Zalando Klantenservice

Rapportcijfer Zalando klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (46)

Bellen met Zalando

Waarom bellen met Zalando Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een geplaatste bestelling.
  • Je hebt een vraag over de website van Zalando.
  • Je hebt een vraag over een artikel in de Zalando webwinkel.

Openingstijden telefonische klantenservice Zalando

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 20:00
  • Dinsdag 08:00 - 20:00
  • Woensdag 08:00 - 20:00
  • Donderdag 08:00 - 20:00
  • Vrijdag 08:00 - 20:00
  • Zaterdag 10:00 - 18:00
  • Zondag 10:00 - 18:00

  • Telefoonnummer Zalando: 0800 022 7087

  • Belkosten: Gratis (vanaf vaste lijn)

Heb jij onlangs contact gehad met Zalando? Laat ons je ervaringen met Zalando weten!
Beoordeel Zalando.

Controleer op storingen bij Zalando.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Zalando.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Betalen.
  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Zalando

KvK gegevens Zalando

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 85577197
  • Vestigingsnummer (KvK): 000051614707
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Zalando?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Zalando? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Zalando via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Zalando via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 20:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Zalando via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Zalando.

Lees op de website van Zalando, wat de meest populaire vragen aan hen zijn. Zoals bijvoorbeeld:

  • Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  • Bankgegevens van Zalando
  • Hoe stuur ik een artikel retour?
  • Wat is de levertijd?
  • Wat is Avond-expresslevering?
  • Wat is langeafstandslevering?
  • Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt?
  • Hoe stuur ik een artikel retour?
  • Ik heb geen retourlabel ontvangen
  • Mijn artikel is defect
  • Terugbetaling
  • Hoe zoek ik artikelen?
  • Product of maat niet beschikbaar
  • Duurzaamheid
  • Hoe vind ik de juiste maat en pasvorm?
  • Uitleg bestelproces
  • Wat kan ik doen om de CO2-uitstoot van mijn bestelling te compenseren?
  • Geen bevestiging ontvangen
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Betaalwijzen bij Zalando
  • Waarom is mijn gewenste betaalwijze niet beschikbaar?
  • Een aanmaning ontvangen?
  • Hoe betaal ik op rekening?
  • Wat zijn de voorwaarden voor het inruilen van mijn items?
  • Hoe kan ik items inruilen op Zalando?



Of bekijk de vragen per onderwerp bij Zalando:

  • Verzending & Levering
  • Retour & Terugbetaling
  • Items & Maattabellen
  • Bestelling
  • Betalen
  • Kortingscodes & Cadeaubonnen
  • Zalando Partner
  • Mijn Zalando
  • Andere acties


Voor een algemene vraag aan Zalando, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Zalando

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Zalando.

Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden door Zalando? Schrijf je in voor Zalando Nieuws voor mode-inspiratie, exclusieve aanbiedingen en persoonlijke aanbevelingen.

Meld je aan voor de Zalando nieuwsbrief.

Neem contact op met Zalando via Pinterest.

Pinterest is een visuele zoekmachine voor het vinden van ideeën zoals recepten, huis en stijl inspiratie en meer. Met miljarden pins op Pinterest is er altijd wel iets waarmee je inspiratie kunt opdoen. Pins die je leuk vindt, kun je op je verschillende borden bewaren zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden.Kijk hier op het kanaal van Zalando.

Klik hier voor contact met Zalando via Pinterest.

Neem contact op met Zalando via Facebook.

Zalando is actief op Facebook. Blijf op de hoogte van de meest aantrekkelijke acties door Zalando te volgen op Facebook.

Klik hier voor contact met Zalando via Facebook.

Zalando Account Aanmaken

Om je eigen Zalando account aan te maken vul je de volgende gegevens van jezelf in: voor- en achternaam, email-adres en wachtwoord. Tevens geef je aan of je een man of een vrouw bent. Vervolgens klik je op de zwarte button 'Registreren'.

Klik hier om een Zalando account aan te maken.

Meet Samet ​​| My Colors of the Rainbow | Pride at Zalando

Bezoekadres Zalando (adres)

Tamara-Danz-Str. 1 Berlijn 10243 Duitsland
Rapportcijfer Zalando Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 46 beoordelingen.

