We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Noordhollands dagblad ? Laat ons je ervaringen met Noordhollands dagblad weten!
Beoordeel Noordhollands dagblad .
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Noordhollands dagblad ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
De servicedesk van Noordhollands Dagblad staat open voor je vraag. Vul het contactformulier volledig in. Laat je emailadres achter en je ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord. Ook voor klachten of meldingen aan Noordhollands Dagblad is dit contactformulier bij uitstek geschikt. Vul het formulier volledig in en je ontvangt altijd een reactie.
Ga naar het contactformulier op de website van Noordhollands dagbladIndien je geen haast hebt met het antwoord op je vraag en/of opmerking of je moet documenten opsturen naar het Noorhollands Dagblad dan kun je dit schriftelijk doen. Stuur je brief naar onderstaand adres:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van de Noordhollands Dagblad? Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 16:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.
Klik hier voor contact met Noordhollands dagblad via Facebook Messenger.Lees op de website van Noodhollands Dagblad, wat de 5 meest populaire vragen zijn:
Of bekijk de vragen per onderwerp bij Noordhollands Dagblad:
Volg Noordhollands Dagblad ook eens op Facebook op @noordhollandsdagblad · Media-/nieuwsbedrijf. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina van Noordhollands Dagblad kan je ook direct contact opnemen met een medewerker en om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.
Klik hier voor contact met Noordhollands dagblad via Facebook.Altijd als eerste het laatste nieuws van Noordhollands Dagblad bekijken? Abonneer je dan op hun Twitteraccount. Volg hen op Twitter via @NHDAlkmaar.
Klik hier voor contact met Noordhollands dagblad via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 16 beoordelingen.
Ik heb vandaag weer geen krant gehad
Op 8 januari jl mijn digitale abonnement op Alkmaarsche krant opgezegd op hun website. Ivm prijsverhoging van 34%! Geen bevestiging, WhatsApp berichten gestuurd, geen reactie. Wel aanmaning omdat ik de incasso terug heb geboekt. Bellen lukt ook niet, zeer slechte klantenservice!
Nou ik heb al gelezen dat ik niet de enigste ben , waar zijn jullie mee bezig ?
Het kost ons allemaal een klap geld per jaar , dit kunnen jullie toch niet maken op de feestdagen na ?
Tja ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet .
Maar ik schrijf wel iemand aan die hier meer mee kan , want er zijn meer gedupeerden las ik net .
Prettige dag !
Nee ik vind het echt niet meer leuk , verdorie betalen voor de krant en deze is niet goedkoop .
Maar heb al een paar dagen moeten fluiten naar de krant , Nee daar wordt je niet vrolijk van .
Alles is betaald en ik voor het nieuwe abonnement , maar ja je loopt voor niets naar beneden .
Ja ik heb al gebeld en er werd gezien dat alles in orde was , alles was goed zei deze man .
Maar je krijgt niets in de bus op de Floralaan 94 te Wervershoof .
Nou ja morgen weer een lege dag denk ik , en om nu weer voor niets te bellen ?
Ach ik ben weduwe geworden , dus niet te rijk , sta je weer in de wacht en ik ben geen miljonair .
Nou ja maar weer op de goede hoop .
Die man vertelde me dat het goed zou komen , tja geen naam gevraagd .
Maar je begint de dag zo niet erg fijn .
Nou ja mensen het beste en een goede nacht toegewenst .
Ik wacht het wel weer af .
Nee ik vind het echt niet meer leuk , verdorie betalen voor de krant en deze is niet goedkoop .
Maar heb al een paar dagen moeten fluiten naar de krant , Nee daar wordt je niet vrolijk van .
Alles is betaald en ik voor het nieuwe abonnement , maar ja je loopt voor niets naar beneden .
Ja ik heb al gebeld en er werd gezien dat alles in orde was , alles was goed zei deze man .
Maar je krijgt niets in de bus op de Floralaan 94 te Wervershoof .
Nou ja morgen weer een lege dag denk ik , en om nu weer voor niets te bellen ?
Ach ik ben weduwe geworden , dus niet te rijk , sta je weer in de wacht en ik ben geen miljonair .
Nou ja maar weer op de goede hoop .
Die man vertelde me dat het goed zou komen , tja geen naam gevraagd .
Maar je begint de dag zo niet erg fijn .
Nou ja mensen het beste en een goede nacht toegewenst .
Ik wacht het wel weer af .
Krant opgezegd vanwege slechte bezorging, al weken lang geen krant gehad. Krijg nu van jullie een voorstel om een nieuw abonnement met korting (45,%,,) af te sluiten, wat heeft dat voor zin als de krant toch niet bezorgd wordt.
