We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Zalando? Laat ons je ervaringen met Zalando weten!
Beoordeel Zalando.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Zalando.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Zalando? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Zoek contact met een medewerker van Zalando via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 20:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.
Klik hier voor contact met Zalando via Facebook Messenger.Lees op de website van Zalando, wat de meest populaire vragen aan hen zijn. Zoals bijvoorbeeld:
Of bekijk de vragen per onderwerp bij Zalando:
Voor een algemene vraag aan Zalando, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden door Zalando? Schrijf je in voor Zalando Nieuws voor mode-inspiratie, exclusieve aanbiedingen en persoonlijke aanbevelingen.
Meld je aan voor de Zalando nieuwsbrief.Pinterest is een visuele zoekmachine voor het vinden van ideeën zoals recepten, huis en stijl inspiratie en meer. Met miljarden pins op Pinterest is er altijd wel iets waarmee je inspiratie kunt opdoen. Pins die je leuk vindt, kun je op je verschillende borden bewaren zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden.Kijk hier op het kanaal van Zalando.
Klik hier voor contact met Zalando via Pinterest.Zalando is actief op Facebook. Blijf op de hoogte van de meest aantrekkelijke acties door Zalando te volgen op Facebook.
Klik hier voor contact met Zalando via Facebook.Om je eigen Zalando account aan te maken vul je de volgende gegevens van jezelf in: voor- en achternaam, email-adres en wachtwoord. Tevens geef je aan of je een man of een vrouw bent. Vervolgens klik je op de zwarte button 'Registreren'.
Klik hier om een Zalando account aan te maken.Rapportcijfer is gebaseerd op 39 beoordelingen.
Probeer klantenservice niet bereikbaar geen dag . Verkeerde sneakers qua maat .
Wil de goede maat maar kan dat niet doorgeven . Dus drama
Geen contact kunnen krijgen. Tevens incassokosten in rekening gebracht krijgen voor producten die niet geleverd zijn. Ik bestel jaarlijks heel veel maar nu niet meer.
Heel heel erge slechte (klantenservice) is totaal geen spraken van enige service. Als klant moet je zelf maar oplossen dat je de bestelling ook daadwerkelijk thuis krijgt! En als de bestelde artikelen niet passen, en retour stuurd, afwachten , of het bedrag wordt terug gestort. Voor mij nooit meer.
Nog nooit zulk slechte klantenservice meegemaakt heb al mijn beltegoed opgemaakt maar ze weten niks en hangen op. Heb bestelling gedaan bezorgen post.nl dacht ik dus afhaalpunt van post.nl opgegeven. Maar ze verzenden het met dhl en die heeft dit afhaalpunt niet is een kluis van post. maar zowel dhl als zalando weet nergens van en dhl zegt verkoper door geven is nog niet verzonden zalando zegt is verzonden met dhl doorgeven, terwijl dat de verkoper zalando dus moet doen. Nooit meer hier iets bestellen. Bestelling raakt kwijt en je geld krijg je nooit terug.
Pakket niet ontvangen. Geen telefonisch contact mogelijk, telefoon nummer werkt niet! Walgelijke oplichterij!
al 3 dagen aan het proberen om telefonisch contact te krijgen
Probeer al de hele dag ochtend het nummer te bellen. Er wordt gezegd dat het nummer nu niet bereikbaar is. Terwijl het van 8.00- 20.00 telefonisch bereikbaar moet zijn
Contactpersoon aan de telefoon sprak nauwelijks (slecht) nederlands, ging niet in op het probleem, en bleef maar de antwoorden herhalen die ik ook in de Faq gelezen had. Waardeloos bedrijf
Heb een artikel besteld bij Zalando. Zou tussen 25 en 27 mei bezorgd worden. Het is nu 5 juni, nog niet binnen. Zalando is niet telefonisch te bereiken. Mailen gaat ook niet. Kortom: zoek het maar uit.
geen reactie op mail, blijvenbetalings herinneringen opsturen, nemen niet de telefoon op
ZEER SLECHTE service aan de telefoon.