Beoordeel Zalando Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Zalando Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door Grace op 29-11-2023
  • Rapportcijfer: 2

Heel slecht ten eerste bellen lukt niet.
Ten tweede vandaag 29/11 zou het pakketje aankomen jas tussen 14:15 -16:45 was de hele dag thuis nu staat er vreemd genoeg retour.
  • Beoordeeld door Ingrid Verhoeven op 25-11-2023
  • Rapportcijfer: 2

Telefonisch contact met Zalando, krijg ik de mededeling dat het nummer niet in gebruik is.
Vua Twitter een privebericht sturen, betekent dat ik eerst een abonnement moet afsluiten.
Facebook heb ik iet en wil ik niet.
Email is er niet .
Waardeloze klantenservice dus.
  • Beoordeeld door Mw J.henneman op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

2e Bestelling fit jeans blue niet ontvangen bestel nr 10203151

Betaal alleen 1e bestelling Jeans grun 69,99
  • Beoordeeld door paul op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

slecht telefonisch bereikbaar
  • Beoordeeld door Lon op 2-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slecht bedrijf, contact is niet mogelijk en op mail wordt niet gereageerd. Heb een jas gekocht en nu ook gedragen maar wordt zeik nat met regen. Hoe kan ik dit nu nog terug sturen? Heb nog niks betaald. Maar vind dit wel een rare gang van zaken.
  • Beoordeeld door Rien Wisse op 18-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar.
Op mijn vraag wordt onvoldoende antwoord gegeven.
Ik heb mijn account daarom verwijderd.
  • Beoordeeld door edward grootaers op 27-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

waar blijf mijn zending ? ze moest hier zijn op 21-09-23 en heb nog steeds niets ontvangen! niet hier op 29-09-23 leg ik klacht neer bij de overheid
wegens internet frouden
  • Beoordeeld door Elly van der Kwast op 9-08-2023
  • Rapportcijfer: 3

Probeer klantenservice niet bereikbaar geen dag . Verkeerde sneakers qua maat .
Wil de goede maat maar kan dat niet doorgeven . Dus drama
  • Beoordeeld door Monica op 7-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact kunnen krijgen. Tevens incassokosten in rekening gebracht krijgen voor producten die niet geleverd zijn. Ik bestel jaarlijks heel veel maar nu niet meer.
  • Beoordeeld door Patrizia Tarascio op 25-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heel heel erge slechte (klantenservice) is totaal geen spraken van enige service. Als klant moet je zelf maar oplossen dat je de bestelling ook daadwerkelijk thuis krijgt! En als de bestelde artikelen niet passen, en retour stuurd, afwachten , of het bedrag wordt terug gestort. Voor mij nooit meer.
  • Beoordeeld door Patrizia Tarascio op 24-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Nog nooit zulk slechte klantenservice meegemaakt heb al mijn beltegoed opgemaakt maar ze weten niks en hangen op. Heb bestelling gedaan bezorgen post.nl dacht ik dus afhaalpunt van post.nl opgegeven. Maar ze verzenden het met dhl en die heeft dit afhaalpunt niet is een kluis van post. maar zowel dhl als zalando weet nergens van en dhl zegt verkoper door geven is nog niet verzonden zalando zegt is verzonden met dhl doorgeven, terwijl dat de verkoper zalando dus moet doen. Nooit meer hier iets bestellen. Bestelling raakt kwijt en je geld krijg je nooit terug.
  • Beoordeeld door Anoniem op 22-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakket niet ontvangen. Geen telefonisch contact mogelijk, telefoon nummer werkt niet! Walgelijke oplichterij!
  • Beoordeeld door MAGDA OSKAM op 4-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

al 3 dagen aan het proberen om telefonisch contact te krijgen
  • Beoordeeld door Wismans op 26-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Probeer al de hele dag ochtend het nummer te bellen. Er wordt gezegd dat het nummer nu niet bereikbaar is. Terwijl het van 8.00- 20.00 telefonisch bereikbaar moet zijn
  • Beoordeeld door cees op 13-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Contactpersoon aan de telefoon sprak nauwelijks (slecht) nederlands, ging niet in op het probleem, en bleef maar de antwoorden herhalen die ik ook in de Faq gelezen had. Waardeloos bedrijf
  • Beoordeeld door Peet op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb een artikel besteld bij Zalando. Zou tussen 25 en 27 mei bezorgd worden. Het is nu 5 juni, nog niet binnen. Zalando is niet telefonisch te bereiken. Mailen gaat ook niet. Kortom: zoek het maar uit.
  • Beoordeeld door esther das op 20-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

geen reactie op mail, blijvenbetalings herinneringen opsturen, nemen niet de telefoon op
  • Beoordeeld door Familie Sengers op 30-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