Mijn ouders zijn al bijna 50 jaar abonnee, maar sinds 2 weken krijgen ze bijna geen krant meer in de bus.
Mijn vader belt elke dag, maar niks helpt.
Ook ik beb gebeld en iemand gesproken, wordt rapport van gemaakt.
Ben razend...dit kan toch niet.
Als je abonnee bent hoor je een krant te krijgen.
De Alkmaarsche courant.
Schandalig...!!!!
Krijg de krant niet op tijd en dat bellen vind ik ook raar ,ze kunnen mij niet wijs maken dat je elke keer moet wachten en als je de postcode invul doet het ook niks
Wij hebben een digitaal abonnement met op zaterdag de papieren versie. Vorige week is de dag voor kerst de krant bezorgd en we zien nu op internet dat er vandaag ook een uitgebreide (weekend) krant is. Die hadden we ook als papieren versie verwacht, maar is niet gekomen. Net gaan bellen maar na een lang keuze menu met inspreken van adresgegevens in de wachtstand met muziek terecht gekomen. En al wachtend lezen we hier de andere klanten beoordelingen over de slechte telefonische bereikbaarheid en de wachttijd aan de telefoon. Dus ontevreden over deze dienstverlening. We willen graag nog wel de papieren krant in de bus!
Abonnement na drie jaar van 18,00 naar 42,00 euro. Schandalig. Nieuw abonnement kost 24 euro en nog wat. Dan maar bellen. Sta ik een uur en vijf minuten in de wacht want er zijn vijf wachtenden voor mij. Eindelijk dame aan de lijn. Het is heel druk geeft zij aan..........?????? Zij geeft aan dat abonnement automatisch naar 42 euro gaat en dat daar niets aan te doen is. Ik krijg ook niet een nieuw aanbod in de vorm van een abonnement van 24 euro. Onmiddellijk opgezegd. Dame zegt toe dat ik een mail krijg. Tot op heden geen mail ontvangen. Driemaal formulier voor opzeggen ingevuld en nog geen reactie. Commentaar op Facebook gezet en ........... is gewoon verwijderd. Ongelooflijk slecht beleid tav het te woord staan van klanten. Het lijkt erop dat deze krant moedwillig de klant niet wil horen waardoor het onmogelijk wordt om je abonnement op te zeggen. Tevens ongelooflijk dat men nieuwe klanten een abonnement biedt tegen een prijs van 24 euro(vergelijkbaar met mijn huidige abonnement) en een bestaande klant gewoon, zonder enig bericht, het abonnement van 18 naar 42 euro laat stijgen. Beschamend dat men dan ook op geen enkele manier contact maakkt op grond van de meerdere opzeggingen en gewoon geen bevestiging van de opzegging stuurt.
Als ik jullie bel en sta zeker een kwartier in de wacht. Dat vind ik asociaal
Maar draai ik een nummer dat 90 eurocent kost dan krijg ik wel zo iemand aan de lijn. Dus ik heb en geen krant en moet betalen om iemand aan de lijn te krijgen.
Ik heb al dagen geen krant gehad en de bezorging is afschuerlijk
Wij zijn nu al ruim 1 week bezig om jullie te bellen.
We hebben nog steeds niemand kunnen spreken.
Wat een ontzettend slechte klantvriendelijkheid.
Doe hier iets mee.
Ik heb mijn abonnement opgezegd, omdat ik dagen bezig ben geweest om iemand te bereiken. Ook ben ik zeer onvriendelijk te woord gestaan door uw medewerkers.
Een van uw medewerkers op de Vermiljoenweg zei me dat ik teruggebeld zou worden.
Is natuurlijk ook niet waar gebleken.
Ik ben het helemaal zat, temeer omdat ik de krant al meer dan 25 jaar met plezier heb gelezen.
Ik ben de hele motregen Al aan het bellen met e krant.
Totaal 5 x gebeld i.v.m een dubbele afschrijving, werd in de wacht gezet en na 10 min werd ik verbroken.
Dit gebeurde 5 x
Ook wordt zaterdags de krant vaak niet bezorgd, wordt niet nagebracht.
Ik had in april gebeld om mijn digitale krant plus papieren krant op zaterdag om te zetten in alleen een digitale krant m.i.v mei.
Eind april worden er 2 bedragen afgeschreven en krijg ik nu evengoed de krant weer in de bus.
Zeer irritant.
Klachten over meerdere keren dat de krant niet bezorgd is, wordt afgedaan met restitutie. Echter er is tot heden nog niets gerestitueerd en ook het bedrag van nieuwe kwartaal-rekening is niet aangepast/ verlaagd.
Vandaag, 22 sept., weer geen krant gehad. Ben benieuwd wat jullie hier nu aan gaan doen.
Beoordeel Noordhollands dagblad Klantenservice