Gisteren zeiden ze dat ze konden zien dat pakket verstuurd is en dat het aan de post ligdat het zo lang duurt. Gewoon niet waar pakket vrijdag besteld staat nog steeds op inpakken. Zitten cadeautjes in om mee te nemen voor de kerst. Moeten dan morgen binnen zijn ziet er naar uit dat dit niet meer gaat lukken.
Een zeer slecht gesprek ik heb geen woord verstaan van de telefoonniste sprak gebrekkig Nederlands ! Zo kun je mensen niet te woord staan.
De telefoniste is niet verstaanbaar en ik heb geen woord verstaan van wat zij gezegt heeft.
Het gesprek was waardeloos.
Ik krijg mijn terug betaling niet om dat Zalando een groten fout gemaakt heeft en mij 2 betalingen heeft afgehouden van mijn rekening van een en de zelfde bestel nummer en zal Nooit nog iets bestelen met zalando het zijn oplichters .
Ik krijg mijn terug betaling niet om dat Zalando een groten fout gemaakt heeft en mij 2 betalingen heeft afgehouden van mijn rekening van een en de zelfde bestel nummer en zal Nooit nog iets bestelen met zalando het zijn oplichters .
Ik krijg mijn terug betaling niet om dat Zalando een groten fout gemaakt heeft en mij 2 betalingen heeft afgehouden van mijn rekening van een en de zelfde bestel nummer .
Ik had 4 bestellingen gedaan bij zalando 1 van 40,00,1 van 62,95,1 van 43,95 en 1 van 46,95 ik was te laat met betalen want je moet binnen 14 dagen betalen anders gaat het naar het incassobureau nou dat gebeurde dan ook ik heb voor alle 4 bestellingen incasso kosten moeten betalen dus aankoopbedrag van alle 4 bestellingen plus incasso 4 maal 40,00 euro ik heb alles netjes betaald maar ik kom er achter dat ik 1 paar schoenen die van 43,95 retour heb gestuurd dus zalando heeft deze onterecht betaald gekregen via het incasso ik heb zalando gebeld die wisten zogezegd van niets ik heb het incassobureau opgebeld dossier was betaald en gesloten daar was niets meer aan te doen
ik vind zalando oplichters ik heb schoen moeten betalen die ik retour heb gestuurd het ging naar het incassobureau omdat ik te laat was met betalen over het aankoop bedrag van de schoenen die ik daadwerkelijk retour had gestuurd kwamen nog eens 40 euro incassokosten
Zalando veel fouten maakt en mensen veel dubbel moeten betalen afzetters zijn het echt????????????????
Het was vrijwel onmogelijk om te bestellen dankzij jullie beroerde ICT afdeling. Via de browser van Samsung en Google lukte het niet om te registreren op mijn Samsung Galaxy S20. Via de Zalando app, die ik op jullie aanraden heb geïnstalleerd, lukte alleen het registreren met ook het invoeren van het adres, wat via de website niet lukte. Toen lukte het niet om het uitgezochte artikel tevoorschijn te toveren in de app. En aangezien de app geen zoekfunctie heeft, kon het ook niet via zoeken. Toen toch maar achter de computer: Toen moest ik me opnieuw registreren, omdat inloggen niet lukte. Wonder boven wonder zag hij toen een aantal van de gegevens wel en werden die automatisch ingevuld. Daarna is het bestellen toch nog gelukt. Daar had ik na 2 uur proberen en 2x bellen niet meer op gerekend. En dan beweert jullie ICT dat er geen fouten zijn in het systeem? Deze ICT afdeling gaat jullie veel klanten kosten!!!
na een betaalherrinering gekregen te hebben en bewijs dat ik een pakje geretourneerd heb hebben ze me een keer beantwoord. Met de mededing dat dit niet voldoende bewijs is nog 2 mails gestuurd en geen antwoord gekregen. Wel eisen naar hun geld en maar herrineringen blijven sturen, nooit koop of raad ik nog iemand zalando aan.
Artikel besteld maar wordt niet geleverd en kan ook niet geannuleerd worden!!!