ZEER SLECHTE service aan de telefoon.
  • Beoordeeld door S. Vellekoop op 21-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren zeiden ze dat ze konden zien dat pakket verstuurd is en dat het aan de post ligdat het zo lang duurt. Gewoon niet waar pakket vrijdag besteld staat nog steeds op inpakken. Zitten cadeautjes in om mee te nemen voor de kerst. Moeten dan morgen binnen zijn ziet er naar uit dat dit niet meer gaat lukken.
  • Beoordeeld door Gerda van Egmond op 15-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een zeer slecht gesprek ik heb geen woord verstaan van de telefoonniste sprak gebrekkig Nederlands ! Zo kun je mensen niet te woord staan.
  • Beoordeeld door Gerda van Egmond op 15-12-2022
  • Rapportcijfer: 2

De telefoniste is niet verstaanbaar en ik heb geen woord verstaan van wat zij gezegt heeft.
Het gesprek was waardeloos.
  • Beoordeeld door Henri Biets op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg mijn terug betaling niet om dat Zalando een groten fout gemaakt heeft en mij 2 betalingen heeft afgehouden van mijn rekening van een en de zelfde bestel nummer en zal Nooit nog iets bestelen met zalando het zijn oplichters .
  • Beoordeeld door Henri Biets op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg mijn terug betaling niet om dat Zalando een groten fout gemaakt heeft en mij 2 betalingen heeft afgehouden van mijn rekening van een en de zelfde bestel nummer en zal Nooit nog iets bestelen met zalando het zijn oplichters .
  • Beoordeeld door Henri Biets op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg mijn terug betaling niet om dat Zalando een groten fout gemaakt heeft en mij 2 betalingen heeft afgehouden van mijn rekening van een en de zelfde bestel nummer .
  • Beoordeeld door Tjakkolina douwstra op 12-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik had 4 bestellingen gedaan bij zalando 1 van 40,00,1 van 62,95,1 van 43,95 en 1 van 46,95 ik was te laat met betalen want je moet binnen 14 dagen betalen anders gaat het naar het incassobureau nou dat gebeurde dan ook ik heb voor alle 4 bestellingen incasso kosten moeten betalen dus aankoopbedrag van alle 4 bestellingen plus incasso 4 maal 40,00 euro ik heb alles netjes betaald maar ik kom er achter dat ik 1 paar schoenen die van 43,95 retour heb gestuurd dus zalando heeft deze onterecht betaald gekregen via het incasso ik heb zalando gebeld die wisten zogezegd van niets ik heb het incassobureau opgebeld dossier was betaald en gesloten daar was niets meer aan te doen
  • Beoordeeld door tjakkolina visser douwstra op 11-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik vind zalando oplichters ik heb schoen moeten betalen die ik retour heb gestuurd het ging naar het incassobureau omdat ik te laat was met betalen over het aankoop bedrag van de schoenen die ik daadwerkelijk retour had gestuurd kwamen nog eens 40 euro incassokosten
  • Beoordeeld door Suzanne vandewal op 8-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zalando veel fouten maakt en mensen veel dubbel moeten betalen afzetters zijn het echt????????????????
  • Beoordeeld door Geeske Gentil-Tettelaar op 8-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het was vrijwel onmogelijk om te bestellen dankzij jullie beroerde ICT afdeling. Via de browser van Samsung en Google lukte het niet om te registreren op mijn Samsung Galaxy S20. Via de Zalando app, die ik op jullie aanraden heb geïnstalleerd, lukte alleen het registreren met ook het invoeren van het adres, wat via de website niet lukte. Toen lukte het niet om het uitgezochte artikel tevoorschijn te toveren in de app. En aangezien de app geen zoekfunctie heeft, kon het ook niet via zoeken. Toen toch maar achter de computer: Toen moest ik me opnieuw registreren, omdat inloggen niet lukte. Wonder boven wonder zag hij toen een aantal van de gegevens wel en werden die automatisch ingevuld. Daarna is het bestellen toch nog gelukt. Daar had ik na 2 uur proberen en 2x bellen niet meer op gerekend. En dan beweert jullie ICT dat er geen fouten zijn in het systeem? Deze ICT afdeling gaat jullie veel klanten kosten!!!
  • Beoordeeld door lisa op 8-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

