Bellen met DUO

Waarom bellen met DUO Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over lesgeld.
  • Je bent student en hebt een vraag over je studiefinanciering.
  • Je bent student en je wilt je studiefinanciering stopzetten.
  • Je hebt een vraag over het afbetalen van je studieschuld.
  • Je hebt een vraag over vergoedingen in het openbaar vervoer.

Openingstijden telefonische klantenservice DUO

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DUO: 050 599 77 55

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.
  • Wil je telefonisch contact opnemen met DUO vanuit het buitenland? Bel dan +31 50 599 77 55.

    Heb je geen zin om lang in de wachtrij te staan? Bel dan tussen 09:00 uur en 11:00 uur! Dan is het rustig en zijn de wachttijden het kortst.

Heb jij onlangs contact gehad met DUO? Laat ons je ervaringen met DUO weten!
Beoordeel DUO.

KvK gegevens DUO

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 50973029
  • Vestigingsnummer (KvK): 000022234144
  • Statutaire naam: Dienst Uitvoering Onderwijs 

Wil je op een andere manier contact opnemen met DUO?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met DUO? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Maak een afspraak met een medewerker van DUO.

Wil je een afspraak maken bij een service kantoor van DUO? Dat kan online. Klik op onderstaande link en kies een stad. Formuleer een vraag, kies voor een servicekantoor van DUO, kies een datum en vul je gegevens in. Vervolgens klik je op de groene button Opslaan.

Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar de afspraak.

Maak een afspraak met DUO.

Veelgestelde vragen DUO.

Bekijk de veelgestelde vragen aan DUO:

  • De informatie die ik zoek staat niet online, wat kan ik doen?
  • Kunnen e-mailadressen aan de bestanden worden toegevoegd?
  • Kunnen geboorteland en etniciteit aan de bestanden worden toegevoegd?
  • Mag ik de gegevens gebruiken voor andere doeleinden?
  • Wie is er verantwoordelijk voor de open onderwijsdata ná bewerking ervan?

 

Ga naar de veelgestelde vragen van DUO

Neem contact op met DUO via e-mail.

Mailen kan alleen als je van DUO een brief krijgt met daarin een e-mailadres. Of als je in het buitenland woont en geen contact kunt opnemen binnen de openingstijden.

Is dit het geval? Klik dan hier voor meer informatie over hoe je contact kunt opnemen via e-mail.

Informatie van DUO over e-mail contact.

DUO wil bereikbaar zijn voor iedereen. U kunt met ons chatten en bellen. Ook kunt u vragen stellen via Twitter en Facebook. Woont u in het buitenland en kunt binnen onze openingstijden geen contact met ons opnemen? Dan kunt u DUO ook mailen. Geef op de contactpagina uw locatie door. Als u in een tijdzone zit die meer dan 2 uur verschilt met Nederland, verschijnt de mailknop.

Over sommige onderwerpen kunt u wel altijd mailen met DUO. U ziet dan een mailadres of contactformulier op de webpagina die over dat onderwerp gaat. Voorbeelden zijn: staatsexamens, legalisatie van diploma’s en kinderopvang. U kunt ons ook mailen als u een brief krijgt met daarin een mailadres.

Neem contact op met DUO via Facebook.

  • Zit je op het MBO? Klik hier
  • Zit je op de universiteit of het HBO? Klik hier
  • Vragen over het terugbetalen van je studieschuld? Klik hier
  • Woon je in de Antillen en heb je een vraag over het terugbetalen van je studieschuld? Klik hier

Openingstijden DUO op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met DUO via Facebook.

Neem contact op met DUO via Twitter.

Stel je vraag aan DUO via Twitter.

Openingstijden DUO op Twitter:

  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.

 

Klik hier voor contact met DUO via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van DUO.

Lees alles over ontwikkelingen in het onderwijs, inburgeringszaken, verzuim en kinderopvang. Meld je aan voor de DUO e-zine nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. DUO houdt je actief op de hoogte van (wetgerelateerde) informatiebijeenkomsten en informatie voor bepaalde doelgroepen. Vul de gegevens in en klik op de gele button Verder. Je kan je op elk moment weer afmelden voor de DUO e-zine nieuwsbrief.

Meld je aan voor de DUO nieuwsbrief.

Mijn DUO gebruiken in het buitenland

Hoofdkantoor DUO (adres)

Kempkensberg 12 Groningen, Groningen 9722 TB Nederland
Rapportcijfer DUO Klantenservice: 2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 18 beoordelingen.