Ik heb een klacht ingediend over een paar waterlaarzen waarin binnen 2 maanden scheuren kwamen.
Zalando heeft zonder enige aarzeling de aankoopkosten teruggestort. Echt een geweldige service.
echt super slecht voor zon bedrijf
Gemaild en gebeld mbt ‘Zalando Plus’
en ik het feit dat ik geen creditcard bezit.
Hoé je aan te melden????? Degene die ik aan de lijn had wist niet waar ik het over had.
Antwoord per mail: via iDeal……
Dit staat níet bij de opties!!!
Helaas kan ik geen screenshot meesturen.
Graag een duidelijk antwoord. Nu maar weer de extra kosten betaald
Niet te bereiken , wel betalingsherinnering sturen, terwijl je al betaald hebt
KLACHT- de ZOVEELSTE! jullie sturen mails maar klant heeft geen mogelijkheid om klacht EN BEWIJZEN naar jullie terug te mailen. Dit is de ALLERLAATSTE poging die ik onderneem om jullie te bewijzen dat ik GEEN OPENSTAANDE bedragen heb staan. ALLES heb betaald wat ik heb behouden en bewijs van RETOURNEREN heb! Graag nodige doen om te STOPPEN met onterechte herinneringen! Ook hier(via CONTACTFORMULIER!!!) zelfs geen mogelijkheid om ALLE MAILS/KLACHTEN/BEWIJZEN mee te sturen! EEN UITERST ONTEVREDEN KLANT! NOOIT bestel ik nog iets bij ZALANDO! Zelfs niet mogelijk om het contactformulier te verzenden! ????
Zalando is op geen enkele manier te bereiken ,terwijl ik vanalles al heb geprobeerd.Bellen gaat niet via een formulier gaat niet(dan wordt er foutmelding gegeven.En dat terwijl ik een aanmaning heb gehad van een artikel dat ik allang betaald heb.Echt waardeloos!!!!!!!!
je kunt simpel geen contact met jullie krijgen. bestelling 11003048020012 . klantnummer 31204982912. Ik moet een betaling doen voor een artikel welke ik NOOIT heb ontvangen
Ik ben een zeer tevreden client en koop ook regelmatig.
Ik heb een tip om de betalingen voor de klant veel makkelijker te maken en voor jullie om het openstaande saldo sneller te incasseren.
Mailen kan niet, tenminste ik zie nergens een email adres en als ik ergens de pest aan heb dan zijn het bedrijven waar je wel kan bestellen maar slecht contact mee kan krijgen, dus dat is jammer..
Ik heb geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar na 15 minuten was ik nog niet aan de beurt .Ik heb de verbinding verbroken omdat het niet meer voor aan te horen was die harde muziek wat jullie laten horen .als of ik in een discotheek zat. Echt afschuwelijk. Ik heb toen het telefoonnummer gebeld dat extra betaald moest worden en dan krijg ik wel meteen iemand aan de lijn .Vreemd
bestelling 10203077782823 meerder malen klachten formulier ingevuld kan t niet versturen ERROR word er aangegeven deze bestelling is nog niet gekomen en kan t ook niet volgen met de track en trace code zegt dat deze niet kent.
je kunt geen contact met jullie krijgen
Goedemorgen,
Ik probeer jullie op de één of andere manier te bereiken om een vraag te stellen ivm retourzendingen en ik geraak nergens aan mijn info. Ik krijg steeds een blanco scherm, mail, die je probeert te versturen via drukken op zenden reageert totaal niet en om te telefoneren naar een mij onbekend nummer te vinden via omwegen kost je zomaar even 1,00 euro per minuut??? Vind ik jammer genoeg geen goede klantenservice, terwijl ik van de zendingen supercontent ben!
schande
als ik bel krijg ik geen contact
ALLES ZIT TEGEN! Kan geen contact krijgen! heb n artikel teruggestuurd en jullie beweren van niet!!!!
Ik kan vanuit het buitenland geen 0800 nrs bellen erg hinderlijk als je geen antwoord op je email hebt gekregen. En toch wel een belangrijke vraag hebt
Beoordeel Zalando Klantenservice