na een betaalherrinering gekregen te hebben en bewijs dat ik een pakje geretourneerd heb hebben ze me een keer beantwoord. Met de mededing dat dit niet voldoende bewijs is nog 2 mails gestuurd en geen antwoord gekregen. Wel eisen naar hun geld en maar herrineringen blijven sturen, nooit koop of raad ik nog iemand zalando aan.
  • Beoordeeld door H.W. Bartels op 24-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Artikel besteld maar wordt niet geleverd en kan ook niet geannuleerd worden!!!
  • Beoordeeld door T. Nix op 22-05-2022
  • Rapportcijfer: 8

Ik heb een klacht ingediend over een paar waterlaarzen waarin binnen 2 maanden scheuren kwamen.
Zalando heeft zonder enige aarzeling de aankoopkosten teruggestort. Echt een geweldige service.
  • Beoordeeld door mats op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

echt super slecht voor zon bedrijf
  • Beoordeeld door P. De vree op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Gemaild en gebeld mbt ‘Zalando Plus’
en ik het feit dat ik geen creditcard bezit.
Hoé je aan te melden????? Degene die ik aan de lijn had wist niet waar ik het over had.
Antwoord per mail: via iDeal……
Dit staat níet bij de opties!!!
Helaas kan ik geen screenshot meesturen.
Graag een duidelijk antwoord. Nu maar weer de extra kosten betaald
  • Beoordeeld door jongsma op 9-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken , wel betalingsherinnering sturen, terwijl je al betaald hebt
  • Beoordeeld door VDP op 28-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

KLACHT- de ZOVEELSTE! jullie sturen mails maar klant heeft geen mogelijkheid om klacht EN BEWIJZEN naar jullie terug te mailen. Dit is de ALLERLAATSTE poging die ik onderneem om jullie te bewijzen dat ik GEEN OPENSTAANDE bedragen heb staan. ALLES heb betaald wat ik heb behouden en bewijs van RETOURNEREN heb! Graag nodige doen om te STOPPEN met onterechte herinneringen! Ook hier(via CONTACTFORMULIER!!!) zelfs geen mogelijkheid om ALLE MAILS/KLACHTEN/BEWIJZEN mee te sturen! EEN UITERST ONTEVREDEN KLANT! NOOIT bestel ik nog iets bij ZALANDO! Zelfs niet mogelijk om het contactformulier te verzenden! ????
  • Beoordeeld door lieb op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zalando is op geen enkele manier te bereiken ,terwijl ik vanalles al heb geprobeerd.Bellen gaat niet via een formulier gaat niet(dan wordt er foutmelding gegeven.En dat terwijl ik een aanmaning heb gehad van een artikel dat ik allang betaald heb.Echt waardeloos!!!!!!!!
  • Beoordeeld door paul bielderman op 18-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

je kunt simpel geen contact met jullie krijgen. bestelling 11003048020012 . klantnummer 31204982912. Ik moet een betaling doen voor een artikel welke ik NOOIT heb ontvangen
  • Beoordeeld door D. de Longte op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben een zeer tevreden client en koop ook regelmatig.
Ik heb een tip om de betalingen voor de klant veel makkelijker te maken en voor jullie om het openstaande saldo sneller te incasseren.
Mailen kan niet, tenminste ik zie nergens een email adres en als ik ergens de pest aan heb dan zijn het bedrijven waar je wel kan bestellen maar slecht contact mee kan krijgen, dus dat is jammer..
  • Beoordeeld door yvonne robeerts op 19-06-2020
  • Rapportcijfer: 4

Ik heb geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar na 15 minuten was ik nog niet aan de beurt .Ik heb de verbinding verbroken omdat het niet meer voor aan te horen was die harde muziek wat jullie laten horen .als of ik in een discotheek zat. Echt afschuwelijk. Ik heb toen het telefoonnummer gebeld dat extra betaald moest worden en dan krijg ik wel meteen iemand aan de lijn .Vreemd
  • Beoordeeld door Christine Poels op 8-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

bestelling 10203077782823 meerder malen klachten formulier ingevuld kan t niet versturen ERROR word er aangegeven deze bestelling is nog niet gekomen en kan t ook niet volgen met de track en trace code zegt dat deze niet kent.
Bel Zalando
0800 022 7087