Beoordeel DUO Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DUO Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor DUO Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanne op 8-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil een afspraak maken en als ik op de knop klik dan kom ik op een pagina niet gevonden foutmelding terecht.... Tevens is het zeer moeilijk uit te vissen waar duo kantoren zitten...
  • Beoordeeld door Tobias de Haan op 11-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

wil mijn inkomen in het buitenland doorgeven, dat moet via "mijn gegevens" geen enkele optie te vinden!! Chat optie is niet aan te klikken, moet ik nou echt gaan bellen vanuit Canada? Waardeloos!!!!
  • Beoordeeld door patricia op 30-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heeel slecht!! Ruim 2 uur in de wachtrij gestaan, bleek dat ik naar andere afdeling moet werd doorverbonden na ruim 30 min opnieuw in de wacht te hebben gestaan verbinding verbroken.. dus geen stap verder en al op diverse tijdstippen gebeld! Een woord schandalig!! Hoe deze mensen bereikbaar zijn.
  • Beoordeeld door Manon op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je staat 20 min in de wachtrij om vervolgens een volledig onbekwame medewerker aan de lijn te krijgen die je 'doorverbindt' maar eigenlijk gewoon ophangt. Mag je weer van af beginnen.
  • Beoordeeld door france op 21-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wachttijd gemiddeld 2 uur. Je krijgt informatie welke achteraf onjuist blijkt te zijn. Weer opnieuw gaan bellen en weer middag bezig.
  • Beoordeeld door france op 21-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wachttijd gemiddeld 2 uur. Je krijgt informatie welke achteraf onjuist blijkt te zijn. Weer opnieuw gaan bellen en weer middag bezig.
  • Beoordeeld door finn op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Mijn duo zou 23 september worden gestort. Er is die dag niks op mijn rekening te zien. Ik dacht misschien is het dan toch de 24e wat vaker zo is. Maar nee ook die dag geen geld op mijn rekening. Ik wil contact opnemen met duo. Maar in het weekend is er nergens iemand beschikbaar. Dit geld had ik erg hard nodig maar er is gewoon niemand bereikbaar. dit vind ik echt heel erg slecht!
  • Beoordeeld door Rhaheem Ganesh Alvares op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik woon momenteel op de Antillen en ga dit jaar in Nederland studeren Ik heb netjes mijn bewijzen van mij en die mij moeder ingezonden en een aanvullendstudie gevraagt.
ik heb geen aanvullend studie beursgekregen om dat DUO zegt dat er geen bewijzen van mij moeder bij de aanvraag is terwijl ik dat degelijk
heb gedaan en bewezen dat zij niet in Nederland woont.
Nu probeer ik te bellen en krijgt te horen dat ik een half uur aan de lijn moet wachten.
Mission Impossible!!
  • Beoordeeld door irfan ozcan op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

İk woon in Turkije, ik moet een mail sturen naar DUO, nergens staat een mail adres.. belachelijk
  • Beoordeeld door Safiye Candemir op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb op 17-5-2021 bewijstukken gemaild naar documenten@duo.nl
En heb mail gehad dat het is ontvangen en wordt verwerkt. Het is nu 1 oktober en ik heb geen reactie gekregen normaliter duurt het max 16 weken staat op de site. Maar intussen krijg ik steeds een aanmaning.
  • Beoordeeld door Lydia op 23-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nou jaa, 11 minuten wachttijd.. ik dacht oké prima is goed! Daarna een piep toon dus ik halloo halloooo? Niemand daar blijkt het een voicemail te zijn die heb ingesproken. Ik bel vanuit het buitenland, lekker duur duo en bedankt voor niks, erg jammer dit. Ik snap dat jullie het druk hebben maar zeg dan bijvoorbaat al dat jullie de telefoon niet op kunnen nemen.
  • Beoordeeld door Cher blaauw op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

RUK .... 96 minuten wachttijd HOE DAN.... LOKAAL TARIEF!!!
  • Beoordeeld door R van wessel op 11-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na 10 min.een bandje te hebben gehoord met allerlei vragen ,zou ik doorverbonden worden met een medewerkster....wachttijd 26 min.
Te zot voor woorden,chatten lukt ook al niet
  • Beoordeeld door Leah op 2-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Als ik bel dan hangen jullie of op of moet zo'n 30 min wachten ik bel nu al 2 weken en heb nog steeds niemand gesproken.
  • Beoordeeld door Odessery op 24-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ik probeer al 3 maanden met jullie in contact te komen zonder resultaat. Ik vind het super erg!
  • Beoordeeld door Naro op 3-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ze zijn nooit berekbaar
  • Beoordeeld door Z.Hamel op 11-03-2020
  • Rapportcijfer: 8

zeer vriendelijke medewerker heeft mij na weken stress weten gerust te stellen. er was sprake van een misverstand en dat is telefonisch opgelost. top geregeld!
  • Beoordeeld door Dirk Verkennis op 2-05-2019
  • Rapportcijfer: 10

Nadat ik op internet een aantal ervaringen over DUO had gelezen was ik bang dat dit een lang gesprek zou worden. Ik had een vraag over het studentenreisproduct en het stopzetten hiervan en had me hier al aardig in verdiept voordat ik de telefoon erbij pakte. De wachttijden vielen enorm mee (circa 2 minuten om 11:25) en de persoon die ik aan de telefoon had was erg professioneel en behulpzaam. Het gesprek duurde in totaal slechts 7 minuutjes en ik heb alle nodige informatie nu duidelijk op een rijtje.
Bel DUO
050 599 77 55