Bellen met DUO

Waarom bellen met DUO Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over lesgeld.
  • Je bent student en hebt een vraag over je studiefinanciering.
  • Je bent student en je wilt je studiefinanciering stopzetten.
  • Je hebt een vraag over het afbetalen van je studieschuld.
  • Je hebt een vraag over vergoedingen in het openbaar vervoer.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DUO: 050 599 77 55

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.
  • Wil je telefonisch contact opnemen met DUO vanuit het buitenland? Bel dan +31 50 599 77 55.

    Heb je geen zin om lang in de wachtrij te staan? Bel dan tussen 09:00 uur en 11:00 uur! Dan is het rustig en zijn de wachttijden het kortst.

Heb jij onlangs contact gehad met DUO? Laat ons je ervaringen met DUO weten!
Beoordeel DUO.

Wil je op een andere manier contact opnemen met DUO?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met DUO? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met DUO via Facebook.

  • Zit je op het MBO? Klik hier
  • Zit je op de universiteit of het HBO? Klik hier
  • Vragen over het terugbetalen van je studieschuld? Klik hier
  • Woon je in de Antillen en heb je een vraag over het terugbetalen van je studieschuld? Klik hier

Openingstijden DUO op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.

Neem contact op met DUO via Twitter.

Stel je vraag aan DUO via Twitter.

Openingstijden DUO op Twitter:

  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.

 

Klik hier voor contact met DUO via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van DUO.

Lees alles over ontwikkelingen in het onderwijs, inburgeringszaken, verzuim en kinderopvang. Meld je aan voor de DUO e-zine nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. DUO houdt je actief op de hoogte van (wetgerelateerde) informatiebijeenkomsten en informatie voor bepaalde doelgroepen. Vul de gegevens in en klik op de gele button Verder. Je kan je op elk moment weer afmelden voor de DUO e-zine nieuwsbrief.

Meld je aan voor de DUO nieuwsbrief. Meld je aan voor de DUO nieuwsbrief.

Maak een afspraak met een medewerker van DUO.

Wil je een afspraak maken bij een service kantoor van DUO? Dat kan online. Klik op onderstaande link en kies een stad. Formuleer een vraag, kies voor een servicekantoor van DUO, kies een datum en vul je gegevens in. Vervolgens klik je op de groene button Opslaan.

Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar de afspraak.

Maak een afspraak met DUO. Maak een afspraak met DUO.

Neem contact op met DUO via e-mail.

Heb je een vermoeden dat iemand fraudeert met de studiefinanciering van DUO? Dat kan je DUO via een speciaal emailadres laten weten. Je melding wordt altijd in vertrouwen behandeld.

Klik hier om een e-mail te sturen naar DUO

Studiefinanciering: zo werkt het! | DUO

Rapportcijfer DUO Klantenservice: 4

Rapportcijfer is gebaseerd op 6 beoordelingen.

Beoordeel DUO Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DUO Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor DUO Klantenservice

  • Beoordeeld door R van wessel op 11-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na 10 min.een bandje te hebben gehoord met allerlei vragen ,zou ik doorverbonden worden met een medewerkster....wachttijd 26 min.
Te zot voor woorden,chatten lukt ook al niet
  • Beoordeeld door Bianca Letens op 3-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn beoordeling is dat DUO SLECHT te benaderen is.
Ik, ouder van, heb alle gegevens van het peiljaar begin dit jaar doorgegeven. Mijn dochter, die in NL woont heeft minstens twee maanden geleden gebeld met de vraag wanneer dit nou ge-update wordt. De dame van duo zag dat niet alle kinderen gelinkt zijn met elkaar en zei dat, volgens haar alle gegevens voor het invoeren voor wiijziging peiljaar aanwezig waren. Maarrrr ze zou mijn dochter terugbellen wanneer ze alles gelinkt en doorgenomen had. Dit is tot op de dag van vandaag niet gebeurt. Nu probeer ik vanuit amerika duo te berereiken en wordt alleen maar GEFRUSTREERDER. poging op poging mislukt en het duo laat niets van zich horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten eerste: Je zou zeggen dat je via vragen@duo.nl je vragen kunt stellen. Ik dus mijn probleem op papier zetten en dan krijg je een geautomatiseerde mail terug dat ze het niet behandelen.
Ten tweede: ga ik dan naar de site om het contactformulier in te vullen en hoor vervolgens HELEMAAL NIETS van duo.
Vanuit het buitenland (amerika) kan ik niet bellen en kan dus geen kant op!
Alleen frustraties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wie o wie kan mij helpen.
Ik heb drie dochters en allen hebben en verschillend probleem
1 in amerika die een vervolg studie volgt en waarvoor zij, nocht ik, duo niet kan bereiken
1 in amerika die naar Nederland komt voor een studie en waarvoor zij, nog ik, duo niet kan bereiken
1 in Nederland, waarvoor ik duo wil bereieken maar niet kan

PLUS dat het peiljaar verlegt moet worden, waarvoor we alle gegevens hebben laten toekomen, maar wat NOG STEEDS NIET is geregeld.

U kunt mij, Bianca Letens-van der Gaag en moeder van deze drie dochters (Annelotte, Leonie en Ilse Letens) bereiken op
+1-574-312-4578 (amerika) en bianca@dutchwafflecompany.us
of
805 South Main Street
Nappanee Indiana 46550
USA
  • Beoordeeld door Leah op 2-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Als ik bel dan hangen jullie of op of moet zo'n 30 min wachten ik bel nu al 2 weken en heb nog steeds niemand gesproken.
  • Beoordeeld door Odessery op 24-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ik probeer al 3 maanden met jullie in contact te komen zonder resultaat. Ik vind het super erg!
  • Beoordeeld door Naro op 3-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ze zijn nooit berekbaar
  • Beoordeeld door Z.Hamel op 11-03-2020
  • Rapportcijfer: 8

zeer vriendelijke medewerker heeft mij na weken stress weten gerust te stellen. er was sprake van een misverstand en dat is telefonisch opgelost. top geregeld!
  • Beoordeeld door Dirk Verkennis op 2-05-2019
  • Rapportcijfer: 10

Nadat ik op internet een aantal ervaringen over DUO had gelezen was ik bang dat dit een lang gesprek zou worden. Ik had een vraag over het studentenreisproduct en het stopzetten hiervan en had me hier al aardig in verdiept voordat ik de telefoon erbij pakte. De wachttijden vielen enorm mee (circa 2 minuten om 11:25) en de persoon die ik aan de telefoon had was erg professioneel en behulpzaam. Het gesprek duurde in totaal slechts 7 minuutjes en ik heb alle nodige informatie nu duidelijk op een rijtje.
Bel DUO
050 599 77 55
(Gebruikelijke belkosten.)