACH..Wil je altijd op hoogte worden gehouden van de beste aanbiedingen, scherpste acties en de nieuwste collectie? Schrijf je in voor de HORNBACH nieuwsbrief. Vul je e-mailadres in, kies een filiaal en klik op de oranje button 'Versturen'. Ontdek alle aanbiedingen van HORNBACH.
Meld je aan voor de HORNBACH nieuwsbrief.Volg HORNBACH op Twitter, @HORNBACH_NL. Zie de nieuwste collectie, doe inspiratie op voor je huis en bekijk de beste bouwtips. Lees en deel de tweets.
Klik hier voor contact met HORNBACH via Twitter.Volg HORNBACH op Facebook. Voor de nieuwste woontrends, de scherpste acties, bouwideeën en inspiratie. Maak van je huis en tuin je eigen paradijs. Ook kan je tijdens kantoortijden via Facebook de klantenservice van HORNBACH, @HORNBACH_NL bereiken.
Klik hier voor contact met HORNBACH via Facebook.Wil je een HORNBACH vestiging vinden? Doe dit met de winkelzoeker. Toets de gewenste postcode of plaats in.
Klik hier om de dichstbijzijnde HORNBACH vestiging te vinden.Met je persoonlijke pagina bij HORNBACH, kan je gebruik maken van het gemak om je bestellingen te volgen en te beheren. Gebruik dit formulier om een account aan te maken, het is wijst zich vanzelf.
Klik hier om een account aan te maken bij HORNBACH.Rapportcijfer is gebaseerd op 9 beoordelingen.
Ik had een klacht over een artikel.dat stuk was bij ontvangst. De volgende dag werd ik al gebeld en kreeg een nieuw artikel toegestuurd. Geweldige service!
Dank hiervoor.
Klacht ingediend bij Hornbach Groningen
Na het aanbrengen van een product Bostic 273 bruine vlekken op ons dak , Geen gezicht .
Hornbach reageert met eerst verkeerd aangebracht , niet geschikt voor uw dak , dit had u moeten weten , uw dak is verkeerd , ect etc . Alles om er maar onderuit te komen
Op mijn uitleg dat de gebruiksaanwijzing niet klopt en als ik vraag waar e. e. a . staat geschreven blijft men zeggen op de gebruiksaanwijzing , dan zeggen ze , u had advies moeten vragen aan het personeel , heb ik notabene gedaan , ik heb zelf de fabrikant in Duitsland gebeld en gevraagd of dit voor mijn dak geschikt was , hierop werd gezegd ja zeker .
Als ik later de fabrikant bel met de schademelding zegt men tja dit is een milieuvriendelijk product en u heeft zeker het niet goed aangebracht. Kul verhaal
Als ik een oplossing aanbiedt om mij een product te leveren zodat ik het kan herstellen zegt Hornbach , Helaas wij hebben geen product die dit kan , dus kunt u 26 euro terug krijgen , maar daar herstel ik dit probleem niet mee .
Als ik aandraag dat er wel een goede bitumen product is die verschijnsel niet kent en geen vlekken achterlaat zegt Hornbach : Helaas dit product hebben wij niet dus helaas stikt maar met je klacht .
Fijn om te lezen dat als het er echt op komt je zelf je niet bij Hornbach moet zijn om het op te lossen .
We zijn dus in een impasse Hornbach beweegt niet naar de klant om het probleem voor een luttele bedrag van 200 euro op te lossen , dit zijn de kosten van een goede bitumen product maar zegt 26 euro en anders bekijk je het maar .
Van harte Hornbach weer een klant verloren , en ik zal dit aan een ieder vertellen die het maar horen wil
Onder getekend een benadeelde klant
False informatie, en lezen de vragen niet, blijven schermen met hun voorwaarden die in Nederland niet mogen
Een bestelling geplaatst om op 5-1 af te halen om 17:00 vestiging Best. de desbetreffende dag een telefoontje van magazijn medewerker dat ze het product niet gevonden kregen, of we deze eventueel donderdag 6-1 konden ophalen. Geen probleem. Donderdag 6-1 weer een telefoontje van de magazijn medewerker dat het product nog steeds niet gevonden was, maar maandag 10-1 zou het klaar liggen en anders zouden ze weer bellen.
Maandag zelf gebeld , de persoon die de telefoon aannam was vriendelijk en hulpvaardig, maar bevestigde dat ze nog steeds niet gevonden hadden en dat de gegevens op de site betrekking tot de voorraad niet klopte met die werkelijkheid.
Zaterdag 15-1 krijg een mailtje dat de spullen klaar liggen en als ze via de website besteld zijn alleen afgehaald kunnen worden op de aangegeven dag en tijdstip "woensdag 5-1" . Direct gebeld wat de mogelijkheden waren. De persoon in kwestie die ik er nu aan kreeg was in ieder geval niet hulpvaardig. Gaf aan dat het artikel gewoon in de winkel lag. dat er maar 1 keer gebeld was en dat ik gewoon overdag kon komen omdat ze nu weer open waren tot 17:00. Gaf aan dat dat voor mij niet haalbaar was, dat ik pas vanaf 17:00 door de week daar kon zijn. De enigste reactie was dat voor het ophalen na 17:00 alleen vanwege de lock down waren. Blijkbaar was volgens haar mijn probleem, maar dat ze dan het geld kon terug storten en dat dit 10 dagen zou duren voor ik het op de rekening zou hebben.
De slechte service en communicatie die ik ooit mijn leven heb mij gemaak. Onbeleefd en vooral zeer onvriendelijk medewerkers. Ik heb 5 verschillende medewerkers aan de telefoon gehad en alle 5 vertellen ze andere verhaal????????
Mijn bestelling sneller in huis dan de opgegeven levertijd. Mede door de duidelijke en vriendelijke hulp van de klantenservice wist ik vrij snel waar mijn bestelling was terechtgekomen. Soms helpt goed lezen van de gestuurde bevestigingen.
chapeaux Hornbach !
Wat een slechte service, ik zit al 2 weken te wachten op 4 steigerhouten planken.
Ze verleggen het probleem naar de transporteur terwijl als je die belt nergens van afweet.
Geprobeerd mijn geld te laten storneren maar ook daar geven ze geen gehoor aan.
Het is verzonden zeggen ze dan en dan kunnen wij het niet storneren.
Echt wat een belachelijke zaak.
1 keer iets bestelt maar NOOIT meer hier.
Zeer slecht, totaal geen service, beemt geen verantwoording voor niet geleverde spullen en verlegd het probleem naar de transporteur die is ingehuurd door Hornbach, heeft ons veel extra geld gekost, nog nooit te maken gehad met zo'n trieste manier van zaken doen.
zeer goed
Beoordeel HORNBACH Klantenservice